4. november 2014

TFS-konference på Christiansborg – Venstreradikale på plads, herunder Redox’ Simon Bünger Poulsen

Søndagens TFS-konference på Christiansborg havde prominente gæster fra det store udland, og ikke overraskende havde venstreradikale organisationer fotografer på stedet til registrering af arrangementets deltagere. Yderst til højre ses herunder Simon Bünger Paulsen, Redox’ ansvarshavende redaktør.

(Simon Bünger fra venstreradikale Redox til TFS-arrangement på Christiansborg, 2. november 2014)

Oploadet Kl. 15:25 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/61198/trackback

16 Comments »

  1. Hitler jugend !

    Kommentar by mb — 4. november 2014 @ 16:18

  2. DDR anno 2014.
    Overvågning og registrering ned til mindste detalje.

    Deres indsamlede data om andre mennesker er vist ikke lovlig.

    Kommentar by k.m. — 4. november 2014 @ 16:59

  3. Venstrefløjens SE & HØR

    Kommentar by Josef K — 4. november 2014 @ 17:17

  4. Den spade har jo ingen liv. Fuck ham og REDOX.

    Kommentar by Spinner — 4. november 2014 @ 17:21

  5. Tror Simon Bünger, at han aldrig bliver truet på livet ? Tænker han fem eller ti år frem, eller tænker han ikke?

    Kommentar by BB — 4. november 2014 @ 17:35

  6. Har Simon taget sine mødre med? Og hvem er de?

    Kommentar by Hans Und — 4. november 2014 @ 17:38

  7. Simon Bünger er frisk til at hænge andre ud, der risikerer livet. Han vil opdage, hans eget liv kommer i fare.

    Kommentar by Holger — 4. november 2014 @ 17:39

  8. <Har Simon taget sine mødre med? Og hvem er de?<

    Bodyguards ? ;)

    Kommentar by Spinner — 4. november 2014 @ 18:15

  9. Dejligt at se at han har fundet en ikke-voldelig hobby

    Kommentar by Marius — 4. november 2014 @ 18:58

  10. Underligt, at politiet ikke finder den form for uautoriseret registrering af deltagere i et møde i folketinget interessant…

    Men igen, politiet ved vi hvor vi har…! – Det sammen gælder for Simon Bünger Poulsen.

    Kommentar by Polka Charlie — 4. november 2014 @ 19:05

  11. God beskæring.

    Kommentar by Emeritus — 4. november 2014 @ 19:27

  12. TFS?

    Kommentar by Ole S. — 4. november 2014 @ 19:44

  13. Trykkefrihedsselskabet.

    Kommentar by Spinner — 4. november 2014 @ 20:14

  14. En masse mennesker, der i søndags blot skulle til rundvisning i Folketinget er nu endt i Redox’ billedarkiv.
    Kan disse mennesker simpelthen ikke se, hvad de har gang i, og at deres syge anstrengelser til forveksling ligner DDR her femogtyve år efter Murens fald?

    Kommentar by Kit Louise Strand — 4. november 2014 @ 23:14

  15. Tegninger

    https://www.youtube.com/watch?v=6V_eKOHio7I

    Kommentar by Link — 4. november 2014 @ 23:16

  16. Sådan ser tolerante,altfavnende,fordomsfri,veluddannede og
    helt tydeligt,glade venstreekstremister altså ud?! :-)

    Kommentar by - by Proxy - — 5. november 2014 @ 11:16

RSS feed for comments on this post.