23. september 2008

Omar Marzouk: Indvandrer/rockerkrigen er regeringens skyld

Fredagspanelet på Go’ Aften Danmark (TV2) bestod i sidste uge af Uffe Holm, Karen Thisted og Omar Marzouk, og emnet var den igangværende indvandrer/rockerkrig. Thisted og Marzouk blev enige om, at det var yderst problematisk at betegne den ene part i konflikten som indvandrere, idet det skabte racisme blandt danskerne. Løsningen var dog lige for…

Karen Thisted, journalist: Kan du forestille dig hvordan det her kan stoppes?

Omar Marzouk, komiker: Ja, det kan jeg godt. Lad os få en anden regering, måske.

Oploadet Kl. 13:53 af Kim Møller — Direkte link18 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6168/trackback

18 Comments »

  1. Karen Thisted fik det svar, som hun ønskede, og det var derfor, de sad der. Slut.

    Kommentar by Mette — 23. september 2008 @ 14:17

  2. Omar?? Er det ikke ham perkeren der laver stand-up komik med terror og pro-islam?
    – han glemmer jo helt, “at det er en anden regering” der helt er skyld i den muslimske degeneration der nu vælter ned over det danske samfund. – Han trænger i den grad til at blive kulturberiget af en af hans fjerne fætre..Måske kunne et gruppe gang-bang fra askerød få ham til at løsne lidt op!

    Kommentar by Onion — 23. september 2008 @ 14:17

  3. Omar har intet at byde på. Han beviser at enhver idiot kan være venstreorienteret — det er verdens nemmeste standpunkt.

    Kommentar by a-ha — 23. september 2008 @ 14:34

  4. Sig mig engang, lovede Omar Marzouk ikke under Muhammed-‘krisen’ at han var færdig med Danmark engang for alle, og at han nu permanent ville slå sig ned i det det langt mere tolerante og multikulturelle Storbritainnien?? Hvad laver han egentlig her i landet??

    Kommentar by JensH — 23. september 2008 @ 14:51

  5. Vi kommer aldrig af med de forpulede muslimer så længe vi skal render rundt og forsørger dem, lad dem forsørge sig selv der hvor de kom fra.

    Kommentar by Fritz — 23. september 2008 @ 15:50

  6. -> 4
    Det kan jeg også huske.
    Hvorfor er det røvhul (Omar M) stadig i mit land. Han lovede at flytte til London dér under mohammedkrisen… Så, Omar, pis a’ med dig!

    Og det dér med at betegne forbryderne som “indvandrere”. Det finder jeg også problematisk. Det MUSLIMER!

    Kommentar by fuck'em — 23. september 2008 @ 17:18

  7. Wauv. Hvor er Omar en klog mand.
    Nar. Men en meget typisk repræsentant for venstrefløjen

    Kommentar by Nosferatu — 23. september 2008 @ 18:29

  8. Har vi ikke hørt den før, at det er regeringens skyld hvis det går ad h til i indvandrermiljøer. (Undskyld svenskere, tyskere, englændere, kinesere, amerikanere etc.)

    Kommentar by Janne — 23. september 2008 @ 20:53

  9. Det beviser bare, at så længe man er venstrefløjet, så er der altid en ledig plads i pop-medierne, MSM = Venstrefløjens propagandaministerium. Rønnebærrener sure, for det er simpelthen snyd. Snyd for skattekroner, snyd for demokratiet og snyd for god dansk ærlig integritet.

    Nye slogans:

    Bliv kendt og rig = slik rødt og gør svig.

    Vil du frem i verden, så buk din moral.

    Man behøver ikke være luder, for at prostituere sig selv, man kan bare arbejde for de danske mainstreammedier.

    Alle de kendte jublede over sig selv, undtagen Tore, han havde travlt med at styre deres snore.

    >7 Janne

    Det går ikke ad helvede til i indvandremiljøer, det går lige som planlagt. Det går derimod ad helvede til rundt om indvandrermiljøerne. Indvandrermiljøernes ,,grænserland,, er kampzonerne for invasionen.

    Sharia ER indført i Danmark. For lukkede døre, lukkede miljøer, usynlige hegn.

    Kommentar by Tobulisten — 23. september 2008 @ 23:33

  10. Omar Marzouk er da slet ikke sjov.

    Bare pinlig.

    Kommentar by Otto — 23. september 2008 @ 23:58

  11. Omar Mazouk har også været ude med riven efter Farshad Kholghi, fordi han kritiserer islam. Heldigvis retter Kholghi ikke ind efter Mazouk og andre islam-ambassadører.

    Kommentar by Johansen — 24. september 2008 @ 08:53

  12. Indvandrerkonflikten er NYRUP/JELVED skyld!

    Men hvor er vores statsminister i nuværende krise?
    Man hører ham flittigt kommentere på konens dansekonkurrence – men IKKE et ord om de problemer Danmark står i – pga. INDVANDRERKONFLIKTEN og den manglende respekt for de DANSKE FORBEHOLD i eu-regi!

    Kommentar by L. Johs — 24. september 2008 @ 18:09

  13. hey jeg er mr x hvorfor har i så mega imod os fuck jer man
    vi er også mennesker som jer dansker
    i tror at i er noget i verden men i er et stor 0 er i med
    vi stryer dk og det bliver ved med

    Kommentar by mr x — 25. september 2008 @ 19:43

  14. vad har i så mega meget imod os

    vi ka styrer denne land beder end i ka

    Kommentar by mr x — 25. september 2008 @ 19:46

  15. #13 & #14

    Ja, det er da også helt utroligt, at så mange af jer så stadig er så vilde med at komme hertil, hva ? ;-)

    Hvorfor vi har så meget imod jer ??!?!

    Det er jo nok fordi så mange af jer meget tydeligt, demonstrerer, at I foragter vore helt grundlæggende værdier så som demokrati, talefrihed, trykkefrihed, religionsfrihed – også for muslimer til at FRAVÆLGE ISLAM ! -, kvinders ligeberettigelse, vore MENNESKESKABTE love, tolerance over for sexuelle minoriteter og andre mindretal – samt konstant provokerer og udviser utaknemmelighed, uforskammethed og disrespekt over for stort set al dansk kultur og alle danske normer. Og dertil kommer så al balladen, de hyppige ildspåsættelser og stenkastene mod ambulancefolk, brandmænd og politiet, det sociale nasseri, den ekstremt grove kriminalitet – mord, “æresdrab”, voldtægter, hård narkotika, trusler, grov vold, afpresning og opkrævning af beskyttelsepenge – samt de evindelige krav om særhensyn til muslimske normer, fx. mht. mad, bederum, baderum og ønsker om indførsel af barbariske normer, som man i øvrigt påstår at være flygtet fra ELLER i hvert fald fra konsekvenserne af, selv om man så tager hjem på “ferie” stort set hver sommer, medens man står til “rådighed” for arbejdsmarkedet.

    Kan I ikke lide lugten i bageriet, så lad venligst være med at komme hertil mere, tak. Det bliver altså ikke lavet om efter jeres evindelige og uforskammede krav længere – vi har lært lektien nu.

    Kommentar by Bjovulf — 29. september 2008 @ 22:11

  16. Jeg synes det er yderst problematisk med hele denne “os-dem” retorik; jeg kender både søde, demokratiske og dejlige mennesker der tilfældigvis er muslimer, men jeg har da gennem medierne også hørt om “slemme” muslimer. Tilgengæld kender jeg også både søde og “slemme” etniske danskere. At sætte folk i firkantede bås synes jeg er ikke bare faragteligt men også direkte farligt for menneskerettighederne og sammenhængskraften i vores samfund… Og nogle af de ovennævnte kommentarer går at jeg engang imellem faktisk skammer mig over at stemme på højrefløjen og jeg synes slet ikke kommentarerne er udtryk for libarale, demokratiske holdninger som jeg troede højrefløjen var vogter af….
    Til slut er det vigtigt at pointere at nogle af dem der lider mest under de til tider udemokratiske (umenneskelige) holdninger og ritualer der kan være i det muslimske samfund i Danmark er muslimer selv (her tænker jeg særligt kvinder og børn). Lad os derfor kommer ud over alt dette “os-dem” De er lige så forskellige som du og jeg.

    Kommentar by Marianne — 10. december 2009 @ 17:12

  17. Du har ret Marianne, men derudover er det ikke alle som kan tænke som dig her i DK. Fordomme og uvidenhed skubber folk længere og længere væk fra hinanden. Ingen tolerance. Meget har ændret sig fra 60’erne hvor de første indvandrere kom til landet og til nu. Gid jeg kunne sige det var til det bedre. Man ser skævt til hinanden og har en masse ideer om modparten bare udfra hvad der bliver skrevet i aviserne. Ærgerligt:(
    Personligt har jeg “kun” oplevet racisme et par gange, hvor jeg smilede indvendigt af de stakler, for de må jo at problem med sig selv.
    Respekt og åbenhed overfor hinandens forskelle både kulturelt og religiøst er vejen frem til bedre DK.

    Kommentar by Ayse — 8. januar 2010 @ 18:08

  18. Du har ret Marianne, men derudover er det ikke alle som kan tænke som dig her i DK. Fordomme og uvidenhed skubber folk længere og længere væk fra hinanden. Ingen tolerance. Meget har ændret sig fra 60’erne hvor de første indvandrere kom til landet og til nu. Gid jeg kunne sige det var til det bedre. Man ser skævt til hinanden og har en masse ideer om modparten bare udfra hvad der bliver skrevet i aviserne. Ærgerligt:(
    Personligt har jeg “kun” oplevet racisme et par gange, hvor jeg smilede indvendigt af de stakler, for de må jo have et problem med sig selv.
    Respekt og åbenhed overfor hinandens forskelle både kulturelt og religiøst er vejen frem til bedre DK.

    Kommentar by Ayse — 8. januar 2010 @ 18:10

RSS feed for comments on this post.