13. april 2015

Valget nærmer sig, når De Konservative bliver værdipolitiske hardlinere: “Stop Nazislamisme”

De Konservative er det parti i Danmark, der bruger flest penge på at føre valgkamp set i forhold til mandattallet. Det forstår man godt, for når der kun føres værdipolitik i valgår, skal den naturligvis have fuld skrue. Jeg har i dag set plakaten i Århus ved Edwin Rahrsvej , Stadion Allé og Oddervej.

(Oddervej ved Moesgårdvej, 13. april 2015)

“Vi har brugt udtrykket nazi-islamisme, og mange har spurgt, hvorfor vi blander nazisme ind i islamisme. … ud af islam er der blevet udviklet en farlig politisk ideologi – vi vil nærmest kalde den en kræftsvulst – der desværre dominerer mere og mere.

Den islamisme er hentet fra islams hellige kilder, som er blevet udsat for en aggressiv fortolkning og overfortolkning. Islamisme er dermed en del af islam, men det er ikke hele islam. Islamisme kan ikke eksistere uden islam, men islam kan sagtens eksistere uden islamisme. …

Ved at sammenligne de to ideologier, forstår folk meget bedre, hvad det er, vi har at gøre med. Og derfor kalder vi det nazi-islamisme. En farlig indre fjende, som skal bekæmpes og elimineres. (Søren Pape og Naser Khader i Århus Stiftstidende, 13. april 2014: Islamisme og nazisme er i familie

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/65357/trackback

73 Comments »

  1. WOW!

    Kommentar by Per — 13. april 2015 @ 16:21

  2. Underforstået: SÅ er der eddermame’ ballade! Hvis den plakat er ægte så er det den mest tydelige afstandstagen til selve islam jeg nogensinde har set, og dermed ekstremt kontroversiel hos alle til venstre for socialdemokratiet, nok også hos en del fra blå blok. Når AFA ser det billede brænder de sikkert samtlige busskure ned, hvad muslimerne gør tør jeg slet ikke tænke på. Modigt!

    Kommentar by Per — 13. april 2015 @ 16:26

  3. KF er inter værd.

    Stortset eneste af værdi er Jarlov, Mercado og Holger.

    Kommentar by Dinesen — 13. april 2015 @ 16:45

  4. apropos terrorisme:

    Nationalpartiets formands, Kashif Ahmad, kritiserer danskerne for at 50 % tror der er en terrortrussel i DK. ( 5.februar 2015)

    https://www.youtube.com/watch?v=hb12NT3woNs&feature=youtu.be

    Kommentar by Dinesen — 13. april 2015 @ 16:46

  5. Tænkte med det samme photoshop, men blev glædeligt overrasket:-)

    Kommentar by Wazzla — 13. april 2015 @ 16:49

  6. @ 2 Per
    Jeg er også mundlam! Men hvorfor kommer det kun frem i forbindelse med en valgkamp? Imellem valgene er de konservative temmelig tandløse!
    Det nytter ikke noget kun at gå efter islamismen for omtrent halvdelen eller mere er i følge Casper Støvring fundamentalister.
    Hvad enten vi vil eller ej må vi repatrierer dem som er her og så forhindre at flere kommer til.

    Kommentar by Robert R — 13. april 2015 @ 16:49

  7. Relaterede artikler hos stifttidende: “Ny gruppe af IS-sympatisører filmer i Aarhus” og “Demonstration mod islam vækker harme”.
    Jeg gætter på at den kampagne ikke vil blive opfattet som særlig “mangfoldig” i byen hvor islamisterne bliver stærkere for hver dag der går, og “århus for enfoldighed” i samarbejde med borgmesteren kæmper imod kritik af dem. Når han altså ikke har travlt med at bygge stormoskeer til sine vælgere i danmarks største ghetto.. Med andre ord er den nok temmelig tiltrængt.

    Kommentar by Per — 13. april 2015 @ 16:51

  8. Uha, hårde bananer. Muhammed gør i bukserne. Ræk mig en brækspand!

    Kommentar by BB — 13. april 2015 @ 16:54

  9. Til at starte med havde jeg en vis sympati for Naser Khader.
    Den er væk nu.

    En muslim der holder valgkamp sammen med en homoseksuel i Det Konservative er som at smide sprit på en varm grill.
    Det eksploderer og vælgerne får 3.grads forbrænding.

    Jeg ved ikke hvad der sker men det er som om danske vælgere bliver dummere og dummere for hver valg vi holder.

    Kommentar by k.m. — 13. april 2015 @ 17:01

  10. På Arabisk er det sprogligt svært at skelne mellem Islam og Islamisme. Det ved Khader godt. En oversættelse af udsagnene til Arabisk er derfor mere provokerende end på Dansk. Men hvordan ser Arabere og muslimer på disse udsagn? Det bliver interessant at se, og helt sikkert mere væsentligt end hvad Rasmus Brygger og Zenia Stampe mener. Jeg håber der bliver fulgt op på det på denne måde.

    Kommentar by Sigwar — 13. april 2015 @ 17:11

  11. Der er sikkert flere som vil blive smadret.

    Kommentar by Thorsted — 13. april 2015 @ 17:15

  12. Det er Naser Khaders ord.

    Kommentar by Nielsen — 13. april 2015 @ 17:27

  13. Overraskende og forfriskende.
    Men hvor ren røv trutter de? I København har også de Konservative stemt for en ny moske på Tomsgårdsvej.

    Eneste imod:
    Dansk Folkeparti er imod opførelsen af moskéer i København.«

    Spørgsmål: Hvorfor egentlig?

    »Hvis vi skal have en god integration af flygtninge og indvandrere, så handler det set med mine øjne om at få dem ud af moskéerne og ikke ind i dem. Det er den bedste måde at få et samfund, hvor man respekterer demokratiet og de frihedsrettigheder, som livet i København bygger på,« siger Carl Christian Ebbesen og tilføjer:

    »Derfor ser jeg Islamisk Trossamfunds ønske om at opføre en moské som et tilbageslag for integrationen.«
    http://www.bt.dk/politik/stort-skridt-taget-mod-ny-moske-i-koebenhavn-0

    Kommentar by mb — 13. april 2015 @ 17:29

  14. Valgflæsk og øregejl!

    Når det så kommer til stykket vil de ikke engang være med til at hjemsende kriminelle udlændinge, hvad kan vi så bruge det til?

    Kommentar by Santor — 13. april 2015 @ 17:29

  15. Ynkelige skvat, først komme på banen nu. Truer spærregrænsen??

    Hvor mange snyder de med den propaganda?

    Hvad siger Rune Kristensen? Går han i flyverskjul?

    Følg med i næste udgave af Soap
    https://www.youtube.com/watch?v=PGk7yqB_2mw

    Kommentar by tavsen — 13. april 2015 @ 17:33

  16. Man prøver at dele Islam op i moderat og ekstrem, det mener jeg er umuligt.

    Hvad gør man ved Nazisme? den er der mig bekendt ingen der deler op
    flere grupper, og hvis der endelig er en aggressiv nazist, er han så
    Nazi’ist?

    Fra tidernes morgen har Islam været tænkt som noget der skal gælde over hele verden, og det er vel ligegyldig om man sprænger bomber for at underkue et andet lands befolkning, eller man invaderer og føder 5 gange så mange børn som værtslandets, for dermed at skaffe sig flertal
    og fuldkommen dominans. Resultatet er det samme, Islam vil til magten
    på den ene eller den anden måde. Derfor tror jeg ikke på Islam som noget der kan deles efter behov og livssyn.

    Kommentar by k.m. — 13. april 2015 @ 17:36

  17. Vildt Plakat…..Hitler var ven af Palæstinensere og muslimer og i særdeleshed Amin Al Husseini, prøv at spørge at en hvilken som helst folkeskole elev eller gymnasie elev om Hitlers Handschar division, det ved de ikke en skid om, de bliver så dårligt undervist. Men Meinkampf og heileri er stort i den muslimske verden. https://www.youtube.com/watch?v=ccFFJx-WAWI

    Kommentar by Flaskeposten — 13. april 2015 @ 17:39

  18. Det var da pudsigt at denne markante kursændring skulle komme netop nu, hvor det ser ud til at valget er lige om hjørnet. Hvis man ikke vidste bedre, skulle man tro, at det bare er noget, de siger for at få stemmer. Men det kunne de konservative naturligvis ikke finde på. De er så dannede.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 13. april 2015 @ 17:40

  19. Panik før lukketid. De er for længst afsløret som det de er: Skuespillere med falske replikker.
    Det Konservative Fjolseparti har kørt friløb i så mange år, hvor de skulle have taget kampen op om danskheden, og forsvaret den, men det overlod de til DF. De har i den grad leflet for muslimerne, at de har haft tungen helt op i tolvfingertarmen, mindre kunne ikke gøre det, for at vise den såkaldte godhed + humanisme, til skade for Danmark.

    Deres focus er ministerbiler, taburet kløe og medaljer til festlige lejligheder, og så ellers klø r.. i Fjolsetinget.
    Pape kan altid få et job som toilet vagt i H.C.Ørstedsparken.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 13. april 2015 @ 17:41

  20. De er intet værd, og jeg fatter ikke, at der overhovedet er nogen, der kan overveje at stemme på dem! En mand, som er ‘gift’ med en mand, og en muslim! Flot makkerpar, Konservative!!!

    Kommentar by Dhimmi — 13. april 2015 @ 17:45

  21. Korrekt K.M, men du er nødt til at tage det et skridt af gangen. Der er mange politikere der slet ikke aner hvad islam er og tror det stortset er kristendom dyrket af mørke mennesker med tørklæder på, derfor skal de først provokeres til at sætte sig ind i tingene. Feks når de ser nogen kalde det “nazi-islam” så vil deres automatreaktion være at forsøge at modbevise den sammenkobling. Så sætter de sig ind i koranen for at finde modbeviser, og pludselig går det (måske) op for dem at sammenligningen er fuldt ud berettiget. Så har debatten pludseligt rykket sig, og næste gang vil de (måske) diskutere hvad man så skal gøre ved det fremfor at tale om “tonen”.

    Kommentar by Per — 13. april 2015 @ 17:46

  22. Det kommer sig af da WW2 var på sig højeste.
    Vi alle husker Hitler og stormuftien lægge deres strategi, om at udrydde jøderne.
    Samt når der er demonstrationer til fordel for Islam. Der har vi alle set bannere med “GOD BLESS HITLER.

    Så Islam er lig med Nazisme.

    Derfor burde der kon stå på denne valgplakat fra de Konservative.
    “STOP NAZI iSLAM”

    Noget helt andet er: Når det kommer til stykket lefler de konservative alligevel for Islam. Dette gælder også Venstre, samt hele det RØDE KABINET.

    Kommentar by Sindsro — 13. april 2015 @ 17:50

  23. Det er småt med kommentarer hos SIAD, Gad vide hvorfor. ??

    Kommentar by Sindsro — 13. april 2015 @ 17:55

  24. Konservative overgår jo næsten Dansk Folkeparti på udlændingeområdet, men der skal jo heller ikke så meget til, ha ha. Zenia Stampe er allerede på stående fod dybt forarget.

    Kommentar by Niels — 13. april 2015 @ 18:00

  25. Per
    Det er en indviklet proces, og som Dronningen netop sagde i interview
    er der sket meget i Danmark siden hun i en nytårstale snakkede om dumsmarte bemærkninger.

    Vi har haft tid nok til at sætte os ind i Islam, men nogen ville ikke
    og klokken er snart 5 i tolv hvis vi skal finde en nogenlunde fredelig løsning.

    Kommentar by k.m. — 13. april 2015 @ 18:09

  26. “Naziislamisme” – Wouw den var godt nok flot. Men hvorfor spilde så mange bogstaver på stavefejl. Det staves korrekt islam. Naser Khader skylder os stadig et sætte fingeren i den hellige bog på de steder, der gør det muligt, at skelne mellem fredelig islam og så den påståede “nazislamisme”. Hvad gør opfordringer til vold og død mindre valide end lidt Mekkaflinkeri, som i øvrigt ophæves af de efterfølgende dødsmanualer? Der kan selvfølgelig sidde medlemmer af mærkelige sekter, som kan vælge at mene, at når tyve “skal have hånden hugget af”, skal det blot fortolkes der hen, at man skal forhindre tyven i at stjæle. Men det forsvinder den mere tungtvejende mulighed, at forstå det bogstaveligt, ikke af. Uanset hvor meget flinke mennesker forsøger at tolke i øst og vest. Voldsmanualen vender den tunge ende nedad, og så kan Khader mm. tolke alt det de vil. islam er islam er islam…

    Kommentar by Margrethe — 13. april 2015 @ 18:31

  27. Ha ha. Tomme tønder buldrer mest.
    Pape-drengen er vist bange for “ris til egen røv”, men forhåbentligt er der ingen fornuftig vælger, der hopper på den. Som flere her på posten har nævnt, det er mange-mange-mange postgange for sent, at C kommer med dette.

    Kommentar by Neuhammer — 13. april 2015 @ 18:31

  28. http://jyllands-posten.dk/international/asien/ECE6952495/Islamisk+Stat+rekrutterer+med+rekordfart+i+Syrien/

    Hvordan genkender Naser Khader en islamist?
    Masser af vesteuropæiske muslimer melder sig under IS flag, dem vi troede var moderate muslimer er pludselig noget helt andet. Det kan være vore børns skolekammerater, vores nabo i opgangen eller en arbejdskollega.
    Kan vi være sikre på det ikke slår klik for Naser Khader, så han vender sig mod Danmark som flere andre “tilsyneladende moderate” muslimer har gjort?

    Selv Australien som har kørt en ret hård kurs over for indvandrere
    har problemer med muslimer. Der er ikke fred og ro hvor muslimer slår sig ned.

    Kommentar by k.m. — 13. april 2015 @ 19:28

  29. @26 Neuhammer,

    Passer det ikke bedre hvis det var – tomme bøsser buldrer mest.

    Kommentar by Fritz — 13. april 2015 @ 19:33

  30. De konservative er desperate. Den ene dag er det skattelettelser, den anden kristendom über alles og nu denne forkvaklede wanna-be islamkritiske kampagne.

    Mangel på retning, indhold og visioner kan aldrig erstattes af appeasement af alle væglersegmenter, tomme floskler og indholdsløse udmeldinger.

    Dét parti er færdigt. De eneste, der ikke har indset det er fjolserne i partiet.

    Kommentar by Olé — 13. april 2015 @ 20:14

  31. Jeg forstår ikke helt hvorfor i har så travlt med at hakke på partiet, det vigtigste må da være at de 1: har forstået at islam minder om nazismen, og 2: at de tør gøre opmærksom på det.

    Det er jo ikke kun khader og pape der har siddet og klippe-klistret den alene og hængt den op, man må vel gå ud fra at der er nogenlunde enighed i partiet om budskabet før de fik den trykt.
    Hvis enhedslisten havde lavet den plakat ville jeg også rose dem for det.

    Det sker så nok næppe, men i princippet er jeg bedøvende ligeglad med hvem der tager afstand fra islam, bare de gør det.

    Kommentar by Per — 13. april 2015 @ 20:24

  32. Per, det har også en vis betydning hvor længe, de tager afstand, og om deres afstandtagen nogen sinde kommer til at udmønte sig i nogen form for konkret handling.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 13. april 2015 @ 20:31

  33. Det er ligegyldigt, “the cat’s out of the bag” som man siger. Eller oversat til dansk politik: Nu hænger det ved dem, uanset om de så siger noget andet i morgen.

    Kommentar by Per — 13. april 2015 @ 20:52

  34. Det er iøvrigt mærkeligt at EB.dk ikke allerede har lavet en “KONSERVATIVE KALDER ALLE MUSLIMER NAZISTER!” overskrift endnu, heller ingen af de andre medier har tilsyneladende opdaget det?

    Kommentar by Per — 13. april 2015 @ 20:54

  35. Der er ikke meget fodslaw i Det Konservative så længe Rune Kristensen smider grus i maskineriet.
    Rune Kristensen mener Dansk Folkeparti er et både ligegyldigt og farligt parti, og at Goldmann Sachs var den rigtige køber til DONG.

    Vi har ikke fået hele sandheden om salget af DONG, den vil Bjarne Corydon ikke ud med, og når Rune Kristensen som borgerlig politiker kalder Dansk Folkeparti for farlig, så burde alle røde lamper lyse
    i toppen af Det Konservative. Hvem vil de arbejde sammen med efter valget ??? Op til forrige valg saboterede Konservative samarbejdet med Venstre og lagde op til kinddans med de Radikale,

    led os ikke i fristelse men fri os fra det onde kan man næsten sige,
    hvis Det Konservative igen forærer Helle Thorning magten, for satan da, kan i ikke se hvordan Radikale ministre savlede ved Helle Thornings 10 års jubilæum ?

    Kommentar by k.m. — 13. april 2015 @ 20:57

  36. Tyndt og latterligt med sådan et plat ord. Ren populisme.

    Hvis Konservative var seriøse omkring dette, så var det kommet på bordet før valgkampen. Og så burde de, i stedet for at opfinde platte ord, fremlægge problemerne ved islam ærligt og redeligt. Så kunne enhver vælger selv se, at her er tale om en religiøs og politisk ideologi, som er helt syg og forskruet.

    Jeg ved ikke helt, hvem de prøver på at ramme. Hvis de forsøger at ramme folk med konservative meninger, skulle de nok droppe parløbet mellem muslimen og bøssen. Det er ikke ligefrem et konservativt ideal.

    Men det er som sagt typisk populisme. Selv de allermest tungnemme vælgere ovre i SF er efterhånden ved at forstå, at der er et problem med islam. Så nu er det legalt at komme med en kritik (så længe man tager det sædvanlige forbehold om “fredelige muslimer”). Men Konservative tør stadig ikke at røre ved de hellige køer såsom homoseksualitet, “diversitet” og ikke-vestlig indvandring. Tværtimod hyrer de en bøsse som formand og en syrisk indvandrer som ideolog. Det siger alt om deres oprigtighed.

    Kommentar by Anonym — 13. april 2015 @ 20:58

  37. Ja, det er svært at se, hvad de har ud af det. Det er klart nogle abonninetyper, der vil blive frastødt, men omvendt ser jeg ikke nogen gå over til K på grund af dette her, for alle kan jo huske, hvor pro-indvandring de var for bare et par måneder siden.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 13. april 2015 @ 21:01

  38. @10 skriver: “På Arabisk er det sprogligt svært at skelne mellem Islam og Islamisme.”

    Det samme gælder ved at oversætte til dansk. Hverken sprogligt eller reelt er der forskel på Muhamedanisme og Muhamedanismeisme.

    Kommentar by perhag — 13. april 2015 @ 21:01

  39. http://ekstrabladet.dk/112/anholdelse-under-islam-demonstration/5520847

    Venstrefløjen har et mærkeligt had-kærlighedsforhold til Islam kritikere, og SIAD.
    Venstrefløjen hader Islam-kritikere som pesten, men gør alt for at være lige der hvor de pågældende samles til demonstration.

    Kan de ikke bare mødes i den anden ende af landet? og så lade lovlydige borgere bruge deres grundlovssikrede ret til at demonstrere?

    Måske skal Simon Bünger også til at dække Det Konservatives valgmøder
    med den strategi Søren Pape og Naser Khader lægger op til.

    Kommentar by k.m. — 13. april 2015 @ 21:29

  40. @34 Per,

    Det er iøvrigt mærkeligt at EB.dk ikke allerede har lavet en “KONSERVATIVE KALDER ALLE MUSLIMER NAZISTER!” Næ det er sku ikke så mærkeligt, for alle ved at de konservastive ikke mener det de skriver, derfor.

    Kommentar by Fritz — 13. april 2015 @ 22:33

  41. De er jo holdt i islams grønne farve.

    Kunne være interessant at vide, hvor lang tid pladserne er købt for.

    Mon de også får retssager på halsen denne gang?

    Konservative trækkes i retten af reklamebureau for millionregning 29. Jan. 2015
    http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2015/01/29/0129234636.htm

    i formiddags
    http://politik.tv2.dk/2015-04-13-khader-og-pape-islamismen-og-nazismen-er-i-familie

    over middag var Stampe der
    http://politik.tv2.dk/2015-04-13-r-profil-ks-nazi-sammenligning-er-desperat-og-barnlig

    og i aften var det Khader

    http://politik.tv2.dk/forside/2015-04-13-khader-i-debat-nazi-islamismen-er-vores-indre-fjende
    Da jeg så posteren, troede jeg, at det var Dansk Front, der stod bag. Jeg synes faktisk, det er totalt perverst og vulgært.

    Så kontant lyder kritikken af De Konservatives nye kampagneplakater, der rundt omkring i landet erklærer partiets opråb: “Stop nazi-islamisme”. Kritikeren er Zubair Butt Hussein…..

    Kommentar by tavsen — 13. april 2015 @ 23:26

  42. Her er Zubair Butt Hussain’s Generalieblad:
    Zubair Butt Hussainer en dansk muslim, der tidligere har været talsmand for Muslimernes Fællesråd[1] og Muslimer i Dialog.

    [1] Hussain er vokset op i Smørum og har en cand. polit. -grad fra Københavns Universitet. Han er ansat som fuldmægtig økonom i Sundhedsstyrelsen.

    [2] Hussain vandt en injuriesag i 2011 mod tidligere velfærdsminister Karen Jespersen efter at hun i 2009 beskyldte ham for at gå ind for stening.

    [3] På trods af at han vandt sagen måtte han selv betale sine sagsomkostningerne der skønnedes at være på en kvart million kroner. Efterfølgende samlede en støttegruppe bestående af blandt andet Zenia Stampe, Uffe Ellemann Jensen og Hans Jørgen Bonnichsen ind til at dække udgifterne.

    Så ved vi det.

    Sundhedsstyrelsen er infiltreret. :) polit skal læses som Polyp.
    Hvordan går det så med Gan Jørgensen’s forbud mod Hallal Slagtning.??

    Kommentar by Sindsro — 13. april 2015 @ 23:57

  43. Hold da kæft hvor er vi dumme, det er sku da fuldstændig logisk at paptossen har lavet den banner, for han er sku da begyndt at blive nervøs for, at han snart kommer en tur op i kranen.

    Kommentar by Fritz — 14. april 2015 @ 00:50

  44. deparation, konservative zigzagger sig ud af folketinget håber jeg. Der er brug for et parti med konservative værdier, men det er ikke de Konservative.

    Kommentar by poul sørensen — 14. april 2015 @ 02:33

  45. De konservative har ret, men de glemmer en meget vigtig detalje, årsagen til den voldsomme vækst i antallet at islamister er at der simpelthen er flere at rekruterer dem fra. Jo flere muslimer jo flere islamister. Vil vi uvæsnet til livs, må vi repatriere de islamister vi har og forhindre at flere og flere kommer hertil, vi må derfor standse for yderlige indvandring og hjælpe flygtninge i deres næærområde.
    Det tror jeg ikke de konservative er parat til.

    Kommentar by Robert R — 14. april 2015 @ 06:15

  46. “Til at starte med havde jeg en vis sympati for Naser Khader.
    Den er væk nu.
    En muslim der holder valgkamp sammen med en homoseksuel i Det Konservative er som at smide sprit på en varm grill.
    Det eksploderer og vælgerne får 3.grads forbrænding.”
    Kommentar by k.m. — 13. april 2015 @ 17:01

    Hvad er det for noget sludder. Hvad kommer folks sex vaner valgkampen ved.

    Kommentar by Machiavelli — 14. april 2015 @ 06:35

  47. Ej, nu bliver det en svær afgørelse, om man skal stemme på Dansk Folkeparti eller på Wibroe, Duckert & Partners.

    Kommentar by Nils — 14. april 2015 @ 08:35

  48. Machiavelli “Hvad kommer folks sex vaner valgkampen ved.”

    Det var dog den mest ubegavede kommentar fra din hånd jeg endnu har set. Har du fået tropekuller?

    Der tales værdipolitik her, og der findes altså andre værdipolitiske emner end Islam og indvandring. En bagdørsindianer med egen import fra langtbortistan som konservativ formand, og det kommer ikke valgkampen ved?!!

    Kommentar by Balder — 14. april 2015 @ 08:38

  49. Godt gjort af de konservative. Nazisme skal bekæmpes, uanset hvor den stikker sit hæslige ansigt frem.

    Kommentar by Liva — 14. april 2015 @ 09:48

  50. Enig 27.Neuhammer. Tomme tønder buldrer mest. Talk is cheap.
    Lokummet brænder. Det må stoppes. Det stoppes ikke med ord alene.
    Vi må vedtage et total stop i folketinget for enhver indvandring af muslimer til Danmark.
    De, der er sluppet ind, må vi tolerere, men vi må stoppe deres religiøse adfærd i form af fætter-kusine ægteskaber, tørklæder, moskeer osv.
    Trods alt opmuntrende at flere og flere kommer med på anti-islam vognen.
    Jeg husker de små anti-islam klistermærker for en 10-15 år siden. Hvis man var blevet grebet i at sætte sådan én op på et busskur med teksten:
    STOP
    NAZI
    ISLAM
    ISME
    Ville man nok være dømt for racisme?
    – ihverfald hvis man ikke havde fjerde linje med?
    Den er jo helt overflødig!
    STOP
    NAZI
    ISLAM

    Kommentar by A-mad — 14. april 2015 @ 10:30

  51. På Rovsinggade (København), lige overfor moskeen står der også en plakatsøjle med en konservativ plakat i – men der står kun Stop tyveri.
    Den ville nok heller ikke have holdt længe med det andet budskab.

    Kommentar by mb — 14. april 2015 @ 10:52

  52. #41+42 Butt Hussein var i TV2 News igår aftes, hvor han gav den hele taqyia-armen i diskussion med Khader.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 14. april 2015 @ 12:57

  53. @ 29 Kommentar by Fritz — 13. april 2015 @ 19:33

    He he, Fritz, good one.

    Men, uden at vide (eller ville vide)hvordan dagligdagen står til i det Papenske hjem, vil jeg antage at Papen er godt fyldt ud.

    Kommentar by Neuhammer — 14. april 2015 @ 13:05

  54. “Det var dog den mest ubegavede kommentar fra din hånd jeg endnu har set. Har du fået tropekuller”

    I lige måde Balder. Så for de ubegavede bliver jeg nødt til at gentage: Hvad kommer folks sexliv valgkampen ved. Er folks privatliv i sengen et værdipolitiske emne? Skriv det i et læserbrev, så vil folk står i kø for at spørge, om du er åndssvag.

    Kommentar by Machiavelli — 14. april 2015 @ 14:19

  55. 50.A-mad
    Du glemmer en væsentlig til: Grundloven.
    Islam er uforenelig men denne.

    53. Neuhammer
    Men, uden at vide (eller ville vide)hvordan dagligdagen står til i det Papenske hjem, vil jeg antage at Papen er godt fyldt ud.

    Vil det sige at han kan tage flere mænd på een gang. ???
    Det må da være lidt af en anus. :)
    OOOOOOOOOOOOOOOOOhhhhhhhhhhh. Den fantasi, den har jo ingen grænser. :)

    Kommentar by Sindsro — 14. april 2015 @ 14:25

  56. Nå nu vågnede de derinde: http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/haard-kritik-af-papes-nazi-kampagne/5521383

    Så kunne der måske være et par stykker herfra der kunne smutte ind på “nationen” og diskutere videre..

    Kommentar by Per — 14. april 2015 @ 15:03

  57. @53 Neuhammer, @55 Sindsro,

    Tusind tak fordi i brændte mine hornhinder af og fyldte mit tastatur med brugt mad :) ses d. 5.7 hæhæ…

    Kommentar by Fritz — 14. april 2015 @ 15:36

  58. Karen Blixen om islam og nazisme, i Politiken 1948:

    “Mon der vel nogensinde har været noget som dette Tredie Rige? Af de foreteelser, som jeg i mit liv personlig har kendt til, er den, der kommer det nærmest, Islam, den muhamedanske verden og verdensanskuelse”

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 14. april 2015 @ 15:55

  59. Pape-bøssen bliver trukket rundt i manegen af den selvpromoverende Nasser Khader, som forventeligt vil sidde i ethvert studie og sole sig i rampelyset.

    Den dag, han stopper med at kalde sig muslim, vil jeg høre på ham. Ikke før.

    En gradbøjning af islam er bedrag og det er netop, hvad “solkongen” gør.

    Kommentar by Iznogut — 14. april 2015 @ 15:56

  60. 59.Iznogut. Jeg synes Naser Khader er OK. Der er også andre ‘muslimer’, der er OK, tror jeg?
    Jeg meldt mig selv ud af folkekirken i 1968, men som døbt anser jeg mig stadig som en slags ‘kristen’ – det kan jeg ikke løbe fra med 2.000 år på ryggen:-)
    Naser Khader har vel også ‘meldt sig ud’ af islam – derfor skal han jo have livvagt 24syv – men som ‘døbt’ muslim anser han sig vel stadig som en slags ‘muslim’ – det kan han vel ikke løbe fra med 1.400 år ‘på ryggen’
    Synes du han skal supplere med ‘det hvide snit’? :-)
    Jeg husker, at pastor Søren Krarup engang i hans tid i folketinget fortalte, at han altid, når han mødte Naser Khader – som han vist syntes godt om – spurgte ham: “Hvornår må jeg døbe dig?”

    Kommentar by A-mad — 14. april 2015 @ 18:26

  61. Jeg ville mene, at det ville være mere relevant med :

    “STOP kommunisme-islamisme”

    Fordi lighederne mellem kommunisme og islamisme er mere åbenlyse:

    Kommunisme er en rendyrket udgave af socialistiske bevægelser, ligesom islamisme er en rendyrket udgave af islam-udgaver (og inspirationen fra pan-arabiske socialisme er et uopdyrket område). Nazisme var konstruktion uden moderation.

    Kommunisme-socialisme og islamisme-islam dyrker det gode og rene menneske imod det onde og urene menneske, og afskyr arv og genetiske egenskaber, mens nazismen dyrkede generisk arv og socialdarwinisme.

    Kommunister og islamister vil udrydde kristne og jøder pga. deres tro. Nazisterne ville hellere end gerne undergrave kristendommen, men ikke ligefrem udrydde kristne pga deres tro. Nazisterne ville udrydde jøder og slavere og sigøjnere mv. pga deres genetik og ikke pga deres tro.

    Kommunister og islamister dyrker den store åndelige vejleder til bred social kontrol – det være Muhammed eller Lenin/Stalin/Mao, mens nazisternes førerprincip drejede sig om en militærlignende befalingsstrukturer fra oven og ned i hele samfundet.

    Hitler og Stalin samarbejdede i 2 år af krigen, men kommunisterne betragter det ikke som et åndeligt fællesskab. Hitler og stormuftien samarbejdede også, men muslimer betragter det ikke som et åndeligt fællesskab.

    osv.

    Kommentar by traveler — 14. april 2015 @ 19:20

  62. Machiavelli: “Er folks privatliv i sengen et værdipolitiske emne?”

    Når man optræder i fri dressur i offentligheden med sine tilbøjeligheder, og derved får det en symbolsk betydning; se vi Konservative, vi er moderne og frisindede. Pape er nu et symbol for multikultur åben homoseksualitet, oven i købet med ikke europæisk import. Det er ikke konservativt, men tak til Paphovedet for at vise flaget.

    Kommentar by Balder — 14. april 2015 @ 19:29

  63. Mon dumnakker som lille Rune K. skal fryses ud af partiet med denne kampagne, da man indenfor murene godt ved hans pladder for en sladder alle dage intet har haft noget med ægte konservatisme og fædrelandskærlighed at gøre. Det skal nok blive spændende at følge partiets videre dødskamp, men altid rart når nogen siger det som det er; islam har i sin vanvittige grundvold fandes meget tilfælles med en fascistisk isme som nazismen, hvor racisme i den grad er i højsædet.

    Kommentar by LarsB — 14. april 2015 @ 19:50

  64. Omar Marzouk er på banen og klynker forventeligt nok over kampagnen:

    http://m.bt.dk/politik/omar-marzouk-i-frontalangreb-mod-k-plakat-hvad-h…-skal-jeg-bruge-det-til

    Kommentar by Olé — 14. april 2015 @ 22:38

  65. A-mad, jeg anser muslimen in question som en lærd mand og som sådan burde han afskrive dødskulten med hud og hår.
    Især når han nyder den beskyttelse, som han gør.

    Barry fra Kenya er også født muslim, men kalder sig vistnok kristen. Solkongen bør i det mindste erklære sig agnostiker el. ateist.

    Stol aldrig på en muslim, hævdes det og det gør jeg heller ikke.

    Kommentar by Iznogut — 15. april 2015 @ 00:19

  66. Okay Balder, du har lidt ret.

    Kommentar by Machiavelli — 15. april 2015 @ 08:36

  67. 65.Iznogut. Måske har du ret og jeg ved ikke, hvor meget muslim Naser Khader er i dag?
    Han har vidst overtrådt alle de muslimske ‘love’?
    Så vidt jeg ved er hans børn/barn han har med en dansk kvinde, ikke blevet muslim? Konen ej heller? Og han står vist til ‘dødsstraf’ som frafalden?
    Hvis han konverterede til kristendommen, ville han vel ikke længere blive anset for ‘islam-ekspert’, men som en kristen ‘forkynder’.
    Måske er Naser Khader vores Lawrence of Arabia?
    Er han Khader of Denmark, der vil befri os fra muslimsk herredømme? :-)

    Kommentar by A-mad — 15. april 2015 @ 10:16

  68. @Machiavelli

    Søren Papes homoseksualitet er et privat anliggende lige indtil han selv gør det til et politisk emne. Og det gør han.
    Han udtaler f.eks. at familier med far, mor og to børn er “en gammeldags opfattelse”. Kilde:
    http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2015/02/05/145639.htm

    Hvis Søren Pape gik ind for en normal familiestruktur, men i øvrigt privat var homoseksuel, ville det være en privat sag.
    Men sådan som det ser ud lige nu prædiker han flere og flere holdninger, som minder om det man ser hos Ø/B/F. Han siger også, at man er født som homoseksuel, helt i tråd med det populære venstreorienterede mantra, men stik imod enhver videnskabelighed. Han er det borgerlige svar på Uffe Elbæk.

    Kommentar by Anonyn — 15. april 2015 @ 13:18

  69. Anonyn (din egen formulering).

    Hvis man ikke er født som homoseksuel – vil du så mene, at det er et tilvalg? Derved lægger du dig jo på linje med de røde, der mener det er et livsstilsvalg og at kønnet er en social konstruktion.

    Den højreorienterede holdning må være, at homoseksualititet er medfødt, men ikke genetisk. Hvis der var et homo-gen ville det udrydde sig selv. Der er givetvis tale om en udviklingsforstyrrelse opstået under graviditeten eller fødslen.

    Seksualitet må være en privatsag – ellers får alle mulige politikere nok at lave. Der er vigtigere problemer. Problemet er således ikke seksualiteten, men at mange homoseksuelle har en underlig absurd tendens til at gøre deres seksualitet til en offentlig politisk sag – komplet med statsstøtte til parader og tvangsændringer af navne af gader og stræder m.m.

    Kommentar by Sigwar — 15. april 2015 @ 17:19

  70. Ganske grotesk at være vidne til mange af kommentarerne i denne tråd. Men den kan vel bruges som reference hvis Kim Møller en dag beslutter at indføre kommentargodkendelse her på Uriasposten. Magen til idioti skal man lede længe efter, og det er kun vand på Kim Møllers modstanderes mølle.

    Jeg har været DF’er fra dag 1, men det nye Konservative har da fået mig til at overveje at stemme på dem, for at hjælpe dem på vej mod fremgang. Denne tråd vil i den grad være med i mine overvejelser.

    Kommentar by Michael Jensen — 15. april 2015 @ 20:47

  71. @Sigwar

    Du roder lidt rundt i tingene. De fleste røde mener ganske rigtigt, at køn er en flydende skala. Men de fleste mener samtidig, at homoseksualitet er medfødt. Det kan du godt mene er selvmodsigende, men det er altså den røde mainstream holdning. Sorry, men sådan ser de altså på det.

    Videnskabelige fakta (herunder tvillingestudier) viser derimod, at homoseksualitet umuligt kan være medfødt. Selvfølgelig kan man have medfødte tendenser og tilbøjeligheder, og det tyder en del på, men om man reagerer på disse er et helt andet spørgsmål. Det er ikke anderledes end at nogen fra naturens hånd kan have tilbøjelighed til at være rolig, livlig, genert osv. Sådanne træk ser man selv hos bitte små børn. Hvad der præcist gør, at nogen ender som homoseksuel er en kombination af mange faktorer. Opvækst spiller en rolle, og det gør hormonelle forstyrrelser også. Mange ender også i homoseksualitet efter traumatiske oplevelser, typisk seksuelt misbrug. Et menneske kan blive forskruet på mange måder, og man kan ikke isolere én fælles årsag.

    Du har helt ret i, at seksualitet er en privatsag. I hvert fald hvis du med seksualitet taler om hvad der foregår i ens fantasi og bag lukkede døre i hjemmet.
    Problemet med Pape er, at han (underspillet og høfligt, men umiskendeligt) angriber den normale familie og forsøger at gøre det unormale til noget normalt. Han vælger at positionere sin egen seksualitet som noget, vi skal acceptere på lige fod med et normalt forhold mellem mand og kvinde. Det skal vi ikke. Familien er samfundets grundpille, og det er de rødes stærkeste våben, hvis de kan få jævnet denne grundpille med jorden. Det skal de ikke have lov til. Deres syge idéer kommer ind flere og flere steder i samfundet, og det er altid det sædvanlige angreb på alt hvad der er normalt og stabilt. De ønsker den totale kulturrelativisme, og i deres øjne kan en mand fra Syrien være lige så meget dansker som en mand fra Danmark, ligesom en kvinde kan være lige så meget far som en mand. Visse steder i USA er det allerede indført, at kvinder kan skrives på et barns fødselsattest som “far”. Det er rablende sindssygt, og vi er nødt til at sige nej til den slags. Alt er ikke lige rigtigt. Alt er ikke lige godt. Alt er ikke oppe til fortolkning og forandring.

    Lad mig gentage: Pape skal have lov til at kysse på lige så mange overskæg som han har lyst til. Og jeg er fløjtende ligeglad med at han kærester rundt med en eller anden dominikansk toyboy. Men når han vælger at konstruere et narrativ hvor det er “en gammeldags opfattelse” at familier er sådan noget med far, mor og børn, så har han angrebet en fundamental værdi i ethvert civiliseret samfund. Og man skal være enten naiv, rablende sindssyg eller dybt venstreekstrem for at acceptere dette angreb. Han har gjort det til en del af sin politik. Ikke mig.

    Kommentar by Anonyn_ — 16. april 2015 @ 22:43

  72. Michael Jensen — 15. april 2015 @ 20:47

    Hvad er der i vejen med bloggen??

    Kommentar by Machiavelli — 17. april 2015 @ 11:59

  73. Mener du kommentarerne i denne tråd som jeg hentyder til? Det synes jeg siger sig selv når man kigger på hvad der er skrevet om Khader og Pape.

    Der er brug for at de bliver rigtig konservative igen, og der er heldigvis mange af de nye der giver håb.

    Kommentar by Michael Jensen — 17. april 2015 @ 23:38

RSS feed for comments on this post.