26. december 2014

Jul på Vesterbro: Nanna & Mads brutalt overfaldet af 4-5 indvandrere – “Blod strømmer fra mit mund..”

En ven delte en navnesløret Facebook-opdatering, og rutinemæssigt forsøgte jeg at finde navnene på de pågældende, så jeg kunne få historien fra hovedpersonerne. Mads S. fortæller til undertegnede, at gerningsmændene var 4-5 personer på 16-19 år, den ene en somalier på ca. 180 cm. Overfaldet skete på Vesterbro, 50 meter fra Enghave plads. Det fortælles endvidere, at flere i området har været udsat for samme gruppe, eksempelvis blev en person rullet for ’sølle 40 kroner’. Det brutale overfald er meldt til politiet, der arbejder på sagen.

(Mads S. på Facebook, 1. juledag 2014)

Det var meningen jeg ville beskrive overfaldet lidt nærmere, men beretningen fra det kvindelige offer står fint alene.

“Juleaften. Dagen hvor glæde, flæskesteg og gaver er i centrum. Men sådan skulle det ikke være for Mads og jeg. Jeg vil fortælle jer, hvordan vores jul blev til et mareridt.

Mads og jeg er blevet smidt af en taxi, og går på vores gade, da en ung 2.generations indvandrer tager kontakt til os, og han er absolut konfliktsøgende og meget ubehagelig. Helt umotiveret slår han Mads i hovedet med en flaske, og Mads forsvarer sig. Imens kommer to eller tre andre 2.generations indvandrer løbende og en somalier. De kommer fra en cykelkælder med jernkæder, man bruger til at låse scootere og motorcykler med, og kaster sig alle over Mads og begynde tæve ham med spark, kæder og slag. Mads råber, jeg skal løbe min vej. Men til sidst har de fået Mads ned, og jeg går i panik nu. Jeg tror virkelig, de vil slå ham ihjel. Jeg springer ind og prøver at få Mads væk. Dét skulle jeg aldrig ha’ gjort… Den lille usle, kujonagtige dreng, der startede alt det her, skubber mig i asfalten med panden først. Herefter tæver han mig gentagende gange med jernkæden i baghovedet, og så sortner alt.

Jeg kommer til mig selv lidt efter. Jeg sidder i en stor blodpøl. Min egen blodpøl. Og jeg kan mærke, der er noget i mit ansigt, der sidder helt forkert, men tør ikke kigge. Blod strømmer fra mit mund, baghovedet og de andre skader. Jeg har flækket min læbe helt over i to, op til næsen. 16 sting. Jeg har mistet en tand, to er slået løse, limet i baghovedet, og ellers en del knubs i resten af ansigtet. Jeg er så uforstående.. Jeg sidder tilbage med en masse spørgsmål, hvorfor? Hvorfor os? Hvad er meningen med denne grove vold? Hvad sker der oppe i hovedet på de indvandrer, når de tæver et kærestepar på vej hjem fra juleaften? Jeg fyldes med had, frustration og ked-af-det-hed. Jeg ønsker dem ikke i mit kvarter, i min by eller i mit land. Jeg ønsker aldrig dette skal ske for nogen. Aldrig.

Det første billede, er lige efter jeg blev syet i læben. Det andet er fra, hvordan jeg ser ud nu. Plasteret bliver min “ven” det næste år.” (Nanna S. på Facebook, 2. juledag 2014)

“Først var der en gut som slog mig i hovedet med en flaske, så hakkede jeg ham en, og så kom der 3-4 løbende ud fra en cykelkæder med kædelåse..” (Mads S. på Facebook, 1. juledag 2014)

Oploadet Kl. 13:29 af Kim Møller — Direkte link129 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/62498/trackback

129 Comments »

  1. Min mavefornemmelse fortæller mig, at hvis vi ser mere af denne slags, så vil vi se optøjer i København, ligesom man så optøjer i Sydney i 2005 (2005 Cronulla riots).

    Jeg har førhen haft mine tvivl om sådanne optøjer vil se dagens lys. Jeg er ikke i tvivl mere. Det er blot et spørgsmål om tid.

    Om 10 år vil det være ganske almindeligt, at den almene danskere er i besiddelse af våben for at beskytte sig selv og sine nærmeste.

    Kommentar by tusmørke — 26. december 2014 @ 14:23

  2. Jeg mangler ord….

    Kommentar by Dave — 26. december 2014 @ 14:29

  3. Jeg deler ikke din optimisme “tusmørke” om 10 år tror jeg den alm befolkning er endnu mere afvæbnet, endnu mere passiv og ude af stand til at samle nogen som helst modstand.

    Om 10 år kan billeder af pigen ikke offentliggøres, for dette vil støde sammenhængskraften og stigmatisere en i forvejen udsat gruppe, og alt det sludder man bliver overhældt med dagligt.

    Kommentar by Hans01 — 26. december 2014 @ 14:36

  4. Hvor er politikerne som står frem og forsikre Danskerne at det IKKE vil ske igen?

    Kommentar by Santor — 26. december 2014 @ 14:49

  5. Kan vi få en kommentar fra Anna Mee Allerslev og Frank(fri hash) Jensen ?

    Kommentar by k.m. — 26. december 2014 @ 14:51

  6. Inden jeg får ondt af Nanna, så vil jeg vide hvem hun har stemt på.

    Kommentar by Fritz — 26. december 2014 @ 15:05

  7. Jeg frygter #3 Hans01 senarie – men håber alt andet.

    Kommentar by Helmut Kohl — 26. december 2014 @ 15:07

  8. Tak til Birthe Weiss , Birgitte Arnold, Niels Helweg og
    Poul Nyrup .
    Ja , og mange mange andre . Uden jer var dette aldrig sket.
    Aldrig .
    Er I stolte og glade nu ?

    Kommentar by Pk — 26. december 2014 @ 15:17

  9. Jeg hader og afskyr det Folketinget byder os.
    Og ham Løkke Rasmussen vil gerne være statsminister .
    Det vil ikke hjælpe os danskere.
    Vi er et prisgivet folk.
    Prisgivet Folketinget og muslimernes volden og hærgen.

    Kommentar by Pk — 26. december 2014 @ 15:21

  10. Nu må vi ikke håbe den unge pige går hen og bliver racist!
    Vi kan nok forvente, at københavns borglammemesteren anna MÆÆ Allahslave nok vil bevillige tonsvis af milloner til integrations industrien, så denne kan oprette kurser, heldags tilbud og workshops med farve brochure, der kan hjælpe den traumatiserede unge pige og de mangfoldige andre, der har har den fornøjelse at stifte bekendskab med islam, så de kan lære at begå sig islamisk korrekt i fremtiden og ikke sådan provokere og starte tredje verdenskrig, de skal simpelthen lære at messe mangfoldighed, rummelighed, tolerance og forståelse for islams krav.
    Dette forebyggende tiltag fra den ekstremistiske Radigaliserede borglammemester anna MÆÆ Allerdumest skal nok finde klapsalver fra bestemødre rolatorhjernerne for asyl og fascisterne fra EinHEILlisten og volds afa,erne og deres venner Hits Prut Takbir samfunds omvælterne. Alle disse ekstremistiske radigale samfunds omvæltnings fascister ønsker nemlig ingen racister i deres gade!

    Moske vi kunne få en kommentar fra den overbetalte pamper integrationskonsulent fhv politimester per larsen med den lyserøde skjorte og matchende lyserøde beton sokker, vi vil så gerne høre hans kommentar til disse drengestreger, som faktisk har foregået i over 20 år nu, samme taktik, en spinkel muhammedaner opsøger et ofre og når kontakten er opnået, så myldre det frem fra rottehullerne med flere muhammed artsfæller, forskellen er bare, at de operere fra vesterbro og ikke strøget som for 20 år siden. Taktikken på strøget er nu, at muhammedslaverne opsøger enlige fulde etniske dansker som de slår ned og frarøver alt, sååå hvad laver intet konsulenten pamper per larsen egenligt udover at hæve sin fede pamper hyre.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 26. december 2014 @ 15:28

  11. <Inden jeg får ondt af Nanna, så vil jeg vide hvem hun har stemt på<

    Hun er fan af Pia.K og Morten Messerschmidt på FB.

    Kommentar by Spinner — 26. december 2014 @ 15:33

  12. # 6 Fritz.

    Det er måske ikke nødvendigt. I Kim´s post står der “Jeg ønsker dem ikke i mit kvarter, i min by eller i mit land.” og det er godt nok for mig.

    Det lille citat er mærkelig nok ikke med i BT´s artikel med de vil moské, i lighed med politiet, heller ikke starte “tredje verdenskrig”.

    Kommentar by Santor — 26. december 2014 @ 15:34

  13. Vedrørende demonstrationer i Danmark så tror jeg det faktisk er muligt. Det er der idag i Tyskland og Italien. Hvis det vokser og breder sig til andre europæiske lande så kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle ske i Danmark.

    Kommentar by Thorsted — 26. december 2014 @ 15:40

  14. “Det fortælles endvidere, at flere i området har været udsat for samme gruppe, eksempelvis blev en person rullet for ‘sølle 40 kroner’.”
    – så skulle problemet kunne løses.

    “Det brutale overfald er meldt til politiet, der arbejder på sagen.”
    – det er vist temmelig ligegyldigt.

    Kommentar by T. Snorrason — 26. december 2014 @ 15:48

  15. SJAKALER!

    Kommentar by Eyvind Dk — 26. december 2014 @ 15:53

  16. Anna MÆÆ Allahslave: Det er da ikke noget problem at gå en tur i byen – hvad klager de over?

    http://25.media.tumblr.com/d1dad091090a70bc9e2cbf8acd01764d/tumblr_mupkbxTwpF1rngf4to1_1280.jpg

    Kommentar by Hodja — 26. december 2014 @ 16:00

  17. http://hells-angels.dk/presseinfo/sjakal-manifestet-2008/

    Kommentar by Eyvind Dk — 26. december 2014 @ 16:00

  18. Ønsker god bedring til Nanna og hendes kæreste. Syntes Nanna er en meget modig pige, der for det første prøver at redde sin kæreste, hvilket får den lille kujon til at kaste sig over PIGEN, når nu han ikke kunne klare kæresten ved at smadre en flaske i hoved på ham, føj for et lille usselt skvat.
    Dernæst at hun slår overgrebet op på facebook, så medierne ikke har kunnet censurere det grove overfald ned til en lille notits nederst på side 7 renset for muhammed effekten.
    Mange andre muhammed voldsofre ville ikke turde gøre, hvad hun har gjort, fordi der kommer jo altid et efterspil, fordi de ved jo hvor du bor truslen, altid virker.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 26. december 2014 @ 16:02

  19. Politiet kommer ikke til at efterforske den sag seriøst… Polka har selv været udsat for noget tilsvarende – der var politiet alt andet end interesserede i at få sendt berigerne bag tremmer.

    Nanna S. er en sand heltinde, hende bør Mads S. holde fast i.

    Kommentar by Polka Charlie — 26. december 2014 @ 16:06

  20. Jeg aner også et scenarie à la det tusmørke beskriver. Jeg ønsker for alt i verden ikke et voldeligt opgør, men det kræver at man ikke i den politiske korrektheds navn bliver kaldt racist eller nazist når man påpeger det meget problematiske med især muslimske medborgere. Og langt langt de fleste der har adgang til medierne har hundetravlt med at tordne over danskernes racisme, men jeg fornemmer at mange (der ikke stemmer DF), er ved at fatte problemerne, men de tør sgu`ikke springe ud. Fornylig, til en fernisering, talte jeg med en journalist, der har lavet tv i mange år, altså en ganske velorienteret fyr. Det var ikke mig, men en anden, der bragte indvandring på bane. Denne journalist var fuldstændig blank på hvad der skete rundt omkring i ghettoerne. Jeg fortalte f.eks. om grønlændere der bogstavelig talt blev stenet ud af Gellerup. Han kiggede vantro på mig; mente vel at jeg havde fundet på en historie. Om han vælger at undersøge sagen yderligere tvivler jeg på. Det er meget lettere at være uvidende, så man kan forblive et godhedens menneske.
    Den politiske korrekthed er en pest for en saglig debat, så desto vigtigere er det at holde en rimelig sober tone på f.eks. Uriasposten, selvom man er skide frustreret. De politisk korrekte er hurtigt ude med at dømme Uriasposten som racistisk; de ser mere på de hårde kommentarer end det reelle indhold. Men tiden arbejder for os; den officielle “sandhed” bliver mere og mere gennemhullet.

    Vh Erik.

    Kommentar by Erik balle Povlsen — 26. december 2014 @ 16:06

  21. Spinner, Santor tak ska i have, jamen det er sku dybt rystende, at Nanna og kæresten som har gjort hvad de kunne, alligevel blev smadret af det syge gedelort.

    Kommentar by Fritz — 26. december 2014 @ 16:07

  22. Rune Skyum-Nielsen :

    Netop nu spreder sig en historie fra en yngre blond dansk kvinde, som angiveligt er blevet tæsket af en flok unge mænd med udenlandsk udseende – mens hun var på vej hjem fra juleaften med sin kæreste, der i parentes bemærket flasher en “Proud to be Danish”-grafik som bagtæppe på sin profil. Hmmm.
    Hvis ikke historien og de makabre billeder af et smadret ansigt optræder i dit Facebook-feed allerede, er det et spørgsmål om minutter. Den er blevet delt små 5.000 gange på tre timer. Det er en lavine.
    Jeg kan se, at ingen af netaviserne endnu skriver om den – måske fordi de endnu sover en smule på vagten derude, måske fordi journalisterne på pinden simpelthen ikke kan få historien bekræftet.
    Det er i virkeligheden også underordnet, om den passer eller ej. De dybt racistiske og stærkt ignorante neandertalkommentarer, som strømmer ud under absurd mange af statusdelingerne, må ikke stå ubesvaret. De er horrible. Et ekko af en mørk tid i Europa, som alle i dusinvis af generationer frem burde have taget rigeligt ved lære af. Hvad sker der for vores medmenneskelighed? Vores trang til at pege fingre ad andre og generalisere så groft? Vores anstændighed?
    Det her er den virkelige grøftegraver – ikke tre-fire mulige voldspsykopater, der selvfølgelig skal stilles til ansvar, såfremt de findes. Vi har alle en pligt til at tale folk, der skriver ting som nedenstående, til fornuft. I hvert fald at gøre forsøget. Ellers er julens bud ikke længere velsignet. Det er blevet noget, man kan forgifte – med meget simple midler og dystre perspektiver.

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152694990819753&set=a.51721434752.49050.538539752&type=1&fref=nf&pnref=story

    Kommentar by Spinner — 26. december 2014 @ 16:08

  23. Overfald er ikke ok men det er justitsmord og beviste smædekampanger heller ikke. Så derfor deles denne. Slet opslaget hvis i har fået det i jeres nyheder.

    https://www.facebook.com/fruklingenberg/posts/10204272029614470?pnref=story

    Røde SO !

    Kommentar by Spinner — 26. december 2014 @ 16:12

  24. Vi kan ligeså godt vænne os til den slags historier, det bliver kun vildere i fremtiden.

    Zenia, Margrethe og alle de andre førtidspensionistimportører må være stolte!!

    Kommentar by A Andersen — 26. december 2014 @ 16:17

  25. http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/stop-volden-mod-demokratiet/5372323

    I en anden avis artikel står at Christiansborg politikere er kede af kollegers tilsvining. Jonas Dahl har overvejet at stoppe.
    De kan ikke styre sig på deres arbejdsplads, og de kan ikke styre landet, det er overfaldet på Nanna og Mads et godt eksempel på.

    Flere inde på borgen er i ledtog med de svin der kører rundt i den rullende moské som venstrefløjen bruger i deres demonstrationer.
    Her kunne politikerne få fingeren ud og stoppe volden mod demokratiet. Deres latterlige interne fnidder ligner noget fra en børnehave, og det er deres egen skyld at befolkningen vender sig mod dem.
    Der er også undersøgelse der viser at færre danskere ønsker ægteskab med en muslim – og omvendt – færre indvandrere ønsker en dansker i deres familie. Det bliver altså ikke det multikulti samfund nogen drømmer om, men DEM og OS.

    Kommentar by k.m. — 26. december 2014 @ 16:18

  26. -> Spinner

    Jeg var på sporet af sagen en time efter den indledende opdatering. Spurgte netop ind til sagen hos hovedpersonerne, for at få detaljer. Fik først billeddokumentationen i morges, og kom 12 minutter efter Ekstra Bladet. Absurd at ofre skal hetzes på grund af ‘Proud to be danish’-grafik. Hvad bliver det næste – skal han kaldes voldelig racist, når han forsvarer sig?

    Kommentar by Kim Møller — 26. december 2014 @ 16:30

  27. Min dybeste medfølelse med det unge par.

    Når der er tale om kriminalitet bør man altid holde bagmændene ansvarlige og de arbejder på Christiansborg.

    Kommentar by Sigwar — 26. december 2014 @ 16:31

  28. @21 Spinner
    Ja, så glemte jeg også den chikane Nanna også vil blive mødt med fra ondskabsfulde umenneskelige personager, der bevist prøver at betvivle overfaldet ved at bruge ord som angiveligt overfaldet, som om Nanna selv har pisket sig med en jernkæde, dernæst trækkes nazi-kortet og anklagende racist kommentar som: en “Proud to be Danish”-grafik som bagtæppe på sin profil. Hmmm” altså en bevist anklage imod ofret Nanna og bevist forsvar for de “rigtige” mennesker, de rødes ynglings ofre muhammedanerne.
    Ikke nok med Nanna tæves, men hun skal nu også leve med at DE ved hvor hun bor og tilmed tilsvines af Gooodmenneskene, der mener hun selv er skyld i det, fordi hun er stolt af at være dansker!

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 26. december 2014 @ 16:32

  29. Meningsløs vold kan aldrig rationaliseres. Gerningsmændene vil få deres straf.

    Jeg synes at det er endnu mere sørgeligt at læse alle de ignorante statusbeskeder i de forskellige sociale medier om “de sorte svin skal sendes hjem” eller at “de skal overfaldes i deres moskeer”. Som Rune Skyum-Nielsen skriver så fint, så er dette virkelig den store grøftegraver og ikke 3-4 tilfældige psykopater.

    Jeg håber at vi kan tale med fornuftens og ikke vredens stemme. Og modtage hinanden med oplysning og kærlighed i stedet.

    Glædelig jul og godt nytår.

    Hilsen lægen fra plastikkirurgisk afdeling, der behandlede hovedpersonen på Rigshospitalet.

    Kommentar by Ali Tareen — 26. december 2014 @ 16:43

  30. -Kim-

    Enig, men vi kender jo venstrefløjens tosser. Over 3000 synes godt om Runes opslag nu.

    @ (islamonausea træt amatør DIGTER) Du har helt ret. Det er sørgeligt.

    Kommentar by Spinner — 26. december 2014 @ 16:45

  31. Ser godt nok slemt ud. God bedring.

    Kommentar by Jernhesten — 26. december 2014 @ 16:49

  32. Her er en af Shansens venner:

    Alvin Mosegaard Jensen :
    19 min siden.

    Hvis ikke et medie der bruger kildekritik skiver om det passer det nok ikke.

    https://www.facebook.com/AlvinBruun

    Medlem af EL !

    Kommentar by Spinner — 26. december 2014 @ 16:50

  33. -> Spinner
    Så medmenneskelighed afhænger af hvem man har stemt på…? Det vil jeg begynde at praktisere f.o.m i dag. Så får du bare håbe det ikke er mig der har kirurgisk vagt når din tur kommer…

    Kommentar by erik — 26. december 2014 @ 16:55

  34. – erik –

    Øh ?

    Alvin Mosegaard tvivler. Det ville en borgelig næppe gøre.

    Jeg kan ikke lide de mennesker.

    Kommentar by Spinner — 26. december 2014 @ 17:03

  35. Jeg kan desværre ikke kommentere dette indlæg,
    da jeg i så fald og med 100% sikkerhed, ville
    havne bag tremmer i adskillelige år…!

    God bedring til Mads og hans kæreste.

    Kommentar by - by Proxy - — 26. december 2014 @ 17:08

  36. Herregud. Runedrengen er jo journalist og er tilknyttet Information. Knægten er jo blevet skræmt af billederne fra den virkelige verden af Nanna S.

    Derfor reagerer Rune så hadefuldt. Knægtens “mangfoldighedsdrøm” er jo fuldstændig smadret.

    Nå, men nu får vi vel et fakkeloptog til støtte for Nanna S. med Frank Jensen, Bedsteforældre For Asyl og hele godhedsindustrien – eller gør vi??

    Kommentar by Erik — 26. december 2014 @ 17:10

  37. Jeg kan se at vi er 2 der hedder “Erik”.

    Kommentar by Erik — 26. december 2014 @ 17:12

  38. Er også forvirret her :)

    Kommentar by Spinner — 26. december 2014 @ 17:19

  39. @32 lille med meget lille e erik
    koncentrer dig først og fremmest om at få studenterhuen først, for det er vist ikke den der trykker på hoved.

    Som professionel kirurg så er man bundet af den hippokratiske ed, medmindre man er muhammedaner, som jo ikke er bundet af nogle menneskeskabte regler, fordi den guddommelige skodran står over alt, så du burde være mere bekymret over, om kirurgen er bogstavstro muhammedaner med fuldskæg eller affaldssæk over hoved, som har pligt til at dræbe jøder og vantro!

    At tro på alle er lige gode, og andet barnligt naivt Radigalt tågesnak, er virkelighedsfjernt. Tro ikke anna MÆÆ Allahsløv ville kæmpe så bravt som Nanna for at hjælpe sin næsten, derfor er det heller ikke sikkert andre ville kæmpe eller moske vende det blinde øje til, hvis det var anna MÆÆ der brægede op om hjælp, det er naturligt at kæmpe mere for sin næsten end………virkelighedsfjerne langt borte væk ekstremistiske Radigale samfunds omvælter, med lidenskab for stor import af muhammedaner for at skabe det rene kalifat.

    Så klap lige geden!

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 26. december 2014 @ 17:27

  40. Hvis de ikke allerede vidste, deres politikere har erklæret dem krig, var det på høje tid

    Kommentar by Josef K — 26. december 2014 @ 17:28

  41. – erik-

    En person fra EL kan da være et godt menneske. Men politisk bliver vi aldrig enige. Bortset fra EU. De er jo også imod :)

    Kommentar by Spinner — 26. december 2014 @ 17:37

  42. #34

    Den løsning der skal til for at løse “problemet” vil også resultere i at FN vil oprette en tribunat og indsætte tropper i Danmark efterfølgende.
    Dybest ved vi alle hvad løsningen er på indvandre og asyl problemet, men det er vel også kun et spørgsmål om tid før nogle vil begynde at løse problemerne af en anden vej end at anmelde en situation til pølitiet?.

    Kommentar by Jens R — 26. december 2014 @ 17:42

  43. @ 41

    FN soldater er ikke noget værd.

    Kommentar by intetnavntak — 26. december 2014 @ 18:16

  44. @ 41, 42

    Når det er sagt, i det kommenterede scenarie er det ikke kun FN der kunne komme i spil. Det er muligvis også USA/eussr(formodentlig minus Tyskland)/Rusland

    Kommentar by intetnavntak — 26. december 2014 @ 18:21

  45. Rune Skyum-Nielsens anstændighed er grum.

    Kommentar by Liva — 26. december 2014 @ 18:26

  46. Jeg har lige set tv avisen på DR 1, den muslimske vært nævnte ikke sagen med et eneste ord, de havde til gengæld et længere indslag om en brand i en moske i et andet land..

    Kommentar by Per — 26. december 2014 @ 18:56

  47. @ #1 tusmørke

    Din mavefornemmelse er upålidelig. Vi vil ikke se opstande i København i denne eller lignende anledninger. Mærk dine medmennesker. De skønner alle sammen som du: “De andre får nok snart nok!” Og “folkedybet reagerer nok snart!” og al den slags, der tilfredsstiller trangen til revanche og oprejsning for ydmygelserne – og lukker dampen fra overtrykket ud gennem ventilerne. Så momentummet går af enhver handlingsimpuls, når man først har fået feset sit afmægtige raseri ud i Uriaspostens kommentarspor. Nej, der sker ikke noget som helst. Og jeg bliver ikke det mindste bange ved snakken om “borgerkrigen”.

    Før den dag folk som du peger på sig selv og siger: “Næste gang, noget sådant sker, går JEG på gaden!” uden tanke på konsekvenser for dem selv.

    Opiumsdrømmene om “folkedybets opvågnen” er ren onani.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 26. december 2014 @ 19:01

  48. Som jeg plejer at sige:
    En fremmed er en af Margrethe Vestagers venner, som du ikke har mødt…

    Kommentar by Jern Henrik — 26. december 2014 @ 19:12

  49. Københavns Politi bekræfter over for BT, at de har modtaget en anmeldelse om et groft overfald på den angivne adresse kl. 00:10 natten til torsdag. Politiet efterlyser i den forbindelse to af gerningsmændene med følgende signalement.

    1: Mand, mulig somalisk baggrund, 16-17 år, iført lyseblå hættetrøje, mørkt tøj og hvide sko.

    2: Mand, mulig somalisk baggrund, 16-17 år, skaldet, iført sort dynejakke med hvid hættetrøje, lyse jeans og mørke sko.

    http://www.bt.dk/krimi/nannas-mareridt-overfaldet-med-kaedelaas-paa-vej-hjem-fra-juleaften

    Kommentar by Hodja — 26. december 2014 @ 19:14

  50. Velkommen til Socialist regimet Islamdanmark.

    Kommentar by Flaskeposten — 26. december 2014 @ 19:24

  51. Hvor kommer alle de her historier fra – hvem sidder og forfatter dem?

    https://www.facebook.com/martinbjustesen/posts/10153022280324610

    Skulle hun have tæsket sig selv ????

    Kommentar by Spinner — 26. december 2014 @ 19:27

  52. @ Hans01 (3)

    Pressen skriver nærmest intet om det, men i lande som Italien og Grækenland, der har befolkningen fået nok.

    Voldelige muslimske indvandrere bliver i disse lande jagtet gennem gader og stræder.

    Jeg ved ikke om befolkningen i disse lande har en lavere “smertetærskel” (læs: tålmodighed) end andre lande, herunder Danmark.

    Men ét er sikkert, før eller siden, så er der en dråbe derude, der får bægeret til at flyde over. Så starter festen.

    Kommentar by tusmørke — 26. december 2014 @ 19:38

  53. tv2 , har en reporter oppe ved moskeen , som brændte.
    Voldtægterne og meget andet i Sverige rager tvshit en høstblomst.
    Nedlæg den islamistiske tvstation.

    Kommentar by Pk — 26. december 2014 @ 19:44

  54. @52

    Enig i din kritik af TV2. TV2s halal-jul, blev også min sidste jul, som TV2 kunde.

    Kommentar by Geert — 26. december 2014 @ 19:54

  55. @ 52, 53

    Nedlæg både DR og TV2, så vil der ikke være nogen fordomme. Om for/imod forholdet til offentlig/privat firma debatte, kvaliteten er bare for lav.

    Kommentar by intetnavntak — 26. december 2014 @ 19:59

  56. Ifølge svenske intellektuelle kan et mindretal ikke være racistisk. Da en sort far og hans søn blev overfaldet og dræbt (mener desværre jeg husker ret mht drab) blev der selvfølgelig stor opstandelse i Sverige med demonstrationer og fordømmelser. Da det viste sig at arabere var gerningsmænd; ja så forstummede fordømmelsen bare sådan pssst.

    Vh Erik.

    Kommentar by Erik balle Povlsen — 26. december 2014 @ 20:10

  57. “Rune Skyum-Nielsen Det er overhovedet ikke det, jeg skriver, Andreas. Prøv og LÆS INDAD. I øvrigt lavede jeg min min status, før bt.dk vågnede – og tillod mig en vis kildekritik. Du skulle prøve konceptet ved lejlighed”

    Ham Rune Skyum lader til at være sådan en floskel-nar. Hvordan læser man indad?

    Kommentar by Johnson — 26. december 2014 @ 20:10

  58. Løsningen er: stem svinene (politikerne) ud – dem, der arbejder imod Danmark. Og som bekendt er der kun ét parti tilbage, der i hvertfald ikke arbejder ihærdigt på at give dette land væk. Dette er løsningen inden vold og nedbrud af det eksisterende system. Vil man gerne bevare det nuværende politiske system, er valgdagen altså en overordentlig vigtig dato, og vigtigheden stiger for hvert valg.

    Kommentar by MikkelV — 26. december 2014 @ 20:16

  59. Jeg er selv blevet overfaldet af pakistanere ved Enghave Plads – intet usandsyneligt ved den historie.

    Kommentar by Johnson — 26. december 2014 @ 20:21

  60. 50, det er den slags mennesker man håber finder ud af det på den hårde måde, hold kæft en idiot.

    Kommentar by Per — 26. december 2014 @ 20:48

  61. Historien/nyheden var ikke til at overse inde på eb.dk for bare 4 timer siden.

    Det er ligesom, at EB nu prøver at skjule historien/nyheden. Altså væk fra sidens søgelys.

    Kommentar by tusmørke — 26. december 2014 @ 21:27

  62. se alle de gode mennesker der problematiserer ofret, sikke en overraskelse.

    Kommentar by Helmut Kohl — 26. december 2014 @ 21:49

  63. Danmark skal nok vågne op..

    Kommentar by FrankBooth — 26. december 2014 @ 21:56

  64. – tusmørke —

    Det er den mest læste på eb.dk

    Kommentar by Spinner — 26. december 2014 @ 22:05

  65. Spinner og den findes ikke på forsiden, “sjovt” redaktionelt valg…

    Kommentar by Helmut Kohl — 26. december 2014 @ 22:07

  66. Det er nok den lille islamleflende dhimmi, chefredaktør Poul Madsen, der har “aftenvagten”, så skal “kulturberigelsen” helst ties ihjel.

    Kommentar by Erik — 26. december 2014 @ 22:14

  67. > Ad 29:
    Enig i, at mange kommentarer såsom “sorte svin” osv. er totalt ukonstruktive og idiotiske. Heldigvis lader det til at være yderst sjældent, at disse danskere der skriver skidtet, er dem der går ud og tæver tilfældige personer med mørk lød.

    Er delvis enig i, at det er “3-4 tilfældige psykopater”.
    For adfærden voldsmændene har udvist over for parret, er bestialsk.

    Men jeg tror ikke på, at det er tilfældigt, at netop de to blev ofre.
    Med mindre det er “tilfældigt” HAD.

    Man skal ikke lede længe på de sociale medier før man finder diverse 2.g’ere, der skriver de mest perfide tilsvininger om danskerne, i et lige så “farverigt” sprog – undertiden også dødstrusler. Se blot Pia Kjærsgård.

    Hadet koger hos de mennesker, og de benægter det ikke engang, men gør alt for at vise det til verden.
    Se shoppingcenter-massakren, kidnappede skolepiger mv. i Kenya.
    Se myrderierne i Irak.
    Se hvad der foregår i forstæderne til Paris.
    Se hvad der foregår alle steder, hvor “folk” er meget “troende”…
    Så ser du voldspsykopater og mordere, der ikke går af vejen for at skænde deres fjenders lig, og lader deres børn spille fodbold med afhuggede hoveder.

    Det største problem her til lands er, at der lader til at være politisk konsensus om at lade det ske.
    Ikke EN politiker stiller sig op, og siger NU ER DET NOK, når atter en dansker er blevet voldtaget, lemlæstet eller dræbt, eller har fået sin ejendom ødelagt, stjålet eller røvet.
    Vi er ved at drukne i problemer med fremmede, der ikke evner eller ønsker at opføre sig ordentligt.

    Kommentar by mættehågen — 26. december 2014 @ 22:22

  68. Det undre mig lidt, at det ekstremistiske Radigales stikker Zinke geStampo ikke er observeret løbende flæbende og opgylpende ned til den nærmeste politistation for at anmelde ofret for overtrædelse af racisme paragraffen, fordi denne overtrædelse af racismeloven er jo langt værre end de muhammed sædvane drengestreger, altså i de altid samarbejdsvillige narzister fra scavenius partyet Det ekstrem Radigaliserede venstre halalparadis….øh, parti.
    Men Zinken render vel hvileløs rundt om sit bord, for at sammen scrable nogle ord, der kan tilsvine danskerne for deres manglende vilje til at underkaste sig og samarbejde med nazisterne…øh,islamisterne.

    Men vi får vel et opkast….øh, oplæg fra Det ekstremistiske Radigaliserede venstre’s nye kalif…øh, formandsling morten østergaarl, ham med den begyndende islamiske skægvækst i hoved. Han vil nok være mere klar i mæælet, og forlange forståelse for menneskesmuglernes…øh, muhammedanernes situation, altså det MÅ være svært at sidde i sikkerhed i Danmark, mens koner og børn må kæmpe for deres land alene i hjemlandet og så nævner vi jo ikke den uforskammethed danskerne påfører alle de ensom rejsende mandslinges mad problemer, tænk at tilbyde dem frisklavet mad istedet for vores pensionisters uge gamle vacuum pakkede slaskede multi opløste madsammensurium.

    Ifølge alle vores feelgood menchen, så skal vi kun tage imod dem der banker på vores dør, så skide være med alle dem, som ikke har plyndret andre for at betale en menneskesmugler, for at kunne banke på vores dør, ja, så kan de så bagefter banke de vantro på plads, ikke sandt!

    De enfoldige godheds disciple ville jesus nok forbande langt væk lizzom han gjorde med alle de hellige, der stod og tjente penge på hans budskab, jesus smed dem ud og ødelagde alle deres godhedsboder, som de tjente usle penge på.
    Lad ikke de enfoldige godheds disciple voldtage jesus ord til os.

    Bekæmp islam, som det fandens værk det lyder som, ser ud som og handler som!
    moderat islam, islam, isis, hamas alt same shit på forskellige steder på muhammed skalaen, hvor den ekstremistiske Pædofet muhammed står øverst på rædsels skalaen.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 26. december 2014 @ 22:28

  69. 1. tusmørke 10 år endnu.
    Jeg håber sandelig ikke at du har ret, for så bliver skadedyrene svære at udrydde. Husk på Kommunen og politiet, samt regeringen, vil ikke fremsætte en ordentlig skadedyrs-bekæmpelses-lov.

    De bliver rigtig svære at fjerne.
    Vi må nok een gang for alle til at blive enige om hvad vi skal, og strategien heri.

    Kommentar by Sindsro — 26. december 2014 @ 23:19

  70. 29 Ali,

    1) så kredit herfra for at dukke op, samt gøre det en fornuftig måde.

    2) “Jeg håber at vi kan tale med fornuftens og ikke vredens stemme. Og modtage hinanden med oplysning og kærlighed i stedet.”

    – har du fortalt det henne i mosken?

    Og jeg ser ikke andre pointer fra Rune Skyum side end, at han ønske at belyve folk med nazisme og racisme.

    Kommentar by Hans Und — 26. december 2014 @ 23:56

  71. Kan se i medierne, at moskèen er blevet “kærlighedsbombet” af borgere. Desuden, at politiet ikke kan finde beviser på at noget er kastet ind i moskèen. Hmm, det lugter en smule, men det er jeg ikke den rette til at dømme om. Jeg gisner bare.

    Vh Erik.

    Kommentar by Erik balle Povlsen — 27. december 2014 @ 00:21

  72. Muslim-sjakalerne udfører, hvad de er kommet til landet for at gøre. Det har alt med morderideologien islam at gøre og intet med berigelse og mangfoldighed eller menneskesyn.

    De forbandet svin… altså de ansvarlige politikere..

    God bedring til Nanna og Mads.

    Ali muslim— fuck ud af vores land.

    Kommentar by Iznogut — 27. december 2014 @ 00:29

  73. Muslim-sjakalerne udfører, hvad de er kommet til landet for at gøre. Det har alt med morderideologien islam at gøre og intet med berigelse og mangfoldighed eller menneskesyn.

    De forbandet svin… altså de ansvarlige politikere..

    God bedring til Nanna og Mads.

    Ali muslim— fuck ud af vores land og tag din klan med dig.

    Kommentar by Iznogut — 27. december 2014 @ 00:30

  74. Godt, Rigtig godt nyt. Julen er reddet, håber nytåret også er.

    En Moské er futtet af, og ca 50 Pædoer slap ud af vinduerne, hvilket dog var en skam. :)
    Det skete nyligvis ved at en muslim ville holde jul med stearinlys og det hele, Men dette indavlede væsen kunne ikke finde ud af hvordan stearinlyset skulle behandles. Derfor gik der ild i SATAN´s hus. :)

    Og folk der ovre er fuldstændig hjernedøde, sætter hjerter på den svedne moské, jammen pynter de den, så moskéen kan være pæn til indgangen i det nye år eller hvad. ??

    Nu side politi og Säpo ikke kan finde den gode mand/kvinde der futtede moskéen af, er det fordi de skide islammer ville have et nyt (Satans hus). så jeg formoder at politi og Säpo ikke leder ret længe.

    Kommentar by Sindsro — 27. december 2014 @ 00:41

  75. TV2 medarbejder Rune Skyum-Nielsen stiller spørgsmål ved overfaldet, og offerets politiske observans: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152694990819753&set=a.51721434752.49050.538539752&type=1&fref=nf&pnref=story

    Kommentar by Geert — 27. december 2014 @ 00:58

  76. Hvem fanden har lukket det pak ind i landet?

    Kommentar by Robert R — 27. december 2014 @ 01:35

  77. Hej Ali Tareen
    Mange glemmer at tælle til 10 før de poster kommentarer, både på den ene side eller den anden side af denne debat. Nogle skriver racistisk , andre trækker nazi kortet overfor ofrene.
    Skal man tage sådanne updates som disse personers sande væsen,?
    Jeg ved det ikk…

    Kommentar by poul sørensen — 27. december 2014 @ 01:43

  78. Det ser ud til at alle de amoralske mennesker har slettet deres indlæg på facebook.

    Kommentar by Mikael Drachmann — 27. december 2014 @ 02:55

  79. Håber der er en der ligger inde med screendump, men teksten er her:

    Rune Skyum-Nielsen :
    Netop nu spreder sig en historie fra en yngre blond dansk kvinde, som angiveligt er blevet tæsket af en flok unge mænd med udenlandsk udseende – mens hun var på vej hjem fra juleaften med sin kæreste, der i parentes bemærket flasher en “Proud to be Danish”-grafik som bagtæppe på sin profil. Hmmm.
    Hvis ikke historien og de makabre billeder af et smadret ansigt optræder i dit Facebook-feed allerede, er det et spørgsmål om minutter. Den er blevet delt små 5.000 gange på tre timer. Det er en lavine.
    Jeg kan se, at ingen af netaviserne endnu skriver om den – måske fordi de endnu sover en smule på vagten derude, måske fordi journalisterne på pinden simpelthen ikke kan få historien bekræftet.
    Det er i virkeligheden også underordnet, om den passer eller ej. De dybt racistiske og stærkt ignorante neandertalkommentarer, som strømmer ud under absurd mange af statusdelingerne, må ikke stå ubesvaret. De er horrible. Et ekko af en mørk tid i Europa, som alle i dusinvis af generationer frem burde have taget rigeligt ved lære af. Hvad sker der for vores medmenneskelighed? Vores trang til at pege fingre ad andre og generalisere så groft? Vores anstændighed?
    Det her er den virkelige grøftegraver – ikke tre-fire mulige voldspsykopater, der selvfølgelig skal stilles til ansvar, såfremt de findes. Vi har alle en pligt til at tale folk, der skriver ting som nedenstående, til fornuft. I hvert fald at gøre forsøget. Ellers er julens bud ikke længere velsignet. Det er blevet noget, man kan forgifte – med meget simple midler og dystre perspektiver.

    Kommentar by Geert — 27. december 2014 @ 02:59

  80. Mørkets kræfter kryber i skjul, når lyset falder på dem.

    Kommentar by Mikael Drachmann — 27. december 2014 @ 03:37

  81. @ 8 pk
    Du har svaret på mit spørgsmål.
    Men dem der svigter os nu, er ikke dem der skal rede tråde ud om 20-30 år.
    De vil ikke blive holdt ansvarlige.
    Kun en ting kan være sike på det bliver værre og værre! Vi er blevet svigtet!

    Kommentar by Robert R — 27. december 2014 @ 06:56

  82. @ 25 km.
    Rigtigt det bliver et dem og os samfund, måske er det allerede det!
    Mine piger går på privat skole og jeg vil skære en arm af får at undgå at de skal gå i skole med muslimske drenge.

    Kommentar by Robert R — 27. december 2014 @ 07:02

  83. Det som slår meg er alltid hvor feige innvandrere er. De tør aldri i sloss alene. De skal alltid være en gjeng. Mange mot en. Feiginger … en feig kultur.

    Kommentar by Oslo mannen — 27. december 2014 @ 07:39

  84. Ham der Rune Skyum-Nielsen må sgu da have spist søm – han insinuerer at overfaldet er opdigtet på baggrund af at en af de forurettede har et Proud to be Danish-billede på sin facebook-profil?!?! RSN er sgu da dummere end bræk og helt utroligt fordomsfuld. Så han mener at der er noget galt med at være ‘Proud to be Danish’, mens han er ansat på TV2, der er en delvist offentligt finansieret kanal af stolte danske skattebetalere. Så ikke for fin til at tage mod Dumme Dänens penge, men dum nok til at synes at folk der er stolte af deres land – som f.eks 99% af befolkningen – selv har bedt om at blive overfaldet af udenlandske bøller.

    I-D-I-O-T, ignorant og umådeligt lidt sympati med to voldsofre, der fortjener opbakning og støtte fremfor at så tvivl om deres ubehagelige oplevelse. Det er ufatteligt.

    Kommentar by Ole — 27. december 2014 @ 08:19

  85. Hvad så venstrefløjen hvordan skal man forti dette. Jeg ønsker ikke danskere skal blive overfaldet men det er den eneste vej danmark vågner op på. Danmark for danskere.

    Kommentar by Lion — 27. december 2014 @ 09:06

  86. Ali Tareen — 26. december 2014 @ 16:43

    Trist læsning. Du har altså ingen forståelse for danskernes frustration, som kommer til udtryk.

    Da muslimerne protesterede mod M-tegninger, kostede det over 100 menneskeliv. Er det reaktionsmønster mere acceptabelt?

    “Meningsløs vold kan aldrig rationaliseres. Gerningsmændene vil få deres straf.”

    Hjælper det de danske ofre for muslimsk vold?? De vil alle dage tage afstand fra muslimer, men så bekræfter det blot din politisk korrekte opfattelse?

    “Jeg synes at det er endnu mere sørgeligt at læse alle de ignorante statusbeskeder”

    “Jeg håber at vi kan tale med fornuftens og ikke vredens stemme. Og modtage hinanden med oplysning og kærlighed i stedet.”

    Du burde udbrede de ord iblandt muslimer. Det er hårdt tiltrængt.

    Muligheden for at kommentere på EB artikelen forsvandt hurtigt. Nej, danskerne skal ikke have mulighed for at lufte deres afsky for muslimsk vold.

    Kommentar by tavsen — 27. december 2014 @ 09:36

  87. Nu tænker Nanna på sin sociale status:

    2
    Politisk korrekte Nanna efter kædeoverfaldet : Fokus skal ikke ligge på etnisk herkomst af overfaldsmænd

    http://m.bt.dk/danmark/nanna-efter-overfaldet-overrasket-og-taknemmelig-over-opbakning

    Kommentar by Træt — 27. december 2014 @ 10:19

  88. Noget tyder på, at Hans01 (#3) får mere ret end andre. Fra dagens BT:

    “Informationen om, at overfaldmændene havde indvandrerbaggrund, betød, at mange kommentarer på Facebook kom til at handle om gerningsmændenes oprindelse.

    Til det siger Nanna Skovmand:

    »Det bliver vi kede af, for det er ikke dér, fokus skal ligge. Det skal ligge i den forbrydelse, der blev begået. Mit ønske er, at de, som har gjort det her, selvfølgelig skal have deres straf. Og grunden til jeg nævner i min facebook-opdatering, at de er indvandrere, er fordi, det er faktuelt. Havde det været danske drenge, havde jeg også skrevet det. Det handler ikke om racisme, men om hvad der får drenge til at gøre sådan, og fokus burde fremover være på, hvordan vi undgår vold i vores gader. Lige meget hvem der står bag, og hvem det går udover.””

    Kommentar by Martin Kasler — 27. december 2014 @ 10:24

  89. Dér var du vaks, Træt :)

    Kommentar by Martin Kasler — 27. december 2014 @ 10:25

  90. Martin Kasler (88)

    Der sker noget med folks oprigtige meninger og holdninger, når man udtaler sig til et landsdækkende medie.

    Historien kunne, i yderste konsekvens, tage denne drejning:

    Racisterne, Mads og Nanna, fik tilfældige bank af netop utilpassede bøller med anden etnisk oprindelse.

    Reaktionerne herpå:

    – se, det er karma når det er bedst.

    – så kan de lære det, de skide racister.

    – hele Danmark kan lære af dette her. Vi skal ikke være racister som Mads er det. Vi burde skamme os.

    – Nanna var selv ude om at blive overfaldet. Hun skulle ikke have blandet sig. Det var tydeligvis, og forståeligt nok, Mads de var ude efter. Og de var garanteret ude efter Mads fordi hans facebookprofil osede af racisme.

    Kommentar by tusmørke — 27. december 2014 @ 11:08

  91. @87 Træt
    tja, så svigtede modet pigen.
    Meget normalt, fordi det kræver virkelig mod at sige sandheden. Inderst inde har vel størstedelen af os, et ønske om at få smidt disse uhelbredelige voldsbøller ud af landet, men at sige det højt, det kræver virkelig mod.
    Vi skal helst fastholdes i det politiske korrekte samfunds teater stykke, enhver lille dreng M/K der referere det han/hun virkelig ser, i dette politiske korrekte Kejserens nye klæder teaterstykke, vil blive tromlet ned øjeblikkeligt, ingen tør/vil se efter om den lille har ret.

    Hvordan skal vi løse problemet, hvis vi ikke må konstatere, at samtlige sjakal umotiveret voldsoverfald, faktisk har fællesnævneren muhammed opdragelse tilfælles. Hvordan skal vi regne den ud, hvis fællesnævneren ikke må bruges.
    Næ nej, så heller spille uforstående og rystet over, hvad der dog får disse “unge” til at gøre det.
    Ingen tør/vil se på den mulighed, at satans ideologien islam og dens dysfunktionelle imamer faktisk opfordre til vold og kræver sharia lignende tilstande overholdt af alle, hvordan er det lige med mellemøsten, hvordan er det disse forskellige muhammedstyrede lande behandler sine medmennesker, jo, nogle dingler i kraner andre stenes eller skubbes udover en klippe i år 2014 ingen, gentager ingen, gør noget for at stoppe dette barbari, så hvordan skulle en flyrejse på 4 timer ændre mentaliteten på de muhammedaner der kommer herop, de er jo opflasket med denne umenneskelige omgang med andre mennesker.
    Glem alt om de herboende dysfunktionelle imamer, de ønsker virkelig deres hjemlandes sharia styreform implementeret her i Danmark, at de så bruger taqiyaa brage snak til os vantro om at islam er fredens religion, er taqiyaa brage snak fordi de bevidst glemmer at nævne, at de først vil forholde sig fredeligt, når alle er muhammedaner, indtil da, befinder vi os alle frivilligt eller ej i krigens hus, et erobrings begreb ikke islam kyndige intet aner noget som helst om, tja, sågar naive uoplyste muhammedaner kender heller ikke til dette, uvidende om deres overleverede bras af en politisk religion af værste skuffe.
    Sålænge vi fortier sandheden og straffer budbringerne, så får vi ikke fred.
    Men det politiske korrekte teater spil fortsætter ufortrødent, fordi alle de hellige disciple jo har deres små integrations pengeboder at passe og samtidig kan bryste sig med at være gode og hjælpsom, skide farisær, hele bundet!

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 27. december 2014 @ 11:36

  92. Efter overfaldet på Nanna: Kæmpe debat på Facebook

    http://www.avisen.dk/efter-overfaldet-paa-nanna-kaempe-debat-paa-facebook_300608.aspx

    Kommentar by Link — 27. december 2014 @ 11:48

  93. Træt (#90): Jeg bebrejder absolut ikke pigebarnet noget. De færreste kender til den frygt, som selv en uudtalt trussel om pressehetz (skamstraf, som det hed i gamle dage) kan frembringe.

    Kommentar by Martin Kasler — 27. december 2014 @ 11:48

  94. Jeg synes det var og er meget stærkt af pigen at stå frem, det har hun min respekt for, jeg kan se forstå at folk ønsker sig andet, hun er allerede blevet mistænkeliggjort og sværtet af gode mennesker i store stillinger i landsdækkende medier på Facebook. De kunne gå skridtet videre og bringe deres personangreb i medierne.

    Det vil nok være et slag der kunne ramme hårdere end det de racistiske og hadefulde somaliske overfaldsmænd kunne levere.

    Kommentar by Helmut Kohl — 27. december 2014 @ 11:54

  95. Det er desværre forbudt men ellers kunne to pistolskud have sparet ofrene for den fysiske overlast og ikke mindst alle de fremtidig ofre som de to fætre vil efterlade i deres kriminelle karriere.

    Kommentar by Helmut Kohl — 27. december 2014 @ 11:59

  96. Tror I en så konkret oplevelse vil få såkaldte Globale Radikale Verdens-reddere og Erobrere (som alle politikere er i dag, inklusive den selverklærede Globalist Messerschmidt) til at ændre verdenssyn?

    Nej da. Sådan noget smuds skal bare ikke foregå ‘i vores [eksklusive?] gader’ for nu at citere den overfaldne kvinde.

    I hvis gader så?

    På amerikansk findes udtrykket ‘gated communities’, som vel kan oversættes til ‘indhegnede samfund’ hvor den velstillede overklasse, der har råd til at være ‘Globale’ i deres udsyn på Verden og på deres indretning af det omgivende samfund rotter sig sammen, med bevæbnet vagtværn ved deres side.

    Går ud fra at det ikke vil vare længe førend vores Globalt-indstillede overklasse af Globale Radikale vil tage samme forholdsregler, som ‘dem der har råd’ gør i USA og Brazilien og mange andre Globaliserede steder på den Blå Planet.

    Den Globale By (Global Village) fuld af ‘diversitet’ og ‘farverighed’ er jo endemålet med deres visionære førte politik. En farverig ‘Global Village’ der forudsætter politi-stat og overvågningssamfund.

    p.s. “Morten Messerschmidt, der er folketingsmand for Dansk Folkeparti, erklærer sig som en VARM tilhænger af mere globalisering” Information, 2006.

    Kommentar by Hartvig — 27. december 2014 @ 12:11

  97. Hvem arrangerer den første Pegida demo i Danmark ?

    http://denkorteavis.dk/2014/staerk-folkelig-modstand-mod-udlaendingepolitikken-ryster-tysklands-politiske-elite/

    Kommentar by PBrad — 27. december 2014 @ 12:24

  98. >29 Ali Taren
    Vil du gøre dig den ulejlighed at definere meningsfuld vold?
    Hvis volden i dine øjne er meningsløs, må du vel have gjort dig tanker om vold. Det er naturligt nok for din slags, idet din syge overtro er gennemsyret af vold. Og det er den der er problemet! Og dermed er du og alle dine trosfæller kernen i dette problem. Det vil jeg bare oplyse dig om. Muslimer hvad enten de er sorte eller brune, er ikke velkomne. Det må du da også efterhånden også selv kunne mærke. Vi er flere og flere danskere, der får øjnene op for hvor ødelæggende i er for alt og alle.

    Kommentar by Nielsen — 27. december 2014 @ 12:39

  99. >29 Ali Taren Skrub ud af vort land. Muhamedanere ødelægger alt hvor de kommer frem. Islam er ond,sort,afstumpet og pervers. Gid den dag snart kommer, hvor ALLE muhamedanere bliver smidt ud af Danmark.

    Kommentar by Danskeren — 27. december 2014 @ 12:56

  100. Er der en der lige rækker mig brækspanden?

    Når man handler så voldsomt og hadsk mod andre med så massiv en vrede, handler det nok mest af alt om, hvor forkert og udenfor man selv føler sig – og at det vækker så voldsom en vrede mod andre, fordi man selv er låst fast i en syg tænkning og vrangforestilling om ,at det er andres skyld, at man føler sig forkert? De keder sig, er vrede, har ikke en vigtig funktion i samfundet, er ikke integreret eller føler sig inkluderet, og de kan kun finde ud af at agere med vrede og vold! Det handler ikke om tro eller hudfarve, det handler om ikke at føle sig som en del af et fællesskab, om ikke at VIDE, hvad man selv skal gøre, for at blive en del af fællesskabet!

    Kommentar by Johnson — 27. december 2014 @ 15:08

  101. http://localeyes.dk/69795-3531-fucking-voldsperkere-facebook-svoemmer-i-racistiske-kommentarer-efter-juleoverfald/
    En ting kan jeg konstatere, og det er hadet – hadet der tillægges religion og race – og som kommer til udtryk i vold. Vi aner ikke, hvorfor de unge fyre overfaldt kæresteparret….

    Det kunne komme fra muslimsk had til de vantro,
    og hvad bilder en kvinde sig ind, når muslimer praktiserer næstekærlighed?

    Kommentar by tavsen — 27. december 2014 @ 15:24

  102. Hold op tråden er blevet lang.

    Kommentar by Spinner — 27. december 2014 @ 15:27

  103. Hvem gider redde sådan et dumt folkefærd fra deres egen undergang ??

    http://ekstrabladet.dk/112/nanna-efter-grov-julevold-det-handler-ikke-om-hudfarve/5373542

    Kommentar by Anonym — 27. december 2014 @ 16:28

  104. @100 Johnson
    ja, den er sjov, man skulle næsten tro, at en bekymret tante har lukket lidt floskler ud over pigen, for ikke at pigebarnet skulle gå hen og blive racist!

    Så bliver det spændende at se, om slaget i hoved medføre et Stockholmsyndrom med konvertering til følge eller om Mygindsyndromet overtager hovedet, moske en indflydelsesrig hellig tante disciple har stillet en lille indbringende integrationsbod i sigte, med en stor pose startspenge med et nyt inkluderende ord for helligboden, sådan kan munden også lukkes.

    Nej, det handler ikke om hudfarve, alle uanset hudfarve kan jo være muhammedaner, men troen og opdragelsen i den politiske tro islam, er nok der, sandheden om adfærdsproblemerne skal findes. Men det er jo blevet politisk ukorrekt og racismestrafbart at nævne, så dermed flyder problemet uhindret vider,desværre.

    Det er jo meget svært at blive en del af det fællesskab der er i Danmark, når skodranen og imamerne har dømt dette fællesskab for urent og haram, altså noget en god muhammedaner ikke må deltage i, fordi kalifatet er målet, her i krigenshus.
    Så det er vel bare et par kommende isislam jihadkrige som har fulgt opfordringen fra DERES samfund, om at angribe tilfældige vantro. Deres vrede bunder nok i deres syge religion med den vranglære om at angribe og dræbe vantro, hvor end de finder dem.
    Se på deres hjemlande, se på hvor uanstændigt de behandler deres kvinder der, så befri kvinderne i deres hjemlande, så kan det være disse muhammedsvende nok ikke vil føle sig helt udenfor vores samfund, når de ser den frihed vores kvinder har praktiseret ditto i deres dysfunktionelle hjemlande.
    Bortset fra det, så er isislam ikke noget for fornuftige kvinder, de afskyr dette sataniske makværk.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 27. december 2014 @ 16:36

  105. kære, kære Nanna og Mads. Tårerne triller ned af mine kinder lige nu. Jeg har lige hørt Jim Lyngvilds Video. Hvor har han dog ret i alt han siger. Oprigtigt glad for at han sender jer en gave.Den læger ikke jeres sår, men tanken er meget sød. Rigtig god bedring til jer begge to.

    Kommentar by jette tougaard — 27. december 2014 @ 16:49

  106. 102#Spinner. Forslag : Ja , det er juleferie , folk har fået nok og flere har indset at 180 grader er en stramt redigeret pseudo radikal LA sprøjte.

    Kommentar by PBrad — 27. december 2014 @ 17:15

  107. De politisk korrekte kulturradikale er som forventet tavse, medierne ligeså, alle måske en smule flove over at deres vanvittige multikulti projekt er endt som forudsagt af de ‘ikke-stuerene’. Om ti år har den danske befolkning mest sandsynligt sikkert bevæbnet sig, og som reaktion på overfald som dette flyder det så med overfaldsmænd i gaderne… Nok er nok.

    Kommentar by LarsB — 27. december 2014 @ 17:17

  108. Overfaldet er en anekdote, og 29. Ali Tareen-lægen er anekdotisk. Anekdoter siger i sig selv ikke noget særligt.

    Forskellen er, at overfaldshistorien illustrerer en statistik om massiv indvandrer(muslim)overkriminalitet. Det er kendsgerningerne!

    Lægen illustrerer ingenting. Hvis han har fået sin uddannelse her, har han benyttet alle de muligheder, vores samfund (borgerne) stiller til rådighed for alle, der kan og vil. Han illustrerer IKKE, at indvandrerne redder vores sundhedssystem. De bruger flere ressourcer, end de tilfører – også i sundhedssektoren.

    I modsætning til, hvad Tareen siger, så er “grøftegraverne” de muslimske overkriminelle. De skal ikke mødes med “kærlighed”, de skal behandles med konsekvens. I dette tilfælde udvisning.

    Kommentar by Gunnar Biering — 27. december 2014 @ 17:32

  109. Hørt Gunnar!

    Kommentar by NulTolerance — 27. december 2014 @ 18:39

  110. 29/Ali skriver

    “Som Rune Skyum-Nielsen skriver så fint, så er dette virkelig den store grøftegraver og ikke 3-4 tilfældige psykopater.”

    Det store problem er, at de “3-4 tilfældige psykopater” forekommer ret ofte efterhånden. Og det er et indvandret problem, der kunne have været indgået.

    Kommentar by Liva — 27. december 2014 @ 21:21

  111. Præcis som man så det med Hedegaard-sagen sker det også i denne, de mest forskruede røde opdigter en foretrukket fantasi om at deres små importerede yndlingsofre altid må være blevet provokeret til volden, for da vil det stemme overens med ideen om at det altid er samfundets skyld her i Vesten. Så er egen moralske vest ligesom vasket ren, efter devisen; der er intet galt med multikulti projektet udover det fæle højres modstand. Gloriepudsning af selvløgnen.

    Kommentar by LarsB — 28. december 2014 @ 17:42

  112. Islam er ond, Islam er roden til overtagelse. En overtagelse som bruger alle midler, såsom vold, overfald, drab,løgn, voldtægter, brand, trusler, muslimske mænd, og drenge færdes for det meste i grupper, grupper som har til agt at slå til med alt det som kan nedbryde samfundet, de gør det nu, de gør det konstant.

    Muslimerne sætter sig også på ledende stillinger i samfundet og taler muslimernes sag, selvom de virker fredelige er deres hensigter ligledes overtagelse og udrydelse af alt ikke muslimsk. Samtidigt giver muslimernes magt over kvinden dem en uhyggelig fordel, vi bliver udavlet, med andre ord, de bliver hurtigt flere end os. Så uanset hvad, så har vi et kæmpe problem, et problem som hurtigt kan føre os mod undergang.

    Ovenstående er ikke noget jeg finder på men koranen befaler muslimer at gøre disse ting mod os, selvom jeg kan vise de ting sort på hvidt i koranen, samt påvise at disse ting sker tit og ofte, så tror de fleste ikke på det og vil istedet sige eller råbe racist, men islam er ikke en race, islam er en udrydder, nedbryder forklædt som religion. Islam er det mest ondskabsfulde og farligste væsen på denne jord.

    Det er ikke nok, kun at tage fat i de voldlige og dem som ikke opfører sig ordenligt, vi er nød til at fjerne dem alle sammen, og de er selv ude om det pga. deres støtte til koranen og dennes sataniske tekster, som vil udslette os med alle midler.

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jHmsL0p6jnI

    Kommentar by Jesper J — 29. december 2014 @ 21:29

  113. Fem anholdt efter julevold

    Kommentar by MartinH — 14. januar 2015 @ 14:42

  114. Detaljer om gerningsmændene:

    Den 18-årige er foruden overfaldet på Nanna Skovmand og hendes kæreste tiltalt for fire andre kriminelle forhold.

    Det er tyveri fra lageret på en café af vin og kildevand til 23.150 kr., for besiddelse af en kniv på Strøget den 16. november kl. 04.40 og for forsøget på at stjæle en bil bed indkøbscentret Fisketorvet i København den 4. januar i år. Biltyveriet blev forhindret, da den 18-årige blev stoppet af bilejeren.

    Desuden er den 18-årige tiltalt for hæværk i Nytorv Fængsel ved Københavns Byret, hvor han på døren til celle 8 blandt andet skrev med sprittush: ‘Fuck Pia K’ og ‘Pansersvin’.

    Den 18-årige fik i marts 2013 sin første dom på et års fængsel, heraf et halvt år betinget med samfundstjeneste. I november 2013 fik han tre måneders fængsel, og blev betinget udvist for første gang.

    Blot ni måneder senere, i august 2014, fik han et år og fem måneders fængsel i fællesstraf med den tidligere dom for blandt andet røveri og tyveri. Og han blev igen betinget udvist.

    (Fra http://eb.dk/112/fire-tiltalt-saadan-blev-nanna-og-hendes-kaereste-mishandlet/5519964 )

    Osv. osv. Mon retten denne gang mander sig op til en ubetinget udvisning?

    Og hvordan kan man blive betinget udvist to gange? Hvorfor falder hammeren ikke senest anden gang, der er ballade? Kan vi dog ikke blive fri for “Stop, eller jeg siger stop igen”-pædagogikken i retssystemet?

    Kommentar by Hertz — 13. april 2015 @ 17:12

  115. I can’t read Danish. Now just see http://www.thereligionofpeace.com Islam is evil

    Kommentar by skai — 25. april 2015 @ 16:07

  116. […] Christmas-terror. Nanna writes on her Facebook: “The blood is streaming from my mouth, the back of my head and the other wounds. My lip is split […]

    Pingback by FUCK ISLAM: Denmark Scum Beat Woman With Chains, Jailed 2 Months | Verum Et Inventa — 11. juli 2015 @ 04:32

  117. […] terrorismo islamico di Natale a ‘bassa intensità’. La ragazza scrive sul suo profilo Facebook: “Ecco come mi hanno ridotta. Non capisco .. Mi rimangono un sacco di domande. Perché? Perché […]

    Pingback by COPPIA MASSACRATA A BASTONATE DA IMMIGRATI SOMALI - Catena Umana — 5. august 2015 @ 13:27

  118. […] fles en ijzeren kettingen in het gezicht. Het vrouwelijke slachtoffer vertelde haar ervaringen op Facebook: “Het bloed stroomde uit mijn mond, de achterkant van mijn hoofd en de andere wonden. Mijn lip is […]

    Pingback by ISLAM: wanneer stoppen we die ellende hier ? wie zwijgt, stemt toe, is medeschuldig ! | tora-yeshua.nl | Tora Yeshua | tora-yeshua.nl — 14. oktober 2015 @ 17:08

  119. Don’t call them second generation immigrant.
    Call them what they are:
    Muhammadans!
    Get real, second generation immigrants from Czech, or Korea, don’t attack people on the street.
    MUHAMMADANS do.
    They do so because their Quran tell them so.

    Once you understand who the enemy is, you can fight him and you can win. But as long as we call them “immigrants” or second generation, or “youths”, we are obfuscating the problem.

    MUHAMMADANS are the problem because they follow Muhammad who was a sadist, rapist, murderer, assassin, child abuser.
    His followers are just like him.
    Don’t let them into your countries, you idiots, or you’ll be sorry.

    Kommentar by Vivarto — 2. november 2015 @ 14:18

  120. The Danish population needs to arm itself with guns and kill the Muhammadans when they attack innocent people.

    There is very little chance for them ever to become human, and there is a very big chance that they will hurt many people if they are left alive.
    They have forfeited their right as human beings when they cruelly attacked innocent people like this couple.
    Still more kill Muhammadans who rape or attempt to rape.
    This is the only justice appropriate.
    Anything else is unfair to the victim.
    Unless the rapist is killed, the victim is always going to be afraid to run into this sub-human on the street.

    Kommentar by Vivarto — 2. november 2015 @ 14:36

  121. The Danish population needs to arm itself with guns and kill the Muhammadans when they attack innocent people.

    There is very little chance for them ever to become human, and there is a very big chance that they will hurt many people if they are left alive.
    They have forfeited their right as human beings when they cruelly attacked innocent people like this couple.
    Still more kill Muhammadans who rape or attempt to rape.
    This is the only justice appropriate.
    Anything else is unfair to the victim.
    Unless the rapist is killed, the victim is always going to be afraid to run into this sub-human on the street.

    Kommentar by Vivarto — 2. november 2015 @ 15:30

  122. […] Christmas-terror. Nanna writes on her Facebook: “The blood is streaming from my mouth, the back of my head and the other wounds. My lip is split […]

    Pingback by Muslims beat random couple with bottle and iron chains in the face - Jihad Watch Europe — 9. november 2015 @ 21:48

  123. […] Watch More descriptions of the attack here. The attackers are “second generation immigrants” (a ‘Danish euphemism for Muslims) – several of them […]

    Pingback by Muslims Who Whipped Woman In Face With Iron Chains Laugh In Court | JEWSNEWS — 10. november 2015 @ 14:36

  124. […] Watch More descriptions of the attack here. The attackers are “second generation immigrants” (a ‘Danish euphemism for Muslims) – several of them […]

    Pingback by Muslims Who Whipped Woman In Face With Iron Chains Laugh In Court — 10. november 2015 @ 14:56

  125. […] Juleaften 2014 blev kæresteparret Nanna Skovmand og Mads Schøllhammer overfaldet af en gruppe bestående af unge indvandrere. Overfaldet var så groft, at parret måtte på Rigshospitalets traumecenter, hvor de tilbragte 10 timer. De blev bl.a. slået med flasker og jernkæder. Læs mere om Nanna-sagen her og her. […]

    Pingback by Hærværk mod asylcenter gav 18 måneders ubetinget fængsel – Indvandreroverfald med jernkæder gav 2 måneder | Kulturradikalisme Smadrer Danmark — 18. december 2015 @ 09:46

  126. t is not racist to hate bad evil behavior like raping women and children. I have been following the horror stories of rape epidemic in Europe put on spotlight since NYE migrant sexual assaults. I am for helping people but I see that these UNVETTED UNDOCUMENTED mostly young males are coming from misogynistic culture that oppresses and rapes women and children. And some are not even coming from Syria But from other 3rd world countries. Police reports of migrants attacking women and then saying to police you have to “treat me nice Because Merkel invited me”. It is IRRESPONSIBLE and CRAZY to put your own people women and children in danger when you do not have infrastructure in place to protect them and mainstream media that is too politically correct to report the truth When it goes against their liberal agenda.
    Here are just some links to stories out there. There are a lot more horrible stories out there. Do you see pattern here if you think more with your brain than your heart?

    Rochdale trafficking gang by Pakastani Muslim men who preyed on nonmuslim white children
    https://en.wikipedia.org/wiki/Rochdale_sex_trafficking_gang
    Rotherham child trafficking 1997-2013 over 1400 white children abused
    https://en.wikipedia.org/wiki/Rotherham_child_sexual_exploitation_scandal

    List Germany rapes in 2015
    http://www.barenakedislam.com/2015/10/24/guess-what-else-muslim-refugees-are-bringing-into-germany/

    Even after migrants molested women at welcome party – the women kept quiet about it.
    cover up of migrants grope women at welcome party. TheY betrayed their own people for IDEALS that Muslim men rape culture does not care about
    http://www.jihadwatch.org/2016/01/cologne-welcome-party-for-migrants-turned-into-mass-groping

    eyewitness account of Cologne attack on women
    https://www.youtube.com/watch?v=W9TOdMzOH1U

    Whistlerblower Doctor explains horrors in German hospital with migrants
    http://therightscoop.com/must-watch-whistleblower-doctor-explains-horrific-reality-dealing-with-muslim-invaders-in-germany/

    this is what Europe is importing. – “Muslim lover boys seem to see white girls as worthless, to be abused without a second thought”
    http://www.liveleak.com/view?i=8a0_1358371138#DQtmbF0dPub0udHq.99
    Women use their hearts instead of brains. It seems evil Muslim men want that.

    15 year old boy stabbed to death by migrant. Boy was defending girl from sex assault. Coverup by Swedish leftist govt
    http://www.breitbart.com/london/2016/01/15/15-year-old-boy-was-stabbed-to-death-by-migrant-because-he-was-protecting-young-girl-from-sex-assault/

    Hamas leader son rejects Islam and says it is filled with hate and you can interpret it any way you want like having sex with children and women are property. Search youtube hamas exmuslim
    https://m.youtube.com/watch?v=Vl641IFO10g

    Islamic Council Pakistan endorses child marriages as young as 9
    https://www.washingtonpost.com/news/worldviews/wp/2016/01/15/bill-banning-child-marriage-fails-in-pakistan-after-its-deemed-un-islamic/

    Migrant Rapes in Sweden in one month. There is reason Sweden has become rape capital
    http://www.gatestoneinstitute.org/7133/sweden-rapes-acquittals-severed-heads
    Woman felt sorry for rapist that he would get deported. Wtf??? What is wrong with Swedish and German women??? They beat rape u and u still feel sorry for them???

    So many attacks rapes on women by migrants. Merkel has committed self genocide on her own people.
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-3400842/German-leisure-centre-ban-migrants-schoolgirl-sexually-assaulted-public-swimming-pool-Syrian-teenagers.html

    see how migrants taught how not to rape.
    http://www.nytimes.com/…/norway-offers-migrants-a…
    Do you think a couple of classes are going to fix years of barbaric muslim misogynstic culture on poor uneducated people? And their taxes are paying for everything.

    Closer to Muslim religion the more violent they get. They r just doing what Quran say to do
    http://nypost.com/2015/12/13/theyre-so-nice-until-they-get-religion-and-want-to-kill-us/

    Her beautiful country Lebanon was taken over by Muslim refugees
    https://youtu.be/ku7eU6M21Ho

    Rape of slave (aka nonmuslims) as allowed in Islam. ISIS is just doing what the Quran tells them. Worshipping Mohammed is like worshipping any conqueror killer of innocent people like Napolean, Ghenghis Khan, Attila the Hun.
    http://wikiislam.net/wiki/Rape_in_Islam

    Muslims represent 1% US population but commit almost same number of terror deaths as other 99% population. This does not even including 9/11 attack
    http://www.nationalreview.com/article/429480/muslim-immigration-sexual-assault-terrorism

    Paul Watson on 5 Things the Media Won’t Report About the Refugee Crisis
    https://www.youtube.com/watch?v=UkIocH91j0w

    People should be upset because they realize they have been TRICKED and BETRAYED by vote pandering politicians and liberal media.
    http://withopengates.com

    This is what Europe is importing – taharrush rape
    http://www.infowars.com/taharrush-shock-video-shows-rape-culture-the-west-is-importing/

    Imagine what would happen if this was defenseless person or women without a gun.
    http://www.conservativeoutfitters.com/blogs/news/83515905-video-muslim-refugees-attack-frenchman-but-he-has-a-surprise

    Last 30 days Islamic Terro ATTACKS. 164 Islamic attacks in 26 countries, in which 1572 people were killed and 1307 injured.
    http://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=Last30

    Muslim migrant Montreal rapes 10 teens and media silent
    http://www.therebel.media/muslim_rape_slavery_comes_to_canada
    http://www.neveragaincanada.ca/a-muslim-migrant-raped-more-teen-girls-than-paul-bernardo-and-canadian-media-is-silent/

    refugee hits woman when she refuses his advances
    https://www.youtube.com/watch?v=xnZq5OucBb4

    Recent rape continues. SICKENING
    http://nypost.com/2016/01/14/italian-police-ided-suspect-in-killing-of-american-woman/?utm_campaign=SocialFlow&utm_source=NYPFacebook&utm_medium=SocialFlow

    Sydney gang rape. it looks like history will repeat itself with gangs and car loads of young Muslim male rapists working in groups. The attackers texted such messages as “When you are feeling down… bash a Christian or Catholic and lift up”
    http://www.dailytelegraph.com.au/news/special-features/bilal-skaf-how-the-month-long-rampage-unfolded/news-story/300e36ebaaa34fa190d7076499fff326
    and
    https://en.wikipedia.org/wiki/Sydney_gang_rapes

    Egypt drafts law sex with dead wife and sex with 14 year olds. Promoted by Moroccan cleric. Problem is devious clerics can interpret it any way they want like raping children and infidels aka NONmuslims
    http://www.theweek.co.uk/middle-east/46526/sex-after-death-women-protest-farewell-intercourse-law

    Girl, 17, is ‘raped’ and her 14-year-old sister sexually assaulted as she tried to save her from Muslim migrants at German public swimming pool – See more at: http://pamelageller.com/2016/01/teen-sisters-raped-by-muslim-migrants.html/#sthash.zf4ENFak.dpuf
    http://pamelageller.com/2016/01/teen-sisters-raped-by-muslim-migrants.html/

    3 YEAR-OLD TODDLER GANG-RAPED by many in Muslim Refugee Center – See more at: http://pamelageller.com/2016/01/3-year-old-boy-gang-raped-by-many-in-muslim-refugee-center.html/#sthash.qNap9FV0.dpuf
    http://pamelageller.com/2016/01/3-year-old-boy-gang-raped-by-many-in-muslim-refugee-center.html/

    You just have to ask yourself what happens when they become the majority in your town? Intolerance to others and Impose sharia law Is what their Allah would want of course as reported in No Go zones in Europe
    http://www.thepoliticalinsider.com/muslims-are-angry-at
    And
    sultan imposes sharia. while having a harem of women on side
    http://www.theguardian.com/…/sultan-brunei-sharia-penal…

    Vanga mystic predicts Muslim takeover Invasion Europe with Rome center
    http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/features/6790779/Blind-mystic-predicted-Isis-and-says-an-army-of-Muslim-extremists-will-invade-Britain-next-year.html

    Nostradamus predicts Muslim invasion of Europe
    http://nostradamusinvasion.blogspot.com/

    More recent sexual assaults by migrants in Germany
    http://www.express.co.uk/news/world/635359/migrant-sex-attacks-Germany-Dortmund-refugees-Merkel?utm_content=buffer0fa25&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

    Kommentar by spinner — 19. januar 2016 @ 16:26

  127. […] Christmas-terror. Nanna writes on her Facebook: “The blood is streaming from my mouth, the back of my head and the other wounds. My lip is […]

    Pingback by Radical Muslims Beat Random Couple (Graphic Photo’s) | townshiprebel — 10. marts 2016 @ 16:12

  128. […] terrorismo islamico di Natale a ‘bassa intensità’. La ragazza scrive sul suo profilo Facebook: “Ecco come mi hanno ridotta. Non capisco .. Mi rimangono un sacco di domande. Perché? Perché […]

    Pingback by COPPIA MASSACRATA A BASTONATE DA IMMIGRATI SOMALI – WordPress — 26. maj 2016 @ 21:51

  129. […] terrorismo islamico di Natale a ‘bassa intensità’. La ragazza scrive sul suo profilo Facebook: “Ecco come mi hanno ridotta. Non capisco .. Mi rimangono un sacco di domande. Perché? Perché […]

    Pingback by COPPIA MASSACRATA A BASTONATE DA IMMIGRATI SOMALI | Blog di gazzettanews — 27. maj 2016 @ 15:30

RSS feed for comments on this post.