27. februar 2009

Fynske odenseanere fra Irak

I sidste uge beskrev Fyens Stiftstidende, gruppevoldtægten som væren “fynsk”. I dag er samme begået af “odenseanere”. JyskeVestkysten er mere præcis – Grædende mor vidnede for sin datter i voldtægtssag.

“Stemmen knækkede flere gange, da en mor til en 14-årig pige fortalte om, hvordan hendes datter sent fredag aften den 18. juli sidste år blev voldtaget flere gange, da hun var gæst på Vorbasse Marked.

Moderen afgav tirsdag formiddag forklaring ved retten i Kolding, hvor fire unge irakiske mænd i alderen 17 til 22 år er tiltalt for gruppevoldtægt.

De står tiltalt for at have tvunget den mindreårige pige til samleje plus en del mere…

Den grådkvalte mor oplyste i retten, at hendes datter aldrig har haft en kæreste.

Hun var af sted til fest i Vorbasse i sine andendagsbukser fra konfirmationen få måneder tidligere.

Bukserne var revet itu i forbindelse med voldtægten.”

Pigen blev ifølge Ekstra Bladet “voldtaget oralt, vaginalt og analt af de fire mænd”. Udvisningen blev gjort betinget, hvad må glæde sociolog Michael Hviid Jacobsen, der i dagens 24 timer mener der snakkes for meget om udvisning, og for lidt om “bagvedliggende strukturer”. Mere forskning, sagde forskeren, og tænkte på det nye hus – i sikker afstand af multikulturen.

Oploadet Kl. 22:02 af Kim Møller — Direkte link46 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6598/trackback

46 Comments »

  1. Er der ikke een i pigens familie der vil/kan/tør udrydde disse
    usle muslimske kryb der nu sidder og griner af det danske retssystem?

    Kommentar by ivan johansen — 27. februar 2009 @ 22:11

  2. Det fremgår andre steder, at den stakkel pige stadig er fuldstændig ødelagt.

    “Betinget udvisning” – ja, de skal holde sig på måtten i to år, efter de er kommet ud. Så kan de tage fat igen. Som MINIMUM måtte den betingelse gælde resten af deres usle liv, når man nu ikke vil smide dem ud for den aktuelle grovhed.

    Kommentar by steen — 27. februar 2009 @ 22:41

  3. Havde det været min datter, så var Danmark blevet 4 flygtninge fattigere!

    Kommentar by Michael Sjøberg — 27. februar 2009 @ 22:53

  4. “Deres største frygt har hele tiden været udsigten til udvisning af Danmark”
    http://jp.dk/indland/krimi/article1617223.ece

    Det må da siges at være lidt af en gave, når folk giver en løsningen på problemet på et sølvfad! Heldigvis snakker man da også om at ville udvise folk, der bliver taget med våben på sig. Det er da ret tydeligt, at det er noget af det eneste, der kan få disse hyæner til at ændre adfærd

    Kommentar by Svend P — 27. februar 2009 @ 22:53

  5. Det er så uhyggeligt at det ikke kan beskrives, og jeg er dybt rystet over at det kan ske i Danmark. Jeg kan ikke lade være med at tænke på pigen og hendes familie, og hvordan deres liv er blevet smadret.
    Jeg forbander de mennesker der har gjort det her muligt!

    Kommentar by Valetta — 27. februar 2009 @ 23:00

  6. Nu må Dansk Folkeparti – når ikke regeringen gør det – fremsætte ændringsforslag til straffeloven, således at dom for grov voldtægt begået af udlændinge ufravigeligt medfører ubetinget udvisning for livstid.
    Trin 2. bliver herefter at tage opgøret med Den europæiske menneskeretsdomstol. Vi må have Folketinget til at vedtage en lov, der tager forbehold mod Den europæiske menneskeretskonvention, når den strider mod vores egen lovgivning, i modsætning til idag, hvor det er omvendt.
    Dette er konstruktive forslag. Brydsomt bliver det, men det vil ske.

    Kommentar by GB — 27. februar 2009 @ 23:08

  7. Jeg har ikke ord.

    Kun knyttede næver.

    Henrik

    Kommentar by Henrik — 27. februar 2009 @ 23:11

  8. Helt enig med Henrik, det her er alt alt for brutalt til at det kan glemmes.

    Kommentar by Valetta — 27. februar 2009 @ 23:13

  9. Ja, man forstår godt de er glade for at bo i Danmark med de vattede love vi har.

    Kommentar by a-ha — 27. februar 2009 @ 23:36

  10. For grove forbrydelser begået af udlændinge eller karriere kriminelle uden dansk statsborgerskab burde give en automatisk udvisning uanset om solen skinner, priserne stiger, Shansen og de radile tuder, de kommer tilbage til ingenting eller eller alle mulige andre dumme undskyldninger.

    Og hvis et dansk statsborgerskab er tildelt, skal det annulleres. Dansk statsborgerskab skal ikke laves til et gemmested for grove forbrydelser.

    Hvorfor minder nogle retssale mig om klappekage fabrikker ?

    De givne links beretter ikke, om det er Landsrettens dom eller en anden retsinstans. Men der må da kunne ankes.

    Kommentar by Janutte — 28. februar 2009 @ 00:00

  11. En ting er, at de får domme fra 3 år og 3 måneder (højeste straf) ned til 2 år og 6 måneder (laveste straf). Men det er at føje spot til skade, at udvisningerne bliver gjort betingede i kun 2 år.
    Om 2 år sidder de vel stadigvæk i spjældet og har forhåbentlig ikke haft mulighed for at komme til dyrke voldtægtssex (oralt, vaginalt og analt) med 14 årige jomfruer. Hvorfor ikke betingede udvisninger i 5 eller 10 år eller 100 ?

    Hvorfor nægter gerningsmændene iøvrigt konsekvent? Hvormange 14 årige “normale” danske piger har frivillig familiesex med 2 brødre og fætter Fup og deres ligeledes hormonforstyrrede kammerat fra Muhammedanistan? Ingen vil jeg vove at påstå.

    Med interesse, ser jeg, at denne “kulturberigende” familie er hjemmehørende i Odense. Det er måske nogle fra samme personkreds, som ikke kan lade min datter på 16 år gå i fred på gågaden i Odense uden at skulle komme med obskønne tilbud eller hadefulde tilråb, når hun afviser deres “venlige tilbud”.

    Min datter klæder sig ikke udfordrende og er ikke indladende, men efterhånden er det så slemt, at hun kun tager til Odense i selskab med veninder eller venner for at kunne gå i fred i Odenses gågader. Og om aftenen/natten får hun slet ikke lov af sine forældre, uden vi henter og bringer hende og at hun er selskab med nogen, hun kender.

    Men vi håber jo alle hver især,at vi slipper med skrækken og sender en venlig tanke til den menige politimand, hvis arbejde dag ud og dag ind går med at dæmme op for de værste konsekvenser af vores allesammens dumhed og laden stå til.

    “Peace in our time” – eller “Efter os Syndfloden”……

    Kommentar by Scrotum — 28. februar 2009 @ 00:03

  12. De fire irakiske voldtægtsforbrydere skal smides ud af Danmark for bestandigt. Alt andet er en skændsel mod den massevoldtagne pige og for vi andres retsbevidsthed.

    Kommentar by Johansen — 28. februar 2009 @ 00:39

  13. Den piges liv er sandsynligvis smadret for evigt.

    Og skammen ligger på alle. I vores frihedssamfund har vi glemt at alle andre samfund ser det som en mandlig ære og pligt at beskytte vores kvinder.

    I DK har vi bl.a. ligeberettigelsen som indirekte fratager os retten til at handle resolut på dette. Frihed er også ensomhed.

    Og for Irakkerne er dette endnu en konkret og symbolsk handling i at ydmyge vores ære, ved at skænde og smadre vores kvinder og samtidigt plante deres nazi-sæd i dem. Topmålet af muslimsk triumf. Etnisk udrensning, intet andet.

    -Logikken er at det bliver de danske smadrede kvinder og de få muslimske unge piger, som ikke gider det lort mere, der kommer til at kæmpe krigen om Danmark og friheden fra Sharia, for os. Pinligt.

    Kulturelt pinligt.

    Så længe vi ikke vil tage tilsvarende midler i brug mod dette psykopatiske hulefolk, så vinder de. Vi andre er intelligente nok til at drukne os i angst. Denne angst burde bruges til at trykke på en aftrækker i stedet. Uden dårlig samvittighed.

    Men Danmark fatter ikke at Danmark er i krig.
    I Danmark er vi een stor stamme og alle venter på hinanden. Og så er der statens hykleri: Alle love er sat ud af kraft. – Fire at will.

    Og de største trøstende tanker til ofret og ofrene.

    Kommentar by Solipsisyfos — 28. februar 2009 @ 00:55

  14. Bare for at sætte straffen lidt i relief: http://jp.dk/indland/krimi/article1615808.ece

    Kommentar by Jegindoe — 28. februar 2009 @ 01:06

  15. Det gør en hvid af raseri.

    Gruppevoldtægt er i den grad en kulturberigelse, et udansk fænomen.

    At vi finder os i det, der skal et opgør til i dette land.
    Dommen en skændsel, udvisning!
    Regering skuffer, retssystemet stækket, lov og orden smuldrer.

    Venstrefløjen næres af konflikt og stræber efter kaos, de er organiserede, det samme for bilbrander kulten, resten sover.

    Fred vil kun blive muligt med totalitært diktatur, undertrykkelse og censur som de stræber efter.

    Det bliver en blodig kamp.

    I USA har de second amendment, og der frygter de nu hvad de kalder ‘bubba effekten’, hvor byer og samfund sætter sig udenfor systemet, det er allerede sket, de frygter ligeledes en revolution eller borgerkrig.

    Glenn Beck’s War room er værd at læse og tankevækkene
    foxnews.com/story/0,2933,498765,00.html

    CSM TIM STRONG, U.S. ARMY (RET.): Hey, Glenn, good evening. How are you doing tonight?

    BECK: Explain what the “Bubba Effect” is. This is something that the military has been concerned about.

    STRONG: Well, we’ll go back to the segue of the survivalist attitude. You know, it’s that American that exists, that believes in trust in American as it currently exists, and, you know, they lose that faith and confidence within the various politicians and the areas that surround them. They end up developing their own infrastructure, their own means to survive, to basically fend for themselves.

    The disadvantage to that, Glenn, is with the “Bubba Effect,” it’s not diesel trucks and all that as we currently refer to, but, you know, they can critically be a key play when it comes to, you know, having their own biofuel, that type of stuff to survive. They’ll be very conscious of who enters their own community and it’s almost going to be a commune-based society, but they won’t project that based on the fact that they want to project normalcy…

    BECK: OK.

    STRONG: But those that enter their space that are threatening to them. And again, we don’t want to use the word “profiling,” but that’s — you are definitely going to stand out. You are not going to look like a bubba.

    BECK: OK.

    STRONG: And .

    BECK: So, Tim, I want to break here — I have to take a commercial break, but I want to — at the bottom of the hour, I want to come back and show how that community, because that’s like a “Mad Max” community.

    STRONG: In a sense.

    BECK: How that actually — how that actually starts here? How that is probably beginning — it has already begun here in America — and how it manifests itself. What are the other pressures that are building around the globe, and what if the U.S. can no longer be the world’s policeman, because the economy, the global economy has broken down?

    […]

    Our third scenario: anger and discontent at home. The year is 2014. Many Americans are feeling disenfranchised. People are isolated from their political leaders and have been betrayed over and over and over again. Internet connects like-minded people and the “Bubba Effect” — a rise in individual militias.

    […]

    GERALD CELENTE, FOUNDER, TRENDS RESEARCH INSTITUTE: Tax revolts.

    BECK: Yes, tax revolts.

    CELENTE: We all heard it on CNBC.

    BECK: But you’re not talking about a tea party.

    CELENTE: Oh, no, no. This is going to be violent. People can’t afford it anymore.

    BECK: OK.

    CELENTE: The cities are going to look like Dodge City. They’re going to be uncontrollable. You’re going to have gangs in control, motorcycle marauders. You’re not going to have enough police or federalis, just like Mexico, to control the situation…..

    Kommentar by Rolf Krake — 28. februar 2009 @ 01:42

  16. Hvis våbenbesiddelse fører til fængseldom, skal det medføre udvisning, hvos gerningsmanden ikke er dansk statsborger.

    Sikke mange frifindelser og betingede domme vi kan se frem til!

    Kommentar by Fogh og Kaos — 28. februar 2009 @ 01:56

  17. Kære Janutte (00:00)

    Der var tale om en domsmandsret i Kolding, dvs. byretten. Så dommen kan uden videre ankes til landsretten. Man har jo lov til at håbe, at anklagemyndigheden gør det.

    bh HP

    Kommentar by hp — 28. februar 2009 @ 04:05

  18. Gi’ mig Danmark tilbage, ALLE perker ud af mit land, levende eller døde.

    Kommentar by M16 — 28. februar 2009 @ 08:09

  19. Pressen skildrer voldtægtsperlerne som fynboer og odenseanere, men undlader at gå et spadestik dybere. De dømte kommer fra det omkostningskrævende boligområde Vollsmose.
    Man skulle ellers tro, at der var råd til dybtgående og afslørende journalistik, efter at Fogh-regeringen har udbetalt 6,4 mia. kroner til de papirafhængige medier. Dette svarer til 1.200 kr. pr. dansker.

    Kommentar by elefanten — 28. februar 2009 @ 08:12

  20. Det er godt for de slimede dadler, at jeg ikke styrer dette land.

    Som minimum – absolut minimum – blev de 4 gerningsmænd og alt hvad der kan kravle af familierelationer til disse psykopater, kylet på porten.

    Hvad jeg allerhelst vil gøre ved dem, kan jeg ikke skrive her, men det involverer værktøjer fra middelalderen..
    (sic)

    Kommentar by Onion — 28. februar 2009 @ 08:20

  21. #6,Det er lige sådan det skal gøres.

    #17.Jeg var lige ved at sige, det burde være et folkekrav, en sag hvor folk og politikere statuerede et eksempel, den berømte streg i sandet.
    Anklagemyndigheden bør som absolut minimum anke, helt uden opfordringer, dommen er en skandale.

    Kommentar by PB(Peter) — 28. februar 2009 @ 08:27

  22. Abdullah Maayuf Al-Badri

    Hussein Maayuf Al-Badri

    Abdulaziz Khazar Jebir

    Fahad Maziad Masaad

    Adr. Voldsmose

    Kommentar by X-X-X-X — 28. februar 2009 @ 08:54

  23. Det er en tragisk men desværre ikke usædvanlig sag……stakkels pige og hendes pårørende. Man kan kun undre sig over hvorfor sådanne nogle udyr kan få lov til at opholde sig i Danmark og har fået så lave straffe. I mine øjne er forklaringen delvis at danskerne er altfor vattet og blødsødne, hvilket særligt kommer til udtryk nå vi sætter vores kryds. Vi ligger, som vi har redt.

    Kommentar by Peter — 28. februar 2009 @ 10:45

  24. De fire massevoldtægtsforbrydere er skyldige i pædofili. Det er helt uforståeligt og dybt krænkende for et civiliseret retssamfund og for lovlydige borgere at de ikke får højere straffe.

    Kommentar by Janne — 28. februar 2009 @ 10:56

  25. Jeg nærer et dybt og inderligt håb om at den dommer der lader disse kryb slippe så billigt selv bliver udsat for en lignende forbrydelse

    Kommentar by Nosferatu — 28. februar 2009 @ 11:01

  26. Det her kan ikke glemmes eller tilgives, hverken udåden eller den latterlige milde dom.
    Vores folketingspolitiker må virkelig være glade nu.

    Kommentar by Valetta — 28. februar 2009 @ 11:45

  27. Jamen for fanden, det var kun en 14 årig pige, et rent barn. Hvad er det for et helved Danmark får lov til at udvikle sig til.
    Jeg er så vred på de mennesker som har givet det her lov til at ske.

    Kommentar by Valetta — 28. februar 2009 @ 11:48

  28. O der sker ikke en skid fra politisk hold, simpelthen fordi MSM ikke vil køre historien til dørs…. Undskyld men jeg er MEGET VRED NU!

    De små møghvalpe skal fandme være glade for at de ikke er i nærheden af mig nu!

    Jeg spørger mig selv hvad i hele hule helvede der skal til før vi som folk tager action på alle de gange vi bliver trådt på af hulemennesker!!

    Jeg er så træt af at finde mig i det her!

    Kommentar by Sander. — 28. februar 2009 @ 13:00

  29. det sker overalt og kan ramme alle

    http://www.vejleamtsfolkeblad.dk/artikel/44686:Vejle–Voldtaegts-offerets-far-er-ansat-i-retten

    http://www.vejleamtsfolkeblad.dk/artikel/73283:Regionen–Voldtaegt-paa-banegaard-gav-samlet-over-seks-aars-faengsel

    Kommentar by tavsen — 28. februar 2009 @ 13:13

  30. #14 Jegindoe

    Det er fuldstændig absurd – Det giver ingen mening.

    Polske butikstyve smidt ud af landet
    To polakker er udvist under 24 timer efter, at de blev snuppet for butikstyveri.

    jp.dk/indland/krimi/article1615808.ece

    Hvor er pladderhumanisterne der hykler og hyler over ‘menneskerettigheder’?

    Var kriminaliteten ikke grov nok til at blive omstødt så Polakkerne kunne blive i landet?

    Skal udlændinge begå drab, massevoldtægt, voldtægt, ulovlig våben besiddelse, skyderier, bande kriminalitet, skolenedbrandinger, terroriserene hjemmerøverier af sagesløse privat personer, optøjer, heile og skrige død over Jøderne og andre afskyeligheder for at fænge venstrefløjen, medierne, TV, såkaldte ‘menneskerettigheds organisationer’s kærlighed og fulde støtte?

    Dette beviser jo at loven kan udvise uden vrøvl.

    Disse udyrs lave dom er i den grad en skændsel og spot af vores retssikkerhed og system, at samme at læse at nogle Polakker bliver prompte udvist for noget på den banale ende af skalaen, butikstyveri, er kun at lade spot og spe til ondskabsfuld skade.

    Der er noget virkelig SYGT der har spedt sig i samfundet.

    Kommentar by Rolf Krake — 28. februar 2009 @ 13:15

  31. Observation i forbifarten. Iflg. Fyens Stiftstidende i dag er den unge mand, der blev skudt i Mjølnerparken iraker:

    http://www.fyens.dk/article/1192593:Indland-Fyn–25-aarig-iraker-draebt-af-skud

    De fire unge voldtægtsmænd, som debatten herover handler om, er derimod odenseanere:

    http://www.fyens.dk/article/1192579:Indland-Fyn–Fire-odenseanere-doemt-for-gruppevoldtaegt-i-Vorbasse

    Altså: Når en iraker er offer, er han iraker. Når han er gerningsmand, bliver han pludselig til dansker, eller endnu mere nærværende: Odenseaner.

    Kommentar by Crass Børsting — 28. februar 2009 @ 13:38

  32. Den her sag bør vi som folk og nation IKKE finde os i.
    De der orker det ,bør skrive til de politikere de er trykke ved og forlange at der bliver gjort noget.
    Jeg er udemærket klar over magtens tredeling men det her er bare denne gang for meget!

    Peter B.

    Kommentar by PB — 28. februar 2009 @ 14:19

  33. Hvordan kan det være at domstolene i Danmark altid dømmer ufatteligt lavt ved børnemishandlning og voldtægt? Som nævnt så ryger et par polakker ud af landet p.g.a butikstyveri. Og læg mærke til at det ikke er første gang de 4 irakere har begået overgreb.
    Nej jeg orker ikke at skrive til nogen totalt ligegyldige politiker, som kun tænker på indflydelse, magt og en ussel udvalgspost, og som ikke har nogen som helst medfølelese med ofrene i dette samfund. Ellers havde de fandme stoppet denne her udvikling for lang tid siden.

    Kommentar by Valetta — 28. februar 2009 @ 14:40

  34. Hvor længe skal vi findes os i det?

    Hvor går grænsen?

    Hvad skal der til før de forstår skriften på væggen?

    Hvor længe kan de ignorere den stigende utilfredshed hos borgerne?

    Hvor højt et tryk på kedlen før den eksplodere?

    Hvad skal der til for at vække de sovende?

    Enhver tænker sit og opnår de samme logiske slutninger, men hvad skal der til for at forene til handling?

    Kommentar by Rolf Krake — 28. februar 2009 @ 15:07

  35. Til MEDIEFOLKENE: I er nogle ret lave, uærlige mennesker, der forsøger at sløre sandheden. Har i ingen selvrespekt.

    Til NORMALE DANSKERE: Læs Jørgen Misser: “Skulptørens verden”. Hovedpersonen Bergmann nakker ganske enkelt typer, som de 4 udyr.
    Bergmann blev træt at et samfund, som det, der i Kolding idømmmer udyrene noget, der minder om en frifindelse. Han tog sagen i egen hånd.
    Hvem kan fortænke nogen i det? Selvom det hedder selvtægt og forbudt.
    Når samfundet ikke vil tage vare på sine egne borgere, må borgerne SELV gøre det.

    En tanke: Hvis nogen samlede ind og de 4 udyr pludselig forsvandt fra jordens overflade?? Tjahh, Sf-Kanalen DDR ville nok følge op på det 8 dage i træk, hvorimod voldtægten og dommen er IGNORERET. Stoffet passer ikke lige ind i DDR’s virkelighedsfordrejning.

    DET ER SYGT.

    Kommentar by ramses-2 — 28. februar 2009 @ 16:42

  36. Jeg kan glæde jer med, at mængden af potentielle kriminelle perkere stiger med faktor x3 frem til 2020 ifølge Danmarks Statistik..
    Hvis I tror I har set niveauet af uhyrligheder, så tro om igen…det bliver langt værre..

    Kommentar by Onion — 28. februar 2009 @ 17:50

  37. Så faldt der lige en krigserklæring…

    http://ekstrabladet.dk/112/article1132899.ece

    Kommentar by Michael Sjøberg — 28. februar 2009 @ 19:09

  38. Og så lød de første skud;

    Mand i livsfare efter skud på Nørrebro

    Københavns Politi oplyser, at en dansk mand er i livsfare, efter at han blev beskudt af to-tre mand på cykel på det indre Nørrebro
    ekstrabladet.dk/112/article1133062.ece

    Kommentar by Rolf Krake — 28. februar 2009 @ 22:39

  39. De første anholdelser:

    Tre anholdt – alle bar skudsikre veste

    Tre unge med indvandrebaggrund anholdt i Blågårdsgade kort tid efter skuddene mod 32-årig dansk mand på Nørrebro – alle tre bar skudsikre veste.
    ekstrabladet.dk/112/article1133070.ece

    Kommentar by Rolf Krake — 28. februar 2009 @ 22:41

  40. Restsikkerheden smuldrer:

    De er bindegale og helt ligeglade’

    ‘Vi er massivt til stede i området, men de er helt ligeglade – det er meget bekymrende’, siger Københavns Politis vagtchef til ekstrabladet.dk efter lørdag aftens skud på Nørrebro

    […]

    De er bindegale!
    – Men de er fuldstændig ligeglade med, at vi er der! De er bindegale, siger en hørligt hovedrystende vagtchef i telefonen.

    – Det lyder meget bekymrende, at det er en mand, som politiet ikke har kendskab til, som bliver skudt ned i en bil i en stille gade en lørdag aften – mens politiet sværmer tæt i hele området?

    – Ja, det er noget bekymrende – for nu at sige det meget mildt, siger vagtchefen. – Manden sad i en bil sammen med en anden person, da gerningsmændene – vi har hørt tale om to – cykler forbi og skyder ham inde i bilen.
    ekstrabladet.dk/112/article1133078.ece

    De venstresnogede/Naivister/Utopister er angste, angste for virkeligheden og konsekvenserne af deres tågede utopier – Massevoldtægt af mindreårige, skyderier og myrderier, bandekriminalitet, tyverier, vold, Jødehad, intolerance og alt resten fra deres pseudo-proletariat.

    Dommen mod forbryderne bag voldtægten illustrere et af resultaterne af deres moralske afstumpethed.

    Polakker udvist for butikstyveri – Hvad mon de 3 anholdte får?

    Udvisning?

    Nej, så kommer de hyklerne kravlene, angste, udfra under stenene og indrager deres ‘ækle menneskerettigheds pladderhumanisme’.

    Forløbet er værd at iagtage.

    Jønke har fuldstændig ret i det han siger:

    …”Jønke, som befinder sig i Tyskland, afviser over for Ekstra Bladet på sms, at uroen har rod i en kamp om det kriminelle marked. Ansvaret er udelukkende indvandrerbandernes.

    Mentalitetsændring
    – Den drejer sig om en mentalitet, som disse personer i al for lang tid har fået lov til at have og genere omgivelserne med i integrationens navn. Nu er ’festen’ slut, slår Jønke fast, og giver sit bud på, hvad der skal til for at stoppe bandekrigen.

    […]

    – Nørrebro er en jungle og et sted, hvor modsætninger for alvor mødes. Hvis nogen tror, at denne jungle vil blive lettere at færdes i uden HAMC’s tilstedeværelse, så er de naive ud over alle grænser, skriver Hells Angels på sin hjemmeside.
    ekstrabladet.dk/112/article1132899.ece

    HAeren er måske nogen banditter, men det er vores banditter med rødder i en kultur med maskin fascination og forskellige former for frihed – De slår ikke gamle damer i hoverne, men holder sig indenfor deres miljø, de genere for det meste resten af borgerne med motor cykel drøn når eller hvis de genere.

    Som klimaet er i øjeblikket risikere de at gå hen og blive folkehelte, samt vinde sympati bland resten af Danskerne

    Kommentar by Rolf Krake — 28. februar 2009 @ 23:11

  41. Hvad med nogle amerikanske tilstande ?

    http://www.beaufortgazette.com/local/story/717071.html

    Kommentar by Janutte — 28. februar 2009 @ 23:38

  42. Jønke og HA repræsenterer en kriminel organisation som i mange år har lukreret på bl.a. at forhandle stoffer til ungdommen. Jeg har ingen som helst sympati for dem.

    Derimod har jeg stor sympati for de mange af ofre som efterhånden har følt indvandrernes kulturberigelse. Mange af disse har selv fraterniseret med de fremmede, så de burde have vidst hvilke følge et samkvem med disse personer kunne få.

    Jeg håber at danskerne husker disse ting, når de skal stemme, men meget tyder på at den danske befolkning er pisse ligeglade med den omfattende vold og utryghed. Og dette overhovedet ikke får nogen politiske konsekvenser.

    Kommentar by Peter — 1. marts 2009 @ 11:28

  43. Du har ret Peter, nogen synderlig sympati kan de aldrig opnår på de forskellige kontoer.

    Der er ingen problemer heller med at slå hårdt ned på dem, man ønsker bare at de samme hårde tiltag ville blive brugt mod indvandre bander og resten af de problemer de påfører.

    Om danskerne vil huske de ting i stemmeboksen må de udbasuneres til befolkningen før et valg.

    Kommentar by Rolf Krake — 1. marts 2009 @ 13:15

  44. Skal vi gætte på at samfundet nu farer hård frem mod HA, og stormer et par rockerborge.? Hvorfor? Fordi HA ikke har særlig meget sympati udenfor egne rækker, og ikke kan mønstre et par tusinde voldspsykopater der bæres frem af religion. De kan heller ikke mønstre venstrefløjen, regnet fra nogle af Venstre og Konservatives medlemme over de radikale og SF til enhedslisten, plus alle kunstnerne og mediefolkene.

    Overskriften “rockerborg stormet”, vil jeg ikke satse en kop postevand på.

    Kommentar by PeterK — 2. marts 2009 @ 15:07

  45. Det vigtigste må være:

    “Omvendt siger en 19-årig storesøster til den dømte Fahad Maziad Masaad, at hun er tilfreds med, at hendes bror ikke er udvist.

    Hendes bror og de øvrige smilte da også mere end de græd, da dommen faldt.

    Deres største frygt har hele tiden været udsigten til udvisning af Danmark.”

    http://www.jv.dk/artikel/615595?local_cat=10

    Smile = anger

    Bekymring for udvisning = medfølelse med den 14 årige pige som blev voldtaget af 4 fyre på alle tænkelige måder.

    Det handler om at læse mellem linierne.

    Jeg synes man skulle fængselsdommene betingede eller fjerne dem. Måske kunne man få ofret til at give hånd til alle 4 fyre og undskylde nu når man er igang? Tænk den trauma de 4 fire fyre har været igennem. Og så risikoen for udvisningen oveni. Pigen kunne måske give en håndstrækning til at hjælpe med evt. psykologhjælp til fyrerne og familierne.

    Det er også vigtigt at huske den altafgørende forsvar fra fyrernes side: Pigen ville det selv. 14 årige danske piger opsøger jo selv sex med fremmede mænd, som iøvrigt ikke behersker dansk særligt godt. Heldigvis er sex en rigtig god intro.

    Tænk hvis det nu vare 4 danske fyre bosat i Saudi Arabien eller Dubai, som have voldtaget en 14 årige muslimsk pige oralt, vaginalt og analt. Hvad havde straffen været mon?

    Tænk, denne form for ekstrem “næstekærlighed” giderne imamerne og mange muslimer ikke formidle videre til Mellemøsten. Så de kan se, hvor tilgivende vi er, at vi sørger for at voldtage voldtægtsofre ved at beholde voldtægts- og pædofili forbrydere. Nej det er kun interessant at råbe og skrige når 12 personer tegner en skægget mand og kalder ham Muhammad. Heldigvis har man proportionssans.

    Kommentar by j.doe — 3. marts 2009 @ 12:01

  46. Jeeg ville bare sige til pigen gud må være med diig og håber du får et bedre liv ;

    Dee 4 drenge som har gjort det De er ikke blevet opdarget orndliigt

    i vores kultur gør man ikke sårn noget. Vi er alle sammen mennesker

    jeg ønsker de bliver sendt til Irak hvor de kan får pik i røven : De Fuck hoveder:P Vi kommer til Danmark hvor vi skal vise respkt til de dansker som har fået os ind i landet fordi vi var i krig og de tænker selvf på de uskyldig mennesker som døder

    Kommentar by MOHAMMED — 4. juli 2009 @ 02:16

RSS feed for comments on this post.