29. december 2008

Danske palæstinensere demonstrerede: “Der er kun én Gud – og jøderne er guds fjender.”

Søndag demonstrerede herboende palæstinensere mod Israel.

I Gellerup var der ifølge TV2 Nyhederne mødt 600 op, og som det ses herunder – også kommunister.

(TV2 Nyhederne, online 28/12-08 20.15; Luftangreb vækker opsigt i Danmark)

Hovedstadens demonstration var arrangereret af Islamisk Trossamfund, og havde ifølge DR Update mere end 1000 tilhørere. Den foregik foran den israelske ambassade i Hellerup, men kunne efter indslaget at dømme ligeså godt være afholdt foran den jødiske synagode i Krystalgade.

(DR Update, online 28/12/08 17.56; Islamisk Trossamfund demonstrerer i Hellerup)

Oploadet Kl. 05:35 af Kim Møller — Direkte link45 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6426/trackback

45 Comments »

  1. Ja, det går godt.

    Mon der er mere i vente: http://fremskridtdk.wordpress.com/2008/11/29/radikal-muslimsk-d%c3%b8dsstraf-og-handsafhugning/

    Kommentar by Karsten Lund — 29. december 2008 @ 05:54

  2. Hvor mange muslimer var det lige, der var på gaderne og demonstrere imod de horrible islamiske terrorangreb på civile og uskyldige i Mumbai for nylig??
    100?
    10?
    0?

    Kommentar by Onion — 29. december 2008 @ 06:23

  3. Og nu vil Nordmændene have strengere straffe for enhver kritik af religion. Det vil da totalfrede muslimerne. Jeg må se at kalde min livsanskuelse for en religion.

    Kommentar by Cykelsmeden — 29. december 2008 @ 08:51

  4. Tak Anker pikhoved, tak din lille nar.

    Kommentar by Fritz — 29. december 2008 @ 09:33

  5. Mon ikke det er oversat forkert, de har jo nok råbt at jøderne er allans bedste venner, ellers ville muslimerne jo ikke være med i fredens religion…….

    Men er sådan en udtalelse ikke tæt på noget DRC skal kigge på, nu Pia K lige er indbragt for FN for hendes udtalelser om Asmaa

    Kommentar by Broholm (ordblind — 29. december 2008 @ 10:06

  6. @3 Cykelsmeden: “Jeg må se at kalde min livsanskuelse for en religion.”

    Eller bedre endnu: Kald din politiske overbevisning for en religion. Kald din politik for en race. Opfind en mængde privilegier, som du larmende påberåber dig skal gælde for denne “race”. Så er den hjemme!

    Kommentar by AN — 29. december 2008 @ 10:25

  7. Man kan jo så spørge om hvad fagforeningen 3F har at gøre i det selskab, ved sådan en demonstration? Men det er vel efterhånden en gammel tradition at fagforbund holder med “den antidemokratiske fløj”?
    Modviljen mod Israel (og USA) er ihvertfald ingen nyhed i de kredse og da sovjetunionen er død er det åbenbart muslimerne der skal tage over.

    Kommentar by PB — 29. december 2008 @ 10:41

  8. Nu har Hamas endelig fået det som de gerne vil ha det: Retfærdiggjort deres offerrolle ved at smide i hundredevis af hjemmelavet raketter i hovedet på israelerne, så mange, at man fra israelsk side har været nødt til at gøre noget ved det, nemlig svare igen.

    Det eneste, der undre mig er, at Hamas ikke har haft hovedkvarter unden en børnehave, en skole eller et andet sted, hvor kvinder og børn er samlet i større mængder – sikke de så kunne komme til at løbe rundt i gaderne med lig og råbe og skrige og svinge og affyre rifler op i luften.
    Men vi har vel heller ikke hørt det sidste fra den kant.

    Og hvor er alle de palæstinensere kommet fra, der render rundt i Københavns gader og skaber sig? Mig bekendt omfattede den Radigale palæstinenserlov i sin tid i 80erne kun omkring 360 personer.
    Hvordan er de blevet til 20.000?

    Få venligst al det PAK sendt hjem, hvor de kom fra!
    Og er der nogle af de røde fascister fra 3F, der ikke kan leve uden deres arabervenner, jamen så send da bare dem med ned til taberland.

    Kommentar by Bodil — 29. december 2008 @ 11:19

  9. Nu venter vi kun på, at DRC anmelder Islamisk Trossamfund for ‘Hate Speech’…..

    Kommentar by JensH — 29. december 2008 @ 11:43

  10. @ JensH
    Nja… udviklingen går desværre i den anden retning, hvor den modbydelige idelogi iSLAM fredes og iSLAM-kritikerne gøres til system-kritikere som så skal fængsles ligesom i det gamle USSR og DDR, nu om dage kaldet diktaturet EU.

    Kommentar by li — 29. december 2008 @ 14:28

  11. DE TROENDE VS. DE VANTRO

    Sura 8 – al-Anfal – handler om krigsførsel, jihad. Et hyppigt tilbagevendende tema i Koranen. Lad os først se på, hvem det er der strides. De Troende vs. De Vantro. Hvem er de troende?

    Sura 8:2: De troende er dem, hvis hjerte fyldes med ængstelse, når Gud bliver nævnt…

    Og de vantro?

    Sura 8:22-23: De værste dyr hos Gud er de døve og stumme, som ikke har nogen forstand. Hvis Gud havde kendt noget godt i dem, havde Han givet dem hørelse. Men hvis Han havde givet dem hørelse, havde de vendt sig bort i afvisning.

    Og hvor står Gud så i det hele?

    Sura 8:12: Da din Herre åbenbarede for englene: “Jeg er med jer, så lad dem, der tror, stå fast! Jeg vil sætte en skræk i livet på dem, der er vantro. Hug dem over nakken! Hug dem over hver en finger!”

    Hug dem over nakken! Hug dem over nakken??? Og så er det vist på tide, at vi gentager en lille leg, som vi sidste legede her. Vi skal lege ‘Prøv at forestil dig, at dette bliver taget alvorligt!’ Legen er simpel, og går ud på forestille sig, hvordan det må være at læse disse ord for en muslim, som har den blindest mulige tillid til at Koranen er Guds ord….

    Vi tager lige en pause, mens læserne ‘leger’

    Jeg har ikke tænkt mig at fortælle, hvad jeg selv får ud af ‘legen’. Jeg har ikke tænkt mig at konkludere på hvordan andre læser Koranen. Men jeg opfordrer folk til at spekulere over det…

    DET VAR IKKE JER, DER SLOG DEM IHJEL, MEN GUD, DER SLOG DEM IHJEL…

    Og legen fortsætter for Gud åbenbarer endnu mere specifikke retningslinier:

    Sura 8:15-16: I, der tror! Når I på fremmarch møder dem, der er vantro, må I ikke vende ryggen til dem! Den, der da vender ryggen til dem – med mindre han bøjer af for at kæmpe eller vil slutte sig til en deling – er hjemfalden til vrede fra Gud. Hans herberg er Helvede. Hvilket ulykkeligt endeligt!

    Så der er ingen tilbagetog i kampen for at hugge de vantro over nakken. Men folk kan have alle mulige indvendinger mod at hugge de vantro over nakken. Nogle vil måske have svært ved at leve med et drab på deres samvittighed. Hvad gør man med dem? Det har Koranen svar på:

    Sura 8:17: Det var ikke jer, der slog dem ihjel, men Gud, der slog dem ihjel. Når du kastede, var det ikke dig, der kastede, men Gud, der kastede.

    Så er den ged vist barberet. Andre vil måske have indvendinger som relaterer til deres forpligtelser som familieforsørgere. Endnu engang har Koranen svaret:

    Sura 8:28: I skal vide, at jeres ejendom og jeres børn kun er en fristelse; men hos Gud er der en vældig løn!

    Voila! Børn er blot en fristelse, ikke en forpligtelse. Endnu en nybarberet ged til samlingen. Der vil sikkert også være nogen, som ikke kan lide deres chancer i åben krig mod de vantro. Men læser man lidt længere frem, så har Koranen søreme også et svar på den indvending:

    Sura 8:65: Profet! Anspor de troende til at kæmpe! Hvis der er tyve udholdende mænd af jer, vil de besejre to hundrede, og hvis der er hundrede af jer, vil de besejre tusind af dem, der er vantro, for de er folk, der intet forstår.

    Så hvis styrkeholdet er 1:10 eller bedre, så er det fuld fart fremad. Nogle af jer har sikkert allerede glemt min tidligere opfordring, så nu gentager jeg den: PRØV LIGE AT FORESTIL JER AT I TAGER DETTE ALVORLIGT! Vi har en dæmonsiering af de vantro. Vi har en opfordring til at hugge de vantro over nakken. Vi har historiske henvisninger til konkret krigsførsel mod de vantro. Vi har forsikringer om at krigsførslen foregår i overensstemelse med Guds vilje. Vi har argumenter mod moralske kvaler forbundet med drab. Vi har en bagatelisering af forældres forpligtelser i forhold til deres børn. Og vi har en konstatering fra et omnipotent væsen af at de troende kan overkomme et misforhold i styrke. Forestil jer, hvordan det må være at læse den tekst ud fra det perspektiv at det er et omnipotent væsens sidste åbenbaring til menneskeheden.

    Kommentar by WilliamJansen — 29. december 2008 @ 14:33

  12. 9 JensH

    Jeg overvejer om ikke jeg skal anmelde Islamisk Trossamfund til DRC.

    Det er hadefulde ytringer mod jøderne og ikke kritik af jødedommen. Det sidste er selvfølgeligt helt i orden.
    Islamisk Trossamfund trænger til at smage deres egen medicin.

    Kommentar by Johansen — 29. december 2008 @ 14:47

  13. -> #10 LI

    “iSLAM-kritikerne gøres til system-kritikere som så skal fængsles…”

    Ingen tvivl om at det er multikultiernes endemål. Og denne ‘forbyd-kritik-af-islam’-proces er dog noget mere fremskreden i Norge end i Danmark:

    http://kpn.dk/article1554449.ece

    Kommentar by JensH — 29. december 2008 @ 14:50

  14. -> #11 Johansen

    “Jeg overvejer om ikke jeg skal anmelde Islamisk Trossamfund til DRC”

    Det burde jo ikke være nødvendigt når man tænker på hvor emsige DRC normalt er med at anmelde folk (læs: Danskere) bare de ser det mindste tegn på hvad de opfatter som ‘rascisme og fremmedhad’. Det plejer de sandelig normalt ikke at behøve nogen udefra til at opfordre dem til. Og med så klokkeklart et eksempel på rendyrket anti-semitisme, som vi igår oplevede ved Islamisk Trossamfunds demonstration, så burde samtlige af disse højtlønnede DRC-medarbejderer vel være ‘helt op at ringe’.

    Men omvendt, det kan da godt tænkes, at DRC i dette tilfælde har behov for at nogen minder dem om ‘epsioden’ igår foran Israels ambassade. Det har faktisk undret mig, at vi ikke har set DRC’s repræsentanter føre sig frem med denne sag i alle medierne idag. De plejer da normalt ikke at være så pressesky, eller hur???

    Kommentar by JensH — 29. december 2008 @ 15:35

  15. Får dem sendt retur – Det kunne være en god ting hvis vi sendte rødfascisterne med dem hjem, så kunne de jo prædike deres syge racistiske ideologi ‘multikulturalisme’ i de muslimske lande og se hvor langt de kommer med deres argumenter.

    Vores dages Nazister er i den grad multikulturalisterne.
    Enhedslisten, de Radikale, Social demokratiet og SF er forskellige gradbøjninger af Nazismen.

    Kommentar by Rolf Krake — 29. december 2008 @ 16:00

  16. DRC bliver mere end bare sandsynligt støttet af EU med midler og er i ledtog med lignende NOG’er i en række lande, venstrefløjen har altid haft en mani med at bruge andres penge og har raffineret deres ekspertise i systemsnylteri.

    Det bør være et krav til regeringen at ingen statstøtte bør gives til NGO’er og politiske organisationer, når man tjekker ‘Ægteskaber Uden Grenser’ er det kommunerne der betaler gildet gennem en snedig systemsnyltning hvor de kan skrive deres arbejdstimer til kommunerne.

    Sådanne udplyndringer af skatteydernes penge bør stoppes, og specielt når man tænker på at de fører folke og samfundsfjendsk samt landskadelig virksomhed.

    Det kan ikke være rigtigt at folk betaler skat til formål der intet har med noget somhelst fornuftigt at gøre.

    Kommentar by Rolf Krake — 29. december 2008 @ 16:18

  17. Fagforeningen 3F var medarrangør af den anti-israelske demonstration foran den israelske ambassade. Dermed tager 3F medlemmerne som gidsler i en poltisk manifestation:

    http://www.berlingske.dk/article/20081228/danmark/812280334/

    Kommentar by Johansen — 29. december 2008 @ 17:08

  18. Opråb!

    Er der nogen, som ved i hvilket kapitel af Hamas` charter det præcis står, at de ikke anerkender staten Israel?
    Står der noget sort på hvidt om Israels udslettelse i Hamas´ charter?

    Kommentar by Johansen — 29. december 2008 @ 17:11

  19. Billederne og citaterne fra demonstrationen viser et meget godt billede af multikulturens bagside: jødehad og religiøs intolerance.

    Kommentar by Janne — 29. december 2008 @ 17:12

  20. -> Johansen

    “Står der noget sort på hvidt om Israels udslettelse i Hamas´ charter?”

    Eks. “Israel will exist and will continue to exist until Islam will obliterate it, just as it obliterated others before it” (The Martyr, Imam Hassan al-Banna, of blessed memory).”

    Pudsigt nok står også noget om at de ugudelige også skal udslettes – en information kommunisterne godt kunne bruge.

    http://www.mideastweb.org/hamas.htm

    Kommentar by Kim Møller — 29. december 2008 @ 17:23

  21. -> #17 Johansen

    “Står der noget sort på hvidt om Israels udslettelse i Hamas´ charter?”

    Det gør der faktisk i artikel 13 af Hamas’ charter:

    “Hamas’ stærke afvisning af fred med Israel overfor det hjemlige publikum skyldes, at en fred ville krænke det mest grundlæggende dogme i organisationens tro, nemlig at Islam kræver, at Israel udslettes.

    Artikel 13 i Hamas’ charter lyder: “. . . At give afkald på nogen som helst del af Palæstina [altså acceptere Israel] er ensbetydende med at afsværge en del af religionen.” Hamas ville være nødt til at skrotte og genskabe fundamentet i sin religiøse ideologi for at kunne acceptere Israel.”

    http://www.israel-online.dk/nyheder/060325%20Hamas'%20dobbeltspil%20-%20Tal%20fred%20p%E5%20engelsk%20og%20ben%E6gt%20det%20p%E5%20arabisk.php

    Kommentar by JensH — 29. december 2008 @ 17:36

  22. 19 Kim Møller

    Tak for linket. Det skal bruges i et debatindlæg.

    Èn jeg kender er medlem af 3F er rasende over fagforeningens støtte til den anti-israelske demonstration i går. 3F gik sammen med Islamisk Trossamfund og pro-palæstinensiske foreninger, hvilket er helt hvilket er helt ude af proportioner. Ydermere blev der råbt islamistiske slagord, ja nærmest anti-semitiske slagord. Og forherligelse af martyrer. Føj for den lede.

    3F burde have en rigtig dårlig smag i munden, men det har de givetvis ikke. Har været inde at kigge på Boykot Israel, men kan ikke finde 3F der. Til gengæld er der mange andre bl. a. enhedslisten, SF og flere socialdemokrater, som ønsker at boykotte Israel. Det giver mig væmmelse!

    Kommentar by Johansen — 29. december 2008 @ 17:38

  23. I dag havde Odenses borgere den udsøgte “fornøjelse” af vajende palæstinensiske flag ved en Gaza-demonstration på pladsen foran rådhuset.
    Én af talerne var vores allesammens Asmaa Abdol-Hamid:

    http://www.fyens.dk/article/1151193:Odense–Gaza-demonstration-paa-Flakhaven

    Kommentar by Johansen — 29. december 2008 @ 18:12

  24. -> #22 Johansen

    Jeg synes ikke rigtig jeg kan se borgmester Jan Boye på de billeder du linker til?? Han er da ellers blevet bon-kammerat med salafisterne i Islmaisk Trossamfund.

    Kommentar by JensH — 29. december 2008 @ 18:31

  25. Det der både er tragisk og informativt er, at det er ledelsen i Damscus der styrer hele molevitten. Og demed også Syrien og ikke mindst Iran. Bare send raketterne afsted, for de ved jo godt Israels svar. Mellemøsten skal være et ragnarok, så boltrer de islamiske psykopater sig bedst. Palæstinensernes ofre rager dem en papand, de tjner kun den gode sag.

    Måske hænger det også sammen med Obamas magtovertagelse. Men iranerne ligger bagved. Jo mere ild i gaden jo bedre. Derved har Israel heller ikke tid til at angribe deres atomredaktorer.

    Det bliver tydelige og tydeligere at Islam bliver dette århundredes marridt. Det blivr interessant at se, hvornår Vestens politikere vågner op. Men det varer mindst 20 år.

    Kommentar by fønix — 29. december 2008 @ 18:56

  26. Palæstinenserne i Danmark, de 600 som demonstrerede foran Israels
    ambassade mod angrebet i Gaza, er påfaldende ensrettede, hvilket fremgår af udtalelser citeret til dagens B.T. på side 8 :

    Mohamed Mehme, pressesekretær for Islamisk Trossamfund:
    »Det internationale samfund skal lægge mere pres på Israel,
    og anerkende Hamas som en demokratisk valgt regering.
    Det var sådan Sydafrika kom af med apartheid.«

    Zainab El-Belfagi, oprindelig fra Gaza:
    »Uden dialog kommer vi ingen vegne. Men det kræver, at Israel stopper
    bombningerne og blokaderne, der gør det umuligt for palæstinenserne at leve et rimeligt liv. Israel skal anerkende Hamas -for det er en
    demokratisk valgt ledelse.«

    Sharif Al Guteuy:
    »Vi må hæve vores stemmer, så danskerne, europæerne og hele verden kan høre os og finde ud af, hvad der sker for vores folk.
    Vi skal have skabt en palæstinensisk stat, hvor der ikke skal bo jøder
    Palæstina skal være et land for muslimer og kristne -ingen jøder * .«

    Bassam Diab:
    »Europa og USA har støttet Israel hele vejen, og derfor får Israel lov tildet her. Der mangler international vilje til at få konflikten standset. et internationalt pres og en opbakning til FN kan være løsningen.«

    Og igen, dette er citeret fra B.T.
    Den mand som lærte muslimerne at hade jøderne var Stormuftien af Jerusalem, Amin el-Husseini, efter sigende Arafats grandonkel.
    Dette er skrevet i kultursektionen af Jyllands-Posten, fredag den 25. maj 2007, fra side 6 til 9.
    *)Jødefrit Palæstina som Kasem Ahmad krævede da han blev interviewet
    af Jyllands-Posten søndag den 2.september 2007, hvilket resulterede
    i læserbrevstorm af protester den følgende dag.
    -Og desuden er det en tilsnigelse, at der er plads til kristne i et muslimsk Palæstina, idet Kristne mindretal mobbes ud af Levanten.

    Hvis Palæstinenserne vil have jøderne smidt ud i havet, fortjener Palæstinenserne ingenting. -Når de vil have alt eller intet.

    Kommentar by HelgeD-H — 29. december 2008 @ 19:04

  27. —>#22 Johansen
    Asmaa Abdol-Hamid.
    Derhjemme kaldes hun “Hende den skrækkelige”.

    Kommentar by HelgeD-H — 29. december 2008 @ 19:08

  28. 22

    Johansen

    Vi ser sigende nok aldrig demonstranterne i partisantørklæder gå på gaden og demonstrere mod talebans mange drab og vold i bl.a. Indien, Afghanistan og i Pakistan. Vi ser dem heller aldrig demonstrere mod religiøse overgreb i Iran, Syrien og i tilsvarende lande. Vi ser dem heller aldrig kritisere Hamas. Men de partisantørklæde klædte demonstranter giver da selv gode argumenter for at vi skal bevare en meget stram indvandrerpolitik og det kan måske få nogle politikere til at overveje også at lave en aktiv udvandrerpolitik.

    Kommentar by Janne — 29. december 2008 @ 19:12

  29. At der i DDR’s vinkling af historien om Israels kamp mod terrorister optræder blomstrende vendinger som; Gaza er verdens største fængsel, overrasker ingen… Det er helt i tråd med tidligere udgydelser om blandt andre; Frihedskæmperne fra Hezbollhahahaha!

    Men jeg skal love for, at TV2 i deres jagt på meninger om Israels kamp for egen sikkerhed, er fuldt på højde med DDR i deres venstredrejede mikrofon svingende dagsorden… En obskur kommentator (et fruentimmer fra berlingske!!!) udtalte i et tlf interview: blablabla og “Israels rabiate angreb…” og blablabla….!!! RABIATE!? Og hun er journalist på en borgerlig? avis? Åhhhh, hvor jeg ser frem til genindførsel af offentlig gabestok!

    Kommentar by Ab initio — 29. december 2008 @ 19:20

  30. Palæstinenserne, der kæmper for at få nogle landområder tilbage (eller er endemålet at udslette Israel?), er i fuld gang med at tage danske landområder fra danskerne.

    Kommentar by Fiskeøje — 29. december 2008 @ 19:47

  31. Man bliver snart så edderspændt rasende over den fordummelse islam kan slavebinde hele folkefærd med, samtlige vestlige demokrtier burde straks sende våben og soldater for at HJÆLPE Israel en gang for alle at smadre de rådne skidderikker en sådan røvfuld (som om de ikke har fået rigeligt de gange det lille Israel har smadret deres ellers enorme hære)at de aldrig aldrig mere turde åbne munden med mindre det var venlige ord der kom ud.

    Arabere og så indsmurt i islam er nok den værste cocktail på denne jord, nazister og kommunister er små spejderdrenge i forhold til de ødelæggelser og den fordummelse islam står for.

    Og tiden er krafteddme snart inde til at ALLE frie mennesker i Israel i Danmark ja overalt tog os sammen en gang for alle og udråbte vore områder til islamfri områder (af hensyn til folkesundheden)de der insisterer på den forkvaklede tro må så sendes til en øde ø indtil det passer dem at vende tilbage til deres islamiske paradis stater.

    Og tiden er fandenrasemig inde til at sige fra NU !

    Kommentar by Whodares — 29. december 2008 @ 20:35

  32. Det var da også Anker Jørgnsen som gik i forbøn for de statsløse Palæstinensere, som besatte en kirke, og sultestrejkede, som medførte
    palæstinenserloven.
    De statsløse Palæstinensere kan få sig en stat -Danmark.
    De skal bare have smidt (de racistiske) danskere ud, eller
    få danskerne til at konvertere.
    »Et løfte overholdt “de”, de lovede at tage vores land, og tog det.«

    Kommentar by HelgeD-H — 29. december 2008 @ 20:42

  33. Derfor vinder Israel:

    http://plancksconstant.org/blog1/2006/08/why_israelis_will_wi.html

    Kommentar by JensH — 29. december 2008 @ 21:54

  34. -> #28 Ab initio

    ” En obskur kommentator (et fruentimmer fra berlingske!!!) udtalte i et tlf interview: blablabla og “Israels rabiate angreb…” og blablabla….!!! RABIATE!? ”

    Var det Berlingske Tidendes Mellemøst-korrespondent Louise Stigsgaard Nissen?? Hun erihvertfald helt ufattelig pro-Palæstenensisk i sine reportager fra denne Israelske (forsvars)krig mod HamaSS. Hendes seneste artikel på Berlingske.dk har overskriften “I dag er vi alle Hamas”:

    http://www.berlingske.dk/article/20081229/verden/712290081/

    Hun omtaler konsekvent krigen som “Israels angreb på Gaza”, og hun får vel nærmest Poul Høi’s ‘reportager’ fra den Ameriaknske valgkamp til at tage sig objektive ud. Berlingske Tidende er virkelig blevet en parodi på en borgerlig avis.

    Kommentar by JensH — 29. december 2008 @ 22:42

  35. http://www.bt.dk/article/20081229/nyheder/812290387/

    Heldigvis for venstrefløjen, kan man også slås i mellemdagene, og når det er USA eller Israel, så er volden jo ok…

    Kommentar by Broholm (ordblind — 30. december 2008 @ 00:05

  36. Palæstinenserne afholdt igen en “Gaza-Demonstration”. Nej, snarere den evindelige “Død over Israel” demonstration, som så mange gange før, som vi andre så skal være tvangsindlagte til at se og høre på. Tænk hvis et par forkølede bedstemødre havde vovet at afholde demonstration imod Hamas konstante bombardementer af det sydlige Israel, ja så havde allahs tapre sønner straks iværksat SMS-kæden og rykket ud og aftstraffet de formastelige.
    I øvrigt, nogle venlige “godhedsorganisationer”, som feks. Røde Kors, nå nej halvmåne, burde ha uddelt tudekiks og trøstemælk til disse stakler. For nu piver de igen som stukne grise over at deres højtbesungne helte, terrororganisationen Hamas der kun kan føre krig med kvinder og børn som skjold, bliver sat læsterligt på plads og får som fortjent. Den dag palæstinenserne selv ønsker fred, vil de få det af Israelerne med øjeblikelig virkning. Men det sker aldrig.

    Kommentar by Jacob Andersen — 30. december 2008 @ 01:15

  37. @ Johansen

    Du skal ikke engang et halvt hundrede år tilbage for at se hvordan fagbevægelsen explicit var anti-semitter, verdenskrigens ofre til trods.

    De svin er de modbydeligste væsner på Dansk jord. Gennem mit job er jeg i daglig kontakt med dem som fuldmagtshavere for borgere, og de er de mest uduelige idioter nogle kunne forestille sig at være repræsenteret af, og for dem er det at SE UD SOM OM de repræsenterer deres medlemmer med hele arbejderklassens retfærdige harme udelukkende en money-spinner at kunne retfærdiggøre deres latterligt høje kontingenter.

    Kommentar by DaLi — 30. december 2008 @ 13:52

  38. #17: Derfor står jeg også i en af de “grønne” fagforeninger. Alle fagforeninger under LO styres jo af gamle beton-kommunister og -socialister.

    Kommentar by Anna Lyttiger — 30. december 2008 @ 15:28

  39. >37 DaLi

    Jep. Derfor er de danske pamperfagforeninger også dømt til ad uddø. De var børn og sgu bare rage til sig. Sådan er det med socialismen. Den kan ikke moste sine egne idealer, en skid.

    Og godt var det at de i nogle år, fik indført rettigheder for arbejdere, men det er slut nu, griskheden ødelagde det hele. Reelt behøver en fagforening ikke at koste mere en et par hundrede om måneden, for at løbe rundt.

    Men når de sidste fagforeninger er faldet, så har vi ,,klondyke,, samfundet. Survival og the fittest and luckiest and most violent. Hurra for venstrefløjen, de står på listen over de 10 største svin i historien.

    Kommentar by Solipsisyfos — 30. december 2008 @ 23:31

  40. 37 Dali

    Det undrer mig, at jeg ikke kan finde noget om demonstrationen inde på 3Fs hjemmeside. Det må vel være fagforeningen 3F, som Berlingske Tidende refererer til d. 28/12 i artiklen “Danske demonstrationer mod Israel”?

    Har nogle Uriasposten-læsere evt. læst om, at 3F skulle være medarragør af den anti-israelske demonstration foran den israelske ambassade forleden? Så ville jeg være taknemmelig, om man ville linke hertil.

    Kommentar by Johansen — 31. december 2008 @ 00:35

  41. hør her:
    1:det hedder palæstina.

    2:israilerne har overtaget palæstina med at dræbe folk og børn.

    3:vis der ikke var israiler i palæstina som dræber gvinder mænd børn babyer så vild de ikke flygte fra palæstina og bo rundt i jorand.

    4:palæstinenser vil til palastina igen og hjem men få israilerne ud først af landet og vis de ikke gør så bliver de her i i danmark og glem at de går ud men på en tidsbunkt kommer danmark til at hedde den islamiskland.

    5:I siger at palæstinenser i danmark er kriminelle det første det er jer dansker der fik dem til at være kriminelle de kommer ikke bar sådan for de er født her og voksed her i danmark de gik i børnehaver her i skoler arbejdt;de er ikke statsløse Palæstinensere de har den dansk statsbore så glem at i får dem ud.

    6:i skal bar vide at de pleste palæstinenser son er i danmark er født her så de er lige som jer er det bar forde i er blondiner og se er mørke jeg er selv palæstinenser min far er palæstinenser og min mor dansker så vis i vil have dem ud så betyder det os ud med mig. ved i hvad jeg siger ja jeg vil tilbage til min fars land det som er også min palæstina forever stolt palæstinenser og fuck alle der skal tale om dem og husk en ting lad være med at være recist mad palæstinenser eller så ved i ikke hvad der kan ske på en tidspunkt.
    og glem det med at sende palæstinenser hjem igen før i har fådet israilerne ud af den glem det husk det og i har ikke ret i nu israel vandt ikke i nu men vi venter lidt vi skal først overtag danmark.

    jeg vil bar have i skal se hvordan svensker respektere palæstinenser og hjælper til demosntasion selv den svenske politi hjælper til demostasioner de slår ikke lige som den danske paliti og andholder ikke folt til demonstasioner ligesom den danske polite. se på youtube skriv: gaza demostasion i malmø og se hvad de laver

    Kommentar by fuck israil — 18. oktober 2009 @ 05:07

  42. mohamed fra nivå 2990 fuck ak81
    alle sammen sut min pik fucking luderunger danmark bliver et islamiske land fucking hunde det os der styrer fuck ak81 fuck HA og
    i kan ikke smid os ud af landet så i alle sammen kan sut min pik

    Kommentar by moh — 18. oktober 2009 @ 11:37

  43. fuck danmark det er jer juder vi fucking træt at se på luder unger fuck jer alle sammen

    Kommentar by nivå 2990 — 18. oktober 2009 @ 11:41

  44. fuck ak81 fuck alle der taler om islam bare vent ak 81 i bliver blaffed af nørrbro perker vent og se ak 81

    Kommentar by stolt palæstinenser — 18. oktober 2009 @ 11:45

  45. http://www.youtube.com/watch?v=u_DTQo2NYz8

    se det her og hvad der kan ske med ak81 og HA

    Kommentar by vi styrer — 18. oktober 2009 @ 12:10

RSS feed for comments on this post.