19. april 2015

Rasmus Jarlov: “Mindre indvandring”

(Rasmus Jarlov på Facebook, 18. april 2015)

Oploadet Kl. 02:58 af Kim Møller — Direkte link19 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/65499/trackback

19 Comments »

  1. Det er så dejligt at se de konservative er ved at gå tilbage til de gode gamle konservative dyder. Pape, Khader, Jarlov, Mercado, Holger. Forhåbentlig er det 5 af de konservative folketingsmedlemmer efter næste valg.

    GUD, KONGE OG FÆDRELAND!

    Kommentar by Michael Jensen — 19. april 2015 @ 05:34

  2. De er også nødt til at gøre noget da C er så tæt på 4%

    Kommentar by Daniel — 19. april 2015 @ 05:45

  3. Næ så er der alligevel konservative i det konservative folkeparti!
    Men holder det også efter valget?
    Jeg hørte et interview med Pape, hvor han igen bedyrede at de fundamentalistiske var et lille mindretal, som ødelagde det for det store flertal af ordentlige og flittige muslimer.
    Undersøgelser fra England og tidligere fra Tyskland og Holland viser at det er omtrent halvdelen der er fundamentalister og måske er ikke halvdelen radikaliseret, men omtrent 1/3 af de ca. 8-10 mio. franske muslimer symppatiserer med terroristerne som myrdede tegnerne på Charlie Hebdo og inden skal bilde mig ind at vores muslimer er anderledes end dem i Frankrig, så vi er endnu ikke kommet ud af den fornægtende fase.

    Kommentar by Robert R — 19. april 2015 @ 06:04

  4. Fundamentalismen er hele Islam, Pape er uvidende og snakker kun for sin taburat.

    Kommentar by Machiavelli — 19. april 2015 @ 06:16

  5. De snakker for deres taburetter. De har endnu slet ikke fattet situationens alvor. De kan først tages alvorligt hvis de opstiller Sheriffen som kandidat, han er klar i spyttet og kender sine lus på travet.

    Kommentar by Danskeren — 19. april 2015 @ 07:14

  6. Det klinger hult og desperat.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 19. april 2015 @ 08:12

  7. Kommunisterne i Løgnerpressen valgte Lars Barfoed som formand. Han var en katastrofe, så valgte den barfodede mand, en ung mand med bar isse, Søren Pape, som sin efterfølger. Vælgeropbakningen har ikke rykket sig en meter. Hvor overraskende. ”De har ikke noget tøj på”
    Først den dag, De Konservative vælger en Konservativ som deres leder, har de en chance. Rasmus Jarlov er et rigtigt godt bud.
    Politisk ekspert/Kommentator i Løgnerpressen: ”Rasmus Jarlov er ikke særligt vidende, og har ikke særlig stor opbakning i partiet, han har ingen pondus, han minder lidt om landsbytosserne i DF”

    Alt kan være ligegyldigt hvis ikke Løgnerpressen bliver stoppet, privatiseret.

    Kommentar by mister jones — 19. april 2015 @ 08:23

  8. Det er ikke godt nok. Jeg venter på at nogen begynder at bruge ordet REMIGRATION.

    Opgiv integrationen. Den fungerer alligevel ikke. 20% af indvandrerne kan assimileres (Søren Pind metoden). Resten bør remigreres til hvor de kommer fra.

    Kommentar by Sigwar — 19. april 2015 @ 08:26

  9. >7 @mister jones

    Rasmus Jarlov er ikke særligt vidende […]

    Rasmus Jarlov er knivskarp i hovedet, og den sidste nationalkonservative på liste C. Husk også hans modstand mod Ungdomshuset.

    Læs fx. hans debatindlæg i Politiken (af alle steder) på: http://politiken.dk/debat/profiler/rasmus-jarlov/

    Et hurtigt billed-CV kan ses på:
    http://bt.dk/kendte/rasmus-jarlovs-fotoalbum-blev-arresteret-i-republikken-congo

    Kommentar by Hertz — 19. april 2015 @ 08:49

  10. “Mindre indvandring”? En herlig uforpligtende melding. Indvandringen er allerede formindsket under den nuværende regering. Alligevel fortsætter vi på katastrofekursen. Desværre, jeg giver intet for disse “mindre indvandrings”-politikere, der alligevel går 12 af på dusinet i samtlige partier ligefra DF til SF.

    Dog er det positive, at det er “mindre indvandrings”-politik, der åbenbart giver stemmer. Der er altså et lys for enden af tunnellen. I en ikke fjern fremtid vil det være HJEMSENDELSE, der er det nye sort.

    Kommentar by Arne Torp — 19. april 2015 @ 09:06

  11. Rasmus Jarlov burde sidde og tegne med farvekridt på plakaterne af ham selv på en lukket institution, det fjols.

    Kommentar by Fritz — 19. april 2015 @ 09:07

  12. Sjovt at se, hvad reklamesøjler kan gøre. Når vælgerne så står alene i stemmeboksen, så stemmer de selvfølgelig på det kendte.

    Tryghedsnarkomanien vinder hver gang.

    Sådan har det foregået de sidste 30 år, og flygtningene fortsætter med at splitte samfundet.

    Kommentar by tavsen — 19. april 2015 @ 11:26

  13. Een mand gør ingen forskel, hele partiet skal rykke sig – og ikke kun i deres retorik…
    Jeg stemmer DF ved dette valg – og om det så bliver DF, sofaen, Dansk Samling eller noget helt fjerde ved næste det må tiden vise.

    Som nationalkonservativ føler jeg ikke tiden er på min side, så jeg kan desværre ikke lade tvivlen komme Rasmus Jarlov til gode.

    Kommentar by Polka Charlie — 19. april 2015 @ 12:30

  14. Ved kommanulvalget i 2013 fik Rasmus Jarlov revet 700 valgplakater ned, og budskabet var da lavere skat, hvad mon de venstreradikale gør denne gang..?

    Den mest fornuftige konservative politiker i dagens danmark, og havde helt sikkert været et bedre bud på en rigtig konservativ formand.

    En enlig svale hos de konservative er dog langt fra nok.

    Hvis man vil ændre syn på Jarlov en disse klip et godt bud, der er også et glimrende indlæg af Kim Møller:
    http://www.trykkefrihed.dk/venstreflojens-vold-et-dokumentationsmode.htm
    http://www.trykkefrihed.dk/venstreflojens-vold-et-dokumentationsmode-video-2.htm

    Kommentar by Geert — 19. april 2015 @ 12:34

  15. “Mindre indvandring”. Aldrig har jeg skidt så tyndt. Det er ikke “mindre” indvandring, der er behov for. Det er NUL indvandring. Den ellers så sympatiske Jarlov er ude på et skident vælgerrov. De Konservatives dage er ovre, fordi de for længst holdt op med at være konservative.

    Kald til kamp mod liberalismen! Så kan det være, vi vil tage jer seriøst. Ellers kan det være ligemeget. I tør ikke engang kalde til kamp mod marxismen.

    Svagpissere!

    Kommentar by Arne Torp — 19. april 2015 @ 17:21

  16. Eliten der bestemmer over eu vil ikke tillade mindre indvandring. Hvad er den skjulte dagsorden at fylde europa med perkere? Er det den totale udslettelse af os?? Hvordan kan de fa lov at fortsaette?? Skal vi bare finde os i det??

    Kommentar by we are charlie — 19. april 2015 @ 19:18

  17. Synd for Danmark at de konservative og Folketinget har været “væk” fra fornuftig politik i snart 30 år.

    Kommentar by Pk — 19. april 2015 @ 20:23

  18. Mindre indvandring? Hvorfor ikke kortere elastikker?

    Det bliver mere og mere tydeligt at folketingsvalget nærmer sig. Pludselig vil politikerne gerne tale med folket og de tager nogle “populære” emner op som indvandring og islamisering i det begrundede håb de kan snyde folk til at stemme på dem endnu engang.

    Føj!

    Kommentar by redneck — 20. april 2015 @ 08:31

  19. Hvem er det af de konservative, der styrer butikken, Nasser Khader, der synes at antallet af indvandrere er passende eller Jarlov som vel ifølge plakaten mener det modsatte.

    Kommentar by Britta Due Andersen — 20. april 2015 @ 08:47

RSS feed for comments on this post.