20. november 2008

Suzanne Bjerrehuus: “Er roen og freden blevet et mål i sig selv uanset omkostningerne?”

Fra onsdagens Ekstra Bladet. Lidt fra en god klumme af Af Suzanne Bjerrehuus – Frihed på udsalg.

“I lørdags skrev Karen Thisted, at hun er dødtræt af Kurt Westergaards ‘tåbelige tegninger’, fordi han har bragt andre menneskers liv i fare. Jeg lader den lige stå et øjeblik.

Hvordan kan tegninger bringe andres liv i fare? De er jo bare af papir og tusch, som er ganske ufarligt. Nej, det, der har bragt andres liv i fare, er den politiske intolerance i lande, som ikke vil anerkende, at der er ytringsfrihed heroppe i Danmark.

Karen Thisted tilhører generationen af skræmte og forkælede danskere, der ser den fredelige sameksistens som et mål i sig selv – uanset hvilke idealer vi skal ofre for at få fred. Hun er træt af tegningerne, fordi de skaber ufred.

Og hun står bestemt ikke alene med den holdning. Hun er i godt selskab. FN’s berygtede Menneskerettighedsråd har som mål med Durban II-konferencen i april 2009 at få vedtaget, at religionskritik er racisme og dermed strafbart… Så kan julefreden endelig sænke sig.

Nej, det kan den for resten ikke. For de sidste rester af julen er for nylig blevet forbudt i Saudi-Arabien. Der er nedkaldt en fatwa over tilbedelse af træer og levende lys, der ligesom tegninger af bomber i en turban er udnævnt til en fornærmelse af Islam.

Flere firmaer – bl.a. det fremsynede Ikea -havde set det komme og har allerede forbudt sine ansatte at afholde julefrokost i foretagendet for ikke at fornærme anderledes spisende…

Når ytringsfriheden medfører konsekvenser for den offentlige ro og orden, skal den altså begrænses. Der, hvor vi provokerer andre, skal vi holde op. På den måde får demokratiet og frihedens værste fjender ret. Den, der lader sig fornærme, får sin vilje. Man får altid fred og ro, når man giver efter. Men er vi er parate til at opgive alle vores idealer, alt, hvad vi har kæmpet for? Er roen og freden blevet et mål i sig selv uanset omkostningerne?

  • 18/3-04 TVnyt – Suzanne Bjerrehuus, Thomas Mygind og Karen Thisted værter i TV Akademiet.
  • Opdate 21/11-08 – flere medier kommenterer angrebene på Kurt Westergaard.

  • 18/11-08 180 Grader – Leder: Navlepillernes vagtparade.
  • 21/11-08 Jyllandsposten – Niels Lillelund: Den principielle prut.
  • 21/11-08 Weekendavisen – Arne Hardis: Westergaard : Skyldig! (fremragende opsummering).
  • “Hedegaards islamkritik i Berlingske er ifølge Larsen »Danmarks nok mest maniske, unuancerede, hadefulde, perspektivforvrængende og negative kritik af stort set alt, hvad der har med islam at gøre.« Man bliver helt glad for, at svinet Hedegaard er bevilget sin snøftende afsked. Svin? Jovist, for som Bjarke Larsen anfører i en indrømmelse af, at ikke alt, hvad Hedegaard har skrevet, er helt ved siden af: »Når et svin roder tilstrækkelig længe i sin mudderpøl, kan det ikke undgås, at det finder noget spiseligt.« Larsen efterlyser tunge lige i mund, nuancer og præcis kritik. Måske håber han ligefrem, svinet kan lære det.

    Med den slags nuanceringer kan selv Politikens læserbrevsskribenter ikke rigtig være med. Eksempelvis Jørgen Hartvig Andersen fra Gentofte, som i denne uge foreslog, at »man lader tegneren og ytringsfascisten Kurt Westergaard passe sig selv.« Andersen mener, at når man gentagne gange af ren eksponeringshang forhåner det, andre anser for helligt, »må man være parat til at tage konsekvensen heraf.« Lige præcis hvilken konsekvens fremgår ikke, men hvis man fastholder Larsens billede af Hedegaard som svin og Andersens betegnelse af Westergaard som fascist, kunne man måske foreslå, at Westergaard i konsekvenspædagogisk øjemed hakkes til medister, som det plejer taktfast at lyde i antifascistiske kredse.

    Oploadet Kl. 04:39 af Kim Møller — Direkte link43 kommentarer

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6322/trackback

    43 Comments »

    1. Susanne er skarp og rammer plet.

      Skulle jeg blive lidt småforelsket i en ældre kvinde (undskyld Susanne), så ville det være i Susanne Bjerrehus. ;-) Hvor er det herligt, at Susanne kan sætte de triste tåber på plads. Hendes mand Asger Aamund er også altid god til at indgyde værdier som logik og sund fornuft i debatten.

      Og alle, husk at læse hele klummen. Jeg gentager linket her

      http://ekstrabladet.dk/nationen/article1087295.ece

      Kommentar by Jakob — 20. november 2008 @ 06:14

    2. “Der er nedkaldt en fatwa over tilbedelse af træer og levende lys, der ligesom tegninger af bomber i en turban er udnævnt til en fornærmelse af Islam.”

      Glimrende pointer.

      Alt fornærmer i sidste ende islamisten.

      Kommentar by . — 20. november 2008 @ 07:27

    3. Ja hende Suzanne er sgutte dum. Dejligt befriende at høre hende tage del i debatten.

      Kommentar by Jacob A — 20. november 2008 @ 08:00

    4. Hun er desværre helt galt på den når hun skriver, ***Man får altid fred og ro, når man giver efter***

      Dette gælder ikke ved islam.
      Giver man efter for volds og pædofili-ideologien islam, så er der ikke fred i vente, men bare mere vold. Men selvfølgelig – når de rabiate kamel jockyer har slagtet en, så får man selvfølegelig fred i kisten, der 2 meter under jordens overflade..

      Kommentar by Onion — 20. november 2008 @ 08:34

    5. Tænk at Susanne Bjerrehus også er et mandfolk – godt brølt løvinde.

      Kommentar by Bodil — 20. november 2008 @ 09:24

    6. Ja, nu vil en tåbe som uf uf Ellermandslingen nok mene, at vi skal danse om juletræet for nedrullede gardiner, for ellers provokere vi DEM med vilje!!!Det jo unødvendigt,ik’?

      Kommentar by li — 20. november 2008 @ 09:25

    7. Jeg har normalt aldrig brudt mig om Bjerrehus og hendes mand, men hun præciserer netop, hvad det er som er galt med den holdningen.

      Karen Thisted er en gammel afdanket DR-pamper…fatter ikke hun kan få lov til at fortsætte derinde.

      Kommentar by Vlad — 20. november 2008 @ 09:37

    8. Suzanne Bjerrehuus rammer hovedet på sømmet i sin beskrivelse af alle disse Karen Thisted-typer den Danske medieverden er så (over)befolket med. Hvis det virkelig passer, at vi har de medier vi fortjener, så må Danskerne virkelig være en kulturelt selvhadende nation, uden nogen som helst vilje til at forsvare bor nation, kultur og demokrati.

      Kommentar by JensH — 20. november 2008 @ 10:10

    9. Du tager helt fejl kære Li,
      Uffe ellermandslingen, vil sammen med den nedbrudte tidligere biblioteksvagt Bonnichsen fra PET, arbejde HELT for at at afskaffe julen og indføre tvungen bøn 5 gange om dagen samtidig med at de arbejder på, at ved den kommende skattereform så skal der indføres en tvangsskat for de hvide danskere, der skal betales til driften af de 116 moskeer vi allerede har herhjemme – derudover, så bliver cafe latte forbudt fordi det gør grin med mudderfolkets hudfarve.. :-)

      Kommentar by Onion — 20. november 2008 @ 10:13

    10. Karen Thisted er pinlig.

      Kommentar by . — 20. november 2008 @ 11:02

    11. Fred, det kan man godt få. Der er fredeligt på kirkegården.

      Kommentar by Ole — 20. november 2008 @ 11:12

    12. Karen Thisted tilhører generationen af skræmte og forkælede danskere, der ser den fredelige sameksistens som et mål i sig selv – uanset hvilke idealer vi skal ofre for at få fred.

      Ja,men det er jo ikke kun i Den Lille Danmark, at man vil have ro og stabilitet. EU skal jo sikre freden, ro og stabiliteten og med sine skjulte dagsordner, sin griskhed og korruption får den lige det modsatte.

      Kommentar by Limewoody — 20. november 2008 @ 11:37

    13. OT (og dog)
      Jeg har lige haft et par modløse oplevelser..

      Jeg har lige været på Mcdonalds på Jyllingevej i Vanløse – flere hættemåger ved skranken og høj tyrkisk musik. – jeg stillede mig i kø ved den eneste hvide ekspedient og da det jeg troede kun var et enkelt tyrkisk stykke musik ,fortsatte med flere numre så spurgte jeg ham og det var blevet en lokalafdeling af Istanbul…han beklagede men han kunne ikke gøre noget ved musikken – jeg forlod stedet med min bestilling stående dampende på disken, uden at betale.
      Jeg var derefter så dum at tage på apoteket på Jernbane Alle (også Vanløse) – jeg har aldrig set så mange stå i kø og indenfor så jeg grunden. Lutter hættemåger til at ekspedere og så en arabisk chef. En gammel dame spurgte om hjælp til noget medicin, men hættemågen overfor hende kunne ikke hjælpe og alle 4 køer ved skrankerne gik i slooooowmotion.
      Jeg opgav med det samme og kørte så gudskelov hen til apoteket på Gl. Kongevej (Frederiksberg). Hvide ansigter og uden ble på hovedet, venlig og hurtig betjening.
      Men modløs over Vanløses tilstand, så har jeg besluttet at jeg ikke vil ud for en dør resten af dagen. Godt jeg har ferie..

      Kommentar by Onion — 20. november 2008 @ 12:15

    14. 4.Onion

      Tænkte det samme som du.

      Den ikke-islamiske del af verden ansporer derimod den islamiske verden yderligere, når vi bøjer os for deres krav.

      Den lektie burde vi have lært ud fra egne erfaringer, samt fra de historiske beskrivelser af islam.

      Men det virker som om at vi, Vestens mennesker, ikke har fattet at vi har at gøre med en mentalitet, og kultur, som er helt, helt anderledes end vores.

      For vi er jo alle mennesker og vi lever på den samme klode og har de samme drømme og ønsker, ikke.

      Der er blot den hage ved sagen, at den arabiske mentalitet står i skærende kontrast til resten af verdens befolkninger.

      Og noget tyder efterhånden på, at vi kun kan lære lektien ved at skulle leve som Dhimmier i egne lande.

      Og DET er præcist hvad vi arbejder os frem imod.

      Europa er blevet et tag-selv-bord for islams rettroende.

      Kommentar by Vivi Andersen — 20. november 2008 @ 12:34

    15. Fin, vital og vågen klumme af Suzanne Bjerrehus. Godt hun ikke er træt af vores frihedsrettigheder og vores demokrati.

      Kommentar by Janne — 20. november 2008 @ 13:05

    16. Bravo Suzanne, dit pragtfulde kvindemenneske. Rart at se, at man ikke behæver at blive tandløs og give køb på sine rettigheder, bare fordi man er flyttet til “det pæne nord” og har samkvem med en forretningsmand…

      Kommentar by K. Jensen — 20. november 2008 @ 13:16

    17. “Mandfolket” SUZANNE = 10 points
      Dhimmien KAREN THISTED = 0 points

      Utroligt, at Karen Thisted er så formørket. Har hun fået alzheimer?
      Bonnchsen, Ellemand, Kjærum, Seidenfaden, Engelbreth. Man kunne blive ved. Hvor ER DET SØRGELIGT, at der findes sådanne idioter i vort samfund
      Og endnu mere sørgeligt, at de har lov til at lukrere på den ytringsfrihed, SOM DE SELV SØGER AT FORHINDRE.
      SYGT

      Kommentar by ramses-2 — 20. november 2008 @ 13:36

    18. Vi skal aldrig købe os til midlertidig våbenhvile med islam ved at give efter for krav fra renhedsdyrkerne. Der kan aldrig blive våbehvile med en herskesyg ideologi.
      Friheden er ikke til salg. Suzanne Bjerrehus har i denne anledning fat i den lange ende.

      13 Onion

      Man kan næsten ikke tro, at det er danske forretninger, du har været i. Utilstedeligt og misforstået tolerance at man lader personalet rende rundt i islamisk kvindeuniformering. Man har da ellers så vidt jeg ved en McDonalds uniform og “apoteksbluser”.
      Det er endnu værre at være vidne til, at de islamiske tørklæder breder sig som ringe i vandet blandt offentligt ansat sygehuspersonale.

      Kommentar by Johansen — 20. november 2008 @ 13:54

    19. @Onion

      Det er fint, at du boykotter religiøse fundamentalister.

      Forsøger at gøre det samme, men shariatørklædet bliver mere og mere udbredt hos de forretningsdrivende. Men jeg mener, at Dansk Supermarked holder stand og har forbud mod al slags hovedbeklædning, mens Brugsen ser hovedbeklædning som et udtryk for “mangfoldighed”.

      Måske kunne folk sende deres iagttagelser til Uriasposten eller poste dem i kommentarsporet, så vi kunne få katalogiseret vores oplevelser og dermed få et indtryk af, hvor man risikerer at blive udsat for religiøse fundamentalister, når man bruger sine penge.

      Kommentar by . — 20. november 2008 @ 14:05

    20. Kære dejlige “smør fyrre”. Hvor er det enkelt, uskunstlet og rigtigt hvad du skriver. Min gamle rektor på gymnasiet forklarede os i tresserne at “det dunkelt sagte er det dunkelt tænkte.”
      Med få og velvalgte rammer du mere præcist hovedet på sømmet end alle disse selvglade egoer og debatnulliteter, der optræder på f.eks Krause-Kjærs og jalvings blogs på berlingeren.
      Heldig mand ham Asger.

      Kommentar by Knud Erik Nielsen — 20. november 2008 @ 14:12

    21. Herfra er Coop’s butikker generelt boycottet, pga. tilladelse til islamisk propaganda i arbejdstiden. Hvis man tager et politisk/ideologisk valg som Coop har gjort, så må man forvente at de kunder der ikke er enige ,finder andre græsgange, for vi er da vel ikke kvæg der bare trasker efter den nemmeste løsning?

      Kommentar by PB — 20. november 2008 @ 14:40

    22. Dette gælder i øvrigt i høj grad også Ikea, som ovenikøbet sælger skod varer.

      Kommentar by PB — 20. november 2008 @ 14:42

    23. IKEA ansatte forbudt julefrokost ?

      WTF ?

      Gælder retten til religiøs frihed kun alle-andre-end-kristne ?

      Kommentar by DaLi — 20. november 2008 @ 14:46

    24. @9 Onion
      Du har ret, nej,jeg har slet, slet ikke fantasi nok til at forestille mig det helvede vi er på vej ind i.
      Det var nok lidt for naivt af mig at tro på, VI fik lov til at danse om VORES juletræer, i fred!
      Næ, nej nu skal det rettroende mindretal, der er i overtal! i vores fængsler jo udskiftes med OS, for når nu Racismekonferencen er overstået, så bliver vi alle dybt kriminelle og kastet i fængslet.
      Det giver så nogle plads problemer, MEN de løses fint ved at løslade der rettro, for deres simple “drengestreger” såsom afbrændinger af skoler, hærværk, voldtægter, vold mod sagsløse, berigelses forbrydelser ol sager i “små-tings” afdelingen!!!!!!! Næ, nu kommer de virkelige forbryder OS med de forkerte meninger i fængslerne, for det hele er jo vores skyld!!!

      JA, hunde bliver vel også forbudt, for deres afføring har vel en krænkende farve :-D

      Kommentar by li — 20. november 2008 @ 17:35

    25. Apropos gode klummer

      Det er en sand fornøjelse at læse Lars Hedegaards indspark i Jyllands-Posten i indeværende uge; Hedegaard i eksil.
      Bonnichsen sammen med Rønn ville være et syn for guder:

      http://jp.dk/arkiv/?id=1519201&eceExpr=bonnichsen%22%20/%3E&eceArchive=o

      Kommentar by Johansen — 20. november 2008 @ 17:36

    26. Kære Susanne,
      jeg har været i verbalt klammeri med dig flere gange når du kører med feminismekluden. Du er hermed tilgivet.

      Jeg har mange gange her, og andre steder, dybt deprimeret ment at slaget er tabt. Jeg har endda tabt min kasse øl for at få et kritisk indlæg om euromed i MSM – tre gange, så nu gæld’s væddemålet ikke mere. JyllandsPosten har skrevet flere ledere om at problemet med tunesere bør løses ved at man beder Tunesien overholde FN’s menneskeretigheder som man har skrevet under på. Krause Kjær fik smæk på sin blog.

      Vejrer man morgenluft?

      Kommentar by PeterK — 20. november 2008 @ 18:23

    27. @PB

      Måske kunne man lave en mere formel liste, hvor de virksomheder, der tillader religiøs ekstremisme, kommer på en negativ(?)-liste, og de virksomheder, der underkender religiøse krav, kommer på en positiv-liste.

      Kommentar by . — 20. november 2008 @ 18:24

    28. Det bliver desværre en meget kort positivliste.

      Kommentar by Ciska — 20. november 2008 @ 19:03

    29. Udmærket ide. Vi kan jo starte med Silkeborg kommune, der har religiøst opdelte svømmetider. Københavns Kommune for at bøjer sig for sharia ved at fjerne svinekød i alle institutioner. Politiet og PET for ikke at registrere muslimske racistiske angreb som racistiske, hvilket er et klokkerent lovbrud.

      Kommentar by PeterK — 20. november 2008 @ 19:07

    30. #14 “Men det virker som om at vi, Vestens mennesker, ikke har fattet at vi har at gøre med en mentalitet, og kultur, som er helt, helt anderledes end vores.”

      Rigtigt, hvis man i 1938 gik en tur Kongens Have og mødte et forelsket par, fortalte dem at om 2 år bliver Danmark besat af Tyskerne, ville de nægte at tro på det.
      Det samme ser vi ske den dag i dag, INGEN vil tro på at det komme til krig imellem os (vesten) og muslimer/iSLAM.

      Kommentar by M16 — 20. november 2008 @ 19:27

    31. Til negativ-listen kan tilføjes at Københavnskommune kun tilbyder islamisk halalkød til alle skoleelever i skoleboderne. På Odense Universitetshospital har man indkøbt tørklæder for skatteborgernes penge til bogstavtro personale, Hvidovre hospital tillades hjemmmsyet heldækkende muslimsk dragt:

      http://www.sygeplejersken.dk/sygeplejersken/default.asp?intArticleID=14303&menu=195009

      Dansk Sygeplejråd støtter religiøse krav om særuniform, så de er også sikret en plads på negativ-listen.
      Så er der alle COOPs butikker og andre supermarkeder, som kun tilbyder muslimsk kød i form af halal-kyllinger.
      I Vollsmose svømmehal, Odense kommune er der også halal-svømmetider, hvor mænd stærkt diskrimineres ved udelukkelse.
      Listen er desværre uendelig. Al denne særbehandling bør efter min opfattelse tilbagerulles og ophæves. Religiøse argumenter skal ikke retfærdiggøre positiv særbehandling af muslimer.

      Kommentar by Johansen — 20. november 2008 @ 19:50

    32. Det var satans har gåsen læst gemalen over skulderen (ikke fordi han altid rammer plet, og hans flirt med latterlig-alliance har i den grad disket ham)for det var dog sjældne kloge ord fra de kanter.

      Karen Thisted er desvære bare hvad 80% af befolkningen er, feje og frygtsomme, en del af de 80% kan så engang i mellem svinge sig op til et par stærke vendinger imod islam, men det er så også det.

      Jamen det skal vi skam nok vinde på …..Suk suk og fucking atter SUK !

      SIAD er for folk der har fået nok af snak, og DFs levebrødspolitikere, for skal Danmark reddes ja så er det i disse år !
      Om 3-5 år vil en redning formodentlig være umulig, i hvert fald på demokratisk vis

      Modbevis endelig min påstand !

      Kommentar by whodares (Islam skaber tabersamfund) — 20. november 2008 @ 20:03

    33. Fuldstændig enig.

      Modstandere af ytringsfrihed skal bekæmpes over alt i verden.

      Kommentar by RasmusE — 20. november 2008 @ 20:16

    34. http://www.danskfolkeparti.dk/Pensionisten_Bonnichsen.asp

      Kommentar by RasmusE — 20. november 2008 @ 20:17

    35. Ja, Rasmus E jeg glæder mig også over, at f. eks. Søren Espersen benytter sig af ytringsfriheden og nu stiller krav til regeringen om at boykotte Durban 2 “racismekonferencen” med det hykleriske indhold:

      http://www.danskfolkeparti.dk/Dansk_Folkeparti_opfordrer_regeringen_til_nu_at_boykotte_Durban_2-konferencen.asp

      Kommentar by Johansen — 20. november 2008 @ 20:45

    36. http://www.danskfolkeparti.dk/Pensionisten_Bonnichsen.asp
      #34.Rigtigt RasmusE
      Endnu en klar og nødvendig udmelding fra DF, det der bliver sagt der er jo nok det mange i virkeligheden har gået og tænkt på.

      Kommentar by Anonym — 20. november 2008 @ 21:07

    37. @34 RasmusE
      For en gang skyld er vi enige.
      Det er nemlig så rigtigt skrevet, ingen forbyder den senile Bonnichsen’s vrøvle mandslinge snak, men bekymre sig om den demente Bonnichsen’s motiver til at opfordre til selvcensur.
      Er Bonnichsen’s problem ytringsfriheden, som han syntes må vie for terrortrusler?
      Hvorfor går Bonnihsen ud i pressen med løse, udokumenteret teorier?
      Det syntes jeg sagen er for alvorlig til, og dette burde en mand der har arbejdet 41 år i politiet dog have lært.
      Hvad er det Bonnichsen vil sige os? at vi skal hold kæft og bøje os for trusler? indskrænke vores frihed? Hvad er meningen med hans tåbeligheder?
      Det vel på sin plads, at bede mandslingen klappe i, når hans argumentation for at underkaste sig terroristerne og dermed også iSLAM’s anstrængte forhold til ytringsfriheden, kun grunder i frygt.
      Det da trættende at hører på sådan en bangebuks!
      Er Bonnichsen så frygtelig bange for terroristerne, så han vil forråde Danmark, for at få lidt fred?
      Det bekymrende.
      Godt RasmusE du herved afslørede den ytringsfriheds bekæmpende Bonnichsen, som en total idiot.
      Idioter der af frygt vil bekæmpe ytringsfriheden, ved opfordring til selvcensur og modarbejde gode tiltag som vil kæmpe for ytringsfriheden, burde vi alle opfordre til at forsvinde ind i et klædeskabet og først komme ud igen, når vi har klaret ærterne!
      Godt set, RasmusE!!!!!!

      Kommentar by li — 20. november 2008 @ 21:56

    38. Til 27, 29 m.fl.

      Jeg har for snart længe siden oprettet et forum på Værdikampen: http://vaerdikampen.dk/forum/ netop med det formål at prøve at få samlet så meget dokumentation omkring islamiseringen (og andre af de problemstillinger der truer demokratiet og de vestlige værdier) som muligt.
      Jeg er bare aldrig kommet videre ;)
      Men altså, hvis andre som jeg mener, at der er behov for et sted hvor vi kan samle alle vores resourcer, links, beviser osv. – hvor det kan kategoriseres og er let tilgængeligt og samlet på ét sted, så lægger jeg gerne domæne til :)

      Kommentar by Maja Sjøberg — 20. november 2008 @ 22:09

    39. Vedrørende apartheit, så finder jeg det efterhåden helt okay at opdele samfundet i en muslimsk og ikke muslimsk del. Den muslimske del og dhimmierne indenfor et stærkt bevogtet elektrisk hegn og den ikke-muslimske del udenfor.

      I virkeligheden bliver det nok omvendt :-(

      Kommentar by Tolder — 20. november 2008 @ 23:24

    40. Kloge ord fra Suzanne Bjerrehus. Hun er en gæv kvinder med sine meningers mod.

      Kommentar by Anonym — 21. november 2008 @ 00:23

    41. @ RasmusE

      Sjovt nok støttede venstrefløjen KRAFTIGT op om at lukke kæften på embedsmænd, da Einheitzlisten i København med borgermesterlig tjenesteordre lukkede kæften på en kommunal embedsmand – en adfærdspsykolog – der sagde det som alle ved: Nemlig at kriminelle indvandrerunge var kulturelt forskellige fra Danske kriminelle unge og at de var helt inkompatible med samfundet.

      Der hørte man dig ikke pive så meget om “krænkelsen” af embedsmænds ytringsfrihed, gjorde man ?

      Det kunne være sjovt, hvis Scharff kom ud og sagde det lodret modsatte end Bonnichsen. Så skulle man nok se jer himle op om forvaltningslovens tavshedspligt, hensynet til befolkningens sikkerhed og jeres “trumf”, Danmarks ‘anseelse’ i den muslimske verden.

      Kommentar by DaLi — 21. november 2008 @ 12:04

    42. Islamist anmelder Naser Khader:

      http://politiken.dk/indland/article601147.ece?cmpid=ni1063

      Kommentar by Søren Rasmussen — 21. november 2008 @ 18:28

    43. Suzanne er en gæv pige, er aldrig bange for at sige sine meninger. Vi skulle have flere af hendes slags.

      Kommentar by Seppo — 21. november 2008 @ 22:51

    RSS feed for comments on this post.