Uriasposten » Jubiiiiiii! » Blog Archive » Anonym venstreradikal truer SIAD-leder i kommentar: “vi skal nok få ramt på dig i vejle anders…”



17. april 2015

Anonym venstreradikal truer SIAD-leder i kommentar: “vi skal nok få ramt på dig i vejle anders…”

Tidligere på ugen bloggede jeg om mandagens venstreradikale angreb på SIAD’s demonstration i Kolding. Herunder en kommentar fra anonyme ‘blankafa‘ til Anders Gravers, der leder SIAD’s kommende demonstration i Vejle: “vi skal nok få ramt på dig i vejle anders…”.

“Sig NEJ til islamiseringen og JA til Danmark! … Så mød op til en fredelig demonstration sammen med ligesindede. TID: Mandag d. 27. april kl. 18 på Rådhustorvet i Vejle” (SIAD, 15. april 2015)

Oploadet Kl. 19:54 af Kim Møller — Direkte link13 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/65467/trackback

13 Comments »

  1. Beware the nazis!

    Kommentar by Kim Freyberg — 17. april 2015 @ 20:22

  2. Jamen, den er vel gået direkte til politiet, formoder jeg!

    Kommentar by Santor — 17. april 2015 @ 20:24

  3. Er det ikke herligt at idioterne ikke kan stave….

    Kommentar by ivan johansen — 17. april 2015 @ 21:09

  4. Skrevet et sted i Århus.

    Kommentar by Spinner — 17. april 2015 @ 23:09

  5. Gang på gang, viser de her stormtropper på venstrefløjen, at de er fyldt til randen med had. Hvor kommer det had fra? Hvad er det præcis de er så utilfredse med? Hvad er det egentlig de vil? For det sjove er jo, at hvis den store grå masse i DK rejste sig, så ville de alle blive sygemeldte med hjernerystelse og tandproblemer. Så, hvad er deres problem? Hvorfor kan de ikke, udtrykke deres meninger stille og roligt uden at skulle sætte ild i gader og stræder, uden at skulle kaste brosten efter politiet? Og hvorfor ind i helvede, forsvarer pressen dem altid? Hvorfor bliver der ikke, fra mediernes side, sat et spotlys på de volds psykopater der kommer fra venstrefløjen? Peter Øvig Knudsen, her er en ide til din næste historiske bog. Kortlæg den danske venstre fløjs trang til at udsende tæskehold af anderledes tænkende. Einsatzlisten og de Radigale burde jo i deres arkiver, have nok til flere leksikons om hvordan man sælger sit land til laveste fællesnævner.

    Kommentar by Lightmann — 18. april 2015 @ 05:56

  6. Dialog – mangfoldighed ! så kender vi venstrefløjen

    AFA er rigtig nok blank, og det er i hovedet.

    Kommentar by k.m. — 18. april 2015 @ 07:09

  7. >5 Lightman
    Jeg tror de er utilfredse, med deres egen mangel på evne til at skabe værdi. Selvfølgelig er det ikke deres egen skyld. De mener jo det rigtige, og sidder med alle forklaringer på hvorfor samfundet er ondt mod dem. Misundelse spiller nok også ind.
    Når al ejendom er eksproprieret, finder de (måske) ud af, at de selv er helt uden evner.

    Kommentar by Nielsen — 18. april 2015 @ 11:00

  8. -Santor —

    Han har næppe skrevet det hjemme. Det kan være hvem som helst så .

    Kommentar by Spinner — 18. april 2015 @ 17:28

  9. I går virkede hans email.

    Nu får jeg dette :

    We checked blankafa@hotmail.com and it does not seem to be a valid email address or the email server is not returning us the required responses.

    Kommentar by Spinner — 18. april 2015 @ 17:39

  10. # 8 – 9 Spinner.

    Politiet har allerede IP-adressen ( som kim viser ) og kan fra udbyderen få de oplysninger der behøves. Det er trods alt en mordtrussel der er tale om.

    Kommentar by Santor — 18. april 2015 @ 18:42

  11. Har forstået det nu, Santor .

    Kommentar by Spinner — 18. april 2015 @ 19:00

  12. Prøv at kigge lidt nærmere på en fyr der hedder Eli Gudnason fra århus, han har før truet folk over nettet i AFA’s navn og tilhører det venstreradikale miljø i århus.
    Ifølge google laver han såkaldt noise musik, her er et par billeder af ham fra en dokumentarfilm om ham:
    http://www.filmstationen.net/det-glade-vanvid-shitcore-vanvittigt-normale-mennesker/
    Læg mærke til logoet med et anarki A formet med en AK-47..
    Han virker som en tosse, men jeg ved ikke hvordan man søger på ham andet end med google så prøv selv.

    Kommentar by Per — 18. april 2015 @ 19:58

  13. 7 – Nielsen, men det sjove er jo, at når de bliver bedt om at uddybe deres meninger, så er de meninger lige så hule som en politikers valgløfter, og mere end bare almindelige naive og komplet ude af trit med virkeligheden :-)Så, derfor kan det være de kaster sig ud i vold, som jo altid er det sidste argument, fra en person som ikke ved hvordan de skal kunne lyve sig ud af det hjørne som de har malet sig selv op i…

    Kommentar by Lightmann — 19. april 2015 @ 06:57

RSS feed for comments on this post.