22. november 2008

Haram-mad hæmmer integrationen…

I et kristen land, hvor det er svært at undgå kød slagtet efter islamiske foreskrifter, skal man læse en artikel som denne her i torsdagens 24 timer – Er der gris i din yoghurt?, med under-overskriften: “Masser af danske fødevarer er fyldt med rester af svin”.

“Yoghurt, skumfiduser, mazarintærter og flødeboller. Der er stor risiko for, at du spiser rester af svin helt uden at vide det.

Det viser et tjek, som 24timer har foretaget i et ganske almindeligt supermarked. For ud over at fødevareingrediensen ‘gelatine’ er lavet på svine- eller oksehud eller knogler, findes der også 34 E-numre, som kan være lavet på svinefedt. Så med mindre, du har lært rækken af e-numre udenad, er supermarkedets hylder en jungle for forbrugere, der ikke vil spise svin.

»Det burde ikke være nødvendigt, at man mere eller mindre skal være biokemiker for at vide, hvad man kan spise eller ej,« siger imam Abdul Wahid Pedersen.

Usikkerheden får mange muslimer til at vælge indvandrerforretninger frem for de etnisk danske butikker, simpelthen fordi de fleste produkter her er udenlandske og størstedelen af dem importeret fra de muslimsk-arabiske lande.

Det vurderer integrationskonsulent Fahmy Almajid, som kalder det skidt for integrationen:

»Hvis man havde mere tillid til de danske fødevarer, ville der slet ikke være så mange indvandreforretninger.«

[…]

Abdul Wahid Pedersen så også gerne, at det var tydeligt hvilke produkter, hvor indholdet stammer fra dyr. Et mærke kunne være løsningen, vurderer han.”

Apropos.

  • 21/11-08 24timer – Tema: Vi kan ikke hygge os uden alkohol (julefrokost-problemet).
  • Oploadet Kl. 01:09 af Kim Møller — Direkte link43 kommentarer

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6326/trackback

    43 Comments »

    1. Hvad mon der ville ske, hvis man skrev halalkød i stedet for grissekød, og bad om et mærke så man kunne slippe for at køb islamistisk kød?????

      Det ville jo være racistisk eller diskriminerende, mens et islamistisk mærke system, jo er dejligt for så kan vi integrere danskerne med islamisterne

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 22. november 2008 @ 01:19

    2. Stenings-Petersen er ude i hampen med hans påstand.

      For hvad der ” hæmmer” arabere/muslimer i at blive integrerede i de Vestlige samfund de har slået sig ned i er alene fordi Allah har befalet dem IKKE at integrere sig i Vantro samfund.

      I stedet skal de arbejde for de vantro bliver integrerede i den islamiske way of life.

      Jeg vil benytte lejligheden til at henvise til en artikel om den arabiske mentalitet som jeg finder interessant bl.a. fordi Ibn Khaldun for mere end 700 år tilbage beskrev denne – og fordi denne specielle form for psyke/mentalitet ikke har ændret sig hvilket betyder, at den desværre er nærværende her i det 21. årh. i de Vestlige lande.

      “Islam and the West,One Enormous Razia ”

      http://www.islam-watch.org/Warner/Islam-West-Razzia.htm

      Kommentar by Vivi Andersen — 22. november 2008 @ 01:40

    3. »Hvis man havde mere tillid til de danske fødevarer, ville der slet ikke være så mange indvandreforretninger.«

      Jeg kalder muslimer skidt for integrationen…

      Kommentar by fuck'em — 22. november 2008 @ 03:36

    4. Mon ikke dette er det seneste udtryk for christofobi fra de herrer side. Med Jesus kan man sige, at det ikke er det der kommer ind i munden der er urent, men nok så meget det der går ud af den…

      Kommentar by Limewoody — 22. november 2008 @ 08:29

    5. Skal vi ikke osse afskaffe Julen, nu vi er ved at snakke om muslimernes vanskelige integration? De stakkels mennesker må jo føle sig helt sat udenfor samfundet ved Jul og Nytårstide – kan vi være det bekendt? Er det kristen næstkærlighed?

      Hvad med om DDR lavede en paneldiskussion mellem integrationsminister Birthe Rønn Høj Paryk og Watpik Petersen – Birthe er i al fald et af de mest kristne mennesker, jeg nogensinde har hørt om, barn af et godt, radigal højskolemiljø.

      Lad os sammen arbejde på at få afskaffet grisekødets urene svineri! Erkende vores vantro tilbedelse af flæskestegen.

      Må den brune sovs, rødkålene bære over med os.

      Kommentar by Bodil — 22. november 2008 @ 09:05

    6. Falma Almajid, en helt igennem klam og uvederhæftig person.
      Scorer kassen ved at spille klog og optræder gerne som den
      forsonende type.
      Men hvorfor ikke , han får et land og tjerner penge på samme tid.

      Kommentar by pk — 22. november 2008 @ 09:16

    7. Endnu en omgang religiøs intolerance overfor vores madkultur og vores kultur i det hele taget. Må vi danskere der ikke har noget imod grise og mad lavet af grisekød snart være her?

      Religion og religiøse intolerante skikke skiller mennesker ad og skaber splid. Det er ovenstående artikel endnu et eksempel på.

      Det er takken for at der er indført religiøs mad i børnehaver og i folkeskoler, på sygehuse og på arbejdspladser i Danmark. Der kommer bare flere religiøse krav. Og efter disse kommer der endnu flere. Store dele af venstrefløjen fører an med at give særrettigheder og særhensyn til religiøse intolerante dogmer.

      Den grimme hetz mod grise og grisekød er voldsom i nogle religiøse kredse.

      Kommentar by Janne — 22. november 2008 @ 09:27

    8. Så arabere kan risikere at spise E numre lavet af grise…
      hmm..er det ikke bare svin der æder svin?

      Ps.: de “kære” muslimer klager deres nød over ikke at være en del af samfundet, så husk i godhedens og det multikulturelles navn, at sende en julemedister eller flæskesteg til din nærmeste moske, så de små stakler også kan mærke at det er jul i det samfund de lever parallelt med.

      Kommentar by Onion — 22. november 2008 @ 09:42

    9. Når dhimmierne velvilligt går forrest og med voldsom intolerence vil afskaffe landet sæder og skikke og erstatte dem med islamiske påbud i tolerencens og anstændighedens navn, så fremstår de rettroende muslimer i sammenligning som de rene engle….hovsa – undskyld min sammenligning med engle, for det kan også ophidse muslimer.

      Man må lære at opføre sig pænt og efter ‘best practice’:

      http://www.emu.dk/gsk/3verden/projekter/bestpractice4.html

      Kommentar by traveler — 22. november 2008 @ 09:54

    10. Hvorfor ikke prøve at læse forfatteren Peter Hammonds:
      Slavery, Terrorism & Islam: The Historical Roots and Contemporary Threat (Paperback)
      Den konkludere islams køreplan.
      Ovenstående er helt i overensstemmelse med den.

      Kommentar by Nerøs — 22. november 2008 @ 10:54

    11. Hjælp, jeg er på ski….. hvad gør jeg nu? jeg er inkarneret vegetar og spiser yougurt, kan lide slik i små mængder. Skal jeg blive muslim? så jeg har gyldig grund til at fatvae disse uhumske firmaer der sviner mig til, el. skyde mig en kugle for panden, hvis jeg nu er muslim så skal jeg vel halal slagte mig selv? det grisser lidt, men så kan de svin lære det HA. Så jeg har et livsyns – identitets problem, jeg har så stor tiltro til Uriaspostens deltager at jeg vil ligge mit liv i jeres hænder?

      Kommentar by Per N — 22. november 2008 @ 11:22

    12. 11.Nerøs

      Den bog vil jeg se at få fat i.

      Desværre er den nævnte køreplan ikke enestående, idet The Muslim Brotherhood for mange år siden fremlagde deres …. og den virker!

      De, der orkestrerer muslimer i Vestlige lande til at foretager sig hvad de gør i skrift og tale som i handlinger er T.M.B.

      Det er rigtig godt at læse diverse bøger der omhandler islam osv..

      Men det aller væsentligste er at sætte sig ind i T.M.B. og deres agenda, deres omfattende organisation og deres utalligeunderorganisationer og fraktioner.

      Ikke een moske bliver bygget UDEN The Muslim Brotherhood er med i projektet eller står bagved som skygger.

      Organisationen er uhyggelig magtfuld og muslimer er tilsvarende uhyggelig parate til at føje sig for Broderskabet, the Ikhban.

      Det er vel overflødigt at fortælle at Whabbisterne fra SaudiArabien pumper penge ind i Broderskabet og dets projekter.

      De, Whabbismen og Broderskabet, er de 2 sider af den samme Jihadist-mønt.

      Kommentar by Vivi Andersen — 22. november 2008 @ 11:24

    13. Skulle muslimerne få held til at mærkning af alle fødevarer og medicinalvarer bliver gennemført, så er tiden inde til for alvor at lægge pers på politikerne.
      De har i årevis nægtet danskerne at få at vide, om det kød, de købte, var halalslagtet, og det er der rigtig meget af det, der er.
      Det er noget svineri at pådutte danskerne noget sådant.

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 22. november 2008 @ 13:01

    14. Lad os alle hylde Grisen!
      Det eneste værn vi har, mod den muslimske offermentalitet?

      Fyld gris i ALT

      Kommentar by L. Johs — 22. november 2008 @ 13:11

    15. Det kunne måske være interessant at beskæftige sig lidt med hvorfor svin i de fleste kulturer betragtes som noget godt, som et tegn på velstand, mens man i nogle af mellemøstens religioner betager svin som noget urent og forbudt at røre eller spise?

      Jeg tror at mange religiøse skikke, som vi i dag finder mærkelige, engang har haft et fornuftigt formål, hvad svin angår kan det måske engang have været forbundet med dødelige sygdomme som f. eks. trikinose at spise svinekød.

      Her viser det sig jo så hvor irrationel religion kan være, det sidste dødsfald af trikiner her i landet ligger vel næsten 100 år tilbage så faren må vel siges at være drevet over.

      Til gengæld bør muslimer vel så spørge sig selv: Hvis de ligger under for den slags religiøse fordomme så de ikke godtager fornuftige videnskabelige forklaringer, hvad gør de så i et land med omkring 20 millioner svin og hvor en betragtelig del af vor fødevareindustri er baseret på dette?

      Kommentar by Jens Hansen — 22. november 2008 @ 13:26

    16. Hvorfor er det altid de normale, der skal rette ind efter de religiøse…?

      Kommentar by K. Jensen — 22. november 2008 @ 14:18

    17. @16
      “Hvorfor er det altid de normale, der skal rette ind efter de religiøse…?”

      Det drejer sig vist om tolerance og frisind.
      Man skal imødekomme religiøse krav og leveregler – ellers er man ikke tolerant og frisindet. Endvidere skal man ikke stille krav til religiøse – det er heller ikke tolerant og frisindet.

      Kommentar by BE — 22. november 2008 @ 14:25

    18. Nå…nu er vi ved næste salami-skive. Opdeling og mærkning af mad i vantromad og muslimmad.
      Jeg ved ikke om supermarkederne ligeså godt kan tage næste skridt og seperere maden på hylderne også, og for at komme fremtidige halal krav imøde, kan kassebetalingen også deles op i en kasse for vantro, en kasse for sækkeklædte kvinder og en til muslim-mænd.

      Jeg tror ikke jeg er helt galt på den, når jeg vil påstå, at grisen snart kommer på listen over truede dyrarter, der helt vil forsvinde fra Europa!!

      Kommentar by li — 22. november 2008 @ 16:10

    19. Stenings-Pedersen vil gerne have mærket de danske fødevarer. Det vil jeg også.
      Det skal fremgå helt tydeligt, hvilke fødevarer der er helligt halal-kød, så jeg kan styre uden om. Jeg vil ikke betale en rød reje til islamisk kød.

      Jeg er træt af at gå i supermarkedet og konstatere, at der er moskéer på kyllingepakkerne. Det hører ikke hjemme i Danmark. Halal er en nichevare, som burde holdes til nichebutikker. Vi andre der ikke er muslimer må kunne købe almindeligt kød, som ikke er prædiket over af en religiøs person/med båndoptager, som det praktiseres.

      Det er belastende og uacceptabelt med disse forsøg på religiøs regulering af fødevarer, kvinder og af vort samfund i det hele taget.

      Kommentar by Johansen — 22. november 2008 @ 17:13

    20. “»Det burde ikke være nødvendigt, at man mere eller mindre skal være biokemiker for at vide, hvad man kan spise eller ej,« siger imam Abdul Wahid Pedersen.”

      Her skyder overløberen sig i foden. En biokemiker ville aldrig kunne finde den type “renhed”, som mørkemanden ønsker.

      Hvorfor flytter han ikke bare? Det ville være nemmere for os og for ham. Så ville han være fri for at blive konfronteret med den danske kultur herunder vore skikke, sædvaner og traditioner.
      Svinekød er en del af den danske madtradition. Sådan er det og sådan skal det forblive.

      Kommentar by Johansen — 22. november 2008 @ 17:19

    21. Svinekød er vejen til fred og fordragelighed … :D

      “Hello?!?

      #1 Bacon is really tasty.

      #2 People that don’t eat bacon obviously have issues.”

      Citat: http://www.peacethroughpork.com/fratboy.html

      Kommentar by TBA — 22. november 2008 @ 17:19

    22. Journalisten burde have spurgt hyklerne Fahmy Almajid samt hash & sternings-Petersen om deres holdning til, at bistandskronerne der strømmer til muslimer (her og i udlandet) i betydelig grad er indtjent ved svineavl.

      Kommentar by Als — 22. november 2008 @ 17:40

    23. Alt hvad der ikke adlyder muslimske krav “hæmmer integrationen”.

      Det er lodret forlængelse af rød pressionspolitik: Gør som vi siger ellers bliver folk “frustrerede” og så kan ALT jo ske.

      Kommentar by DaLi — 22. november 2008 @ 18:33

    24. Fahmy Almajids korrekte titel er segregationskonsulent.

      > 11 Per N

      ”Hjælp, jeg er på ski….. hvad gør jeg nu? jeg er inkarneret vegetar og spiser yougurt, kan lide slik i små mængder. Skal jeg blive muslim? ”

      Nej, du skal ikke blive muslim af den grund. (Dem er der nok af i forvejen). Du er – såvidt jeg tolker dine kommentarer iøvrigt – netop et eksempel på, at man kan vælge sin livsstil som et frit personligt valg, hvilket er noget helt andet end at føre en livsstil som man pålægger sig selv ud fra nogle religiøse dogmer. De vigtigste forskelle mellem de to slags valg (for det er et valg i begge tilfælde) er i følge min opfattelse, om man selv har truffet det eller ladet andre træffe det for en, og om man er bevidst om, at det er et valg eller ej.

      Iøvrigt kan jeg godt lide du bruger udtrykket ”jeg er inkarneret vegetar”. Det antyder en vis selvironisk distance til begrebet, især hvis du tager det på tysk: ” ich bin ein eingefleischter Vegetarier” :-)

      Kommentar by monse — 22. november 2008 @ 18:33

    25. PU HA, jeg er ikke helt glemt, jeg var ved at tro at der ikke var nogen der var intreseret i min krop og velvære, det er meget vigtig for mig at gøre det rigtige, så jeg er helt ok? og behøver ikke gøre noget? og bare forsætte mit lidt svinede liv? Hvis det er sådan, SÅ stiller jeg op og råber AL MAGT TIL SVINET OG ALLE DENS SVINERIER samt tak til overgrisen HODJAS, og tak til dig momse du gav mig håbet tilbage.
      PS. Også en tak til søens folk og det Danske folk der gør det muligt at grisse lidt.

      Kommentar by Per N — 22. november 2008 @ 19:38

    26. @24 Per N
      Nu skal jeg nok ødelægge dit håb ;-)
      Hvor mange piger tror du, der gider invitere dig ud til en dejlig stor fadbamse med flæskesvær til….
      :-D
      Eller en hyggelig stearinlys middag bestående af gulerødder!!!!
      :-D
      UNDSKYLD!!!!

      Kommentar by li — 22. november 2008 @ 20:29

    27. I stedet for altid at beskylde den kære Paulus (ja, ham med alle brevene i Det Nye Testamente) for kønsdiskriminering, kvindeundertrykkesle, seksualforskrækkelse og hvad ved jeg, så prøv at tage et blik på 1. Korintherbrev kap. 8 vers 9.
      Glem alt om Nietzsche, der ikke kunne lide de kristne fordi han mente at deres styrke lå i hævdelsen af svagheden. Kristendommen henter netop sin styrke i barmhjertigheden – også i spørgsmålet om rent/urent; derfor 1. Kor. 8,9.
      Jeg gider da heller ikke købe kød der er talt en muslimsk bøn over, derfor tager jeg kontakt til en bonde og køber ko/svin/lam hos denne og får det slagtet på et lokalt slagteri hvor der ikke fremsiges bønner.
      Hvad Abdul W. Pedersen siger om dette (og hint) interesserer mig ikke det fjerneste. Men dhimmiseringen af (kristne) danskere burde så sandelig få flere op af stolen. Vi bliver – ikke mindst gennem pressen (Politiken, DR, gratisaviserne og TV2) – gjort til fremmede overfor vort eget fundament: kristendommen. Snart ved ethvert skolebarn mere om islam end om kristendommen. Snart er der intet skolebarn – der af frygt for mobning, tæv etc. – tør have en levepostejmad med i madpakken. Hvor er vi efterhånden henne?
      Mere Paulus, tak! For alting er gjort rent ved Kristus, men derfor er det stadig en kristen pligt at sige fra overfor løgn: det der strider mod kristendommen. Vi skal ikke bekæmpe det med vold og magt, som kristendommens modstandere gør det, men siges fra skal der gøres. Også i dette tilfælde.

      Kommentar by stuts — 22. november 2008 @ 21:20

    28. Arhgg så sæt dog hælene i snart Danske mænd og koner, helt ærligt at vi et kristent land skal tage flere og flere hensyn til islam er utåleligt.

      Kommentar by Whodares (Islam skaber tabersamfund) — 22. november 2008 @ 21:53

    29. Haribo -den er go’
      imødekom den muslimske mærkesag om at undgå gelatine fra svin (suidæ)
      i deres vingummi.
      Haribo bruger nu vegetabilsk gelatine i deres slik, for at
      muslim-unger også kan spise Haribo-slik.
      Hvordan det er med gelatinen i husblas (egentlig svømmeblæren fra støren med geléagtigt indhold -for dyrt til husholdningen) -om det
      fortsat indeholder gelatine fra svin ?
      Muslima er afskåret fra at lave gelérede retter
      -fromager, og saftbudding med brug af husblas, hvis der er mistanke
      om svin i.
      Denne mistanke om svine-indhold har nærmest karakter af paranoia.
      Tit har madvarer lavet af svin udmærkede egenskaber, som det er svært
      eller umuligt at efterligne med alternativer.
      Lad os danskere fortsat have vores haram-mad for os selv,
      og fri os fra muslimernes “onde øjne”.
      Og lad muslimerne bøvle med deres for at undgå svinerester i mad.
      Abdul S. Madsen, som i 1967 udgav Koranen i 3 bind, har i bind 1
      skrevet en pasus om, at hvis muslimen ikke har andre mad-muligheder
      end svinekød og valget at sulte sig ihjel; må muslimen godt spise
      svinekød, uden overhovedet at nyde det, for at overleve.
      For det vil Allah tilgive vedkommende på dommedag.
      Mage til hykleri, for jeg foretrak at muselmanden led en martyrdød
      ved bogstaveligt at sulte sig ihjel.
      Desuden er det en skændsel at myndighederne, eller øvrigheden
      har været, og fortsat er, eftergivende overfor muslimernes sær-krav
      med hensyn til fødevarer og madretter.

      Kommentar by HelgeD-H — 22. november 2008 @ 22:12

    30. Den gamle krikke, Paulus, hives altid af stalden for at ‘bevise’ hvor kønsdiskriminerende, kvindeundertrykkende og seksualforskrække kristne er.

      Folk med de synspunkter tror, at religionerne er ens. Men når koranen i sig selv er hellig for muslimer, så betragter kristne altså ikke bibel-bøgerne som hellige, men som et middel til at beskrive det hellige.Hvis medførrer, at Paulus meninger og vejledninger i nogle breve ikke er lovbefalinger a la sharia.

      Der findes ingen konkrete eksempler på, at Paulus’ meninger om kvinder bliver brugt til kvindeundertrykkende lovgivning i stil med sharia, så derfor er argumentet om Paulus betydning for kvindeundertrykkelse bare en god løgnehistorie.

      Kommentar by traveler — 22. november 2008 @ 23:56

    31. #27 “Vi skal ikke bekæmpe det med vold og magt, som kristendommens modstandere gør det, men siges fra skal der gøres.”

      Hvorlænge tror du der går før vi er nødtil, at bekæmpe iSLAM/muSLIMERNE med vold og magt !!

      Kommentar by M16 — 23. november 2008 @ 09:29

    32. 29

      Helge

      “Denne mistanke om svine-indhold har nærmest karakter af paranoia.”

      Jeg ved ikke om det er udtryk for paranoia, (måske udtryk for religiøs fordomsfuld indoktrinering så den enkelte ikke tør at bruge sin fornuft og kritiske sans) men i hvert fald kan det ses at nogle religiøse kredse i stigende grad systematisk dæmoniserer grisen og vores madtraditioner. Det finder jeg fjendtligt af religiøse tilhængere og af de politikere, der støtter religiøse fordomme.

      Der er intet mangfoldigt eller rummeligt i at svine grisen eller vores madtraditioner og fødevarer til. Religiøse rigide fordomme får i stigende grad lov til at regulere vores samfundsindretning. Det er jeg efterhånden godt træt af.

      Men hvad kan vi gøre ved det? Lave en grisenes befrielsesfront? :o)

      Vi kan i hvert fald spise mere gris.

      Kommentar by Janne — 23. november 2008 @ 09:42

    33. Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?
      Hvad vil de her ?

      Ja, man må spørge sig selv : Hvad vil de her ?

      Kommentar by tolder — 23. november 2008 @ 12:48

    34. Nu fremdrog jeg heller ikke Paulus pga. tåbelige påstande om kvindeundertrykkelse o.l., som man hyppigt støder på i en argumentationsrække mod kristendommen. Jeg fremdrog ham for at belyse hvad han siger om rent og urent; at alt, gennem Kristus, er erklæret rent, så det kun er det der udgår fra menneskets hjerte (ordene der kommer ud af munden) der gør det urent.
      @31. Jeg er ikke blåøjet/naiv overfor realiteterne. Jeg går heller ikke ind for en unyttig dialog, men jeg går heller ikke ind for en væbnet modstand i den treenige Guds navn – så synker vi jo ned på deres niveau. (Forresten er M16 et amerikansk fuldautomatisk våben, så tankerne lægger sig tæt op ad navnet).
      Jeg støtter så gladeligt de danske soldaters/Danmarks deltagelse i Afghanistan og jeg synes det er det eneste rigtige, at der sendes en feltpræst med dem, for at minde dem om den frihed der ligger i det ord (Kristi ord) som feltpræsten forkynder, den frihed som soldaterne er sendt ud for at kæmpe for og værne om; også friheden til at spise svinekød.

      Kommentar by stuts — 23. november 2008 @ 12:55

    35. #32
      Hej Janne, jeg ønsker dig en rigtig god søndag.
      -Det er fint solskin derude i den klare frost.
      “Religiøse rigide fordomme får i stigende grad lov til at regulere
      vores samfundsudvikling.” -Enig! Det er jeg også godt træt af.

      Hvad vi kan gøre ved det spekulerer jeg også på.
      DF løsningsforeslag er gennem årene forkastet af de andre partier,
      og øvrigheden, som for vidtgående.
      To hoveder er bedre end et.
      Foreløbig kan man opretholde efterspørgslen ved at spise mere gris.
      Også for at gøre Li’s forudsigelse i #18 til skamme. :-)
      Der er kun befolkningen (almuen) til at holde fast i de danske madtraditioner.
      Måske at man kan føre ilden i fjendens lejr.
      Jeg spekulerer hvordan man som dansker tackler dette problem, og tænker hvordan vore forgængere gjorde under fremmedherredømme.
      Forskellen var blot, at besætterne ikke kerede sig om vore madtraditioner.F.eks. i min oldefars og bedstefars tid som inspiration
      til at tackle de trængsels- og ulvetider som lurer i horisonten.
      Ophavet findes heriblandt:
      http://www.jessenb.dk , men ti !
      Med hensyn til paranoia henvises til: Samuel Rachlin – Ordet og sværdet. Fra Børsen den 26. sep. 2006.
      Små børn født af muslimer hives også straks væk fra pyntede juletræer
      her i julemåneden, for at de ikke skal synes godt om julen.
      Der tales om Venstre og Socialdemokrati medlemmer kommer ud i højere
      grad til at forkynde politik ved folks hoveddør.
      Flere kommer flere til at gøre det samme.
      Måske en dag, at Hijab-kvinder missionerer ved ens hoveddør, ligesom
      Jehova’s vidner gør nu.

      Hvor jeg dog savner Mette’s kommentarer.
      Hun kunne skrive udmærkede kommentarer til dette emne.
      Tror du Mette vender stærkt tilbage?
      Måske skal man efterlyse hende :-)
      Hvis smiley får en næse i form af bindestreg,tror jeg humørikonet
      kommer :-D

      Kommentar by HelgeD-H — 23. november 2008 @ 14:45

    36. 26 Li.
      “Hvor mange piger tror du, der gider invitere dig ud til en dejlig stor fadbamse med flæskesvær til….

      Eller en hyggelig stearinlys middag bestående af gulerødder”

      Forhåbentlig mange, der er dog nogle praktiske forhindringer, først at hun/de spiser sværen ect. og jeg gulerødderne og jeg kun betaler for gulerøder samt ikke bliver udsat for bemærkninger om jeg har store øre, den anden ting er at damerne skal igennem et forhindrings løb med farlige faldgrupper aka. min hustru igennem 38 år, men jeg tager gerne imod en invitation fra dig hvis vi kan lure konen, her kan jeg foreslå et aften kursus/uddybende fag emne, den får hun tit stukket i hoved. Så fat pennen og skriv til min brevkasse. :- ))

      Kommentar by Per N — 23. november 2008 @ 15:29

    37. 24

      monse

      Apartheidkonsulent. Parallelsamfundskonsulent.

      35

      Helge

      Mon ikke hun kigger forbi fra tid til anden. :o)

      Kommentar by Janne — 24. november 2008 @ 11:34

    38. ->22

      “Journalisten burde have spurgt hyklerne Fahmy Almajid samt hash & sternings-Petersen om deres holdning til, at bistandskronerne der strømmer til muslimer (her og i udlandet) i betydelig grad er indtjent ved svineavl”.

      Det betyder intet hvis de kan argumentere at det gavner islam på længere sigt. Det falder nok de fleste for brystet at blive konfronteret med denne form for nyttemoral, men det er en ubehagelig kendsgerning at denne ideologi er skruet sammen på denne måde. I dette tilfælde er jo også bare et eksempel på jizya-betaling som til alle tider har været indtjent af ‘urene’ vantro.

      Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 24. november 2008 @ 12:40

    39. hvad er der galt i at blive informeret om de forskellige tilsætningsstoffer der er i de forskellige fødevarene. derefter kan man vælge og fra vælge de prudukter. det kan da ikke være rigtig at folk har et problem med det, det er da fuldstændig langt ude og ydrest banligt alle har da godt af at blive informeret om hvad de enkelte fødevare egentlig indeholder. bare fordi i ikke har et problem med det, er det ikke ens betydning at ingen må elller kan have et problem med. hvad med at acceptere at mennesker er forskellige. det er så snævertsynet. hvor svært kan det være…. i lyder som nogle ydrest uinteligente huleboer

      Kommentar by YASMIN — 21. januar 2009 @ 20:45

    40. Godt man bor i Sverige, for hold da op for en intolerance der findes i Danmark!!!

      Kommentar by Betina, etnisk dansker - og flov over det! — 8. februar 2009 @ 19:49

    41. Jeg bor da også i Sverige Betina, og jeg er etnisk dansker, jeg er ikke spor flov over det! I aften fik vi gryderet med masser af gris. Jeg ved ikke om den var “halalslagtet”, men jeg tvivler meget!

      I Sverige er der ikke mere tolerance, folk holder bare kæft og skælder sine etniske svenske børn ud, når de kmmer hjem fra skolen og brokker sig over den opmærksomhed muslimerne får. Alle elsker jo hele verden her, specielt dem der ikke bevæger sig ude i den, som jeg!

      For mange år siden, så ville de radikale indføre en undervisning indenfor politiet i Danmark. De skulle lære sig alt om forskellige etniske grupper. Politiformanden (for fagforeningen) mente dengang at det var idiotisk. “Da jeg var barn”, sagde han, “da lærte vi at det var skik følge eller land fly!” Derefter tillagde han, at man kunne jo ikke stå i en situation derude, og så først spørge folk hvilken etnisk tilhørighed de havde – for derefter at vide om man skulle dalte eller trække pistolen.

      Så Betina kom ikke her ud i Skåne hvor jeg bor og sig at du er flov over at være dansker……så får du helt sikkert problemer. Selv om der findes halaldanskere her også, der elsker at sælge sit land til det autoritære Islam – men de var jo så også socialister inden de flyttede herover!

      Har du tænkt over hvorfor man skriver så lidt om Olof palme her? Nå nej tænkte nok at det der med “at tænke over” ikke lige var din stærkeste disciplin!

      Kommentar by HansErlingJensen — 15. november 2009 @ 02:31

    42. Når man som muslim har valgt at slå sig ned i det land i verden med flest svin pr. indbygger, må man jo forvente at indbyggerne i det pågældende land bruger de pågældende svin i fødevare produktion.
      Kan man ikke leve med det, må man jo rejse. Vi kan jo ikke lave vores måde at leve på helt om bare fordi der kommer muslimer til landet.
      Med andre ord stop for særordninger til muslimer!

      Kommentar by Andreas — 15. november 2009 @ 15:33

    43. @ Hans
      Halalslagtning af grise, det mener du ikke. Det vil i alle tilfælde give en skrækkelig larm

      Kommentar by Andreas — 15. november 2009 @ 17:54

    RSS feed for comments on this post.