16. marts 2015

Avis konfronterer terrorsympatiserende islamister – Dansk par: “Du har ikke lov til at chikanere folk…”

80 procent af dem der deltog i lørdagens ‘fredsring’-happening ved synagogen i Krystalgade var ifølge TV2 News danskere, og der var således flere muslimer der valgte den samtidige Hizb ut-tahrir-markering på Rådhuspladsen under bannere såsom ‘Tegn på radikalisering = Islamisk adfærd’. Selvfølgelig findes der moderate muslimer, men intet indikerer de i et multikulturelt samfund bliver toneangivende. Dansk kultur er et frontalangreb på Islam og omvendt, og som man kan se på Facebook, så inkluderede den islamistiske markering også en del barnevogne.

Danskerne er ikke uden skyld, for tidens halv-nihilistiske tolerance-kultur er noget nær et væg-til-væg-bedetæppe for Islam. Islamistiske Millatu Ibrahim offentliggjorde i går en video, der viser gruppens ‘dawah’ foran Frederiksbjerg centret. En journalist fra Ekstra Bladet konfronterer en af islamisterne med det faktum, at organisationen er forbudt i Tyskland og spørger om gruppens forhold til Islamisk Stat. Der svares ikke, i stedet bryder en ældre dame ind: “Du har ikke lov til at chikanere folk, bare fordi du er journalist!”.

Kulturelt selvhad er blevet en del af moderne storby-danskhed, og det ældre par betragter ikke den høflige mørklødede mand som et individ med en problematisk ideologi, men som repræsentant for en udsat minoritet. Man kunne kalde det ’68’er-racisme’.

(Millatu Ibrahim missionerer foran Frederiksberg Centeret; Facebook, min 8.10)

“I sidste uge offentliggjorde gruppen deres første danske video… Videoen er optaget i Gellerupparken ved Aarhus, og ifølge Ekstra Bladets oplysninger har manden tunesisk baggrund. Hans islamistiske agitation er ledsaget af en islamisk hymne krydret med lyden af skudsalver, som hylder IS-lederen, Abu Bakr al-Baghdadi, og den nu afdøde leder af Al Qaeda i Irak Abu Musab al-Zarqawi.” (Ekstra Bladet, 2014)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/64748/trackback

21 Comments »

  1. Moske higer den ældre madamme efter at blive hældt i en isislamisk møgsæk, den ville klæde hende!

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 16. marts 2015 @ 14:51

  2. De skal hedde til de gadesælgere af sekten Slam: “Fis af, nazisvin”

    Kommentar by BB — 16. marts 2015 @ 15:16

  3. God kommentar i jyllandsposten: http://jyllands-posten.dk/debat/kronik/ECE7547509/Kulturkonflikter-med-indvandringen/

    Kommentar by Per — 16. marts 2015 @ 15:28

  4. Multikulti i USA:
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/paa-vej-i-faengsel-fodboldspiller-draeber-dommer/5483980

    Muslim dræber dommer.

    Kommentar by Mortensen — 16. marts 2015 @ 15:30

  5. Den argumentation, som disse tosser kører frem med, er så idiotisk, at enhver kan gennemhulle den, ikke mindst hvis man kender lidt til koranen og hadiths.
    Men hvad, de pågældende agitatorer ser heller ikke for begavede ud, kan ikke være så forfærdelig lang tid siden deres forfædre kravlede ned fra træerne og derfor deres eneste “viden” stammer fra noget sammenkogt menneskeskabt vås, kompileret af Utman 100 år efter onkel Mos “åbenbaringer” fra en ærkeengel.
    Den gang kunne man måske tro på overjordiske stemmer, i dag ville den pågældende blive indlagt til psykiatrisk behandling.
    Og en personage, der førte sig frem som onkel Mo med drab, mord og plyndringer ville i ethvert civiliseret samfund blive jaget og henrettet af samfundet, som den forbryder han var ifgl. hans levnedsbeskrivelser.

    Kommentar by T. Snorrason — 16. marts 2015 @ 15:50

  6. Video på 4 minutter viser allerhøjest 15 muslimer.
    Mon de 1000? danskere slet ikke mangler at holde hånd med en muslim?

    Der var så få muslimer, at EB var nødt til at vise de samme på 2 billeder
    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/mere-end-tusind-mennesker-slaar-fredsring-om-synagoge/5481316

    http://ekstrabladet.dk/112/vrede-muslimer-paa-gaden-vi-truer-ikke-minister/5481490
    Omkring 300 tilhængere af den ekstreme islamiske organisation Hizb ut-Tahrir var lørdag eftermiddag samlet i København for at protestere mod tvangsfjernelser…

    Så det er tydeligt hvilke muslimer, der er flest af, men det ænser de godhjertede danskere selvfølgelig ikke.

    Mon demoen på Rådhuspladsen var lovligt anmeldt????????????

    Kommentar by tavsen — 16. marts 2015 @ 17:11

  7. Det ser ud som et par der var omkring 18 år gamle i 1968 og blev hængende i tågerne.
    Vi andre fra den tiden har blevet voksne og fået tågelygter så vi ser klart.

    Kommentar by PFEP — 16. marts 2015 @ 17:25

  8. Jo, de ved det godt, men de er så vant til at de kan redefirere sig ud af problemer og til magt at de tror det også virker denne gang.

    Kommentar by Helmut Kohl — 16. marts 2015 @ 17:27

  9. Det eneste det skøre kvindemenneske mangler, er en mangefarvet strikket inkahue, måske tilhørende segmentet “Bedsteforældre for Asyl” eller “Bibliotekarer for Fred”. Man kan være nok så klog i himlen, men stadig en tåbe på jorden.Et par virkelighedsresistente narrehatte
    Jeg brækker mig i lårtykke stråler.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 16. marts 2015 @ 17:45

  10. Øh, Kim Møller, du skriver blandt andet: “Selvfølgelig findes der moderate muslimer”.

    Er du helt sikker på det, og hvor mange eksempler ud over Naser Khader kan man finde??

    Var det i øvrigt ikke Khader, der for en del år siden ville stifte en forening for ‘Moderate muslimer’?
    Såvidt jeg husker, døde initiativet som følge af manglende medlemmer.

    Kommentar by Henrik Petersen — 16. marts 2015 @ 17:50

  11. -> der Adler 17:45

    Jeg snupper lige muslimtesten på denne Bedstemor for asyl til alle, Kirkeasyl osv-osv.:

    “Du har ikke lov til at genere folk, bare fordi du er muslim!”.
    Nok noget mere relevant. Der er trods alt langt flere muslimer end blæste journalister i DK.

    Kommentar by Henrik Petersen — 16. marts 2015 @ 17:55

  12. 68’erne er vitterligt generationen, der ikke under deres egne børn og børnebørn en fremtid. De havde fred, frihed og friværdi, mens vi får balkanisering, værdi- og historieløshed. For dem er den varme, selvgode fornemmelse i maven vigtigere end min og mine børns fremtid.

    Generation Identitaires “A decleration of war” er stadig relevant:
    https://youtu.be/fYJB-wjrGsM

    Kommentar by Nicolai Zolnir — 16. marts 2015 @ 18:50

  13. #3 Per
    Tak! Den er fremragende. Han er en af de klogeste i dagens Danmark. Hans bog “Opgør med kulturradikalismen” var særdeles god. Jeg vil gerne læse mere af ham. Han sætter det hele på plads på en yderst sober og gennemtænkt måde – en stor fornøjelse.

    Kommentar by Tim Pallis — 16. marts 2015 @ 18:51

  14. Selvhadere, selvmordsjøder og Kamikaze-forældre der sender deres børn i højt kulturberiget skoler med fortsæt for at lære deres børn om kultur.

    Hele paletten skal vi kæmpe imod hver dag, i hvert eneste lovforslag. Når skaden er sket får vi skylden og lov til at samle resterne op og betale for helbredelsen.

    Stanken fra den rådne efterbyrd fra 68.

    Kommentar by Santor — 16. marts 2015 @ 18:57

  15. idiotiske møgkælling.

    Kommentar by mættehågen — 16. marts 2015 @ 18:57

  16. Når muslimer ikke kan svare for sig, er der altid en hjælpende dansker der træder til. Med den store uegennyttige hjælp fra danskere til muslimer, når de har problemer med at udtrykke sig og blive forstået på den rigtige, den positive måde, er det grotesk, at de altid udstiller sig som sat uden for og marginaliserede.
    Moske kan de som de fleste her på siden se, at deres hjælpere bare er nyttige idioter.

    Kommentar by Menig 442 — 16. marts 2015 @ 20:34

  17. Siden hvornår er det blevet til chikane, når en vestlig journalist spørger ind til sagens kerne i et vestligt land?

    Kommentar by Liva — 16. marts 2015 @ 21:18

  18. Kvindemennesket er uden tvivl medlem af Foreningen mod blege børnebørn.Og jeg kan forstå at hun mener at en mikrofon er et frygteligt våben brugt til chikane.Hun ligner en kvinde der ku trænge til lidt tan in a can.

    Kommentar by - by Proxy - — 16. marts 2015 @ 22:03

  19. Selvfølgelig findes der moderate muslimer,

    Hvilken sætning: Moderate Muslimer, hvor, hvad er det. ??, er det en dyrerace der ikke er fundet endnu.

    Kommentar by Sindsro — 16. marts 2015 @ 23:22

  20. Damen burde fluks flytte til de varme lande hvor den ædle vilde ville vise hende om den sympatiske muslims synspunkter.

    Og når hun så vil hjem kan hun blive dernede sammen med hendes mand der sikkert bliver henret- øhm, korrigeret i sin livsstil.

    Kommentar by Lisbeth — 17. marts 2015 @ 14:11

  21. Indfør et stop for menap-indvandring. Der er ikke brug for menap-indvandring, ingen har sendt bud efter dem, og de er i hovedreglen uønskede. Desuden er de en stor økonomisk belastning for de danske skattebetalere.

    Kommentar by F. Jensen — 17. marts 2015 @ 19:02

RSS feed for comments on this post.