13. januar 2009

Muslimer i dialog – nu med heilen

Det kan godt være palæstinensiske talsmænd har lært at sige Israel, men på gadeplan taler muslimer i disse uger om jøder, og det er tydeligt, at Gaza-konflikten for muslimer, først og fremmest er religiøs. Det virker ærlig talt som en masse-psykose. Der kan dø flere hundrede tusinder trosfæller i Sudan, men dør der civile når Israel bekæmper en islamistisk terrororganisation, så er det bevis for det en muslimsk blogger forleden betegnede som israelernes “serie-morder mentalitet”.

Samme blogger var i lørdags til anti-demonstration på Rådhuspladsen, og det gik vildt for sig. Polemiken har historien om bloggeren Gülay Kocbay og søsteren Havva Kocbay – begge bestyrelsesmedlemmer i Muslimer i dialog, men efter billeder og videoer at dømme – udenfor pædagogisk rækkevidde.

Havva lagde lørdag 11 korte videoer online fra dagen (de fleste slettet igen), men her kunne man på flere af videoerne se nedenviste kvinde, som flere mener må være Güley. Interessant, for moddemonstrationen var ikke talstærk, og en identisk udseende kvinde (lyserødt slør, grønt sjal) har et vidne identificeret som en af de heilende. Der er desværre ikke fotodokumentation, men det lyder desværre ikke usandsynligt situationen taget i betragtning.

(en del af Havvas følge)

(demonstrerede med heilende, og heilede selv ifølge vidne)

(diverse)

Muslimer i Dialog, bestyrelse.

Links.

  • 4/1-09 Gülay Kocbay – Sandheden om Israel og deres seriemorder- mentalitet (slettet igen).
  • “En video som bekræfter alt om israelernes serie-morder mentalitet… Hamas er det i virkeligheden en terrororganisation, som den er blevet stemplet som?… Min personlige mening er, at Israel er blevet placeret et forkert sted i verden…”

  • 10/1-09 Gülay Kocbay – Del I: Pro-israelsk demonstration på Rådhuspladsen (debat).
  • “Gülay Kocbay, på januar 11th, 2009 at 4:02 pm Said:
    Ok William, skal nok læse den senere på aftenen… forresten er du jødisk??”
    (kommentar)

  • 11/1-09 – Gülay Kocbay – Nazi-regimet i 2009 og FN-bekræfter massemyrderierne (slettet igen).
  • 11/1-09 Knippelsbroen – Hadefulde aktivister (fotos).
  • 12/1-09 Gülay Kocbay – Del II: Pro-israelsk demonstration afslutning (slettet igen).
  • Opdate.

  • 13/1-09 Gülay Kocbay – Undskylder for min opførsel...
  • “Jeg er enormt ked af at jeg i lørdags (10/01) var tilstede på Rådhuspladsen, og endte med at være en “moddemonstrant”, hvilket jeg fortrød enormt meget, og skammer mig enormt meget over ……

    Efter at have reflekteret over weekendens hændelse fortrød jeg det meget, men sket var sket, og jeg kunne ikke ændre på det. Jeg skammer mig enormt meget over min opførsel ved at haveværet tilstede på Rådhuspladsen..”

    Opdate II. Video af Havva Kocbay, Muslimer i dialog…

    Opdate III.

  • 13/1-09 Gulay Kocbay – Trækker os ud af Muslimer i Dialogs bestyrelse…. (afviser at have heilet).
  • 14/1-09 Jyllandsposten – Muslimsk debattør får en advarsel (kræver login; intet om heilen).
  • “Medlemmer af Muslimer i Dialog kan ikke opføre eller ytre sig, som de har lyst, uden at det får konsekvenser. Det må bestyrelsesmedlemmet Gülay Kocbay sande. Tirsdag fik hun en advarsel af Fatih Alev, som er formand for Muslimer i Dialog.”

  • 23/2-08 Helen Latifi – Muslimske kvinder indtager nettet (citerer Information).
  • “En af de unge kvindelige bloggere er Helen Latifi. Hun er 25 år og studerer medicin på Københavns Universitet. Det er hende og veninden Gülay Kocbay, der skriver de mest populære muslimske blogs.

    ”Jeg begyndte at blogge for at give noget modspil til den islamofobiske stemning, der hersker i blogland,” forklarer Helen Latifi og fortsætter.

    Vi bidrager med en mangfoldighed, der rykker ved folks forestillinger om, hvordan muslimer er. Folk kan se, at vi er almindelige kvinder med noget på hjerte.”

    Opdate IV. En ny Youtube-video viser en af Kocbay-søstrene med megafon. Samme sted, taler den heilende i samme megafon – han siger blandt andet…

    “… udslette Israel, udslette Israel… alle Hamas-tilhængere ved det godt… denne her telefon kan udslette Israel (løfter sin mobil), den kan udslette Israel, den kan dræbe tusinde jøder… vi kan bruge mobiltelefoner til at bombe… deres busser.

    Oploadet Kl. 06:14 af Kim Møller — Direkte link178 kommentarer
    Arkiveret under:

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6471/trackback

    178 Comments »

    1. Den folkekære radikaler, Elisabeth Arnold, har ofte udtalt, at “ingen flygter uden grund”.

      Dette er en holdning som selv Fremskridtspartiet deler.

      Tryk blot på linket og nyd de “ansvarlige” politikeres fantastiske klarsyn:
      http://fremskridtdk.wordpress.com/2008/09/03/billigt-spil-for-galleriet/

      Kommentar by Karsten Lund — 13. januar 2009 @ 07:30

    2. Moskè vi skulle nedsætte et dommerpanel bestående i den socialdemo-misvisende Torske-dum Lund og BT’s cheif-inspektor Clouso! og das intetkøn eller tredjerangs Gülag affaldssækkebære kvinde-affald, som overdommere for korrekt heilen!!!

      Kommentar by li — 13. januar 2009 @ 08:01

    3. Hvorfor i allah i helvede da, er affaldssække-klædte kvindere dummere end dialog-bænke!
      Jeg spør’ bare???

      Kommentar by li — 13. januar 2009 @ 08:08

    4. Muslimer i Dialog er åbenbart slet ikke dialogsøgende, men heilende religiøse fascister.

      Det kommer nu ikke som den store overraskelse.

      Kommentar by Fuck Fuck — 13. januar 2009 @ 08:50

    5. Fatih Alev har også tidligere ytret sig stærkt anti-demokratisk, så hans formandskab for en fascistisk orienteret forening for heilende anti-demokrater og jødehadere kommer heller ikke som nogen stor surprise.

      Kommentar by Fuck Fuck — 13. januar 2009 @ 08:54

    6. Ted Ekeroth har en glimrende video, hvor de religiøse fascister heiler og råber anti-semitiske slagord:

      http://tedekeroth.wordpress.com/2009/01/11/fredsmanifestation-vs-hatpropaganda/

      Kommentar by Fuck Fuck — 13. januar 2009 @ 09:07

    7. “undervisning af skolebørn”…”racistisk blog”…”William er du egentligt Jøde?”, sagt af folkeskolelærer Gülay Kockbay.”…”klage til undervisningsministeriet!”…”Undersøg hendes klasser”… Læs mere på hendes blog…”…”propagandist”

      Er Gulay meldt til politiet for racisme? Har undervisningsministeriet modtaget en klage? Er de heilende tabere? Er Værten “Det er vel ok at skyde civile, hvis de bærer davisstjerne” fra TV2 News anmeldt?

      Kommentar by Peter — 13. januar 2009 @ 09:44

    8. Sætningen – “Muslimer i dialog” –
      er en travesti og ikke engang en morsom en.

      Endnu engang må jeg undre mig over, at muslimerne farer rundt med blodsprængte øjne og fråden dryppende ned af dem, når de føler uretfærdighed (hvornår gør de ikke det?), men der er pivstille og ingen på gaderne, når muslimsk terror rammer gaderne imod de vantro.
      Hvis islam virkelig var fredens religion, så burde der være store og højlydte protester, når religionen bliver “misbrugt” til f.eks. når Mumbai bliver angrebet og tilfældige uskyldige udpeget til islamisk halalslagtning. Har det overhovedet været 10 på gaden i noget som helst muslimsk land og protestere over de sidste terrorbomber? – jeg kan i hvertfald ikke mindes at have set det.

      Kommentar by Onion — 13. januar 2009 @ 09:44

    9. http://www.ellebjergskole.kk.dk/Infoweb/VisPersonale.asp?ID=GK

      Kommentar by Peter — 13. januar 2009 @ 09:59

    10. Er Gülay Kocbay folkeskolelærer på Ellebjergskole?

      Kommentar by Fuck Fuck — 13. januar 2009 @ 10:37

    11. Gülay Kocbay i vild apologi på sin blog:

      “Del II: Pro-israelsk demonstration afslutning

      Posted on januar 12, 2009 af Gülay Kocbay

      Man kunne undre sig over hvorfor jeg befandt mig på Rådhuspladsen…..?

      Ideen var til at starte med, at jeg bare ville tage nogle billeder fra den pro-israelske demo, og bevæge mig videre til Strøget og købe smykker og tørklæder, men det skete ikke efter planen desværre… Jeghavde da egentlig heller ikke vidst, at der ville komme flre til, og at man ville ende som en “MODDEMONSTRANT”, og så meget havde jeg ikke med på planene da jeg gik ud hjemmefra…

      (…)

      Hvis Danmark har valgt at støtte Israels terror, vælger jeg også helt klart side, og viser min dybe sympati for Gaza, der bløder i disse tider. De børn og familier, der udsættes for drab er ikke alene, de skal vide, at vi er mange der tænker på dem, og støtter dem, og føler deres smerte og sorg…

      Jeg er dog ked af at, der var palæstinenser, der erklærede død over jøder, og død over Danmark, og det har naturligvis ikke været en anstændig tone, som er en stor skam, og jeg synes det er trist, at alle jøder bliver skåret over en kam, men sådan er det nu engang, da de føler at de har lidt under meget under overgreb begået af den israelske regering.

      Jeg er helt overbevist om, at der også er anstændige, og moralske jøder der ønsker fred, og en fredelig sameksistens, og er ked af alt det, der iøjeblikket sker i Gaza. Igen og igen opfordrer jeg alle mine trofæller til, at være mere betænksomme og besinde sig, når de tiltaler deres medmennesker, som jøderne også er, vi kan ikke hade dem eller udstøde dem for, og udsætte dem for selvsamme, som israelerne udsætter palæstinenserne for.

      Læs også af Ydmyghed: Israel-ven reddet af muslimer”

      http://gulaykocbay07.wordpress.com/2009/01/12/del-ii-pro-israelsk-demonstration-afslutning/#comments

      Kommentar by Fuck Fuck — 13. januar 2009 @ 10:41

    12. Mon hun(og medierne) så også mener, at “sådan er det nu engang, da de føler at de har lidt under meget under overgreb”, hvis jeg stiller mig op på Rådhuspladsen, og råber “Død over alle muslimer” som følge af de utallige terrorhandlinger, som muslimer har begået????

      Kommentar by Cicero — 13. januar 2009 @ 10:47

    13. @Cicero

      Det tror jeg ikke, at du skal regne med. Muligheden for at heile og råbe død over andre religioners tilhængere gælder ifølge Gülay Kocbay og de andre bestyrelsesmedlemmer i Muslimer i Dialog højst sandsynligt kun muslimer.

      Men det er da godt, at Gülay Kocbay og Muslimer i Dialog ved deres heilen og hadefulde tilråb har afsløret sig som de religiøse fascister og anti-semitter, de er.

      Muslimer i Dialog kan passende demonstrerer sammen med Jonni Hansen fra Greve næste gang.

      De har jødehadet og den svinske nazi-retorik til fælles.

      Kommentar by Fuck Fuck — 13. januar 2009 @ 11:04

    14. Gülay Kocbay til William Jansen:

      “Gülay Kocbay, på januar 11th, 2009 at 4:02 pm Said:
      Ok William, skal nok læse den senere på aftenen… forresten er du jødisk??”

      http://gulaykocbay07.wordpress.com/2009/01/10/del-i-pro-israelsk-demonstration-pa-radhuspladsen/#comments

      Kommentar by Zaga — 13. januar 2009 @ 11:07

    15. “Islamister i dialog” – i dialog om hvornår og hvem der skal dræbes.

      Charming.

      Kommentar by Jakob — 13. januar 2009 @ 11:08

    16. Er kvinden med lyserødt tørklæde, som vi ser på fotoet fra Københavns Rådhusplads, ikke bare en almindelig fiskerkone eller en malke- eller markarbejderske?

      Kommentar by Janne — 13. januar 2009 @ 11:12

    17. @13Fuck Fuck:

      Så mangler vi bare, at det går op for medier og politikere……

      Kommentar by Cicero — 13. januar 2009 @ 11:16

    18. Hvorfor er der ikke et medie i DK der bringer disse videoer og stille spørgsmål???? BT smed Morten Messersmidth på forsiden, da han udførte noget man skulle være sosser for at se skulle være en heilen.

      Jeg brækker mig over at man bare lukker øjnen når sådan en flok facister indtager gaderne, når Grevetosserne kan bliv stoppet, kan islamtosserne vel også????? Det er til at brække sig over.

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 13. januar 2009 @ 11:17

    19. Dialog med denne gruppe islamofascister vil nok stille Danmark ret dårligt.

      Kommentar by Zaga — 13. januar 2009 @ 11:17

    20. Islamisterne er meget farligere end nazisterne. Nazisterne er heldigvis en lille udgrænset gruppe, hvorimod de islamiske fascister er på hastig fremmarch også i Danmark.
      Maskerne er virkelig faldet til disse islamiske Hamas-demonstrationer rundt omkring i Europa.

      Man venter spændt på, at MSM tager sagen op. Lørdagens øjenåbner på Rådhuspladsen med det sorte jihad flag, opfordringer til drab på jøder og heilen ligger lige til højrebenet. Kom nu i gang, kære massemedier, med at få udstillet islamisternes grimme fjæs – maskerne ER faldet.

      Kommentar by Johansen — 13. januar 2009 @ 11:28

    21. I årevis har vi fra politisk korrekt og anstændig side fået at vide at kvinder i tørklæde bare er lige som gamle fiskerkoner og markarbejdersker. Det Radikale Venstre og til dels SF og S har brugt meget tid og energi på at belære os andre om tørklæders betydning.

      Men er det en rigtig fiskerkone vi ser med lyserødt tørklæde og grønt sjal på Rådhuspladsen anno 2009?

      h t t p://www.vejleindboauktioner.dk/auktion26/70.jpg

      h t t p://www.grosell.dk/images/119016.jpg

      Kommentar by Janne — 13. januar 2009 @ 11:28

    22. 21 Janne

      Nu må du se at få det lært. Hijabben er blot 30 gram stof.:-)

      Jeg er just blevet belært af en tilsløret, at hijabben ikke er et religiøst symbol. “Det er min religion” lød svaret. Gad vide om hun egentligt ved hvad et symbol er?
      Mod uvidenhed kæmper selv guderne forgæves.

      Kommentar by Johansen — 13. januar 2009 @ 11:39

    23. “Man venter spændt på, at MSM tager sagen op.”

      Bange for at det ikke sker. Utopien må ikke forstyrres.

      Kommentar by Zaga — 13. januar 2009 @ 11:40

    24. Flere biblioteker i Århus har problemer med “urolige unge”:

      http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090112/AAS/984678671/1354

      Kommentar by Zaga — 13. januar 2009 @ 11:45

    25. Jeg er enig i at MSM bør tage det op. Men er der nogen der sørger for aktivt at informere dem om tilstedeværelsen af dokumentationen – filmene og billederne ?.

      De kan IKKE sidde en direkte henvendelse overhørig.. Så hvis der er førstehåndsvidner eller folk der råder direkte over dokumentationen ville det være rigtig godt om TV-stationerne blev kontaktet direkte. Jeg er sikker på at ihvertfald JP og 180grader bringer det… men det er selvfølgelig heller ikke TV stationer.

      Nå ja, TV2 bringer det jo nok ikke – jeg havde den tvivlsomme fornøjelse at se den indignerede Jesper Steinmetz proklamere at israelerne nu havde taget fosforbomber i brug. Disse fosforbomber kunne ramme civile !.. Ja, Jesper det kan de – de kan også ramme terrorister og hunde og høns og idioter. Iøvrigt har man kunnet se de såkaldte fosforbomber i dagevis på de feeds de henter hjem, men da de ikke var blevet brugt propagandamæssigt (denne gang var det “Human Rights Watch’s” tur til at gå i brechen for Hams) har vi ikke hørt noget særligt til dem. Det faktum at der er tale om fuldt lovlige RØGBOMBER (som Steffen Jensen modvilligt forklarede) blev jo rigeligt opvejet af at Israel bruger dem i byområder hvor de ramte kvinder og børn (og hunde og katte og undulater). Næ, disse røgbomber hørte til på “de åbne marker” (det sagde manden faktisk).

      Men TV2 valgte at bringe historien om at Israel nu var begyndt at bruge “FOSFORBOMBER”…

      Suk!! OK glem TV2..

      Kommentar by Per H — 13. januar 2009 @ 12:01

    26. Nu har Gülay fjernet de omstridte poster fra sin islamofascistiske blog.
      Nogen – Alev? – har vel fortalt hende, at det var en god idé.

      Huskes bør det også, at hun i kommentarsporet omtalte de fredelige mennesker der deltog i den lovligt anmeldte demonstration for “mordere”.
      Alle fik de stemplet – mordere.

      Det bør huskes sammen med det andet svineri.

      Muslimer i Dialog kan rende mig noget så grusomt, så længe de end ikke kan styre de umodne tøse, som de sætter ind i bestyrelsen.

      MID er hardcore islamister (muslimske brødre af ikke palæstinensisk tilsnit) der har følt, at Islamisk Trossamfund var blevet for belastet i den danske offentlighed, efter profet-rejse-hysgteriet.

      Men de tænker ens og har det samme mål.

      Kommentar by Als — 13. januar 2009 @ 12:04

    27. Islamismens døtre synes desværre at være akkurat så ucharmerende som dens sønner.

      Kommentar by Zaga — 13. januar 2009 @ 12:34

    28. Man husker også dengang Asmaa Abdol-Hamid og stenings-Petersen sad i bestyrelsen for Muslimer i Dialog.
      Foreningen er en udløber af den pakistanske Minhaj-ul-Quran, ad Koranens vej. Ligesom Hamas er en udløber af Det Muslimske Broderskab.

      Kommentar by Johansen — 13. januar 2009 @ 12:39

    29. DET MUSLIMSKE BRODERSKAB

      Læs Helle Merete Brix: “Mod Mørket. Det Muslimske Broderskab i Europa (2008). Her findes mange oplysninger om MID.

      S. 64

      Tariq Ramadan – the one and only fra Det Muslimske Broderskab, barnebarn af dets grundlægger – er “præsident for European Muslim Network, en tænketank med base i Bruxelles, der nu også har en dansk repræsentant, imam Fatih Alev”.

      s. 162

      Kommentar by magga — 13. januar 2009 @ 13:05

    30. Helle Merete Brix: “Mod Mørket. Det Muslimske Broderskab i Europa”.

      s. 162:

      “Imam Fatih Alev, herboende repræsentant for Tariq Ramadans organisation European Muslim Network, så jeg engang på dansk tv forklare om det islamiske paradis med floder og rindende vand og om helvede, ilden man aldrig kommer ud af.”

      Med Muslimer i Dialog er vi hos “vennerne” Reino Petersen (Abdul Wahid), der tidligere var formand og til et meget omtalt møde i Den Sorte Diamant, havde inviteret den grusomme konvertit Yvonne Ridley. Gsæterne sad kønsopdelt i salen. Mødet er malende beskrevet af en chokeret deltager, terrorforskeren Lars Erslev Andersen i flere artikler i JP.

      s. 51

      Et andet tidligere bestyrelsesmedlem er Safia Aoude, “der kom i mediernes søgelys, da hun foråret 2007 såede tvivl om, at Zyklon B blev brugt tilat dræbe jøder i nazisternes koncentrationslejre. Sammen med et andet bestyrelsesmedlem Helen Latifi har Aoude rettet en voldsom kritik, ikke af Libyen eller dets diktator Muammar Gaddafi, men af de seks sundhedsarbejdere, der igennem otte år sad faængslet i Libyen, anklaget for forsætligt at have smittet libyske børn med aids. Selv en af Gaddafis sønner indrømmede senre, at sundhedsarbejderne var blevet udsat for tortur.”

      Som nogen er bekendt med, dukker Helen Latifi af og til op i dette forum.

      Kommentar by magga — 13. januar 2009 @ 13:21

    31. “Muslimer i dialog” mener Gyllen ikke “Muslimer i monolog”.
      Fra en belærende tegnefilm set på Islam Channel.
      2 børn spiser og drikker, den ene siddende og den anden liggende. Den liggende får det bagefter dårligt. Hvad kan man lære: Lig aldrig ned og spis.
      Udsnit fra regelbogen og religiøs indoktrinerende tegnefilm veksler.
      Kanalens halal reklamespot kobler UK-muslimen stille og rolig af den engelske samfundsøkonomi. Det er fandeme uhyggelig, som de forstår, at udnytte de moderne kommunikations-satellitter.

      Kommentar by Menig 442 — 13. januar 2009 @ 13:50

    32. Jeg har heldigvis gemt alle de sider som Gulay har slettet, så hvis nogen er interesseret i udrag eller hele siderne, samt kommentarsporet så sig til. Så kan jeg poste her, eller sende en kopi af hvemsiden.

      Kommentar by Peter — 13. januar 2009 @ 13:57

    33. Det er SÅ fint at de meritter som bl.a. Muslimer i Dialog har på deres CV ikke sådan kan glemmes selvom den menneskelige korttidshukommelse er kort!

      Der der gemmes på internettet af folk rundt omkring det er gemt og kan hives frem!

      Hvis der er nogen vi aldrig må tillade forsvinde fra vores hukommelse er det Det Muslimske Broderskab.

      Hele denne giftige organisation som bl.a. står bag Hamas er den aller farligste modstander den Vestlige Verden har.

      Når jeg skriver hele er det fordi organisationen er megastor og omfatter alt lige fra, har jeg nær sagt, fredelige sangforeninger over voldsorganisationer til Shariabanking.

      Og de har infiltreret alle niveauer i de vestlige lande – fra byråd over amter/folketing (?) til de bonede gulve i EU og Washington.

      Intet er for småt og intet for stort – og de har intelligentsiaen til formålet.

      At vi ikke hører så meget til The Muslim Brotherhood til hverdag betyder ikke de ligger på den lade side.

      For lidt over eet år siden indledte man een måde mere at forholde sig til Vesten på bl.a. gående ud på, at man vil dialogen med Vesten , man skal vedvarende påpege det fredelige ved Islam og man skal annektere den Vestlige talemåde og anvende denne overfor Vesterlændinge.

      Samtidig ville man forsøge at lægge en dæmper på de muslimer som har for vane at udtale sig på drastisk vis.

      Men dette er måske overstået, idet Qaradawi igen er begyndt med sin vanlige retorik om at slå alle Vantro ihjel.

      Uanset hvad der siges fra T.M.B.s´side så fortsætter deres Jihad-maskine derudad – den som kaldes Stealth-Jihad fordi den foregår i stilhed gennem bl.a. opkøb i Vesten af aktier, firmaer osv., samt med etableringer af Shariaen indenfor forskellige områder og i smådoser.

      Af og til får jeg det billede af Islam, at uanset hvem og hvor forskellige af etnicitet folk der befolker Ummahen er, så formåer de at arbejde som een organisme.

      Dette sandsynligvis bl.a. takket være T.M.B. som det styrende organ.

      Kommentar by Vivi Andersen — 13. januar 2009 @ 13:58

    34. rettelse: hvemsiden betyder selvfølgelig hjemmesiden.

      Gad vide om nogen på Ellebjergskolen kender til Gulays blog? Kunne være interessant, hvis dette nåede mainstreammedierne, at høre hvorledes de stiller sig overfor beskyldningerne? Og måske nogle forældre fra hendes klasse?

      Det er et eller andet sted enormt skræmmende, at en pige som hende kan undervise elever i den danske folkeskole?!?

      Selvom lærerer forventes at være alsidige, osv…!

      Kommentar by Peter — 13. januar 2009 @ 14:01

    35. Fy for helvede, nogen nazi-svin.

      Kommentar by Anna Lyttiger — 13. januar 2009 @ 14:02

    36. @Vivi Andersen,
      En organisation kan splittes ved at fokusere på enkeltindivider!

      Kan den ikke briges til ophør kan individernes position i en given sammenhæng formindskes.

      Kommentar by Peter — 13. januar 2009 @ 14:04

    37. Slet dog det med hendes arbejdsplads. Jeg synes ikke det angår sagen. Hendes arbejdsgivere har anset hende som kvalificeret nok. Hvis man skal stille spørgsmåltegn ved noget, så er det da hendes rolle i Muslimer i Dialog og om de egentligt er en islamistisk organisation.

      Kommentar by Højrebladet Komet — 13. januar 2009 @ 14:18

    38. Nu er Gülay Kocbay begyndt at slette sine spor. Dette er for eksempel slettet:

      “Del II: Pro-israelsk demonstration afslutning

      Posted on januar 12, 2009 af Gülay Kocbay

      Man kunne undre sig over hvorfor jeg befandt mig på Rådhuspladsen…..?

      Ideen var til at starte med, at jeg bare ville tage nogle billeder fra den pro-israelske demo, og bevæge mig videre til Strøget og købe smykker og tørklæder, men det skete ikke efter planen desværre… Jeghavde da egentlig heller ikke vidst, at der ville komme flre til, og at man ville ende som en “MODDEMONSTRANT”, og så meget havde jeg ikke med på planene da jeg gik ud hjemmefra…

      (…)

      Hvis Danmark har valgt at støtte Israels terror, vælger jeg også helt klart side, og viser min dybe sympati for Gaza, der bløder i disse tider. De børn og familier, der udsættes for drab er ikke alene, de skal vide, at vi er mange der tænker på dem, og støtter dem, og føler deres smerte og sorg…

      Jeg er dog ked af at, der var palæstinenser, der erklærede død over jøder, og død over Danmark, og det har naturligvis ikke været en anstændig tone, som er en stor skam, og jeg synes det er trist, at alle jøder bliver skåret over en kam, men sådan er det nu engang, da de føler at de har lidt under meget under overgreb begået af den israelske regering.

      Jeg er helt overbevist om, at der også er anstændige, og moralske jøder der ønsker fred, og en fredelig sameksistens, og er ked af alt det, der iøjeblikket sker i Gaza. Igen og igen opfordrer jeg alle mine trofæller til, at være mere betænksomme og besinde sig, når de tiltaler deres medmennesker, som jøderne også er, vi kan ikke hade dem eller udstøde dem for, og udsætte dem for selvsamme, som israelerne udsætter palæstinenserne for.

      Læs også af Ydmyghed: Israel-ven reddet af muslimer”

      http://gulaykocbay07.wordpress.com/2009/01/12/del-ii-pro-israelsk-demonstration-afslutning/#comments

      Kommentar by Zaga — 13. januar 2009 @ 14:18

    39. Ja det er sgu yndigt, heilende folkeskolelærer!

      Kommentar by Ernst Larsen — 13. januar 2009 @ 14:19

    40. Gülay Kocbay har også slettet sin jødekommentar:

      “Gülay Kocbay, på januar 11th, 2009 at 4:02 pm Said:
      Ok William, skal nok læse den senere på aftenen… forresten er du jødisk??”

      http://gulaykocbay07.wordpress.com/2009/01/10/del-i-pro-israelsk-demonstration-pa-radhuspladsen/#comments

      Kommentar by Zaga — 13. januar 2009 @ 14:19

    41. Ifølge kommentarerne på Gülay Kocbays blog (hun har slettet det nu) blev en person, der lagde en video ud af den heilende moddemonstration, som Gülay Kocbay deltog i, ringet op anonymt af en person med kendskab til Gülay Kocbays blog.

      Nogen, der kender noget til dette?

      Kommentar by Zaga — 13. januar 2009 @ 14:24

    42. @Peter

      Det er en god ide at poste alle Gülay Kocbays skræmmende udtalelser her. Så folk kan få syn for sagn.

      Kommentar by Zaga — 13. januar 2009 @ 14:31

    43. @Højrebladet Komet,
      Mener du ikke at forældre til de børn Gulay underviser har krav på at høre at hun kalder almindelig danskere der deltager i en lovlig demonstration for børnemordere? At hun synes at kunne kæde religion og holdning sammen, jvf. spørgsmålet til William omkring dennes Jødethed eller mangel på samme? Mens hun med den anden hånd taler for at man ikke kan generalisere – overhovedet – med henblik på muslimer.

      Det kan jo være at nogle af forældrene fra hendes klasse deltog i pro-israel demonstrationen – og i så fald hvordan tror du så lærerinden vil stille sig over for børnene – og de andre forældres børn i en undervisningssituation??

      Kommentar by Peter — 13. januar 2009 @ 14:32

    44. “Slet dog det med hendes arbejdsplads. Jeg synes ikke det angår sagen. Hendes arbejdsgivere har anset hende som kvalificeret nok. Hvis man skal stille spørgsmåltegn ved noget, så er det da hendes rolle i Muslimer i Dialog og om de egentligt er en islamistisk organisation.

      Kommentar af Højrebladet Komet”

      Hvis du er (dansk) højreorienteret, så går du ikke fri. Bare du kommenterer på nettet hos Dansk Front eller lignende, så er du færdig som gårdsanger.

      At Gülay Kocbay er skolelærer er for mig at se en skærpende omstændighed. Der er ingen grund til at lade erklærede islamister undervise sagesløse børn i den danske folkeskole.

      Kommentar by Zaga — 13. januar 2009 @ 14:37

    45. @Højrebladet Komet,
      Mener du så at man bør kontakte hendes arbejdsgiver, såfremt MiD er en islamistisk organisation? Og igen, hvad er en islamistisk organisation i grunden?

      Jeg reager på hendes egne udtalelser, ikke MiD.
      At hun sidder i MiDs bestyrelse klæder hende ikke. Ligesom det heller ikke læder MiD at hun er med i bestyrelsen.

      Jeg er virkelig i tvivl om det, men har fulgt bloggen længe – og jeg synes hun ofte er skræmmende naiv, propagandistisk og hadefuld – mens hun med en blomst i hånden og en fugl på skulderen, ønsker at fremstå præcis modsat. Ok, hun er ikke helt på niveau med Helen Latifi, men Helen ender jo også kun (!) som læge og er ikke aktiv som skolelærer.

      Jeg må indrømme at jeg flere gange har været tæt på politianmeldelse fordi jeg mener at noget af dette skal igennem vores juridiske system.

      Kan der ikke fældes dom i disse sager, ønsker jeg ikke at bruge min tid på den slags. Men istedet finde ud af hvor jeg ønsker at befinde mig i fremtiden.

      Kommentar by Peter — 13. januar 2009 @ 14:55

    46. De sidste to sætninger henviser selvfølgelig til geografisk lokalitet og ikke politisk.

      Denne vaghed vi oplever i Dk svarer på ingen måde til det Danmark jeg kendte – og jeg må indrømme at jeg ikke ønsker at blive konfronteret med disillusion i min fritid og hver dag på vej til arbejde.

      Kommentar by Peter — 13. januar 2009 @ 14:58

    47. @Peter

      Kan du ikke sende din dokumentation af Gülay Kocbays skriverier til bloggen?

      Kommentar by ytr — 13. januar 2009 @ 15:15

    48. @Peter

      Kan du ikke sende din dokumentation af Gülay Kocbays skriverier til bloggen?

      Kommentar by ytr — 13. januar 2009 @ 15:15

    49. Jeg mener blot det er bekymrende når folk begynder at linke til arbejdspladser. Der er langt imellem konstruktiv kritik og personhetz, men der findes desværre nogle internettosser der ikke forstår at skelne. Jeg har en personlig grænse, der hedder at man undlader referater til privatsfæren. Det er bare min personlige grænse, og jeg ville heller ikke selv bryde mig om, hvis MIT privatliv blev diskuteret på nettet. Der er også mange folkeskolelærere der er forrykte marxister, men jeg forstår godt, at man må sætte en grænse ved heilen og “down down demokrati”…

      Kommentar by Højrebladet Komet — 13. januar 2009 @ 15:23

    50. Jeg kan ikke på nogen måde undskylde eller forsvare hendes handlinger eller holdninger, jeg mener bare det er trist at sammenkæde folks privatsfære.

      Kommentar by Højrebladet Komet — 13. januar 2009 @ 15:26

    51. Helen Latifis blog er pt. blevet til en Holocaust-blog med lig i bunker. Hun er medlem af Muslimer i Dialog.

      Kommentar by Anonym — 13. januar 2009 @ 15:32

    52. Nu har det største norske dagblad bragt en karikaturtegning, hvor de jødiske Davidstjerner er tegnet som Hitlers øjne, alt imens de islamiske fascister jagter jøder i Oslos gader:

      http://www.document.no/2009/01/something_rotten_in_the_state.html

      Virkeligheden er smasket op i ansigtet på os, og alligevel vender den norske og store dele af den vestlige presse det blinde øje til den islamistiske anti-semitisme. HVORFOR?
      Det er UTÅLELIGT!

      Kommentar by Johansen — 13. januar 2009 @ 15:36

    53. @Højrebladet Komet,
      Helt enig… jeg synes også det står i stærk kontrast til noget af det første jeg lærte i skolen “Du må ikke sladre” men jeg synes bare det her er noget andet,
      1) fordi Gulay generaliserer og som jeg ser det acceptere etnisk/religiøst funderet had
      2) påstår hun under demonstrationen fik en fuck finger fra en pro-israeldemonstrant, og fordi denne havde et dannebro i hånden, var det pludslig Danmarks holdning, og så kunne man bla. bla. og mere i denne dur.
      3) ikke tager afstand fra anti-demokrati tendenserne i den lille (!)demo hun deltog i
      4) og måske vigtist underviser fremtidens med-demokrater i vores land

      Jeg ved ikke om det er mig der ser rødt, men efter at have set “Bomb,bomb Denmark” videoen fra UK under Muhammad krisen og nu denne, tænker jeg at måske bør man handle, inden man ser “Bomb, bomb DAnmark” videoer herfra, altimens danske politikere og politi forholder sig tavse.

      Jeg føler det også beskæmmende, at de unge ballademagere kan have lov at maskere sig under demonstrationen, når det er ulovligt. At de kan få lov at råbe død over etniske grupper under en, end ikke, lovlig anmeldt demo.
      At folk ikke bliver anholdt for at demonstrerer i eks. burka eller niqab.

      Jeg fatter ikke at vi her oplever, på en måde som enhver kan se, at alle er lige for loven, mens nogen er mere lige end andre.

      Synes det er trist og prøver at finde ud af hvornår man bør reagere.

      Alt det bedste!

      Kommentar by Peter — 13. januar 2009 @ 15:44

    54. Jeg har netop fundet ud af at Gulay ikke blogger mere, det synes jeg er tragisk, fordi på den måde finder vi aldrig uddebatteret denne happening!

      Kommentar by Peter — 13. januar 2009 @ 16:01

    55. Hvis nogen tror, at vi kan komme ud af dette djævelske dilemma med rene hænder, tager de fejl.

      EU og vore egne ansvarsløse politikere har skabt en situation, der vil gøre os alle fattigere. Det drejer sig i sidste ende om vor civilisations overlevelse, og en sådan kamp vindes ikke vha. pænhed og små tjat i bolledejen.

      De sædvanlige floskler om, at hvis blot folk bliver tilstrækkeligt uddannede og oplyste, vil alt ordne sig, har for længst vist sig at være blålys. Dette er en kamp, som kun den ene part kan vinde, og har man ikke forstået det, har man ikke fattet noget som helst af, hvad der foregår lige omkring os.

      Politkerne lader, som om de ikke fatter ret meget, men i det mindste er Fogh da gået ud i dag og har forsvaret Israels handlemåde. Desværre dyrker hans udenrigsminster “dialog” med Hitzbollah, så summa summarum synes regeringen at have sat sig mellem to stole.

      Når Gülay Kocbay opfører sig, som det er sket, må hun tage konsekvenserne og skal ikke forvente diskretion.

      Kommentar by magga — 13. januar 2009 @ 16:11

    56. > 53 Peter

      “Jeg har netop fundet ud af at Gulay ikke blogger mere, det synes jeg er tragisk, fordi på den måde finder vi aldrig uddebatteret denne happening”

      Det er aldeles ikke tragisk men en sejr, der viser, at vi trods alt stadig har fat i den lange ende.

      Hvad I al verden forestiller du dig, at du kan “uddebattere” med en islamist?

      Du ville lynghurtigt løbe ind i nogle dogmer, der virker som at banke panden mod en mur. Og du ville løbe videre med en sludder for en sladder. Tro mig, vi er en hel del, der allerede har prøvet det.

      Kommentar by magga — 13. januar 2009 @ 16:16

    57. @Højrebladet Komet

      Jeg forstår, hvad du mener. Men kan der ikke være tale om, at man er uegnet til at undervise i den danske folkeskole, hvis man repræsenterer sådanne holdninger? Og i for sig truer demokratiet ved at intimidere en lovlig demonstration?

      Desuden er det vigtigt at påpege, at Kurt Westergaard også bare gjorde sit arbejde. Det spiller ingen rolle for islamisterne.

      Kommentar by Zaga — 13. januar 2009 @ 16:19

    58. @Højrebladet Komet

      Desuden holdt mainstream-medierne sig jo ikke ligefrem tilbage, da Morten Messerschmidt måske/måske ikke heilede i Grøften. Men der har ikke været ét ord om Muslimer i Dialogs bestyrelsesmedlemmer i msm.

      Kommentar by Zaga — 13. januar 2009 @ 16:22

    59. At heile er vel også en form for dialog? Gad vide om de starter deres bestyrelsesmøder sådan og hvordan styrer man et bestyrelsesmøde totalitært.

      Sædvanen tro et fantastisk indlæg!

      Kommentar by ManInBurka — 13. januar 2009 @ 16:27

    60. @ 25, Per H

      Jeg havde også det vanheld at ramme indslaget om “fosforbomber” på TV2. Efter nogle minutter slukkede jeg og fordybede mig i stedet med en god bog.

      Jeg orker snart ikke længere at se tv eller læse aviser. Fristelsen til at stikke et jagtgevær i munden er efterhånden overvældende. Gud være lovet, der er fristeder på nettet hvor man kan få luft for sine frustrationer og sin afsky overfor denne “journalistik” som man oven i købet tvinges til at betale for.

      Kommentar by Mikael — 13. januar 2009 @ 16:33

    61. Jeg vil tro, at I kan se alle indlæggene og kommentarerne her, ligesom jeg kan. Se især det sidste link:

      http://74.125.77.132/search?q=cache:kCQpQY5qM5kJ:gulaykocbay07.wordpress.com/2009/01/11/nazi-regimet-i-2009-og-fn-bekr%C3%A6fter-massemyrderierne/+http://gulaykocbay07.wordpress.com/2009/01/11/nazi-regimet-i-2009-og-fn-bekr%C3%A6fter-massemyrderierne/&hl=da&ct=clnk&cd=1&gl=dk

      http://74.125.77.132/search?q=cache:nypvXgiefI0J:gulaykocbay07.wordpress.com/2009/01/04/sandheden-om-israel-og-deres-seriemorder-mentalitet/+http://gulaykocbay07.wordpress.com/2009/01/04/sandheden-om-israel-og-deres-seriemorder-mentalitet/&hl=da&ct=clnk&cd=1&gl=dk

      http://74.125.77.132/search?q=cache:wP0U3Ulx1jwJ:gulaykocbay07.wordpress.com/2009/01/10/del-i-pro-israelsk-demonstration-pa-radhuspladsen/+http://gulaykocbay07.wordpress.com/2009/01/10/del-i-pro-israelsk-demonstration-pa-radhuspladsen/&hl=da&ct=clnk&cd=1&gl=dk

      Kommentar by Ulla — 13. januar 2009 @ 16:35

    62. 57 Zaga
      Jeg tror ikke på at Morten Messerschmidt heilede til arrangementet i Grøften. Hvorfor skulle han så erklære sig som dansk zionist?

      58 MIB
      Jeg har på et tidspunkt læst, at de i bestyrelsen sidder kønsadskilt. Hvor kedeligt. :-)

      Kommentar by Johansen — 13. januar 2009 @ 16:36

    63. Messerschmidt er en talentfuld ung mand, f.eks. mente diverse tvivlsomme “kommentatorer” at kunne høre ham synge _hele_ den komplette udgave af Deutschland, Deutschland über alles på et 5 sekunders videoklip. For almindelige dødelige tager det minimum 5 _minutter_! Messerschmidt må have gode lunger… [selv om jeg faktisk overhalede ham i DHL-løbet i Fælledparken her i september]

      Kommentar by Uzi — 13. januar 2009 @ 16:59

    64. 59 Mikael:
      Lige mine ord, det tar sin told på en i disse tider.

      Kommentar by Per N — 13. januar 2009 @ 17:14

    65. Hvor er det ærgeligt at det lille svin ikke blev taget med armen oppe. Det undrer dog de færreste at “Muslimer i Dialog” overhoved ikke går ind for dialog, men for gasning og henrettelser.

      Kommentar by RettenTilSelvforsvar — 13. januar 2009 @ 17:14

    66. Kim Møller

      Det er en glimrende postering. Den ækle islamist er blevet komplet udstillet.

      Godt mine børn ikke har hende til skolelærer. Anyway så ville jeg aldrig acceptere en skolelærer i religiøs/politisk uniformering. Det er langt over min grænse.

      Kommentar by Johansen — 13. januar 2009 @ 19:01

    67. En “ekspert” er oprørt over danskernes hykleri:

      http://news.tv2.dk/article.php/id-19624465.html

      Jeg er oprørt over de danske islam-apologeter som Birgitte Rahbek og Michael Irving Jensen, der indirekte taler Hamas´ sag.

      Kommentar by Johansen — 13. januar 2009 @ 19:34

    68. -> #67

      Så er Lykketofts lille veninde igen ude i medierne med sine rabiate holdninger:

      “Selvfølgelig bliver herboende palæstinensere oprørte over hykleriet – de bor i et land, der udtrykker forståelse for Israel, hvor man i både Sverige og Norge har taget afstand fra Israels handlinger,” siger hun til nyhederne.tv2.dk.”

      Jeg er ikke tilfreds med Per Stigs Møllers tøven og vægelsind, men jeg er sandt for dyden lykkelig over, at den Danske regering ikke har taget den samme holdning som Sverige og Norge, hvor man uforbeholdent støtter HamaSS og endisdigt fordømmer Israel. Jeg tror faktisk, at Norge og Sverige er de mest anti-Israelske lande i Europa, hvilket ikke siger så lidt. Havde Lykketoft ‘resideret’ på Asiatisk plads, så havde vi sikkert haft den samme pro-HamaSS-linje, og så foretrækker jeg trods alt den linje Fogh lagde på sit pressemøde idag:

      http://politiken.dk/politik/article628307.ece

      Derimod ønsker islamofascisternes allierde i Enhedslisten Israels ambassadør udvist, samtidig med at deres stormtropper endnu engang her til aften er gået amok i forbindelse med en ‘fredsdemonstration for Gaza’:

      http://politiken.dk/indland/article628639.ece

      Kommentar by JensH — 13. januar 2009 @ 19:50

    69. ´Fy for satan en klam lille islamonazist, men igen det vidste de fleste vel sådan set inderst inde jo godt !

      Kommentar by Whodares — 13. januar 2009 @ 19:51

    70. Se hvor forskelligt TV2.dk og DR.dk vælger at omtale voldelige demonstrationsdeltagere:

      “Demonstrationen forløb helt fredeligt, indtil den blev opløst. Herefter brød en lille gruppe ud af de 7.000, som politiet skønner, deltog i hoveddemon­strationen. Udbrydergruppen, der omfattede 300 til 400 unge,…”

      h t t p://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19793224.html?forside

      “Den store demonstration, hvor bl.a. Mogens Lykketoft fra Socialdemokraterne og SF’s Villy Søvndal holdt taler, forløb fredeligt. Her deltog cirka 6500 mennesker, vurderer politiet.

      Men derefter samlede cirka 3-400 unge sig i en spontan manifestation, og så udartede det til ballade, lyder det fra politiet.”

      h t t p://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/01/13/193509.htm

      Ha ha … :) DR vil vist ikke kendes ved de stenkastende ‘dialogsøgende’ demonstranter der deltog i demonstrationen hvor S og SF holdt taler.

      Kommentar by Janne — 13. januar 2009 @ 20:13

    71. Han bliver bakket op af formanden for Dansk-Palæstinensisk Forening Fathi El-Abed:
      “Det, som alle skal forstå er, at vi alle er danskere, uanset hvilken baggrund vi har, og hvilken religion, vi tror på. Der er ingen, der desværre kan garantere, at der ikke er folk, der tyr til vold og ubehageligheder, fordi det ikke er alle, der kan ytre sig på demokratisk og fredelig vis,” siger han til TV 2 NEWS.

      Tja, det gik ellers meget godt inden trusselskulturen kom til landet!

      Kommentar by Front De Boeuf — 13. januar 2009 @ 20:19

    72. Åh kan I huske dengang,hvor Islam betød en smuk mandig
      grønthandler, som solgte agurker til følsomme kvinder .
      For disse kvinder blev livet aldrig det samme igen.
      OG der fik de ret.

      Kommentar by pk — 13. januar 2009 @ 20:22

    73. Fathi El-Abed har skrevet de mest hvidglødende og hadske læserbreve, som jeg nogensinde har set. De blev publiceret i Jyllands-Posten og har hver gang skabt en vis opsigt. Nu har SF opstillet ham som kandidat til Europaparlamentet.

      Kommentar by magga — 13. januar 2009 @ 20:26

    74. Fogh æresdoktor i Israel.

      http://jp.dk/jptv/indland/article1355141.ece

      Kommentar by magga — 13. januar 2009 @ 20:32

    75. Nogen der ved, hvad der er blevet af de to stakkels israelsere, som en sindsyg palæstinenser med en fejlbehæftet udstedelse af dansk statsborgerskab lemlæstede med skud i Odense? Nogen der ved, om de er flygtet over stok og sten ud af det jødeforfølgende Danmark? Nogen der ved, hvad der er blevet af den palæstinensiske indavlede idiot? Nogen der ved om de venstreorienterede voldelige danske fredsaktivister er gået i fakkeltog for ofrene eller planlægger et sådant?
      Husk nu at sætte din underskrift her:
      http://www.petitiononline.com/israel09

      Kommentar by morlille — 13. januar 2009 @ 20:44

    76. Mon Lykketoft, den knugede mand med de mærkelige tics, er klar over, at han opildner til jødehad? Hvis ikke, så håber jeg nogen vil fortælle ham det, så selv en ged kan forstå det!

      Kommentar by morlille — 13. januar 2009 @ 20:47

    77. En del af de røde masseindvandringstilhængere fortsætter deres hærgen i københavn. Det samme gør en del af dem muhamedanske fremmede. De røde har været og er et meget dyrt bekendskab for de danske skatteborgere. F.eks har politiet og vægtere brugt mange ressourcer på at sørge for lov og orden i forbindelse med demoer og kriminalitet begået af røde voldsfjolser og muhamedanske fremmede.

      Kommentar by Poul — 13. januar 2009 @ 20:48

    78. 75
      Virker ikke !

      Kommentar by Whodares — 13. januar 2009 @ 20:49

    79. >75 og 78 Prøv dette link:
      http://www.petitiononline.com/Israel09/petition.html

      Kommentar by Niels P. — 13. januar 2009 @ 21:03

    80. Hættemågerne med Hijab -er de muslima mon skaldede ?
      I hvert fald har de fluer i hovedet, og er ikke til at spøge
      ustraffet med.

      Kommentar by HelgeD-H — 13. januar 2009 @ 21:20

    81. 68 JensH

      Anders Fogh Rasmussen gjorde det godt til pressemødet i dag.
      Jeg er dog ikke enig med ham i, at kamphandlingerne skal stoppe nu. De iransk støttede Hamas-jihadister skal graves frem af deres gemmehuller og elimineres. De kujoner gemmer sig bag kvinder og børn og tør ikke stå ansigt til ansigt med IDF. Jeg håber, at Israel går planken ud og får tilintetgjort de islamiske fascister i Gaza.

      Venstrefløjs-loonierne er uden for pædagogisk rækkevidde. De fatter ganske enkelt ikke, at man ikke kan snakke islamofascisterne ud af Gaza. Skulle vi også have snakket nazisterne ud af Tyskland?
      Jeg er ikke tilhænger af rundkredspædagogikken. Man er vel lidt mandhaftig. :-)

      Kommentar by Johansen — 13. januar 2009 @ 21:55

    82. @ pk
      Jeg kan huske dengang “Arabien” var et spændende og eksotisk sted langt væk, som ingen rigtig vidste så meget om.
      Det var dengang vi levede i lykkelig uvidenhed.

      Kommentar by RettenTilSelvforsvar — 13. januar 2009 @ 21:56

    83. Jeg linker lige til et foto af Johansen

      Kommentar by Kimpo — 13. januar 2009 @ 22:36

    84. Det er paradoksalt at IDF er dem der lige nu gør den største indsats for at de palæstinensiske arabere får sin egen stat.

      Hamas har en helt anden agenda, med en ondskabsfuld ligegyldighed overfor menneskeliv, formuleret og senest ændret i år 632. Deres vej fører ikke til nogen palæstinensisk stat.

      Og Europa, oh gru! De palæstinensiske arabere, der i forvejen er belastet af at være muslimer, bliver blidt skubbet i anti-jødisk retning af os europæere. Vores mediers efterspørgsel på løgnagtige pro-Hamas indslag, støtter deres ækle propagandaindustri og bekræfter dem i deres myter og dysfunktionelle selvforståelse. Samtidig er vores medier tavse omkring Hamas’ brug af menneskeskjolde, og allierer sig dermed med Hamas, og har derfor en flot del af ansvaret for de civile tab.

      Vores “fredsmægling”, “fredsprocesser”, “fred for land” og hvad vi ellers kan finde på af dumheder, er ikke andet end betingelsesløs støtte til de mest rabiate palæstinensiske arabere. Og hvis der skulle snige sig enkelte betingelser ind, forventes det ikke at de bliver overholdt. Vi følger slavisk modellen: fra Israel skal der tages, til de palæstinensiske arabere skal der gives.

      Vores “humanitære” støtte, altså fra sådan noget som at betale pensioner, og bygge ammunitionslagre skoler, og lige til at sende nødhjælp som bliver stjålet og solgt på det sorte marked, er uden betingelser, og reelt en støtte til de palæstinensiske araberes væbning. Hvor mange Qassam og Grad raketter har vi fået for vores penge? Er israelerne ikke møre endnu, godt så må vi sende flere penge…

      Europa fører krig mod jøderne by proxy.

      Kommentar by Mallebrok — 13. januar 2009 @ 23:32

    85. 83 Kimpo

      Skal du nu til at chikanere mig igen? :-)

      Kommentar by Johansen — 13. januar 2009 @ 23:49

    86. 85 Johansen,

      Chikanere? Var gøbben for lille?

      Kommentar by Zonka — 14. januar 2009 @ 00:20

    87. Tak for den, Jyllands-Posten!

      Leder: “Boykot jøder”

      http://jp.dk/meninger/leder/article1568412.ece

      Må MSM i øvrigt følge jeres gode stil og klarsyn. Vi skal have de hadske, heilende islamiske fascister og deres voldsparathed frem i lyset på landsdækkende fjernsyn. Det skal blæses ud i stuerne til danskerne, så de kan se, hvilket jødehad, der er blevet importeret til vores fædreland af den politisk korrekte meningselite.

      Stop alle familiesammenføringer fra de islamiske lande og påbegynd repatrieringer af alle kriminelle udlændinge uden dansk statsborgerskab. Det er på høje tid, at vi begynder at handle i selvforsvar ligesom Israel.

      Kommentar by Johansen — 14. januar 2009 @ 00:22

    88. 86 Zonka

      Ja, jeg er mere til en bazooka!

      Kommentar by Johansen — 14. januar 2009 @ 00:43

    89. 36.Peter

      Ja, det er der vist hold i.

      I USA er gået hårdt til en gruppering under The Muslim Brotherhood, OIC som er blevet hevet i retten.

      Kan jeg genfinde de links der har med den i øvrigt meget interessante sag at gøre vil jeg sætte dem ind her på tråden.

      Så vidt jeg husker er det the topdogs man er gået i klich med for derigennem at nå selve organisationen.

      Vi blive nødt til at gøre det samme her i Europa – og det der foregår pt i USA kan vi lære af.

      Men det koster på det personlige plan, idet disse selv erklærede fredelige muslimer, som blot arbejder på at være gode, muslimske Amerikanere men som uden for rampelyset er og agerer som hard boiled Jihadister under udøvelse af fuld taqiyya og kitman, har INGEN skrupler hvad angår at tage ALLE midler i brug for at ramme de vantro der er så frække at trække deres manipulationer af amerikanerne frem.

      Det er nemlig ikke så rart at få trukket ens anvendelse af taqiyya og kitman frem i lyset – når man helst vil fremstå som gode, amerikanske borgere .

      Og værre bliver det når det samtidig kan bevises at ens agenda er indførelsen af Kalifatet og Shariaen på Amerikansk jord!

      Så går man fra at blive opfattet som gode borgere til at fremstå som det man rent faktisk er, nemlig Islam´s 5. Kolonne på det Amerikanske kontinent.

      At Europa også må har sine Jihadister, der arbejder for samme sag behøver vi ikke at gætte på – for det har vi.

      Indtil dato har de her i Europa haft nogenlunde arbejdsro, bl.a. takket være EU-toppens begejstring for Tariq Ramadan og hans såkaldte Euroislam.

      Men dette fortsætter forhåbentligt ikke, idet Euroislam er den Tariq Ramadanske bulldozer, hvis eneste formål er at bane vejen for….kalifatet og Shariaen på Europæisk jord.

      Kommentar by Vivi Andersen — 14. januar 2009 @ 02:14

    90. Fatih Alev skælder ud –
      http://jp.dk/morgenavisen/maindland/article1568429.ece?jp_user_id=35089G05EA0039455C

      Kommentar by Als — 14. januar 2009 @ 07:25

    91. #88
      Panzerfaust og Panzerschrek er mindst lige så godt, hvis de kan blive fremstillet igen. :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

      Kommentar by HelgeD-H — 14. januar 2009 @ 08:29

    92. Trækker os ud af Muslimer i Dialogs bestyrelse.
      http://gulaykocbay07.wordpress.com/

      Kommentar by Als — 14. januar 2009 @ 08:38

    93. Blind høne kan også finde korn….Politiken har faktisk idag en leder, som faktisk er ganske fornuftig:

      http://blog.politiken.dk/lederpladsen

      Rart at se, at Centrum-Venstres hoforgan også tager afstand fra den anti-semitisme vi oplevede på Rådhuspladsen i lørdags.

      Kommentar by JensH — 14. januar 2009 @ 09:07

    94. Hvor er Helle Ib og Torben Lund i det her? Her er det bevisligt heilet og genbrugt gamle nazistiske slogans.

      Bemærk også DR tekst-TV der omtalte et likvideringsforsøg på Vesterbro. Man efterlyste vidner, men gav ikke noget som helst signalement af hverken offer eller gerningsmand, eneste spor offentligheden fik var “en sort taxa”. Dem er der jo næsten ingen af….. I dag skriver man på side 123, at det nok er et internt opgør i det pakistanske miljø. Vi er ikke der, hvor man er i Sverige, hvor man retoucherer mørklødede gerningsmænd M/K lysere, men tæt på.

      Kommentar by PeterK — 14. januar 2009 @ 10:47

    95. Hvor er det dog synd for den lille Kobay, ikke at hun nu stopper i muslimer i dialog, men at hun skal forsøge at forklare sig ud af en meget uheldig situation.
      Men hvis man ruller med de drenge/mænd der heiler, mens man skriger børnemorder efter en fredelig demo, så er det svært at forklare at man bare lige skulle shoppe og drikke latté på en cafe, men blev fanget i følelsernes vold. Mon ikke hun ville være den første til at skrige op, hvis nu f.eks hr. Møller optrådte sammen med White Pride, mens han skreg terrorist svin og mordere efter en hamas….. undskyld palastinenser demo?????

      Jeg synes dog det er skønt hun blander sin kat ind i undskyldningen, mon ikke der sidder mange israelske børn og tænker på deres katte når de sidder i beskyttelserummene? dem glemmer hun jo totalt.

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 14. januar 2009 @ 10:56

    96. Videoklippene synes at bekræfte at de har gået sammen i timevis, ikke blot at hun er “tilfældigt faldet forbi”.

      http://www.megaupload.com/?d=Y6QM5ZSH

      Kommentar by spitzen — 14. januar 2009 @ 11:26

    97. 43 JensH

      Det var på tide, at Politiken tog afstand fra anti-semitisme – også når den kommer fra deres yndlingsofre.
      Har selv skrevet lidt om de nyttige idioter i avisen i dag.:-)

      Kommentar by Johansen — 14. januar 2009 @ 11:31

    98. 96.Johansen

      Det redder sgu ikke deres anseelse, som forlængst har gravet sig ned under gulvplankerne.

      Kommentar by Vivi Andersen — 14. januar 2009 @ 12:36

    99. -> #96 Johansen

      Forfatteren til dagens faktisk udmærkede leder i Politken er ‘aj’, og jeg mener dette ‘aj’ står for Anders Jerichow, og han er trods alt i en Politiken-kontekst meget fornuftig, og slet ikke så rabiat som Tøger Seidenfaden og Anita Bay Bundegård. Jeg mener iøvrigt, at der på et tidspunkt var en der gjorde opmærksom på, at Anders Jerichow har jødiske aner, så det kan jo være han har fået alvorlige betænkligheder efter de modbydelitge scener vi oplevede i forbindelse med ‘mod-demonstrationen’ til pro-Israel demonstrationen. Jeg personligt er stadig rystet over det jeg oplevede derinde inde i lørdags. Som jeg sagde til en med-demonstrant da vi stod og så på at ‘mod-demonstraterne’ ‘indtog’ Rådhuspladsen efter den fredelige og værdige Pro-Israel-demonstration: Det vi oplever idag idag er simpelthen civilisation kontra barbari. Forskellen på de to demonstrationer var simpelthen så slående, at jeg ikke kunne finde en bedre måde at beskrive det på.

      Kommentar by JensH — 14. januar 2009 @ 12:50

    100. Lydsporet på den opdate 2 video skulle alle frelste godhedapostle tvinges til at høre 2 gange daglig. En slags øvelse i klarsyn.
      Jeg ved ikke, hvad der gik af mig, men jeg hørte den sku helt til ende.

      Kommentar by Menig 442 — 14. januar 2009 @ 12:55

    101. Hvis møgsækken kocbay i stedet havde undskyldt for at være muslim, så ville det være bedre.

      Synd man ikke har midlerne til at påføre f.eks. vandforsyningen i Gellerup, voldsmose, nørrebronx, askerød og andre befængte steder, et middel som anonymt kan sterilisere alle de uhæmmede fødemaskiner der er i området.
      – dette ville hjælpe på demografien efter nogle år..

      Kommentar by Onion — 14. januar 2009 @ 13:00

    102. OT (og dog, det omhandler stadig de syge muhamedanere)..

      Den pædofile og ledende stormufti i saudibarbarien, har sagt god for ægteskab med 10 årige piger

      http://jp.dk/udland/mideast/article1569217.ece

      Velbekomme..

      Kommentar by Onion — 14. januar 2009 @ 14:21

    103. @Onion,

      ellers kan du bare læse lidt i ayatholla Khomeinis bog om, hvordan man boller med små piger, eller for den sags skyld drenge. Hvorfor være smålig og kun være heteropædofil? Et hurtigt søg på “thighing” på nettet giver en masse links til hans ulækre og klamme bog, og i øvrigt en hel del ganske nye (kronologisk) links til andre “lærde” der anerkender teknikken og dens lovlighed.
      Det er hvad “de anstændige” kæmper for. Uvidende tåber med en høj uddannelse, ufatteligt.

      Kommentar by PeterK — 14. januar 2009 @ 14:43

    104. Enig med Vivi Andersen. Den leder fritager IKKE Politiken for medansvar. De, der har pisset i egen rede, skal huskes, om det så skal være til dommedag. Ingen nåde skal der være, men alle skal de stå til ansvar, hyklerne!

      Kommentar by morlille — 14. januar 2009 @ 15:38

    105. Hvorfor har dele af venstrefløjen så svært ved at tage afstand fra hamas, der bruger menneskeskjolde (det er også brugt i Oslo af demonstranter) og svært ved at tage afstand fra hizbollah og fra vestlige voldelige tilhængere af hamas og hizbollah?

      Hvornår ser vi at S og SF og det radikale venstre tager klar afstand fra de unge og ældre der var voldelige i forbindelse med den freddemonstration hvor S og SF repræsentanter holdt taler mod Israel? Hvad fredeligt er der egentlig i at udelukke et land og dets indbyggere? Det er ikke udtryk for fred – det er reelt en kontant afvisning uden dialog.

      Hvornår ser vi S og SF og det radikale venstre tage afstand fra dem der brænder det israelske flag af i danske gader og heiler og bruger nazi tegn på bannere under demonstrationer? Hvornår ser vi en samlet venstrefløj og ikke mindst BUPL tage afstand fra demonstranter der bruger våben attrapper som en del af børnepædagogikken, jævnfør den dreng der var klædt ud som en religiøs kriger med håndgranat attrap, selvmordsbombe attrap og sværd? Og jævnfør de skræmte og udsatte børn der blev brugt som skjold under en anti-Israel demonstration i Oslo. Er det nu blevet ok at misrøgte børn på den måde? At opdrage dem med fjendebilleder og hadske handlinger – hvis bare det er i en ’god’ sags tjeneste?

      Det var ellers de samme partier og pæne meningsdannere der følte sig dybt krænkede by proxy da danske avistegnere tegnede en profet i en dansk avis. Det er samme partier der prædiker anstændighed og en ordentlig tone. Det er søreme da trist at se centrum-venstre virke mere indignerede over en tegning i en dansk avis end over heilen i gaderne og nazi kors på bannere og afbrænding af flag, stenkast mod modstandere og politi og børn brugt i aggressivt politisk teater med våbenattrapper.

      Hvad mellemfolkeligt samvirkende er der i at boykotte Israel? Hvordan praktiseres der egentlig mellemfolkeligt samvirke hvis et land og dets borgere boykottes? For søren da hvor de gamle venstrefløjs og de radikales frelste plusords travere efterhånden er blevet gjort til skamme. Hule og kulisseagtige er de blevet. Fred fremstår ikke mere som fred, mellemfolkeligt samvirke er tilsyneladende ikke mere mellemfolkeligt samvirke for alle, men boykot af Israel og nogle danske folkeskoler kan ikke mere finde ud af at rumme alle folks børn. Jødiske børn anbefales at holde sig væk fra bestemte skoler i Danmark. Og venstrefløjens fredsdemonstrationer ender i gadekampe. En del af venstrefløjen virker ikke tolerant og dialogsøgende – på fredelig verbal facon – hvis I spørger mig.

      Det er mærkværdigt at se at netop de foreninger og organisationer og partier og kulturpersonligheder der snakker allermest og ivrigt om dialog, rummelighed, mangfoldighed, næstekærlighed, fred og fordragelighed og som opstiller dialogbænke – de anbefaler boykot af Israel og dets befolkning. Det er næsten som at se det kønsopdelte religiøse magtdemonstrerende optog i Århus, hvor demonstranterne i kor råbte hadsk samtidig med at de gik med store peace flag. Bizart og enfoldigt og uhyggeligt.

      Store dele af venstrefløjen og de radikale formår mere end nogen sinde at sende et grumset signal – et signal der ikke virker særlig fredeligt og mellemfolkeligt eller dialogsøgende. Sært nok har man i venstrefløjs højborgen København kommune – som nu desværre mere og mere fremstår religiøs fordomsfuld, reaktionær, intolerant og ufredelig – sat såkaldte dialogbænke op. Samtidig så ses flere venstrefløjspartier på boykot Israel hjemmesiden. Jo mere dialogsnakken systematiseres, jo mindre dialog. Centrum venstres Sesam, Sesam luk dig op: dialog – er ironisk nok på vej på museum – i det offentlige rum.

      Vil venstrefløjen reelt dialog og mellemfolkeligt samvirke og dialog eller vil den ikke? Gælder venstrefløjs LOVE, PEACE and UNDERSTANDING alle – også israelere – eller er det bare en omgang potemkin (tak til de to snaphaner) ord-kulisser store dele af venstrefløjen kreativt og med stor effekt har formået at kreere?

      Det er virkelig nydeligt – på den rigtig ufede måde – at se såkaldte humanistiske og pæne foreninger og organisationer (og andre dialogister) – der hævder sig neutrale og gode – får udstillet sig selv som det stik modsatte.

      Fint at Politiken dog kan finde ud af at tage afstand fra hetz mod jøder. Vil hele centrum-venstre mon følge trop nu?

      Kommentar by Janne — 14. januar 2009 @ 15:40

    106. @105 Tusind tak, Janne, for et fortræffeligt indlæg.

      Kommentar by Niels P. — 14. januar 2009 @ 16:48

    107. Har nogen den fulde tekst – skannet ind med billeder evt. – af artiklen om Gulay kocbay i dagens Jyllandsposten?

      http://jp.dk/morgenavisen/maindland/article1568429.ece?jp_user_id=35089G05EA0039455C

      Man kan ikke læse den uden login, og efter jeg oprettede mig som bruger, fik jeg besked på at blive betalende masterbruger først – det gider jeg ikke; ifølge min mening bør informationer som denne være frit tilgængelige i et demokratisk samfund i hvert fald på nettet – så kan jeg vælge at købe avisen i morgen, hvis jeg vil betale for artiklen. På forhånd tak.

      Kommentar by Vægten — 14. januar 2009 @ 16:56

    108. Janne
      Du skulle have set spørgetimen fra folketinget idag, så ville du ikke stille så dumme spørgsmål som “hvor er venstrefløjen” SF og EL stod jo og pev over hvor onde Israel var, at det var Israel der brød våbenhvilen, at det var Israel der var venner med USA (ja, det var Frank Drengen) og at Israel brugte trykbølgevåben (??????????? alle eksplosioner er vel trykbølge?).
      Det var så ensidigt og til at brække sig over, at selvom den pæne Jeppe Kofod (pas på jeres piger i DSU)tog da afstand fra HAMAS, var det 4 timers anti israelsk propaganda fra landets højeste talerstol. Så venstrefløjen er fundet, den står fuldt og helt bag Hamas og deres menneskeskjolde.

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 14. januar 2009 @ 17:03

    109. Janne venstrefløjens brug af børn som skjold er old news. Lige et flashback til jeg tror omkring 1968 da jeg boede tæt på USA’s ambassade, og endnu var politisk naiv.

      Det var en sommeraften, Dag Hammarskjolds Alle, jeg var på vej hjem fra Langelinie. Da jeg nåede ambassaden, var der et stor opbud af mennesker, der råbte en masse om Vietnam, med tryk på “nam”. Jeg gik forbi i udkanten af menneskemassen ind mod kirkegården, men man kunne ikke komme igennem.
      Der stod en gruppe unge mennesker 7-8 stykker først i tyverne, halvgamle efter min kalender, med en barnevogn, og råbte skældsord efter en lidt ældre betjent i ganske almindelig gadeuniform inklusive kasket. Han bad dem pænt og roligt om at dæmpe sig lidt, men da han havde gjort det en halv snes gange, begyndte de at pirke til hans kasket så den faldt ned i øjnene, og skubbe ham lidt i ryggen. En af gruppen skubbede en anden, som så “faldt” over i betjenten. Han skubbede kasketten på plads igen utallige gange, men man kunne se at tålmodigheden var ved at slippe op. Til sidst gav kvinden i selskabet, kasketten et fur så den røg flere meter væk og kaldte ham huipo svin. Det var kun knap 20 år siden der var rigtige hipo svin til, og betjenten kunne sagtens have være en tur i tysk KZ lejr. Klappen røg ned, og han rakte ud efter hende, og flux blev der grebet ned i barnevognen, og et barn på omkring et halvt år blev rakt frem mod betjenten. I samme øjeblik lynede blitzene, og næste dag kunne man i ekstrabladet læse og se at politiet angreb børn i barnevogne.

      Hvor mange af den gruppe fik senere tildelt opdragelsen og uddannelsen af vores børn? Hvor mange sidder idag og digter løgn til aviser og TV?

      Kommentar by PeterK — 14. januar 2009 @ 17:42

    110. Venstrefløjen bruger indvandringen som deres sturmabtilung og stemmekvæg. Derigennem vil de sikre deres magtposition og gøre Danmark til et enestående velfungerende og velstående land.

      Det var deres plan fra starten af. Det er for det fælles bedste.

      Jeg kan ikke se hvordan det kan slå fejl….

      Kommentar by Frikapitalist — 14. januar 2009 @ 17:49

    111. […] 4: På Uriasposten, hvor også hovedparten af blogdebatten foregår, kan man nu se og høre de 2 Kocbaysøstre skrige […]

      Pingback by Polemiken » Blog Archive » Gülay går amok — 14. januar 2009 @ 17:58

    112. Muslimer går en hård fremtid i møde.

      Inden og Kina er verdens kommende “herre” i nærmeste fremtid, og ingen af dem er specielt imponerede over muslimernes generalieblad.

      Muslimske angreb på Kina er ikke glemt og Inden har ikke glemt Pakistan.

      Kommentar by Peter — 14. januar 2009 @ 18:12

    113. @Peter

      Jeg deler din opfattelse. Jeg tror, at islamisterne har overspillet deres kort.

      Kommentar by Zaga — 14. januar 2009 @ 18:37

    114. @ Broholm
      trykbølgevåben

      Rygterne siger at der er kolossale lagre af disse i Fort Bragg under den grønlandske indlandsis.

      Kommentar by Mallebrok — 14. januar 2009 @ 19:17

    115. 114
      En sag for Willyman, den nyeste superhelt i DK.

      Men selv Freak ålen må da vide at 99% af alle våben virker ved hjælp af trykbølger i denne tid??? man skal vel tilbage til et sværd, før man finder noget der ikke udnytter trykbølger, og det skal vel også være en kårde, ellers er trykket også med til at øge effekten af et slagsværd.

      Mon en hamasisk/aukens “nytårs raket” har en trykbølge dæmper, siden han glemte at nævne deres våben. hans guld argument var dog at hamas ikke havde brudt våbenhvilen, fordi de ikke havde taget æren for alle de raketter der ramte Israel under våbenhvilen. Men han er jo også gammel og rød, så siger ordsproget jo man ikke har hjerne

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 14. januar 2009 @ 21:26

    116. 99 JensH

      Som du ved, var jeg også til stede i lørdags. Og det du skriver om civilisation contra barbari kan jeg kun nikke genkendende til.

      Jeg var jo så “heldig” at støde ind i de anti-semitiske moddemonstranter omme bag busterminalen, så jeg oplevede smædeordene på klods hold. Hadet var nærmest til at tage at føle på.

      Den fredelige støttedemonstration for Israel og de hadske pro-palæstinensiske demonstrationer turde være en øjenåbner for dem, der endnu sover Tornerosesøvn.
      Det er dog uhyre vigtigt, at disse anti-semitiske udfald fra islams følgesvende ikke kun står i diverse avisers ledere, men som jeg skrev længere oppe i tråden, at de bliver blæst ud i familien Danmarks hoveder via tv´et.
      De anti-semitiske vinde der blæser, takket være vores importerede kulturberigere, skal modarbejdes, udgrænses og afvises utvetydigt.

      Kommentar by Johansen — 15. januar 2009 @ 00:15

    117. Janne #22:

      Ja, og en tusindkroneseddel er kun 3 gram papir. ;-)

      Kommentar by Anna Lyttiger — 15. januar 2009 @ 04:01

    118. Peter #32:

      Jotak, dem vil jeg da gerne se.

      Kommentar by Anna Lyttiger — 15. januar 2009 @ 04:03

    119. -> #116 Johansen

      “Som du ved, var jeg også til stede i lørdags”

      Det er sandt. Hyggeligt at hilse på dig.

      Mht. de elektoniske medier så er det en skandale at disse licens-financerede TV-kanaler ikke viser disse utilslørede anti-semitiske udgydelser vi bl.a. var vidne til på Rådhuspladsen i landets hovedstad. Hvad blev er egentlig af begrebet ‘public service-forpligtelser’?? Er det ikke væsentligt at Danske jøder og andre ikke kan demonstrere uden massiv politibeskyttelse, og samtidig skal overdænges med truende og rascistiske tilråb fra de tilvandrede kulturberigere???

      Jeg genså iøvrigt talerne på noget der hedder ‘Airport TV’ her til morgen inden jeg tog på arbejde, (det er en kanal der sendes på lokal-tv her i Københavns området), og det var faktisk både gode og taler allesammen. Nul aggressivitet eller had. Kun et ønske om at Israel kunne leve i fred. Men dog stadig dybt forstemmende at høre denne Dansk-jødiske mor tale om hvordan de Danske jøder ikke kan leve i fred her i landet.

      Kommentar by JensH — 15. januar 2009 @ 12:00

    120. 119 JensH

      Også hyggeligt at træffe dig.

      Public service kanalerne svigter på beskæmmende vis at vise/udstille de islamiske fascister, som har hærget gaderne med anti-semitiske kampråb og deres forkastelige heilen.
      Hvorfor må vi ikke se de heilende muslimer for åben skærm?
      Hvorfor bagatelliserer man disse islamiske pøbel-optøjer?
      Havde det været de klamme nazister, som havde heilet på Rådhuspladsen til den pro-israelske demonstration, så havde de været ved at falde over hinandens ben for at få det foreviget og smækket ud på landsdækkende tv.
      Men det havde jo så heller ikke været kulturberigere, men forsmåede mænd fra den oprindelige befolkning. De kulturberigende, aggressive mandslinge skal man sandelig nok holde hånden over.
      Man græmmes.

      MSM er med til at fortie sandheden om det importerede jødehad. Det er intet mindre end en SKANDALE! Jeg var lige ved at kalde folkeopdragerne for krybende dhimmier.

      Kommentar by Johansen — 15. januar 2009 @ 12:19

    121. […] billeder her, via Uriasposten. Slagordene er citeret […]

      Pingback by Øjebliksbilleder fra de sidste par dage « Econstudentlog — 15. januar 2009 @ 12:58

    122. -> #120 Johansen

      “Jeg var lige ved at kalde folkeopdragerne for krybende dhimmier”

      Der har været fortaget adskellige meningsmålinger blandt journalister og journaliststuderende, og de viser alle sammen entydigt en massiv overvægt af disse stemmer på det politiske centrum-venstre. Cirka 1/3 stemmer på Det Radidkale venstre og cirka en 1/3 stemmer på SF og Enhedslisten. Mindre end 10 % stemmer på VKO-partierne. Så der er ingen tvivl om hvem journalisterne sympatiserer med i Gaza-konflikten, og da de samtidig er varme tilhængere af multikulturalismen, (som blot er et andet ord for ‘islamisering’), så vil de naturligvis ikke rapportere noget der kan få befolkningen til at vende sig mod Palæstinenserne i Gaza-konflikten, ja, og så måske ovenikøbet skabe endnu større modstand mod den multikulturelle illusion. MSM er efter min mening en del af problemet og ikke en del af løsningen.

      Kommentar by JensH — 15. januar 2009 @ 12:59

    123. Jeg var til åbent debatmøde arrangeret af MiD igår aftes på Nørrebro. På uriasposten er navngivne muslimer blevet hængt ud for at heile til en demonstration på trods af, at der ingen dokumentation findes, og at de ikke har gjort sig skyldige i andet end at deltage. En af disse var med i aftes og der blev hverken heilet, sunget slagsange, råbt skældsord eller andet i den dur. Her var dialogen i højsæde.

      Jeg synes, at denne blog og dens racistiske kommentarspor, samt deltagere er en skændsel. I kan læse om mine oplevelser her: http://snetiger.wordpress.com/2009/01/15/en-aften-i-kulturberigelsens-tegn/

      Kommentar by Jens N. Roved — 15. januar 2009 @ 13:13

    124. 123 Jens N. Roved

      “Jeg synes, at denne blog og dens racistiske kommentarspor, samt deltagere er en skændsel”?
      Det bliver du nødt til at uddybe!

      Du tager fejl.
      Prøv en gang at se på, hvem der er der heiler og forherliger Hitler i det offentlige rum.
      Hvem er det, der råber “dræb alle jøder”, “jøderne skal udyddes”, “Hamas, Hamas, the jews to the gas”, “jews back to the oven”, “jøderne er fjender af Allah”.
      Hvem er det, der hærger Europas gader i disse uger, med knyttede næver og anti-semitiske kampråb?
      Hvem var det, der intimiderede ved støttedemonstrationen på Rådhuspladsen i København?
      Hvem er det, der har lavet brandattentater med synagoger og tegnet hagekors på jødiske butikker de seneste uger rundt om i Europa?
      Hvorfor skulle det hollandske politi afskærme hele det jødiske kvarter i Amsterdam?
      Hvorfor flygter Frankrigs jøder ud af Frankrig?

      Svar udbedes!

      Kommentar by Johansen — 15. januar 2009 @ 13:32

    125. -> 123 Jens K. Roved

      “Jeg var til åbent debatmøde arrangeret af MiD igår aftes på Nørrebro. På uriasposten er navngivne muslimer blevet hængt ud for at heile til en demonstration på trods af, at der ingen dokumentation findes, og at de ikke har gjort sig skyldige i andet end at deltage.”

      Vrøvl. En ven af undertegnede der overværede seancen, sendte mig et foto hvor han konkret havde udpeget de heilende. Han vidste ikke hvem det var, og ærligt talt – det vidste jeg heller ikke med sikkerhed ved første gennemsyn. Da der så kom navn på, spurgte jeg igen: Er du sikker på at hende med det lyserøde tørklæde og det grønne sjal, vitterligt heilede. Han svarede ja, og nævnte at han husker han studsede over at se en så aggressiv tørklødeklædt kvinde.

      Da jeg så tjekkede Gulays hjemmeside, faldt brikkerne på plads. Israel-flag med hagekors, “nazi-regimet”, “seriemorder-mentalitet”, “er du jødisk?” etc etc.

      Jeg ved ikke med Havva – ved ikke engang hvor hun ser ud. Personen der angiveligt heilede var hende andre har identificeret som Gulay. Havva filmede vel.

      Et øjenvidne er dokumentation, omend selvfølgelig ikke så tungt som eventuel video eller foto. Det kan være det dukker op, men hun har næppe gjort det systematisk som ham med den sorte hue med hvid tekst. Hun blev formentligt revet med at stemningen, men det bortforklarer ikke, at hun deltog aktivt, ligesom videoerne er yderst afslørende. Som en ven skrev. Hvis han var til en demonstration og der blev heilet, så ville han forsvinde som dug for solen og efterfølgende beklage offentligt.

      På Rådhuspladsen blev der heilet direkte foran holocaust-generationens nærmeste slægtninge.

      Jeg læser ikke muslimske blogs, men min fordom var klart, at Gulay var relativt dansksindet. Det troede jeg også om et par muslimske bekendte, som jeg uafhængigt af hinanden indenfor få dage, henholdsvis har hørt juble over at jøderne ikke tør gå på gaden, og beklaget sig over at Hitler ikke gjorde arbejdet færdig.

      Hverken Gulay eller eller de to jeg refererer er palæstinensere, ja, ikke engang arabere, og det må man selvfølgelig tage til efteretning. Hvis ganske almindelige umiddelbart velintegrerede muslimer kan flippe så meget ud, og opsummere en konflikt som denne, som værende ‘jøder dræber muslimer’, så siger det meget, men intet godt.

      “En af disse var med i aftes og der blev hverken heilet, sunget slagsange, råbt skældsord eller andet i den dur. Her var dialogen i højsæde.”

      Det er der jo heller ikke nogen der har påstået af søstrene eller MiD heiler regelmæssigt, så jeg ved ikke rigtigt hvor du vil hen.

      Den ene af to du citerer skrev iøvrigt en sang til Christiania-pladen, de valgte ikke at medtage: “Der er så fuckin’ koldt i vesten/ for åndelig død er værre end selve pesten”.

      Du afslutter med…

      “Jeg synes, at denne blog og dens racistiske kommentarspor, samt deltagere er en skændsel.”

      Racisme-etiketterne rører mig ikke, men hvordan kan en blog være en ’skændsel’. Kan du ikke bare skrive du er uenig i mine synspunkter.

      Fortsat god dag.

      Kommentar by Kim Møller — 15. januar 2009 @ 14:09

    126. -> 123 Jens K. Roved

      “Jeg var til åbent debatmøde arrangeret af MiD igår aftes på Nørrebro. På uriasposten er navngivne muslimer blevet hængt ud for at heile til en demonstration på trods af, at der ingen dokumentation findes, og at de ikke har gjort sig skyldige i andet end at deltage.”

      Vrøvl. En ven af undertegnede der overværede seancen, sendte mig et foto hvor han konkret havde udpeget de heilende. Han vidste ikke hvem det var, og ærligt talt – det vidste jeg heller ikke med sikkerhed ved første gennemsyn. Da der så kom navn på, spurgte jeg igen: Er du sikker på at hende med det lyserøde tørklæde og det grønne sjal, vitterligt heilede. Han svarede ja, og nævnte at han husker han studsede over at se en så aggressiv tørklødeklædt kvinde.

      Da jeg så tjekkede Gulays hjemmeside, faldt brikkerne på plads. Israel-flag med hagekors, “nazi-regimet”, “seriemorder-mentalitet”, “er du jødisk?” etc etc.

      Jeg ved ikke med Havva – ved ikke engang hvor hun ser ud. Personen der angiveligt heilede var hende andre har identificeret som Gulay. Havva filmede vel.

      Et øjenvidne er dokumentation, omend selvfølgelig ikke så tungt som eventuel video eller foto. Det kan være det dukker op, men hun har næppe gjort det systematisk som ham med den sorte hue med hvid tekst. Hun blev formentligt revet med at stemningen, men det bortforklarer ikke, at hun deltog aktivt, ligesom videoerne er yderst afslørende. Som en ven skrev. Hvis han var til en demonstration og der blev heilet, så ville han forsvinde som dug for solen og efterfølgende beklage offentligt.

      På Rådhuspladsen blev heilet direkte foran holocaust-generationens nærmeste slægtninge.

      Jeg læser ikke muslimske blogs, men min fordom var klart, at Gulay mentalt var relativt dansksindet. Det troede jeg også om et par muslimske bekendte, som jeg uafhængigt af hinanden indenfor få dage, nenholdsvis har hørt juble over at jøderne ikke tør gå på gaden, og beklaget sig over at Hitler ikke gjorde arbejdet færdig.

      Hverken Gulay eller eller de to jeg refererer er palæstinensere, ja, ikke engang arabere, og det må man selvfølgelig tage til efteretning. Hvis ganske almindelige umiddelbart velintegrerede muslimer kan flippe så meget ud, og opsummere en konflikt som denne, som værende ‘jøder dræber muslimer’, så siger det meget, men intet godt.

      “En af disse var med i aftes og der blev hverken heilet, sunget slagsange, råbt skældsord eller andet i den dur. Her var dialogen i højsæde.”

      Det er der jo heller ikke nogen der har påstået af søstrene eller MiD heiler regelmæssigt, så jeg ved ikke rigtigt hvor du vil hen.

      Den ene af to du citerer skrev en sang til Christiania-pladen, de valgt ikke at medtage: “Der er så fuckin’ koldt i vesten/ for åndelig død er værre end selve pesten”

      Du afslutter med…

      “Jeg synes, at denne blog og dens racistiske kommentarspor, samt deltagere er en skændsel.”

      Racisme–etiketterne rører mig, men hvordan kan en blog være en ’skændsel’. Kan du ikke bare skrive du er uenig i mine synspunkter.

      Fortsat god dag.

      Kommentar by Kim Møller — 15. januar 2009 @ 14:09

    127. Snetigeren klager over tonen, sjovt når man se hans tone overfor anderledes tænkende på avisen.dk.

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 15. januar 2009 @ 14:19

    128. 123

      “Her var dialogen i højsæde.”

      Ingen tvivl om det. De er eminente til at praktisere dialog med sig selv.

      Kommentar by Janne — 15. januar 2009 @ 14:34

    129. […] at have læst noget af det svineri og de racistiske kommentarer, som står at finde på uriasposten, besluttede jeg mig for at gå til et åbent debatmøde med Muslimer i Dialog på Nørrebro i […]

      Pingback by Verden set fra oven med et ben på hver side af Øresund…. » En aften i kulturberigelsens tegn... — 15. januar 2009 @ 14:35

    130. […] at have læst noget af det svineri og de racistiske kommentarer, som står at finde på uriasposten, besluttede jeg mig for at gå til et åbent debatmøde med Muslimer i Dialog på Nørrebro i […]

      Pingback by En aften i kulturberigelsens tegn… | Lions — 15. januar 2009 @ 14:37

    131. […] Efter at have læst noget af det svineri og de racistiske kommentarer, som står at finde på uriasposten, besluttede jeg mig for at gå til et åbent debatmøde med Muslimer i Dialog på Nørrebro i […]

      Pingback by En aften i kulturberigelsens tegn… « Snowtiger — 15. januar 2009 @ 14:48

    132. Skylder I ikke selv en forklaring? Og så er det vel egentlig også værd at oplyse om, at dele af den samlede racistiske antidemokratiske højrefløj også var til stede ved demonstrationen… http://shansensblog.blogspot.com/2009/01/den-danske-forening-og-venner-til-pro.html

      Kommentar by Jens N. Roved — 15. januar 2009 @ 16:35

    133. 129
      LOL
      At føre shansen som vidne, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha så vil jeg sku hellere deltage i MID møder.

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 15. januar 2009 @ 16:45

    134. Det var måske jer, som de to palæstinensere hilste på. En hilsen som I vel kun kender alt for godt hjemme i privaten.

      Kommentar by Jens N. Roved — 15. januar 2009 @ 16:46

    135. Det findes da også her: [link slettet]
      Med de anonyme ‘kilder’ (øjenvidner fra den racistiske voldsfascistiske højrefløj), som I bruger, så har I vist ikke grund til at klage over lidt ufotogent modspil iform er jeres egne portrætter til arkivet.

      Kommentar by Jens N. Roved — 15. januar 2009 @ 16:50

    136. Så har MID hyret en ‘udefrakommende’ blogger til damage-control. Jeg håber du nød dialogmødet. Går du tit til møder ansporet af anti-demokratisk opførsel? Den ene dag råber man “down down demokrati”, den næste dag hygger man i debatsalen. Alt er tilgivet. Alt er glemt. Hvis du ikke havde så travlt med at jage ‘racister’, så kunne du passende researche organisationen Minhaj ul-Quran, der knytter tætte bånd til dine nye kammerater. Gav Gülay forresten hånd?

      Kommentar by Enkefru Madsen — 15. januar 2009 @ 18:45

    137. @Jens N. Roved

      Stop nu, Jens.

      Det er jo ikke denne blogs læsere, der heiler. Det var derimod adskillige voldsparate palæstinensiske “moddemonstranter”. Og muligvis også medløberen Gülay Kocbay, der “lod sig rive med af stemningen”. Det er et faktum, som du anstændigvis bør forholde dig til.

      Den eneste konkretiserede racisme/nazisme i nærværende tilfælde er den, som de palæstinensiske “moddemonstranter” og deres medløbere har givet udtryk for. Det kan du godt forsøge at bortforklare dig ud af. Men den overvældende dokumentation for sagens rette sammenhæng taler sit tydelige og uimodsigelige sprog.

      Kommentar by Zaga — 15. januar 2009 @ 20:33

    138. @Jens N. Roved

      Jeg vil afslutningsvis betegne din omgang med den faktuelle virkelighed som en skændsel.

      Kommentar by Zaga — 15. januar 2009 @ 20:36

    139. Nårh – jeg har mit daglige gænge i Sverige og eftersom der var repræsentanter for Sverigedemokraterne til stede ved den demonstration, som der snakkes om her, så kan hykleriet vist ikke nå længere ud – eftersom SD ofte ses med blå-gule hagekors armbind.

      Kommentar by Jens N. Roved — 15. januar 2009 @ 20:56

    140. I skylder stadigvæk en forklaring.

      Kommentar by Jens N. Roved — 15. januar 2009 @ 20:56

    141. Jens N. Roved

      Er de disse islamister, som er dialogsøgende?

      http://www.180grader.dk/nyheder/Heilende_anti-israelere_Alle_j_der_skal_dr_bes.php

      Kommentar by Johansen — 15. januar 2009 @ 20:56

    142. @136, 137 og 138
      Jens er tilsyneladende blevet afskåret fra at deltage i debatten her på Uriasposten:
      http://snetiger.wordpress.com/2009/01/15/en-aften-i-kulturberigelsens-tegn/#comment-634

      Kommentar by Fantomas — 15. januar 2009 @ 21:12

    143. -> Jens N. Roved

      Bruger du Shansen totalt underlødige blog som dokumentation?? Er det en joke??

      Kommentar by Anonym — 15. januar 2009 @ 21:14

    144. -> Jens N. Roved

      Bruger du Shansen totalt underlødige blog som dokumentation?? Er det en joke??

      Kommentar by JensH — 15. januar 2009 @ 21:15

    145. “Det var måske jer, som de to palæstinensere hilste på. En hilsen som I vel kun kender alt for godt hjemme i privaten.”

      HAHAHAHHAHAHAHAHAHA
      Nu kan man så ikke andet end at spille nazi kortet, håber du så aftenshowet i aften, selv ikke DR er blinde for de islamistiske heilende “unge”.
      Men jeg håber da du vender tilbage med lidt faktuelt, hvor du bruger andet end Shansen og din egen blog som sandhedsvidne, for dit niveau er godt nok lavt.

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 15. januar 2009 @ 21:36

    146. 141 Broholm

      Tak for henvisningen til aftenshowet kl. 19, hvor en dansk jøde fortæller om, hvordan det er at være jøde i Danmark i dag:

      http://www.dr.dk/DR1/Aftenshowet/Klip+fra+Aftenshowet/20070129142128.htm

      Håber at der var mange danskere, som så programmet. Det importerede muslimske jødehad er fuldstændig utåleligt.

      Kommentar by Johansen — 15. januar 2009 @ 22:33

    147. Jens Rohoved.

      ja jeg kan så sandelig godt forstå at i griber efter halmstrå, sikke dog noget, og så i det pææææne og sobre selskab :-D

      If it smells like shit, and it taste like shit…..ja så er der sgu en pæn chance for at det er det rene lort !

      Skinhellige hyklere !

      Kommentar by Whodares — 15. januar 2009 @ 23:15

    148. -> 139 Fantomas

      “@136, 137 og 138
      Jens er tilsyneladende blevet afskåret fra at deltage i debatten her på Uriasposten…”

      Tjekkede lige spambakken, og der var en ti-femten stykker, herunder tre eller fire fra Jens. De er online nu.

      Kommentar by Kim Møller — 16. januar 2009 @ 07:03

    149. “Jens er tilsyneladende blevet afskåret fra at deltage i debatten her på Uriasposten…”

      Øhh…Jens deltager ikke i debatten. Jens kommer med en række udokumenterede påstande. Jens burde forholde sig til, at de eneste heilende personer i denne sammenhæng var en flok ubehøvlede palæstinensiske “moddemonstranter”, der desværre blev bakket op af bestyrelsesmedlemmer fra Muslimer i Dialog.

      Kommentar by Zaga — 16. januar 2009 @ 08:50

    150. #148
      Det kan jeg se nu.

      #149
      Enig.

      Kommentar by Fantomas — 16. januar 2009 @ 15:04

    151. “Man behøver ikke at gøre andet, end at fortælle folket, at det bliver angrebet, og at udstille pacifisternes mangel på patriotisme og hævde, at de bringer landet i fare.

      Disse metoder fungerer i ethvert land”.

      Hermann Göring, den 18. april 1946.

      Kommentar by Jens N. Roved — 16. januar 2009 @ 23:33

    152. Ak ja, jo mere der dukker op, jo mere tænker jeg om pøblen var sendt af Muslimer i Dialog.

      Kommentar by Enkefru Madsen — 17. januar 2009 @ 09:12

    153. Politiken vil nu til at vise grumme fotos, siger en ansat på Politiken. Betragter Politiken det ikke som grumt at anti-Israel demonstranter heiler? Hvorfor viser Politiken ellers ikke fotos af det forhold?

      Kommentar by Janne — 17. januar 2009 @ 11:15

    154. @ Jens N. Roved

      Det er egentlig for meget at gøre ud af det at give dig et svar, du vil sikkert ikke engang forstå det jeg skriver, men en gang imellem skal man gøre det frugtesløse. Så her… Lad os se på citatet, selvom det ikke er sikkert Göring er den der bedst forstod hvordan nazisterne tog magten.

      Nå, men formålet er jo at associere uriasdettørerne med nazisterne. I citatet står der “fortælle folket, at det bliver angrebet“, og uriasdettører fortæller ofte om hvordan dansk eller vestlig kultur/folk bliver angrebet, så det matcher godt nok. Der står osse noget om “mangel på patriotisme” og uriasdebattørerne er oftest nationale, så det matcher osse godt nok. Så står der at denne mangel er “pacifisternes“, og det matcher ikke med noget som helst. Men to ud af tre er godt nok har du sikkert tænkt.

      Emnet fortjener dog vi går mere i dybden end citat dropping og pattern matching. For hvad stod Göring og de andre nazister egentlig for? Var det deres nationalisme der karakteriserede nazismen? Nej, dengang var englænderne nemlig osse nationalistiske, franskmænd var nationalistiske, danskere var nationalistiske. Ja, selv det danske socialdemokrati var nationalistisk. Nationalisme var normen. Hvis man forkaster nationalisme fordi nazisterne var for den, kan man lige så vel forkaste motorveje og fuldkornsrugbrød.

      Nogle gange virker det som om folk blot har adopteret Hollywoods udgave af nazismen: hvide mennesker, renlige og pertentlige, og med tysk accent. Og så er det klart de ikke kan genkende den ægte vare når de ser den.

      Nazismen var en totalitær ideologi. Supremacistisk, irrationel, og med drømme om verdensherredømmet. Hvis man sætter sig lidt ind i baggrunden for nutidens forskellige grupperinger, så er det altså ikke svært at se hvem der har flest lighedspunkter med nazisterne.

      Jens N. Roved. For én uge siden stod vor tids nazisme heilende på Rådhuspladsen og råbte hadefulde slagord – og du kunne ikke genkende den. Det var billedligt talt dit vækkeur, og du valgte så at trykke på snooze, men det kan du ikke blive ved med.

      Kommentar by Mallebrok — 17. januar 2009 @ 14:04

    155. Mallebrok – sikke noget bavl. Jeg kan udmærket kende nazister fra ikke-nazister. Og at der er racister på begge sider overrasker mig ikke. At der er palæstinensere til stede på Rådhuspladsen, som står og heiler har intet med MiD at gøre. Det er nogle unge fjolser, som opfører sig rigtig skidt. Har du slet ikke læst om opfordringen til at indstille den slags? Den opfordring kommer sjovt nok fra MiD. Til det møde, som jeg var til.

      Hvis nu jeg skal sammenligne med mig selv… Hvis jeg havde set sådan et tiltag fra SIAD, så ville jeg have klappet i mine små hænder og stillet himmel og jord i bevægelse for at promovere det – altså dialogen og det fredelige møde, hvor vi kan diskutere tingene i stedet for at råbe slagord efter hinanden. Jeg kan så forstå, at SIAD ikke er meget bedre end de yderligtgående muslimer, når det gælder det der med at stå og råbe slagord ved demonstrationer. Der er overvældende dokumentation fra bl.a. Ålborg.

      Kommentar by Jens N. Roved — 17. januar 2009 @ 15:38

    156. Jeres konspirationsteorier er simpelthen til at lukke op og skide i. I behøver ikke at skrive mere til mig her. Hvis I vil tage diskussionen op, så er I velkomne på andre fora. Jeg får brækfornemmelse over racismen herinde.

      Kommentar by Jens N. Roved — 17. januar 2009 @ 15:39

    157. Og til Kim Møller. Jeg synes stadigvæk, at dette website er en skændsel. En skændsel imod demokrati, debat, dialog og frem for alt en skændsel imod Danmark og civiliserede selvstændigt tænkende mennesker.

      Kommentar by Jens N. Roved — 17. januar 2009 @ 15:42

    158. -> #157 JensN. Roved

      “En skændsel imod demokrati, debat, dialog og frem for alt en skændsel imod Danmark og civiliserede selvstændigt tænkende mennesker.”

      Du slynger beskyldninger ud som skidt fra en spæddekalv. Kunne du ikke være så venlig at begrunde disse beskyldninger, bare for at kvalificere debatten om dit syn på Uriasposten??

      Har du iøvrigt spurgt MID om deres tilknytning til den Pakistanske radikale islamistiske organination Minhaj-ul-Quran (“Ad koranens vej”)?? Eller det har du måske ikke haft lejlighed til endnu på et af ‘dialog-møderne’???

      Kommentar by JensH — 17. januar 2009 @ 16:55

    159. Det er ikke beskyldninger. Det er min holdning til jeres side.

      Kommentar by Jens N. Roved — 17. januar 2009 @ 17:37

    160. -> #159 Jens N Roved

      Nuvel, men kunne du så ikke være så velig at begrunde disse ‘holdninger’, jeg mener, hvordan skulle vi kunne forbedre os og blive bedre og mere anstændige mennesker når vi ikke er klar hvad det præcist er der gør os til en “skændsel imod demokrati, debat, dialog og civiliserede selvstændigt tænkende mennesker”???

      Forresten, du svarede ikke på mit spørgsmål om hvorvidt du har spurgt MID om deres tilknytning til den Pakistanske radikale islamistiske organination Minhaj-ul-Quran (”Ad koranens vej”)??

      Kommentar by JensH — 17. januar 2009 @ 17:53

    161. biip-biip-biip-biip-biip Jens N. Roved

      Hvad fandt du frem til i din research af Minhaj-ul-Quran? Har du sat dig ind i hvad formand Fatih Alev mener om Sharia, herunder stening, i Danmark?

      Opfordringen fra Muslimer i Dialog går på at holde hovedet koldt og bevare sin værdighed, men de har da samtidig forståelse for at det er svært, og at nogle ikke kan styre sig. Desuden undlader de at fordømme dem der ikke kan styre sig. Er jeg imponeret? Nej, slet ikke.

      Iøvrigt er SIAD, efter hvad jeg ved, et dårligt eksempel. Når SIAD ikke har udsendt en opfordring til “unge fjolser, som opfører sig rigtig skidt“, så er det da fordi de ikke har den slags problemer.

      Kommentar by Mallebrok — 17. januar 2009 @ 18:29

    162. Nej SIAD har slet ikke den slags problemer… biip biip biip biip biip… http://redox.dk. Desuden demonstreres der også i Israel imod den israelske regerings politik.

      Jens H – hvis du vil diskutere yderligere må det foregå et andet sted. Jeg er ikke interesseret i at kaste op over siden her.

      Kommentar by Jens N. Roved — 17. januar 2009 @ 19:26

    163. @ Jens N. Roved

      Hvorfor er du så fokuseret på dine brækfornemmelser? Det er da dårlig debatstil. Du skulle hellere begynde at argumentere, underbygge, og researche.

      Med hensyn til SIAD, så kender jeg ikke andet til dem end hvad jeg læser nu og da. Men lad mig høre, for det er absolut interessant hvis de har markeret sig på et niveau, som det at råbe at alle jøder skal dræbes, og hylde ikke én men to totalitære ideologier der som centrale temaer har verdensherredømmet og jødernes udryddelse, mens politiet holder dem tilbage for ikke at forstyrre en lovlig demonstration. Og lad nu være med at forsøge at sende mig til Reaearchkollektivet Redox, de er venstreekstreme, og simpelthen ikke troværdige.

      Kommentar by Mallebrok — 17. januar 2009 @ 21:03

    164. @ Jens N. Roved

      biip-biip-biip-biip-biip-biip-biip-biip-biip-biip

      Kommentar by Mallebrok — 18. januar 2009 @ 16:29

    165. De lovede hjemsendelser(lovet af socialkammeraterne) af krigsflygtningene fra bl.a. libanon, bosnien og somalia mangler stadig at blive iværksat. Der har ikke været borgerkrige i de nævnte lande i flere år. Nu bør der ske omfattende hjemsendelser af disse udgiftstunge kulturfremmede.

      Kommentar by Poul — 18. januar 2009 @ 19:57

    166. @ Jens Røved

      Dine naive floskler er lattervækkende. Læs dog noget, sæt dig ind i selv simple kendsgerninger før du buldrer frem som f. eks her: ”så ville jeg have klappet i mine små hænder og stillet himmel og jord i bevægelse for at promovere det – altså dialogen og det fredelige møde, hvor vi kan diskutere tingene i stedet for at råbe slagord efter hinanden.”
      Ja undskyld mig – totalt meningsløst vrøvl.
      ”stillet himmel og jord i bevægelse” – ”promovere”, osv., osv., Sådan flyder floskler og meningsløsheder i en lind strøm fra dine indlæg.
      Når du engang har læst på tingene, dit skæg begynder at vokse, og du har opnået evnen til at opnå en ordentlig erektion, så kan selv du måske se det meningsløse i dit dialog-vrøvl.
      Hvordan fører man dialog med folk, der opfører sig så grænseoverskridende som de jødehadende og nazi-heilende på Rådhuspladsen. Dialog – ja, 2 bestyrelsesmedlemmer fra Muslimer i Dialog deltog altså i dette sindssyge svineri – som end ikke Johnny i Greve turde foranledige. Hvorfor? Havde Johnny gjort det, var han og hans kumpaner anholdt og sigtet for racisme og trusler, mv.
      Og så kommer den lallende Jens Røved med sine tåbeligheder, sine brækfornemmelser og sit umodne barnagtige vrøvl.
      Jo – bestyrelsesmedlemmerne fra Muslimer i Dialog har sandelig givet muslimsk dialog en ny betydning. Dog ikke spor overraskende for os, der har sat os nødtørftigt ind i de faktiske forhold i jernindustrien.
      Lad mig stilfærdigt erindre om, at selv Willy Søvndal har fået nok af dialog med demokratifjendtlige, teokratifascistiske, heilende og jødehadende idioter. Han udtalte kort og klart: ”De kan gå ad helvede til”.

      “Tyskland ser en stigende forbrødring mellem disse vrede unge indvandrere og landets egne nynazister. For at udtrykke deres solidaritet bærer disse kronragede bøller nu palæstinenser-tørklædet – ganske som deres ærkefjender, de autonome.”
      (Offer over offer v/Anders Raahauge, JP 18/1-09).

      Krage søger mage, ik.

      Og denne Jens Røved forstår ikke, at der findes idioter, der er så primitive, at de har sat sig helt uden for den sfære, hvor man kan føre dialog. Folk der åndelig talt befinder sig på et stade, hvor de i forrige århundrede var endt som lejrvagter i Gulag eller KZ-lejrkomplekserne.

      Jens Røved – i sin feministiske verden – ævler i et væk om at ”brække sig”. Hvor er det synd for dig – umodne skrog. Hold du dig til det du ”kan” – ”stillet himmel og jord i bevægelse” og ”promovere”.
      Hvis det nu ikke kan være anderledes.

      Kommentar by Als — 19. januar 2009 @ 10:05

    167. […] af Junikredsen på 22 januar, 2009 Få dage før de anti-semittiske optøjer i København forrige lørdag kunne webavisen 180grader.dk afsløre, at en “etableret […]

      Pingback by Portræt af en gadekriger « Junikredsen — 22. januar 2009 @ 14:46

    168. »Og denne Jens Røved forstår ikke, at der findes idioter, der er så primitive, at de har sat sig helt uden for den sfære, hvor man kan føre dialog.«

      Mener du mon idioterne fra politiet? Det hjælper naturligvis ikke på dialogen, at danske soldater indgår i racistiske netværk og ej heller, at politiet optræder med racistiske udtalelser imod demonstranter. Begge grupper burde som professionelle holde sig langt væk fra den slags. Der er ingen undskyldning for, at en professionel politimand bruger udtryk som ‘perker’. En politimand skal holde sig hævet over det niveau. Det undrer mig MEGET, at uriasposten – den selvproklamerede demokratiets vogter – ikke har skrevet noget om dette. Det sætter ligesom tingene i et noget andet perspektiv.
      http://modkraft.dk/spip.php?article9686

      Kommentar by Jens N. Roved — 23. januar 2009 @ 10:19

    169. I vælter jer godt nok rundt i spekulationer om min personlighed og øgenavne går heller ikke forbi. Fantastisk. I får virkelig styrket jeres sag gennem den slags retorik.

      Kommentar by Jens N. Roved — 23. januar 2009 @ 16:53

    170. Muslimer i Dialog samarbejder med Politiskolen og Nationalt Efterforskningscenter (NEC):

      http://m-i-d.dk/filer/seminar_politiarbejde_26feb09.pdf

      Kommentar by intel — 20. februar 2009 @ 12:30

    171. Modkraft som dokumentation? LOOL!

      Kommentar by Anna Lyttiger — 15. august 2009 @ 15:09

    172. […] født. Min lillebror har oplevet integrationen på helt tæt hold. Den er ikke noget kønt syn. Heller ikke når den går på universitetet. Integration kan jeg ikke bruge til noget, assimilation er det, vi bør kræve af indvandrere og […]

      Pingback by Så hvad kan der gøres? « Econstudentlog — 27. august 2009 @ 16:08

    173. […] http://www.uriasposten.net/?p=6471 […]

      Pingback by ICLA and allied organizations gather at OSCE Human Dimension Implementation Meeting in Warsaw « Mission Europa Netzwerk Karl Martell — 30. september 2009 @ 12:44

    174. […] http://www.uriasposten.net/?p=6471 […]

      Pingback by ICLA and allied organizations gather at Warsaw, 29 September, 2009 :: Liberties Alliance — 1. oktober 2009 @ 16:08

    175. […] 10. Januar 2009 fand eine legale und friedliche Pro-Israel-Demonstration in der Stadtmitte der dänischen Hauptstadt Kopenhagen zur Unterstützung Israels gegen die Hamas […]

      Pingback by BÜRGERBEWEGUNG PAX EUROPA zusammen mit verbündeten Organisationen beim OSZE „Human Dimension Implementation Meeting“ in Warschau « PAX EUROPA Blog — 15. oktober 2009 @ 22:03

    176. http://mereika.ru/bodibilding-kak-cheredovat-uprazhneniya.html

      Kommentar by http://mereika.ru/triceps.html — 25. marts 2010 @ 15:17

    177. […] Ifølge Denfri’s kilder begyndte balladen omkring Fatih Alevs formandskab for Muslimer i Dialog, da han gav en advarsel til bestyrelsesmedlemmet Gülay Kocbay (http://jp.dk/morgenavisen/maindland/article1568429.ece?ncc=1), der havde deltaget i en anti-Israel-manifestation sammen med en gruppe heilende palæstinensere (http://www.uriasposten.net/archives/6471). […]

      Pingback by MID: Storvask for åbent bedetæppe | Denfri — 9. juli 2011 @ 09:52

    178. […] Disrupting peaceful demonstration I […]

      Pingback by ICLA Tackles Fundamental Freedoms at the OSCE Meeting in Warsaw | Gates of Vienna — 22. januar 2013 @ 18:59

    RSS feed for comments on this post.