16. november 2014

Özlem Cekic hadede ‘alle jøder’, da hun var ‘en lille pige’: Hvorfor opdrages (kun) muslimer til had?

Özlem Cekic har nogle banale pointer om sammenhængskraft, men det essentielle i kommentaren er indrømmelsen – at hun selv hadede jøder, da hun var ‘en lille pige’. Det interessante er ikke at der findes hadefulde mennesker i alle segmenter, men at første kvindelige muslim i Folketinget, rollemodellen par excellence, var opdraget til at hade jøder. Året er 2007, samme år som Danmarks 3. kvindelige muslim i Folketinget Asmaa Abdol-Hamid blev presset til at tage afstand fra hendes ungdommelige opfattelse af, at jøderne stod bag 11. september 2001.

Cekics belejlige antisemitiske modpol Ingolf repræsenterer ikke mange, og personligt kender jeg ingen danskere som opdrager deres børn til at hade muslimer. Ret beset så slører Cekic for virkeligheden med sin sammenligning: Muslimers (koraniske) irrationelle had til jøder, og danskeres (erfaringsbaserede) rationelle antipati mod muslimer.

Özlem Cekic i Politiken – Som barn hadede jeg alle jøder – jeg ved bedre nu.

“Lige på den anden side af Øresundsbroen, i Skåne, har op mod en fjerdedel af vælgerne for nylig stemt på Sverigedemokraterna. Et parti med nazistiske rødder. Mit råd til svenskerne er: Isoler dem ikke. Men gør heller ikke som i Danmark, hvor de etablerede partier begyndte at kopiere Dansk Folkepartis løsninger og retorik, mens vi på venstrefløjen dæmoniserede partiets vælgere.

Vi skal ikke tage afstand fra mennesker, men fra holdninger. Og vi skal huske, at selv holdninger kan faktisk rykkes. Jeg ved det fra mig selv.

Da jeg var en lille pige, så jeg billeder af dræbte palæstinensiske børn. Jeg har aldrig sagt det til nogen, men jeg hadede jøder dengang. Alle jøder. Senere fik jeg jødiske venner og bekendte – og jeg holdt op med at se jøder som en samlet gruppe. Jeg holdt op med at holde dem kollektivt ansvarlige for hinanden. Jeg holdt op med at hade jøder.

Som teenager mødte jeg den anden side af hadet. Jeg gik med tørklæde, og en dag spyttede en ung fyr på mig. Jeg kunne ikke få mig selv til at fjerne det slim, der hang ned fra mit tørklæde. Jeg hadede ham og alle andre danskere ’som ham’. … I slutningen af 1990’erne var kampen mellem tyrkerne og kurderne intensiveret. Jeg skammede mig over at være en assimileret kurder, der ikke var i stand til at snakke kurdisk, og jeg hadede de nationalistiske tyrkere. Men også det had smeltede, da jeg mødte dem og lærte dem at kende som mennesker. Jeg er stadig politisk uenig med nogle af dem, men jeg hader ikke længere.

Men langt ind i mit voksenliv var der nu stadig én gruppe, som jeg fortsat hadede: racisterne.

‘Du (tænker) kun (…) på at rage til dig og de fremmede, du repræsenterer’, stod der bl.a. i Ingolfs mail. Han blev den første, jeg mødtes med. … Mødet med Ingolf blev det første af flere møder med racisterne, som udviklede sig til møder med mine egne fordomme, mine egne forestillinger og mine egne generaliseringer. Ekstremisterne skal bekæmpes. Det er jeg enig i. Både dem på højre- og dem på venstrefløjen, og de religiøse ekstremister. Men det sker ikke, ved at man ignorerer dem.

[…]

Eller hvis jeg skal se på mig selv, kan jeg huske, hvordan jeg som nyt folketingsmedlem højlydt undrede mig over, hvordan nogle af mine kolleger kunne finde på at give knus til folketingsmedlemmer fra Dansk Folkeparti. Jeg kunne end ikke hilse på DF’erne, fordi jeg syntes, de var dårlige mennesker.

Jeg tror, at politikernes generaliseringer gør borgerne fremmede for hinanden. Der går let overbudspolitik i, hvem der er bedst til at dæmonisere. Og dæmoniseringen af minoriteterne i Danmark – såvel som dæmoniseringen af folk, der stemmer højrenationalt – gør, at vi frygter hinanden og glemmer at være nysgerrige. Det truer sammenhængskraften i samfundet. … Der er brug for en folkebevægelse, der taler hadsk retorik imod.”

Oploadet Kl. 13:01 af Kim Møller — Direkte link30 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/61504/trackback

30 Comments »

  1. Da jeg var en lille pige, troede jeg at jødeforfølgelserne sluttede i april 1945. Jeg er også blevet klogere.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 16. november 2014 @ 13:07

  2. Dejligt at læse, at hun har udviklet sig menneskeligt, nu mangler vi så bare, at intelligensen følger med.

    Det ville være rart, at hun også kunne udtale sig om andet end religion og indvandring uden at fremstå som total idiot.

    Kommentar by Jochop — 16. november 2014 @ 13:35

  3. Mødet med Ingolf har åbenbart flyttet noget, men hvad er racisme og hvornår er holdninger racistiske?
    Er det racistisk at ville begrænse eller stoppe indvandring fra tredieverdenslande, eller ville sende uintegrerbare indvandere hjem, at konstaterer at de fleste af de uintegrerbare er muslimer? Er det racisme at konstaterer at sorte afrikanere gennemsnitligt er mindre inteligente en hvide europæere eller at konstaterer at mongolide asiater gennemsnitligt er mere inteligente en os? Er det racisme at mene at danske muslimer, der kæmper for IS skal nægtes indrejse i Danmark for altid og at de mister deres statsborgerskab? Er det racisme at mene at hvis du ikke kan eller vil forsørge dig selv, så skal du ikke have adgang til dette land? Er det racistisk at mene at Danmark ødelægges hvis der bliver for mange fremmede? Er det racisme at mene at vi godt må soterer vores indvandere så vi får dem ind, som vi har brug for og lukker døren for dem der kun vil ligge til last eller kun vil kriminalitet og ufred? Hvis alt det er racisme, så er jeg racist!

    Kommentar by Robert R — 16. november 2014 @ 13:58

  4. Måske er det en ny trend? :-)

    Michael Jordan: Jeg var racist som teenager 2014
    [Wikipedia: married 2013 at Bethesda-by-the-Sea Episcopal Church]
    http://www.avisen.dk/michael-jordan-jeg-var-racist-som-teenager_266598.aspx

    –> Robert R – 16. november 2014 13:58

    “Er det racisme at konstaterer at sorte afrikanere gennemsnitligt er mindre intelligente en hvide europæere eller at konstaterer at mongolide asiater gennemsnitligt er mere intelligente en os?”

    – Nej, det burde det ikke være – medmindre du mener ‘kloge’ mennesker er ‘gode’ og ‘dumme’ er ‘onde’. Det er personligheden der er afgørende, ikke intelligensen – medmindre den er helt gal (meget lav).

    F.eks: den illegale (?) immigrant, Ayn Rand, var sikkert højt intelligent, men alligevel en afstumpet psykopat.

    Kommentar by anno — 16. november 2014 @ 14:24

  5. Jeg opdrager ikke mine børn til at hade muslimer, men jeg advare dem nu mod at blive kærester med den spændende 2.G type, med palæstinenser hår, dårligt sprog og en turnet knallert. Men det er vel næppe racistisk, da jeg også advare dem mod at finde sig en bonderøv de ikke vil have noget tilfælles med eller en type der bruger hvert ledigt øjeblik på at ryge hash

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 16. november 2014 @ 14:42

  6. Da Ødsel var en lille pige, så hun billeder af døde palæstinensiske børn og derfor hadede hun jøder, alle jøder!

    Goddavmandøkseskaft.

    Hvor kom de billeder fra, Ødsel?

    Hold nu helt maule, hvor er den kvinde dum, naiv og lallende muslim.

    Kommentar by Iznogut — 16. november 2014 @ 14:47

  7. Özlem mener at vi har glemt at være nysgerrige samtidig har hun aldrig selv været nysgerrig nok til selv at gide at lære sit oprindelige modersmål kurdisk.

    Samtidg beskylder hun alle andre for at dæmonisere, men hun lystigt opremser den ene gruppe mennesket efter den anden som hun gennem årene har hadet.

    Hun er simpelthen dummere end bræk.

    Kommentar by Ole — 16. november 2014 @ 15:05

  8. Hvad er racisme?

    Jeg undrer mig til stadighed over, at så få gør sig den ulejlighed at dykke ind bag begrebet for at finde ud af hvad det indeholder.

    Begrebet blev opfundet af Leon Trotzsky først i det 20 århundrede og eksisterede som begreb faktisk ikke før. L.T. formulerede det i en bestemt Marxistisk sammenhæng, der ikke umiddelbart kan overføres til andre sammenhænge.

    Slaveri er ofte blevet set som den ultimative racisme, men det overses her, at de fleste slaver historisk har været hvide. Romerne og Grækerne i oldtiden havde hvide slaver, Nordeuropæerne tog krigsfanger til trælle fra Østeuropa (deraf navnet Slaver). Araberne bortførte Europæere i stort tal og tog dem som slaver fra den tidligere middelalder og fremefter til for ca. 200 år siden. De første slaver i Amerika var desuden Irere og Skotter (f.eks. som indentured servants). Og de sorte som kom til Amerika blev solgt til de hvide af andre sorte og af Arabere. Slaveriet var aldrig en racistisk institution, men en økonomisk konsekvens af at den mest rigelige produktionsfaktor i fortiden var arbejdskraft og ikke jord og kapital.

    Hvad er racisme? Er det racistisk, at konstatere at der er medicinske, fysiske og psykologiske forskelle på folk alt efter hvor de kommer fra? For det viser videnskaben jo!

    Personligt betragter jeg racisme som dét, at man vil ødelægge andres folk, kultur og land. Hvis man vil beskytte sit eget land, kultur og folk, så kan det aldrig være racisme.

    Efter denne definition er rigtig mange indvandrere i Danmark racister, mens ingen eller kun få Danskere er det.

    Kommentar by Sigwar — 16. november 2014 @ 15:06

  9. Øslem Cekic og hendes multikulture aner hører ikke hjemme i Danmark, desuden så er Danmark ledet af de forkerte når jødehadere kan nå til tops i Dansk politik, hun er jo ikke den eneste politiker der åbent erklærer had over jøderne fra politiske talerstole i Danmark, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 16. november 2014 @ 15:08

  10. OPROP ! til den….ha..ha..ha..ha..FORHENVÆRENDE..ha..ha..ha lille jødehadende pigebarnlige Övslem Cekuk-kuk.

    Hvordan skal den forstås, når den uforanderlige koran påkræver at udrydde jøder og jøder er aber og svin, så må Övslem Sekuk-kuk vel omgående forlade sekten isislam ellers må vi vel gå ud fra, at det er taqiyya pladder det naive pludderbarn lukker ud.

    Hvad med en nazist der ikke mere hader jøder, men forbliver i sekten af nazister der fortsat steger jøder i ovnen, hun er sgu morsom, denne naive barnlige storslem Cekuk-kuk.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 16. november 2014 @ 15:11

  11. Det er fint at Özlem Cekic er blevet ‘afnazificeret’.
    Racisme er i dag slet ikke noget problem ligesom ‘nazisme’ i dag heller ikke er noget problem.
    Özlem Cekic sparker åbne døre ind.
    Imidlertid er modstanden mod islam og islamisk indvandring sørgeligt rationel, hvilket ikke er populært på bjerget.
    Og da man ikke kan forbyde aritmetik er man nødt til at stemple aritmetikere som f.eks Richard Jomshof, der her i den svenske rigsdag fortæller nøgternt om islams aritmetik, som den ser ud for alle, der behersker den regneart bare til husbehov – og se reaktionen hos de åh så antiracistiske folkevalgte… :)
    http://avpixlat.info/2014/11/13/hets-mot-jomshof-i-media-efter-klarsprak-om-islam-i-riksdagen/

    Kommentar by A-mad — 16. november 2014 @ 15:25

  12. Özlem Cekic virker i det hele taget meget hadefuld, hvem hader Özlem Cekic i dag? Dørmænd? mænd? borgerlige?

    Samme dag havde det andet menighedsblad Information den tåbelige artikel: Hvide, velmenende ikkeracister er også racister, komisk.

    Fremtidens Özlem Cekic:
    https://www.youtube.com/watch?v=u2QoGtJwZH0
    http://www.180grader.dk/Video/sdan-bliver-billeder-som-disse-til-pallywood

    Kommentar by Geert — 16. november 2014 @ 15:37

  13. Sikke en forandring der er sket, næsten et H.C.Andersen eventyr
    fra den grimme ælling til en smuk svane.
    Forskellen er at Özlem ikke er blevet til en svane, nærmere en sort
    skarv der snupper fiskene for næsen af dambrugsejeren.

    Özlem har ikke rykket sig en millimeter siden hun som barn blev indoktrineret til at hade jøder. Alt hvad hun foretager sig kredser om islam, man ser det på hendes ramadanfest på Christiansborg.

    Hun har det som en dranker der er ekspert i at skjule sit misbrug, ingen må vide at hun ikke er for klog, hun må da gå med protese efter alle de gange hun har skudt sig i foden.

    Kommentar by k.m. — 16. november 2014 @ 15:56

  14. Özlem Cekic er muslim. Man kan ikke stole på en muslim. Men nogenlunde pæn er hun da. :)

    Jeg var RACIST for 10 år siden, og nu er jeg REALIST, og jeg føler mig meget bedre tilpas.

    Her er en terrorliste fra Emiraterne.

    Emirates vedtager en liste over 84 organiserede gruppe af terrorister, herunder Det Muslimske Broderskab og Hizbollah

    http://arabic.cnn.com/middleeast/2014/11/15/uae-terrorism-organization-list#uae-terrorism-organization-list?hpt=continous

    Den Muslimske Liga i Danmark, er også med.

    Hov hov hov, spis brød til. Regeringen, politi og retsvæsnet støtter dem. (Grundlovsbrud) !!!

    Her er lidt af de oversat: Da det ellers står i kris-krasserier. :)

    Dubai, De Forenede Arabiske Emirater (CNN) -aatmd UAE Ministerrådet, sabbatten, den liste over terrororganisationer indeholdt 84 terrororganisation, herunder Det Muslimske Broderskab og Hizbollah.

    Udgivet den WAM nyhedsbureau rapport sagde, at disses organisationer er:

    – Muslimske Broderskab gruppeopkald Emirati reform (Reform Society)
    – Libanesiske Fatah Islam
    – Den Muslimske Liga i Italien
    – UAE Jihad-celler
    – Ansar i Libanon
    – ———————- Pest ——— Islamic Association i Finland
    – AlKarama
    – Al-Qaeda i det islamiske Maghreb
    – ———————- Pest ——— Islamic Association i Sverige
    – Nation parter i Golfen
    – Ansar al-Sharia i Libyen bataljon
    – ———————- Pest ——— Islamic Association i Norge
    – Al-Qaeda
    – Ansar al-Sharia i Tunesien
    – Islamic Relief Organization i London
    – Daash
    – Somalias Mujahideen Youth Movement
    – ———————- Pest ——— Cordoba Foundation i Storbritannien
    – Al-Qaeda på Den Arabiske Halvø
    – Boko Haram i Nigeria
    – Tilknyttet til den internationale organisation af Det Muslimske Broderskab Islamic Relief Organization
    -onsar Sharia (Yemen)
    – Bataljon udstationeret i Mali
    – Pakistansk Taliban
    – Organisation og Det Muslimske Broderskab
    – Ansar Dine bevægelse i Mali
    – Battalion Abu Zar Ghaffari i Syrien
    – Den Islamiske Gruppe i Egypten
    – Pakistansk Haqqani-netværket
    – Al-Tawhid Brigade i Syrien
    – Egyptisk Ansar al-Bayt al-Maqdis
    – Lashkar Pakistan
    – Bataljon monoteisme og tro på Syrien
    – Koncernens værter af Egypten
    – Movement of East Turkestan i Pakistan
    – Grøn Battalion i Sroea
    – Mujahideen Shura Rådet omegn af Jerusalem
    – Muhammads hær i Pakistan
    – Privacy Abubaker i Syrien
    – Houthi bevægelse i Yemen
    – Muhammads hær i Pakistan og Indien
    – Privacy Talha bin Obaidullah i Syrien
    – Saudi Hizbollah i Hijaz
    – Indian Mujahideen i Indien / Kashmir
    – Streng fortrolighed underarm i Syrien
    – Hizbollah i Golfens Samarbejdsråd (GCC)
    – Det Islamiske Emirat Kaukasus (tjetjenske jihadister)
    – Battalion Abdullah bin Mubarak i Syrien
    – Al-Qaeda i Iran

    – IMU
    – konvojer af martyrer bataljon i Syrien
    – Den Badr-organisationen i Irak
    – Filippinske gruppe Abu Sayyaf
    – Battalion Abu Omar i Syrien
    – Liga de retfærdige i Irak
    – Council on American-Islamic Relations (CAIR)
    – Gratis fennikel bataljon i Syrien
    – Hizbollah brigader (Irak)
    – Organization Canvas i Beograd, Serbien
    – Mast bjerg bataljon i Syrien
    – Brigade Ibovdil Abbas i Syrien
    – Muslim American Society (MAS)
    – Battalion buffy i Syrien
    – Brigader den lovede Day Brigade (Irak)
    – Sammenslutningen af ​​Muslimske Lærde
    – Qaqaa bataljon i Syrien
    – Brigade Omar bin Yasir (Syrien)
    – Unionen af ​​Islamiske Organisationer i Europa
    – Revolutionerende Sufian bataljon i Syrien
    – Irakisk Ansar al-Islam
    – Unionen af ​​Islamiske Organisationer i Frankrig
    – Sunflower Rahman bataljon i Syrien
    – Front sejr i Syrien
    – Muslim Association of Britain
    – Battalion Omar ibn al-Khattab i Syrien
    – Fri bevægelighed for Sham i Syrien
    – ———————- Pest ——— Islamiske samfund i Tyskland
    – Shaimaa bataljon i Syrien
    – Army of Islam i Palæstina
    – ———————- Pest ——— Den Muslimske Liga i Danmark
    – Ret bataljon i Syrien
    – Abdullah Azzam Brigaderne
    – Islamic Association i Belgien (Sammenslutningen af ​​muslimer i Belgien
    ———————————————————————-
    Kinnock-Konen og den Radikale, konservative, venstre, Waffan SF, og Der Führer- Einhetzlisten + DF afhoppere og slappere. Kortsagt alle undtaget det reelle DF. Elsker og støtter den slags foretagender.

    Ja: Man tar sig til båtten, når man ser hvor meget ISLAM-LORTE-PEST der findes, så der er meget at rydde op I. (Fast Arbejde, lønnen kommer fra evt Bødekasser, som alligevel er stjålne penge.)

    HUSK SÅ FOR EFTERTIDEN: DET ER MUSLIMER HELE BANDEN. OG DER FINDES INGEN MODERATE MUSLIMER.
    Jo, I grødhoveder, og dem er der vel ingen af herinde. :)

    Jeg håber på responce. :)

    Kommentar by Sindsro — 16. november 2014 @ 16:01

  15. Jeg glemte Linket til jydepotten:
    http://jyllands-posten.dk/international/mideast/ECE7210860/Dansk-islamisk-forening-sat-på-arabisk-terrorliste/

    Kommentar by Sindsro — 16. november 2014 @ 16:04

  16. Jeg tænker på om Özlem hader de muslimer der halshugger tilfældige vesterlændinge, eller fører krig som sender millioner af muslimer på flugt.
    Hader hun Taleban der bomber pigeskoler eller sender selvmordsbombere ind på en politistation ? det får vi aldrig svar på fordi hun ikke TØR svare ærlig på noget der har med islam at gøre.

    Kommentar by k.m. — 16. november 2014 @ 16:12

  17. Netop k.m. Hun skal forestille at være forbillede blandt muslimer, men i virkeligheden er hun endnu langt bagud på point og stadig noget af det ynkeligste der kan gå på to ben inde i Tinget. Var en islamist som Ergodan ved magten herhjemme, var det ham hun fulgte fordi hun ikke ved bedre.

    Kommentar by LarsB — 16. november 2014 @ 16:43

  18. Hej, jeg hedder Öslem og sidder henne i Folketinget. For et par uger siden, da jeg lavede en pinlig scene ved indgangen til Billigt Tøj i Store Bunker ude i Bella Centeret og bagefter digtede videre på den, så den skulle fremstå som et racistisk overfald på lille mig og min familie, hadede jeg racistiske dørmænd, men nu har jeg fået et helt andet og langt mere nyanceret syn på racister, har vores presserådgiver fortalt mig, og som han sagde, da jeg skulle godkende teksten: “vi bliver nødt til at gøre dig lidt mere tænksom, Öslem.” O.k., så siger vi det, men ikke for meget, for mange kan lide mig som jeg er.

    Kommentar by Nils — 16. november 2014 @ 17:42

  19. @18 Nils
    Ha..ha..ha tak for dagens griner :D

    Efterhånden gider jeg ikke betale penge for at komme ind og se stand up komiker, de falmer helt når krænkede muhammedaner åbner munden, så hvorfor betale penge til de muhammed frivillige tie stand up amatør, når man gratis kan få en bedre forestilling, hvergang en politiker fra venstrefløjen åbner munden, især komiske ali…øh, krænket muhammed folketingsvalgt ytre sig imod vores ytringsfrihed.
    Syntes faktisk Övslem Cekuc-kuk høre mere hjemme på scenen end på folketingets talerstol.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 16. november 2014 @ 18:16

  20. Det tager åbenbart mange år for Övslem Cekuk-kuk at bearbejde alt sit had, hun er opfostret med gennem sin ideologi isislam, men når hun nu begynder at erkende at jøder moske ikke er aber og svin, dørmænd kun opretholder kø orden, DF folketings politiker ikke er dårlige mennesker og alt det andet uislamiske moske alligevel er godt nok, hvornår kan vi så forvente hun indser isislam faktisk er noget shit, med hendes langsommelige opfattelses evner, så kan vi nok ikke forvente det sker i hendes voksen alder moske først i hendes alderdom finder hun ud af det!

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 16. november 2014 @ 18:29

  21. Jeg kender/kendte nu også en del fra generationen før mig, både i Danmark og Norge, som generelt hadede tyskere, alle tyskere, også feriegæsterne 25 år efter krigens afslutning.
    Det er forståeligt, men ikke helt fornuftigt.

    Özlem ser da ud til at være kommet videre.

    Kommentar by mb — 16. november 2014 @ 18:31

  22. Hvad hun siger, og på hvilket plan hun gennem tilværelsen udvikler sig, er danskerne komplet ligegyldigt. Hun er en af de uvelkomne gæster vi skal af med, og selvfølgelig skal disse gæster ikke have hverken stemmeret eller pas i den tid de og deres afkom belemrer os med deres tilstedeværelse. Ud med hende!

    Kommentar by Claus — 16. november 2014 @ 20:48

  23. #4 anno
    “F.eks: den illegale (?) immigrant, Ayn Rand, var sikkert højt intelligent, men alligevel en afstumpet psykopat.”
    Det var dog en afstumpet kommentar.

    Kommentar by Frank Hagmann — 16. november 2014 @ 20:50

  24. “#4 anno
    “F.eks: den illegale (?) immigrant, Ayn Rand, var sikkert højt intelligent, men alligevel en afstumpet psykopat.”

    Det var dog en afstumpet kommentar.”

    – Ja, psykopat havde været nok, det burde dække.

    – men du har da ret, jeg er jo en af dem der plejer at ‘klage’ over halv-racistiske/nazistiske kommentarer. Så det var ikke så godt.
    (Ayn Rand er dog ikke en gruppe eller en nulevende profet)

    Kommentar by anno — 16. november 2014 @ 21:28

  25. Øh, Cekic: Var det ikke således, at hun tvang sin dengang kommende etnisk danske mand til at konvertere til Islam, før de kunne giftes??

    Kommentar by Henrik Petersen — 16. november 2014 @ 22:58

  26. Henrik Petersen — 16. november 2014 @ 22:58: ha ha! gjorde hun det? hvor ved du det fra?, hold kæft et skvat, for at ligge og knalde med det læsbende frigide fruentimmer og høre på alt det plæver hver dag?, Ha ha, nåh han er sikkert grim, det er nok derfor.

    Kommentar by Flaskeposten — 16. november 2014 @ 23:03

  27. @25. – “Hun blev igen gift d. 12. august, 2006, denne gang med en kurdisk mand, som hun selv havde valgt, og som hun i oktober 2007 fik en datter med.[3]”
    http://da.wikipedia.org/wiki/%C3%96zlem_Cekic

    Kommentar by mb — 16. november 2014 @ 23:49

  28. Den istanpulersæk skulle sparkes ud af vores land.

    Kommentar by Nielsen — 16. november 2014 @ 23:53

  29. Det kan godt være at Özlem er holdt om med at hade jøder, men koranen omtaler stadigvæk jøder som aber og svin. Og koranen rummer stadigvæk voldsopfordringer.

    Kommentar by Liva — 17. november 2014 @ 07:52

  30. 10/li

    Ja, Özlem mangler at forlade islam, som kalder jøder for svin og aber. Det er hyklerisk ikke at gøre det. Men hun forlader næppe islam. Hun har f.eks. alt for travlt med at fejre islamisk Eid fest på Christiansborg (religiøs-politisk fest) og travlt med at kæmpe for hijabs og burka til kvinder. Og hun har ikke mindst alt for travlt med at kæmpe for stormoskeer i Danmark.

    Kommentar by Liva — 17. november 2014 @ 08:08

RSS feed for comments on this post.