29. april 2015

Homoseksuel tv-kendis antastet: “… den anden råber Klamme bøsse, du skal dø din bøsse”

Endnu en homoseksuel semi-kendis antastet på åben gade. Fra den for mig ukendtes hjemmeside Sylee.dk – Sy Lee: Ol at slå og spytte på os, fordi vi har lavet (reality)-tv?!.

“Honeybees… Jeg skulle gå over fortovet lige ved Nørreport st. Lige der ved Matas på Nørreport! Der var rødt så jeg ventede. Der stod to fyre bagved mig blandt rigtig mange! I ved, hvor hektisk det er på Nørreport om dagen. De stod bag ved mig og jeg havde høretlf, men jeg kunne høre alt, hvad der kom ud af deres mund.

Er det ham fra tv?

Ej jo det er ham du ikke kan lide.

Det er sgu ham den klamme bøsse.

Jeg valgte at ignorere ved de første to sætninger, men den 3. sætning fik det mig til at tage høretlf af og jeg sagde:

Jeg kan altså godt høre drenge. Hvem fuck kalder i bøsse, fucking tabere.

Så blev der grønt lys, og alle folk bagved os ville gå over vejen, men de bevægede sig bagved mig, gik jeg fremad, MEN den ene spytter og den anden råber KLAMME BØSSE, du skal dø din bøsse. …

Vi endte med at skubbe og fare hinanden op helt ind til fjæset og slog i hovedet og han råbte BØSSERØV, og jeg råbte: Kom her dit fucking svin, vi skal have en lille snak, så jeg kunne give ham en ordentlig en i ansigtet. …

Ikke nok med det, fik min bedste ven Gustav en flaske øl i hovedet sidste år, som resulterede i en retssag.

Jeg fik en øldåse i hovedet på Nørrebro engang, mens jeg cyklede, da en bil med en flok drenge ville have jeg skulle slås ned. Og mange andre episoder fra mig selv og flere af mine venner! Bare for at nævne nogle få!

Det værste er, at vi lever i et samfund, hvor dette sker nu om dagen! I højlys! Jeg er i chok og rasende!!!! … Jeg er så TRÆT af så mange ucviliserede mennesker i DK! Vi lever i fucking 2015!”

Sy Lee på Facebook, 29. april 2015; Se evt. tidligere post)

“Den ene var dansker og den anden udlænding. Dette har ik noget med ‘mohamedanere’ som du sir det. Irrelevant. (Sy Lee)

Oploadet Kl. 16:56 af Kim Møller — Direkte link28 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/65744/trackback

28 Comments »

  1. Desværre fatter mange homoseksuelle ikke muslimers mentalitet, da de lever i en verden hvor alt er lyserødt. Når så virkeligheden rammer og de støder ind i en flok arabere (og en enkelt dansker) så kæder de det ikke sammen med indoktrineret religiøst/kulturelt homofobi, men bare “almindeligt” had.
    Selvfølgelig findes der også homofobiske bodega-danskere der ikke kan lide bøsser, det ville være tåbeligt at påstå andet, men problemet med homofobi bliver ikke mindre ved at man tilsætter 300.000 arabere der er opdraget til at hade dem og insisterer på at de ikke udgør noget problem!

    Kommentar by Per — 29. april 2015 @ 17:53

  2. Bøsserne er blandt de første der hænges op i kranerne der hvor islam får sit fodfæste.

    Kommentar by NulTolerance — 29. april 2015 @ 18:23

  3. Bøsser er racister, de forventer ikke civiliseret opførsel fra bestemte befolkningsgrupper, men ved deres frygt for at være gode mennesker, vil de gerne udstille alle som voldsparate. Derfor er de til at brække sig over.

    Kommentar by River — 29. april 2015 @ 18:35

  4. Se disse billeder fra en religiøs sindssygeanstalt. Advarsel mange, mange stærke billeder.

    https://www.facebook.com/nikolaialsaba?fref=photo&sk=photos

    Og så diskuterer man om Islam ligner Nazisme. Islam er meget meget værre. Ps skal læses på Facebook.

    Kommentar by Machiavelli — 29. april 2015 @ 18:39

  5. De skulle bringes i pressen. Jeg har sendt linket til BT-Ekstrabladet og JP. Men der sker ikke noget.

    Kommentar by Machiavelli — 29. april 2015 @ 18:40

  6. Lad os håbe, at der snart er en beriger der gør noget ved det, for jeg er træt af at læse forurettede bøsse-mafiosier bortforklare islam-delen.

    Kan man ikke identificere en så væsentlig del af problemet, så er det nok ikke så stort. Mit liv er blevet for kort til at bekymre mig for islam-leflernes ve og vel.

    Kommentar by Anonym — 29. april 2015 @ 18:46

  7. “Men vi skal længere ud” som de siger i “Rytteriet” før folk vågner op

    Kommentar by Thorsted — 29. april 2015 @ 19:09

  8. #4 Machiavelli, hverken du eller tabermuslimen er tilsyneladende opmærksom på at forsangeren i Judas Priest er læderbøsse:

    http://da.wikipedia.org/wiki/Rob_Halford

    Ærgerligt at jeg delvist deler musiksmag med tabermuslimen.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 29. april 2015 @ 19:21

  9. Fornægtelsen er blandt jøder ved at være ned under 50 procent. Jeg antager, bøsser er lidt langsommere i opfattelse, og muligvis lidt fejgere.

    Kommentar by BB — 29. april 2015 @ 20:16

  10. Han tilhører den fornægtende klasse, han vil benægte dødens komme selvom øksen svinges over hans nakke.

    Kommentar by Robert R — 29. april 2015 @ 20:32

  11. Bagdørsskubbere har ikke min sympati overhovedet! Sådan en tøsesvans! Han bliver skubbet lidt til, og så skriger han op og pylrer.

    Kommentar by Dhimmi — 29. april 2015 @ 20:34

  12. Ingen tvivl om at muhamedanere er førende homofober. Det skyldes deres selvforagt over egne indlærte homovaner.

    Kommentar by bastardo — 29. april 2015 @ 21:54

  13. Skide med de frontlæssere, de lærer de nok en dag. :)

    Kommentar by Sindsro — 29. april 2015 @ 22:00

  14. Tænk at Sy Lee forventer at andre skal stille sig til rådighed som boksebold og stik”pude” for sindsyge muslimer for at forsvare “Homo-trans-lebbe” segmentet… Jeg tror NOT… Sålænge de sammen med den pludrende klasse.. “elsker alt multikulturelt”… Det bliver hårde lærepenge for dem… Inden 10 øren falder..

    Pump løs, Muhammed!
    Læs Bob Glitters svar på tiltale når radigal segmentet smager deres egen kulturberigelse… Et ikke mindre end genialt indlæg… :-)
    http://www.bitterblog.dk/2014/03/pump-ls-mohammed.html

    Kommentar by ny kommentator — 29. april 2015 @ 22:03

  15. @13 ny kommentator,

    Pump løs, Muhammed! – simpelthen genialt, men et eller andet sted så minder det mig bare om de gamle fremskridts tanker, i en lidt humoristisk form.

    Kommentar by Fritz — 29. april 2015 @ 22:33

  16. Intolerante, udanske Nørrebro.

    Kommentar by Liva — 30. april 2015 @ 00:26

  17. Hvad skete der forresten med ham homo-overlægen der blev klasket ned på Nørreport?

    Kommentar by Johnson — 30. april 2015 @ 01:02

  18. “- Jeg er vred og rystet over, at den slags kan ske på en højlys dag i Danmark i en tid, hvor der er så mange vigtige ting at bruge sin tid på rundtom i verden, siger Sy Lee.”

    http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Reality-Awards/Sy-Lee-overfaldet-ved-Noerreport-station.aspx

    Jamen… Skal vi så ikke bare snakke om noget andet?

    Kommentar by BE — 30. april 2015 @ 01:50

  19. Sy Lee er i mine øjne lidt af en provo-bøsse. I virkeligheden er han måske mere nede på jorden. Han kan da glæde sig over at han bare blev råbt lidt af og fik set en spytklat. Mon ikke Sy Lee i sin “karriere” er sluppet langt billigere end danske nationalister? Vi har fået smidt sten og flasker efter os og enkelte forsøgt brændt ihjel, uden at det højt besungne liberale demokrati har ville gøre det store ved det.

    Mon ikke den underholdende unge mand nok skal komme sig?

    Kommentar by Niels — 30. april 2015 @ 07:43

  20. Selv ikke virkelighed kan bekræfte sandheden for idioten. So be it, kære bøsserøv. Din kamp er din egen. Good luck.

    Kommentar by Iznogut — 30. april 2015 @ 09:45

  21. Engang var det jagt man tænkte på, når det drejede sig om bøsser.
    I dag er det nogen, der hænger i kraner.
    Alle ved hvorfor, selvom mange ikke vil indrømme det.
    Det står i bogen og der er nu ½ mio i DK, der tror på det der står i bogen.
    For ½ hundrede år siden var der ingen i DK, der vidste, hvad der står i bogen.
    Nu styrer bogen også i DK :-(

    Kommentar by A-mad — 30. april 2015 @ 11:15

  22. Er det ikke bare og be de skide bæskubbere om at lukke røven, eller skride ind i skabet(igen). Alternativt, så kan vi jo forære dem en ferierejse til Saudi barbarian, så høre vi ikke mere brok fra dem.

    Kommentar by Fritz — 30. april 2015 @ 12:07

  23. luk røven fritz.

    Kommentar by Per — 30. april 2015 @ 12:32

  24. @23

    Hvorfor Per lee.

    Kommentar by Fritz — 30. april 2015 @ 12:37

  25. Sy Lee’s forstand sidder vist i p.k hovedet

    Kommentar by k.m. — 30. april 2015 @ 15:10

  26. Aner slet ikke hvem han er, men det har vel noget med de såkaldte reality tv-serier at gøre og det bras ser jeg bare aldrig.

    Kommentar by LarsB — 30. april 2015 @ 15:25

  27. Når en islamist råber at du skal dø til en Dansker i Danmark, så er det alvor og skal tages som en fatwa, islamister er livsfarlige for Danskerne, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 30. april 2015 @ 16:56

  28. 27. emmagad
    Råber en muslim efter een at vedkommende skal dø, skal vedkommende helst have livsforsikringen klar. Tegnet og aktiv (Betalt)

    Kan forstås på flere måder, valget er dit.
    Tanker er toldfri, endnu da.

    Kommentar by Sindsro — 1. maj 2015 @ 01:07

RSS feed for comments on this post.