29. april 2015

Fahrudin Omerovic, der overfaldt en fodbolddommer under søns U13-kamp: “Jeg fortryder det ikke.”

Det er selvfølgelig upassende, at slå en dommer ned foran sin søn under en U13-fodboldkamp, men det er decideret udansk ikke at fortryde det efterfølgende. Overfaldsmanden hedder Fahrudin Omerovic, og stammer fra Bosnien. Historien citeret fra BT – Far overfaldt dommeren til drengekamp: Han var heldig, jeg ikke gjorde mere.

“Episoden skete i starten af anden halvleg af lørdagens U13-kamp mellem de to lokale klubber fra Fyn.

Kampens dommer, Jim Frandsen, forklarede tidligere tirsdag over for BT, at han var i færd med at give en spiller et gult kort for grimt sprogbrug, da han blev overfaldet bagfra af en forælder. Kampen blev herefter afblæst, og OKS blev tildelt en sejr på 3-0.

‘FO’ afviser ikke hændelsesforløbet, men mener, at han var i sin gode ret til at tage fat i dommeren.

‘Selvfølgelig gik jeg på banen. Jeg tog fat i dommeren og sagde til ham, at han (dommeren, red.) skulle gå ud. ‘Du skal aldrig råbe mere efter mit barn,” sagde jeg.

Men er det i orden?

Han har været meget heldig, for jeg kan blive meget mere sur. Han skal aldrig råbe efter mit barn igen.’ …

Fortryder du den måde, som du reagerede på?

Jeg er ikke ked af det. Jeg fortryder det ikke, for jeg skal passe på mit barn. Hvad ville du have gjort, hvis en dommer råbte af dit barn?'”

(Fahrudin Omerovic overfalder fodbolddommer Jan Frandsen under en U13-kamp, 2015; Youtube)

Oploadet Kl. 06:37 af Kim Møller — Direkte link41 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/65738/trackback

41 Comments »

  1. Åhhh den multikultur. Den bliver ved med at give og give i det uendelige.

    Kommentar by Santor — 29. april 2015 @ 07:10

  2. “Sjovt” nok har voldsmanden samme fornavn som den atypiske bosnier som havenissen Søren Ryge brugte i sin reklamekampagne for at bosniernes “midlertidige” ophold blev permanent.

    Bosnierne er farlige, for de ligner de kristne Yugoslaver, men er og bliver muslimer i hjertet.

    Kommentar by Træt — 29. april 2015 @ 07:36

  3. Hvis dommeren råber af dit barn, er der måske en årsag til det, f.eks at barnet har fået en dårlig opdragelse!

    Kommentar by Robert R — 29. april 2015 @ 09:32

  4. Mange fodbolddommere vil ikke have med indvandrerklubber at gøre. Før eller senere oprettes der nok en særlig p**kerliga, hvor disse klubber kan kæmpe mod hinanden med alle midler.

    Kommentar by Crass Børsting — 29. april 2015 @ 09:45

  5. 2. Træt
    Kort og godt:
    Man kan kende Bosnierne på tuden. ET HØGEHORN.

    De kristne vil se lige så ud, hvis de er krydset med skadedyrene.

    USA og EU har jo som sagt været det, derfor har h´vi deres ren her.

    Kommentar by Sindsro — 29. april 2015 @ 10:14

  6. Han er et dårligt eksempel for sin søn.

    Kommentar by Johnson — 29. april 2015 @ 10:47

  7. Havde det været i min barndom, var min mor troppet op, og havde givet mig et par supplerende på hovedet, så jeg kunne lære respekt for de voksne.

    Kommentar by Svend — 29. april 2015 @ 11:25

  8. Hvis de havde været mage til os i et og alt, havde det jo ikke været multikultur. Og det var jo multikultur som tosserne ville have for enhver pris.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 29. april 2015 @ 12:58

  9. Det den bosniske far har gjort skader alle lovlydige bosniere her I landet.
    Det vil være godt hvis han får en hard straf for sin hysteriske adfærd.
    Han har ødelagt så meget for alle med bosnisk baggrund.

    Og Nej Sindsro. Du er ikke et hak bedre. Skam dig!

    Kommentar by lizzie — 29. april 2015 @ 13:47

  10. De satans skadedyr, skulle sparkes ad helvede til; og vi burde stå sammen om det.

    Kommentar by Nielsen — 29. april 2015 @ 14:00

  11. Ro på, der er bare tale om et klokkeklart tilfælde af kulturberigelse. Vær dog lidt åben overfor de spændende eksotiske mennesker, der gør os rigere.

    Husk, en fremmed er en ven, som du ikke har mødt. Og pludselig ligger du der, blødende…

    Kommentar by Jern Henrik — 29. april 2015 @ 14:08

  12. Han har lært det i Danmark.

    Kommentar by NulTolerance — 29. april 2015 @ 14:45

  13. Det må føles rigtigt pinligt for sønnen.
    Og når han kommer hjem er han sikkert nødt til at være solidarisk med faren for ikke at få nogen på hovedet. Og han vil være nødt til at forsvare sin far hver gang emnet kommer op.
    Han har ikke en chance, han bliver nok lige så åndssvag.

    Kommentar by mb — 29. april 2015 @ 14:50

  14. Hvem har egentlig sagt god for at så megen voldskultur skal importeres til landet, det mindes jeg ikke nogen etnisk borger har stemt for.

    Kommentar by LarsB — 29. april 2015 @ 14:53

  15. Så en fodbolddommer forrige søndag i kbh. som måtte prøve at undvige snotklatter fra noget perkeryngel han havde udvist, die dumme dänen fatter intet.
    OOHHH…Sankt Glistrup og jörg Haider og alle jer andre, JEG SAVNER JER.

    Kommentar by Fritz — 29. april 2015 @ 15:41

  16. @14 LarsB,

    “Hvem har egentlig sagt god for at så megen voldskultur skal importeres til landet” Lad mig hjælpe dig.

    Her kommer det og hold nu godt fast når jeg siger: det har alle dem der har stemt på Venstre, de konservastive, LA, de radigale, CD, KristenDemokraterne og Socialdemokratiet samt resten af kommunisterne i SF og enhedSSlisten og hvad fanden det røde lort ellers hedder.

    Kommentar by Fritz — 29. april 2015 @ 15:51

  17. Idioten fortjener et rødt kort.

    Kommentar by Olé — 29. april 2015 @ 15:53

  18. #9
    Kan du ikke bare skride.

    Kommentar by HMAK — 29. april 2015 @ 16:06

  19. Jamen tillykke Fahrudin du er da virkelig et godt eksempel på hvordan man skal opføre sig som forældre. Skulle vi ikke bare bruge samme tankegang og så lade de andre til stede overfalde Fahrudin med undskyldning for at vi er i vores gode ret til at hjælpe vores medmennesker i nød.

    Men så langt kan Fahrudin jo ikke tænke før han begår en handling, han kan være glad for vi er tolerante og civiliseret endnu. Deres primitive perspektiv på livet tjener intet godt i vores samfund, nej tak til Islam og deres tro følgere med deres indavlede og indgroede tankegange.

    Skamfuldt at hans søn er ligesådan, ellers havde dommeren nok ikke været tvunget til at trække et kort for hans stupide opførsel på banen.

    Det er vist på tide at Hr. Omerovic og familien pakker deres ting sammen og finder tilbage til Bosnien. Der skal statueres nogle eksempler og gerne masser af dem.

    Kommentar by Kim — 29. april 2015 @ 16:42

  20. Fritz, det er så sandt og så trist som befolkningen bare snorksover og nægter at se virkeligheden som den er.

    Kommentar by LarsB — 29. april 2015 @ 18:52

  21. Efter at have læst kommentarerne her, så er jeg godt nok trist over at I generelt ikke kan skelne en stupid fodboldfar fra en stupid bosnisk fodboldfar.
    I vælger jo at bevæge jer på same lave niveau som den fodboldfar!

    “#9
    Kan du ikke bare skride.

    Kommentar by HMAK — 29. april 2015 @ 16:06”

    Hvad mener du med det HMAK? Er det her en lukket fest, eller er min kommentar I nr. 9 for nuanceret?

    Kommentar by lizzie — 29. april 2015 @ 19:27

  22. Han er vand i forhold til en bosnisk familie, der hærger hernede i Padborg.

    Kommentar by Michael Sjøberg — 29. april 2015 @ 19:49

  23. 9. Jo jeg er meget bedre lizzie
    Jeg bliver ikke Muhammed´s feltmadras.

    Bosnier er Tyrkisk udskud.

    Kommentar by Sindsro — 29. april 2015 @ 22:03

  24. 18. HMAK.
    Godt nok er Lizzie meget nuanceret, så for mig er hun da velkommen, Hvis hun da kan tåle mosten.
    Kan hun ikke tåle den, forlader hun os. Gad vide om hun er fra Skanderborg. ??

    Kommentar by Sindsro — 29. april 2015 @ 22:07

  25. 10. Nielsen
    Det taler vi lige om til folkefesten. om at stå sammen.
    Noget skal og må gøres.
    Mit alias er Sindsro, så vi snakkes nok ved.

    Kommentar by Sindsro — 29. april 2015 @ 22:12

  26. @23 Sindsro

    “Jeg bliver ikke Muhammed´s feltmadras” Sindsro pas nu på, jeg har altid lært at man aldrig skal sige aldrig :) (og det har sku passet indtil nu).

    Kommentar by Fritz — 29. april 2015 @ 22:42

  27. Kan det være rigtigt at det kun er forbeholdt hard core misogynister at kommentere herinde. Jeg synes Uriasposten er en god og nødvendig blog, som jeg følger hver dag. Men I dag er kommentarfeltet sunket langt ned under gulvbrædderne. Er der ingen retningslinier, Kim?

    Kommentar by lizzie — 29. april 2015 @ 22:43

  28. Looks like we’ve got ourselves a live one…hvem ringer til Kimpo?

    Kommentar by Michael Sjøberg — 29. april 2015 @ 23:16

  29. Uanset om vi kan lide et indslag eller ikke, så vil jeg håne at vi alle kan tale civiliseret til hinanden, vi er trods alt Danskere, og har ingen grund til at fare op op samme måde som berigerne, over det mindste…

    Så lad velskrevne fakta-indlæg råde, når nogen skriver noget, man ikke er enig i.

    Og hvad er der ved et forum, hvor alle er enige hele tiden, det giver jo netop ingen debat.

    Kommentar by Christian — 29. april 2015 @ 23:35

  30. Jeg mener håbe, og selvfølgelig ikke håne ;-)

    Kommentar by Christian — 29. april 2015 @ 23:36

  31. Det er desværre ikke nogen overraskelse.

    Kommentar by Liva — 30. april 2015 @ 00:31

  32. 26. Fritz
    Jeg kalder hende ikke noget, så det sørger Lizzie selv for.

    Jeg elsker når kvinder bliver sure. :)

    Kommentar by Sindsro — 30. april 2015 @ 00:48

  33. 27. Lizzie.
    Du sørger selv for hvor dybt du vil synke, ved at kalde mig “ikke et hak bedre”
    Jeg er meget bedre end bosnier, for jeg er ikke et tyrkisk udskud, da jeg ikke er et MUSLIMS SKADEDYR.

    Kommentar by Sindsro — 30. april 2015 @ 00:54

  34. – Lizzie

    Kun er forbeholdt nogle? Helt forkert. Alle kan skrive, og der er kun få letforståelige retningslinier.

    Kommentar by Kim Møller — 30. april 2015 @ 02:58

  35. >25 Sindsro
    Det gør vi ikke, for jeg kommer ikke. Men jeg ved hvem du er, vi har mere end det tilfælles ; -) så vi falder vel over hinanden en dag.

    Kommentar by Nielsen — 30. april 2015 @ 09:09

  36. 35. Nielsen
    Det håber jeg. Der er masser at tale om, både det sjove og det mere alvorlige.

    Kommentar by Sindsro — 30. april 2015 @ 10:35

  37. @32

    Sindsro, altid med dig :)

    Kommentar by Fritz — 30. april 2015 @ 10:46

  38. DDR havde fodbolddommeren med i Aftenshowet i går, men ikke et ord om overfaldsmandens herkomst. Han konkluderede, at det var blevet værre at være dommer, men årsagen måtte han nok ikke komme ind på, for så dum og uvidende nægter jeg at tro, at han er.

    Kommentar by Menig 442 — 30. april 2015 @ 10:59

  39. 37. Fritz
    Mange tak skal du have, vi ses til grisebespisningen på Islamfri Zone.
    Gad vide og de skøre kællinger kommer. Her tænker jeg på den moddemo der er proklameret ville komme. For vi skal jo ikke tro at alle i Skanderborg er som os.

    38. Menig. DR og TV2 er de rene propagande maskiner, intet vidende hjerneblæste tumper befinder sig der, Medløbere og stikkere findes der også.
    Disse to Analer fylder “kun nogen” os med lort, for deres tvangslicens.

    Kommentar by Sindsro — 30. april 2015 @ 11:50

  40. 19. Kim
    Ja vi er civiliseret endnu da. Men eksemplerne som skal statueres udebliver.
    For mig at se: ender det med at der hverken findes GUD eller skadedyr her i Danmark, Kun danskere.

    Kommentar by Sindsro — 30. april 2015 @ 12:14

  41. I indlæg 27 skrives der “hard core misogynister”

    Er det sådan noget nogle mænd bliver efter årtiers feminin nedrakning?

    Og hvordan opdager man sådanne kommentatorer? -:)

    Ellers har Kim Møller andetsteds omtalt, at holdninger skal bekæmpes holdninger. Det betragter jeg selv som et glimrende eksempel til efterfølgelse.

    PS: Se håndteringen af Kommentar-moderation ved at klikke på linket øverst i højre side.

    Kommentar by T. H. — 30. april 2015 @ 14:52

RSS feed for comments on this post.