4. maj 2015

Muhammed på motorvej: Hvis folk ikke fjerner sig, “… så kaster jeg bare med cd’er eller vandflasker”

Radio24syv havde tirsdag i sidste uge en debat om politiets ‘Hold til højre’-kampagne. Herunder en sms fra ‘Muhammmed’, der trak i land under det efterfølgende interview.

“Det er frihed på eget ansvar! Hvad kommer det forankørende ved, om jeg vil køre 140 på motervejen? De skal bare holde til højre ikke andet. Det er mellem mig og politiet. Og hvis folk stiller sig foran mig og ikke vil fjerne sig, så kaster jeg bare med cd’er eller vandflasker. FJERN JER!” (Muhammed, 28. april 2015)

Oploadet Kl. 10:23 af Kim Møller — Direkte link15 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/65842/trackback

15 Comments »

  1. At sætte sig ind i en bil medfører at ens intelligenskvotient falder 20-30 points. Hvis man ikke har så meget at arbejde med fra begyndelsen, kan det nemt få uheldige konsekvenser.

    Kommentar by Nils — 4. maj 2015 @ 10:32

  2. Han har lidt ret i det han siger,jeg hader også folk der ligger i venstre bane og skal lege sherif,det er ikke deres problem,men jeg ville dog aldrig gå så langt som at kaste noget efter andre kørende,men de ville nok få det lange lys eller et blæs med hornet.

    Kommentar by notty — 4. maj 2015 @ 10:46

  3. Og så er det også et problem at politiet hellere vil give ham der overhaler højre om en bøde, end ham der ligger i venstre side med 80-90 km og ireterer andre billister.

    Kommentar by notty — 4. maj 2015 @ 10:58

  4. Muhammed var også en værre bølle. Hvis han da overhovedet har eksisteret.

    Kommentar by bastardo — 4. maj 2015 @ 10:59

  5. Han kørte jo ikke bil,men fløj på tæpper:)

    Kommentar by notty — 4. maj 2015 @ 11:03

  6. Når man er islamist er man ikke underlagt den iboende stats love, derfor har sharia tilhængerne deres egne kørelærere og sensorer til teoriprøven, smid rakkerpakket ud af Danmark, og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 4. maj 2015 @ 11:48

  7. Muhammed skal bare blive ved med at køre indtil han har passeret den tyrkiske grænse.

    Kommentar by Jan — 4. maj 2015 @ 12:11

  8. Hvor mange kamelkræfter har så Muhammeds køretøj?

    Kommentar by - by Proxy - — 4. maj 2015 @ 13:32

  9. Muhamedanere synes altid at kæmpe med at udføre simple ting, deres køreevner må generelt være så dårlige at deres hjerner ikke har ressourcer nok til at huske på færdselsloven. Til sidst kommer deres macho attitude når de bliver konfronteret, civiliseret væremåde er kun noget en del af dem besidder – men dem møder vi jo sjældent for de skaber jo ikke problemer.

    Jeg vil foreslå at vi sender de utilpassede indvandrere til Florida eller andet sted hvor loven nok skal sætte en stopper for dem. I den skydegale stat har man lov til at skyde i selvforsvar hvis man føler sig truet, så mon ikke de får udslettet sig selv derovre pænt hurtigt?

    Kommentar by Kim — 4. maj 2015 @ 13:42

  10. Muslimer har et kaste-gen! De VIL partout forulempe og kaste ting på andre. Jeg har selv set, hvordan en flok perkerkællinger var ved at påkøre – med vilje! – en dansk kvindelig cyklist, da hun fortsatte over krydset ved broen, der fører til Nørrebrogade, og de skulle dreje til højre. Da kvinden chokeret råbte, at de skulle se sig for, fik hun både finger og tilråb fra dem i bilen.

    Ikke nok med det: De var drejet til højre over broen til Nørrebrogade, men får hurtigt vendt bilen og kører tilbage(!) langs søerne, og lidt efter ser jeg, hvordan de kører op på siden af den kvindelige cyklist foran mig og tyrer en lighter ind mod hendes hoved! De rammer hende vist ikke, men råber grimme ting til hende, og hun standser op og begynder regulært af flæbe! Jeg standser og forsøger at sige nogle trøstende ord, om at ’sådan er dumme muhammedanere desværre’ osv. Hvordan kan det være, at politikerne ikke kan se, at vi bør sende 99 % af det muslimske rakkerpak retur til hullabullistan?? Svineri, at vi har fået et så utrygt og grimt samfund, fordi danske politikere masseimporterer de snyltere!

    Kommentar by Dhimmi — 4. maj 2015 @ 14:34

  11. Man skulle have er skydeskår i bildøren.

    Kommentar by Sindsro — 4. maj 2015 @ 14:46

  12. Prototypen på venstrefløjens idealindvandrer: velartikuleret, rummelig, med særskilte behov og en berigende tilgang til tilværelsen som vi alle ikke kun kan lære af, men bør indordne os under.

    Skid hul i at manden er asocial, truende og voldsparat. Det skyldes jo majoritetens fordomme og provokerende kontinuerlige udstilling af velbjærgethed og kristne værdier, der kun medfører eksklusion og social armod blandt svagtstillede minoriteter.

    Mangler bare lige Zenia Stampe til at forsvare kulturberigeren, men hun har nok for travlt med at harcelere over Israel og jøderne. Galematias.

    Kommentar by Olé — 4. maj 2015 @ 16:25

  13. Aber skriger og kaster med ting.
    Jeg har selv set det i zoo:-)

    Kommentar by Frank Hagmann — 4. maj 2015 @ 16:55

  14. #13 Frank, aberne kaster med deres egen afføring. Muhammed nøjes med at efterlade den i badet i svømmehallen.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 4. maj 2015 @ 17:10

  15. Idiot!

    Kommentar by Robert R — 4. maj 2015 @ 22:36

RSS feed for comments on this post.