18. februar 2015

“Jeg sidder i tog kupeen. To mørke unge mænd har netop chikaneret den kvindelige tog-konduktør…”

I sidste uge blev en kvindelig Facebook-ven overfaldet af fem somaliske piger, der hun forsøgte at tage et billede med sin mobiltelefon af den ene, der ’spyttede og snottede’ i bus Bus 6A. De stjal hendes telefon, og hun fik flere slag i ansigtet. Da skaderne ikke ses tydeligt på det tilsendte foto, besluttede jeg mig for at droppe historien. Ikke fordi den ikke fandt sted, men der sker så meget i de her dage. Her et lignende historie tilsendt via sms.

“Jeg sidder i tog kupeen. To mørke unge mænd har netop chikaneret den kvindelige tog-konduktør, at hun stormede ud af kupeen. Her sidder vi andre, dårligt til mode, utrygge og venter på hvad der nu vil ske. Seriøst… der SKAL ryddes op. Det er kommet ALT for vidt :-(“

(København, 18. februar 2015)

Oploadet Kl. 14:27 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/64035/trackback

16 Comments »

  1. Hverdags-jihad!

    Kommentar by Santor — 18. februar 2015 @ 15:30

  2. Frem med pebersprayen, den med rød farve i!

    Kommentar by PFEP — 18. februar 2015 @ 15:41

  3. Husk vi Danskere nævner aldrig etnisk oprindelse på en kriminel, det kunne fornærme koran dyrkerne, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 18. februar 2015 @ 16:01

  4. Helle Thorning sætter snart en stopper for det.
    Hun er jo så glad for at køre i S-tog, og vil helt
    sikkert ikke finde sig i at få sin daglige dosis
    folkelighed, spoleret af nogle bøller.

    Nyt slogan?: “Ud og te´- med DSB”

    Kommentar by - by Proxy - — 18. februar 2015 @ 16:18

  5. Lad bare borgerkrigen komme. Så må vi sgu få smidt lortet ad helvede til. Jeg er så pissetræt at de skide perkere. Ud med dem alle. Og de “gode” perkere, der desværre også ryger ud, er vel bare uheldige. Alle over een kam; vi har heller ikke brug for uheldige perkere.

    Kommentar by Wazzla — 18. februar 2015 @ 17:08

  6. Et godt eksempel på kvindeundertrykkelse i en tilvandret macho kultur.

    Kommentar by Liva — 18. februar 2015 @ 18:23

  7. Lad bare borgerkrigen komme. Så må vi sgu få smidt lortet ad helvede til. Jeg er så pissetræt at de skide perkere. Ud med dem alle. Og de “gode” perkere, der desværre også ryger ud, er vel bare uheldige. Alle over een kam; vi har heller ikke brug for uheldige perkere.

    Hvad får dig til at tro vi vil vinde en borgerkrig ?

    Selv i dag efter muslimmerne mere eller mindre bekender kulør, er der masser af Danskere der stadigvæk synes det er synd for islam’s racister. Disse tåber vil stadig synes det er synd når tingene bliver værre og værre.

    Se blot på Sverige, hvor galt der går og stadigvæk sker der intet andet end Vikingernes Efterkommere bøjer nakken igen og igen og lader deres sønner blive dræbt, deres døtre voldtaget og hele befolkningen bliver undertrykket.

    Kommentar by Vantroende — 18. februar 2015 @ 20:12

  8. @7 IQ 100 > IQ 85

    Kommentar by Helmut Kohl — 18. februar 2015 @ 22:00

  9. @7

    Nyttige idioter er der nok af. Jeg mener dog ikke at danskere og svenskere tåler sammenligning, når det kommer dertil. Jeg forstår din frustration, men den hjælper hverken dig eller mig.

    Kommentar by Wazzla — 18. februar 2015 @ 23:06

  10. @7 – Vantroende
    Hvordan har du tænkt dig en borgerkrig skulle forløbe? Vi – de etniske danskere – skulle forsvare os med de ikke-låsbare lommeknive under 7cm politikerne har givet os lov at bære? F. eks mod 22årige der – selvom de har siddet i fængsel råder over både en M95 og 2 pistoler?

    Thorning udtalte at vi “havde været heldige” ved weekendens terrorangreb og jeg vil da give hende ret i at vi var heldige gerningsmanden var ekstremt dårlig til at ramme med hans våben på trods af han havde overraskelsesmomentet og vores eget politi åbenbart ikke forstår at skyde igen.

    Det samme ses jo i “bandekrigene”, der bruges enorme mængder skud til at nedlægge een “kriger”, men nogle af perkerne har måske lært at ramme?

    Kommentar by redneck — 19. februar 2015 @ 13:18

  11. Er der nogen, der har erfaring med ‘rød peberspray’? vil det sige at voldsmanden mærkes med rødt ansigt?
    Det vil jeg i givet fald overveje at anskaffe.
    Det er jo vigtigt at kunne identificere overfaldsmanden efterfølgende.
    Kan man det, hvis man bruger ‘rød peberspray’?
    Og hvor køber man det?

    Kommentar by A-mad — 19. februar 2015 @ 14:42

  12. “Hvad får dig til at tro vi vil vinde en borgerkrig ?”

    Vi vil vinde en borgerkrig af flere grunde.

    Vi har knapt noget alternativt land, der findes få lande som Danmark i verden og de fleste af dem vil have større problemer end os.

    Vi er overlegne i teknologi, strategi og intelligens.

    Vi er ikke interesseret i at dø – vi tror ikke på martyrtilværelsen i efter livet.

    Vi er ikke til bravado – det handler kun om at vinde og overleve.

    Eneste fordel de har er, at de er hensynsløse og anvender guerilla taktikker. Men sidste gang nogen var så hensynsløse – nazisterne under anden verdenskrig – Så betød det også, at vi til sidst droppede hensynet til den tyske civilbefolkning og den japanske.

    Når det så er sagt, så bliver det næppe aktuelt med en decideret borgerkrig i Danmark.

    Det er der flere årsager til:

    For det første går udviklingen stærkere andre steder, end den gør i Danmark.

    For at det kan gå grelt som borgerkrig, så kræver det at en stor militant islamisk gruppering udvælger Danmark som fokusområde – Og det gør de ikke – vi er terrormål og ikke meget andet. IS praler af at have sendt 5000 af det medlemmer til vesten som flygtninge for at udøve terror. Det er angiveligt kun pral, Som Iran og Al Qaida tidligere har gjort det.

    Og selv en lang række terrorangreb kommer ikke til at udløse en borgerkrig, det gør reelt kun truslen om en islamisk overtagelse af statsmagten eller dele af landet.

    De mest militante radikaliserede er kun et begrænset antal personer, så de er nødt til at fokusere deres styrker. Det gør de så øjeblikket i Irak (og kurdistan),samt Syrien og Libyen, som IS kontrollerer alarmerende store dele af.

    Det er skidt, at vi ikke knuser IS i opløbet, og hvad der ellers måtte følge i kølvandet.

    For det er en organisation, der er langt farligere, end noget vi tidligere har set. De bygger et kalifat og i de områder, de har kontrollen over indoktrinerer de folk fra barnsben af og skoler dem militært. Kristnes hjem er markeret med et tegn. De er mindst lige så slemme som nazisterne.

    Vokser IS sig stærkere vil de angribe israel og før eller siden vesten. Det er en del af deres eskatologiske tro, at de skal slås mod Roms hær og muslimerne vil erobre selve byen Rom – Dette er en del af profeten muhamads profetier. Han proferede at senere generationer af muslimer ville erobre både Byzantium og Rom. Mehmet 2. Der er indtog Byzantium planlagde straks efter et togt mod Rom, Så han kunne blive den, der opfyldte begge profetier. Han blev desværre syg og døde før det skete. Når jeg siger desværre, så er det fordi, at udkommet angiveligt havde været, at europærne havde lagt deres interne tvister til side og angrebet det Ottomanske rige. Muslimer i Vatikanet havde angiveligt betydet enden på Islam dengang.

    Men IS’ styrker er ikke så store. Så de vil prioritere vesten lige her og nu – de vokser dog alligevel i skræmmende tempo. De vil angiveligt i første omgang sikre en stærkere base – det vil sige underlægge mere islamisk territorie deres kalifat.

    Har de held med det. Så er Israel et oplagt og populært mål, der vil resultere i masser af arabisk goodwill.

    Men så taler vi officielt om en verdenskrig. Min pointe er, at vi når den verdenskrig før, vi når til borgerkrig her. medmindre de lider et forsmædeligt nederlag, så starter hele procesen forfra igen.

    Og skaber de herboende muslimer store problemer, Jamen så bliver der også sat ind over for det. Men du kan ikke forvente, at etaten reagerer på forhånd – det bliver et skridt bagefter i reaktion hele tiden.

    Er nogen så dumme, at de tager sagen i egen hånd, så spilder de statens tid og penge og tager ressourcer fra håndteringen af det reelle problem og bliver dermed medskyldige i terror.

    Men bemærk venligst at Israels 20 % muslimer stort set aldrig laver terrorangreb og ballade og muslimerne i Jerusalem vil hellere høre under Israel end PA. De ved godt, hvilken hest der løber hurtigst, selv om de ikke vil stille sig op sige det direkte.

    Så lad os nu tage problemerne, som de kommer. Præventivt holde os til at landsforvise nogle rabiate prædikanter og lave razziaer for afvæbne bander med islamiseringsislæt.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 19. februar 2015 @ 16:19

  13. 12. Thomas Bolding Hansen
    “Og selv en lang række terrorangreb kommer ikke til at udløse en borgerkrig, det gør reelt kun truslen om en islamisk overtagelse af statsmagten eller dele af landet.”

    Vi har NO Go Zoner her hjemme.
    Hvor bliver borgerkrigen så af. Er det da ikke på tide af få den startet, siden der er besatte områder her. ??

    Kommentar by Sindsro — 19. februar 2015 @ 22:13

  14. @ Thomas
    Tak for din meget fyldige redegørelse. Jeg er bare bekymret for at din optimisme viser sig ubegrundet:

    For mig at se er der i dag en dyb kløft mellem politikere og “menigmand” i spørgsmålet om Islam og nedbrydningen af vores samfund. Hvor flertallet – i hvert fald i de kredse jeg færdes – ønsker en markant stramning af udlændinges frie adgang til det danske samfund og Islamismens frie fremmarch i samfundet findes der simpelthen ingen demokratiske partier at stemme på. Javist, der er DF, men hvor meget har DF virkelig gjort for at stramme op?

    For mig at se er der bare et antal socialdemkratier at vælge imellem, 90% af politiken er eens og den smule forskel der er forsvinder som dug for solen når der virkelig skal stemmes/debatteres udlændige og/eller folk på overførselsindkomst.

    Men hvorfor gør folk så ikke noget? Af frygt for at blive kanøflet af venstreføljen, simpel dovenskab eller frygt for vold fra muslimer? Vi har jo her i jylland haft muligheden for at samles hver anden mandag til SIADs arrangementer. Jeg missede det i Haderslev men deltog i Esbjerg. Jeg forsøgte også at få mine ellers fornuftige kolleger med….de måtte ikke for konen!

    Jeg måtte heller ikke for min kone, “det kan du ikke som familiefar” var hendes argument. Mit svar var “jeg kan ikke lade være som familiefar” og tog afsted alligevel. Hun er ikke meget for at jeg deltager næste gang, men forstår og accepterer at det nødvendigt for at vi i det mindste “gør noget” for at vores børn skal vokse op i et frit land.

    Til de arrangementer der har været har der været under 200 aktive per gang, sikkert nærmere 100. Hvis folk ikke engang gider bruge 2 timer af en mandag aften til at mødes til en fredelig markering af utilfredsheden med islamisering ser jeg mørkt på mulighederne for at “vinde en borgerkrig”….om den så foregår i stemmeboksen eller med lommeknive

    Kommentar by redneck — 20. februar 2015 @ 10:46

  15. Modstandskamp? – Som Thomas Bolding Hansen nævner med lidt andre ord, at hvis folk tager sagen i egen hånd, så virker det kontraproduktivt på sagen og bliver dermed medskyldige til terror. Underforstået hvis der bruges voldelige og ulovlige metoder. Anderledes stiller det sig med uddeling af flyveblade, som i modsætning til under besættelsen af Danmark i 1940’erne er lovligt med mindre der er tale om grove krænkelser af §266b. Der er også opklæbning af miniplakater såsom muhammedtegninger i det offentlige rum. Det vil ganske vist være at sidestille med hærværk, men næppe noget der vil virke anstødeligt på de fleste danskere, som i øvrigt er ganske vant til at se den yderste venstrefløjs klistermærker i gadebilledet.

    @redneck – Du gør det helt rigtigt. Din og andres deltagelse i demonstrationer er meget vigtig for at bekæmpe venstrefløjens meningsterror på gadeplan.

    Kommentar by T. H. — 20. februar 2015 @ 13:48

  16. Danmark er ikke det nærmest sikre land for velfærdsmigranter/lykkesøgere/asylshoppere fra f.eks. menap-stater. Ved hjælp af en effektiv grænseovervågning kan menap-asylsøgere/lykkesøgere opdages, pågribes og afvises ved grænsen. De i landet boende velfærdsmigranter og lykkesøgere sendes ud af landet, så hurtigt det er muligt.

    Kommentar by F. Jensen — 20. februar 2015 @ 18:40

RSS feed for comments on this post.