21. december 2008

To slags mareridt…

Den sidste uges tid har Folketinget diskuteret levevilkårene for en mordmistænkt tuneser, og igår blev den såkaldte tuneserlov vedtaget med et snævert flertal. Oppositionen betragter det sikkert som et nederlag, men altså, set herfra – tabte vi i samme øjeblik vi påbegyndte diskussionen.

Proportionerne må på plads, og til det projekt er Truthtube.tv yderst velegnet.

Her er adskillige videoer med groteske titler såsom Beheading of Innocent Hostage, Burned Alive! og Beheading of Young Russian Conscripts by Chechen Muslim Mujahideen.

Det er ikke sjovt – ikke engang lidt, og spændingen ved det ukendte bliver til væmmelse på et splitsekund.

Apropos.

  • 19/12-08 DR Online – Mareridt for indvandrere i Italien.
  • “Mange fattige afrikanere kommer til Italien i synkefærdige både i håb om et bedre liv – men drømmen bliver til et mareridt, fastslår Læger Uden Grænser.

    Organisationen prøver nu at gøre opmærksom på de horrible forhold, mange af de ulovlige indvandrerne lever under… De bor i tomme huse eller lukkede fabrikker uden rindende vand, elektricitet eller varme…”

    Oploadet Kl. 02:40 af Kim Møller — Direkte link23 kommentarer

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6410/trackback

    23 Comments »

    1. Hvad hjælper det, at Læger Uden Grænser gør opmærksom på de umenneskelige forhold de ulovlige indvandre lever under, når de bliver lokket til EU med håbet om at protistuere sig til et “ægteskab” og dermed blive lovlig!!!indvandre ifølge “metadon”-dommen????
      Dette er galematias i første grad!
      Og vi finder os i det!!!!!!
      Vi troede vi havde forbehold med hensyn til udlændningeloven…ha..ha..ha…vi er blevet taget i r….
      Dating!!!-EU sammenfører nu bådflygtinge med tvangs!ægteskabs liderlige!!!EU-borgere, hvor afskyeligt!!
      Snig dig ulovligt over grænsen, luft en hund, gift dig med en alfons og få opholdstilladelse….
      Er jurister, EF-dommere menneskelige????

      Kommentar by li — 21. december 2008 @ 03:10

    2. Som bosat i Italien, så vil jeg lige indsparke at der er utroligt mange etniske Italienere, specielt i Syd Italien der også lever under kummerlige forhold.

      Mange af disse mennesker lever også uden moderne fornødenheder, Men ifølge Læger uden grænser skal ulovligt indvandrede selvfølgeligt forgyldes som i Danmark så endnu flere finder vej herop.

      Kommentar by Hans L — 21. december 2008 @ 09:31

    3. Disse videoer er jo blot en demonstration af halal-slagtning. At kritisere dette vil være at kritisere islam. Det er vel derfor Amnesty International ikke har været på banen i denne sammenhæng.

      Kommentar by Cykelsmeden — 21. december 2008 @ 10:55

    4. Det er et nederlag for indvandrere at komme til Europa, men det er også et nederlag for Europa at skulle lukke dem ind.
      Australien har fundet løsninge på problemet. Der evakuerer man dem nu til Juleøen i Stillehavet, en ø på størrelse med Bornholm.
      Måske de der kan lære at forsørge dem selv, det har slået helt fejl i Europa.

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 21. december 2008 @ 11:22

    5. Flere af de unge terror-sigtede og terror-dømte “danskere” har haft sådanne videoer på deres computere. En opbevarede videoerne i en mappe med titlen “Min slagtemappe”.

      Videoerne sælges desuden flere steder i islamistiske miljøer. Mener, at boghandleren fra Brønshøj (ham, der nu sidder fængslet for opfordring til terror og som tidligere har været gift med Islamisk Trossamfunds kvindelige talsmand) har distribueret nogen af disse videoer.

      At se og optage sådanne videoer er udtryk for en moralsk fallit. De udstiller imidlertid et væsentligt problem: Hvordan bekæmper vi personer, der så langt fra spiller efter vores regler?

      Det spørgsmål skal vi have svar på.

      Kan en fight-fire-with-fire-strategi, som Tom Tancredo advokerer for, være en mulighed?

      http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Tancredo

      Under alle omstændigheder synes vi med de nuværende magtmidler at stå magtesløse, mens vandet fosser ind i det demokratiske skib.

      Kommentar by Fiskeøje — 21. december 2008 @ 12:08

    6. For fanden da, efter at have set bare en lille bid af et af de klip, er jeg ikke mere i tvivl om hvad vi skal gøre, vi skal have indsamlet samtlige atomvåben i verden og de skal detoneres over muslimske lande, mennesker der er så syge i potten pga. en bog, fortjener ikke at få lov til at leve.

      Kommentar by Fritz — 21. december 2008 @ 14:54

    7. Jeg kan ikke anbefale folk at se videoerne. Det er så modbydeligt!! Men fint at Kim gør opmærksom på problemet!!

      Kommentar by Andreas — 21. december 2008 @ 16:39

    8. @ Falkeøje
      Hvad er det for e historie om Australien? De har da kæmpe problemer med islamisk imperialisme og der kommer flere og flere.

      @ Fritz
      Nu er de jo ikke alle lige syge i potten og der er jo heller ikke nogen grund til at vi skal blande os i hvordan de opfører sig dernede, så længe de ikke kommer herop.

      Kommentar by RettenTilSelvforsvar — 21. december 2008 @ 16:47

    9. @ RTS 8

      Cristmas Island bliver brugt til at internere båd”flygtninge” der bliver opsnappet af den australske flåde eller handelsskibe. (Hvordan man så ellers flygter fra Afghanistan i en båd.)

      Centret på øen er netop blevet genåbnet af labour-regeringen efter at have været lukket siden valget sidste år.

      Muslimske invandrere er et andet problem, de kommer til kontinentet på fuldt legitimt vis og begynder så at lave ballade når de har fået deres pas.

      Kommentar by Mikael — 21. december 2008 @ 16:56

    10. Hvorfor er der ingen danske journalister, der sætter fokus på de her videoer???
      Nååhhh nej, det passer ikke ind i deres kram. DR2 kunne da passende lave en helaftensudsendelse om emnet. Så kunne de sandsynligvis udlede, at det er vores egen skyld. De stakkels morderiske muslimer kan man da intet bebrejde, vel?

      Kommentar by ramses-2 — 21. december 2008 @ 17:25

    11. Intet holder islams rettroende tilbage i denne Jihad mod Vantro, som for Europas vedkommende er den islamiske verdens 3. forsøg på at underlægge området islam.

      Det virker fuldstændig forrykt at de Vestlige lande godtager dette – for det er krig der føres mod os.

      Er hovedparten af Vestens politiske ledere forbrydere siden de ofre deres egne lande og befolkninger til den islamiske verdens igangværende ekspansion ?

      Hvad nøler vi, de ikke-islamiske befolkninger, efter ?

      At bliver erobret og underlagt Dhimmistatus ?

      Eller kan man virkelig vinde krigen mod en sådan fjende, der ingen grænser har for udførelse af bestialitet, ved at agere på den måde f.eks. EU gør det ?

      Er problemet måske at Vesterlændingene ikke har fattet HVAD det er for regler og love muslimer følger ?

      Disse har intet at har gøre med hverken humanisme, rationalitet og objektivitet.

      Desværre for os, og specielt for vores egne børn og deres efterkommere, har vi ikke tiden og demografien på vores side.

      Kommentar by Vivi Andersen — 21. december 2008 @ 18:06

    12. Mere kulturberigelse for fuld udblæsning i Storbritanien.

      Onani dræber to mennesker:

      http://amtsavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081210/RAM/797855610/0/temaall

      Kommentar by Johansen — 21. december 2008 @ 18:07

    13. Fuldstændig perverse videoklip.
      Den eneste løsning er at sætte hårdt mod hårdt mod de satans feje og perverse svin! Bruge deres egen metoder mod dem

      Kommentar by Oskar — 21. december 2008 @ 19:56

    14. ->8
      RettenTilSelvforsvar,
      Jeg ved det godt, men det er ren frustration, frustration over at selvom vi har haft denne diskussion, for mit vedkomne i ca. 2 årtier er der intet sket, jo det er blevet værre og værre, ikke engang med Anders fup og slæng er det blevet bedre, ham der kunne være redningsmanden, har bukket sig forover med let spredte ben, og Poul cykelhjelm, Martin Schulz og resten af EUSSR fascist slænget, pumper bare løs indtil de har fået resten af vores land, med dommedag til følge.

      Kommentar by Fritz — 21. december 2008 @ 20:47

    15. Så én af videoerne. Det er rigeligt.

      Hvem gør den slags i en guds navn?

      Og hvem svælger i den slags?

      Det er perverst og efterlader ikke en med meget håb.

      Kommentar by Fiskeøje — 21. december 2008 @ 22:45

    16. I en ikke så fjern fremtid vil denne slags videoer blive filmet her i Europa – det er kun et spørgsmål om tid…

      Kommentar by Jacob Andersen — 21. december 2008 @ 23:49

    17. Disse videoer er lige så rystende som film af nazisternes grusomheder under 2. Verdenskrig.
      Alverdens anstændige muslimer må forlanges at tage afstand fra dette, ligesom anstændige tyskere tager afstand fra Hitler.
      De politisk korrekte, der hidtil kun har haft nazismen som indbegrebet af ondskab, må nu medtage islamismen i deres besværgelser – så meget mere, som nazismen er historie, mens islamismen er fremtiden.

      Kommentar by GB — 22. december 2008 @ 09:21

    18. Når jeg nogle gange er ved at blive en anelse blød – fx efter en weekend med gamle studiekammerater fra den forkerte front i kulturkampen – plejer jeg at se:

      http://www.youtube.com/watch?v=cJpYlaFaCAs

      Det er så forfærdeligt at se på – en stakkels kvinde med sit lille barn ydmyges på det groveste. Reelt er hendes brøde, at hun er smuk og har hængt ud med en kristen.

      For hver dag, der går, priser jeg mig lykkelig for, at der trods alt findes EN militær stormagt, der har indset truslen fra islam, og som rykker på erkendelsen.

      Kommentar by Hans — 22. december 2008 @ 10:22

    19. føj for den – så lige “sickining 12 year old murder”. En knægt på 12 reciterer noget koran-ævl, hvorefter han med en stor kniv nærmest saver halsen over på en mand

      Kommentar by Hans — 22. december 2008 @ 16:50

    20. Disse ringe undskyldninger for mennesker forstår kun een ting:
      FRYGT.

      Det er ikke uden grund at den eneste måde man kan styre de lande på er med vold og tyranni. De forstår ganske simpelt ikke andet.
      Flere kloge mennesker har sagt at den eneste måde man kan få muslimerne til at opføre sig ordentligt på, er at gøre dem fandens bange for hvad vi vil gøre ved dem hvis de ikke arter sig.
      Personligt ville jeg fange dem, skære dem i små stykker, give knoglerne til hundene, kødet til grisene -og så ville jeg slutte af med at æde en stor flæskesteg for at fejre at der i det mindste kunne komme noget godt ud af dem.

      Kommentar by Tony Albers — 22. december 2008 @ 21:21

    21. Af uvisse årsager er fupflygtninge fra bl.a. libanon, irak, iran og somalia endnu ikke blevet hjemsendt. Fupflygtninge/økonomiske flygtninge har den mærkværdige vane at rejse på lange besøg i det land, som de er flygtet fra.

      Kommentar by Poul — 22. december 2008 @ 21:47

    22. Tuneserloven ja, vi kan ikke sende en terroristspirer hjem, men vi udleverer rask en påstået DANSK nazist til Tyskland for en “forbrydelse” der ikke er ulovlig i Danmark,,,Flooot EU og deres støtter.

      Som sagt i andre tråde dog om dyremishandling, har jeg også set rigeligt af disse modbydlige videoer af “fredens religions helte” så nej jeg har ikke tænkt mig at se en eneste til.

      Jeg kan huske at jeg af en kammerat fik tilsendt en dvd KUN med disse modbydligheder over to timer rendyrket vold og drab, det var mere end rigeligt, og den sidste halve time fik jeg aldrig set.

      Kommentar by Whodares — 22. december 2008 @ 22:56

    23. @ Jacob Andersen:

      “I en ikke så fjern fremtid vil denne slags videoer blive filmet her i Europa – det er kun et spørgsmål om tid…”

      Det VAR det. Du kan finde tilsvarende videoer fra Bosnien.

      Henrik

      Kommentar by Henrik — 23. december 2008 @ 18:15

    RSS feed for comments on this post.