27. november 2008

“Madpakkerne skal kunne spises af alle børn”, så imamen skal lige velsigne først…

Selvom Københavns Kommune forsøger at sælge det som om et kompromis, der “stort set tager hensyn til alle”, så ligner det islamisering til forveksling. Ingen svinekød, og alt kød slagtet efter islamiske foreskrifter – herunder islamisk velsignelse. Fra TV2 Online – København klar til halal-madpakker.

“Når alle danske børn fra 1. januar 2010 skal have tilbudt et sund måltid mad i børnehaven, kan det indebære, at kommunerne må smøre madpakker uden svinekød og med halalslagtet kød til alle børn…

Københavns Kommune er nødt til at bringe madpakker ud til de institutioner, der ikke har godkendte køkkenfaciliteter til selv at lave mad, og madpakkerne skal kunne spises af alle børn. Det betyder, at kommunen skal tage hensyn til den store gruppe muslimske børn i kommunen.

“Det er ikke besluttet endnu, men når man laver et obligatorisk tilbud, er man nødt til at forholde sig til, at man har en stor andel af muslimske børn i København. Har man et produktionskøkken i en institution, kan de selv tilpasse det efter deres børnegruppe, men de institutioner, der får maden leveret, skal lande et sted, der stort set tager hensyn til alle,” siger Kristina Koch Sloth, der er leder af Mad & Måltid i Københavns Kommune.”

Oploadet Kl. 04:28 af Kim Møller — Direkte link80 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6340/trackback

80 Comments »

  1. Det er ikke en offentlig opgave at stille religiøs mad til rådighed. Det offentlige skal ikke blåstemple en opdeling af mad i “rent” og “urent”. Man skal derimod tage afstand fra intolerante og fordomsfulde religiøse regler, som foreskriver at svinekød og almindeligt slagtet kød er haram.
    Det strider mod almindelig sund fornuft at begynde at lave madpakker i henhold til 1.400 år gamle spiseregler. Ønsker man mad i henhold til disse spiseregler fra en gammel bog, så må man enten tage maden med hjemmefra eller melde sine børn ind i en religiøs institution. Det danske samfund skal ikke give køb på dansk madkultur i misforstået hensyntagen til islamisk kultur.

    Kan madpakkerne nu også spises af alle? Ja, mine børn ville ikke kunne spise dem, eftersom vi ikke indordner os under islamiske regler. Vi støtter ikke religiøs fanatisme, så de ville skulle have nogle andre madpakker end de islamiske.
    Hvem tager hensyn til de børn, som ikke er muslimer?

    Hvis de muslimske madpakker gennemføres, så er det endnu et trist eksempel på islamisering i praksis og dermed nedbrydning af dansk kultur. Tilvandrede mennesker må tilpasse sig dansk kultur. Vi skal ikke tilpasse os islamiske værdier og religiøs påbud. Vi skal stå klippefast på vor egen kultur.

    Kommentar by Johansen — 27. november 2008 @ 06:12

  2. Enig Johansen, dette er surrealistisk.

    Kommentar by Jakob — 27. november 2008 @ 06:43

  3. Det beviser bare endnu engang, at danskerne er en flok nosseløse bøsserøve.

    Kommentar by Fritz — 27. november 2008 @ 07:38

  4. Johansen har sagt dét der skal siges.

    Som afslutning vil jeg bemærke, at Auken, Bjerregård og Lykketoft alle griner og glædes, imens nationen græder.

    anti-sharia

    Kommentar by anti-sharia — 27. november 2008 @ 07:39

  5. “Det beviser bare endnu engang, at danskerne er en flok nosseløse bøsserøve”.

    Fuldstændig enig med Fritz. Hvis børn ikke kan spise dansk mad ( hvad de selvfølgelig godt kan, hvis de ikke først var blevet hjernevasket hjemmefra ) så kan de fandme komme med deres egen mad. Det er så sygt, at man endnu engang tager sig til hovedet. Der er snart ikke andet end det unævnelige tilbage, så disse bøsseskvaderhoveder i stat og kommune kan få en smule fornuft ind i deres grødhoveder.

    Hold kæft hvor er jeg træt af den religion. Og hvis skvadrerhovederne tror, at det tjener det mindste formål at bøje sig for ørkenreligionen, så skal de nok komme på andre tanker. Og så er jeg i øvrigt ved at brække mig over det skvat til Niels Hausgård.

    Jeg ved ikke hvorfor man skal tvinges til at æde et glas beroligende piller, hver gang man hører om disse muslimer og deres støtter. Der kan ALDRIG komme noget godt ud af den muslimske indvandring til Danmark. Aldrig. Og det er kun meget svagt begavet folk, som ikke kan se det.

    Men på den anden måde, hvis ikke alle idioterne hver dag åbenbarede deres idioti, så ville jeg eksistentielt falde i søvn. Så intet er så dårligt at det ikke er godt for noget.

    Iøvrigt. Efter at muslimerne hver dag jorden over slår deres egen befolkning ihjel gennem mord og terror, så udtalerne nogle af de muslimske psykopater fra det besatte Hotel i Mumbai i Indien, at en af deres krav for at løslade gidslerne er, at muslimerne ikke må undertrykkes i Indien.

    Det er hermed bevist, at humor ikke befinder sig i de to hjerneceller som islamisterne render rundt med. Den eneste gode nyhed er at høre, at nu har en muslim sprængt sig selv i luften. Mere har jeg ikke lyst at læse. Det er afslapning.

    Kommentar by Fønix — 27. november 2008 @ 08:09

  6. Nu har jeg ikke børn der får madpakker i skolen, mine har travlt med at smøre madpakker til deres egne børn.

    Mine børn ville ikke kunne spise de københavnske madpakker. De elskede rullepølse, leverpostej og makrelsamalat som de kaldte det, og de to første er jo i KK’s optik urene. Jeg ville heller ikke tillade, at de fik pålæg fremstillet af dyr der var blevet slagtet efter en metode jeg anser for dyremishandling.

    Det er ikke et kompromis der tilfredsstille alle, der er endnu en salamiskive af underkastelse.

    Kan børn ikke spise mad af religiøse grunde, er det hjemmets problem. Her hvor jeg arbejder har vi mange indere. De spiser ikke oksekød, og det klare vi meget nemt, for kantinen mærker retterne med hvad de er fremstillet af. Så vælger man selv, men pådutter ikke andre sin religion.

    Kommentar by PeterK — 27. november 2008 @ 08:25

  7. skal lande et sted, der stort set tager hensyn til alle

    Jeg er atiest, anti-islamisk og demokrat – jeg går ind for ligestillling, frihed, lighed, selvbestemmelse og et ikke-religions-baseret og religions-frit samfund og tilværelse til alle.

    Jeg føler ikke der er taget hensyn til mig og føler mine rettigheder trædes under fode med denne tvangs-islamisering.

    fuldstændigt uacceptablet og jeg forlanger at mine børns madpakker IKKE må berøres eller besudles af nogetsomhelsst fra hadets religion eller af hadets præster !!

    Kommentar by Vantroende — 27. november 2008 @ 09:27

  8. At Kristina Koch Sloth udtaler at der skal tages hensyn til alle, er en stor løgn. Det drejer sig, igen, udelukkende om at tage hensyn til muslimer – netop på bekostning af alle andre.
    I øvrigt, et godt indlæg igen-igen fra Johansen.

    Kommentar by Jacob A — 27. november 2008 @ 09:53

  9. Det meste interessante er, at det endnu engang er en socialdemokratisk administration der lefler for de syge ideologier..

    Kommentar by Onion — 27. november 2008 @ 09:53

  10. Husk også at forbyde Mickey Mouse tegneserier på de københavnske skoler.
    Der er udsendt en saudisk dødsfatwa over den farlige tegneserie og vi skulle nødigt komme til at krænke den altid krænkede volds-, stenings- og ambassadebrænderkultur.

    Kommentar by Als — 27. november 2008 @ 10:08

  11. Hvem havde ikke forudset dette, da forslaget blev stemt igennem?????
    Vi må så bare håbe at DF kæmper imod, gerne bakket op af forældre der ikke mener at islamisterne skal have endnu en salamiskive (kan salami egentlig være halal?) Jeg hørte debatten om madpakker i folketingssalen og min første tanke var netop, at nu ville alle børn blive fyldt med halal og kommunerne ville undskylde det med integrationen. Hvorfor er integrationen altid god når den giver islam indflydelse????
    Men fremtiden er dunkel, selvom vi her på fyn jo har haft debatten pga. Johansen (tror da det er dig fra Odense, der har klaget over halal mad????) for hver gang der kommer nye regler, så er der altid et islamisk aftryk på dem. Men måske skulle man sende et brev til folketinget og høre om hvordan jeg forhindre at mine børns religion slipper for at blive krænket, for ifølge Jesus er alle disse slagteregler jo imod kristendommen. Kunne man ikke også gå til menneskerettighedsdomstolen, med en klage over at vi mister vores religionsfrihed, fordi der diskrimineres mellem rene og vantro

    Kommentar by Broholm (ordblind — 27. november 2008 @ 10:11

  12. Endnu en sørgelig, men Politisk Korrekt tilpasning til islam er sket.
    Muslimsk velsignede Halal-madpakker til alle skolebørn i Københavns Kommune fra og med årsskiftet 2010.
    Mon det var det Poul Nyrup Rasmussen havde tænkt sig, under sin Nytårs
    tale, med sit foreslag om offentlig skolebespisning ?
    Muslimerne fryder sig fra 15. Muharram 1431.

    Etniske danske skolebørn indoktrineres til at spise muslimsk mad,
    så det kun er der hjemme, eller på et dansk spisested,
    de kan spise dansk mad med svinekød.

    I 2009 bliver etnisk danske børn i højere grad mobbet til at undlade at spise deres madpakker.
    Den muslimske fastemåned Ramadanen i 2010, er fra 11.august 2010 til og med 9.september 2010.
    Det bliver nogle lange dage for etnisk danske skole elever i Københavns Kommune -for de skal faste i solidaritet.
    I videre forstand, tror jeg, bliver der ikke lavet Halal-madpakker
    under Ramadan-måneden.

    Får planen om Hala-madpakker fodfæste,
    følger Århus, Odense, Ålborg, og andre større byer med muslimske skolebørn, trop.

    Kommentar by HelgeD-H — 27. november 2008 @ 10:17

  13. @ 3 og 4:

    Aha, så er bøsse altså også et modbydeligt skælsord nu?

    Kommentar by Johnny — 27. november 2008 @ 10:19

  14. For det første burde Kristina Koks Snoth anmeldes for racisme, hun undertrykker etniske Danskere og uretmæssig udråber de etniske Danskers mad som urent og dermed også Danskerne som urene. Det rendyrket racisme.
    For det andet burde Kristina Koks Snoth fyres for inkompentance, uduelighed og manglende evner til at varetage sit job.
    Hun har ikke forsøgt andre løsnings modeller eller argumenteret for bedre mad, men kun taget udgangspunkt i et industri-køkken og muslimernes særkrav, meget infoldigt.
    Alle ved hvordan vores ældre bliver spist af! med kedelig usund industri-køkken mad, til en urimelig høj pris.
    Dette skal ikke også gentage sig hos vores børn.
    Her er mulighederne endda større, fordi maden ikke behøves pakket enkeltvis i små flade æsker(fordi leverings adressen er den samme, eller flere store leveringssteder), men kan evt leveres på bakker, i skåle, halv-fabrikater!(brødet smurt) og børnene selv kan vælge pålæg, jo, hvis den uduelige Kristina Koks Snoth, gad gøre sit arbejde og være lidt kreativ, nytænkende kunne der findes en god og appetitlig og sund løsning, fremfor hendes ugidelige usmagelige løsning med fiasko modellen som vores ældre bliver straffet! dyrt med.
    Næ, lad os få en kompetent, nytænkende og nyskabende person, til at overtage hendes job, som hun åbenlyst ikke magter, det er både syndt for hende og alle børnene og måske kunne vi hjælpe de ældre af med den kedelige og alt for dyre industri-køkken mad.
    Det vil være spil af penge, mad og unødvendige ærgelser,at gennemføre noget så amatøragtigt som det foreslået.
    Det sgu for dumt…

    Kommentar by li — 27. november 2008 @ 10:24

  15. Det er ti år siden, at de indførte det i min datters børnehave i det vestlige Århus.

    Men det bliver vel normen over alt.

    Kommentar by Penol — 27. november 2008 @ 10:39

  16. “Mangfoldigheden” viser at være monokultur.

    Ikke dansk, men muslimsk.

    Kommentar by Penol — 27. november 2008 @ 10:41

  17. Vær opmærksom på at sagen er endnu værre, end den er beskrevet her. For imamen, der “velsigner” kødet, får også penge for ulejligheden. Det er en ret stor forretning for det muslimske trossamfund, der får denne opgave.

    Kommentar by Penol — 27. november 2008 @ 10:47

  18. 12
    Li
    Jeg tror ikke du skal regne med de må levere maden som halvfabrikata, da reglerne for fødevaresundheden er så stramm at min kone som er kok ikke måtte lave mad i børnehaven, da køkkenet, ca. det samme som man har i 99% af alle danske hjem, ikke var godkendt til at fremstille mad til børn. Så der vil blive et kæmpe behov for store fælleskøkner, hvor maden bliver lavet på samlebånd, fordi man er hysterisk på sundhedsområdet, husk at man ikke engang må tage kage med de fleste steder, da alle forældre åbenbart er kæmpe svin (muslimske forældre er ikke svin, men noget der er halal).
    Så hvis dit barn går i en mindre børnehave kan du forvente industrimad og hvis du bor i en dansk kommune, ved du at billigt, dårligt og ugennemtænkt, men med fokus på islam bliver rettesnoren for maden.
    Hvorfor er det egentligt at vores børn skal have mad i skolen? er forældre født uden arme i vores dage? nu har jeg selv to børn, de har madpakke med hver dag, ligesom jeg selv havde, gode klemmer med rugbrød, grønt og kødpålæg, det skal nu aflyses af en kommunal ordning ALLE ved bliver en gang lort og som kommunerne spare så groft på at det bliver sikkert hvidt brød med brun farin på der er standart (det er også halal)

    Kommentar by Broholm (ordblind — 27. november 2008 @ 10:47

  19. Dette forslag er et inddirekte angreb på kristendommen. “Det er ikke det der kommer ind i munden – men det der kommer ud…” INRI.

    Kommentar by Limewoody — 27. november 2008 @ 10:47

  20. Det værste ved det hele er, at man ikke engang kan ryste på hovedet ofg sige “det er hvad der sker når centrum-venstre kommer til fadet”. Odenses ‘konservative’ borgmester følger desværre særdeles godt med, når det kommer til at lefle for islam. Alene hans besøg i moskeen hos Isalmisk Trossamfund er en skandale. Imamerne i dette ‘trossamfund’ spillede en væsentlig rolle mht. at hidse den muslimske verden op mod Danmark, og var dermed med til at skade Danske erhvervsinteresser. I et hvilket som helst andet land var disse imamer blvet taget i hoved og r.. og var blevet smidt ud af landet. Men ikke i ‘dialog-Danmark’. Til er til at brække sig over.

    Kommentar by JensH — 27. november 2008 @ 10:50

  21. Hej Kim
    For at komme lidt nærmere ind på Københavns Kommunens mangfoldighedspolitik burde du trille forbi
    http://www.kk.dk/oplevforskellighed.aspx
    Herinde kan du se den hvordan man i København forstår forskellighed. Du kan bemærke at der i det omformede byvåben kan genfindes både halvmåne, davids stjerne og andre etniske symboler, men det er klinisk renset for kristne symboler. Blandt de mennesker som optræder på plakaterne er en sikh, en somalier, en asiat osv. nå ja også lige en enkelt etnisk dansker, som naturligvis er autonom. Det viser hvordan mangfoldighed i København ikke omfatter der etniske dansker med almindelige jobs som holder kommunen kørende med deres skatteindbetalinger…

    /Bob

    Kommentar by Bob Dylan — 27. november 2008 @ 11:24

  22. Det er utroligt så religiøse fordomme omkring bestemt mad breder sig. Det er ikke kommunale folkeskoler eller børnehavers opgave at fylde børn med religiøse fordomme og religiøs intolerance hvad mad og anden kultur angår. Kommunale skoler og børnehaver er verdslige og rummelige institutioner og skal derfor ikke indoktrinere børn med religiøs intolerance og apartheidkultur.

    Kommentar by Janne — 27. november 2008 @ 11:24

  23. @13 Broholm
    Ja, jeg ved godt, at reglerne er meget stramme.
    Men hvad er forskellen på at pakke madderne enkeltvis, og så at madderne leverse på et fad fx?
    Jeg efterlyser bare andre løsnings modeller, for jeg syntes ikke om denne madpakke-ordning, for som du selv er inde på, så bliver det en billig usmagelig løsning som alligevel bliver uforholdsmæssig dyr(kvaliteten taget i betragtning), som vi ikke kan være bekendt at tilbyde vores børn.
    Når så også religiøst-vanvid skal bestemme indholdet, så står jeg af!!!

    Så drop madpakkerne eller lade dem der ønsker halal-madpakker selv købe dem, for jeg vil ikke være med.
    Det ender alligevel med, at vi/jeg stadig smøre madpakker, når der ikke kan skabes andre løsnings modeller end grim halal-mad fra et samlebånd!
    Jeg fastholder nu stadig, at nytænkning på området skal der til, og evt kan der overføres penge fra integrations området(der alligevel er spild af penge) så bedre løsning findes end den dovne Kristina Koks Snoth på forhånd mislykkes madpakke-ordning.

    Kommentar by li — 27. november 2008 @ 11:30

  24. Halalslagtning foregår på den måde, at slagtedyret bliver aflivet ved et muslimsk ritual under medvirken af en imam, der står med en blodig kniv i den ene hånd og en koran i den anden hånd.

    Det er sædvane, at slagteriet betaler for halalcertifikatet.

    Man kan have et håb om, at Københavns kommune ikke ved sine halal-indkøb støtter udbredelse af stening og terrorisme. Desværre er der ikke meget at have håbet i.

    Der er nok heller ikke håb om, at en kritisk journalist undersøger pengestrømmen i forbindelse med halalslagtninger.

    Halal-indkøb for offentlige midler er i øvrigt en overtrædelse af Grundlovens § 68.

    Økologiske kyllinger er normalt ikke halal-slagtede.

    Kommentar by elefanten — 27. november 2008 @ 11:33

  25. DET LUGTER LANGT VÆK AF RASCISME og APRARTHEID !!

    Men når det er mulimerne der udøver det, skal vi gang på gang se en patetisk sammenrend af logrende skødehunde fra den islamsavlende rød/liberale fløj.

    Hvad bliver det næste – særlige siddepladser i busserne til muslimske kvinder ?

    Kommentar by Tolder — 27. november 2008 @ 11:42

  26. 12

    li

    Jeg er enig i at der flere steder forekommer en udrensning af dansk madkultur og at med udrensningen af f.eks. mad med grisekød eller mad der ikke er ‘bønnet’, accepteres opfattelsen af mad som ikke er ‘bønnet’ og mad med grisekød som urent, og børn og voksne der spiser grisekød og mad der ikke er bedt over opfattes som urene. Den opdeling af mad og mennesker er virkelig ubehagelig.

    Offentlige danske institutioner skal selvfølgelig ikke opdele mad og mennesker i rene og urene.

    Kommentar by Janne — 27. november 2008 @ 11:43

  27. Vi har religionsfrihed i Danmark. Det betyder at det er frivilligt om man er eksempelvis muslim eller jøde. Fuldstændigt ligesom det er frivilligt at være vegetar eller kræsen. Der er jo ingen, der tvinger folk til at være muslim eller kristen, derfor er disse bespisningsregler noget tåbeligt noget, og forhåbentlig vil en venstre-overborgmester ændre det.

    I Odense venter man vist stadig på at borgmesteren skal invitere imamerne i kirke til søndagsgudstjeneste. Så er gæstebudsreglerne klaret.

    Kommentar by Ole — 27. november 2008 @ 11:45

  28. 9 Broholm

    Jo, det var mig der fik afværget islamiseringen af bespisningsordningen på en odenseansk folkeskole.
    Det holdt hårdt og foregik med massivt pres på skolechefen og den øverste ansvarlige politiker i kommunen. For de islamiske spiseregler var rent faktisk vedtaget ensstemmigt i skolebestyrelsen fraset mig.

    Religiøse spiseregler er en tabersag i en verdslig institution. Jeg gik i protest fra skolebestyrelsen. Det lykkedes alligevel til sidst, at bespisningsordningen ikke blev lavet i overensstemmelse med islamiske forskrifter halal og haram. Til glæde for alle elever og den danske, sekulære folkeskole.
    Konsekvensen var endvidere, at skolebestyrelsesformanden, der var en af drivkræfterne bag islamiseringen, gik af.

    Kommentar by Johansen — 27. november 2008 @ 11:50

  29. #19.Tolder. “Hvad bliver det næste – særlige siddepladser i busserne til muslimske kvinder ?”

    Åh ja, det lyder måske “underligt” nu men jeg vil ikke forbavses den dag det kommer ,apartheid svømmehller er jo allerede indført , så hvorfor ikke også transport.

    Kommentar by Anonym — 27. november 2008 @ 12:31

  30. 22
    Mente nok det var dig, følger lidt med i dine skriverier i forskellige aviser og deres artikler om dig (ja, er faktisk undercover for redox) Men skønt at se kampen kan vindes, der er altså håb endnu.

    18.
    Det med halal certificatet skal du ikke tage så tungt, min søster har været ansat ved en større dansk kødgrossist, der kom imamen med hele familien et par gange om året, åd i kantinen, fik en konvelut af chefen og så ellers et par kødpakker med hjem, og vupti så var kødet halal, så der var skutte meget med at føre kniven selv. Chefen fik faktisk en underskrift på hans grissekød også var halal, da han nok lå underfor islamisternes regler, men alligvel ville tage røveren på dem, makkeren satte jo underskriften bare pengene faldt. Måske skulle det undersøges hvor mange penge imamer henter ind på den slags?

    Kommentar by Broholm (ordblind — 27. november 2008 @ 12:37

  31. Hvad sker der efterhånden for det her land ???

    Jeg så netop i den såkaldte nyhedsavis Urban, at Dansk Supermarked samt COOP nu kun anvender “religions-neutral” udsmykning i deres butikker. Dvs.; stjerner, hjerter, etc. – MEN ENDELIG INGEN engle, kristurfigurer, julekrybber eller andet som på nogen måde kan støde anderledes tænkende.

    En eller anden informations-idiot, citeres for at sige, “at det ikke er et bevidst fravalg af kristne symboler, men…”

    Nå nej, selvølgelig er det da ikke et bevidst fravalg, når man fravælger enhver antydning af julens oprindelse når der er jul.

    Down the drain – og det går stærkt.

    Kommentar by Prins Danmark — 27. november 2008 @ 12:40

  32. 22: Jeg er selv fra Odense, og kender/husker dig tydeligt fra debatten på Fyens Stifttidende, hvor du har bidraget med mange fremragende og velskrevne indlæg. Jeg husker også godt denne sag du var involveret i, og det glæder mig at du ikke kæmpede forgæves. Gid der var en Johansen i enhver skolebestyrelse landet over…

    Kommentar by Jacob A — 27. november 2008 @ 12:49

  33. OFFTOPIC

    Engelbreth skælder ud: http://blog.politiken.dk/engelbreth/2008/11/26/aabent-brev-om-dansk-folkeparti/

    Kommentar by BE — 27. november 2008 @ 12:50

  34. […] (og Uriasposten) har […]

    Pingback by VærdiKampen » Blog Archive » København klar til halal-madpakker — 27. november 2008 @ 12:51

  35. Hvem anmelder hende for racisme. Her er ikke tale om at sige sin mening, og altså ikke om den totalt udemokratiske paragraf 266b, men om reel diskrimination på baggrund af kulturbaggrund. Vi lever i et dsamfund hvor man ÆNDRER praksis for at diskriminere på baggrund af religiøsitet. Den er lige i skabet.

    Hvem klager over Kristina Koch Sloth ?

    Tror I der sker noget som helst, hvis ikke vi systematisk hænger ansvarlige beslutningstagere ud på nettet, så de kan mærke vores hede ånde i nakken ligeså vel som muslimernes?

    Hvornår stopper pænheden? Nu har vi i 7 år ikke lykkedes med den.

    Kommentar by Kim Poulsen — 27. november 2008 @ 13:07

  36. Denne fordomsfulde racist Kristina Koks Snoth, burde irettesættes øjeblikkeligt!
    Det kan ikke være rigtigt, at den uduelige kone støtter op om traumatiske lidelser der indebærer angst for svinekød. Der er mange muslimer der spiser svinekød og selvfølgelig også etniske danskere, skal de straffes/oplæres i traumatisk angst og fornægtelse af svinekød?
    Hvorfor kan de mishandlede børn der opfostres i bogstavstro koran-forbud, ikke bare undlade at spise den enkelte frikadellemad eller leverpostejsmad?
    Det er integrations hæmmende, at udelukke de muslimske børn og andre der spiser svinekød, ved at fravælge dette pga uvidenhed og misforstået hensyn.
    Vores samfund skal ikke fravælge sund mad pga meningsløs religiøst underkastelse for krav om særmad, så kan det enkelte stykke mad, der i nogens øjne er “urene” mad springes over.
    Dette er en ommer!!!

    Kommentar by li — 27. november 2008 @ 13:28

  37. Har I også bemærket hvor lidt medierne har skrevet om denne sag?

    Kommentar by Daniel — 27. november 2008 @ 14:02

  38. 19.Tolder.

    Det ER racisme og apartheid – hvilket også er hensigten.

    For qua de påbud Allah, gennem Mohammed, har givet muslimer SKAL de udøve og skabe apartheid i forhold til ikke-muslimer, hvilket vi forøvrigt selv kan læse os frem til i koranen m.m..

    Det er virkelig forunderligt at ikke-muslimer bliver ved føje sig for de islamiske krav.

    Men sandsynligvis er det kun et spørgsmål om tid før vi kommer til at se og opleve de første alvorlige reaktioner fra ikke-muslimske befolkninger der ikke længere vil affinde sig med tingenes tilstand.

    Hvor indledningen til den kommende kamp for retten til at leve på vores måder i vores egne lande starter kan vi gætte på.

    Det drejer nemlig om vores, og vores efterkommeres, eksistens som medlemmer i frie, demokratiske og sekulære lande.

    Skam få de politikere der har medvirket til denne omkalfatring af de Europæiske og Vestlige lande ved at lukke op for tilvandringerne fra de arabisk/islamiske lande.

    Der er tale om eet af de største forræderier der nogensinde er begået af politikere overfor deres egne befolkninger.

    Kommentar by Vivi Andersen — 27. november 2008 @ 14:32

  39. Send nogle af de udmærkede kritiske indlæg ind som debatindlæg til aviserne. De skal ud til den bredere befolkning. Den diskriminerende bespisningsordning i skoleboderne på de københavnske folkeskoler skal ikke have lov til også at brede sig til daginstitutionsområdet. Det er fuldstændig utåleligt, at dette tilbageskridt foregår i vores verdslige samfundsinstitutioner.

    Jeg har i går afsendt brev til en af MF´erne vedr. denne åbenlyse diskrimination af ikke-muslimer i Københavns kommune.

    32 Jacob A
    Tak for de pæne ord :-)

    Kommentar by Johansen — 27. november 2008 @ 14:45

  40. Nu har vi i de sidste mange år, med undtagelse af de bassale kristlige helligdage, holdt religion og særligt religionshensyn, ude af vores skoler. Hvis elever af den ene eller den anden grund, ikke mente at være i stand til at deltage i alt fra fællesspisning til seksualundervisning, ja så måtte man altså undvære. Det bør man naturligvis ikke ændre på nu. Begynder man først på den slags pjat, er der jo ingen grænse for, hvad man skal lave om eller forbyde i hensynets tegn. Skal vi, som eksempelvis i USA, nu til at skrotte undervisning i biologi og evulotionsteori, fordi nogle enkelte, mod alt sund fornuft, har valgt at finde svar på livets store spørgsmål, i en sci-fi bog? Skal vi droppe julen, eller forlange særligt ikke-fornærmende og tækkelig påklædning blandt de unge piger i 9.klasserne?

    Det går naturligvis ikke. Vi skal ikke have “engelske tilstande” herhjemme. Det er i princippet muhammed tegningerne om igen. Skal vi, i et eller andet misforstået hensyns-vandvid, ændre på vores levevis, fordi nogle få har valgt at være religiøse? Nej, naturligvis ikke. Man er fri til at være religiøs, men det må man altså klare derhjemme, og man burde ha’ pli nok, til ikke at indrage andre i ens fantasier.

    Kommentar by K. Jensen — 27. november 2008 @ 15:28

  41. Ikke alle må spise halal.
    Sikher må ikke.
    Hvad skal de så?

    Mvh.
    Vigilius Hafniensis

    Kommentar by Vigilius Hafniensis — 27. november 2008 @ 16:16

  42. @39 Johansen
    Jeg takker for din indsats, det betyder noget at der protesteres, vi skal ikke bare stiltiende acceptere så racistiske! ordninger, der kun tilgodeseer en tvangstanke-religions urimeligt krav.

    Vi skal sige fra,lære at sige NEJ, irettesætte hovedløse ansatte i den offentlige sektor, der ikke formår at tænke selv, men kryber for den politiske korrekte forfremmelse!

    Tak endnu engang.

    Kommentar by li — 27. november 2008 @ 16:36

  43. […] Mere ovre hos Kim. […]

    Pingback by Mere om kost og sundhed « Anna Lyttiger — 27. november 2008 @ 16:49

  44. Penol skriver: “Vær opmærksom på at sagen er endnu værre, end den er beskrevet her. For imamen, der “velsigner” kødet, får også penge for ulejligheden. Det er en ret stor forretning for det muslimske trossamfund, der får denne opgave.” Hvis det er mig, der betaler imamerne, bliver jeg stiktosset. Hvis det er slagteriet, der betaler, bliver det jo også mig, der i sidste ende kommer til at betale en højere pris for slagtevarer. Og hvis det er “det offentlige”, der betaler ham, så nægter jeg snart at betale skat. Jeg håber sandelig, det er de muslimske menigheder, der betaler ham.

    Kommentar af Penol

    Kommentar by Cykelsmeden — 27. november 2008 @ 16:56

  45. Forslag til lille morgensang ved børnenes frokost kl.9(må også gerne bruges ved middagspausen).
    Melodien må børnene enten selv eller sanglærinden finde på.

    LILLE GRIS PÅ GAFLEN DER.

    Åh, min søde, lille madpakke,
    kom til mig, så jeg kan smage-spise dig.

    Flæskesteg, medister, hamburgerryg.

    Åh, min søde, lille klappe-sammen, kom
    til mig, så jeg kan mætte mig.

    Rullepølse, frikadelle, leverposteg.

    Åh, min søde, lille mellemmad,
    kom til mig, så jeg kan spise-elske dig!

    Kommentar by T. Klitgaard Fuur — 27. november 2008 @ 18:41

  46. Hvis det er sådan noget mine skattekroner går til, så har jeg efterhåneden slet ikke lyst til at betale skat. Der er ventelister på hospitalerne i mit land, der ligger hjemløse (danskere) på gaden … osv. osv. Og så skal jeg krafteddeme læse, at mine skattepenge går til at konvertere danske skolebørn og finansiere terror gennem offentligt betalt imamløn og bistandshjælp til muslimer, der sender pengene hjem til Al-Quaida eller byger endnu flere menneskeundertrykkende moskeer alle andre steder end i deres hjemlande. Hvorfor skulle jeg betale til det via skatten, når mine penge (naturligvis?) burde gå til biblioteker, skoler og hospitaler i mit eget land?

    Jeg håber, at der er mange, der som jeg efterhånden har fået NOK af den offentligt finansierede islamisering af Danmark. Islam er den største trussel, der nogensinde har været mod mennesket, udtænkt af en sindssyg pædofil overfaldsmand, der troede at han hørte stemmer.

    Islam skal STOPPES NU!!, hvorfor vil vi smide alt det i skraldespanden, som vores forfædre kæmpede hårdt på at etablere; en velfungerende demokratisk civilisation, der bygger på frihed og velstand? Det er vores egne politikere, der solgte landet til muslimerne i 1970’erne under oliekrisen efter pres fra Araberne om ellers ikke at ville sænke oliepriserne.

    Vores egne politikere forråder os, de bygger i øjeblikket videre på de aftaler, der blev gjort i 1970’erne om at åbne Europa for muslimsk indvandring, så at muslimerne endelige kan få deres gamle drøm opfyldt om at udsuge Europas rigdom og gøre dets indbygere til slaver i deres egne lande.
    Jeg finder mig ikke i det længere.
    STOP ISLAM!!!

    Kommentar by Carl — 27. november 2008 @ 18:42

  47. Skattekronerne går såmænd ikke kun til helligt halalkød. De går også til at finansiere offentlige ramadan-fester og til hijabs på i hvert fald ét sygehus. Jeg inspicerede selv de offentligt indkøbte hijabs forleden.
    Det er en regulær hån mod ikke-muslimske danskere. Salamiskiverne bliver konstant flere og tykkere. Og hvem baner vejen? Det gør de kapitulerende fortropper, som ikke magter at sige NEJ til de islamiske særkrav. De fleste gange når særkravene ikke en gang at blive rejst, før man kommer med indrømmelser til islam.

    Islamiseringen af Danmark kører planmæssigt. Det er alt for nemt for de bogstavtro korantilbedere. En dag vågner danskerne op, og finder ud af at de har sovet Tornerosesøvn medens fædrelandet blev oversvømmet af islamiseringsbølgen.

    Kommentar by Johansen — 27. november 2008 @ 19:01

  48. #46 “STOP ISLAM!!!”

    Jer er klar, men hvordan gør vi det ?

    Kommentar by M16 — 27. november 2008 @ 19:18

  49. Mere apartheidkultur.

    Dansk Flygtningehjælp og piger i religiøs uniform.

    h t t p://flygtning.dk/Frivillige_skal_pust.4253.0.html

    h t t p://flygtning.dk/Kiklub.3642.0.html

    Dansk Flygtningehjælp og Trygfonden er med til at financere ‘drengeklubber’. Øget kønsapartheidkultur i Danmark.

    h t t p://flygtning.dk/Drengeklubber.4183.0.html

    h t t p://flygtning.dk/Drengeklubber.4206.0.html

    Mere kønsapartheid i Danmark:

    Frivilliggrupper laver “særlige aktiviteter for kvinder.”

    h t t p://flygtning.dk/Kvinder.2970.0.html

    h t t p://flygtning.dk/Interview_med_Nadja.3654.0.html

    Dansk Flygtningehjælp har pigeklubber flere steder. Mere kønsapartheid kultur i Danmark.

    h t t p://flygtning.dk/Pigeklubber.3160.0.html

    Kommentar by Janne — 27. november 2008 @ 19:25

  50. Jeg kan godt se en fremtidig konflikt her. Mig og mine børn er medlem af den religiøse sekt “Haribos Vidner”, og må som følge deraf kun spise skumfiduser morgen, middag og aften.

    Gad nok vide hvordan Københavns Kommune har tænkt sig at imødegå vores krav, samtidig med at det ikke går ud over de andre?

    Nå, men i det mindste er vi åben for nye medlemmer.

    Kommentar by Svend P — 27. november 2008 @ 20:36

  51. @ cykelsmeden

    Det er ikke de islamiske menigheder, der betaler for at imamen står og mumler over kyllingerne på samlebåndet – eller vel rettere adskillelsesbåndet. Det betaler slagteriet, så jeps – vi betaler alle en yderligere lille skærv til vores lands demontering, hver gang vi spiser en lørdagskylling. Man skal se efter det lille sorte moske symbol, og tage noget andet. F.eks. en god flæskesteg. Man kunne jo samtidigt fortælle kobmanden at med mindre ahn finder et godt udvalg af etisk forsvarligt fremstillet kød, så mister han en kunde.

    Har du husket at sende en pakke bacon til en moske nær dig? Det er fredag i morgen.

    Kommentar by PeterK — 27. november 2008 @ 21:19

  52. # 48

    SIAD er en mulig løsning:
    http://www.siad.dk/
    men den er desværre alt for højreradikal og isolerer sig selv på den yderligtgående højrefløj ved ikke kun at lange ud efter islam, men også efter diverse venstreorienterede grupperinger.

    Den helt fundamentale fejl, som vi allesammen her gør, er at løbe muslimernes ærinder ved at distancere os selv på højrefløjen. Fejltagelsen består i, at man IKKE er hverken racist, nazist, højreradikal eller noget som helst i den retning. At være racist er det rene galskab, at være islamfjendtlig er derimod det rene og sunde fornuft, der kan redde vores verden fra undergang.

    Alt hvad muslimerne behøver at sige til os er: “Jamen i er jo bare nogle små racister” og så har de vundet med det samme inden kampen overhovedet er startet, for så har vi lige pludselig hele den danske presse på nakken med deres pladderhumanistiske pis, som i jo allesammen kender så godt desværre.

    For at vi kan få gang i et egentligt folkeligt oprør mod islam på tværs af politiske skel (for det her handler ikke længere om hverken politik eller race. Rent faktisk handler det ikke engang om religion, for islam er ikke en religion), så skal vi holde op med at sætte lighedstegn mellem islammodstand og højrefløj, som vi er i færd med, for på den måde bidrager vi faktisk yderligere til islamiseringen af Danmark, bare inddirekte, ved at isolere islammodstanden ét bestemt sted.

    Vi skal åbne os og invitere venstreorienterede islammodstandere indenfor, som indtil nu har været skræmt væk fra uriasposten og lignende sider pga disses kraftige hetz mod enhedslisten, SF, S, osv. Der findes måske ikke så mange islammodstandere på venstrefløjen, det er muligt, – men de ER der. Rent faktisk synes jeg at det burde give mere mening at være islammodstander når man er venstreorienteret: De kommer jo altid med deres “mennesket frem for alt” og intet er jo som bekendt mere meneskeundertrykkende end islam. Rent faktisk ligger jeg selv lidt til venstre for midten, hvis nogen skulle være i tvivl.

    Derfor er mit opråb til os allesammen: Stop hetzen mod venstrefløjspolitikerne, vi forhindrer den brede islammodstand i befolkningen ved at isolere os selv på højrefløjen. Jeg ved godt at de fleste fejl mht. til islamiseringen begås af venstrefløjen, som f.eks. vores lille socialdemokratiske dukkebarn her ovenfor. Men når venstrefløjen opdager, at også de venstreorienterede kommer frem fra skyggen og begynder at kritisere islam, så kan vi endelig få gang i den egentlige folkelige opstand, som vi allesammen tørster efter, og begynde at vinde sejre i stedet for denne uendelighe række af nederlag.

    Hvordan får vi dem frem fra skyggen? Ved at række hånden frem mod dem, selvfølgelig: Vi er IKKE racister eller på nogen måde isoleret på højrefløjen. Vi er ganske almindelige borgere i et land, der er ved at kaste et højtudviklet samfund i skraldespanden til fordel for offentlige steninger og håndafhugninger.

    Lad det ikke ske. Saml Danmark til bred folkelig modstand mod islam. Kun sammen kan vi vinde, ikke ved at bekæmpe hinanden indbyrdes.

    Kommentar by Carl — 27. november 2008 @ 23:48

  53. Ja, det er jo det.

    år 2010. Året hvor Danmark bliver nedlagt. Al offentlig forvaltning bliver kun forvaltet til muslimer og alle andre, herunder etniske danskere må betale for privatbørnehaver, skoler, hospitaler, alt.

    For EUs store ide SKAL gennemføres. Velfærdsstaten betyder muslimificerings-staten. Get it?

    Det næste bliver naturligvis at alle børnehaver skal undervise som på koranskoler, og alle offentligt tilgodesete skal smøres ind i islam i hoved og røv.

    Muslimske bleer, muslimske biler, muslimske aviser, muslimsk trafikpolitik og lokumspapir.

    Islamo-industrien bliver Danmarks største erhvervsgruppe. Danske arkitekter vil tegne moskeer som aldrig før og alle huse vil blive bygget efter muslimske forskrifter.

    Vi vil alle blive smurt ind i slim. Kvælende, ødelæggende, kedelig, fascistisk, lystmorderisk og reaktionær-småborgerligt slim.

    Herligt!

    Kommentar by Solipsisyfos — 27. november 2008 @ 23:53

  54. -> #51
    Carl – jeg er stort set enig i hvad du siger og kan sagtens se at især islam-modstanderne alt for nemt fejes ind i en højre-radikal lejr.
    Problemt er, at ser man på hvilke politiske retninger der i sin tid var med til at starte islamiseringsprocessen i dette land og hivlke politiske retinigner der fortsat understøtter denne islamiseringsporcess, så er det fortrinsvis de venstre-orienteret og derved opbygges et ganske fornuftigt afstandstagen til disse politiske retninger.
    At der også har været “højre-orienteret” (læs: borgerliglige) politiker der har samme (eller værre) holdning til islam er korrekt, men de drunkner i den samsurrium af venstrefløjsretorik der altsammen betragter islam som en “stakkels, fredelig og bevaringsværdig religion”.

    Jeg er enig i, at modstand imod islam skal spanne over alle politiske retninger og ideologier og at vi ikke er i besiddelse af den totale sandhed mht. modstand imod islam. Det er bare så svært at få øje på venstrefløjs politikere der har mandsmod nok til at erklære sig som modstandere af islam og tilhængere af Vesteuropæisk kultur, historie og demokratiforståelse. De findes, men de er få og de gemmer sig.

    Guderne skal vide at selv blandt borgerlige politikere er der for få der tør sige det alle véd: islam er en pset over Europa og skal udryddes som ideologi før den udrydder os.

    Kommentar by Vantroende — 28. november 2008 @ 08:49

  55. 52

    Carl

    Hørt. Jeg er enig i meget af det du skriver. Det er da heller ikke alle på venstrefløjen der får en tur igennem den verbale vridemaskine. Ikke af mig i hvert fald. Men de der trænger til det skal selvfølgelig ikke slippe. Vi bliver nødt til at pege på når ellers progressive og moderne og ligestillingspositive mennesker nu er gået hen og er blevet både reaktionære, rigide og fossile på grund af misforstået hensyn til religiøse dogmer og fordomme. F.eks. når nogle venstrefløjsfolk nu går ind og støtter religiøse kønsfordomme med kønsapartheid aktiviteter for unge og gamle og skaber idiosynkrasier via religiøse uniformer til kvinder og ligeledes er med til at sprede religiøse fordomme omkring mad etc. Det er primært venstrefløjen der er med til at indføre moskekultur i offentlige institutioner i Danmark. Det er selvfølgelig uholdbart i længden for det er ikke udtryk for religionsfrihed, men religionstyranni. Jeg mener også at f.eks. SF skal kritiseres for at ikke at tage afstand fra omskæring af drenge og for at gå ind for konforme religiøse uniformer (hijab) til kvinder og for ikke at arbejde for at verdslige offentlige institutioner naturligvis skal servere verdslig og ikke religiøs mad til skoleelever. For nyligt var jeg til et foredrag hvor jeg hørte SF omtalt som et præsteparti. Det var ikke sagt som en ros. Desuden synes jeg at flere venstrefløjsfolk ikke evner at værne om vores ytringsfrihed og ligestilling mellem mænd og kvinder. Kim Møller har vist mange eksempler på kulturpersonligheder, præster, politikere etc. der ikke står fast på ytringsfrihed og øvrige frihedsrettigheder, men primært tager hensyn til dybt reaktionære og fordomsfulde religiøse dogmer, hvilket ikke hører sig til på en ægte venstrefløj.

    Et stort julelys er der dog i mørket. Jeg glæder mig ofte over f.eks. Karen Jespersen store skridt væk fra et dovent, ukritisk og islamleflende parti som socialdemokraterne til et mere religionskritisk parti som Venstre og jeg håber at der er flere politikere der efterhånden vil følge i hendes spor. Eller at de vil begynde at kritisere venstrefløjspartier indefra i stedet for som nu at tie og dermed samtykke med islamiseringen af vort samfund og kultur.

    Kommentar by Janne — 28. november 2008 @ 09:06

  56. “Ifølge sociolog Henrik Dahl er de nuværende diskussioner i Københavns Kommune endnu et tegn på, at Danmark er ved at udvikle sig til et decideret hensynssamfund, hvor de religiøse gruppers specifikke krav resulterer i, at de offentlige institutioner bliver tynget af hensyn.

    – Det viser, at der ikke længere er forskel på private og offentlige anliggender. Tingene bliver blandet sammen i det komplekse samfund. Det er en vanskelig grænsedragning, men jeg mener, at der må være grænser for, hvor langt man vil gå i forhold til at opfylde forskellige gruppers krav. Hvis man ikke stopper op, vil det ende i kaos, fordi hvert enkelt individ vil stille krav. På den måde vil det aldrig få nogen ende. Det er bestemt gået over gevind med hensynene, siger Henrik Dahl.”

    (…)

    “Professor i filosofi Ole Thyssen fra Copenhagen Business School mener, at den simple løsning er at adskille stat og religion.

    – På den måde bliver religionen nødt til at klare sig selv, og så behøver staten ikke tage særlige hensyn til de religiøse gruppers særlige levevis. Der opstår selvfølgelig et problem, når vi taler om de kristne helligdage. Men der må indvandrerne acceptere, at de er kommet til et samfund med andre traditioner. Vi må derfor sige nej til, at muslimerne vil have halal-kød i madpakken. For hele verden kan ikke ændre sig for deres skyld. Og der vil opstå flere ulykkelige konflikter, hvis stat og kirke ikke bliver adskilt…”

    h t t p://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/305924:Danmark–Saerhensynenes-Danmark?page=2

    Kommentar by Janne — 28. november 2008 @ 10:04

  57. Den socialdemokratiske integrationsborgmester i København går selvfølgelig ind for religiøs fejring på rådhuset. Han burde ikke hedde integrationsborgmester, men religionsborgmester eller parallelsamfundsborgmester.

    Kommentar by Janne — 28. november 2008 @ 10:09

  58. “Sloth”?

    Er det ikke betegnelsen på nydansk for en kvinde med verdens ældste erhverv?

    Mvh. Børge.

    Kommentar by Børge — 28. november 2008 @ 10:30

  59. “Det med halal certificatet skal du ikke tage så tungt, min søster har været ansat ved en større dansk kødgrossist, der kom imamen med hele familien et par gange om året, åd i kantinen, fik en konvelut af chefen og så ellers et par kødpakker med hjem, og vupti så var kødet halal, så der var skutte meget med at føre kniven selv.”

    Denne beskrivelse af en halal-slagtning (i Danmark) er korrekt. Men problemet er naturligvis, at et trossamfund modtager penge for at udstede certifikatet, og jo flere certifikater, trossamfundet udsteder, jo flere penge tjener trossamfundet. Får et trossamfund monopol på madpakker i en stor kommune som Københavns Kommune, kan det muligvis blive til en god forretning at udstede sådanne certifikater.

    Kommentar by Penol — 28. november 2008 @ 11:46

  60. Folk i SIAD synes faktisk ikke optaget af den almindelige Christiansborg politik om höjre og venstre. Som SIAD´s navn – STOP ISLAMISERINGEN AF DANMARK – siger, har de kun islam og antiislam i hovedet. Det er det eneste problem der optager dem, i håb om at selve landet DANMARK kan overleve som et demokratisk samfund med höjre- og venstrevredne og alle mulige nuancer derimellem. SIAD-folk går ind for demokrati og vor danske grundlov.

    Kommentar by Gertrud Johnsen — 28. november 2008 @ 12:26

  61. @Johansen

    Flot arbejde.

    Den slags indsats synes imidlertid at blive mere og mere op ad bakke.

    Kommentar by Penol — 28. november 2008 @ 12:42

  62. @44: “Jeg håber sandelig, det er de muslimske menigheder, der betaler ham (imamen).”

    Sådan som jeg har forstået det, er det slagteriet, der betaler imamen/trossamfundet for certifikaterne. Og når kommunen vælger at købe denne slags certificeret kød, bliver det i sidste ende skatteborgerne, der kommer til at betale til trossamfundet.

    Kommentar by Penol — 28. november 2008 @ 12:48

  63. De børn der starter i børnehaven i dag med halalmad, vil, hvis de overlever så længe, som gamle affældige kun blive tilbudt kommunal halalmad.
    Og det er ingengang løgn.

    Kommentar by Menig 442 — 28. november 2008 @ 20:12

  64. Hvem betaler for bønnerne?
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=111

    Kommentar by Menig 442 — 28. november 2008 @ 20:18

  65. Det er jo galt det der bliver sagt om SIAD, SIAD er jo netop tværpolitisk vi har SF og EHL medlemmer der fuldt støtter vores linje OGSÅ mod totalitære strømninger på den yderste voldelige venstrefløj, lige som vi tager afstand fra politiske ditto strømninger fra den yderste højrefløj (hvis ellers de to begreber snart giver mening mere) vore hovedmål er vore 12 punkter, og modstanden mod islam samt alle andre totalitære strømninger, ligesom vores modstand mod EU også til dels hænger sammen med en kombination af de to første.

    Så ret beset er vi så tværpolitiske som vi kan blive, at det så falder NOGLE for venstrefløjen for brystet at vi også tillader os at kritiserer folk der bruger vold trusler og hærværk i jagt på deres mål, ja det må de tage med, vi tager jo lige så meget afstand fra tossehovederne med deres små arm-ticks fra Greve, samt White pride og hvad de små nazistiske grupperinger ellers kalder sig.

    Så at påstå vi er højreradikale fordi vi også tillader os at kritisere yderfløjene af samme grund som islam, at så også en del af venstrefløjen forsvarer alt indenfor Islam gør selvfølgelig kritikken hårdere en gang i mellem, men ret beset får den anden fløj samme tur.

    Faktisk vil jeg lige som Lars Hedegaard hævde at det er en del venstreorienteret der har ændret sig, for alle de “dyder” venstrefløjen havde da de bekæmpede kirke eliten samt autoriteterne , ja dem har de da helt glemt nu, altså for en del af de venstreorienterede.

    Bare lige for at rette visse misforståelser omkring SIAD og SIADs holdning, alle er velkomne, medmindre man altså hylder en totalitær strømning, fra EHL til DF.

    Og det samarbejde kan fint fungere når bare vi holder fokus på de store linier, og dropper alt det “realpolitiske” de små hundeslagsmål der graver grøfter mellem fløjene.

    Vi tror på at vi kan skabe en vækkelse og et udslag af samme ånd som den der bandt befolkningen sammen sidst vi var i en svær tid, det gøres ved at være enige om hovedtrækkene imens man begraver de daglidags politikpop.

    Men det er rigtigt at islamkritik af mange fluks bliver udråbt som et “højre-projekt”, vi i SIAD kan så bare glæde os over at vi trods alt har en del venstreorienterede der ikke har glemt hvor de engang stod.

    Og jeg tror faktisk på det projekt, Danmark er alt for vigtigt til at blive blæst på bare fordi man ikke vil stå skulder ved skulder med folk af en anden politisk overbevisning, som sagt de overordnede linjer er de vigtigste.

    Kommentar by Whodares — 28. november 2008 @ 21:03

  66. Der er ingen grund til at tage hensyn til en middelalderideologi, som hævder at jorden er flad som en skive og hviler på en stor klippe. Iøvrigt tilhører flertallet af de økonomiske bekvemmelighedsflygtninge/lykkeriddere ideologien islam, og de burde have været sendt ud af landet forlængst.

    Kommentar by Poul — 28. november 2008 @ 22:09

  67. Det glæder mig, at der er mange der er enige i at det er vigtigt at mødes på tværs af politiske skel for at bekæmpe islam. Det nytter ikke noget at vi danskere bliver ved med at kaste mudder i fjæset på hinanden samtidig med at islamiseringen af vores land kører videre fuldt planmæssigt.

    Jeg vil blot hertil tilføje at den største danske muslim-spytslikker i denne forbindelse er vore egen (højreorienterede) statsminister Ander Fjogh, som sagde undskyld overfor gedehyrder og pædofile børnemishandlere, fordi nogle danskere havde brugt deres grundlovssikrede ytringsfrihed. Jeg giver den katastrofale udgang på muhammedkrisen meget af skylden for tingenes tilstand for tiden. Der skete lige præcis det, der absolut ikke måtte ske. Muslimerne fik at vide at “Danskerne skal jo bare pisses på, det vil de jo gerne – de siger ovenikøbet undskyld bagefter”. Det er vore egne politikere (venstreorienterede såvel som højreorienterede) der er i færd med at gøre Danmark til muslimsk territorium.

    Løsningen er at gøre sandheden om islam offentligt tilgængelig. De fleste danskere tror jo i dag på mediernes udlægning af islam som en “fredens” religion, som en håndfuld sindssyge terrorister har misforstået og misbruger. Har det måske aldig undret jer hvorfor et indslag om islamisk terror i nyhederne altid bliver fulgt op af en dansk muslim, der tager aftstand fra terroristerne? Hvis Bush og Fogh har ret i deres påstande om at terror intet har at gøre med islam, hvorfor tilbyder de så at besøge en moske og mødes med imamer (de havde jo lige påstået at det INTET havde at gøre med islam???)
    Hvis europæerne begynder at se hvordan islam i virkeligheden er, hvis de får øjnene op for islams sande ansigt, så vil den offentlige stemning ændre sig.

    Jeg har oploaded et par videoklip om steninger og muslimer, der henretter fanger. I kan jo kigge på dem hvis i vil og forsøge at sprede dem til venner og bekendte for at ændre den offentlige stemning. Jeg har prøvet at oploade dem på youtube osv. men de bliver afvist, sikkert fordi de er bange for mordtrusler fra muslimer osv. (trist men sandt, vi lever i et såkaldt retssamfund, hvor trusler om vold rent faktisk lykkes.):

    19 årig pige stenes ihjel:
    http://rapidshare.com/files/168516745/lapidation-stoning.wmv

    http://rapidshare.com/files/168516747/Stoning_to_Death_of_Dua_Khalil_Aswad_17yo_girl_-_Islam_Lapidation_Steinigung__hires_.avi

    Offentlig piskning og stening i Iran:
    http://rapidshare.com/files/168516746/Stoning_to_Death_in_Iran_-_Islam_Lapidation_Steinigung.wmv

    http://rapidshare.com/files/168518941/Stoning_to_Death_in_Iran_-_Islam_Lapidation_Steinigung__100kbps_.wmv

    Muslimer henretter tilfangetagne:
    http://rapidshare.com/files/168516744/Muslims_execute_prisoners.avi

    Kommentar by Carl — 29. november 2008 @ 13:14

  68. Det er utroligt berigende med middelalder-ideologien islam. Den mening har især personager på venstrefløjen og i de radigale.

    Det er forøvrigt en ideologi, der har en massemorder, slavehandler og ørkenrøver som rollemodel.

    Kommentar by Poul — 29. november 2008 @ 21:23

  69. 68 Poul.

    Jo for så vidt er der nok flest der, men som sagt er der også mange venstreorienterede der føler sig isoleret af den valgte politik, og ret beset er hverken Venstre eller de Konservative et hak bedre, især sidstnævnte lyder betænkeligt som radikale og det endda på gode dage,det er jo ikke fordi man kan mærke at vi nu længe har haft en borgerlig regering vel ?

    Anders Fup har da i sandhed vist sig som en Dhimmi der er rede for at give alt væk for en kransekage post i eurabia og således kunne jeg blive ved.

    Trods alt har jeg da læste både radikale og venstrefløjsere skrive læserbreve hvori de bekender at strategien var forkert, V og C (ja faktisk også DF) gør det nærmere modsat, de ævler op om alt de vil gøre men der sker ikke en skid, andet end det velprøvede i at hælde penge i kloarken i nyttesløse integrations projekter, kort sagt man nægter at pege på problemets kerne.

    Derfor nytter det ærligt talt ikke at pege fingre af venstrefløjen, de radikale jo for de har ALTID konsekvent valgt den forkerte hest og solgt Danmark ud endda af flere omgange,men dele af venstrefløjen har jo hele tiden stået fast på religions modstanden, det er vel mere partilinjerne der har vendt op og ned på venstrefløjen.

    Og en anden grund til vi måske ikke skulle pege så meget fingre er at de Borgerlige sandt for dyden ikke en skid har gjort udover at sælge landet til eurabia og islam.

    Vi skal jo heller ikke glemme de Danske hovedarkitekter bag katastrofen var C og R i uskøn forening med S og V, men især de to første ville have billig arbejdskraft for vi “manglede” den jo virkelig ikke sandt ?

    Samme sang hører vi igen, ja sgu selv under en finanskrise der spår massearbejdløshed….De er de virkelige forrædere, for hvor Venstrefløjen nok slår en del skæverter af deres lidt luftige ideologi gør de borgerlige det med vidtåbne øjne og motivet er simpel mamon og profit….Ja jeg ved godt hvad jeg synes er værst !

    Fakta er at skal landet reddes fra islam og Eurabia skal folket stå sammen fra højre til venstre, alt det andet Mickey Mouse politik er så fløjtende ligegyldigt i forhold til den trussel vi står overfor.

    Jeg står gerne skulder ved skulder med både EHL og SF mænd hvis vi er enige om de overordnede linjer og har islam som fælles mål, almindelige “politik” er i denne sammenhæng så overordentlige ligegyldige.

    Kommentar by Whodares — 29. november 2008 @ 22:59

  70. > 52 Carl

    Jeg kan sagten følge pointen. Men jeg mener den er tænkt. Der er ingen vidnesbyrd om at dette at imødekomme medløber-venstrefløjen, vil gøre at de lytter mere…

    Det nærmeste man kommer er at de opfinder deres egen hellige og akademiske forestilling om hvorfor man skal bekæmpe islam ( og dette, når de selv har smagt volden i tilstrækkeligt omfang )

    Hvis man skal imødekomme venstrefløjen, så må det blive ved at nægte at hoppe med på dens gigantiske hykleri. De har taget fejl!. Og de må tage deres ansvar på sig. For det første må de slippe monopolet i den danske presse, som fortier, fornægter, bortforklarer og intellektualiserer al kritik og i øvrigt er arrogante og nedladende overfor højrefløjen.

    Venstrefløjen går jo aldrig til forhandlingsbordet!. Venstrefløjen er grundlæggende udemokratisk.

    Dette skal de lære, og helst i går. Og jeg vil pisse og skide på deres lave selvværd og deres forsøg på at redde deres såkaldte ære, som de ikke har en skid af have i. Er man voksen nok til at kvaje sig, er man også voksen nok til at indrømme det. Hele verden blev snydt af Socialismen…. – Men man skal aldrig forlange at blive tilgivet på forhånd, dette tilfalder modparten. Og foreløbigt så driver blodet af hænderne på venstrefløjen, som konsekvens af deres langmodighed og super-egoisme og konfliktskyhed.

    Efter at have hørt på 20 års Stalinistisk vrøvl: No more mister nice guy!.

    Kommentar by Solipsisyfos — 29. november 2008 @ 23:20

  71. @Solipsisyfos
    Citat:”Hele verden blev snydt af Socialismen”

    Inden du kommer for godt i gang, vil jeg da lige skynde mig at påpege i denne forbindelse, at hele verden jo sådan set OGSÅ lige nu er blevet snydt af kapitalismen: Vi blev tudet ørene fulde med at alt bare skulle overlades til de frie markedskræfter, så ville det sikre velstand og lykke til alle, – bare lad de private virksomheder (læs: bankerne) gøre som de har lyst til, så bli’r alle glade …
    Og se på os nu; når bankerne oplever opture, så skal den onde stat bare blande sig helt udenom og holde nallerne fra deres anliggender. Men når bankerne kører sig selv i sænk ved bare at låne ud til højre og venstre uden garanti, så må de “humpe” til staten (læs: skatteyderne) og bede om hjælp.

    Jeg føler det faktisk ret uforskammet overfor mig som skatteyder, at jeg skal være med til at betale for andres dumheder og uansvarlighed, samtidig med at de har den frækhed at fortælle mig at de skal have lov at gøre med mine penge hvad de har lyst til for at sikre mest mulig velstand til alle.

    Derfor, til alle i neo-konservative æsler derude, som stadigvæk bag jeres skyklapper påstår, at kapitalismen er bedst til at sikre maksimal velstand til alle uden statens indblanding: slå liiige koldt vand i blodet inden i begynder at hetze mod venstrefløjens ideologi. Den er langt fra perfekt, det indrømmer jeg gerne. Men det er højrefløjens så SANDELIG heller ikke.

    Kommentar by Carl — 30. november 2008 @ 14:46

  72. carl.
    Og deri er vi rørende enige, der er alvorlige fejl og mangler på begge fronter,men det ser nu også ret bekymrende ud for den store grålige midtermasse som de fleste partier efterhånden er faldet ind under, når det kommer til modstanden til en ideologi som islam.

    Kommentar by Whodares — 1. december 2008 @ 22:54

  73. Jeg tror at det har noget at gøre med, at det eneste parti, der offentligt tager afstand overfor islam, er DF. Det er derfor man bliver betragtet som racist eller højreorienteret i medierne, hvis man bekæmper islam. Det er rigtigt, at det var de højreorienterede kræfter, der startede med at bekæmpe islam, og det skal de selvfølgelig have tak for, men på den anden side udviklede det sig til, at de vedblev med at være de eneste, der bekæmper islamiseringen. Den offentlige strømning og meningsdannelse imod islam, der burde være opstået som en naturlig proces, udeblev netop fordi (tror jeg) at det vedblev med at være de højreorienterede, der var på banen.

    Det faktum, at de venstreorienterede islammodstandere bliver trynet eller skræmt væk er et faktum, der må påpeges og fremhæves, som en vigtig faktor til at kvæle den offentlige debat og den folkelige stillingtagen.

    Derfor mener jeg det er vigtigt at fremhæve overfor alle, såvel medierne som den brede befolkning, at islammodstand i og for sig intet har at gøre med politik (i islam er der jo sådan set slet ikke noget der hedder politik; det betragtes som djævlens værk og bør erstattes af et sharia-ledet kalifat). Det kunne gøres bl.a. ved læserbreve eller breve til de venstreorienterede politikere. Selv har jeg faktisk planlagt et par stykker, hvori jeg fremhæver, at jeg IKKE er højreorienteret, bare fordi jeg er islammodstander og desuden opfordre dem til en saglig argumentation for om det er hensigtsmæssig at fortsætte udviklingen frem mod Eurabia, vel vidende, at det vil medføre et kæmpe tilbageskridt i den meneskelige udvikling.

    Kommentar by Carl — 2. december 2008 @ 10:34

  74. Jamen vi er enige, derfor “sårede” det mig også lidt at du skrev at SIAD var at regne som højreradikale, for intet er mere forkert (selvfølgelig er der også en del højreorienterede, og ja vi kommer nogle gange til at pege på EHL og SFs svigt, men det sanmme gør vi jo med V-C og DF) for vi har hele tiden kæmpet for at dette skulle være en folkelig tværpolitisk bevægelse med udspring i enkle hovedpunkter, der burde kunne deles af folk fra begge fløje i kampen mod islam.

    Og jeg håber af hele mit hjerte at folk snart tror på at det kan lykkes at få forenet folk fra hele det traditionelle politiske spektre, jeg ved det kan synes håbløst og nogle gange kan selv jeg tvivle lidt, men sker det ikke tror jeg desvære at Danmark er tabt til islam og eurabia.

    Desvære er der i disse tider stort set ingen forskel i politiken (andet end i tale, og ord er fandens billige jo)fra SF til DF, alt handler om at underkaste sig både ideologien islam (bringer grimme minder fra 36-43)og idiotiet EUrabia, og få afviklet Danmark til en lille provins uden spor reel indflydelse på nogetsomhelst, ikke engang indenfor egne “grænser”.

    SIAD er vigtigere end nogensinde, og da specielt nu hvor man i den grad kan sige at DF har bekendt kulør (DF vil jeg nu heller ikke klasse som højreorienteret, men det er jo den traver fra ww2 at hvis man er imod at give sit land væk og ellers stiller krav, ja så er man som minimum højreorienteret, det passer lidt dårligt sammen med jødernes oplevelser i Rusland, FØR Hitlers indtog på arenaen)ja så må noget andet skyde frem.

    Som sagt vi er i den grad 5 minuter i 12 nu !

    Og jeg er ærligt talt ikke så kræsen mere, hvem jeg vil stå skulder ved skulder med når det er i kampen for DK, man kunne ønske flere højre og venstreorienterede begyndte at tænke sådan, for når islam har slået sig fast her bliver dette et helvede for begge fløje alligevel.

    Man skal jo ikke glemme hvem det var Khomenie først skildte sig af med da de havde hjulpet ham til magten, som du selv siger islam er over al “politik” vi er kort sagt fucked hvis vi ikke står sammen.

    Håbet er vel lysegrønt faktisk lidt som ideologien islams farver !

    Kommentar by Whodares — 2. december 2008 @ 19:22

  75. Ok, jeg beklager hvis jeg har trådt SIAD over tæerne med mine udtalelser, det var ikke ment som en sønderlemmende kritik, jeg er jo selvfølgelig glad for alle, der gør modstand mod islam, uanset race, religion, køn politisk overbevisning.

    Her kunne man jo være spydig og nævne at fordi jeg heller ikke stiller religiøse krav til mine kampfæller, så ville jeg gerne stå side om side med muslimer, som var mod islam. Men, nårh nej, islamkritik er jo ligesom ikke tilladt indenfor islam (ahøm).
    Jeg ville også meget gerne melde mig ind i SIAD, men deres årsgegyr er ret højt og jeg er jo kun studerende. Og det lader desværre ikke til at de har studierabat eller lignende.

    I grunden kan det undre hvordan noget så vigtigt som vor civilisations grundlag kan gå så meget hen over hovedet på den jævne befolkning. Selvom de følger med i udviklingen via medierne, bliver de ved at stemme ved Venstre, S, SF, K og hvad de ellers hedder. Nogen burde måske gøre dem opmærksom på, at der indenfor islam ikke er noget der hedder V og K længere, når sharia vel at mærke er indført. Når danskerne er blevet færre end muslimerne og de hjernedøde danske benspredende dhimmier, så kan de jo ligesom stemme på hvad f… de har lyst til uden at det har større effekt end en prut i stormvejr.

    Vores højtudviklede civilisation smuldrer og bliver erstattet af håndafhugninger og middelalder én mas, og det lader til at forbigå mange mennesker i landet, måske fordi islamiseringen bliver pakket ind så perfekt af de allah-tilbedende medier, at man ikke lægger mærker til at den kommer, hvis man da ikke lige ved bedre?

    Jeg er glad for at du ikke har mistet håbet, det skal du heller ikke. For hvis man giver op på forhånd, så ved man helt sikkert at man vil tabe. Det kan godt være at vi taber alligevel, men vi vil kæmpe mod det, og vi overgiver os ikke uden kamp. Og hvis vi står sammen og gør fælles front, så vil vi vinde. For vi er muslimerne overlegne på stort set alle områder; militært, intellektuelt, teknologisk, kulturelt, … men muslimerne er flere end os og de spiller på primitive tangenter som vores frygt for atomkrig, nu hvor pakistan har fået fingre i skidtet, som et barn, der leger med en håndgranat. Vores egen angst er vores fjende, vi bekæmper hinanden indbyrdes, og JA: Vi er fejge på mange områder, om man indrømmer det eller ej. Trist at vi engang har været vikinger, men den tid er forbi, nu trækker vi os tilbage som konfliktsky køtere med halen mellem benene og drikker kaffe i parcelhuse, samtidig med at ingen tør stå frem og råbe stop.

    Det er muligt, at vi ikke kan slås sådan som vi kunne engang, men mindre kan også gøre det. Vi skal først og fremmest stå sammen imod den fælles trussel; vi er jo dog, trods alt, stadigvæk herrer i vores eget land (så længe det nu varer).

    Kommentar by Carl — 2. december 2008 @ 23:20

  76. Carl hvis du tager kontakt til SIAD er jeg næsten sikker på at vi kunne finde ud af noget, ellers er der vores nye tiltag SIAD AKTIVIST så er gebyret symbolsk samt man kan få lidt hjælp med transport penge, mod at man selvfølgeligt kommer til SIADs demoer.

    Men prøv du selv at se på siden om det tiltaler dig, for der er brug for dig, der er brug for alle der vil gøre op med ideologien islam uanset hvor de end står politisk, og du lyder da bestemt som en vi godt kunne bruge i SIAD (så ville du også ved selvsyn se at vi har folk både til højre og venstre samt i midten LOL )SIAD kontaktes på post@siad.dk

    Håber da at se dig der !

    Kommentar by Whodares — 3. december 2008 @ 22:59

  77. Som sagt du lyder i allerhøjeste grad som en vi godt kunne bruge, især ovenpå dit sidste indlæg !

    Kommentar by Whodares — 3. december 2008 @ 23:01

  78. Allright, tak for rådet ;-)
    Jeg vil prøve at skrive til SIAD for at høre nærmere så.

    Kommentar by Carl — 4. december 2008 @ 00:12

  79. Hold kæft hvor en flok hjernedøde åndsamøber i er, intet under at nationens meningsdanennede politikere udgøres af en flok kulturløse ahistoriske pop politiske front figurer. DET ER IKKE POLITIKERNE DER ER HJENEDØDE; DET ER BEFOLKNINGEN DER VÆLGER DEM DER HAR PROBLEMMER MED TÆNKE APPARATET… Mens i fjolser har travlt med at skælde ud på almindelige mennesker fordi de er religiøse og i ikke er, så har politikere som Anders F(J)ogh og andre Bilderberg medlemmer røvtravlt med at undeerminere DK’s suverænitet på så vigtige områder som pengepolitik, udenrigs politik, og forsvars politik. Fat det nu i sinker det er ikke muslimer der udgør truslen for “verdensfreden” det er grådige internationale primært vestlige forrretningsmænd og deres hjerteløse udspekulerede politiske frontmænd, og de er skide ligeglade med DK’s nationale suverænitet når bare de kan blive suttet af og accepteret i den vestlige elites internatinale klub. Vågn nu op og fat noget, magentil navlepilleri skal man lede længe efter, i kommer aldrig til at fatte besked fordi i bliver ved md at tro at det er her i landet at beslutnngerne bliver taget, men i tager fejl beslutningen er taget allerede når og i hører først om det i kaffestuerne når det er forsent… FAT NU NOGET ikke for min skyld for jeg er ligesom dem skideligeglad men for jeres egen skyld, for en bæredygtig fremtid er mulig hvis bare de hjernedøde masser gad presse på for det.

    Kommentar by William Whitedwarf — 19. marts 2009 @ 12:38

  80. Hej Carl

    Jeg er meget enig med dig i, at tingenes tilstand ihvertfald ikke ændrer sig, hvis fløjene bliver ved med at råbe ad hinanden. Jeg ved også godt at der findes rigtigt mange alle steder, der er bekymrede over den snigende islamisering. Min egen far og mor holder Dagbladet Arbejderen (nu er min far desværre død); men min mor læser det stadig og betragter sig som ærkesocialist. I deres sind var der ikke tvivl om de skadelige sider ved islam, og om atder for længst skulle have været sat en grænse for islamiseringen.

    I starten af dette årtusinde arbejdede jeg sammen med et radikalt byrådsmedlem fra en storkøbenhavnsk kommune- På tomandshånd var vi helt enige om, at udlændingepolitiken var kørt helt af sporet, at der var kommet for mange, at de kom ind i landet i et tempo, hvor de ikke kunne integreres. Han gik faktisk så langt, at han mente at assimilation – ikke integration var løsningen. Så islammodstanderne eller islamtvivlerne findes skam i rigt tal derude. Derfor reagerer jeg da heller ikke på Hvidedværgens provokationer. Han må have taget navn efter sin itellektuelle kapacitet

    Kommentar by Ivan Broe — 23. juli 2009 @ 16:33

RSS feed for comments on this post.