24. marts 2015

Politibetjente med maskinpistoler foran Kosher Delikatesse på Lyngbyvej: Det Danmark du kender…

Uanset hvad danskerne stemmer ved de kommende folketingsvalg, så vil det stadig være nødvendigt med kampklare betjente foran oplagte mål for islamisk terror, herunder jødiske institutioner. ‘Det Danmark du kender’ er forandret for altid, og hvis jeg stadig blogger når mine børn får børn vil det slet ikke give mening at bringe et foto som dette. Det er det nye normale. Nye generationer af danskere vil aldrig forstå hvad de har mistet.

“Vi bor i verdens bedste land – det skal vi bevare. Men verden forandrer sig. Og vi må ikke stå stille. Jeg arbejder videre for det Danmark, du kender. (Helle Thornings-Schmidt i valgvideo, 2015)

(Kosher Delikatesse, Lyngbyvej, København, marts 2015; via Den Korte Avis)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/64954/trackback

11 Comments »

  1. Perfekt skydeskive for en Kalashnikov i en forbikørende BMW. Render dansk politi rundt med hovedet under armen – allerede inden muslimerne sørger for det?

    Kommentar by Voldposten — 24. marts 2015 @ 17:49

  2. Vi bor i verdens bedste–bla bla jeg arbejder–bla bla bla.
    jeg kender sgu ikke det Danmark, og kan godt li at stå stille.

    Kommentar by klaus j — 24. marts 2015 @ 19:22

  3. Det Danmark du kender.

    Tegnere kan bare holde op med at tegne og provokere!
    Og jøder kan bare holde op med at være..? så jødede?

    ———————————————————

    ”Men faktum er jo, at indvandrere og flygtninge er med til at berige den danske kultur, og ikke, som nogle mener, dominere den og sætter sig på den”.
    (Ritt Bjerregaard (Socialdemokrat), Jyllands-Posten 27/10 1991).

    Den islamiske verden er blevet en mangfoldig del af vores hverdag med spændende butikker og smilende folk. Uden denne påvirkning ville Danmark være farveløs.
    Jytte Hilden (Socialdemokratiet), Århus Stiftstidende 26/3 1996.

    kilde: https://voldposten.wordpress.com/citater/

    Kommentar by Geert — 24. marts 2015 @ 20:00

  4. Jeg ved fra kilde i politiet at de har forlænget den her super-ekstra-bemanding omkring “high risk” targets helt frem til September nu.

    Kommentar by larebil — 24. marts 2015 @ 20:05

  5. #4 Og hvad hjælper denne super-ekstra-bemanding så lige med?? Så længe de står mere stille end de små bjørne i skydetivoli er det let at pløkke dem ned, hvad #1 også er inde på.

    Politi min bare. De, der ramte ham der Hassan eller wtf i Griffenfeldsgade var PET’s Aktionsstyrke. De kan det. Det almindelige ordenspoliti kan klare et par fotovogne og indkassere nogle bøder.

    Det var jo også derfor, det alm. politi ikke kunne ramme en roligt forbigående Omar eller Hassan ved Krudttønden efter han havde skudt en mand ned, og mens han ledte efter en bil at stjæle, og at de ikke kunne beskytte den jødiske vagtmand ved synagogen. De formåede ikke engang at skyde efter idioten.

    Vor herre bevares. Lad HK’ere stå for fotovognene og optag de bedste politifolk efter gennemført præcisionsskydetræning og -test i Aktionsstyrken.

    PET er sluppet af med mediedarlingen Bonnichsen og et par andre umuliusser. Så der må nu være plads til de bedst egnede.

    Kommentar by Henrik Petersen — 24. marts 2015 @ 21:55

  6. Hvad angår fotoet for oven er det jo interessant: Den ene står med hænderne i lommen, den anden skyder ved angreb sin makker i foden.

    Og kvinden ved indgangen kan i princippet lynhurtigt banke dem begge ned i baghovedet med den frosne lammekølle, hun måske har i posen, som Dupont og Dupond naturligvis har overset.

    Christ, lær lidt af Israel, dér kan de deres håndværk.

    Kommentar by Henrik Petersen — 24. marts 2015 @ 22:04

  7. Der skal ikke stå kvinder, til at vogte andres liv. Det er en livsfarlig opgave.

    Det er mænd meget bedre til, liv og død er vigtigere end politisk korrekthed.

    Der er mange andre ting kvinder kan, bare ikke det her.

    Kommentar by Dinesen — 24. marts 2015 @ 22:24

  8. Ok, det er det de bevogter. Jeg har længe undret mig når jeg cyklede forbi. Det er altså kommet dertil nu, hvor selv jødiske butikker skal bevogtes. Man orker ikke engang at blive rasende; bare forstemt og ærgerlig over det vi har mistet. For altid.

    Tak, Birte Weiss.

    Kommentar by jp — 24. marts 2015 @ 23:31

  9. Aha, så fik jeg opklaret hvorfor der står politi med maskinpistoler på Hans Knudsens Plads, ligger lige overfor kosher-butikken.

    Kommentar by Johnson — 24. marts 2015 @ 23:52

  10. 8. JP.
    Ja og et stort tak til Radikale Elisabeth Arnold ikke at forglemme.

    Kommentar by Sindsro — 25. marts 2015 @ 01:41

  11. Helle Thorning: Det Danmark du kendte har jeg forvandlet til ukendelighed og jeg arbejder målrettet på at tilintetgøre det fuldstændigt.

    Kommentar by Danskeren — 25. marts 2015 @ 05:36

RSS feed for comments on this post.