16. januar 2009

Meget mere om ‘Urius Oregon’

Min dokumentationsside om ‘Urius Oregon’ er opdateret. Jeg betragter sagen som afsluttet. Min tid er (trods alt) vigtigere end deres.

Opdate. Shansen loadede den nye gennemgang kl. 7.06.36 i morges. Godt 11 minutter senere Kl. 7.17.20, åbner Lady-in-Red selvsamme postering. Lidt tidligere end normalt, og stik imod praksis via et direkte link.

“… vi har jo beviserne.” (Shansen om Urius Oregon-billeder, 16/1-09)

Oploadet Kl. 04:50 af Kim Møller — Direkte link64 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6470/trackback

64 Comments »

  1. hmm kiggede på deres side, og fandt et billed , som de siger skulle værer mig, det er det dog ikke….
    Er dog lidt smigret over at de mener jeg er i klasse med Hr Møller, Kimpo, Snaphanen og Hodjas.

    Eneste grund til jeg ikke bruger mit eget navn er af hensyn til min familie!

    Magga skrev på Snaphanen, om en bekrymring for alle de billeder som var lagt fra den pro israelske demonstration, jeg forstår nu, hvad hun mener.

    Kommentar by uslehund — 16. januar 2009 @ 07:29

  2. #1 uslehund

    Who gives a shit…

    de voldsparate venstreloonier kan bare komme an…de vil hurtigt opdage at de har gabt overfor meget..

    Fucking retards!

    Kommentar by Onion — 16. januar 2009 @ 07:48

  3. Der er nok lidt frustration lige for tiden. Nu må vi være forstående og overbærende…. :)

    http://www.bt.dk/article/20090115/politik/901150303/

    Kommentar by BE — 16. januar 2009 @ 08:05

  4. Onion, helt enig, husk og fylde op med dåsemad!
    Eller bedre køb en kasse med “MRE” (meal ready to eat) beef jerky er osse godt.

    Men hey du, jeg vil gerne i kontakt med dig, men vil ikke smide en email her.. har du en ide om hvordan vi kan gøre det?

    Grr WOOF vuuf..

    Og tak til Kim M.

    Kommentar by uslehund — 16. januar 2009 @ 08:27

  5. Kan det passe at ham til højre, ham med kasketten ligner Mogens Lykketoft? Jeg mener efter han fik Trotsky fippen barberet af?

    Den anden kunne jo godt ligne Hess.
    Mon osse han kommer til at sidde 36 år i spjældet for medvirken til folkedrab?

    Kommentar by Bodil — 16. januar 2009 @ 08:31

  6. ***Men hey du, jeg vil gerne i kontakt med dig, men vil ikke smide en email her.. har du en ide om hvordan vi kan gøre det?

    Grr WOOF vuuf..

    Og tak til Kim M.

    Kommentar af uslehund***

    øhhh..gøre hvad?? – jeg refererer til, at hvis loonierne vil angribe, så får de kamp til langt over stregen, jeg taler ikke om opsøgende arbejde :-)
    så jeg er ikke helt klar over hvad du mener helt præcist??

    Kommentar by Onion — 16. januar 2009 @ 08:41

  7. Det grænser jo til Holocaust-benægtigelse at forflade Hitler så meget at han ligestilles med Kim Møller. Er nazismen ikke for alvorlig til at blive gjort til en kæp man kan slå sine modstandere i hovedet med?

    @ uslehund, du skriver: Eneste grund til jeg ikke bruger mit eget navn er af hensyn til min familie!

    WJ: Jeg forstår dig. Den eneste grund til at jeg bruger mit eget navn er min familie. Det er de mennesker jeg holder mest af, og de har fortjent at leve i et land med en tryg, fri og åben debat-kultur, og jeg tager gerne den kamp for min egen, min familie og princippets skyld.

    Du gør ikke din familie en tjeneste ved ikke at kæmpe den kamp nu. Tænk på 2050, når dine børn er blevet voksne. Hvis de skal have retten til at føle sig trygge i deres offentlige ytringer, så skal der udkæmpes nogen slag i 2008.

    Kommentar by WilliamJansen — 16. januar 2009 @ 09:36

  8. @ Kim:

    Imponerende dokumentations-arbejde. Absolut mponerende.

    Kommentar by WilliamJansen — 16. januar 2009 @ 09:41

  9. @ onion
    Mener bare jeg gerne ville snakke med dig over en god frokost, så alle dem som overvåger den her side, ikke kunne hører hvad der blev sagt…
    Ved godt det er lidt mærkligt, men jeg er pisse sur efter at jeg fandt ud af de var efter mig…

    Og du Løg-mand, du mener altså ikke at angrebet er igang? har du læst stealth jihad? har du fået din mund syet sammen med 30 sting inde i munden, pga folk troede du var jøde`?

    Kommentar by uslehund — 16. januar 2009 @ 09:43

  10. Man fristes i spøg til at spørge om hvem det dog er der sidder ved siden af Hr Møller :O)

    På den anden side – når nu det falder således – er det mere på sin plads at fremhæve, at Rausching i sin bog om sine samtaler med Hitler beretter at sidsnævnte om jøderne, at hvis de ikke fandtes så måtte man opfinde dem.
    På samme led opfylder de kritiske røster overfor immigrationen af islam/muslimer en funktion hos især venstrefløjen. Den lever af had og misundelse og i disse sager slår almindelig tankevirksom fuldstændig fra. Jo værre den såkaldte integration går i smadder, des større had og foragt er det rent psykologisk muligt at mobilisere mod de tilladte hadeobjekter – de f.eks islamkritiske røster.

    Kommentar by Limewoody — 16. januar 2009 @ 09:49

  11. Interessant at betragte tossernes barnligheder – mener ikke at denne side har bragt manipulerede billeder. muslimmer der heiler, udtrykker støtte til de værst-tænkelige gerninger og holdninger osv osv er ikke manipulerede – til forskel fra looniernes måde at gribe tingene an på.

    Dette billede er faktisk meget symptomatisk for loonierne – hvis fakta ikke passer med holdningerne, så bliver man nødt til at manipulere med opfattelsen af fakta således at der igen er overensstemmelse.

    En forholdsvis uskyldig (men selvfølgelig afsporende) debat-adfærd – ligesom lykketofts/jelved/nyrup osv. afsporing af enhver debat ved det sædvanlige “DF er racister”.
    Problemet kommer så når ved at loonierne har en udpræget volds-forherligelse og en beviselig tendens til at udøve denne vold overfor politiske modstandere. Så bliver billedet set i en lidt anden lys.

    Kommentar by Vantroende — 16. januar 2009 @ 09:53

  12. Hvor er Margrethe Hansen dog en dybt hadefuld og uanstændig person.

    Kommentar by ISBN — 16. januar 2009 @ 11:06

  13. Tak til Kim for det gode arbejde.
    Hvordan kommer jeg i kontakt med Kim?
    Pr. telefon altså.
    Jeg har noget jeg gerne vil vende med ham – derfor.
    Er det muligt at foretage retslige skridt i mod de i opdateringen nævnte.
    Shansen, LIR osv. osv.
    Ufatteligt at personer som Shansen uforstyrret kan få lov til at begå sig.
    For slet ikke at tale om de der palæstinensere.

    Kommentar by Vagn Jensen — 16. januar 2009 @ 11:10

  14. Stort arbejde, der klart udstiller de “gode” mennesker. Utroligt at man synker så dybt, mens man anklager andre for en “ubehagelig tone”.

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 16. januar 2009 @ 11:23

  15. Den stakkels ekstremt ordblinde kone må være besat af frådende had rundet af mærkværdige forestillinger, der ikke har lod i den virkelige verden. Jeg får hver evige eneste gang, jeg læser om hende her, billeder ind på nethinden af diverse skolemassakrer og andre massakrer, hvor galninge er gået amok i blodrus. Hver gang man har hørt om sådanne masakrer, er der ikke gået lang tid, før alle har spurgt “hvorfor var der INGEN der i tide greb ind, når nu amokløberen forud udsendte så mange signaler om sin destruktive adfærd. Det måtte jo ende galt”?

    Kommentar by morlille — 16. januar 2009 @ 11:23

  16. Ved I hvad, jeg synes, at det ser ud, som om Kim har fået krammet på Hitler. :-)

    Uslehund.

    Jeg er glad for, at du lagde mærke til det med billederne, jeg er ikke med på dem, men jeg har dårlige erfaringer i andre sammenhænge.

    ———-

    Niels Lillelund fra JP er ikke tabt bag en vogn, han har længe ønsket at skrive meget mere om fredens religon, og nu får vi efterhånden meget fra hans hånd for fuld udblæsning:

    “…Vi andre må nøjes med empiri, når vi spørger os selv: Er muslimerne vor tids jøder? Er muslimernes situation i Danmark i dag, som jødernes var det i 1930’ernes Berlin?

    Der er ting, der taler imod, f.eks. det faktum, at der står muslimer i kø for at komme ind i Danmark, mens jøderne i trediverne, efterhånden som nazisternes hensigter blev tydeligere, gjorde, hvad de kunne, for at slippe ud.

    I mellemtiden er forholdet mellem muslimer og jøder og almindeligt assorterede danske hedninge jo ganske aktuelt. Det er sådan en slags dem og dem og os, hvis ikke det var, fordi de færreste danskere i hverdagen går rundt og spekulerer på, om folk er jøder eller ej.

    De færreste. Men jødehadet er alligevel levende i Danmark, og jødehaderne holdt parade i lørdags på Rådhuspladsen i København. Der blev råbt heil Hitler, der blev råbt ned med USA, ned med Danmark, ned med demokratiet, og der blev råbt, at alle jøder skal dø NU, at Allah er den største, og at han nok skal komme efter jøderne og give dem deres straf.

    (…) På DR Online kunne man læse, at der havde været »et stort politiopbud,« og at palæstinensere og autonome havde været »meget højrøstede.«

    Ikke videre.

    I TV Avisen indledte man med ordene: »Det har været en dag, hvor mange danskere har haft lyst til at demonstrere « og så har man da ikke sagt for meget. Det var, som om man slet ikke har kunnet tro sine egne øjne ved synet af de heilende muslimer, for hvordan det, når man nu ved, at muslimerne er vor tids jøder (mon Henning Koch tør sige det til muslimerne?)?

    Eller også har man fravalgt det, fordi muslimernes og nazisternes fælles sag udi jødehadet slet ikke er nogen nyhed. Det er en lang historie, som kan læses i den fortræffelige bog ”Hagekors og halvmåne”. Det er en rigtig bog med noter og litteraturliste, så man kan gå historien efter, hvis man ikke tror på billedet af stormuftien af Jerusalem i et smilende møde med Adolf Hitler. Et lille stykke forskning, faktisk, den være hermed anbefalet, også til juraprofessorer, der trænger til at få opfrisket videnskabelig metode med tilhørende redelighed. Så den skal Henning Koch lige have tid til at læse også.

    Men mens vi venter på forskeren, kan man ved synet af de fredselskende Palæstina-sympatisører få den tanke, at det snarere er jøderne, der er vor tids jøder? Ikke kun på grund af brunskjorterne på Rådhuspladsen, men nok så meget fordi et facilt borgerskab høfligt vender ryggen til alt det grimme og fortsætter den dannede samtale i salonerne (…)

    Det var, som om man slet ikke har kunnet tro sine egne øjne ved synet af de heilende muslimer.”

    http://jp.dk/meninger/breve/article1571070.ece

    Bare kør på Kim, vi er ikke alene.

    Kommentar by magga — 16. januar 2009 @ 11:30

  17. Hvem er den nørd der sidder ved siden af Kim?

    Kommentar by Rolf Krake — 16. januar 2009 @ 12:32

  18. #8 uslehund
    ***Mener bare jeg gerne ville snakke med dig over en god frokost, så alle dem som overvåger den her side, ikke kunne hører hvad der blev sagt…***

    Jeg er nu hverken specielt bange eller paranoid over det og jeg er faktisk ligeglad med hvem der læser mig over skulderen – ikke at jeg er i tvivl om, at venstreloonierne følger bloggen tæt og de kasserede biblioteksvagter hos PET overvåger den højst sandsynligt også, sammen med adskillige andre blogge til både højre og venstre side af salen – og gud hvor det rager mig, jeg skriver det samme til dig her som jeg ville sige til dig hvis vi mødtes..

    ***Ved godt det er lidt mærkligt, men jeg er pisse sur efter at jeg fandt ud af de var efter mig…***

    Tja, hvis det chikane eller blot en afklapsning, så kan man forberede sig på det. Først finde ud af hvem “de” er. tag foto af dem, find deres adresse og arbejde, find deres nærmeste families adresser, så kan man altid “henvende” sig hvis man vil svare igen. – frygt for personligt angreb/overfald, så vil jeg råde dig til dette…hvis du ikke allerede er tilmeldt bl.a selvforsvar, så gør det. Glem alt om karate/kung fu, det skal ligge på rygraden hvis det skal bruges. Lær selvforsvar og lær de basale greb og teknikker til at neutralisere en modstander, træn dem igen og igen. Det giver smidighed, fysisk styrke og det hjælper på ens selvtillid. (hvis man går på gaden og udtrykker god selvtillid i stedet for at kigge sig over skulderen hele tiden, så er man mindre udsat.)
    GLEM ALT om at bære våben…hvis dine modstandere “kun” vil gi dig en røvfuld, så kommer du i store vanskeligheder med myndighederne hvis du f.eks. trækker/bærer en kniv fordi nogen lover dig tæsk. Selv om det er nemt, så lad være med at bestille en peberspray over nettet eller køre ned over grænsen til prøjserne og købe en i butikkerne – igen kan du komme i vanskeligheder. Du kan opnå næsten tilsvarende effekt ved at have en lille (og lovlig) kompakt spraydåse med hårlak. Sørg for at købe en med kraftig spray. En kuglepen i stål/metal med meget tynd spids og kraftigt “håndtag” (den øvre del) er suveræn under armhulen på en modstander eller i ansigtet (igen kun brug ved livsfare)..- hvis du føler dig i livsfare og f.eks. tumler rundt nede på asfalten med en, så tryk øjeæblerne ind og gør vedkommende blind, der er mange muligheder for neutralisere en angriber..

    ***Og du Løg-mand, du mener altså ikke at angrebet er igang? har du læst stealth jihad? ***

    JO, jeg er ikke i tvivl om at der kommer et opgør. om det er om 5 år eller 10 eller 20 ved jeg ikke. – Gør dig parat i det stille. Hvis ikke hæren så hjemmeværnet. Lær og håndtere et våben. Gå på jagt eller gå i skytteklub – altsammen god træning.

    – i det hele taget, så er din situation bedre (juridisk) hvis den går ud fra en forsvarsposition. Hvis du begynder chikane/hærværk/vold bare fordi nogen skriver om dig på et website eller sender sjove trusselsbreve til dig, så står du dårligt. Myndighederne har ikke humor til sådan noget og slet ikke hvis de tolker dine handlinger som politiske..

    Kommentar by Onion — 16. januar 2009 @ 12:35

  19. -> #4 Bodil

    “Kan det passe at ham til højre, ham med kasketten ligner Mogens Lykketoft? Jeg mener efter han fik Trotsky fippen barberet af?”

    Tænk, jeg sad også at tænkte på hvor lavt det er af Shansen at sidestille Kim Møller med Israel/jøde-haderen Lykketoft. Men åbenbart findes der ingen nedre grænse for hvor dybt Shansen vil synke.

    Kommentar by JensH — 16. januar 2009 @ 12:46

  20. @4 Bodil

    Hess blev ikke dømt for folkedrab, han blev faktisk frikendt for det.

    Kommentar by PeterK — 16. januar 2009 @ 12:46

  21. -> 18 JensH

    Illustrationen er min – satire over UO.

    Kommentar by Kim Møller — 16. januar 2009 @ 13:33

  22. -> #20 Kim Møller

    Ups, der var jeg lige lovlig hurtigt ude. jeg beklager.

    Kommentar by JensH — 16. januar 2009 @ 13:41

  23. Kim Møller som Mussolini!

    Kommentar by Enkefru Madsen — 16. januar 2009 @ 13:50

  24. Tænk, jeg tro ikke det varer længe, før vi vil se das intetkøn Frau Knudsen headhunte den mentalt ligesindet og volume lignende kødbolle SHansen, til sin Pølletiken dameblads sektion berlinske!!!

    Hvis altså (D)DR ikke kommer først!!men de har jo den mentalt retarderede allahn Lidenmark i forvejen.

    Verden er i forfald pga iSLAM og iSLAM’s overproduktion af mentalt syge i hoved individer, og derfor kommer der flere og flere Goebbels lignende skvadder-hoveder på propaganda posterne!
    Sørgeligt men sandt.
    Bekæmp iSLAM UND das BiedergoooodHEIL naivister!

    Kommentar by li — 16. januar 2009 @ 13:58

  25. Ingen grund til at blive overrasket – det er venstrefløjs-fjolserne
    i den historie-løse udgave!

    Kommentar by Winston — 16. januar 2009 @ 14:00

  26. Egentlig er UO og slæng ret morsomme og interessante at følge da de ret ufrivilligt giver et billede af hvad der sker når man lader sine fordomme og vrangforestillinger styre. Gruppen har fundet nogle få informationer der passer ind i deres verdensbillede og digter frit og ukritisk videre på disse informationer for at kunne præsentere en fiks og klar konspiratorisk version af deres verdensbillede… Skidt være med at over 90% af deres såkaldte informationer er frit opfundne og i strid med virkeligheden. Hvilket enhver med blot et rudimentært kendskab til hvad der foregår vil kunne overbevise sig selv om ved at se deres udgydelser.

    At deres “pæne” og “anstændige” oprør mod de slemme højreorienterede racister og det der er værre, forfalder til latrinær mudderkastning og ordflom indeholdende sprogets værste gloser, gavner heller ikke deres sag. Men de kan da bekræfte hinanden i at de er de “rigtig gode”, medens resten ryster opgivende på hovedet…

    Kommentar by Zonka — 16. januar 2009 @ 15:11

  27. ROFL

    Tak for denne humørspreder!
    Der er vist ingen tvivl om hr. Møller indflydelse :D

    Kommentar by ManInBurka — 16. januar 2009 @ 15:33

  28. Nu er S Hansen under forskellige dæknavne et lidt ekstremt eksempel. Hun er ikke et produkt af islam, men et produkt af Ritts enhedsskole, hvor man føler en masse, men ikke ved en pind. Se rundt omkring på andre blogge og læs hvad uvidende unge mennesker mener om Israels opståen, og om konflikten bare 20 år tilbage. De ved ikke en brik, men har en masse faste meninger at have deres uvidenhed i. Jo mere man ved om et emne, jo mere ved man at man ikke ved. Eller som en klog mand engang sagde: “Min opponemt udtaler sig med en sikkerhed, der afslører et dybtgående ukendskab til emnet”.

    Nu er det jo ikke slemt at være uvidende, det kan der repareres på, og de er basalt ofre for “de anstændiges” hovedløse eksperimenter med skolen. Det er slemt og pinligt at fremture i sin uvidenhed. Det er dog endnu værre, hvis man har klaret en langvarende akademisk uddannelse, og så udtaler sig stik imod de fakta man i de fleste tilfælde godt kender. Gilbert og Sullivan, undskyld Gilbert og Fosse, de 2 norske læger, ved udmærket godt at deres genoplivingsshow var fup og fidus. Jeg har set den samme med dybt forargede læger, og enhver med bare rudimentært kendskab til førstehjælp ryster på hovedet. Ikke desto mindre er Gilbert stærk anerkendet fagligt, han er dr.med og har skrevet flere lærebøger der er fagligt pletfri.

    Shansen er en lille undermåler helt uden stopklods, og ikke engang særligt god til photoshop. Det er da et elendig “fake” hun har lavet.

    Kommentar by PeterK — 16. januar 2009 @ 15:45

  29. En imponerende dokumentation fra din side, Kim Møller!
    Er der blandt gæsterne på denne blog jurister, der kan give en vurdering af, om der med den dokumentation kan være grundlag for et sagsanlæg mod personerne bag Lady in Red m.fl.?
    Det er naturligvis Kim Møllers suveræne ret, om noget modtræk skal foretages, men disse angreb er jo næsten ikke til at bære at skulle sidde overhørig.
    Kim Møllers slutbemærkning: “Jeg betragter sagen som afsluttet” viser et enormt format.
    You will never walk alone.

    Kommentar by Purellif — 16. januar 2009 @ 15:49

  30. @29 Purelif,
    Der skulle nok være grundlag for et sagsanlæg for injurier og bagvaskelse samt brud på ophavsretten, men det er langt fra sikkert at det er besværet værd, da udfaldet ret sikkert vil blive småbøder…

    Kommentar by Zonka — 16. januar 2009 @ 15:57

  31. @20 Peter k.

    Ironi Peter, ironi!
    Billedet er simpelthen så langt ude at et eller andet ironisk måtte til.
    Hvad bliver det næste de sviner Kim til med? Set stående ved siden af Stalin til parade på den røde plads? Nåe, nej, Stalin var jo Guds stedfortræder her på jorden og på den måde ville Kim jo så blive til Jesus. Den går ikke, slet ikke.

    Kommentar by Bodil — 16. januar 2009 @ 16:03

  32. Uha nej, retssag kan ikke anbefales. Min mand og jeg var engang de ganske sagesløse vidner i en retssag, hvor sådan et kobbel fundamentalister fra venstrefløjen anlagde sag mod en offentlig myndighed. Det faldt os ikke ind, at vi kunne have sagt nej til at vidne, og at det ville have været det klogeste. Vi skulle jo bare svar sandt på, hvad vi blev spurgt om i retten.

    Der fulgte cirka fire år med alvorligt hærværk, en gang blev der tændt bål foran hoveddøren, uhyggelig telefonchikane, løgnagtige tv- og radioudsendelser og masser af avisartikler med groteske løgne i mange store blade. Det var helt ustyrligt, skønt vi fra starten svarede journalisterne, at vi ikke ønskede at kommentere sagen, og at vi ikke var personligt involverede men blot gjorde vor borgerpligt ved at reagere på en vidneindkaldelse.

    Kommentar by magga — 16. januar 2009 @ 16:41

  33. 29.
    Det er netop det jeg vil drøfte med Kim om.
    I min egenskab af cand. jur. osv.
    At sagen bliver til Kims gunst er sikker, men ender sikkert op i bøder.
    Ak ja, voldspsykopaterne kan frit udfolde sig i dagens Danmark.

    Kommentar by Vagn Jensen — 16. januar 2009 @ 17:19

  34. 32.
    Det må have værtet rædselsfuldt.
    Mit gæt er at MØDRE IMOD POLITIVOLD har været medvirkene til volden rettet imod jer.
    Måske også BEDSTEMØDRE IMOD POLITIVOLD.
    For det er jo vold, det I har været udsat for.

    Kommentar by Vagn Jensen — 16. januar 2009 @ 17:21

  35. Nice billede, men hvorfor har Møller overskæg og hvem er den fedladne jyde ved siden af ?

    :-)

    Kommentar by DaLi — 16. januar 2009 @ 17:56

  36. > 34 Det var ikke rart, da søde og rare mennesker begyndte at slå øjnen ned, når de mødte os, og min mor blev dødsensforaget over, hvad hendes “livlige barn” nu havde fundet på, for det kunne jo umuligt passe, at tv-nyhederne tog så meget fejl. :-)

    Det var hovedsageligt folk med akademiske uddannelser, der stod for dette, bl.a. en radikal psykolog, men de tiltrak jo områdets (øvrige) sociopater. I retten løj de uden hæmninger, men det var min mand, der fik en irettesættelse, fordi han kom til at gispe højt, da en uskyldsren bedstemor serverede en kæmpeløgn. Det slap hun nu ikke godt fra, for der forelå fotodokumentation for det modsatte. Politiet var derimod alle tiders.

    Kommentar by magga — 16. januar 2009 @ 18:16

  37. Sidst da de autonome spærrede først knippelsbro og siden langebro (ved nedrivningen af det ulovlige Christiania-hus) var jeg tilstede på Langebro.

    Jeg så mindst 2 tilfælde af “forældre imod Politibrutalitet”, hvor disse “forældre” stoppede unge og børn der var på vej ned af trappen og væk fra broen (bag bustoppestedet på øst-siden, den ind imod voldene) fordi Politikæden ryddede broen fra vest-siden, og gennede flokkene af børn og unge tilbage imod politikæderne.

    Hvem der bare havde haft et videokamera med på stedet, min mobils video er forfærdelig i mørke.

    Udover pædofile, spritbilister, terrorister og andre, kan jeg virkelig ikke komme i tanke om mere ulækkert tænkende mennesker, der bruger børn og unge som kød-rand i eget politiske projekt.

    Føj for helvede.

    Kommentar by DaLi — 16. januar 2009 @ 19:55

  38. Fy for satan i helvede !

    Mere er der ikke at sige til det svineri.

    Men igen jeg er begyndt at tro lidt på karma, what goes around comes around !

    Kommentar by Whodares — 16. januar 2009 @ 20:21

  39. Det er ikke kun Shansen der skraber bunden. Politken har lige nået et nyt lavpunkt i tarvelig ‘journalistik’:

    http://politiken.dk/kultur/article630667.ece

    Hvad blev der af al snakken om “anstændig og respektfuld debattone” som vi blev tudet ørerne fulde af under Muhammed-‘krisen’???

    Kommentar by JensH — 16. januar 2009 @ 20:32

  40. Hvad med retslige konsekvenser for hende shansen?
    Jeg er frisk på at donere et bidrag i forbindelse med et sagsanlæg mod loonien.

    Kommentar by Peter... — 16. januar 2009 @ 20:41

  41. @ Jens H

    Politiken opfatter sig simpelthen som en “hvad sagde vi” institution.

    Anti-semitismen består hos den kreative klasse, lige under overfladen. De eneste der historisk set har været dygtigere end dem selv er jo også … jøderne.

    Misundelse er en grim ting. Racisme en grimmere.

    Kommentar by DaLi — 16. januar 2009 @ 20:42

  42. -> Peter

    Er ikke nødvendigt med yderligere bidrag i den henseende, og jeg gider ikke spilde mig liv med den slags. Skulle det alligevel ende i retten, så tager jeg den derfra.

    Kommentar by Kim Møller — 16. januar 2009 @ 20:57

  43. -> #40 Peter

    “Hvad med retslige konsekvenser for hende shansen”

    Jeg forsår din harme, men er der nogen grund til at gøre hende “større” end hun er nu?? Jeg er ganske vist ikke jurist, men der findes bare en smule retfærdighed vil hun blive dømt, men problemet er loonien med det samme får ‘martyr-status’ hos alle ‘de anstændige’. Og hvis journalisterne fra MSM først får et nys om sagen vil hun med de med det samme give hende stjerne-status’ som den uforfærdede ‘humanist’ der kæmper en heroisk kamp mod de onde højrebloggere.

    Shansen er det ganske enkelt ikke værd. Idag er hun over hele nettet kendt som en rabiat loonie. Let’s just keep it that way!!

    Kommentar by JensH — 16. januar 2009 @ 21:02

  44. Enig med JensH
    Nu mere hun skaber sig, nu mere udstiller hun sig selv, som et latterligt fjols, som kun fortjener at blive grinet af banen!
    Ingen tager denne skøre kugle alvorligt.

    Kommentar by li — 16. januar 2009 @ 21:24

  45. Lidt sjusket billedbehandling af ham der sidder til venstre. Hovedet af ham med kasketten, er derimod virkelig placeret fint oven på flippen.

    Kommentar by Menig 442 — 16. januar 2009 @ 21:53

  46. li:
    Ingen tager denne skøre kugle alvorligt.

    Hva pokker laver hun så i DR update, og hvad med Allan Lindemark, interessant blogger der deltager i P1’s kaffeklub og nu også i nogle ungdomsprogrammer!

    Tag ikke fejl, rødfacisterne hos DR kører rundt med os, som det passer dem!

    Kommentar by Front De Boeuf — 16. januar 2009 @ 22:09

  47. Las os skillinge lidt sammen og sende en dildo til hende. Med de dybe frustrationer, det psykiske ustabile kvindemenneske har, så har hun sikkert ikke fået sex i meget lang tid..

    Kommentar by Onion — 16. januar 2009 @ 22:13

  48. -> 39, JensH og 41, DaLi:

    Måske I ville være venlige at forklare mig problemet med tegningen. Vi kan desværre ikke alle være så dygtige som I til symbolanalyse. Mig er det ikke intuitivt.

    Derudover, hvordan kan det være hele avisens problem?

    Med venlig hilsen

    Kommentar by Fanden ta det — 16. januar 2009 @ 22:48

  49. At dømme efter hendes kontrafej, har hun formodentlige allerede masser af dildoer, men et par nye batterier ville sikkert gøre underværker!

    Kommentar by Front De Boeuf — 16. januar 2009 @ 22:49

  50. @ ftd

    At sammenligne en suveræn stats selvforsvarskamphandlinger med lejrvagter i en dødslejr for et af historiens største folkemord ?

    Det svarer lidt til at sammenligne et værtshusslagsmål med D-dags invasionen.

    Kommentar by DaLi — 16. januar 2009 @ 22:58

  51. @46 Front De Boeuf
    Der er heller ingen normalt begavede, der tager (D)DR propaganda støjsenderen alvorligt ;-)
    Det jo en pærevælling af komik-dokumentar-forvrænget nyheder-madprogrammer-eventyr blandet godt og grundigt sammen, meningsløst “folkeopdragende” propaganda.

    Nu mere vi ser af muhammedanernes modbydelige koran-styrede livsstils adfærd, nu flere tåbelige fjolser må der enten indhentes af hjernelammede (D)DR selvudråbte “eksperter” eller underligt personale fx SHansen og allahn, der kan forklarer OS,at det OS der har knald i bøtten eller er skyld i det hele!!!

    Kommentar by li — 17. januar 2009 @ 00:16

  52. li:
    Der er heller ingen normalt begavede, der tager (D)DR propaganda støjsenderen alvorligt

    Hmm – jeg tror sgu samtlige beton-socialdemokrater i riget lapper hele lortet i sig, inden man slår over på “Vild med dans”, “X-factor” eller “Livvagterne”. Holdninger og følelser er ikke noget man danner sig i disse kredse, det er noget man får serveret af DR under aftenkaffen og den bløde kage!

    Kommentar by Front De Boeuf — 17. januar 2009 @ 00:40

  53. Godt billede.

    I øvrigt så var salig Adolf jo kun et barn af sin tid… Som UO er et barn af sin..

    Det er bare så synd at så mange danskere kun har tid og adgang til DR og hele den slyngelklub af pampere og propagandister og muslimaer.

    Hvad skal vi gøre?

    -fortsætte selvfølgelig.. Blog for blog..

    Kommentar by Solipsisyfos — 17. januar 2009 @ 04:27

  54. Margrethe Monika eller hvad de nu hedder, er nok de mest perfide og løgnagtige trolls, jeg i mine snart tyve år i politisk debat har været ude for på nettet. Og det er ikke småting.

    Kommentar by Anna Lyttiger — 17. januar 2009 @ 06:16

  55. @ Anna

    Folk som Monica debatterer ikke, de skriver bare løs ud af en æske af standard-postulater på en masse forskellige sites. Ting som at besvare modsvar, at have argumenter for sine postulater samt bare at gengive sandheder og fact; Det interesserer dem ikke.

    Det tager også for lang tid, mind you.

    Kommentar by DaLi — 17. januar 2009 @ 11:04

  56. > 52 Front de Beuf

    “Hmm – jeg tror sgu samtlige beton-socialdemokrater i riget lapper hele lortet i sig, inden man slår over på “Vild med dans”, “X-factor” eller “Livvagterne”.”

    Ak ja, det tror jeg også.

    DR begyndte godt, men mange års fordummelsesproces har båret frugt, og DR har jo aldrig svært ved at ryste op med meningsmålinger, der konkluderer, at folk er glade for DR.

    Opsig licensen!

    Kommentar by magga — 17. januar 2009 @ 11:06

  57. Man bemærker at ikke blot SHansen, men også LIRekassen aka Mie, Rie er bannet fra Avisen.dk. Profilnavnene er ihvertfald slettet.

    Man kan også se at trafikken på Avisen.dk faldt og faldt spammet fra diverse nicknames blev for meget for dem allerede inden Nyhedsavisen lukkede. F. eks. indsatte man et særligt spamfilter da LIRekassen/Mie/Rie/RedSonja postede 5-10 propagandaindlæg indenfor få timer og beslaglagde hele forsiden.

    Nu mangler Shansen/LIRekassen/Mie/Rie osv en platform for propagadaen. Nettet er blevet en smule mere civiliseret.

    Kommentar by Christian Lindhardt-Larsen — 17. januar 2009 @ 12:31

  58. 54.Anna Lyttiger

    Med en socialpsykologisk optik var hun temmelig nem at bestemme, at profilere.

    Med det som udgangspunkt endte jeg med at more mig, når jeg læste hendes udfald mod Møller f.eks..

    Egentlig burde hun aldrig været taget alvorligt, men være blevet tacklet ud fra den opfattelse, at hun sandsynligvis har massive problemer med sig selv.

    I den henseende minder hun jo meget om Palæstinenserne, der evig og altid projicerer årsagerne til deres egne, meget ofte selvskabte, elendigheder ud på omverdenen og som kræver respekt og underkastelse af denne omverden.

    Individuation, selvudvikling og selvansvarlighed, er ubekendte størrelser hos disse mennesker.

    Europa og USA, har desværre for mange år siden påtaget os forsøgergerrollen overfor Palæstinenserne i Gaza og Vestbredden.

    Alt betales for dem – og selv slipper de for at gøre sig anstrengelser for at forsørge deres hastigt voksende befolkningsgrupper.

    Groft sagt kan siges, at det er nok den eneste de virkelig har formået ganske grundigt, nemlig at reproducere sig selv ganske voldsomt.

    Og med alt betalt af de idiotiske Vantro i USA og Europa er det jo heller ikke så svært.

    Det de nu mangler er PLADS, rum og jord.

    Og det vil Iranerne gerne hjælpe dem med til at få .

    Spørgsmålet er – på hvilken måde ?

    Kommentar by Vivi Andersen — 17. januar 2009 @ 13:36

  59. 58 Vivi:

    Nu er jeg ikke socialpsykolog, såeh… ;-)

    Men du har ret i, ligesom Kim, at der er kogt rigelig suppe på den pølsepind. De eneste, der på nogen mulig måde kan tage hendes tilsvining af politiske modstandere alvorligt, er dem på DR, allahn, wolf samt måske små, humanistiske skolepiger og -drenge, som er optændt af den for dem hidtil ukendte tilstedeværelse af kønshormon.

    Kommentar by Anna Lyttiger — 17. januar 2009 @ 15:38

  60. Vivi: PS
    Jeg ved ikke om jeg har nævnt det før, men “nogen” lavede en falsk blog i mit navn, som var lukket 2 timer efter jeg havde mailet til Nyhedsavisen.
    Omtale her.

    Jeg kan ikke bevise noget om hvem ophavspersonen eller personerne var, men jeg tænker jo mit.

    Kommentar by Anna Lyttiger — 17. januar 2009 @ 15:41

  61. -> Anna Lyttiger

    “Jeg ved ikke om jeg har nævnt det før, men “nogen” lavede en falsk blog i mit navn, som var lukket 2 timer efter jeg havde mailet til Nyhedsavisen.”

    At stjæle et navn er klassisk trolling, og typisk for Lady-in-Red. Den første postering inkluderede begyndende og afsluttende punktummer -> Lady-in-Red.

    Igår blev Uriasposten oprettet på blogspot.

    Jeg forstår ikke helt pointen med alle de der blogs. Jens Roved som kommenterede her igår, bloggede samme post på tre forskellige blogs i eget navn. Så kan man jo ligeså godt sætte plakater op.

    Kommentar by Kim Møller — 17. januar 2009 @ 17:59

  62. @61 Kim Møller,

    Formålet er ret sikkert at fange nogle af dem der prøver at finde de rigtige blogs og så præsentere dem for sine egne meninger, lidt a la typo-squatting (som da mircosoft.com blev oprettet)…

    Kommentar by Zonka — 17. januar 2009 @ 18:53

  63. Urias-kopien på blogspot er temmelig fascinerende. Nogen har rent faktisk siddet og kopieret indlæg og blogroll’en over på den; og i sidstnævnte tilfælde endda ikke været så høflige at linke rigtigt.

    Kommentar by Nikolaj Hawaleschka Stenberg — 18. januar 2009 @ 15:13

  64. (- okay; der er ikke kopieret indlæg over.)

    Kommentar by Nikolaj Hawaleschka Stenberg — 18. januar 2009 @ 15:15

RSS feed for comments on this post.