12. april 2015

Retorikken er for ekstrem, sagde Nationalpartiet – og satte voldsdømte ‘Pisser på Allah’-Hassan i front

Føljetonen om Nationalpartiet startede sidste år, men som en David Konrad påpeger på 180 grader, så har Ahmad-klanen en længere forhistorie i krydsfeltet mellem mediestunts og realpolitik. Fra Ny Alliance videre til Hvidovrelisten, herfra løsgænger, og nu med eget parti.

Magten er tydeligvis et mål i sig selv, og partiet – der må betragtes som en forgrening under ahmadiyya-sektens Hvidovre-moské, tog ingen chancer. Vil man åbne grænserne, og skabe mere plads til Islam, så skal man tale om Dansk Folkeparti og problemet med højrefløjens retorik. Tre citater fra partiets formand Kashif Ahmad.

Retorikken er blevet så ekstrem, at vi bliver nødt til at gøre noget for at forsvare de danske værdier… (Politiken, 15. oktober 2014)

“Der er en udvikling mod højre, hvor flere og flere partier står i kø for at komme med de mest ekstreme udtalelser og stramninger – senest med flygtninge. Vi mener, at der er behov for, at der kommer et nyt parti, som ikke spiller med på de regler, som hidtil har været sat op…” (TV2, 15. oktober 2014)

“Jeg synes, at det er helt tydeligt, at der i løbet af de senere år er kommet en forråelse og en hårdere tone. Det, som siges, bliver hårdere og hårdere og opfattet som mere og mere almindeligt.” (BT, 20. januar 2015)

Gruppen af pakistanske mænd betegnede fra starten sit ‘nationalparti’ som et socialliberalt midterparti, der skulle samle Danmark, men var tydeligvis en bedre klædt udansk udgave af Alternativet. En af de første politiske udmeldinger kom i marts måned, da etablerede partiers danskvenlige uddannelsespolitik fik skudsmålet: “… kan sammenlignes med nazitysklands antisemitiske politik”. Så var stilen ligesom langt.

Tirsdag i denne uge kom så det foreløbige klimaks. Partiet der blev dannet for at sikre en bedre tone og samle Danmark, bekendtgjorde at Yahya Hassan stiller op for partiet. Yahya Hassan blev landskendt da han gik i frontalangreb på Islam, og siden betalte aflad i venstreorienterede kunstnerkredse ved at gå til angreb på højrefløjen, Dansk Folkeparti, og enhver form for islamkritik.

(Nationalpartiet på Facebook, 7. april 2015)

Herunder en række citater fra Yahya Hassan, der for blot fire uger siden blev dømt for vold. Alt efter 1. april 2015 må henføres til politikeren…

“Religionen er ikke noget skadeligt i den etnisk danske underklasse. Der danser man bare rundt om juletræet, får julegaver og hygger sig. Det gør man ikke (i)… Det har noget at gøre med, at der findes en generation af en masse dumme perkere, som render rundt og ikke anerkender det samfund de lever i. Som ikke accepterer danskerne…” (Deadline, 5. oktober 2014)

“Det er en trussel at vi har sådan nogle idioter som bor over det hele i det her lille land, som tydeligvis ikke forstår hvad frihed er… Jeg ikke ved ikke hvorfor han kører den der idiot-retorik som alle de sure arabere de kører. … tag ud til hvilken som helst ghetto, tag til Gellerup, tag til Trillegården, tag til Nørrebro, tag til Tingbjerg, så ved du hvordan tingene hænger sammen. Alle sælger hash, alle stjæler, alle hæler.” (Deadline, 5. oktober 2014)

“… hvis man vitterlig ikke trives i det land man nu engang er i, så må man prøve at finde et andet land.” (Deadline, 5. oktober 2014)

Jeg pisser på Allah og hans sendebud, og på hans alle mulige uduelige disciple.” (Deadline på Facebook, 7. oktober 2013)

“Du deler virkelig meget højreorienteret lort. Hvad med at tage dig sammen eller i det mindste tørre dig i røven i stedet for at gå rundt og lugte af lort…” (Om Kristian Ditlev Jensen; Politiken, 23. januar 2015)

“… op til flere fætre er allerede blevet orienteret om dine ugerninger, og de glæder sig til at få en pædagogisk snak med dig” (Til Mads Brügger; Politiken, 23. januar 2015)

“… Pia Kjærsgaard tilbød mig et blowjob. Jeg tog imod tilbuddet” (Ekstra Bladet, 26. februar 2015)

“Hizb ut-Tahrir er… et segnende segment, en vabel eller en vorte i samfundet, som er blevet skånet for lægens kniv…” (Politiko, 7. april 2015)

“… hvorfor er der ikke nogen er har sagt, at nu bor der 5000 bavianer der ude. Nu stopper det…” (Om flygtninge; Deadline

“Det har virkelig været fugleklatternes år på parnasset. Socialdemokraterne er måske endnu demokrater, men…” (Politiken, 7. april 2015)

“I et nordisk skær er Danmark efterhånden blevet en belemrende lillebror, som gylper i tide og gylper op i utide, vækker en om natten og stadig tisser i sengen, skider i bukserne, skal have ble på og smitter alle med børneorm…” (Politiken, 7. april 2015)

(Yahya Hassan på Facebook, 16. oktober 2013)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/65334/trackback

31 Comments »

  1. Hvilket retorisk geni, den knægt dog er. Den slags beriger jo kun, har man fået at vide. En ægte indholdsløs døgnflue, en kejser uden klæder, lige som det der ‘parti’. Ren genbrug fra en svunden tid, hvor mange mon de kan fuppe med det spil og hvor længe. Foreløbig har regeringen fuppet sine vælgere i fire år, men de er jo også mere professionelle og trænede løgnere, den her bande er først lige begyndt men formentlig historie inden de rigtigt kommer igang.

    Kommentar by LarsB — 12. april 2015 @ 15:30

  2. Han holder tilsyneladende også hånden over hælere og pædofile: http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/yahya-hassan-paastaar-viden-om-salg-af-smaa-piger-i-aarhus-vil-ikke-anmelde-det/5517672

    Kommentar by Per — 12. april 2015 @ 15:35

  3. Jeg tror sq David Trash har ret. Hassan er den ny Rifbjerg. Eller også var Rifbjerg en Hassan. Om han når at få snablen lige så dybt i de offentlige kasser vil tiden vise.

    Kommentar by Hans Und — 12. april 2015 @ 15:37

  4. Bændelormen begynder desværre at ligne en ny Rifbjerg.

    Kommentar by F. Santoro — 12. april 2015 @ 16:00

  5. En gøglerklovn som de kun har taget til sig i et forsøg på at æde stemmer..
    Nationalpartiet.. Et mere brækfremkaldende partinavn kan de vel ikke diske op med?

    Kommentar by Lundahl — 12. april 2015 @ 16:01

  6. Det er bare et freakshow, journalisterne elsker. Hvor mange ahmadiyya er er der i DK? 10.000 max?

    Ingen sunni eller shia vil røre ved dem. De har ikke en chance i Helvede for at komme i FT

    Kommentar by Josef K. — 12. april 2015 @ 16:07

  7. http://www.bibliotekspenge.dk/forfatter/Yahya_Hassan

    Kommentar by Johnson — 12. april 2015 @ 16:24

  8. Nationalpartiet ! dannet og styret af muslimer

    kan et parti bestående af nazister også få plads i Folketinget?

    AFA vil jo have mangfoldighed, så hvorfor ikke?

    Kommentar by k.m. — 12. april 2015 @ 16:33

  9. Ja ja, Yahya véd man, hvor man har. Man skal blot se på, hvilken vej vinden blæser…

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. april 2015 @ 16:34

  10. Yahya Hassan er ikke mere end hvad medierne gør ham til, hvilket er sørgeligt nok i sig selv. Et par årsager til at han får mere end femten minutters berømmelse i rampelyset:

    – Han er den eneste palæstinenser i sin generation, der kan strikke en sætning på over tre ord sammen, hvis den ikke lige skal være ‘jeg knepper din mor’ eller ‘mine fætre ved hvor du bor’, hvilket gør ham unik og giver ham et fernis af klogskab.

    – Han er den eneste halv-offentlige perker-type, der faktisk gider at sige noget om danskerne og Danmark andet end ‘jeg knepper din guldfisk’. Han kommer hele tiden med udsagn om ‘os’, som MSM labber i sig, ligesom når CNN eller et eller andet ligegyldigt udenlandsk livsstilsmagsin (Monocle anyone) udtaler sig om ‘danskerne’ eller ‘Danmark’. Vi er über-liderlige efter at høre hvad de andre har at sige om os og den rolle har Yahya Hassan påtaget sig med glæde.

    – Yahya Hassan kan af msm og historieløse idioter bruges som et tilstræbt eksempel på en succeshistorie om nydanskere (mit absolutte hadeord – enten er man dansk eller også er man ikke. Er jeg gammeldansk fordi alle mine forfædre i adskillige generationer tilbage var danskere?!?!). Der simpelthen så få mennesker med mellemøstlig eller muslimsk baggrund i dagens Danmark som har noget at sige offentlug i kraft af egne præstationer, så en lille pjece med skoddigte, der snarere opremser end reflekterer over tidligere egne dårlige oplevelser og handlinger, er nok til at rydde forsiderne og komme i Go’ morgen Danmark. Der er simpelthen mangel på succesfulde indvandrere, så den første og bedste der kan findes, får simpelthen taletid.

    Manden er dømt for vold, har ikke andet en ukvemsord og simple banaliteter på hjerte og fatter ikke meget mere end en gennemsnitlig, men kvik schæferhund, men i mangel af bedre får idioten ‘airtime’. Det siger i bund og grund mere om dagens Danmark end det gør om Yahya Hassan. Han er bare en lille hundehvalp i et spil kegler.

    Kommentar by Olé — 12. april 2015 @ 17:36

  11. hvad står msm for?

    Jeg er ret bekymret over nationalpartiet. Alle unge muslimer stemmer på dem.

    Kommentar by Dinesen — 12. april 2015 @ 17:40

  12. Dog, med lidt held kan Nationalpartiet og Gøglerpartiet (Uffe Elbæk med livslang ministerpension) stjæle lidt stemmer hos venstrefløjen, hvortil jeg regner de Radikale.

    Så er der blå blok i regering uden de Radikale, det mest landsskadelige parti i dansk politisk historie.

    Ikke at jeg er voldsomt imponeret af Dansk Folkeparti, Venstre og Konservative. Jeg ser blot intet alternativ. Vi nærmer os svenske tilstande med konsensus mellem alle partier, i Sverige dog uden SD.

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. april 2015 @ 17:40

  13. Læg mærke til, at når muslimer går ind i europæisk politik, er det stort set altid som muslimske aktivister. Ikke som danskere eller englændere, men som muslimer. Det er svært at fremkomme med nogen succeshistorier, og vi vil da skide på, at de er muslimer. Behold det for jer selv.

    Kommentar by BB — 12. april 2015 @ 17:41

  14. -> Dinesen

    msm står for Mainstream medier.

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. april 2015 @ 17:42

  15. http://www.avisen.dk/yahya-hassan-haenger-la-profil-ud-som-nazist_310156.aspx

    “YTRINGSFRIHED! Igen må jeg konstatere, at et højreorienteret svin har delt mine holdninger halvt”

    Han var også på besøg i Presselogen på TV2 News idag, hvor han sad og pustede sig op over for de øvrige deltagere. Pinlig opførsel.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 12. april 2015 @ 18:10

  16. http://ekstrabladet.dk/112/voldtaegt-i-kolding-37-aarig-mand-anholdt/5519033

    http://ekstrabladet.dk/112/varetaegtsfaengslet-for-voldtaegt/5518819

    og så til den virkelig grove:
    http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/yahya-hassan-paastaar-viden-om-salg-af-smaa-piger-i-aarhus-vil-ikke-anmelde-det/5517672
    – Jeg er villig til at fortælle politiet, hvor hælernes kælderrum er, hvor der bliver solgt hash og våben og narko og små piger i Aarhus og omegn.
    – Jeg er villig til at være stikker hos politiet med udgangspunkt i områderne inden for postdistrikterne 8210 og 8220, og jeg skal være den første til at udpege en håndfuld af mine egne fætre og folk i periferien af min familiekreds, såfremt skattevæsenet er villig til at krydsrevidere bilagsdanmark, sagde han under den timelange tale.

    Se det er den slags der risikerer at få plads i Folketinget, idioten
    truer oven i købet med “noget for noget” før han står frem med sin
    beskidte viden. Føj for satan.

    Kommentar by k.m. — 12. april 2015 @ 18:27

  17. Yahya er virkelig langt ude. Bemærk at han har kaldt en dansk meningsmodstander for vantro. Det er koranens sprog om mennesker der ikke indordner sig islam.

    Kommentar by Liva — 12. april 2015 @ 19:20

  18. Som vi ved, går Uffe Elbek ind for nepotisme, og Alternativets skyggeudenrigsminister mener, at terroristen Omar El-Hussein var en frihedskæmper, på linje med hendes egen bedstefar, der efter det oplyste var modstandsmand. Så Alternativets “ticket” er dermed social-, nepot- og terrorisme. Pakistansk Nationalparti for sin del går desuden ind for islam og rent vrøvl, så der er jo ikke noget politisk, der forhindrer de to partier i at slå pjaltene sammen, og på den måde fordoble chancen for at komme ind i Folketinget.

    Kombinationen af navnene Alternativet og Nationalpartiet bliver til “Alternation”. Det lyder som titlen på et gammelt ulæseligt Rifbjergdigt, så det kunne næsten ikke være perfektere.

    Kommentar by Nils — 12. april 2015 @ 20:14

  19. Jeg kunne bedre li` Yahya Hassan, dengang han var pige…

    Kommentar by - by Proxy - — 12. april 2015 @ 21:13

  20. Enten kommer de eller et andet brunt parti ind i folketinget om få år.

    Kommentar by Helmut Kohl — 12. april 2015 @ 22:27

  21. Pis, lort, røv, perker og blowjob!
    Tonen i debatten tja.

    Kommentar by Robert R — 12. april 2015 @ 22:52

  22. Digter? Politiker? Eller bare dårlig smag?

    Kommentar by Robert R — 12. april 2015 @ 22:53

  23. 21. Robert R
    Århh, så voldsom er det da heller ikke. :)

    For mig viser billedet Hrr og Fru Muslim. Munden på Fru Muslim, ligner da et eller andet sjofelt, ikke. ? :)

    Kommentar by Sindsro — 12. april 2015 @ 23:19

  24. 11. Dinesen
    Du skal ikke være bekymret over nationalpartiet. Som alle unge muslimer stemmer på.
    De er ryddet af vejen inden de når så langt, det har jeg fået at vide hos skadedyrsbekæmpelsen.

    Kommentar by Sindsro — 12. april 2015 @ 23:25

  25. Partiet er rummeligt -man behøver ikke, at være fætter for, at blive opstillet.

    Kommentar by Thorsted — 13. april 2015 @ 00:48

  26. GAAAB!

    Kommentar by Sigwar — 13. april 2015 @ 07:37

  27. 13. DNSB har stillet op før

    Kommentar by Daniel — 13. april 2015 @ 08:01

  28. Var til 8 jeg har lige stået op sorry

    Kommentar by Daniel — 13. april 2015 @ 08:02

  29. Nogle siger at dansk politik er feminiseret. Jeg mener det rette ord er infantiliseret.

    Kommentar by M — 13. april 2015 @ 12:02

  30. Formanden mener tonen er skadelig, fordi den medvirker til at danskerne mener der er terrortrussel mod Danmark! 9 dage før terrorangreb!

    https://www.youtube.com/watch?v=hb12NT3woNs&feature=youtu.be

    Kommentar by Dinesen — 13. april 2015 @ 16:50

  31. “Retorikken er blevet så ekstrem, at vi bliver nødt til at gøre noget for at forsvare de danske værdier…“ Så derfor rejser vi til Syrien og myrder kvinder og børn samtidig med at bistandshjælpen automatisk tikker ind på vores konto – ALLAHU AKBAR.

    DIE DUMME DÄNEN – BLIVER BARE DUMMERE OG DUMMERE.

    Kommentar by Fritz — 13. april 2015 @ 19:29

RSS feed for comments on this post.