7. marts 2015

Nethaderne på TV3 (2015): Tre navngivne danskere med ansigt, en anonymiseret homo-hadsk muslim

Det er tidskrævende at blogge om ikke-trykte medier, og med mindre der dukker noget interessant op, så vil jeg ikke skrive mere om TV3-serien ‘Nethaderne’. At dømme efter første afsnit er udsendelsessrækken ikke helt så ideologisk skævvredet som den svenske pendant, men det er stadig et problematisk set-up. Man lader en stor mørk fyr i læderbukser konfrontere debattører der har skrevet mere eller mindre usympatiske ting, men har nogen overtrådt loven, så burde de meldes til politiet, ikke gøres til genstand for et tv-dækket rollespil baseret på modsatrettet intimidering. ‘Nethaderne’ sendes hver onsdag på TV3, men kan også ses online på Viaplay.dk.

Det tog under fire minutter i første afsnit, så kunne man se en grædende Zenia Stampe, og et par minutter senere kom første diskrete henvisning til Uriasposten. Der sås en række kommentarer her fra siden, og lidt fra 180 grader og diverse Facebook-grupper.

“Hadet mod Zenia Stampe får frit løb på flere hjemmesider på den politiske højrefløj, men også på Facebook…” (speak)

(Kommentarer på Uriasposten, 29.-30. januar 2014: ‘Bjarne Binee’, ‘A Andersen’)

(‘Fritz’ og ‘Black Watch’)

(‘centerpoint’ og ‘Menig 442’)

“I hadet mod Zenia Stampe er der særligt to profiler som går igen. Maj-Britt Krittenstein og Mitty K. Olsen… Men hvem er denne Maj-Britt Krittenstein der altså opererer under falske profiler på nettet. Vi kan se at hun er mest aktiv om natten, og vi kan se at hun er samlingspunkt for en række personer der forenes i deres had til fremmede.” (speak)

Jeg kunne nemt have overset noget, men ingen af de viste kommentarer overtræder gældende lovgivning, og heller ikke de af mig udstukne retningslinier for moderation. Maj-Britt Krittenstein har mig bekendt ikke skrevet nogle af de viste kommentarer her fra siden, og derfor er det naturligvis forkert at illustrere ovenstående med et screencap af Uriasposten.

“Gennem intensiv researcharbejde har vi fundet frem til Maj-Britt Krittenstein, der både har hemmeligt telefonnummer og hemmelig adresse. Vi har sporet computerens IP-adresse til en forstad i København, og med hjælp fra et gammelt klassebillede og folkeregisteret, fandt vi frem til hvor kvinden bor. … Vi har flere gange besøgt kvinden med de hadefulde kommentarer på hendes adresse, for at få hende i tale, men hver gang har vi kun mødt nedrullede gardiner og lukkede døre. Nu har vi hørt fra en nabo, at kvinden er hjemme, så vi prøver igen at få en direkte forklaring på, at hvorfor hun under to forskellige navne skrev så hånende om Zenia Stampes tab.” (speak)

Vincent Hendricks er bedre end fagskolede tv-journalister ville være, men udsendelsen er vinklet alt for skarpt. Når man retter et sigtekorn mod en privatadresse, lader værten vælte gennem en opgangsdør, med det formål at gøre en pensionist til ufrivilligt aktør i en tv-udsendelse, så giver det altså et ringe helhedsindtryk. Meget i stil med Shansen-segmentet der lagde Krittensteins adresse online flere måneder før udsendelsen.

Våbentrænede jihadister der kæmpede for terrorgruppe skal støttes (Århus-modellen). Frustrerede danskere der skriver grimme ting på Facebook skal udskammes (TV3-modellen).

Så vidt hetzen mod Zenia Stampe, der udgjorde udsendelsens første del.

Anden del havde en bloggende somalisk homoseksuel i offerrollen. Hvor kommentarene til Zenia Stampe var utilslørede, så var kommentarene til Hamza Yassin beskåret og sløret uden navn eller ansigt på ‘gerningsmanden’. En mente den homoseksuelle skulle stenes, en anden at han var en hund der ikke fortjente respekt, og skældsordene havde tydeligvis en islamisk slagside. Det meste var personlige beskeder på Facebook.

(Sløret personlig Facebook-besked til Hamza Yassin)

(Hamza Yassin kalder den anonyme for ‘perker’)

En ung mand, der blandet andet havde skrevet “Jeg gennemknepper dig din bøsse” konfronteres ved en uddannelsesinstitution i det centrale Århus. Hendricks foregiver, at ville have en generel samtale om opførsel på nettet, og fyren, der anonymiseres, betragter tydeligvis sig selv som en klog debattør der ikke går over stregen. Da Hendricks nævner Hamza Yassin, fanger han udgangspunktet for samtalen, og går spontant fra interviewet. Hans tørklædeklædte veninde var gået i forvejen…

“Der er mange der går ind og kommenterer urationelt, men jeg kan godt lide at skrive nogle kloge ord og forklare hvorfor mine holdninger er sådan her, mens andre går ind og skriver en lidt spyende kommentar, det kan jeg ikke.” (Anonym muslim)

Udsendelsens sidste del var dedikeret til hadefulde kommentarer rettet mod Karen West, der blev chikaneret af ‘fremmedfjendske’ debattører på nettet, særligt to – Anders Peter Sørensen og Olaf la Cour. Begge er blandt de mange der har været udhængt på hadeblogs såsom Netavisen P77 (Shansen), DF-nyt (Carl-Erik Zølck) og Tosseanstalten (reelt Martin Salo). At de også var kilde til hetzen var tydeligt, men det fremgik eksempelvis ikke at der var taget grafik fra den anonyme hadeside ‘Tosseanstalten’. Grafik der inkluderer to helt irrelevante piger fra debattørens omgangskreds.

“Redaktionen har fulgt Achmed ali Muzzas adfærd på de sociale medier de seneste måneder. En dag skifter han, tilsyneladende ved en fejltagelse, sit coverbillede ud med et billede af en ældre herre.” (speak om APS’ alias på Facebook)

(TV3 hænger APS ud med hjælp fra Martin Salos Tosseanstalten)

(TV3 bruger Tosseanstaltens grafik, Tosseanstalten, 24. juni 2014: Falsk antimuslimsk…)

Det lykkedes ikke at få fat i Anders Peter Sørensen, da han boede på Filippinerne, og ikke havde lyst til at medvirke. Olaf la Cour, om hvem det blev fortalt, at han er tidligere politiker, fandt tv-holdet til gengæld i Thailand. Han imødegik forsøget på at associere kommentarene med Dansk Folkeparti.

Journalist: Er det dig der er Olaf la Cour?… den måde du og Anders Peter Sørensen vælger at debattere på, er det befordrende for debatten?

Olaf la Cour: Om det er befordrende? Ja, det sætter da igang i noget debat.

Journalist: Hvorfor – jeg står jo netop og spørger dig om tonen, og ikke dine politiske budskaber.

Olaf la Cour: Ja, men da jeg ikke er medlem af Dansk Folkeparti…

Journalist: – Det har du været!

Olaf la Cour: Jaja, men så behøver jeg altså ikke at klistre mig op ad hvad der er partilinien.

I et demokrati har selv grove kommentarer sin berettigelse, men trusler hører ingen steder hjemme, heller ikke dem der serveres diskret. Der skal være plads til spontane, barnlige, satiriske og onde ytringer, men kommentarer om dødfødte børn eller virtuelle patroner, bør ikke være en del af debatten på nogen måde. Det retfærdiggør dog ikke (endnu) en tv-dækket heksejagt, og da slet ikke med markante dobbelte standarder.

Danskere der skriver grimt om multikulturalister i lukkede grupper på Facebook hænges ud med navn og ansigt, den ene sågar i selskab med to helt uvedkommende. Muslim der hetzer homoseksuel i personlige beskeder bliver derimod sløret til uigenkendelighed.

(Anonymiseret homo-hadsk muslim og tre navngivne danskere med ansigt)

Oploadet Kl. 18:18 af Kim Møller — Direkte link50 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/64519/trackback

50 Comments »

  1. Var det ikke Karen West der skrev en FaceBook kommentar der lød nogenlunde som her ” Skal han have et besøg? “?

    Det ligner en bagtanke! Altså en trussel, hvilket i modsætning til de kommentarer hun selv har modtaget, er ulovligt. Hun burde meldes til politiet.

    Kommentar by Santor — 7. marts 2015 @ 18:46

  2. Hendricks er en nullitet,en professionel fuldtidskrænket.
    Til gengæld har han dobbeltstandarder omkring,hvem han synes det er synd for.Et lidet sympatisk menneske.

    Kommentar by - by Proxy - — 7. marts 2015 @ 18:48

  3. I øvrigt :

    Jeg er ikke bekendt med den interne homo-jargon men, “Jeg gennemknepper dig din bøsse” må anses for enten at være den dummeste kommentar nogensinde eller en kærlighedserklæring.

    Kommentar by Santor — 7. marts 2015 @ 18:52

  4. Add 1.

    Den korrekte vending var ” Skal vi hænge ham ud ” som har den samme truende klang.

    http://www.uriasposten.net/archives/59636

    Kommentar by Santor — 7. marts 2015 @ 19:13

  5. “Gennem intensiv reseacharbejde har vi fundet frem til Maj-Britt Krittenstein, der både har hemmeligt telefonnummer og hemmelig adresse. Vi har sporet computerens IP-adresse til en forstad i København, og med hjælp fra et gammelt klassebillede og folkeregisteret, fandt vi frem til hvor kvinden bor. … ”

    Sig mig en gang, er det overhovedet lovligt ?

    Kommentar by HMAK — 7. marts 2015 @ 19:53

  6. “Våbentrænede jihadister der kæmpede for terrorgruppe skal støttes (Århus-modellen). Frustrerede danskere der skriver grimme ting på Facebook skal udskammes (TV3-modellen).” – klog kommentar af dig, Kim. Det er et sygt samfund, som styres af intellektuelt udfordrede halvhjerner, fx Stampe. Hun har netop deltaget i endnu en misforstået ‘vi står sammen’-demo på Rådhuspladsen, hvor hun sagde noget om ‘tonen i debatten’. Er det monstro ‘tonen i debatten’, der får ISIS til at slagte i titusindvis af kristne og andre i Syrien, Irak og Libyen lige nu? Eller er det muhammedtegninger eller ‘tonen i debatten’, der får Boko Haram til at slagte og myrde kristne i Nigeria? Nope! Det er koranen, ja, det er så!

    Var det ikke mere relevant for medierne at tage den muslimske hetz og de mange opfordringer til drab på jøder i DK op?? Eller de muslimske opfordringer til drab på de, der bruger ytringsfriheden?

    Kommentar by Dhimmi — 7. marts 2015 @ 20:02

  7. Er det ikke racisme?

    Godt for Zenia, endnu et program, hvor hun kan græde ud.

    Kommentar by Dinesen — 7. marts 2015 @ 20:22

  8. Ja er denne metode overhovedet lovlig?

    Kommentar by Dinesen — 7. marts 2015 @ 20:24

  9. Når en statsminister, eller i det mindste én der skal forestille at være det, offentlig kan sige: ‘Stuerene – det bliver I aldrig’. Eller en cand.mag. i et eller andet kan skrive: ‘Skimlede sekt af klamme kældermennesker’. Så er tonen ligesom lagt, og derefter er det vel kun et spørgsmål om talent og temperament.
    At tv3 sender en gorilla ud for at intimidere almindelige mennesker undrer mig egentlig ikke med det jeg har hørt om deres udsendelser i al almindelighed.
    PS. Udtrykket ‘gorilla’ er brugt i betydningen ’stor og stærk mand’ da jeg ikke nærer noget ønske om at genere aber i al almindelighed.

    Kommentar by fidibus — 7. marts 2015 @ 20:46

  10. Efter at have læst det her snot, så bekræftiger det mig kun i, at Europa kun kan blive overtaget, af Allas lystige svende.

    At man gider at beskæftige sig med en nullitet som Stampe, er mig ubegribeligt. At hun kan hæfte sig med betegnelsen “MF”, det viser jo kun bare, hvor langt ude på skråplanet vi er kommet i Danmark. Hun klager over diverse chikaner på nettet, men hun var den første ude, da hendes datter (Olga) døde som spæd. Hvorfor døde hun?
    Selfølgelig fordi Zenias gener ikke skal føres videre, hun er en landsforræder af værste skuffe.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 7. marts 2015 @ 20:51

  11. Zenia bruger sin magt til at shame privatpersoner. Hun allierer sig med medierne, der med savl om munden jagter nogle etniske danske, de kan shame. Dermed hævner hun sig overfor hendes nethadere.
    Og samtidig spiller hun offer med falske tårer i øjnene.
    Et kynisk og koldt magtspil.

    Bare besøg mig Vincent og udstil mig, hvis du også vil ødelægge mit liv, fordi jeg har de forkerte holdninger.
    Jeg har ikke den magt, Zenia har, jeg kan ikke give igen.
    Det er dét man kalder bullying.

    Kommentar by Dinesen — 7. marts 2015 @ 20:51

  12. #11 “Bare besøg mig Vincent og udstil mig”
    Den kaffestamper skal bare vise sig i nærheden af min matrikel, så vil han ønske sig tilbage til bomuldsmarken.

    Kommentar by HMAK — 7. marts 2015 @ 21:01

  13. < Vi har sporet computerens IP-adresse til en forstad i København<

    Det må man ikke. TV 3 har sikkert fået hjælp af hendes udbyder så.

    TV 3 kan ikke bare se hendes IP på facebook.

    Kommentar by Spinner — 7. marts 2015 @ 21:05

  14. Spinner, man behøver bare at lokke en person til at besvare en e-mail, så har man IP’en.

    Men jeg vil meget hellere vide, hvordan (og hvorfor) folkeregisteret har hjulpet ham med at finde frem til en hemmelig adresse.

    Kommentar by Arne Torp — 7. marts 2015 @ 21:23

  15. Såkaldt nethad vil altid være et symptom på enten marginalisering eller radikalisering og visse tilfælde sikkert en kombination. Det gælder iøvrigt ofte også ofrene for dette nethad, der ofte på den ene eller anden måde enten er marginaliseret eller ses lidt som pariaer eller tosser indenfor egne rækker. Eksv. er det meget sjældent, at politikere eller politisk organiserede der er på et vist niveau ikke holder en meget modereret linje på nettet, da konsekvenserne for kontroversielle udsagn og hadske person eller gruppe angreb ofte betyder udstødelse eller i det mindste marginalisering, og det gælder for hele det politiske spektrum.

    Selvfølgelig kan det godt hænde, at en højtstående minister eller en anden magtfuld personlighed iøvrigt møder et stort had på de sociale medier, men med mindre der er tale om alvorlige trusler vil det ikke have nogen som helst betydning så længe personligheden ikke er marginaliseret eller iøvrigt er alvorligt truet på deres status.

    De sociale medier og nettet generelt er gode til tre ting propaganda, navlebeskuenhed og sex…

    Kommentar by Pedersen — 7. marts 2015 @ 21:55

  16. – Arne

    Shansen bragte vejnavnet sidste år. Hun har selvfølgelig været inde over på et tidligt tidspunkt

    Kommentar by Kim Møller — 7. marts 2015 @ 21:56

  17. Martin Salo har i årevis forurenet diverser blogs med sine, hmmm, hadefulde kommentarer.

    Men nu ved jeg da, hvor han bor, nemlig på ‘Tosseanstalten’.

    Hvilket for mig, der har arbejdet i psykiatrien, er en hån mod de mange mennesker, der faktisk har hjælp behov og får den.

    Hvorimod Salo desværre er uden for terapeutisk rækkevidde. De to – egentlig sammenfaldende – diagnoser, der først falder mig ind ved Salos vrøvlerier, vil jeg af hensyn til injurielovgivningen undlade. Men de ender begge på ater.

    Kommentar by Henrik Petersen — 7. marts 2015 @ 22:25

  18. Afsnit 2
    “Myndighederne har samme dag fortalt os, at x sidder i fængsel”

    “I mellemtiden har vi fået af vide af myndighederne, at han faktisk afsoner en straf for bedrageri, og netop har udgang i denne weekend”

    Kan man få disse oplysninger lovligt ?.
    Hvem er “myndighederne”?

    Kommentar by John k. — 7. marts 2015 @ 22:25

  19. Nøøøj – jeg er på!
    Uhhh hvor bliver jeg bange – lige så bange som f.eks. stampekællingen – det er også mit ønske, at gøre dem bare lidt ked af det og føle sig ramt af terror, som jeg i årtier har følt og oplevet… Hidtil har de mere eller mindre kunnet skøjte hen over problemerne og svine mig og andre til uden at det kostede noget – nu koster det – reflekter lige over det!

    Det segment af befolkningen har bevidst ødelagt landet indefra og har nu i de sidste 30 år kostet i tusindvis af uskyldige ofre, både allehånde fysiske skader og død men i særdeleshed også psykisk på mange planer.

    De har et ansvar for at landet nu er så splittet og slet ikke til at kende igen.

    Og fri mig for det med tonen – de startede selv og har kun sig selv at takke for at sådan en som mig i mit livs efterår, som har været en god samfundborger på alle leder og kanter, føler sig virkeligt pisset på – så meget at man bliver virkelig vred og ond mod sådan nogle svin man skal leve sammen med i det her rådne land! Må I rådne sammen med det!

    Kommentar by Black Watch — 7. marts 2015 @ 22:26

  20. Hvorfor nævnte de ikke Olga. Stampe’s Datter. Var det ikke noget at komme efter.
    Så er det jo helt Ok at Gud tog hende, og TV3 er hermed enig.

    Etisk set var det rigtig det GUD foretog sig, da Olga kunne risikere at blive kulturberiger, samt desuden at opdage at hendes egen mor har skyld i dette.
    Ære være hendes minde. :)

    Kommentar by Sindsro — 7. marts 2015 @ 22:39

  21. På et tidspunkt så jeg, at mulatten Kendricks blev kaldt professor i what ever. Da han ævlede løs i det emne, han tilsyneladende var professor i og sagde banaliteter og andet ubetydeligt, og faktisk meget af det uden nogen form for mening, var det klart for mig:

    En multi-kulti beriger – godtnok ikke muslim, men alligevel- ikke en bleg hjemmefødning. Han skal da være professor, når han er færdig på RUC. Selvklart.

    Kommentar by Iznogut — 7. marts 2015 @ 22:58

  22. Mon ikke det kunne være berettiget med en stalking anklage mod Vincent Hendricks og tv3?

    De udhængte har tydeligvis ikke begået noget ulovligt så statsanklageren burde vel helt af egen kraft undersøge sagen!

    Kommentar by Santor — 7. marts 2015 @ 23:01

  23. Jeg er skuffet over ikke at være nævnt. Jeg har åbenbart ikke været hadefuld nok.

    Kommentar by Hans Und — 8. marts 2015 @ 02:28

  24. Min Gud! Zenia Stampe er en gennemgående hade figur i min bog, og det er der årsag til. I utallige indlæg dummer hun sig mere end andre, og det må hun naturligvis høre for, ellers kunne hun lade være med at skrive. Så enkelt er det.

    Kommentar by Machiavelli — 8. marts 2015 @ 07:19

  25. Vi har fået fortalt vi ikke må grave grøfter og dele op i “dem” og “os”,

    DR og hyklerpolitikere bestiller ikke andet end skabe apartheid, og det burde ikke være mulig med lidt “research” at udstille en person med navn og adresse når vedkommende lever med hemmelig nummer.

    Kommentar by k.m. — 8. marts 2015 @ 07:28

  26. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tænke mere når jeg møder navnet Zenia Stampe. Det er ligesom blevet mere et synonym end et navn på en skrigeskinke som er blind, døv og ikke mindst dum. Man burde gå til hendes far og spørge: “Var det virkelig den sædcelle der vandt?”

    Kommentar by Jens R — 8. marts 2015 @ 07:49

  27. Har lige set afsnit 2.

    Her udstiller de en lyshåret gymnasieelev uden at sløre billedet, selvom den etniske dreng i afsnit 1 blev sløret p.g.a. “han var ung”.

    Kommentar by dinesen — 8. marts 2015 @ 07:50

  28. Her kunne Snaphanen, Uriasposten og Hodja hjemmesiderne vise de mange, mange hadefulde ytringer der igennem årene er fremkommet mod dem. Der er særligt kommet mange hadefulde ytringer og også trusler fra nogle danskere med anden etnisk baggrund end dansk. Men der er også kommet samme slags ytringer fra nogle danskere fra den yderste venstrefløj. Og også fra centrum-venstre fløjen. Det er på den baggrund ret fantastisk at bloggerne har gidet blive ved med at blogge. Men de er alle lavet af et godt og sejt stof. Og så har de en yderst god sag.

    Kommentar by Liva — 8. marts 2015 @ 07:59

  29. @3 Santor

    Hæhæhæ..

    Kommentar by Fritz — 8. marts 2015 @ 10:53

  30. Im famous :0

    Kommentar by A Andersen — 8. marts 2015 @ 12:30

  31. Befolkningen må snart fjerne politikerne fra Folketinget. Tingene går ikke bare ned a bakke over alt på alle måder, det går tilmed hurtigt.
    Det er på tide at tænke på en modstandsbevægelse. Morale: Jeg er rasende.

    Kommentar by Machiavelli — 8. marts 2015 @ 12:34

  32. I flere og flere boligforeninger siger ældre: “Jeg tør ikke gå ud om aftenen”. Hvad fanden er det for noget svineri???

    Kommentar by Machiavelli — 8. marts 2015 @ 13:38

  33. Der findes ikke kun et “dem” og “os” når vi henviser til muslimer vs. ikke-muslimer.
    den gælder også når vi tager folk fra Det Radikale Venste over den politiske venstrefløj vs. den del der er imod truslen fra Islam.

    Vi mennesker bliver aldrig Én samlet flok der tror på det samme,
    det forstår halalhippier ikke, og deres kamp for at tryne anderledes tænkende er forgæves.

    Kommentar by k.m. — 8. marts 2015 @ 13:47

  34. Hold kæft hvor er det plat , selv for TV3 .

    Det er jo i bund og grund et “Tonepoliti” vi her ser opsøge folk som udtrykker sig på en måde som åbenbart ikke overholder nogen ukendte og helt irrelevante regler om “takten og tonen” på private hjemmesider.

    Hvem fanden tror de i grunden de er , Emma Gad med tæskehold ?
    Hvad er mål og mening med dette program ?

    Det er hverken forbudt at hade eller skrive/tale grimt til eller om andre , heller ikke radikale frispark , bøsser , kvinder , sorte eller smølfer.
    (266b er grundlovsstridig og skal selvfølgelig bare ignorers fuldstendigt. hvilket også sker fra i det mindste den udøvende magt´s side)

    Når man selv har prøvet at komme i klørene på rigtige “nethader” og man ser det her kommer man sgu helt til at grine over hvor pervers en dobbelt standart der for “takt og tone” alt efter hvilken holdning man har til Islam og ikke mindst den muslimske masseinvasion.

    Og det er kun det som er afgørende , din holding til Islam og dens tilbeder.

    Du kan hade og ønske hele nationer udslette , og skrive det i landets største avis med ord som “forbryder stat” , “børne morder” og ikke en vil nævne hverken “takten eller tonen”.
    Men skriver du “terror” og “muslim” i sammen stening er du helt ude af takt med virkeligheden og en beskidt hadsk islamofob.

    Bruger man samtidig sit navn når man debattere kan man rolig regne med at blive udsat for rigtige “nethader” som ikke bare læser det du skriver men systematisk indsamler alt du skriver for så at bruge det på alle tænkelige og utænkelig måde i bashingen af din person.
    Det bruges aldrig til bare at citere i en debat , nej der laves en person profil hvor tekst klippes og klistres sammen og blandes med alverdens beskyldninger om alt godt fra lortespanden.

    Kim du er uden tvivl den som har størst erfaring med de rigtige “nethader” i hele kongeriget , og jeg kun sige at jeg er dybt imponeret over at du har kunne holde dig til bare at udstille deres perverse politiske hetz , selv efter “nethaderne” gik i reallife og overfaldt dig .

    Grinagtigt at ser TV3 sende en mørk bøf ud til en enlig dame som ikke bryder sig om Zenia , og skrev det på Facebook når man selv har prøvet at få opkald fra nogen pissemyrer der mente at “jeg skulle til at passe lidt på”.

    Kommentar by Aglet Xander — 8. marts 2015 @ 14:22

  35. David Lane, der var en kendt Amerikansk nynazist sagde engang noget i retning af at det er ikke konstruktivt, at hade nogen med anden etnisk baggrund end en selv, men det er helt i orden, at hade alle dem af ens egen etnicitet, som ønsker at skade ens land, folk og kultur.

    Det vil jeg faktisk godt give ham ret i for det er sgu da sygt at ville skade andre sådan som de Radikale gør det hver dag!

    Kommentar by Sigwar — 8. marts 2015 @ 14:26

  36. KM. Tilbage til Kristendommen, der er ikke andre muligheder for at forhindre Europas totale kollaps i borgerkrige, der tilmed åbner mulighed for den store krig.

    Forklaring følger senere, når jeg har fået sovet.

    Kommentar by Machiavelli — 8. marts 2015 @ 15:26

  37. Machiavelli “Forklaring følger senere, når jeg har fået sovet.” Lad nu være med at sove for længe i dit jungleparadis, din luksushippie, så dør vi jo af spænding.

    Kommentar by Balder — 8. marts 2015 @ 19:43

  38. Med al respekt for, at man kan være uenig med Zenia Stampe, men man kan måske godt forstå det fokus, der er på kommentarerne her på uriasposten, når man ser, at nogle debattører under anonymitetens beskyttende dække kan finde på at skrive så forfærdelige ting som nedenstående:

    “Hun klager over diverse chikaner på nettet, men hun var den første ude, da hendes datter (Olga) døde som spæd. Hvorfor døde hun?
    Selfølgelig fordi Zenias gener ikke skal føres videre, hun er en landsforræder af værste skuffe.”

    “Hvorfor nævnte de ikke Olga. Stampe’s Datter. Var det ikke noget at komme efter.
    Så er det jo helt Ok at Gud tog hende, og TV3 er hermed enig.
    Etisk set var det rigtig det GUD foretog sig, da Olga kunne risikere at blive kulturberiger, samt desuden at opdage at hendes egen mor har skyld i dette.
    Ære være hendes minde. :)”

    Det kunne måske være sundt lige at stoppe op og tænke sig en lille smule om, før man skriver.

    Kommentar by Rasmus — 8. marts 2015 @ 20:22

  39. ->28: Kulturberigerne har ordet: https://hodja.wordpress.com/2008/03/30/kulturberigerne-har-ordet/

    Kommentar by Hodja — 8. marts 2015 @ 22:53

  40. Man kan blive SÅ ked af det, når man oplever en skrækkelig “politiker” som Zinke på åben skærm stor tudende, bevidst fjerner fokus på den virkelige uhyggelige konstatering, at vores jøder åbent skydes på i storcentre og åben myrdes foran deres bedehus. isislam kritiker skyde på i deres hjem og åbent myrdes ved debatmøder.
    Så er det, at spørgsmålet melder sig, hvorfor skal vi se på en stortudende Zinke, som bevidst hiver sit døde barn op af lig posen og svinger det frem foran sig, og misbruger det til at fjerne fokus på det virkelige problem. Problemet er da ikke lige lovlige “dumsmarte”bemærkninger om hendes døde barn, nej, hun burde hvis hun var en ansvarlig folketings magthavere, flyttet sit udsyn derhen, hvor de virkelige problemer befinder sig.
    Det er da fint nok at Zinken har valgt at udleve sin sorg på alle landets avis forsider, dertil er det let at forstå, nogle vælger åbent at tale om den store sorg der er at miste et barn, andre vælger at udleve deres sorg i stilhed og begge måder er fuld forståeligt, det som Zinken stortudende udlever her på åben skærm har ikke noget med “tonen” i debatten at gøre, fordi hun er da en af de første til at stormløbe mod politistationen for at anmelde uskyldige mennesker og bevidst udhænge dem som racister, selvom mange af de mangfoldige af hendes anmeldelser heldigvis afvises af politiet, hvordan har hun det egentligt med at brændemærke anderledes tænkende som racister, hvordan mon deres børn har det med at skulle gå i skole dagen efter, en af deres forældre er blevet forsøgt brændemærket som racist, næ nej, der er der ikke plads til dialog eller nærmere uddybning af en moské uheldig bemærkning, der er der afregning kontant ved politistationens anmelder skranke.
    Så hendes stortudende ynkelige optræde for åben skærm, virker nærmest klam, kan hun ikke med pisken lukke isislam kritikernes mund, ja så prøver hun nu med tåre at lukke munden på dem hun hader.
    Desværre bliver det nok ikke sidste gang Zinken hiver sit døde barn op af lig posen, for at svinge det foran sig, for at misbruge det til at få medlidenhed, så hun igen kan få ro på sine utallige udflugter til politistationen for at anmelde alle de vantro, som ytre sig “forkert” eller bare nævner fakta.
    Nej, hendes tude stunt nærmer sig lig-skænding i propagandaen for fortsat at kunne være ond imod de vantro.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 9. marts 2015 @ 02:21

  41. # 38 Rasmus.

    Vær nu lidt tolerant og inkluderende Rasmus.

    Det er ikke “folk” der er uenige med Zenia Stampe. Det er folk der er trætte at Zenia Stampe, med sine tåbelige og direkte farlige meninger, skader og ødelægger det de har kært.

    I det lys er Zenia Stampe blot en modbydelig kriminel der skal straffes for sine forbrydelser.

    Kommentar by Santor — 9. marts 2015 @ 12:43

  42. #38 Rasmus
    Hvor var du da den unge danske pige blev tæsket med motorcykelkæder
    og fik sit ansigt skamferet ?
    Zenia Stampe holde hånden over de forbrydere der umotiveret lemlæsteren en pige på vej hjem fra julefrokost.

    Hvordan vil du have vi skal forholde os til det ???
    Jeg kan sagtens holde Zenia Stampes familie og personlige sorg ude af de kommentarer jeg lægger herinde, men der er ingen tvivl om at jeg anser Stampe som både en vammel og farlig politiker. Jeg er ligeglad med om hun ødelægger livet for sig selv, men hendes politik smitter af på hele Danmark, derfor rammer hendes vamle leflen for Islam også mig. Jeg har ikke bedt om at få de religiøs tosser til mit land, derfor vil jeg heller ikke svines til og påklistres en masse skældsord
    fordi jeg bruger min ret til at sige fra og advare mod Stampes dødsensfarlige projekt.

    Kommentar by k.m. — 9. marts 2015 @ 16:00

  43. Enig med KM.

    Kommentar by Machiavelli — 9. marts 2015 @ 16:25

  44. 38 Rasmus,

    Zenia starter med, at drive politisk kapital ud af sit døde barn.
    – Bagefter stiller hun sig ghm op, og tuder over der faldt modbydelige kommentare af på den konto. Hun er fuldstændig ryggesløs grænsende til at være politisk psykopat.

    Jeg er af den overbevisning, at man i en konflikt udemærket kan tillade sig, at bruge hele den bane modstanderen kridter op og præcis de metoder han lægger for dagen.

    Og mht den tilstundende konflikt med islam kan man endda tillade sig at gå videre, fordi det handler om overlevelse overfor en aggressiv modpart.

    At det så nok havde været klogt, at holde lidt igen er en anden sag.

    Kommentar by Hans Und — 9. marts 2015 @ 21:29

  45. “KM. Tilbage til Kristendommen, der er ikke andre muligheder for at forhindre Europas totale kollaps i borgerkrige, der tilmed åbner mulighed for den store krig.

    Forklaring følger senere, når jeg har fået sovet.

    Kommentar by Machiavelli — 8. marts 2015 @ 15:26”

    Bliver forsinket er styrtet med motorcyklen.

    Kommentar by Machiavelli — 10. marts 2015 @ 05:08

  46. 21. Iznogut. “mulatten Kendricks blev kaldt professor i what ever.”

    Jeg hæfter mig ved Mulat. Er det en krydsning mellen en Primat-Indavl ( De ælste former i menneskets udvikling (Humanoiderne)) og en Homosapiens type. ??
    Det er jo godt nok dyresex, Men hva skide, bare dyret ikke lider.
    Hallalh er værre.
    Det må man da sige, at det er noget af en nedgradering. :)

    Kommentar by Sindsro — 10. marts 2015 @ 13:34

  47. -> Sindsro

    Hvorfor er det så vigtigt at Hendricks er mulat? Det er et problematisk set-up, men manden er jo ikke en tanketom pro-islamist.

    Kommentar by Kim Møller — 10. marts 2015 @ 16:16

  48. For en gang skyld vil jeg ændre én af mine ytringer. Jeg så et par minutter af ‘nethaderne’i går. Det var hvad min mave kunne klare. Den gode ‘professor’ ligner ikke en ‘gorilla’, men en billig amerikansk gangster, med alt hvad der hører til: frisuren, læderbukserne, støvlerne og de kraftige sølvringe på alt for mange fingre. Jeg bemærkede ikke, om han også havde en guldkæde om halsen og en motorcykelkæde i lommen.
    Men som man ville sige i en mere civiliseret verden: det er altså at sende det forkerte billede.
    I øvrigt undrer det mig, at man viser en ung mand, der vel knap er 18 år gammel, helt utilsløret.
    PS. Jeg har i mange år lejlighedsvis brugt tv-avisen som et godt middel mod forstoppelse. Det virker som regel efter 10-15 minutter alt efter dagens tilbud. Det ser ud til at tv3 virker endnu hurtigere, medmindre man lige rammer en af reklameblokkene.

    Kommentar by fidibus — 12. marts 2015 @ 16:17

  49. Zenia den lede halvtyske landsforræder, skal vide, at der kommer én dag hvor hun kommer til at stå til regnskab.

    Kommentar by Ingolf Rasmussen — 27. februar 2018 @ 09:02

  50. Zenia den grimme lede halvtyske landsforræder skal vide, at der kommer én dag hvor hun skal stå til ansvar.

    Kommentar by Ingolf Rasmussen — 27. februar 2018 @ 09:05

RSS feed for comments on this post.