20. marts 2015

Flere anholdte: “… kan sagtens være 100, der er parat til at gøre det samme som Omar El-Hussein”

DR Online fortæller, at boligselskabet Lejerbo vurderer at der kan være “100, der er parat til at gøre det samme som Omar El-Hussein”, og hele “1.000, der er parat til at støtte det”. Boligforeningen advarer, men kommer ikke med løsningsforslag. Torsdag kom endnu en anholdelse relateret til terrorangrebet i sidste måned. Fredag endnu en.

En af de anholdte i Fields-skyderiet skulle ifølge kilde være 25-årige Mohamed S., kriminel islamist, der tidligere har været i PET’s søgelys i forbindelse med større sag om våbenkøb, der oprindeligt inkluderede en terrorsigtelse. Fra BT – BT afslører: Anholdt fra Field’s kendt af PET fra spektakulært våbenkøb.

“Bt.dk kan afsløre, at den nu 25-årige mand i foråret 2012 var en af de involverede i et spektakulært våbenkøb af to AK-47 automatrifler, som PET frygtede skulle bruges til en terrorhandling.

Det udløste 27. april 2012 en storstilet politiaktion, hvor politiet og PET slog til på flere adresser i Herlev-området. Tre unge mænd blev anholdt og dagen efter fængslet for våbenkøbet af de to automatrifler, der var blevet aftalt og gennemført dagen inden ved Hareskov s-togstation.

Siden kom det dog frem, at det i virkeligheden var en hemmelig agent fra PET, der havde optrådt som sælger af de to automatrifler, som i virkeligheden ikke var i stand til at skyde.

De tre anholdte blev i første omgang sigtet efter terrorparagraffen, men politiet ændrede siden anklagen til en knap så alvorlig – nemlig ulovlig våbenbesiddelse – hvad der endte med at koste den nu 25-årige mand en dom på halvandet års fængsel og en betinget udvisning af Danmark ved Retten på Frederiksberg.

Motivet til skyderiet er endnu ikke klarlagt med sikkerhed, men formodes at være et udslag af en indbyrdes strid mellem to grupperinger i bandemiljøet.”

(25-årige Mohamed S., anholdt torsdag)

Oploadet Kl. 05:51 af Kim Møller — Direkte link49 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/64826/trackback

49 Comments »

  1. Mon ikke der snart bliver indgivet en politianmeldelse af Lejerbo?

    Kommentar by Jan — 20. marts 2015 @ 07:28

  2. Som jeg tidligere har skrevet. Giv den til enhver tid siddende justitsminister magt til præventivt at udvise alle AEH’ere, som må vurderes at være en sikkerhedsrisiko pga. kriminalitet og terrorisme.

    Kommentar by Sigwar — 20. marts 2015 @ 07:42

  3. han blev selvfølgelig anholdt på sin arbejdsplads..nåh nej de UNGE arbejder jo ikke

    Kommentar by per simonsen — 20. marts 2015 @ 08:19

  4. Er enig med Sigwar, alle AEH’ere der vurderes at være en sikkerhedsrisiko for landet skal ud hurtigst muligt. Alle der ikke kan forsørge sig selv eller på anden vis ikke kan indordne sig skal samme vej, vi skal ikke være hele verdens bistandskontor.

    Kommentar by NulTolerance — 20. marts 2015 @ 08:21

  5. Mon ikke boligselskabet pynter på problemet for ikke at krænke nogle sarte sjæle?

    Kommentar by Liva — 20. marts 2015 @ 08:22

  6. @ Sigwar

    Du drømmer. Mange er danske statsborgere. Hvor vil du sende dem hen?

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 20. marts 2015 @ 08:39

  7. Hippie, hvis de har dobbelt statsborgerskab kan vi vel fratage deres danske? Ellers må vi gøre livet så surt for dem at de simpelthen ønsker at flytte, for eks. forbyde moskeer, halal og andet der har med deres forbandede månekult at gøre. Alternativet er naturligvis borgerkrig, som ganske sikkert vil komme hvis vi ikke slipper af med dem i tide.

    Der er mange ting vi kan gøre for at genetablere orden i vores samfund, alt hvad der skal til er politisk vilje.

    Kommentar by NulTolerance — 20. marts 2015 @ 08:54

  8. Mange er danske statsborgere. Hvor vil du sende dem hen?

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 20. marts 2015 @ 08:39

    Sædvanlig tanketom argumentation. Søg på
    “stripped of citizenship”

    http://www.bbc.com/news/uk-politics-21783475
    British citizenship used to be for life – but a growing number of people are being stripped of their passports

    Kommentar by tavsen — 20. marts 2015 @ 08:56

  9. @6 Hippie,

    Det er ganske simpelt, for de har kun et dansk statsborgerskab indtil det bliver ophævet, og derefter 24 timer til frivilligt at forlade danmark – farvel.

    Kommentar by Fritz — 20. marts 2015 @ 08:56

  10. Hippie, det er ganske enkelt, der hvor de rejser på ferie og hvor deres forældres ophav er. Eftersom mange af dem slet ikke ser sig som danskere, kan det da kun glæde dem at komme hjem i deres egen kulturkreds.

    Du vil måske hellere have mere blod på dansk jord? For det vil der komme hvis vi ikke vender skuden.

    Kommentar by NulTolerance — 20. marts 2015 @ 09:00

  11. Hvis der er love der forhindrer opsigelse af statsborgerskab, må vi se om vi kan ændre dem. Det vil sige vi skal gøre alt hvad der er muligt for at slippe af med dem eller gøre deres liv besværligt herhjemme, jo flere vi slipper af med jo bedre. Det er os der er danskere, og det er os der bestemmer over dansk jord, sådan skulle det gerne blive ved med at være.

    Kommentar by NulTolerance — 20. marts 2015 @ 09:02

  12. Du vil måske hellere have mere blod på dansk jord? For det vil der komme hvis vi ikke vender skuden.

    Kommentar by NulTolerance — 20. marts 2015 @ 09:00

    Selvfølgelig kommer der mere blod. Se blot på Fields centeret i går. Og nu er der anholdt flere

    http://ekstrabladet.dk/112/ny-mand-anholdt-for-terror-hjaelp-kraeves-faengslet/5489715
    En mand blev anholdt under aktion i går, men i dag kræves to mænd varetægtsfængslet for medvirken til Omar El-Husseins terror-angreb i København 20. mar.. 2015

    Men Gutmenschen ønsker kun at skrive om den Gode Tone. Kunne de dog begynde med at udbrede budskabet iblandt muslimerne

    Flyt ind i f.eks. Mjølnerparken og udlev rundkredspædagogikken

    Kommentar by tavsen — 20. marts 2015 @ 09:12

  13. Som nævnt tidligere, så løser feks. Kuwait problemet med statsborgerskab til egne beduiner, som de ikke vil give Kuwaitisk statsborgerskab, ved at købe et statsborgerskab til de pågældende på en afrikansk østat.
    Hvorfor skulle Danmark ikke kunne gøre det samme og ekspedere de uønskede til Afrika – med fint nyt statsborgerskab.

    Kommentar by T. Snorrason — 20. marts 2015 @ 09:13

  14. Jeg har da misforstået noget, for terroristen var da en ensom ulv og muslimer tog afstand fra hans handlinger ik? Sådan på en brevik agtig måde. Det var da ellers konsensus efter angrebet

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 20. marts 2015 @ 09:20

  15. Landsforvisning var indtil 1827 en del af dansk jura og kan blive det igen. Idéen om et urørligt statsborgerskab er en arbitrær konstruktion, og den bør ikke være en stopklods for, at civilsamfundet og nationen kan beskytte sig selv ved at sende destruktive elementer i permanent eksil.

    Kommentar by Nicolai Zolnir — 20. marts 2015 @ 10:13

  16. jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE7566683/Terrorsag-svulmer-op-Nu-er-der-fem-mistænkte/

    Kommentar by Liva — 20. marts 2015 @ 10:47

  17. DDR har travlt med at jagte den grove tone på internettet.

    Muslimers grove tone i virkelighedens verden skal hvidvaskes.

    Politi undersøger 40 Facebook-opslag med grove ord mod muslimer
    http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2015/03/20/0320105211.htm
    En bølge af grove ord rettet mod muslimer på Facebook får nu Østjyllands Politi til at rejse sigtelse.

    Politiet vil nu identificere og afhøre de mennesker, der står bag kommentarerne….

    http://ekstrabladet.dk/112/spilleklub-roevet-med-maskinpistol-truede-sig-til-porsche/5489571
    Tre gerningsmænd truede sig til penge og bilnøgler med “mindre” maskinpistol og kniv på Vesterbro i København
    20. mar.. 2015 – kl. 07:12 signalement af mændene, der blot beskrives som yngre og af udenlandsk herkomst.

    Kommentar by tavsen — 20. marts 2015 @ 11:08

  18. Opsig konventionerne – start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 20. marts 2015 @ 12:26

  19. @ NulTolerence

    Hvis man har dobbelt statsborgerskab ser jeg ikke noget problem i at fratage det danske, efterfulgt af en udvisning såfremt man vurderes til at være en sikkerhedstrussel. DF var dog imod at man kunne tildele folk dobbelt statsbogerskab. Dermed sikrer de at muligheden for at fratage folk deres (danske) statsborgerskab med efterfølgende udvisning effektivt lukkes. Tåbeligt…

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 20. marts 2015 @ 12:30

  20. @ Nultolerence

    Du kan ikke tildele folk statsborgerskab uden at snakke med hvor deres “ophav” er, dvs. det pågælende land. Hvis de siger nej, er døren lukket. Jeres statsborger -> jeres problem vil svaret nok være…

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 20. marts 2015 @ 12:32

  21. @ tavsen

    I den artikel du linker til er fyren blevet kidnappet af FBI/CIA i somalia, godt igang med at medvirke til terror. Dvs. han er i amerikansk varetægt. I dette tilfælde ser jeg ikke noget problem. Problemet opstår hvis du vil pådutte andre lande borgere der (formelt) ikke har noget med landet at gøre udover de måske har famillie der…

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 20. marts 2015 @ 12:41

  22. Jeg har rettet i den oprindelige post, da det viser sig at personen jeg omtalte som værende den anholdte i Omar Hussein-sagen, i virkeligheden var anholdt i Fields-sagen. Beklager.

    Kommentar by Kim Møller — 20. marts 2015 @ 13:21

  23. Der skal gøres noget mod Islam, det er den sorte pest som spreder sig globalt. Nu flere halvmåne tilbedere der kommer, nu værre vil det blive for civiliseret mennesker.

    Dette er hvad Islam bringer til dagsordenen;
    http://www.liveleak.com/view?i=e68_1426786633

    Langt væk er vi ikke fra disse forhold, glem ikke hvad vores nærmeste nabolande har måtte opleve det sidste årti i form af terror mod civilbefolkningen fra religiøse halvmåne tosser.

    Kommentar by Kim — 20. marts 2015 @ 14:05

  24. Den ensomme ulv er pludselig blevet til flere hundrede

    -nærsynet hippie- de kom til Danmark for at få et bedre liv.
    Her fortsætter de det lorteliv de havde i hjemlandet, kriminalitet af enhver art, så jeg vil skide på deres danske statsborgerskab.

    De har ikke noget at gøre her, men da du øjensynlig selv lever af offentlig forsørgelse er du ikke med til at betale deres ophold

    vi er mange som er trætte af at føde på sådan en flok religiøse tosser

    Kommentar by k.m. — 20. marts 2015 @ 14:05

  25. http://www.bt.dk/udland/kvinde-braendte-koranen-og-blev-stenet-ihjel

    Et eksempel på hvad de fremmede beriger Danmark med.
    Så farverigt, altid smilende og imødekommende.

    Kommentar by k.m. — 20. marts 2015 @ 14:21

  26. Nogen har meldt facebook debattører til politiet for trusler mod “dem”

    Ingen etnisk danske i Danmark gør alvor af at bombe en moské, sådan noget klarer muslimer udmærket selv.

    http://jyllands-posten.dk/international/mideast/ECE7570587/Mindst-77-dræbt-ved-bombeangreb-på-moskeer-i-Yemen/

    Kommentar by k.m. — 20. marts 2015 @ 15:15

  27. @ k.m.

    Jeg er meget interesseret i at vide hvordan du ved hvordan jeg forsøger mig selv… Så fortæl endelig. Hvorfor er det præcis du tror du at jeg levet på offentlig forsøgelse?

    Ofte kom deres forældre eller bedsteforældre til DK for at få et bedre liv. Dem kan du måske bebrejde, men det vil næppe være særlig konstruktivt. Jeg går mere ind for løsningsforslag, der vel at mærke, er den smule realistiske. Hjemsendelser er ikke en dårlig ide når det er muligt, men det er helt hen i vejret at bredt begynde at hjemsende indvandere med dansk pas. Også selvom de er kriminelle…

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 20. marts 2015 @ 15:19

  28. Politikerne er i vildrede, men det er såre simpelt: Alle, der truer danskernes sikkerhed og ret til at gå på gaden uden at skulle frygte at blive skudt, skal UD af DK! Vi ønsker ikke at føde på dem! Hvorfor skal vi bruge én eneste skattekrone til på disse uduelige stympere, som aldrig bliver ordentlige og givtige mennesker?!

    At de ikke fatter inde på Borgen, at man ikke kan sætte ræven til at vogte høns, altså have imamer rendende rundt i fængslerne, som kan undervise i Terrormanual No. 1, og så samtidigt forlange:

    1) – at disse kriminelle muslimer skal komme ud som BEDRE mennesker, 2 )- at imamerne skal indberette eventuelt ‘radikaliserede’ (igen et ord, opfundet af venstrefløjen), når de nu selv medvirker til at ‘radikalisere’ de unge, det er ganske enkelt så stupidt, at man mangler ord!

    Forbyd Islam i Vesten, og red Vesten – og red muslimerne fra sig selv! Forbyd imamer i fængslerne, sæt rigtigt kristne præster til at tale med de unge muslimer, for vi ER vel et kristent land stadigvæk…
    Til slut: Indfør svinekød i fængslerne, forbyd halal! Så vil det være træls for de ‘radikaliserede’ at sidde inde.

    Kommentar by Dhimmi — 20. marts 2015 @ 16:07

  29. @ 27 Hvorfor er det egentlig ‘helt hen i vejret at begynde at hjemsende indvandrere med dansk pas’? Det er det ikke, men det har medierne, politikerne og især det kalifat-favnende EU hjernevasket Europa til at tro.

    Hvem bestemmer over DK? Det gør EU, og det bliver hele Europas undergang. Hvis EU var kloge, så satte de krigsskibe op meget tæt på Afrikas kyst, så de kunne tvinge flygtningene til at vende om!

    Vi burde have haft ret til at sige, NU er det fuldt stop for indvandringen, og de muslimer, som er kommet hertil de sidste 4 år, de forventes hjemsendt til lande i nærområderne, hvor de kom fra. Muslimernes krige og bindegale opførsel er ikke vores ansvar! De kristne, som flygter fra muslimerne, de er de eneste rigtigt forfulgte, og det er dem, som muslimerne halshugger i stor stil. Men det tier medierne bevidst om, altså forfølgelsen af de kristne, for kristne bryder EU sig egentlig lige så lidt om, som de bryder sig om jøder.

    Kommentar by Dhimmi — 20. marts 2015 @ 16:15

  30. Lejrbo, hvad har de med den slags ting at gøre?

    Tallet er på den anden side af 10.000 og ikke 100. islam voldsparathed er velkendt og gennemsyrer islamisk kultur, det kan vi ikke gøre meget ved, men vi kan beskytte os selv ved at filtrere alle “uheldige elementer” fra med lovgivning og afstraffelser i den hårde ende af skalaen.

    Danskerne har ingen pligt til at huse wanna bee terrorister eller terrorstøtter.

    Når Sverige betegnes som værre end libanon er grænsen langt overskredet og vi ligger ikke ret langt efter, det bevise den seneste tids ( alene 2015 ) skudepisoder på.

    Det er os alle det går ud over og der er kun os til at stoppe det!

    Kommentar by Santor — 20. marts 2015 @ 16:37

  31. nærsynet hippie
    jeg ved ingenting om dig, det er kun et kvalificeret gæt, og ud fra din reaktion tyder noget på jeg har ret.

    Jeg går på arbejde hver dag, kan du sige det samme om dig selv ?

    Du er gået ind for masseindvandring og hovedløs tildeling af statsborgerskab. Nu hvor de fleste af dem viser sig som kriminelle og anti-danske mener du ikke vi kan tage statsborgerskabet fra dem igen. Hvor smart er det?

    Du kritiserer vores løsningsforslag, men har ikke selv et bedre bud. Fejlen ligger hos dem der inviterede Islam indenfor. Nu brænder lokummet og de vil ikke tage ansvaret. Kujoner og tøsedrenge.

    Kommentar by k.m. — 20. marts 2015 @ 16:58

  32. Er Islam farlig ? NEJ råber de i kor.

    Har vi brug for en Århus model? Ja råber de i kor, den er endda så god
    at den kan eksporteres til Libanon.

    Hvis det ikke har noget med Islam at gøre, hvorfor f….n skal danske
    “Kloge-Åge” så til et muslimsk land for at undervise i anti-radikalisering?

    Kommentar by k.m. — 20. marts 2015 @ 17:04

  33. Nærsynet Hippie.

    Jeg mener faktisk at man bør starte i det små – politik er det muliges kunst.

    Jeg tænkte faktisk, at man kunne starte med alle de AEH’ere, der IKKE har Dansk statsborgerskab. Allerede dette ville være en forbedring.

    Derudover ville jeg ikke presse f.eks. en evt. rød justitsminister til rent faktisk at bruge muligheden. Det ville til en start være nok, at muligheden forelå. Og jeg mener ikke at selv en rød regering ville sige nej til muligheden. Den kan hurtigt blive nyttig.

    Så er der spørgsmålet om statsborgerskab, men dette er selv i dag ikke en hellig ko. Man kan blive frataget statsborgerskabet, hvis man har løjet om sin baggrund.

    Og man er ikke flygtning, hvis man:

    1) Rejser på ferie i det land man er flygtet fra.
    2) Rejser igennem 7-8 sikre lande for at komme til Danmark (TV havde en udsendelse om en syrer, der boede fast i Tyrkiet (og havde fast arbejde der) og som planlagde at søge asyl i Danmark via en menneskesmugler). Han var ikke flygtning, men ville få asyl i Danmark.
    3) Begår kriminalitet i Danmark. Hvis man er så utaknemmelig over vores husly er man ikke flygtning!

    I princippet bør alle sager siden 1983 revurderes ud fra disse tre principper. Mit gæt er at 99% af alle flygtninge + deres familiesammenførte derefter skal tilbagesendes pga. socialt bedrageri.

    Hvor skal man sende dem hen? Tjaah – der er over 200 lande i verden:-)

    Kommentar by Sigwar — 20. marts 2015 @ 17:15

  34. Dhimmistrisserne aka Østjyllands Politi jagter gode danskere på nettet (17, tavsen), det må da være en fucking syg århus historie, eller er grødbønderne blevet komplet sindssyge?

    Kommentar by Fritz — 20. marts 2015 @ 18:36

  35. ADVARSEL!!!
    Lad være med at skriv dårligt om muslimske selvmordbombere og terrorister og voldtægtsforbrydere fordi jeg har lige set en strisser liste rundt udenfor med en ipad, så móske er det en dhimmistrisser fra Østjyllands Dhimmipoliti som jagter ‘grimme’ ord om i-slam på FB.

    Danmark er smadret af venstre og de konservastive samt resten af det røde lort – TUSIND TAK.

    Kommentar by Fritz — 20. marts 2015 @ 18:58

  36. Kommentar by Fritz — 20. marts 2015 @ 18:36
    Politiet gør bare hvad de gjorde under den nazistiske besættelse fra 1940-1945. De samarbejder med fjenden og jagter Danske patrioter.

    Kommentar by Danskeren — 20. marts 2015 @ 19:15

  37. Hvem husker ikke den daværende statsminister Buhls rystende radiotale, hvor han kaldte gode danske modstandsfolk for kriminelle og opfordrede alle danskere til at melde dem til politiet som så ville arrestere dem, og i mange tilfælde udlevere dem til fjenden til tortur, deportation til kz lejr eller henrettelse.
    Det er ikke anderledes nu.

    Kommentar by Danskeren — 20. marts 2015 @ 19:19

  38. @ Sigwar

    OK. Vi er ikke helt enige, men mht. folk uden dansk statsborgerskab er vi på bølgelængde. Jeg ser ikke noget problem i at sende folk til det sted de nu engang officielt tilhører, hvis de udgør en reel sikkerhedsrisiko her. Hvis de har to statsborgerskaber kan man for min skyld også tage det danske… Herfter bliver ovenstående selvfølgelig en muliged

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 21. marts 2015 @ 00:11

  39. @ k.m.

    Jeg kan ikke se hvorfor det er relevant, men ja, jeg går på arbejde. Hver. evig. eneste. dag.

    Jeg går IKKE ind for masse-indvandring diskussionen drejer sig om dem der allerede er her. Da indvandringen startede var jeg ikke født. Den må nogen andre altså hænge på…

    Men du har ret i, at jeg ikke anser ret mange af de løsningsforslag der kommer herinde som realistiske. et af mine egne løsningsforslag kan du se i mit svar til Sigwar

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 21. marts 2015 @ 00:15

  40. Efter min mening er Islam en besættelsesmagt, derfor får Danmark
    alvorlige problemer. Danmark har udviklet sig dramatisk i negativ retning alene de sidste 10 år, gad vide om hippie glæder sig til de næste 20-30 år med skyderi, vold og omfattende moralpoliti overalt
    fordi muslimer og deres medløbere bruger enhver chance for at anmelde og fængsle Islam kritikere.

    Kommentar by k.m. — 21. marts 2015 @ 07:36

  41. Den måske mest skræmmende artikel i uriasposten indtil videre, ikke fordi jeg er særlig overrasket.
    Man kunne bare tælle dem, der deltog i begravelsen af krudttønden/krystalgade terrorristen.
    Hidtil har MSM og de kulturradikale, i det hele taget den fornægtende klasse, ikke villet sætte navn på truslen, det kom de alligevel til, måske ikke bevist, men de røde har foreslået at fængselspersonalet lærer arabisk! Der er jo tale om en rent tilståelsessag.
    Hvilken religion er det lige arabisk talende har?
    Er Islam fredens religion?

    Kommentar by Robert R — 21. marts 2015 @ 08:28

  42. Den store relativiseringproces er i gang. Omar & the bombers bliver reduceret til gemene kriminelle.

    Anholdelser i terrorsag bekræfter bandespor
    http://www.jyllands-posten.dk/protected/premium/indland/ECE7572965/Anholdelser-i-terrorsag-bekræfter-bandespor/
    Fredagens varetægtsfængsling af to unge mænd i terrorsag viser, at politiet i større grad knytter kriminelle bander til angrebet mod Krudttønden og synagogen i februar….

    Ved synagogen må det have været røveri af konfirmationsgæster. Men hvad mon udbyttet skulle være i Krudttønden?

    Islam skal frikendes med alle midler.
    Kan politiet finde andre motiver? Følg med i næste uges afsnit af Soap-operaen

    Kommentar by tavsen — 21. marts 2015 @ 08:52

  43. 6. Nærsynet Hippie.
    Det skal jeg lige forklare dig.
    Send dem i spjældet, hvor der er et stenbrud med greb og hakke. Her skal de knokle i 12 timer effektiv. Dagen går så med 13 timers arb. ilagt 1½ timers pause + 2½ timer til prs pleje og 8 timers søvn, ja det var så den dag.

    Der skal arbejdes før fødes. !!

    Kommentar by Sindsro — 21. marts 2015 @ 11:34

  44. @ k.m.

    Nej, vi deler bekymringen, men er måske uenige om midlerne. Man kan godt føre en rimelig stram udlændingepolitik uden at gribe til nødret eller undtagelsestilstand. Derfor er det også for fattigt og ukonstruktivt at beskylde hinanden til højre og venstre om hvorvidt vi har arbejde eller ikke. Og ja, her burde visse folk fra venstrefløjen også gribe i egen barm og erkende at DF har haft en pointe de sidste 10-15 år..

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 21. marts 2015 @ 11:43

  45. 20. Nærsynet Hippie

    “”Du kan ikke tildele folk statsborgerskab uden at snakke med hvor deres “ophav” er, dvs. det pågælende land. Hvis de siger nej, er døren lukket. Jeres statsborger -> jeres problem vil svaret nok være…””

    Javel ja. Indavl kan man ikke tele med. Døren er lukket sige du.
    Gu er den da ej.

    Man tager binder svinet og og bærer ham ud på en åben mark.
    Herefter binder man to ledninger til nosserne på svinet, hvor enden af den 200m lange ledning er forbundet til en gammeldaws militærtelefon.

    Så: Nu er der klar til en opringning: MAN DREJER HÅNDSVINGET OG SVINET SKAL NOK SVARE. :) :) :)

    Kommentar by Sindsro — 21. marts 2015 @ 11:57

  46. @ Sindsro

    Jeg er ikke interesseret i dine fantasier.

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 21. marts 2015 @ 14:26

  47. Kriminelle udlændinge udvises, så hurtigt det er muligt. “Flygtninge” det vil sige personer som er personligt forfulgte skal ikke integreres. De må hjemsendes, når muligheden er tilstede. Asylsøgere der har passeret sikre lande skal afvises ved grænsen, som iøvrigt skal overvåges effektivt.

    Kommentar by F. Jensen — 21. marts 2015 @ 18:18

  48. 46. Nærsynet Hippie.
    Nej, det er du jo ikke, så du må jo være fantasiløs.
    Men løsningen på dette lorte Islam-problem har du jo ikke.

    Jeg har løsningen, såvel som så mange andre: Kør efter grundloven og den kongelige forholdsordre. Hvis folket køre efter dette, vil politikerne, den udøvende og dømmende magt komme til at rette ind. det er 100% sikkert.
    Medens det står på, er det forbudt for børn. :)

    Kommentar by Sindsro — 22. marts 2015 @ 10:11

  49. Det vil være en god ide at stoppe for ikke-vestlig indvandring(primært menap-indvandring). Den er unødvendig. Der er ikke brug for de ikke-vestlige udlændinge og de er en stor økonomisk og social belastning for det danske samfund.

    Kommentar by F. Jensen — 23. marts 2015 @ 19:52

RSS feed for comments on this post.