16. december 2014

Enhedslistens Johanne Schmidt-Nielsen i DR-serie, om Uriasposten: “… sådan en nazist-hjemmeside”

I slutningen af september blev jeg kontaktet af Michael Jeppesen, der til DR-serien Ti stille kvinde, gerne ville have kontakt med en ‘Michael S.’ der tilbage i 2007, skrev nedenviste kommentar her på siden.

(‘Michael S.’ om Johanne Schmidt-Nielsen på Uriasposten, 9. maj 2007)

Jeg sendt kommentatoren en kort besked via den oplyste emailadresse, så han selv kunne kontakte produktionsselskabet, men emailen ‘bouncede’. Ikke overraskende, kommentaren var trods alt skrevet for mere end syv år siden. Da Jeppesen ikke kunne få kontakt til pågældende, gav det ikke mening at involvere Uriasposten, og kommentaren nåede ikke med i første afsnit der blandt andet omhandlede sexistisk chikane af Johanne Schmidt-Nielsen.

Jeppesen havde dog forinden talt med Johanne Schmidt-Nielsen, og uden at nævne Uriasposten ved navn, kommenterede hun således: Uriaposten er “… sådan en nazist-hjemmeside”. Lidt senere i udsendelsen ses Uriasposten perifært.

Johanne Schmidt-Nielsen: Jeg kan huske dengang, da man sådan kunne følge med i, hvad sker der, og jeg kan huske en af de første gange, hvor der inde på sådan en nazist-(ruller med øjnene)-hjemmeside, var et debatspor, som handlede om hvor forfærdeligt og hæsligt et menneske jeg var, og som ligesom indeholdt voldtægtsfantasier. Altså hvordan og hvorledes ville det være for de der nazister, at voldtage – hvordan, ‘hvad sker der hvis man voldtager en feminist’-spor. Det kan jeg huske ja, og det synes jeg egentligt var ret ubehageligt.

(Kommentar af ‘Fritz’ om Zenia Stampe; Uriasposten, 29. januar 2014)

Kommentaren fra ‘Michael S.’, gav i øvrigt flere negative reaktioner fra andre Urias-læsere.

“Nu har vi jo ytringsfrihed, men dine kommentarer overskrider ihvertfald min grænse for anstændighed. Du er plat ud over alle grænser.” (‘Luffe’)

“Michael S. burde skamme sig over sig selv. Det er jo mennesker han omtaler på den måde.” (‘Ole’)

“Jeg må nok tilstå at din kommentar 15 var rimeligt styg. Den hørte vel nærmest hjemme i Rapports små grå.” (‘Mackety (islamofob)’)

(Michael Jeppesens kilde til person der har chikaneret Johanne Schmidt-Nielsen; Per19gryn)

Med en enkelt undtagelse, var samtlige ofre i de tre udsendelser politikere, meningsdannere og samfundsforskere til venstre for midten. Noget misvisende, når nu modbydelige kommentarer findes på begge sider af det politiske spektrum, og på mange måder siger mere om mennneskets natur end de politiske fløje.

I sin graven efter ophavet til grove og truende Facebook-kommentarer rettet mod Johanne Schmidt-Nielsen havde Jeppesen googlet Per19gryn-bloggen for at få viden om (højreorienterede) ‘Martin’. Bloggen skrives af den tidligere Enhedslisten-kandidat fra Sønderborg, Per Jensen. Faste læsere vil huske ham for en kommentar han skrev, et par dage efter jeg blev banket ned med flasker af repræsentanter for den organisation Johanne Schmidt-Nielsens venstrehånd ledede for år tilbage.

“Når man gentagne gange spytter efter andre, som Kim Møller gør på www.uriasposten.net , så må man regne med et vandfald som gengældelse!… Jeg personligt ville ikke have nogen skrupler ved at gøre en fysisk ende på Kim Møllers klynkeri for bestandigt… Men aktiv dødshjælp er desværre jo forbudt i Danmark… hvad andre gør ved ham, er klart deres sag, Jeg formulerer kun mine tanker om en person, der ikke kan tolere mosten, som han selv gylper op… han [må] regne med en respirator engang i fremtiden, og der skal jeg, og kun jeg og ingen andre, ikke være den, som styrer strømforsyningen til respiratoren… Der vil jeg nemlig hellere opsige min stilling end at redde hans liv!” (Per Jensen, 8. februar 2010)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/61296/trackback

45 Comments »

  1. Michael S. kunne være en venstreorienteret person.

    Han kunne skrive dette for at piske en stemning op.

    Jeg var her ikke i 2007 ,så jeg kender ikke hans andre indlæg.

    Kommentar by Spinner — 16. december 2014 @ 14:48

  2. Det er jo ikke første gang Johanne S-N belyver folk med racisme og nazisme. Hun har sådan set bygget sin karriere på det og intet andet.

    Desuden er hun i et parti, hvor det er fremmende for karrieren, at have medvirket til tortur, hylde massemordere og hvad har vi ellers.

    Men ingen grund til at undre sig over, at DDR lægger sendetid til mere af det samme.

    Kommentar by Hans Und — 16. december 2014 @ 15:08

  3. Jeg tror også på muligheden af, at kommentarsporene rummer “opviglere”, der skal få debatten til at kamme over eller “sværte” den. Hvem disse agents provocateurs er, er naturligvis umuligt at sige med sikkerhed. Men hvis en debattør til stadighed skriver nærmest parodisk slibrige sager om modparten, påkalder det sig naturligvis opmærksomhed. Og mistanke.

    Men ellers er uomtvisteligt, at der er mere psykologi end ideologi i disse indlæg på begge sider af den værdipolitiske dikotomi. Jeg læser for eksempel Per Jensens indlæg som om, han er helt enig med Kim, men ved, at det er uacceptabelt i den gruppe, han identificerer sig med, og derfor hader han Kim så intenst. Det er en helt normal reaktion, om end ureflekteret.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 16. december 2014 @ 15:10

  4. Når man har mulighed for anonyme kommentarer på nettet, er der naturligvis også delvis frit spil for perfide kommentarer. Der er stadig mulighed for sagsanlæg, hvis en kommentar kipper over og bliver ulovlig. Om Michaels S kommentar er ulovlig kan kun en jurist afgører, men en ting er helt sikker, den er perfid, ubehagelig og uopdragen!
    Jeg kan dybest set godt forstå at Johanne Schmidt-Nielsen er blevet fortørnet over det.
    At Fritz kalder Zenia Stampe for en So er ligeledes uopdragent, uanset hvor uenig han er med hende, mens Per Jensens indlæg balancerer på lovens kant, og er så tæt på en trussel som man kan komme, den er efter min overbevisning en opfordring til vold oven en opfordring til farlig vold! Og han burde være meldt til politiet.
    Det til trods er det udmærket at man kan komme anonymt til orde, mange sidder i en stilling, hvor det ellers ville være nemmest at holde mund, så jeg tror det er en fin ventil, hvor politikerne så kan søge efter folkets røst.
    At Johanne Schmidt-Nielsen kalder Uriasposten for en Nazihjemmeside, er måske lige så uopdragent, det er i alle tilfælde forkert. Undertegnede hælder nok i dag mere til Dansk Samling og de har i alle tilfælde aldrig, i modsætning til Johanne Schmidt-Nielsens parti, været allieret med Nazisterne. Enhedslisten er er jo i virkeligheden et sammenren af VS, SAP Danmarks Kommunistiske Parti DKP, sidstnævnte var i 2. Verdenskrigs første par år allieret med nazisterne og forsvarede såmænd Tyskernes og Russernes angreb og deling af Polen. Så alt i alt er Johanne Schmidt-Nielsen tættere på nazisterne en jeg!

    Kommentar by Robert R — 16. december 2014 @ 15:49

  5. Jeg tror egentlig heller ikke de to fløje har noget at lade hinanden høre mht. tilsvining på nettet, men nu handlede udsendelsen om sexisme på nettet, og ikke gemene trusler, som her fremsat af Per Jensen.

    Så vidt jeg hørte forud for programmet på DR, havde man faktisk opsøgt kvinder fra højrefløjen, men stort set alle havde takket nej til at medvirke.

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 16. december 2014 @ 16:01

  6. -> Nærsynet Hippie

    DR definerer hvad der er problemet, og mirakuløst nok, er det hovedsageligt venstrefløjens darlings der chikaneres. Identisk med det segment der ikke har behov for livvagter.

    Kommentar by Kim Møller — 16. december 2014 @ 16:05

  7. Kommentarsporet er Uriaspostens achilleshæl, her kammer det ofte over i de rene gorillalyde, abe/svin/rotte/kræftknude/byld osv er helt almindeligt anvendt.

    Det er ekstremt ødelæggende, folk skader deres egen sag, jeg begriber ikke hvorfor.. men det kan selvfølgelig være sabotører fra venstrefløjen

    Kommentar by Martin — 16. december 2014 @ 16:09

  8. Det er en syg høne der har lagt det æg der.

    Kommentar by Helmut Kohl — 16. december 2014 @ 16:19

  9. Johanne Schmidt-Nielsen : Kom nu med noget konkret!

    Dødstrusler som dem mod Pia Kjærsgaard, Nasar Khader og andre eller prøv direkte mordforsøg som Lars Hedegaard og Kurt Westergaard.

    Johanne Schmidt-Nielsen er IKKE offer for politisk forfølgelse men for sin egen forfængelighed. Det er højrefløjs politikere og blogs der er udsat for overfald og mordtrusler og truslerne kommer fra Johanne Schmidt-Nielsen´s venner. Fy for fanden Pernille.

    Jeg tror i øvrigt at DR og venstrefløjen prøver at fremvise et dødsensfarligt debatklima, der så ikke eksistere, for at have ammunition til den kommende dyst om Net-adfærd som EU er ved at koge sammen!

    Kommentar by Santor — 16. december 2014 @ 16:32

  10. Bag Johanne Schmidt Nielsens uskyldige ydre banker et hjerte for revolution.
    Jeg tror hun søger billige point ved at grave syv år gamle kommentarer frem fra Uriasposten. Der er vel en forældelsesfrist i straffeloven overfor den slags. Hun er måske forarget, det er jeg også
    når P77 skriver: “luk døren for rotterne”
    Er der grund til at sammenligne mennesker som stemmer på DF med rotter?
    Jeg er også forarget når netavisen P77 ignorerer gidseltageren fra Australien, og Talebans massakre på en skole i Peschawar, hvor 170 børn er dræbt og mindst lige så mange sårede.

    Johanne Schmidt Nielsen har formentlig nogen favoritblogs, kan vi ikke få oplyst bare de tre vigtigste, så vi kan se hvad hun læser
    i fritiden, og hvordan diverse kommentarspor udvikler sig.

    Når emnet er chikane på nettet er der sikkert også en del mørketal
    som landsdækkende medier ikke skriver om. Indvandrerknægte kan være
    temmelig grove i munden over for danske piger, gider Danmarks Radio
    dokumentere det ??? nej, de henter hellere en eller anden autodidakt
    professer i studiet som kan bræge løs om hvilken velsignelse islam er for menneskeheden.

    Kommentar by k.m. — 16. december 2014 @ 16:36

  11. Johanne Schmidt-Nielsen kan rulle med øjnene og smide om sig med nazisme-anklager – og kunne aldrig finde på offentligt at reflektere over omfanget af svinskheder praktiseret i omegnen af hendes egen politiske platform. Man repræsenterer vel inkarnationen af afstændighed.

    Det her kommentarspor er allerede nu langt mere anstændigt end hun er.

    Kommentar by BE — 16. december 2014 @ 16:49

  12. Kilde: Danmarks Lærer Forening
    “Notat om
    Elevers overgreb mod ansatte
    med særligt fokus på mobning via IT og SMS
    Det sker fra tid til anden, at lærere og andre ansatte bliver chikaneret af elever. Danmarks
    Lærerforening vil hermed give sit syn på dette og beskrive de handlemuligheder, skolen og dens
    ansatte har. Foreningen retter især opmærksomheden mod mobning af lærere via IT og SMS.
    Når elever mobber lærere, sker det oftest verbalt. De nedgør læreren, når de taler til og om ham
    eller hende. Danmarks Lærerforening får sjældent noget at vide om den slags episoder. De bliver
    løst i skolens daglige, pædagogiske virksomhed.
    I de sidste år har foreningen set eksempler på, at elever tager den moderne teknologi i brug, når de
    vil genere en eller flere lærere. Det sker f.eks. ved, at lærere bliver nedgjort på chatsider eller via
    SMS. Det betyder, at de krænkende udsagn bliver gjort skriftlige og spredes i en større kreds. Det er
    uacceptabelt, og der skal skrides ind, når det sker. I notatet belyses problemet i et
    arbejdsmiljøperspektiv, et pædagogisk perspektiv og et straffe- og erstatningsretligt perspektiv.” citat slut
    ***

    Nu tænker jeg, er de pågældende elever som chikanerer deres lærer
    bekendt med Uriasposten? og er der nogen af dem der kommenterer her?

    Der er klart Johanne Schmidt Nielsen har sit fjendebillede i Uriasposten, det betyder ikke at hun er det eneste offer for tilsvining, sådan som der lægges op til.
    Der skal to til en vals og Johanne Schmidt Nielsen må hellere kigge sit eget bagland efter i sømmene før hun kommer for godt i gang.
    ***

    kilde: politiforbundet
    “Den kvindelige politiansatte fra Østjyllands Politi, der i weekenden blev udsat for grov chikane, risikerer at støde på gerningsmændene allerede i dag. Landsretten vurderer nemlig, at der ikke er gode nok beviser for, at chikanen skete på grund af hendes arbejde som politiansat – og løslader dermed de to unge gerningsmænd til gaden.
    – Det er horribelt. Kollegaen kender netop de to fra sit arbejde, hvor hun blandt andet har været med til at anholde dem begge to, så jeg har vanskeligt ved at forstå landsretten i denne sag, siger Claus Oxfeldt.
    Det dugfriske eksempel viser, at mulighederne for at reagere over for kriminelle, der chikanerer politifolk i fritiden, på ingen måder er gode nok. Når politifolk er på arbejde, er de beskyttet gennem paragraf 119 i straffeloven, der giver skærpet straf for trusler og vold mod tjenestemandsansatte. I fritiden er det en anden sag.”
    citat slut

    Kommentar by k.m. — 16. december 2014 @ 17:28

  13. Lav et program om Shansens chikane. Jeppesen ville komme på
    overarbejde :)

    Kommentar by Spinner — 16. december 2014 @ 17:32

  14. Sjovt hvordan “journalist” typerne savler over Barbiedukkerne i EL. Der er sgutte megen substans i deres “produktioner”

    Det er almindelige ækle følelsesudbrud. Mon lille Johanne med himmeløjnene har anmeldt noget af det?

    Her var det en konservativ, det gik ud over i den virtuelle verden. Men det har næppe Michael Jeppesens interesse, selvom der faldt dom
    http://folketidende.dk/112/Doemt-for-at-true-politiker/artikel/254865
    En trussel på Facebook mod Nikita Klæstrup er nu endt med en dom mod en 18-årig kvinde.

    http://www.sn.dk/danmark/16-aarig-tilstaar-doedstrusler-mod-naser-khader/artikel/447175
    “En kugle til dig og en kugle til din datter” tilstår en pige at have skrevet til Khader i en Facebook-besked.

    I den virkelige verden går det langt hårdere ud over kvinderne, men det har egoistiske Barbiedukker næppe interesse i

    http://sn.dk/Helsingoer/65-aarigt-avisbud-slaaet-ned-paa-villavej/artikel/452835
    Mandag morgen klokken 04.00 blev en 65-årig kvinde overfaldet på Århusvej i Helsingør af fire unge drenge.

    kvinde-fik-uhyggelig-vaekning-/Sjaelland-Politi/20141206/artikler/141209545/1265
    En kvinde fik en uhyggelig vækning i sin lejlighed på Dæmningen i Vejle, da hun vågnede ved, at en ukendt mand lyste hende i hovedet med en lommelygte.

    vanvittig-gadevold-mand-angriber-sagesloese-kvinder-med-flyvespark-og-knytnaeveslag-/Sjaelland-Politi/20141205/artikler/312059992/1265
    En 43-årig kvinde fik pludselig et flyvespark i ryggen, da hun torsdag klokken 17.30 kom gående ved restaurant Tortilla Flats på Dæmningen i Vejle.

    http://lokalavisen.dk/fedladen-moerk-mand-efterlyses-sexkraenkede-ung-kvinde-i-bus-og-truede-hende-til-tavshed-/Sjaelland-Politi/20141215/artikler/141219653/1265

    Gæt selv de kvindelige ofres etnicitet. Og gerningsmændenes.

    Alle fra december måned. Der findes langt flere i den glade julemåned, men det er nok mere interessant at grave 7 år tilbage.

    Kommentar by tavsen — 16. december 2014 @ 17:40

  15. Men “Fritz” mfl. er sgu da et af “problemerne” ved et frit kommentarspor , det kan vi ikke løbe fra.

    Kommentar by PBrad — 16. december 2014 @ 17:57

  16. Når det kommer til modbydelig mandschauvinistisk hatespeech mener jeg stadig ikke at Carsten Jensens bemærkning om Pia Kjærsgård, 19.05.2002 i Politiken er overgået:

    ”Går Pia Kjærsgaard i seng med marokkanere? Kan hun smage på en mands sæd, hvad han har drukket dagen før? Foretrækker hun at bruge kirketiden til gruppesex frem for at drage til Seem og høre pastor Søren Krarup prædike? På alle disse tre spørgsmål kan vi svare nej, også selv om vi ikke kender noget til Pia Kjærsgaards privatliv. Hendes surt sammensnerpede mund er svar nok. I valget mellem fellatio og Søren vil lederen af Dansk Folkeparti altid fortrække pilgrimsrejsen til Seem.”

    Kommentar by Ruby Tuesday — 16. december 2014 @ 18:04

  17. en googling “uriasposten” af enhedslisten.dk giver 4 hits. bl.a. dette:

    “Hetzen er i gang. Enkelte – som Breivik i Norge – har allerede gjort så manges ord til handling og dræbt 69 unge “muslim-elskere”, som han kaldte dem. I Sverige har en gruppe racister lavet voldelige overfald på et asylcenter for uledsagede flygtningebørn, efter falske rygter om massevoldtægt – startet af blandt andet Uriasposten – en dansk nazistisk blog. I Tyskland har skinheads angrebet et asylcenter med brandbomber.” ordene er fra en Cecilie Roed.

    Så Johanne er ikke alene i det facistiske parti med den slags.

    Men i øvrigt som jeg skrevet før: Schopenhauer påpeger i en lille bog “kunsten at få ret”, at selv en debat mellem fagfæller foran andre fagfæller, i sidste ende vindes på personangreb/latterliggørelse etc.

    Og jeg kan virkelig ikke se, hvorfor man skulle være skånsom overfor usle islamofile belyversker som Johanne S-N og Cecilie Roed.
    – Bortset fra, hvis der skulle være en umiddelbar taktisk fordel at hente.

    Kommentar by Hans Und — 16. december 2014 @ 18:13

  18. “Noget misvisende, når nu modbydelige kommentarer findes på begge sider af det politiske spektrum, og på mange måder siger mere om mennneskets natur end de politiske fløje.”
    Sådan en kommentar kunne jo godt være noget hen af “Uriasposten er sådan en nazist-hjemmeside” fra en folkevalgt politiker på Christiansborg.
    De røde må godt.

    Kommentar by Frank Hagmann — 16. december 2014 @ 18:55

  19. Til Johanne, Jeppesen m.fl. I kan gå over på Hodja og give jeres besyv med:

    Fuck aff mann i Snakker ud af røven alle sammennn .. hvem er i Mann? når i ser en perker skider i, i jeres bukser Kom og sig det mod min ansigt .. Jeg knæpper din liv man din orusbu cocuqu :D
    Kommentar af SivasLikiz — 30 marts 2008 @ 12:35 pm
    HALLO I KLAMME DANSKERE, I ER EN FLOT KLAMME KARTOFLER, IK EN SKID ANDET!?
    I SKAL IKKE STÅ DER OG KÆFTE OP MED “YTRINGSFRIHED” !!!
    FOR SÅ VED I IKKE EN SKID OM HVAD DET VIL SIGE AT HAVE YTRINGSFRIHED!!!
    FUCKING DANSKERE!!!!!!!
    VI ER OG BLIVER STØRRE END JER!!!!!!!
    I VED IKKE EN SKID, I HØRE OG SER KUN DET DE VISER I TV AVISEN!!!!
    TÆNK PÅ JER SELV ?
    DRENGENE ER EN FLOT BØSSER OG PIGERNE ER EN FLOT BILLIGE LUDERE ?
    HVA FIK I UD AF DET ??
    TÆNK JER GODT OM FØR I SKIVER !!
    …..for i ved ikke en skid !!!!!
    Kommentar af MUSLIM — 29 marts 2008 @ 3:38 pm
    I ER ALLE EN FLOK HØJREORIENTERDE NAZISTER!!! DER ER IKKE FORSKEL PÅ JER DANSKERE OG HITLER!!!!
    DET ER JER DER UDØVER TERROR, ENDDA HVERDAG, PSYKISK TERROR DET ER JERES SPECIALE!!!
    MIN DANSKE OMKREDS SKAMMER SIG OVER AT VÆRE DANSKERE!!
    MEN I SKAL BARE VIDE VI OVERTAGER DET HER LAND, DER BLIVER IKKE EN ENSTE DANSKER TILBAGE SOM JER, DE BLIVER ALLE SOM OS!!! DE BLIVER MENNESKER OG DE KOMMER TIL AT TAKKE OS!!!
    VI BLIVER JURISTER, LÆGER, LÆRER VI HJERNVASKER JERES BØRN!!!
    VI STARTER EN REVOLITION FRA NU AF!!
    Kommentar af BLA — 29 marts 2008 @ 1:53 pm
    jeg glæder mig til dommedagen hvor i skal stå til regnskab for jeres synd og 100% skal tilbringe evighed i helvede ,,, Inshaallah ,, Allah er min gud og profeten er han sendebud, Ameen
    Kommentar af fatima — 16 januar 2008 @ 11:49 pm
    Jeg skal nok få fat på jer… specialt ejeren af dette side… så forbred jer og tegn livs forsikringer, jer, der er svine og abe stammen…
    Kommentar af Amer — 17 januar 2008 @ 12:22 am
    Fucking Jøder… Vantro…I fjerner min kommentar fordi I ikke tører at folk skal se den… Jer Svine og abe stammen
    Kommentar af Amer — 17 januar 2008 @ 12:34 am
    Haloooo få jer et live I dansker Har I en hjern eller hvad
    ANALFABETER
    Kommentar af Youssra — 19 januar 2008 @ 8:23 pm
    dansker skam jer hahahhahahahahhahahah wallah I er tilgrin wallah hahahahhahahahahhah hvad tror I er :D hahhahahahahahah bare nogen bøsser hahahhaha I er stolt af demokratiet hahhahahah I tror på Anders Fogh Rasmussen hahahahha han får jer til helvede hahahahhahahahah hahahhahah I er bare nogen analfabter hahahhahahahha uvidene hhahahah demokratiet
    hahahhahahahahahahh
    folk styrer
    hahahahh det burt og hedde FOLK FORSTYRER for di JORG BUCH forstyrer os muslimer skam jer dansker hahahhahaha dumme narkomænder
    Kommentar af jAMILA — 19 januar 2008 @ 10:48 pm
    Wollah, fuck dig din danske svin du skal fandme ikke prøve at gøre mine søskende til grin. Sniffer 40.000 tønder heroin når jeg spytter rim.
    – Du aner ikke hvem du har fuck’et med her de sygeste perker vi ringer efter flere.
    – Som Fatima sagde: InshAllah, jeg håber i kommer i Helved.
    Kommentar af Faiza — 20 januar 2008 @ 2:31 am
    Go stil det der.. Håber at i bliver myrdet for jeres dumheder ville personligt stikke jer ned hvis i stod forand mig..
    Kommentar af Ahmad Barakat — 20 januar 2008 @ 10:48 pm
    gør hvad i vil kom og besøg mig? istedet for at bruge jeres tid på at give mit lort ud så skal i se kniv stikker.
    Kommentar af Ahmad Barakat — 21 januar 2008 @ 2:08 pm
    JEG ER LIGEGLAD MED OM DEN HER SIDEN BLIVER GIVET TIL POLTISTATION
    . DEN DER HAR LAVET DEN HER SIDE SKAL HA HVAD HAN FORTÆNDER SÅ OM HAN DØDER ELLER HVAD DER SKER MED HAM ER JEG PISSE LIGE GLAD MED. OG SKAL NOK SINDEN DEN HER SIDEN TIL DE MUSLIMS LAND HVOR AT HVIS AT I DK ER DE IKKE STOPPE I NU MED AT SVINE MUSLIMS TRO TIL,,, OSV
    Kommentar af PIA — 22 januar 2008 @ 6:05 pm
    hvornår tager vi os sammen og før danmark til blive et muslims land. danmark er ikke et godt land. før det bliver til et muslimer land..i dk nu er der for mege vandtro..
    Kommentar af kim — 25 januar 2008 @ 8:14 pm
    Fucking dansker. få jer et liv.
    jeg glæder mig til at se dø en dag, en efter en. mother fuckers ..
    Kommentar af Mohammed — 7 februar 2008 @ 1:25 am
    haallo ditt ´svin jeg slå dig hijel jeg er perker men også mulim så snak om din mor hvem tro du vi er dit fiking svin jeg nakker dig
    Kommentar af kenan — 13 februar 2008 @ 4:33 pm
    fucking dansker svin, i skal bare knibbes bare vendt hvad der sker med jer. jeg knebber hele jeres familie. i hvidesvin skulle bare udrydes forbanget racister.
    Kommentar af huda — 16 februar 2008 @ 7:06 pm
    bare vendt dansker, hvidesvin vi knebber jeres land, knebber jeres familie
    Kommentar af uhhghg — 16 februar 2008 @ 7:09 pm
    glæder mig til at komme til dommedagen inshallah , vent og se jer dansker, inshallah i brænder så meget i helvede…
    men jeg skal nok spore denne profil(: vent og se så hvad der sker med dig!
    Kommentar af Dinmor — 19 februar 2008 @ 7:53 pm
    DUMME DANSKER JESUS KAN SUTTE MIN PIIK OG FUCK JER
    Kommentar af DFR — 11 marts 2008 @ 4:33 pm

    ….dø med en muslimsk pik i munden fucking rådne kartoffler man…..længe leve erdogan okkey……fuck alle jer jøde homoer som nedgøre erdogan – Kommentar af fucking luder dansker – 31 januar 2009 @ 5:36 pm

    fuck yur mother fucker i am a muslim if you com to Denmark i like to kilde you. fuck your famaly i fuck your women – Kommentar af ramin — 14 maj 2009 @ 9:31 am |

    du da en nar at høre på og i er da selv de vildeste racister . din nar du har bar ikk fattet i burde være glade for at være her fuck jer alle sammen lad os nu se hvem der åbner ild mod hvem – Comment af mike — 18 august 2009 @ 03:21

    Fuck Din MOr DIn Luderung sut Din fars pik fucking jøde.luderung din svans du har ik andet at lave end at krisisere din bitch, gå over og slik pia k.s fisse din lille Luderung sut din fars pik din billig luder – Comment af Islam — 18 juli 2009 @ 18:11

    fucking dansker, siger ik kristne men dansker, i min pik! i har ingen viden,! i tror ikk engang på jeres eget hellige bog, i skifter den når i ik kan leve dens/bogens regler , i er æreløse mennesker :) REBECCA rigtig flot skrevet, ! sårn nogen luderunge som den bøssebarn , gør os invandre til racist ;) og når de lægger på gulvet som en kryb, VISER ALT :) og sårn nogen som dig REBECCA vil vi altid respektere og elske !. – og din luderung, her inde du tror du er noget for man kan ik se hvem du er din bøsse barn også tror du, du kan skrive alt lort, det viser din værdihed´, din ære, din stolthed som du ikk har :) – Comment af SAMET — 19 november 2009 @ 09:06

    FUCK JER MAN HAR I ANDET AT LAVE UD OVER AT KRIDISERE ISLAM FUCKING IDIOTER NÅR I DØR SKAL I FÅ DET BETALT OG ENDU EN GANG FUCKING BØSSE HOVEDER OG (LUDER) UNGER – Comment af abdullah — 18 december 2009 @ 17:20

    fucking fucked menneske som har lavet dette billede!!!! jeg knepper dig hvis jeg ser dit fjæs din fucking kartoffel. og jeg sparker dit fucking lorte hovde i din fucking mors røv, den luder!!. fuck dig din fucking lille stump. kom hvis du tør din fucked up, kom til vollsmose, aåhus veller nørrebro!!! jeg får dig til at glemme dit navn dit fucking SVIN!! – Comment af marwan — 19 december 2009 @ 08:59

    hej lille mand jeg har ondt i røv vil du gid mig stor pik.. Comment af muhammad el-khatib — 21 december 2009 @ 15:15

    hvis i fucking rescister i holder jeres fucking svinekæft springer taliban snart jeres fucking lille danemark i luften i bøsser har andet at lave end skabe jer som sviiiiin hahaha fuckind dansker gå hjem og knep jeres mor og røvpul hindanen haha jeres mødre spreder ben for alle muslimer knep jeres søster bøsser – Comment af ahmad — 4 januar 2010 @ 14:59

    FUCK DEM DER HAR LAVET DET JEG DRÆBER JER – Kommentar af mohammed — 5 maj 2010 @ 11:13

    din fucking grimme racist hvad siger du om muSlimer fuck dansker de nogen svin din fucking grimme racist skal jeg vende alle perker imod dig din mor er en so din far er et svin – Kommentar af lasse — 16 september 2010 @ 15:47

    fuck hodja er din mor dewr bolled Diq for meget siden du har lavet det navn din lille luder Og fuck Jer alle sammen hvad kristen det er bager en lille fucking Religion mår jeg sige som Stinker fordi hodja din mor er luder hahaha din far boller Din klasse lærer fra0 klasse din mor er død hun er luder – Kommentar af Hoodja”s mor — 17 september 2010 @ 18:22

    Aej det her noget Promagande Det må jeg sige til politet At i Bicher hinandens Land deig dig nielsen hved hvor?? Du bor og jeg fucking nu Mår jeg ikke bnade men.Jeg er nød til at sige imogen kommer en Flok politi Mænd/Muskuløse hen til din mor og far og fucking smider dem ud/af landet din fede pik svin fuck you Kommentar af pia/k — 17 september 2010 @ 18:16

    din mor skal væger stryg ved i hvorfor din mor boller pia/k fordi hun er luder haha hun boller dig hver dag ved i hvorfor Dansker fucking mors fisse pik Fcuk dansker imens det er eied for os går de rundt om et Grim træ fra skoven din mor er med din mors fisse knepper din mor nu hun siger det er nok vi skal have en time out din lille rotte hvad? siger du om muslimer jeg bolller dig gennem skærmen fucking dansker skal jeg skrælle dig dansker voldtager hinanen ahhh pik ind ifisse ind and out Kommentar af lasse — 17 september 2010 @ 18:13

    Kommentar by Hodja — 16. december 2014 @ 19:36

  20. Sorry Kim, og jeg vil også gerne sige undskyld til alle vores vidunderlige danske svin over, at jeg sammenligende dem med Skrige Skinken(det vil ikke gentage sig).

    @15 PBrad,
    Og jeg vil gerne sige tusind tak til dig, fordi du bekræfter mig i, at jeg trods alt stadig er på rette kurs.

    Kommentar by Fritz — 16. december 2014 @ 19:53

  21. pbrad 17.57
    Vi har vide grænser for ytringsfrihed, og jeg foretrækker at en “Fritz” har lov at sige sin mening, så den kan debatteres frit
    og han kan få et rap over fingrene hvis han er for grov, end et kommentarspor på Ekstra Bladet, hvor en emsig, politisk korrekt moderator sletter bestemte kommentarer.

    Kan du ikke se hvor vi ender hvis kun den ene side (den røde) kommer til orde?

    Kommentar by k.m. — 16. december 2014 @ 19:55

  22. Dolph sætter Johanne Schmidt Nielsen på plads

    https://www.youtube.com/watch?v=hIlivMV1tDc

    Kommentar by Link — 16. december 2014 @ 20:23

  23. Hodja. Jeg har også to. De er fra sidste år. Fra min FB indbakke.

    <09-10-2013 23:45
    Gaera Ghuyioan

    Din lille luder du kan sut min pik
    Fuck dig
    Fuck din mor
    Fuck din tro
    Fuck hele din familie og din fremtid din bøsse
    Spist lort med dig din dansker svin kartoffel fjæs
    Lort i dit ansigt du kommer fra en luder familie
    Din mor er en luder
    FAT DET!!!!
    og det vil hun altid være

    Hvis jeg finder ud af du har skrevet et ord igen om min tro knepper jeg dig når jeg ser dig din luder
    Sendt fra mobil

    Lige en til :

    Samtale begyndt 9. oktober 2013
    Daoud Thaybieh
    09-10-2013 23:06
    Daoud Thaybieh

    Spis lort din luder
    Fuck dig og hele din familie
    Dig og din familie er ikke andet end en klump lort din fucking luder.<

    Hvorfor har de så skrevet det. Jo, jeg har snakket dårligt om Islam.
    Det har jeg nemlig lov til !

    Kommentar by Spinner — 16. december 2014 @ 20:46

  24. Ytringsfrihed – Wikipedia

    http://da.wikipedia.org/wiki/Ytringsfrihed

    Kommentar by Link — 16. december 2014 @ 21:01

  25. Kilde: Rene Karpantschof blog på Modkraft.dk
    “Jeg er en af dem, der under navne som bz’er, antiimperialist og autonom i forskellige situationer 1983-1993 udøvede vold og forårsagede materiel ødelæggelse som del af min politiske kamp. For at gøre ondt værre, så var jeg også integreret i tyske miljøer, hvor man åbenlyst sympatiserede med RAF, ligesom jeg lærte de danske Blekingegadefolk at kende efter deres fængsling.

    I 1980’erne deltog jeg selv i mange diskussioner om gruppens dengang aktuelle strategiske skrift, Guerilla, modstand og antiimperialistisk front. Strategien gik ud på, at vi alle – de bevæbnede, de almindelige militante og de helt legale aktivister – skulle arbejde sammen og åbne en front mod imperialismen her i selve Vesteuropa. Denne front skulle virke som aflastende støtte til befrielsesbevægelsernes samtidige kamp i Latinamerika, Afrika og Asien.”

    ***
    Her er en mand på den yderste venstrefløj som Johanne Schmidt Nielsen repræsenterer, der åbent indrømmer politisk vold og hærværk.
    Han var(er formentlig)stadig i miljøet, og er det ikke besynderlig
    at han omtaler bevæbnede, almindelig millitante grupper og legale aktivister. Det vil sige at vi i fredstid møder bevæbnede fanatikere på venstrefløjen, hvor er deres våben nu? hvis de stadig er i deres hænder, mod hvem og hvornår skal de bruges igen?

    Johanne Schmidt Nielsen og hendes stik-i-rend dreng Michael Jeppesen
    klager over en syv år gammel kommentar på facebook, mens en fra hendes egne rækker praler af væbnet kamp mod samfundet.

    “At man yder efter evne og nyder efter behov, er stadig en flot målsætning. Det er, hvad kommunismen går ud på, siger folketingsmedlem Frank Aaen fra Enhedslisten.”

    Jeg synes ikke Rene Karpantschof har ydet til samfundet, men han har f….e nydt godt af at kunne lege bz’er og skabe sig åndssvag uden konsekvens.

    Kommentar by k.m. — 16. december 2014 @ 21:03

  26. Lige et billede af ham Daoud Thaybieh:

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=188941001257451&set=pb.100004246574537.-2207520000.1418760491.&type=3&theater

    Kommentar by Spinner — 16. december 2014 @ 21:11

  27. Det er helt ude i hampen, at Danmarks næstmest jødehadende parti, kalder de patrioter, der giver sig til kende her – i lidt grove vendinger måske, for nazister. Med socialismens og kommunismens meritter i baghovedet burde elevrådsformanden pakke sig bort i sit lumre pigeværelse.

    Jeg vil blot endnu engang fastslå, at det er godt, at Uriasposten er et frit og ucensureret medie, hvor bekymrede og vrede kan give sig til kende. Og hvor er det da dejligt, at de landsskadelige for alvor er ved at få øjnene op for den gryende modstand :-)

    Kommentar by Svend — 16. december 2014 @ 21:18

  28. Mens venstrefløjen giver højrefløjen denne behandling – “Jeg personligt ville ikke have nogen skrupler ved at gøre en fysisk ende på Kim Møllers klynkeri for bestandigt”, så er ‘den gode tone’ det vigtigste for højrefløjen, og så kan højrefløjen ikke forstå at de konservastive ligger helt oppe på 4% og roder, og venstre er styret af en fadbamse med guld trusser.

    Og det fedeste er, at alle sammen bliver overhalet indenom af en flok gale gedehyrder som elsker, at skære hovederne af alle der ikke er muslimer.

    Kommentar by Fritz — 16. december 2014 @ 21:30

  29. Årsag og virkning i Ledvogter land

    Hvorfor laver Michael Jeppesen et program som “Ti stille kvinde”?
    Kunne det være en feministisk omsorg for den måde kvinder omtales på nettet, eller er det bare Johanne Schmidt-Nielsen sikkerhed der bekymrer ham ?
    Som andre og bedre forfattere i denne tråd har beskrevet er det jo ikke Johanne Schmidt-Nielsen der behøver bodyguards.

    Er det Enhedslistens udsende medarbejdere der står og overvåger møder hos Trykkefrihedsselskabet?, og hvis ja, hvem er det så man egentlig skal være bange for?
    Hvorfor fotograferes mødedeltageren af venstrefløjs aktivister? Er Enhedslisten vidende om disse private overvågninger,
    laves der et person arkiv over “interessante personer” fra “højrefløjen”. Er der tale om døds lister?
    Hvem er det der i handling udviser foruroligende adfærd, anonyme debatøre fra højrefløjen eller aktivister fra venstrefløjen?

    Nej, … det drejer ikke om forskellige politiske aktivisters evt. udgydelser på forskellige blogs eller debatfora. Det drejer sig om foranes og blog`nes eksistens, de er problemet for Jeppesen. Som medarbejder i og for Danmarks største “ledvogter” institution; Danmarks Radio, er debatfora som Uriasposten, Snaphanen, Hoja-blog, et yderst stort problem.

    Er der mulighed for en anden vinkel, en anden mening, en disens fra Danmarks Radios officielle holdning er det et problem. Ligeledes er det for de store moms-fritagede dagblade som Politiken, Berlingske og Jyllandsposten. Angrebene på Den Korte Avis og Michael Jeppesens program er jo ren holdnings-massage, disse debat fora og medier, skal udskammes og drages i tvivl om deres lødigehed. Ligger der ikke i Michael Jeppesens program en undertone om at alle debat indlæg på blogs og i debatfora, skal være med navn og adresse.
    De statsautoriserede medier vil ikke finde sig i meningsdannelsen der forgå uden om dem, og hvis den gør skal det være muligt at afstraffe synderne, igennem retssager og offentlig udhængning.

    I det kommende valg er det yderst vigtigt for at undgå det totale kollaps hos Socialdemokratiet, at medierne bakker op bag partiet. man kan allerede se det i den angrebs journalistik som specielt Ekstra Bladet har imod Dansk Folke parti. Og den generelle underminering der udøves imod Lars Løkkes person. Der er ingen der
    taler om disse politiske leders politiske ideer eller politiker, nej det er idelige person angreb.

    Pressen ved at Socialdemokraterne og Helle Thorning Smith ikke kan vinde den politiske debat. Punkt for punkt vil Socialdemokraterne blive fejet af-banen. Der er yderst sigende, at i spørgsmål til statsministerene om Tirsdagen, er socialdemokraterne og statsministerens hovedangrebs punkt ikke Lars Løkke, men Kristian
    Thulesen Dahl. Det er nærmest barnligt i hvilken grad Helle Thorning Smith køre på Dansk Folkeparti.
    Mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 16. december 2014 @ 22:16

  30. 19/Hodja

    Sådan!

    Kommentar by Liva — 16. december 2014 @ 22:23

  31. Ifølge venstrefløjens sprogbrug betyder “nazist” og “racist” simpelthen “dumt svin”, dvs. en betegnelse på dem, de ikke kan lide. De fleste af dem ved formentlig overhovedet ikke, hvad disse ord sagligt betyder. Denne udvanding af sproget er i mindst lige så høj grad med til at gøre en fornuftig samtale vanskelig, som den sexchikane Johanne Schmidt-Nielsen klager over.

    Kommentar by monse — 16. december 2014 @ 22:36

  32. Michael Jeppesen ha ha ha ha ha ha ha ha. Har man en gang set den selvhøjtidelige narrøv på skærmen, forstår man bedre eks fakktor og andre realityprogrammers popularitet. Dumheden gøres til dyd, og alvorlig journalistik latterliggøres.
    Drop licensen.

    Kommentar by Nielsen — 16. december 2014 @ 22:46

  33. Når man læser islamisternes indlæg på skrift, så forstår man godt at de er taberne i det Danske samfund, det er de samme sølle fem ord der går igen, røv, pik, luder, lort og Pia Kærsgaard, med så lavt et ordforråd vil selv en stilling som flaskedreng være uopnåelig, stop kontanthjælpen og spark dem ud af Danmark, de er samfundsnedbrydende, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 17. december 2014 @ 01:11

  34. BLACK NAZI KLAN – BLACK RACIST PEOPLE WE HAVE PRID

    https://www.youtube.com/watch?v=SALZCmCi2PM&spfreload=1

    Kommentar by Link — 17. december 2014 @ 06:02

  35. ->30: Det er kun et uddrag. Der er mange flere af samme skuffe.

    Kommentar by Hodja — 17. december 2014 @ 07:41

  36. @ Kim Møller

    En hurtig søgning på google viser at der er masser af artikler om at Pia mfl. har brug for livvagter. Det er også et problem, men mu var det altså noget andet programmet handlede om.

    I øvrigt har jeg tidligere (også herinde) givet udtryk for at programmet løber en åben dør ind. Problemet er ikke sexisme i det danske samfund, men internettet i sig selv. Man kunne have erstattet sexisme med racisme og fundet det samme. Internettet er et paradis for anonyme tastaturkrigere.

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 17. december 2014 @ 10:30

  37. @ Historyman

    Jeg er ikke helt overbevist om din analyse om at programmet skal udskamme diverse internet blogs. De fleste af kommentarene som Jeppesen anvender er skrevet enten direkte fil politikerne pr. email eller på facebook. Blogs er kun nævnt perifært.

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 17. december 2014 @ 10:33

  38. 27 Svend
    “Jeg vil blot endnu engang fastslå, at det er godt, at Uriasposten er et frit og ucensureret medie, hvor bekymrede og vrede kan give sig til kende”.

    Kør videre Kim Møller! Det er helt i orden med din vurdering af Uriaspostens kommentarer. Jeg har fuldt tillid til, at du tillader vide rammer for ytringsfriheden på din blok. Selvfølgelig er der en grænse for modbydelighederne, men når det bare er vrede udgydelser mod virkelig grove hændelser, skal vi være overbærende. Herregud – en barsk bemærkning mod en grusom handling eller en politisk farlig udgydelse fra den imbecile venstrefløj er da i orden.

    Kommentar by Tim Pallis — 17. december 2014 @ 10:53

  39. Hvis det er så vigtigt at bekæmpe antidemokratiske, voldsparate, fascistoide og debat-perfide miljøer – hvornår får vi så en venstrefløj, som praktiserer hvad den selv prædiker? Kan Johanne overhovedet få øje på nogen problemer i hendes egen aktivistiske undergrund? Det har jeg virkelig ikke indtryk af.

    Kommentar by BE — 17. december 2014 @ 11:56

  40. Med henvisning til citatet fra Cecilies Roeds tale #17 og med henvisning til Hr. Kaslers sag om nogenlunde det samme

    http://reaktionaererefleksioner.wordpress.com/2014/02/12/rune-eltard-sorensen-domt-for-injurier/

    så tror jeg faktisk Kim kunne vinde en injurie sag, og sammenrendet i og omkring Enhedslisten ville så indkassere dom nummer 6 – 8 for, at belyve andre med “nazisme”.

    Hvis en eller anden har forudsætningerne så kan sådan en sag føres af en uden advokatbestalling som “småsag” jf. rpl kapitel 39 §§ 400 – 410.

    Det kan den så også uden henvisning til K39, men det har en person med forudsætningerne styr på.

    Kommentar by Hans Und — 17. december 2014 @ 12:26

  41. @ 38 Tim Pallis.

    Det har du da helt ret i. Vi er nogle primitive typer, der overdøver fuglesangen med gutterale brøl nede fra den stinkende sump, vi lever i.

    Men sådan er det. Vi er født her, og har gennem lange og slidsomme liv knoklet med at gøre vor lille plet på jord bedre. De små pletter, der når de er mange nok bliver til Danmark. De små pletter som vore forældre og deres kæmpede for. Så vi har store grove næver og tilhørende grove kæfte, og når nogen kommer for at tage dét fra os, vi har knoklet for, så brøler vi – og når, det bliver nok, så vil vi slås.

    Det er en underlig tid vi lever i. En meningsmajoritet af værdiløse fine grader fra hum-sam pisker rundt med os arbejdere, og jeg tror end ikke at de stiger ned fra deres høje heste, når vi ikke længere kan give dem de kager, de lever af.

    Kommentar by Svend — 17. december 2014 @ 12:28

  42. @Svend
    Sådan.
    Der må altså godt ryge en finke af panden en gang i mellem.
    Det er jo det nemmeste i verden at blive indigneret eller direkte vred i det her samfund når man bliver tromlet henover af inhumane humanister.
    Det skal da ud.

    Kommentar by Frank Hagmann — 17. december 2014 @ 15:12

  43. Ud skal det, men overvej hvor. Og om vi kun skal have vores egen kortvarige tilfredsstillelse for øje. Vi skal ikke blive så ivrige, at vi kommer til at affyre pistolen i vores egen bukselomme, som en muslim gjorde det for år tilbage. Og da han havde ramt sig selv én gang, fik ophidselsen ham til at skyde flere gange. Skal vi gøre ligeså?

    Vel talt, Svend.

    Men vi kommer ikke til at slås. Kun kommer nogle, som du siger, til at ville, og især: Drømme. Dog; perspektivløsheden vil standse de fleste. Så pas på, at den uforløste vrede ikke rammer os selv. For det er da den største ydmygelse, den afmægtige kan opleve.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 17. december 2014 @ 15:22

  44. @ Nærsynet Hippie(37)

    OK,… point taken

    Du har nok ret, at jeg lægger for meget i de relativt få referencer der er til blogs og debatfora, som Michael Jeppesen bringer i sit program. Det er sikkeret også værst med tilsviningerne på Facebook og ligendene. Mit mål med mit indlæg var at pointere den hykleriske offer fremstilling, som navnlig venstrefløjen hele tiden køre i marken; “De slemme nazistiske, racistiske, fascistiske Højerfløjsere står klar bag om det næste gadehjørne, og så tager de magten”. Navnlig synes jeg Enhedslisten sympatisører og hang-a-round`s er igennem deres handlinger mindst lige så slemme, så noget højrefløjen bringer til torvs.

    Man mærker motivet i og med programmet, og man bliver forstemt. Fordi det opsøgende element benyttes til at skulle, undersøge (eller er det irettesætte, og udhænge) de personer der har angrebet Johanne Schmidt Nielsens. Dette er ikke en støtte til disse mennesker, men en refleksion over hvorfor Danmarks Radio mener at det er vigtigt at opspore folk der taler hårdt og uforsonlig imod en venstrefløj, der ikke har hold sig tilbage rent retorisk, ej heller ikke rent fysisk de sidste 90 -100 år. Alle klasseforædere og klasse fjender fik at vide hvad der ventede dem efter revolutionen, standretten.
    Og hvis Danmarks radio ønskede at debattere folks høviskhed i den offentlige kommunikation, så hvorfor ikke besøge nogle lærere, ungdomspædagoger, eller ansatte på socialforvaltningerne. Mon ikke disse “frontlinje” medarbejdere kunne give os, et indblik i den rent verbale konsekvens af det multikulturelle samfund?

    Nej , … Michael Jeppesen er på en mission og det drejer sig ikke kun om at komme i trusserne på den kære Johanne (Clements Kærjsgaards livs mission). “Vores side” dvs. den indvander kritiske, anti-islamiske gruppe skal mistænkelig gøres, latterliggøres. Intet nok så fjernt “skyldig igennem bekendskab” pointe , vil ikke blive trukket frem. “Æresdrabet” på Lars Hedgaard som Martin Krasnik indledte, bliver fulgt op igen og igen .
    DR tør ikke direkte angribe DF, fordi de ved at det virker modsat. Men hvis de(DR) nu angriber det samme synspunkt, som DF, eller den bagved liggende samfunds-kritik(indvandrekritik), vil det så ikke skræmme flere væk, bort ind i tavsheden?
    Er måden som pressen(dagbladene og DR) virker på ikke at, socialt og meningsmæssigt at udsegeregire èn for de forkerte meninger. Var det ikke rent faktisk det man gjorde overfor Mogens Glistrup?
    Man kunne først slå på ham og spytte på ham efter latterliggørelsen og mistænkeliggørelsen. Bliver Lars Hedegaard ikke hele tiden portrætteret som øl-drikkende, implicit fordrukken. På et eller andet tidspunkt vil man komme efter Michal Jalving, og Morten Urskov Jensen og ligendene.
    Jeg ser dette som den vedvarenden værdi-krig der forgår i vores samfund. DR har tavst, men implicit valgt side(pro multikulturel og indvander-, muslim venlig). Man er anti DF, og af samme grund anti borgerlig, da disse må støtte sig til DF. DR leder med lys og lygte efter borgerlige der vil gå imod DF, for der igennem at splitte den blå blok.
    I forbindelse med valg har såvel Uriasposten og Snaphanen ageret fakta tjekkere overfor de værste påstande, fra venstrefløjen.Dette er set fra DR en trussel, som skal bekæmpes. Man har hidtil benyttet Danmarks Journalist forbund som inforcer, til at banke folk på plads. Jeg tror ikke en døjt på at dette program “bare” opstod i DR ud af den blå luft.
    Mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 18. december 2014 @ 01:58

  45. Det er ækelt at Johanne Schmidt-Nielsen beskylder Uriasposten for at være nazistisk, men det gør bare at flere og flere læser bloggen og ved selvsyn finder ud af bloggen på ingen måde er nazistisk. Tværtimod er bloggen ihærdig demokratisk modstander af islamisme – og yderst kritisk overfor gammelkommunisterne Enhedslisten. Men det er måske dér skoen trykker på Johanne Schmidt-Nielsen.

    Kommentar by Liva — 18. december 2014 @ 09:01

RSS feed for comments on this post.