6. november 2008

Bashy Quraishy: Muslimske lande skulle reagere med “en boykot, politisk eller økonomisk”

Fra Berlingske Tidende – Opfordrer muslimske lande til boykot.

“Ifølge videosekvensen, der via internettet er tilgængelig for hele verden, beskylder Quraishy på engelsk blandt andet Dansk Folkeparti for at have ændret Danmark fra at være et humanistisk land til at være et islamofobisk land.

– Muslimske lande skulle også reagere meget stærkt. Det kunne være en boykot, politisk eller økonomisk. Jeg ved det ikke. Men det er vigtigt at sende en besked fra de muslimske lande, siger han.”

  • 6/11-08 Jyllandsposten – Khader: Quraishy begår landsforræderi.
  • Oploadet Kl. 15:21 af Kim Møller — Direkte link75 kommentarer

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6285/trackback

    75 Comments »

    1. Ignorer stodderen og hans “budskab” til døde!

      Hvis vi optræder calm, cool and collected i forhold ham og andre fra den fløj…så har vi vundet halvdelen af slaget!

      Kommentar by Michael S — 6. november 2008 @ 15:26

    2. Det er jeg enig i – boykot idioten politisk og specielt økonomisk evt. ved at sende ham hjem.

      Kommentar by Cicero — 6. november 2008 @ 15:49

    3. Dygtig professionel propagandist, ham med alpehuen. Har været i Danmark det meste af sit liv, ernæret sig ved fup og politiske fiduser, så vidt vides aldrig en dags ærligt arbejde.

      Hans mål er ikke integration, mindretalsbeskyttelse eller noget som helst andet end muslimsk overherredømme, gerne med ham selv eller en lignende brølende abe som overhoved.

      Det eneste rigtigt gode, man kan sige om ham er, at han er synlig og melder ret klart ud. Det er ikke hans slags, der bliver problemer med at fjerne fra bybilledet, når opgørets time slår.

      Kommentar by Crass Børsting — 6. november 2008 @ 15:55

    4. Nu påstår idioten sgu at det er fordi han elsker Danmark at han opfordre til boykot af Danmark.

      http://www.berlingske.dk/article/20081106/danmark/811060376/

      Quraishy, din lede landsforrædder, du burde pakke dit farverige tøj og skride. Bye Bye.

      Kommentar by Santor — 6. november 2008 @ 16:29

    5. Til 3 (Crass Børsting).
      Ja BQ er heldigvis en ærlig muslim, og vi ville faktisk være vel tjent med flere af hans slags.
      Det eneste jeg vil sige til ham er — faster please. Stortset alle muslimske talsmænd kolporterer billedet af Danmark som fremmedfjendtligt og islamofobisk. Det er sgu lige meget, om det er HUT eller kandidater for politiske partier.
      Som civiliseret humant samfund er vi vant til, at alle aktører er rationelle og derfor er åbne for en åben dialog. Men mange muslimer er ikke drevet af gængs rationalitet men af vrede og underlegenhedsfølelse, der slår ud i supremacisme og paranoia, så snart de vantro nægter at lege med. Vi kan aldrig tilfredsstille disse muslimer, for deres grievance er ikke af en karakter, et moderne samfund kunne imødekomme. For hvad skal samfundet konkret give af indrømmelser?
      Idag er det måske tegninger i danske aviser; imorgen er det måske indfødsretsprøven; og i overmorgen er det noget helt tredje, som ophidser de ømskinnede muslimer.
      I de første to tilfælde har muslimer allerede truet Danmark med bål og brand, hvis vi ikke retter ind efter muslimerne. Det er ikke en gang nok at give muslimer samme grundrettigheder som alle andre, for hvis kriminelle analfabetiske unge ikke kan bestå indfødsretsprøven, er det naturligvis samfundets skyld, og vi kan derfor bare vente os. Tilstedeværelsen af en kritisk masse muslimer er derfor på lang sigt ødelæggende for solidariteten. Muslimer kærer sig ikke om politik, men når de endelig optræder kollektivt er det kun til fremme af deres egne muslimske interesser. Og skulle samfundet endelig føje muslimske interesser, aftvinger det ingen taknemmelighed men kun resentment og forstærkning af parallelkulturen.
      Jeg vil derfor hævde, at jo venligere samfundet er over for muslimske særinteresser, desto større uro og utaknemmelighed bliver det mødt med. Jeg har aldrig mødt nogen muslim, som ikke i et eller andet omfang ligger under for denne offertænkning. De kan være gode mennesker, men paranoia og offertænkning vil altid følge dem, uanset hvor gode menneskelige kvaliteter de ellers besidder.

      Kommentar by PerH — 6. november 2008 @ 16:38

    6. Og det er grunden til at HUT kan samle flere tusind mennesker til deres arrangementer. Det bliver aldrig anderledes.

      Kommentar by PerH — 6. november 2008 @ 16:41

    7. “Jeg vil derfor hævde, at jo venligere samfundet er over for muslimske særinteresser, desto større uro og utaknemmelighed bliver det mødt med.”

      Klart enhver imødekommenhed bliver betragtet som svaghed, og bliver fuldt udnyttet. Derfor er det også spændende at se, hvor lang tid der går, før muslimske mørkemænd udfordrer Obama med en eller anden voldshandling.

      Kommentar by PeterK — 6. november 2008 @ 16:55

    8. Hvad gør man med landsforrædere i Danmark i dag?
      Hvad bør man gøre?
      Hvorfor gør man det ikke?

      Kommentar by Purellif — 6. november 2008 @ 16:58

    9. Eksisterer begrebet “landsforræderi” overhovedet i dagens Danmark? Hvis ja, hvorfor blev imamerne, der rejste rundt og oppiskede en stemning mod Danmark efter muhammed-tegningerne, ikke anklaget for landsforræderi?

      Kommentar by Cykelsmeden — 6. november 2008 @ 17:05

    10. Begrebet “landsforrædder” findes i allerhøjeste grad, i den forstand at det vil blive betragtet som æreskrænkende at bruge betegnelsen om en person, hvis man ikke kan bevise det ved en domstol.

      I grel modsætning til begrebet “racist” som man kan bruge mod hvem som helst uden at blive stillet til ansvar…

      Kommentar by Vagn Henning — 6. november 2008 @ 17:15

    11. Det var godt, at den muslimske terrorinstruktør laban døde af kræft..nu mangler vi bare at få kræftsvulsten bashy fjernet. Jeg beder en stille bøn om at han bliver ramt af en ondskabsfuld sygdom med dødelig udgang, lynnedslag eller 500 ampere fra en transformerstation – hvad som helst der kan få ham fjernet fra Danmarks overflade..
      Han er som en lort under skoen man ikke kan skrabe af..

      Kommentar by Onion — 6. november 2008 @ 17:19

    12. Hvad er det nu historien har vist, der sker med de riger/lande, der ikke er villige til at forsvare sig selv mod indre- og ydre fjender?

      Kommentar by JanChris — 6. november 2008 @ 17:33

    13. Bashy har scoret kassen ved at konstant at lægge Danmark
      for had.
      Skal vi ikke sige at at han er ganske klog og SF danmark
      er et land , som ønsker at betale for dets egen ødelæggelse.
      Bashy har kørt dette show i snart 15 år ,og ingen politikere
      prosterer.
      Svinet griner hele vejen til banken…..

      Kommentar by pk — 6. november 2008 @ 17:56

    14. 13
      Ingen politiker protesterer?
      http://ttv.tv2.dk/index.php?side=135

      Kommentar by Menig 442 — 6. november 2008 @ 18:23

    15. Hvis Bashy Quraishy gerne vil flytte til et land, hvor man lever efter hans ønsker og regler, er jeg sikker på, pengene vil kunne samles ind til ham på ganske få timer. Man kunne formentlig også finde en masse mennesker, der personligt ville sørge for, han kom godt af sted.

      Kommentar by JanChris — 6. november 2008 @ 18:35

    16. Kære Vagn Henning,
      Ja, det er jo det paradoxale: at man bliver slæbt i retten for kalde en landsforæder for en landsforæder. Men landsforæderen sker der ingenting.

      Kommentar by Cykelsmeden — 6. november 2008 @ 18:52

    17. Ja jeg synes jo bare han skulle opdrages med de tekniske hjælpemidler der så ofte på billeder fra Iran, som involvere en mobilkran. -Gerne ved særlov og på rådhuspladsen lørdag kl 12, som før i tiden …

      Siden vi nu er blevet en muslimsk stat, så ,,skik følge eller land fly,, – landsforrædere kender deres straf.

      Kommentar by Solipsisyfos — 6. november 2008 @ 19:50

    18. ses

      Kommentar by Solipsisyfos — 6. november 2008 @ 19:51

    19. Jeg synes ham alpehuen ,med svindel i diverse regnskaber, har taget et rigtig godt initiativ ved at opfordre sine muslimske brødre og søstre at boycutte Danmark og rejse langt udenom næste gang en af dem skulle få lyst til at komme til bistandskontoret Danmark. Yes: BOYCUT DANMARK! Sikke mange penge der kunne blive sparet i bistandshjælp, nu de respektive forsumpede muslimske lande må sige pænt NEJ TAK til skatteplagede danskeres penge!

      Kommentar by morlille — 6. november 2008 @ 20:23

    20. Nå…er den plaprende alpehue nu på banen igen-igen?!
      Så kan mandslingen vel let forklarer mig, iSLAM’s ulykkes-sagligheder og hvordan det kan lade sig gøre, at 50 mandslinge smider sten i hoved på en voldtaget 13 årig pigebarn?? er det igen-igen “misforstået” iSLAMISK adfærd??
      Hvorfor har Iran ingen bøsser, ifølge Presidenten for Iran? er det igen-igen iSLAMISK adfærd, der kranhænger mennesker for deres uislamiske adfærd?
      Godt nok!! trykker studenter-alpehuen ikke Bashshit!
      MEN, kan alpehue geniet!! ikke bare boycotte sig selv? VI kvinder, altså OS uden undertrykkelses hovedaffaldssække, ønsker ikke iSLAMISK “tolerance” for køns-apartheid eller forståelse for mandslinge idelogien iSLAM, VI vil bekæmpe 1400årig misinformation og kvindefjendsk adfærd, med eller uden svinet muhammeds påbudte adfærd!!!
      Bekæmp iSLAM og halvdelen af 1,3 milliarder kvinder frigives deres slaveri i svinets muhammeds navn!
      Hjernevasker adfærden iSLAM, kan meget vel diagnotiseres som en dræbende kvindesygdom!!!!
      Tænk over dette…..

      Kommentar by li — 6. november 2008 @ 20:59

    21. Han og hans tilhængere giver os mange gode grunde til at bevare en yderst stram indvandrerpolitik.

      Kommentar by Janne — 6. november 2008 @ 21:03

    22. 9 Cykelsmeden

      Pia Kjærsgaard blev slæbt i retten af bl. a. Islamisk Trossamfund for injurier i kølvandet på Muhammed-konflikten. Hun havde kaldt den omrejsende imamer for landsforrdere i sit ugebrev. De havde jo som bekendt også dolket Danmark i ryggen med falske tegninger af Muhammed og forsøg på at piske en hadsk stemning op.
      Islamisk Trossamfund tabte selvfølgelig sagen. Efterfølgende kaldte den daværende talsmand for Islamisk Trossamfund, Kaseem Ahmad Pia Kjærsgaard for en heks og danskerne for et injuerende folkefærd.

      Den landsforræder skulle være sparket ud dengang sammen med de andre islamistiske mørkemænd Abu Bashar, Akkari og hvad disse samfundsnedbrydende imamer ellers hedder. Desværre har vi belønnet Kaseem Ahmad med dansk statsborgerskab.
      Han bliver ALDRIG min medborger. Det er en fatal fejltagelse, at vi har delt statsborgerskaber ud til disse islamistiske slyngler.

      Kommentar by Johansen — 6. november 2008 @ 21:20

    23. Dette stykke lort på ben, giver begrebet “utiltalende” en helt ny dimension.

      Hvem kan fortænke en i at fyldes med afmagt og had.

      Kommentar by Prins Danmark — 6. november 2008 @ 21:50

    24. #8 tja….!

      Man kan da håbe …..

      Kommentar by whodares (Islam skaber tabersamfund) — 6. november 2008 @ 22:14

    25. Pas nu på at Bashing Bashy ikke googler sig frem til tråden her. Han opdagede noget jeg havde skrevet om ham på Snaphanen, og kom forbi med en kommentar i den belkendte offer-jammer-rille. Han kan ikke andet. Bashy er et one-trick-pig.

      Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 6. november 2008 @ 23:49

    26. ->velkendte

      Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 6. november 2008 @ 23:50

    27. Det værste man kan gøre overfor en type som Alpehuen er at ignorere ham.

      Hans ego tåler det ganske enkelt ikke.

      Og hvis man samtidig griner ad det han siger/skriver plus gør grin med ham, som den naragtige person han er, får han det rigtig usmart.

      Iøvrigt mener jeg PERH i 5. tegner et ganske glimrende billede.

      Det er indsigt og viden i og om denne specielle arabisk/islamiske mentalitet vi trænger til at få stoppet ind i vores vantro,Nordiske hoveder.

      Den er SÅ anderledes at det er nødvendigt at hente viden om den for ellers kommer vi aldrig rigtig til at finde ud af hvordan vi skal forholde os til de mennesker, der kommer/stammer fra de islamiske lande.

      Kommentar by Vivi Andersen — 7. november 2008 @ 00:10

    28. Grin af stodderen!
      Det plejer vi jo at gøre, når det handler om ham.

      Kommentar by L. Johs — 7. november 2008 @ 01:11

    29. Bashy Quraishy siger et sted i videoen, at det naturligvis er i orden at kritisere islam og muslimerne, men problemet er tonen … Jeg kom til at tænke på, at det er i orden, at muslimerne udtrykker deres taknemmelighed til det danske samfund, som har givet dem penge og boliger og muligheden for et godt liv, men jeg har et problem med tonen i deres taksigelse!

      Kommentar by monse — 7. november 2008 @ 06:50

    30. Hvis Bashy Quraishy har Dansk statsborgerskab, så er hans gerninger som minimum landsskadelig virksomhed. Om det er landsforræderi vides ikke – måske gælder denne betegnelse kun hvis landet er i formelt krig eller der udleveres sikkerhedsfølsomt materiale til en fremmede statsmagt. Islam er ikke en statsmagt.

      Men landsskadelig virksomhed må det da være – og moralsk landsforræderi (som man ikke kan blive dømt for men det gøres gerningen ikke bedre af)

      Hvis Bashy Quraishy ikke er Dansk statsborger kan det under ingen omstændigheder være landsforræderi, da han jo ikke bekender sig til at være Dansk eller at skulle have en formel forpligtigelse overfor staten og samfundet Danmark. Det er dog stadig landsskadelig virksomhed og burde medføre en udvisning af Danmark. Han har under alle omstændigheder ret effektivt bevist sin foragt for det Danske samfund og dets spilletregler og jeg mener han burde tage konsekvensen og forlade dette land. Jeg mener også at i det omfang han ikke ønsker at forlade dette land, burde vi hjælpe ham med denne svære beslutning og udvise ham.

      Hans gerninger er dog passende i tråd med den totalitære ideologi som han bekender sig, som netop påskriver at man overskrider de nationale, etniske, kulturelle og endda familiære bånd og arbejder for kultens udbredelse.

      Jeg er egentlig mere forarget over, at ingen politkere har nosser til at markere sig end Khader – ros til ham.

      Kommentar by Vantroende — 7. november 2008 @ 09:45

    31. Bashy Quraishy ! Du kunne bekende mere kulør, hvis du tog skridtet fuldt ud, og opfordrede dine muslimske lande til at boykotte
      Danmark igen, når danskerne modsætter sig at konvertere.
      Dig og dine 1,3 mia., snart 1,4 mia. trosfællers ensrettede mørkemænds
      ideologi er rent ud sagt vederstyggelig.
      Må jeg være fri for islam -jeg vil have ret til at hævde at 2 plus 2
      er lig med 4, og ikke 5 eller 22.
      Samt når en ting er sort, at kunne sige at tingen er sort, og ikke
      af taktiske grunde at sige noget andet.

      Kommentar by HelgeD-H — 7. november 2008 @ 10:17

    32. Jeg håber ikke at folk har glemt 11. september og jeg kan kun opfordre til -som jeg har gjort mange gange før- boykot.
      Boykot alt og alle der har med den arabiske verden at gøre – lad være med at købe dadler til jul, lad være med at tage på ferie for at se pyramiderne eller Alanya i Tyrkiet. Hvis du er håndværker, nægt at udbedre. Nægt at blive betjent af en hætteklædt i supermarkedet (find et andet sted og handle) eller på apoteket, LAD VÆRE med at snakke til dem og kigge på dem,- få dem til at føle sig helt uvelkomne her i landet, lad dem sende beskeder tilbage til deres 200 fætre og kusiner, at det er ulideligt at være her. – De ønsker parallelsamfund, så lad os give dem et parallelsamfund.

      Og så en lille bøn: lad være med at tale generelt om “indvandrere” – der er mange fremmede kulturer der bibringer gode ting til Danmark og som bidrager i samfundet, så der er ingen grund til at de føler sig hængt ud! – sig problemet ved navn, det er muslimer eller folk af arabisk herkomst der er problemer med.

      Det er beklageligt at vi danskere er så komfortable, vi glemmer tit og fuldfører ikke intentionerne, det er så nemt at gå ned til den lokale pizza og bestille, men LAD VÆRE hvis det er arabere der driver svindelforetagendet!

      Kommentar by Onion — 7. november 2008 @ 10:39

    33. @ Vivi Andersen #27
      Glædeligt du er vendt stærkt tilbage igen på Urias.
      Kommer du også og bidrager med kommentarer på den anden blog også ?
      -du ved.
      Er der snart flere skeletter tilbage, som kan rasle ud af EU-skabet.
      Der er sat navn på det, jeg i mange år har tænkt på en para-militær
      sikkerhedsstyrke/Gestapo i fremtidens EUrabia til at slå oprør ned,
      og holde europas oprindelige nationers befolkninger nede.
      Denne styrke vil Tyrkiet gerne være en del af, men indtil videre
      siger Sarkozy nej.
      De lande der er med i det er: Frankrig, Italien, Holland, Portugal,
      og Spanien. -Eurogendfor. TABU på samme måde som Euro-Med.
      Der er brug for dine skarpe kommentarer, og jeg var bekymret for
      at du trak dig ud af Urias.

      Kommentar by HelgeD-H — 7. november 2008 @ 10:45

    34. @Onion
      Det blev også sidste gang at spise Pizza.
      Det var en gang før Hedager gik konkurs.
      Medarbejderne gik sammen om at bestille Pizzaer til en lidt festligere
      middagspause. Efter indtagelsen fik jeg opstød af krydderierne, og blev bleg. Senere stod det ud af begge ender på mig.
      -Så nu rører jeg ikke Pizza med en ildtang.
      Man kan også få den tanke, at araberne/tyrkerne/pakistanerne
      spytter på skinkekødet, og de ikke vasker hænder efter toiletbesøg,
      så der kommer ekskrementrester på dejg, krydderier, osten, frugterne,
      og kødet. Man ved også kødet køres uafkølet fra Tyskland, og at det kan have en tanke.
      Velbekomme.

      Kommentar by HelgeD-H — 7. november 2008 @ 11:10

    35. Gad vide om Bashy har tænkt over at hans boykotte trang kan smitte af her i Danmark? Næppe. Men det kan den altså, kan vi bl.a. se her i tråden.

      Kommentar by Janne — 7. november 2008 @ 12:41

    36. Er Bashy Quereshy muslim ?
      Er der nogen her der har det mindste dokumentation for det postulat – eller er det bare fordommene der luftes?

      Mig bekendt drikker han da alkohol og måske spiser han ndog svinekød.

      “Han er ikke engang praktiserende muslim selv, og jeg forstår slet ikke hans trang til at involvere totalitære lande i danske forhold. Hans opførsel forarger mig,” siger Naser Khader.

      Kommentar by Bjarne Thyregod — 7. november 2008 @ 12:42

    37. -> 31 Onion

      Rigtigt, det er lige præcis den medicin der skal gives, doneret i rigelige mængder, skal den nok vise sig at være yderst effektiv!!!

      Kommentar by Ernst Larsen — 7. november 2008 @ 12:55

    38. -> 35

      Who cares!

      Manden er sikkert salon- eller selskabsmuslim, et er sikkert, individdet hører ikke hjemme i DK, giv ham for fanden en enkeltbillet til varmere himmestrøg, det kan kun gå for langsomt!

      Kommentar by Ernst Larsen — 7. november 2008 @ 13:01

    39. Manden er rigtig muslim ,på samme måde som Akkari. De nyder godt af det danske samfund og sviner det til løbende, til glæde for typer som Shansen og Rune E Larsen

      Kommentar by seppo — 7. november 2008 @ 13:21

    40. ->35

      Halllløjsa, minsandten om ikke det er jødehaderen Bjarne Thyregod som kommer på besøg. Hør, Bjarne, hvad var det da for noget med disse kommentarer du fik slettet ovre på avisen.dk?

      ” Ikke mindst når man ved at journalisten har været soldat i en fremmed magts militærstyrke. Et land der er kendetegnet ved at tage gidsler, bruge tortur og myrde modstandere og alle der befinder sig i deres umiddelbare nærhed.

      Har denne artikels journalist deltaget i disse ovenstående forbrydelser, hvorledes har hun bidraget og har hendes personlige engagement i PFLP/ Israel sagen haft indflydelse på hendes valg af personforfølgelse af den frikendte læge.

      […]

      Derfor er det jeg spørger – hvad er Lenys motiv for en så svinsk journalistisk tilgang til emnet – er det hendes had til PFLP og deres tilhængere der har fået hende til at gå over stregen?”

      Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 7. november 2008 @ 13:30

    41. “den frikendte læge.”

      Hmm, drejer det sig om Kari Havsland Jørgensen fra Gentofte?

      Kommentar by Ernst Larsen — 7. november 2008 @ 13:38

    42. Bjarne ‘PFLP’ Thyregods ‘parti’ Enhedslisten plejer nære forbindelser med tæskeholdet AFA:

      Enhedslisten flirter med vold

      http://avisen.dk/enhedslisten-flirter-med-vold_8511.aspx

      Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 7. november 2008 @ 13:39

    43. Bjarne Thyregods ‘parti’ Enhedslisten har jo også deres eget tæskehold i ungdomsorganisationen SUF:

      http://snaphanen.dk/2008/10/02/allahu-akhbar-fransk-politi-beskudt/

      Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 7. november 2008 @ 13:45

    44. Menighedslisten javel javel, så er der jo ikke lang vej til Karl Marx og “Zur Juden frage”!

      Kommentar by Ernst Larsen — 7. november 2008 @ 13:47

    45. Lad os få én ting på plads:

      Hverken Akkari, Astma, Alpehuen eller andre lignende typer kan med rette kaldes for landsforrædere (det skulle lige være Reino Arild Pedersen.

      De er ikke, har aldrig været og bliver aldrig danskere.

      De er ikke andet end det som Glistrup kaldte ‘modtagertropperne’.

      Fjendtlige kombattanter. Ikke andet.

      Jeg mener det er vigtigt at huske dette, da det gør et væsentlig forskel.

      Khaders genistreg er faktisk at han med sine udtalelser prøver at legitimere opfattelsen af at det er farven på passet der gør en til dansker. Samtidigt markedsfører han sig selv på denne måde som dansk patriot, hvad han selvfølgelig ikke er.

      Han hører blot til de mere intelligente blandt modtagertropperne.

      Kommentar by Balder — 7. november 2008 @ 14:15

    46. > 31 Løg

      Helt enig. Tak for at minde om det. Jeg har flere gange stået og tænkt.. der sidder en nazist med sit tørklæde, skal jeg nu gå hele vejen tilbage i butikken med mine varer eller skal jeg bare sige ,,ok, denne gang,,? –

      Og en dag, så gjorde jeg det, gik tilbage med mine varer. Resultatet blev at jeg altid tjecker ud, om der er mulighed for at handle med ikke-tørklæde. Og er der ikke, så går jeg igen. Dette føles enormt rart. Det er lidt tung selvopdragelse, men det letter virkeligt! – ikke at deltage i hykleriet og ikke at tolerere og overgive sig til at støtte terrorregime-tankegang.

      Rabiat måske, men egentlig ikke. Bare ansvarsbevidst forbruger. Vores eneste stemmeseddel, efterhånden, – er hvor vi lægger vores penge.

      Og jeg nægter at lægge mine penge hos muslimer. Jeg har bekendte, der er kriminelle, men jeg stoler da ikke på dem. Jeg har også bekendte, der er muslimer, men jeg støtter dem da ikke i deres kamp mod mig, min tro og mit land. Såre simpelt.

      Kommentar by Solipsisyfos — 7. november 2008 @ 15:51

    47. Undskyld > 32 Løg :D

      Kommentar by Solipsisyfos — 7. november 2008 @ 15:53

    48. Enhedslistens børn plejer at få deres vilje igennem vold, (ungdomshuset og demonstrationer). Når så deres egne får en på kassen så hyler de og skriger på det demokrati og politi som de ellers hader og ikke gider betale til.

      Kommentar by seppo — 7. november 2008 @ 16:13

    49. Send den nar ud af DK! Det kan kun gå for langsomt…

      Kommentar by Mea Culpa — 7. november 2008 @ 17:46

    50. 33.HelgeDH

      Tak for din hilsen til mig !

      Desværre er jeg endnu ikke helt oppe i omdrejninger, da jeg foruden the Flue har oplevet en infektion med høj feber som først nu er begyndt at respondere på den penicillin jeg har fået.

      Angående det du skriver om madforgiftning – så giver jeg dig helt ret!

      Har selv prøvet det i forbindelse med en pizza fra den lokale muslimske pizzabager.

      Aldrig nogensinde mere vil jeg risikere noget sådant for det var overordentlig smertefuldt.

      Så her foregår O køb i forretninger der drives af muslimer.

      Kommentar by Vivi Andersen — 7. november 2008 @ 18:12

    51. #50.Vivi Andersen
      Så forstår jeg bedre hvorfor du var væk fra bloggene.
      Det var grimt med infektion i forbindelse med influenzaen,
      når immunsystemet er gået ned.
      Det ville være godt når du kan komme igang igen at kommentere
      på snaphanen også.
      Der er kun to markante kvinder dér: Janne, og Johansen.
      Mette har taget en lille ferie, og jeg håber hun vender styrket
      tilbage på bloggen d. 10. november.

      med venlig hilsen

      Kommentar by HelgeD-H — 7. november 2008 @ 18:40

    52. -> 46
      Jeg vælger altid bare en anden kasse. Når supermarkedet kan se, at det giver fald i omsætningen, kan de i det mindste se at deres valg har en konsekvens, der koster.

      Kommentar by Svend P — 7. november 2008 @ 19:00

    53. @ Thyregod:

      Hvis BQ’s holdninger ikke er muslimske, hvorfor laver han så propaganda rettet imod muslimske modtagere, om muslimske forhold i Danmark og omhandlende muslimske værdier ?

      Fordi han ikke er afholdsmand ?

      Hold da kæft hvor jeg glæder mig til at Einheitzlisten falder for spærregrænsen. Så kan man måske finde 5 seriøse politikere fra andre partier, som i det mindste er den mindste smule seriøse omkring deres håndværk, modsat debattågehorn som dig selv.

      Så kan I tage jeres plads i Danmarkshistorien som andre politiske pausekommaer såsom DKP m.fl.

      Taber.

      Kommentar by DaLi — 7. november 2008 @ 19:08

    54. Ang. halal

      Jeg køber aldrig halalkød, eftersom jeg ikke er muslim og ikke vil støtte intolerante spiseregler. Jeg handler konsekvent ikke, hvor der sidder hættemåger ved kassen.
      Det kunne lige passe, at man skulle have smækket kvindediskriminerende symboler og islamiske flag op i ansigtet, når man er ude at handle. Det er i forvejen langt over stregen og aldeles uacceptabelt, at man skal trækkes med bogstavtro, tilslørede kvinder 8 timer om dagen på arbejde.

      Kommentar by Johansen — 7. november 2008 @ 19:11

    55. Jeg studsede over, at hakket kalv og flæsk har fået navneforandring til hakket kalv og svin i SuperBrugsen.
      Snart kan muslimerne vel ikke længere spise almindeligt oksekød uden det også skal være Halal-slagtet. Så skal kreatur slagterierne vel bugges om ? Halal-slagtning af kyllinger begyndte omkring 1976-1977
      for at arabiske lande ville aftage eksportkyllinger.
      Siden skal alle spise Halal-slagtede kyllinger.
      Desuden er det en fin pengemaskine araberne får procenter af.
      Man kan spørge om Allégårdens Kylling er fri for Halal ?

      Kommentar by HelgeD-H — 7. november 2008 @ 19:53

    56. Lars Findsen på Crack eller er det den anonyme idiot bag kaldenavnet der er på crack.

      Jødehader ? – måske den lille racist skulle forsøge sig med noget der skulle dokumentere jødehad.

      Se nu er ordet jøde ikke nævnt en eneste gang i mine debatindlæg.
      Det er derimod det at en dansker gør aktiv tjeneste i en anden magts hær, endog i en krigsførende besættelsesmagt.
      Og det nævnes at journalisten er aktivdeltager i militær kamp mod dem som hun angriber i sine journalistiske artikler.

      Men jeg forstår at LFpc mener at det er helt OK at en Taleban soldat samtidig er journalist på en avis, hvor vedkommende uimodsagt skriver om f.eks. jøder ?

      Kommentar by Bjarne Thyregod — 7. november 2008 @ 22:20

    57. Hvor er det rart at se, at der findes ligesindede mennesker i dette land, der er parate til at kæmpe for det demokrati og den frihed, som vore forfædre kæmpede hårdt for at sikre.

      STOP ISLAMISERINGEN AF EUROPA
      FORSVAR VORES FRIHED

      Jeg vil hellere dø end at se grundloven blive erstattet af sharia med deraf offentlige steninger og håndafhugninger. Men vi kan kun forhindre det hvis vi står sammen i kampen.
      Organiser jer!! Spred budskabet om et frit Danmark og et frit Europa.

      Lad Bashy-fascisten blive “døbt” i svinepis i Allahs navn og derefter sparket ud af landet, efter han er blevet tvunget til at betale de penge tilbage, som han har suget ned i sin egen lomme fra statskassen og sendt dem til terroristerne i perkistan. Penge, som burde være gået til skoler og hospitaler i vores eget land.

      Amen

      Kommentar by Carl — 7. november 2008 @ 23:42

    58. ->56

      Nej, ligesom Blekingegadebanden med deres ‘z-file’ allierer du dig utvivlsomt med terrorister som PFLP under påskud af at du er ‘antizionist’. Dine terroristvenner bruger ikke samme indpakning af deres hensigter – det er jøderne der er deres fjender. Du ved godt at brug af dette ord ikke ville være så heldigt herhjemme, men forskellen for israelerne dvs.jøderne er ikke til at få øje på. Dit skalkeskjul bluffer kun dem der vil bluffes.

      Enhedslisten er filtret ind i forbindelser til og sympatier med de værste af de værste. Det var derfor jeg skrev ‘parti’ i anførselstegn. Parti lidt på samme måde som Sinn Fein er front for terrorbevægelsen IRA. I har associationer til tæskeholdet AFA. Jeres ungdomsorganisation SUF er voldsromantikere. At kalde jer et parti er alt for venligt. En samfundsundergravende bevægelse ville være tættere på.

      Og så er der lige de kedelige forbindelser som Asmaa-soen og Frank aaen plejer med åbenlyse terrorister og jødehadere:

      Se billeder af Enhedslistens Asmaa Abdol-Hamid i selskab med Hizbollah-sympatisører ved en anti-israelsk og antijødisk demonstration i 2006:

      h t tp:// http://www.sappho.dk/Den%20loebende/gudsnavn.htm

      Se Frank Aaen tale ved en anti-israelsk/antijødisk demonstration med Hizbollah-flag blafrende i forgrunden:

      h t t p:// angantyr.blogspot.com/2006/08/hizbollah-var-til-stede-og-holger-k.html [fjern mellemrum]

      I er i snavs op til halsen, Bjarne Bullshit.

      “Men jeg forstår at LFpc mener at det er helt OK at en Taleban soldat samtidig er journalist på en avis, hvor vedkommende uimodsagt skriver om f.eks. jøder ?”

      Det er slet ikke OK at fjender af Danmark som Talibansoldater opholder sig her. Danskere med dobbelt dansk/israelsk statsborgerskab er ikke vores fjender. Typisk Bullshit-idioti.

      For nyere læsere her en lille rekapitulation: For et eller to år siden forsøgte jeg gentagne gange at få Bjarne Bullshit til at svare på nogle enkle spørgsmål om hvor man finder moderate muslimske talsmænd, eller lande med muslimsk flertal hvor ikke-muslimer nyder samme rettigheder som muslimer, de jure og de facto. Bjarne sprællede og snoede sig, hidsede sig op (hans måde at sno sig) og kom aldrig med noget svar. Det kan Bjarne Bullshit nemlig ikke. Bjarne Bullshit har ikke rigtig andet at falde tilbage på end betonkommunistiske floskler og så Enhedslistens tæskehold, når man skal lukke munden på ens modstandere.

      Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 8. november 2008 @ 00:52

    59. Skal det ikke også lige nævnes, at voldsromatikeren og facisten Bjarne Thyregod bifaldte overfald og stening af bla. 3×34, fordi de flyttede ting ifbm. rydningen af ungdomshuset??

      Kommentar by Cisero — 8. november 2008 @ 01:59

    60. Skal det ikke også lige nævnes, at voldsromatikeren og facisten Bjarne Thyregod bifaldte overfald og stening af bla. 3×34, fordi de flyttede ting ifbm. rydningen af ungdomshuset??

      Kommentar by Cicero — 8. november 2008 @ 02:00

    61. Bjarne Thyregod og hans parti, Enhedslistens tilhængere, benytter sig tit af udemokratiske metoder. Det sidste er i Sandholmlejren, hvor de gik til angreb på Røde Kors flygtningelejr. Det er mennesker som ham ,dem og BQ der demonstrer mod demokratiet, men som lever flot af det.

      Kommentar by seppo — 8. november 2008 @ 05:34

    62. Det ville være en særdeles god ide, hvis de korantilbedende lande boycottede danskernes penge. Det ville spare de danske skatteborgere for mange milliarder kroner om året i ulandshjælp. De sparede penge kunne bruges til noget langt bedre, f.eks flere penge til det danske sygehusområde eller ældreplejen.

      Kommentar by Poul — 8. november 2008 @ 12:08

    63. @ Thyregod

      Så kender man en “god” einheitzliste forkæmper:

      Allerede ved første duplik er han helt ude og skide i sine argumenter og ignorerer helt langt de fleste af modpartens påstand.

      Spærregrænse, here YOU come, hahahahaha :-)

      Kommentar by DaLi — 8. november 2008 @ 14:11

    64. DØD VED KØLLE……

      Kommentar by Fritz — 8. november 2008 @ 15:55

    65. En del af de danske ulandspenge der postes ud på korantilbederlandene går sandsynligvis til korantilbederes hadpropaganda rettet mod vesten eller til finansiering af islamiske fascistgrupper.

      Kommentar by Poul — 8. november 2008 @ 17:13

    66. Derudover bruger staten mange milliarder kroner om året på korantilbedende bekvemmelighedsflygtninge. Denne udgift til de økonomiske flygtninge kunne reduceres ved omfattende hjemsendelser af disse såkaldte “kulturberigere”.

      Kommentar by Poul — 8. november 2008 @ 22:41

    67. En skribent på crack vælter gylle ud på Urinposens hjemmeside.
      Men hva’ racistiske idioter har det med at finde sammen.

      Kommentar by Bjarne Thyregod — 9. november 2008 @ 12:19

    68. Ja, det med at racister og voldspsykopater finder sammen, ved du vidst bedre end nogen anden Hr. Thyregod.

      PS: hvor langt tid endnu, skal du bruge på at svare på LFPC’s simple spørgsmål??

      Kommentar by Cicero — 9. november 2008 @ 15:04

    69. Der er 1,5 mia muslimer i verden, hvis de var så krigeriske om I stakler bilder jer ind så var vi i vanskeligheder.

      Og jo jeg forklarede da Crack-hovedet at der findes massevis af muslimske talsmænd der er demokrater.

      Kommentar by Bjarne Thyregod — 9. november 2008 @ 16:32

    70. I tråden om David Gress`s bog, er der en der optræder ved navn > kfast< lige en god ven til Bjarne tom i hoved.
      Det er utrolig at selv de mest eklatante beviser såsom billed ,vidio,reelle videnudsag, det være sig voldtægter,overfald,hærværk,bedrageri,sager der idag er dagligdag, og når politiet (når de gider tage sig af det)og domstole siger at bevisførelsen er ægte, har det ingen værdi hos Bjarne tom i hoved og hans ligesindede, det er altid opfindelser fra højrefløjen, rent opspind! og dæmoniserend! fra højrefløjen.

      Jeg kan akseptere at der er menesker der har en anden vinkel på hvordan samfundet skal skrues sammen, det har vi politiske partier til. Men at benægte at det der sker i nuet og efterhånden i meget lang tid, som jeg skriver ovenfor, er en gåde for mig og ganske mange andre, deraf B.tom i hoved, det er automat reaktioner der kommer øjeblikkelig når der bliver nævnt at det er muslimer det handler om.
      Bevis…? ja se bare på hr. tom i hoved reaktion på denne tråd. tsk tsk.

      Kommentar by Per N — 9. november 2008 @ 17:21

    71. PS: David Gress`s klumme.. ikke bog.

      Kommentar by Per N — 9. november 2008 @ 17:24

    72. Er det pøllehoved stadig i danmark…

      Kommentar by alpehuens vogter — 10. november 2008 @ 01:02

    73. Boykot muslimske lande!

      Kommentar by PB — 10. november 2008 @ 11:32

    74. Til Bjarne Thyregod:

      1) At muslimer ikke er i færd med at myrde os allesammen i Allahs navn på trods af deres store antal kan du ikke bruge som bevis på at Islam ikke er krigerisk af natur. Hovedårsagen til deres “afholdenhed” fra at kaste sig over det første det bedste ikke-muslimske naboland er først og fremmest mangel på teknologi og våben. Nogle af dem har jo trods alt så maget hjerne at de ved de vil tabe på forhånd, fordi de (f.eks.) er de europæiske lande underlegne. De venter derfor til det rette øjeblik.

      2) At der findes muslimer, der “lukker” demokratisk fornuft ud af kæften engang imellem kan heller ikke umiddelbart bruges. Deres pædofile overfaldsmand af en profet (fred være med ham) har jo selv sagt til dem at det er i orden at lyve over for “de vantro”, som f.eks. danskerne. Vores problem er at vi er dumme nok til at tro på de af dem, der siger at de ikke kommer for at indføre sharia og er demokratisk indstillede. Det vil de ikke være længere den dag de bliver i overtal. Men så er det jo ligesom for sent.

      Kommentar by Carl — 10. november 2008 @ 17:05

    75. Kære kommentatorer på Uriasposten.
      Undskyld, at det tog mig så lang tid at besvare jeres kommentarer på blogenl vedrørende min You Tube video fra 5. november 2008. Det sene svar skyldes ikke min mangel på interesse for jeres synspunkter, men alene på grund af ekstrem travlhed i mit virke.
      I og nogle andre mennesker samt nogle kendte folketingspolitikere i Danmark har reageret med visse insinuationer og anklager mod min person, mit politiske arbejde og min tilstedeværelse i Danmark.

      Et uddrag af disse påstande er:
      Jeg har opfordret muslimske lande til at boykotte Danmark politisk og økonomisk
      Jeg er landsforræder af værste slags
      Jeg skal retsforfølges
      Jeg bruger EU midler til at rejse rundt og sværte Danmarks omdømme til
      Jeg er utaknemmelig overfor det land, der har givet mig husly og mad
      Jeg skal udvises
      Jeg skal rejse til Pakistan og kæmpe for demokrati der

      Udover ovenstående udtalelser var der også mange nedværdigende og perfide verbale angreb på forskellige blogs og i læserbreve.

      Lad mig besvare disse mærkelige anklager og beskrive realiteterne.I hele mit politiske arbejde har jeg aldrig skjult mig bag lukkede døre når det gælder mine politiske ytringer. Jeg har sagt, skrevet og debateret de emner som jeg har stor viden om, har lavet grundig research og kan dokumentere. Derfor undrer det mig altid, at mennesker som jer aldrig tør debatere med mig offentligt og på en sober måde, men i stedet anklager mig for alt mellem himmel og jord.
      Det er også interessant at mange af de mennesker som skriver om mig ikke engang kender mig personligt eller mit politiske arbejde. Deres negative reaktioner er altid automatisk nationalistiske, fordi jeg ikke hedder Jensen eller Hansen.
      Når det er sagt vil jeg nu korrigere de påstande som I og andre er kommet med:

      Hvis I hører mit videointerview en gang mere og med åbne ører, vil I lægge mærke til en væsentlig forskel. Jeg har aldrig sagt, at muslimske lande skal boykotte Danmark. Mine ord var at muslimske lande kan gøre det, hvis de vil. Jeg sagde endvidere, at jeg er mod voldelige demonstrationer, og jeg går ind for fredelig dialog. Det er almindeligt at lande boykotter andre lande.Lad mig komme med et par eksempler på når Danmark selv har benyttet denne mulighed:

      Danmark har i årevis boykottet Sydafrikas hvide racistiske mindretal, som har undertrykt og ført et apartheidregime mod landets sorte flertal. Denne boykot førte heldigvis til demokrati og omvæltning af et racistisk styre. Mange danskere boykottede ovenikøbet benzinselskabet Shell, som er et hollandsk foretagende men med stor økonomisk interesse i Sydafrika.
      Danmark og andre vestlige lande var med til at indføre økonomiske sanktioner mod Irak efter den første Gulfkrig, hvilket medførte tusindvis af uskyldige irakeres død og økonomisk ruin for landet.
      Danmark og andre vestlige lande indførte også sanktioner mod Pakistan, da de prøvesprængte atombomber, hvilket også var økonomisk hårdt for Pakistan.
      Nogle danskere boykottede franske og israelske produkter i kort tid i protest mod henholdsvis Frankrigs prøvesprængninger i Stillehavet og Israels hårdhændede behandlig af palæstinenserne.

      Det er meget sædvanligt at den rige, vestlige verden presser udviklingslandene politisk og økonomisk, nogle gange er det retfærdigt, andre gange er det uhensigtsmæssigt.
      Så hvad er forskellen mellem hvad jeg sagde, og hvad Danmark selv har gjort?

      Jeg har været dansk statsborger siden 1976. Hele mit liv har jeg arbejdet, betalt skat, deltaget i samfundsudviklingen, engageret mig politisk og ytret mig gennem danske medier vedrørende samfundsspørgsmål. Jeg har også præsteret et stort forfatterskab og mange af mine bøger bruges flittigt på biblioteker og i skoler. Jeg ser mig selv som en mønsterborger dvs. en person, som viser interesse for samfundet og gør noget praktisk i stedet for at sidde i sofaen og brokke mig. At kæmpe mod samfundets negative udvikling som er et resultat af Dansk Folkepartis umenneskelige og antiislam politik kan ikke være landsforræderi. Mig bekendt er det i et demokratisk samfund helt nødvendigt at bekymrede borgere kritiserer regeringer, politikere og deres forkerte beslutninger. Jeg tror at man skal værdsætte en indsats af den slags i stedet for at mistænkeliggøre og stille spørgsmålstegn ved andres -og hermed også min- ytringsfrihed.

      Etniske minoriteter, især med muslimsk baggrund, bliver hele tiden fortalt, at de skal respektere danskernes ytringsfrihed og finde sig i at alt kan kritiseres og hånes inklusive deres kulturer og religion.Så spørger jeg, hvor er min ret til at ytre mig? Hvorfor er mine ytringer skadelige for Danmark, mens Dansk Folkepartis anti-islampropaganda er legitim? Når jeg fortæller i udlandet om den herskende situation i Danmark hvor der stilles spørgsmålstegn ved etniske minoriteters ret til at ytre sig frit, betragter enhver neutral person denne praksis som dobbeltmoralsk og hykleri af værste art.Folk udenfor Danmark kan ikke forstå, at det kun er hvide danskere, som føler sig berettiget til sige, hvad der passer dem, mens minoriteter ikke en gang må klage uden de bliver beskyldt for landsforrædderi. Det er tankevækkende.

      I anledning af min video har nogle politikere og almindelige danske borgere ønsket at jeg skal retsforfølges af staten. En underlig logik i et samfund, hvor man kun retsforfølger en person som har deltaget i terrorisme, landsskadelig virksomhed, kriminalitet eller har opfordret til voldelige handlinger. Dansk Folkeparti gik så langt, at et af partiets toppolitikere Peter Skaarup skriftligt henvendte sig til både justitsministeren og integrationsministeren den 19. november 2008. Spørgsmålet til integrationsministeren var :
      “ Hvad er ministerens holdning til, at en dansk statsborger, der har erhvervet sit statsborgerskab gennem naturalisering, i offentligheden opfordrer til økonomisk boykot mod Danmark på grund af det siddende folketingsflertal, og finder ministeren, at såfremt Quraishy var blevet statsborger efter de nugældende regler og således havde måttet underskrive en loyalitetserklæring over for Danmark, at han med sin opfordring ville have forbrudt sig mod denne?”

      Spørgsmålet til justitsministeren var:
      “Er det ministerens opfattelse, at der bør drages retlige konsekvenser over for Bashy Quraishy, jf. straffelovens § 100, for dennes opfordringer til politisk og religiøs boykot af Danmark, eller at erhvervsvirksomheder, der kan godtgøre et tab som følge af Quraishys opfordring, kan gøre krav gældende over for denne?

      Både integrationministeren og justitsministeren afviste at jeg kan retsforfølges.
      Jeg er ikke overrasket over ministrenenes svar. De er nødt til at respektere grundloven og de demokratiske principper selv om de har et parlamentarisk flertal sammen med anti-islam Dansk Folkeparti. Selvom jeg er meget kritisk overfor den siddende regerings umenneskelige stramninger i udlændingeloven, kulturel arrogance og had til islam, har jeg ikke mistet min tro på anstændighed i det danske samfund.Derfor har jeg altid værdsat og respekteret beskyttelsen af borgernes rettigheder i den danske retspraksis.

      Jeg er forbløffet over at Danmarks tredjestørste parti ikke bestiller andet end at stille dumme spørgsmål til ministrene når det gælder etniske minoriteters vilkår. Hvad der er værre er at dette parti regerer Danmark uofficielt og har alt for stor magt i forhold til det relativt lille antal stemmer( 14%) de får.Jeg beskylder ikke Dansk Folkeparti for deres højere position, men statsministeren. Det er Anders Fogh Rasmussen som ingen principper har og vil tøve med at “sove med djævelen” for at beholde magten.

      Når det gælder mine rejser og foredrag i EU vil jeg en gang for alle slå fast at jeg får ingen finansiel støtte for mine mange rejser.EU-institutioner, universiteter,NGOere og store internationale organisationer inviterer mig som foredragsholder. Det er dem der betaler rejser og ophold. Jeg bliver inviteret til at tale om forskellige emner som interkulturalisme, integration, medier og minoriteter, islamofobi, m.m.Danmark er ikke interessant i denne sammenhæng. Ofte er det spørgsmål der bliver stillet til mig om Danmark.Folk læser jo også aviser og ser TV i udlandet.De er udmærket informerede om Dansk Folkepartis virke.I mit svar taler jeg heller ikke nedvurderende eller dårligt om Danmark som land eller danskerne som folkefærd. Tværtimod roser jeg Danmark som et dejligt land og danskerne som et fredeligt folk.Det er en realitet, MEN beklageligvis når det gælder etniske minoriteter er de fleste af vores politiske elite og en stor del af mainstream-medier decideret islamofobiske og minoritetsfjendtlige. Hvis man sammenligner den nuværende regerings stramninger på udlændingeområdet i de sidste seks år så er Danmark uden tvivl i første række. Det er ikke noget at være stolt af som Dansk Folkeparti så ofte fremhæver.

      “Jeg skal være taknemmelig for asyl, husly, mad og opholdstilladelse i Danmark”, bliver det sagt igen og igen. Skal jeg grine eller græde over disse ord? Kan det virkelig passe, at nogle mennesker er så ignorante og fjendtlige overfor min person, at de ikke en gang checker deres oplysninger. Jeg er en offentlig person og d er findes informationer om mit liv, politiske arbejde og min fortid på Google, på min egen hjemmeside og mange andre hjemmesider.Men lad mig endnu en gang bruge kræfter på at forklare at jeg kom her som turist, mødte Kim Schumacher på Hovedbanegården og boede hos ham som gæst i et stykke tid.Det var danskernes åbenhed, smil og charme som jeg faldt for.Jeg ledte ikke efter husly eller opholdstilladelse og der gik lang tid før jeg besluttede at bosætte mig permanent i Danmark. Da jeg havnede i Danmark havde jeg allerede en universitetsuddannelse og talte mange sprog. Så fortæl mig hvad jeg skal være taknemmelig for?Hvad har Danmartk gjort for mig konkret? Faktisk er jeg et af de få mennesker som Danmark bør være taknemmelig for og også for at jeg har holdt ud så længe. Det var min kærlighed til mine børn og mit stærke bånd samt påskønnelse af Danmark som hindrede mig i at bosætte mig i nogle af de andre lande, hvor jeg fik tilbudt job eller ellers gerne ville have bosat mig.
      Selvfølgelig kan jeg ikke bare pakke min kuffert og flytte til Pakistan som nogle mennesker i Danmark ønsker.For det første har jeg dansk statsborgerskab og ikke pakistansk. Jeg opgav mit pakistanske statsborgerskab i 1976 da Justitsministeriet spurgte mig om jeg ønskede dansk statsborgerskab. Der var min loyalitet overfor Danmark der gjorde, at jeg kun ville have et statsborgerskab. Det er sandt at på baggrund af den horrible politiske udvikling og anti-islam atmosfære i Danmark har jeg tit tænkt på at forlade Danmark. Men det er nemmere sagt end gjort.Jeg skal have visum om jeg bare skal besøge Pakistan så for at leve der skulle jeg have et job eller forretning dér, og det er jeg for gammel til nu.

      Til slut vil jeg understrege endnu en gang,at jeg er dansk statsborger med indisk- pakistansk baggrund, orientalske kulturelle rødder og islam som den religion jeg er født ind i og opvokset med indtil jeg var 17 år.
      Så kære venner, nu har I hele historien og svar til nogle af de spørgsmål I har stillet mig.Jeg håber at I vil overveje at revidere jeres holdninger til min person, ikke for min skyld, men for jeres egen anstændigheds skyld. Hvis I stadig er uenig med mine holdninger og politiske engagement, har jeg kun et budskab: Lad os være enige i at være uenige.
      Det er den smukkeste filosofi, jeg har lært i Danmark.

      Kommentar by Bashy Quraishy — 20. december 2008 @ 21:38

    RSS feed for comments on this post.