4. marts 2009

Vicepolitinspektør: “… det er krudttønden – hvis det bliver en sort-hvid konflikt.”

Det politiet frygter er ikke ‘dem mod os’ – det har været i adskillige år. Det politiet i virkeligheden frygter er ‘os mod dem’. Fra Kristeligt Dagblad – Politi frygter bandekrig bliver etnisk opgør.

“Bliver der skudt på os, fordi vi har en bestemt hårfarve? Det spørgsmål florerer blandt unge på Nørrebro…

Bål og brand og vrede stenkastende unge med indvandrerbaggrund i gaderne. Det scenarie hærgede flere af landets storbyer for et år siden. Og sådan kan det blive igen. Bandekonflikten i København, der hidtil har været et mellemværende mellem rockergruppen Hells Angels og dens støttegruppe AK 81 på den ene side og indvandrerbander på den anden, kan nemlig udvikle sig til et regulært etnisk opgør.

Det frygter vicepolitinspektør Lars Nicolai Jensen, der er chef for Den Kriminalpræventive Afdeling i Københavns Politi.

– Bandekonflikten omfatter i virkeligheden meget få mennesker. Det store flertal i København med anden etnisk baggrund end dansk, dem har vi jo ingen problemer med overhovedet. Men jeg kan godt frygte, at flere begynder at deltage, fordi de tager det her som en racekonflikt. Og det er krudttønden – hvis det bliver en sort-hvid konflikt, siger Lars Nicolai Jensen.

Et af problemerne er, at bandekrigen i sig selv giver et billede af, at det er en kamp mellem danskere med hvid og mørk hud.

– Sådan er det jo. Det er de etniske danskere i Hells Angels og AK 81 mod de andre af anden etnisk baggrund. Faren er så, at helt almindelige mennesker begynder at tage parti eller bliver vrede på en gruppe som helhed. For så begynder man automatisk at forsvare sig. Og det er jo katastrofalt. For så bliver det dem imod os, forklarer Lars Nicolai Jensen.”

Mere.

  • 1/3-09 Berlingske Tidende – Uskyldige ofre i bandekrigen.
  • “Den 32-årige, en tatoveret færing, blev måske forvekslet med en rocker og derfor beskudt af medlemmer af en indvandrerbande, selvom han ikke har noget med rockermiljøet at gøre.

    På samme måde blev en rockerlignende mand stukket flere gange med en køkkenkniv på Nørrebro i sidste weekend af unge, formentlig fra en indvandrerbande, selvom han heller ikke har noget med rockermiljøet at gøre.”

  • 2/3-09 DR Online – Skudofre var tilfældige cafégæster.
  • “Ingen af de fire ofre for skyderiet på Café Våren på Amager i nat har ifølge politiet tilknytning til Hells Angels eller støttegruppen AK81…

    – De to gerningsmænd var unge med indvandrerbaggrund, og de var tilsyneladende ude efter nogle med rockertilknytning, siger han.

    I stedet skød og dræbte de to maskerede unge en 30-årig mand på værtshuset og sårede to mænd på 19 og 20 år samt en 32-årig kvinde.”

  • 3/3-09 Metroxpress – Politiet: Gør, som de siger.
  • 4/3-09 Berlingske Tidende – Politiet skal sikre madudbringning.
  • 4/3-09 TV2 Online – Bandekrigen fortsætter på Facebook.
  • “Den største gruppe hedder ‘FUCK AK81 og HA’. Den hårde tone fortsætter i beskrivelsen af gruppen, som stifteren Abdulkarim Ahmed selv har skrevet:

    “Vi kan sgu da ikke have sådan nogle folk til at rende rundt på gaderne…. Lad os skyde efter dem.”… Over 1000 personer har meldt sig ind i gruppen, og langt størstedelen af medlemmerne har etnisk klingende navne…

    Muddi Mohammed ser AK81 som et bump på vejen mod overtagelse af den kriminelle underverden i Danmark:

    “HØR HER BRØDRE VI SKAL OVERTAGE DANMARK. DANMARK SKAL VÆRE VORES LAND.”

    Oploadet Kl. 13:33 af Kim Møller — Direkte link57 kommentarer
    Arkiveret under:

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6614/trackback

    57 Comments »

    1. Ser frem til at det eskalerer, så vi kan få ryddet op..

      JEG ER KLAR!

      Kommentar by Onion — 4. marts 2009 @ 13:52

    2. Ja! Lad os få renset luften, den har været beklumret for længe.

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 4. marts 2009 @ 14:47

    3. KLAR TIL KAMP!
      Funktionering, Ammo, Ladning, Kampvisér, Udrustning, Sløring, Håndgranater.

      Kommentar by Baronsylte — 4. marts 2009 @ 14:49

    4. Hvis den pågældende politimand er citeret korrekt, og virkelig tror det har noget med hudfarve at gøre, så er vi fortabt. Hvordan vil man løse et problem man ikke forstår?

      Kommentar by PeterK — 4. marts 2009 @ 14:54

    5. Det er bemærkselsværdige tider.

      Fire danskere bliver skudt på en cafe, hvor de sidder i fred og ro og nyder en øl.

      Årsag: De havde den forkerte hudfarve.

      Hvor er Rune Engelbrecht, hvor er Menneskerettighedscentret osv.
      For nylig sad Rune i deadline og gik i sit sædvanlige selvsving, så selv den rolige politimand krumede tæer, og var nødt til stilfærdigt at fortælle at Rune udlægning af diverse mere eller mindre perifære rapporter var ganske uvederhæftig. Rune forsatte og nævnte tre eksempler på hvide der havde udøvet vold mod nogle mørklødede – ergo var racisme allestedsnærværende, medierne tiede omkring det, og det var den racistisk debattone gennem årtier der havde forrået landet.
      Hvor er han nu, hvorfor snakker han ikke om racistiske facebook grupper, om mord på folk fordi de er hvide, retsstaten der er sat ud af kraft i indvandrer-områder…..
      Men på politiken er de vel mere opsatte på at snakke om katolikker og kanibalisme.

      Kommentar by Superman — 4. marts 2009 @ 14:54

    6. Baronsylte,

      Pas nu på du ikke skyder dig selv i foden…

      Kommentar by DMX — 4. marts 2009 @ 15:05

    7. Foreningen Dansk Kultur bragte i engang i 80’erne et brev fra en sufi-sheik, som opfordrede til at erobre Nørrebro. Hvis nogen ligger inde med teksten, ville jeg være meget taknemmelig.

      Da teksten i sin tid dukkede op, var den så grov i forhold til vort daværende kendskab til islamisering, at den generelt blev taget som et falsum, fabrikeret af onde højreorienterede, for at miskreditere islam.

      En anden tekst fra dengang, som jeg også gerne ville have fat i, er et indlæg fra en vis “Fatima”, hvis jeg husker korrekt, som beklagede sig over at være nødt til at bo i et så syndigt, griseædende, alkoholkonsumerende samfund.

      Dette indlæg blev på samme måde afskrevet som nazistisk propaganda.

      Yeah, right. Open your eyes, and smell the coffee.

      Kommentar by Anna Lyttiger — 4. marts 2009 @ 15:07

    8. Tja… vi lukker stadig de koran-opfostrede galninge ind i vores land frivilligt! tænk så på om 10 år, hvordan vores forhold så vil være, når de nuværende “få” allerede terrorisere os så meget, som de gør nu!!

      Måske vi skal begynde og lytte lidt til Per Pink-panser Larsen, der meget pædagogisk belærer os om, hvordan vi skal krybe rundt på SUT-SKO for ikke at “provokere” de koran-opfostrede jihadkrigere, når vi færdes i deres sharialov-områder.

      Måske forstår vicepolitinspektør Lars Nicolai Jensen ikke koranen og dens budskab og slet ikke hvad en race er, eller hvad jihadkrigernes har gang i.
      Først skal HA’erne ud af deres område, dernæst skal de vantro, jøderne..osv det har absolut intet med raceopgør at gøre, men simpel koran-opfostret adfærd med at erobre områder, lande, ja hele verden!
      Det har intet med hudfarve at gøre, men med idelogien iSLAM’s modbydelige indstilling til vantro og jihadkrigernes forkvaklede tro på, at deres idelogi iSLAM skal udbredes med vold og magt og snigende overtagelse af alt og alle.

      Hvorfor findes der stadig latterlige naive mennesker, der tror på overflade hudproblemer?? Det stikker altså dybere, noget med mentalt hjernevasket iSLAM-adfærds problemer.
      Hvis vi skulle følge tankegangen hos disse latterlige naive mennesker, der tror at hudfarven er problemet, så kunne problemet vel bare løses ved at vi alle gik i solarier indtil vi alle har samme hudfarve og vupti så er problemet jo løst ik’ !!!!!Nej, det sgu idelogien iSLAM’s modbydelige tankesæt og indoktrinerende krav til udøverne, der gør dem afskyelige og ikke fordi de fleste hjernevaskede iSLAM-opfostrede stammer fra mellemøsten, stenings-Pedersen er lige så afskyelig og medlem af samme samfundsomvældtende perverse idelogi, selvom han ikke har været i solariet!!!

      Kommentar by li — 4. marts 2009 @ 15:14

    9. @ Anna Lyttiger.

      Det’oprop’ har jeg et eller andet sted. Jeg går lige på jagt i arkiverne.

      Kommentar by PeterK — 4. marts 2009 @ 15:16

    10. Er det ikke også en pragtfuld tanke, hvis i det mindste nogle af dem, der sidder og savner deres pensionistfoder, har været blandt de fjolser, der sad sammen med Anker og flæbede i kirken i firserne, da afskummet blev lukket ind?

      Kommentar by Aragorn — 4. marts 2009 @ 15:44

    11. Har du overvejet at kontakte Dansk Kultur foreningen, Anna?

      http://www.danskkultur.dk/txt/kontakt.htm

      Det kan være de stadig har det i deres arkiv.

      Kommentar by j.doe — 4. marts 2009 @ 15:46

    12. Nu er jeg i den alder hvor håret desværre bliver tyndere og tyndere (og så gammel er jeg endda ikke. Det er også de satans gener!), så jeg tog for nogle år siden beslutningen om at helt lade være med at have hår, og barbere mit lille runde hvide hoved, hvilket jeg så nu gør et par gange om ugen.

      Men nu er jeg jo pludselig i tvivl. Hvad hvis Ali tror jeg er rocker, kan han så finde på at skyde efter mig, og vil det være min egen skyld fordi jeg provokerer ham med mit kronragede hoved?

      Efter Per Larsens udtalelser om at vi bare skal prøve ikke at provkere de utilpassede for meget for at undgå konfrontationer, så er jeg jo pludselig i tvivl. Skal jeg lade håret gro eller måske endda få en paryk. Kan jeg trække den fra i skat med baggrund i svie og smerte?

      Ak ja, det er ikke nemt at være dansker nu til dags.

      Kommentar by Michael Jensen — 4. marts 2009 @ 15:53

    13. “– Bandekonflikten omfatter i virkeligheden meget få mennesker. Det store flertal i København med anden etnisk baggrund end dansk, dem har vi jo ingen problemer med overhovedet. Men jeg kan godt frygte, at flere begynder at deltage, fordi de tager det her som en racekonflikt. Og det er krudttønden – hvis det bliver en sort-hvid konflikt, siger Lars Nicolai Jensen.”

      Udtalt af en dansk politibetjent. Halloo, det er IKKE et farvespørgsmål, det er et kulturspørgsmål, det er Islam!! der er problemet.

      Kommentar by PB — 4. marts 2009 @ 15:56

    14. “HØR HER BRØDRE VI SKAL OVERTAGE DANMARK. DANMARK SKAL VÆRE VORES LAND.”

      Den sætning siger alt.

      Kommentar by Altermedia -Danmark — 4. marts 2009 @ 16:24

    15. Det oplæg justitsministeren kommer med er for vattet.
      Tildeltet statsborgerskaber skal kunne tilbagekaldes ved dom.

      Store fængselsstraffe for våbenbesiddelse afskrækker kun danskere, der har størst behov for beskyttelse.
      En perle er skingrende ligeglad med, om han skal afsone et halvt eller et helt år i fængsel.
      Han skal alligevel ikke tjene penge – dem får han, som stegte duer lige ind i kæften.
      Våben vil han have, uanset prisen.

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 4. marts 2009 @ 16:59

    16. Underligt at flere indlæg erklærer sig ‘klar til kamp’. Denne ‘nationale kampvilje’ ses ikke i gadebilledet, ergo må jeg konkludere at den er en teoretisk konstruktion.

      Jeg kan sgu’ ikke tage ‘klar til kamp’ seriøst, når nyhedsstrømmen klart og tydeligt viser at der ikke kæmpes.

      Måske burde folk nøjes med at skrive ‘klar til at skrive et-eller-andet militant under pseudonym, så længe at jeg slipper for at handle og fortsat stadigt kan fremstå Islam-underdanig udadtil’.

      Posers!

      Kommentar by WilliamJansen — 4. marts 2009 @ 17:07

    17. #16. William Jansen
      Det må skyldes din unge alder.
      Havde du oplevet Folkestrejken i 1944, så havde du vidst bedre.
      Den danske folkevilje opfører sig som champignons.
      Pludselig er den der, og så er der ingen, der gør klogt i at stille sig i vejen for den.
      Så kan alt ske, mord, brand, lynchning og hvad der elers kan ske af “herligheder”
      Jeg glæder mig, for de kloge gør hele tiden det forkerte.

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 4. marts 2009 @ 17:24

    18. @DMX: Jeg skal nok passe på ;o) har lært hvad der er den farlige ende.
      @WJ: falkeøje har ret, pludselig en dag flyder bægeret over og vikingerne kommer op i os. Og guderne have medlidenhed med dem der så står os i vejen.

      Men gu’ er det ej et spørgsmål om farve, det er ganske rigtigt kulturerne der ikke kan enes i vort land. Indenfor ganske få år vil det komme til en direkte konfrontation, og så bliver det “os mod dem” det er der ingen tvivl om. Jeg skal nok være klar til at kæmpe for mit land og min kultur, jeg håber blot at det ikke vil være en håbløs kamp mod en talstærkt overlegen fjende. Desværre er linen allerede løbet alt for langt ud, selv politiet siger nu til folk at de skal lade sig kropsvisitere af bander på nørrebro:

      http://www.metroxpress.dk/dk/article/2009/03/03/12/3626-83/index.xml

      Hvis det ikke er retsstatens fallit, så ved jeg ikke hvad der er!

      Kommentar by Baronsylte — 4. marts 2009 @ 18:07

    19. Det er som Superman (!) siger bemærkelsesværdigt, at man ikke fra skyderiet fra våren har bemærket sig den racistiske vinkel i, at mænd af anden etnicitet end dansk skyder etnisk danske mænd – fordi de er etnisk danske.

      Kommentar by DaLi — 4. marts 2009 @ 18:13

    20. Jeg kan godt lide Politikens og Aftonbladets diagnose. Lidt sjov må man ha:

      I Politiken, mener en Tom Allan Olsen i ”Fra computerspil til bandekrig”, at lukningen af Pusher Street, er årsagen til konflikten, og – mirabile dictu -voldfilm og computerspil er årsag til voldeligheden. Aftonbladet gør kort proces: Det er Dansk Folkepartis skyld !

      “Vi som sitter på andra sidan sundet kan lära oss att jobba förebyggande. Det handlar om jobb och utbildning, om bättre bostäder så att de unga inte tvingas ut på gatan.Det handlar om att mota de krafter som gjort främlingsfientliga Dansk Folkeparti till landets tredje största parti.”

      Kommentar by Steen — 4. marts 2009 @ 18:22

    21. Muddi Mohammed ser AK81 som et bump på vejen mod overtagelse af den kriminelle underverden i Danmark:

      “HØR HER BRØDRE VI SKAL OVERTAGE DANMARK. DANMARK SKAL VÆRE VORES LAND.”

      Der hersker ingen tvivl.
      Det er det samme mønster overalt i Europa og andre steder hvor islam har sat fodfæste gennem historien.

      Det er faktisk vores land, uanset hvad Quislingene, venstrefløjen/utopisterne siger.

      Straks har man Quislingen Lars Lindhard der fordømmer hårdere staffe, men mener vi skal sættes os ned i en rundkreds:

      – Jeg tror, det er en idé at lave banderåd og et øget opsøgende, socialt og forebyggende arbejde. Men jeg er ikke sikker på, at det får en effekt at skrue blindt på strafferammen, siger formanden for Advokatrådets strafferetsudvalg, Lars Lindhard.

      Han forudser problemer, når domstolene skal tage stilling til, om en forbrydelses skal straffes særligt hårdt, fordi den er banderelateret.
      jp.dk/indland/krimi/article1622196.ece

      Ja, specielt med den lamme virkeligheds fjerne indstilling.
      Her er værnemageren Lars Lindhard ude efter PET med fuld støtte til terrorister:

      Lars Lindhard, chairman of the Danish Bar and Law Society, said that in some cases PET has been too eager dub an action ‘terrorism’.

      ‘PET needs to be more down-to-earth in these cases,’ he said. ‘These trials have shown that the agency isn’t above the legal system and won’t be favouritised by the courts.’

      Lindhard said PET should be ‘very certain’ that charges against suspects will stick before sending a case to the courts.

      islamineurope.blogspot.com/2008/11/denmark-terror-suspect-acquitted.html

      Nej, med de svin som Lindhard vil PET aldrig vinde.

      Kommentar by Rolf Krake — 4. marts 2009 @ 19:14

    22. […] marts 4, 2009 — mads Ja det er et smukt syn http://www.uriasposten.net/?p=6614#comments . Man får det indtryk, at det er nogle blegfede mænd der skrive hadske udfald på computeren i […]

      Pingback by Føj … « Tuxhygge — 4. marts 2009 @ 19:29

    23. Jeg ser frem til opgøret, jeg ser især frem til at møde mohammed og lære snothvalpen lidt om hvem dette land tilhører. Det er for sent at ordne problemerne med fredelige midler.

      Kommentar by RettenTilSelvforsvar — 4. marts 2009 @ 19:35

    24. Spøjst at Lindhardts udmeldinger tages for fakta.

      Han er jo om nogen interessent i sagerne og så en økonomisk interessent. Hans interesse er med andre snævert kapitalistisk, og den retsikkerhed han bekymrer sig om er udelukkende de tiltaltes – hans egne klienters.

      Hans motiv er altså at øge sin egen stands indtjeningsmuligheder ved at propagandere for deres partsinteresser i straffesager på området.

      Kommentar by DaLi — 4. marts 2009 @ 20:24

    25. perlerne har også kultur beriget det sorte marked

      for få år siden kunne en 9mm pistol købes for 3000-5000 kr på det sorte marked
      i dag har perlernes støvsugning af markedet for våben afstedkommet at prisen ligger mellem 10000 og 15000 for tilsvarende
      perlernes ny erhvervelser bruges så til at skyde danskere med forkert hudfarve og religion ned, men husk nu at det kun er etnisk hvide danskere der kan være “racister”

      endnu mere ynkeligt med alle de socialistiske landsforræder fjolser der stadigt prøver at bortfoklare den etniske udrensning af ikke-muslimer fra muslimsk dominerede områder ( som i øvrigt vokser faretruende uanset hvor meget der pyntes på statistikkerne) som et socialt problem

      Kommentar by anti islamist — 4. marts 2009 @ 20:32

    26. Jeg syntes banderåd er en glimrende ide, det giver os mulighed for at vide hvem der skal sendes ud af landet først.

      Kommentar by Santor — 4. marts 2009 @ 20:38

    27. Det her viser hvor langt fjernet medierne, venstrefløjen og politikerne er fra virkeligheden (måske med undtagelse af Søren Gade og et par andre), og hvad der rører sig i de danske sind, i familien hansen, Jensen, Sørensen….
      Noget meget sigene så vi i sidste uge:

      Indbyggerne i Holstebro begyndte spontant at klappe af 600 soldater på parade gennem byen. Det var ikke sket for bare fem-seks år siden, mener forsvarsminister Søren Gade.

      Noget er forandret i Danmark….
      jp.dk/indland/article1615695.ece

      Kommentar by Rolf Krake — 4. marts 2009 @ 20:41

    28. #17 falkeøje,

      man er jo ikke i tvivl om hvor man har williamjansen.
      Hvis han havde været i Danmark ved begyndelsen af 2. Verdenskrig, så havde han udadtil blidt kritiseret det invaderende styre, mens han hemmeligt forrådte sine venner, bekendte og familie hvis de ikke var snorlige i trit med besættelsesmagten..

      Kommentar by Mike Olsen..(Onion).. — 4. marts 2009 @ 21:08

    29. I stedet for at indsætte vores “dialog”-politi på Nørrebro (Little Beirut), ville det efter min opfattelse være en idé at indsætte vores drenge fra det nyligt hjemvendte hold 6, fra Helmand-provinsen i Afghanistan.
      De har rig erfaring i at kæmpe mod islamiske jihadkrigere, mens de er under kraftig beskydning fra selv samme knaldperler. Eventuelt kan de først modtage lidt træning fra IDF i dør-til-dør urban krigsførelse.

      Det er nok mig der er lidt på forkant med udviklingen. Der går nogle år endnu før syndfloden indtræffer, og det bliver aktuelt.

      Kommentar by Spartaner — 4. marts 2009 @ 21:34

    30. Politiets bedste hjælp er råd som: De, der har for lidt hår på hovedet på en forkert måde, skal ikke gå udenfor uden hue.

      Mon det næste gode råd fra politiet bliver (når vejret snart bliver så varmt, at en hue vil virke mistænkelig), at de skal iklæde sig et tørklæde og anlægge en indyndende adfærd med Hygge-Per (Larsen) som forbillede??

      Kommentar by AN — 4. marts 2009 @ 22:13

    31. Hvornår kommer opgøret med FN og konventionerne? Jeg har fandeme ikke stemt på nogen af de eksperter, som ligesom efterfølgende ligesom skal vurdere om vore folkevalgtes beslutninger ligesom kan tages alvorligt “højere oppe i systemet”.

      Kommentar by BE — 4. marts 2009 @ 22:18

    32. Racekrig, eller kulturkamp. Uanset hvad man ynder at kalde det, er den her. Den måtte komme. Glem alt om flosklen med at man kæmper om narkomarkedet. Jo, måske for de få rå der sidder på toppen og rent faktisk score penge på nævnte marked. Brian, Johnny, Frederik og Christian (ofte veteraner fra Irak-Afghanitankrigene), der melder sig under fanerne hos AK81, og som aldrig, og det ved de, får nogen del i de penge der er i narkomarkedet alligevel, de kæmper af helt andre årsager, og de bliver flere og flere. Politikerne, især på venstrefløjen, kalder dem alverdens ting, men de glemmer at de selv har skabt dem. De har via deres totalt forfejlede politik selv skabt de tilstande der er begyndt at spirre nu, og som kun vil blive voldsommere og voldsommere…

      Læs i øvrigt denne rent fiktive historie om emnet som jeg fandt på Gates og Wienna. Den beskriver et muligt scenario i en ikke alt for fjern fremtid. Rammer den noget? – bedøm selv…

      http://gatesofvienna.blogspot.com/20…civil-war.html

      Kommentar by Jacob Andersen — 4. marts 2009 @ 22:34

    33. http://gatesofvienna.blogspot.com/2007/11/danish-civil-war.html

      Hermed det rigtige link… sorry…

      Kommentar by Jacob Andersen — 4. marts 2009 @ 22:35

    34. ->26

      Nej, en bedre idé ville være at tage en lyserød skjorte model Ræve-Per på når de skal ud på Nørrebro. Banditterne flygter skrigende væk.

      Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 4. marts 2009 @ 23:02

    35. Samtlige forklaringer der er kommet fra politikere, meningsdannere og medierne er søgte, idet man TØR IKKE sige højt hvad sagen drejer sig om!

      Årsagerne er sikkert mange og een af dem vil jeg tror er, at i det øjeblik man åbentlyst erkender at årsagen er selve ideologien ISLAM så er man i vanskeligheder.

      For at forsvare sig imod denne ideologi, der har slået rod i samtlige europæiske/vestlige lande, betyder at radikale metoder må tages i anvendelse.

      Rundbordssamtaler og endnu flere udgifter oven i de milliarder det i forvejen koster hvert enkelte europæiske land hvert eneste år virker ikke.

      Det har vi snart en 20-30 års erfaring med.

      Man kan ikke stoppe en målrettet, aggressiv og voldelig ideologi med samtaler, baseret på rationalitet, objektivitet og pragmatisme.

      I stedet burde vi selv anvende disse redskaber til at frembringe den rationalitet vi selv har brug for for at kunne tage os sammen til at anvende de redskaber der er nødvendige for at stoppe Islam og dens rettroende.

      At dette bl.a. vil betyde at de såkaldte kultur-/moderate muslimer vil komme i klemme er der ikke meget at gøre ved.

      Det er dybt beklageligt, men jeg kan ikke se andet end at de selv har forårsaget dette, da de hele tiden har været usynlige.

      Så usynlige at mange, inklusiv mig selv, forlængst er begyndt at stille spørgsmål ved om de overhovedet eksisterer.

      Stop for al videre tilvandring hertil fra de arabisk/islamiske lande !

      Så GØR DET FOR POKKER, POLITIKERE !

      Og alle muslimer der begår kriminalitet skal repatrieres til familiens oprindelsesland.

      Hvilket betyder der skal skabes love og regler der giver adgang til fratagelse af tildelt og/eller født-til dansk statsborgerskab.

      Hvis familien ikke har levet her i landet i 100 + år, har oprindelsesland i et arabisk/islamisk land, skal repatriering være muligt .

      Faktisk vil jeg blæse på hvor ubehageligt og umenneskeligt dette her lyder, men for mig drejer det sig om bl.a. mine egne børn, børnebørn og deres efterkommeres fremtid i eget land.

      Om dette deres liv skal leves som dhimmier i et Danmark, der er omdannet til en kopi af de Mellemøstlige voldssamfund eller ej.

      For sådan bliver det, hvis denne tilvandring fortsætter – og måske endog uden, da demografien også har noget at skulle have sagt.

      Hvad er det VI vil med Danmark ?

      Og hvilket samfund og hvilke muligheder ønsker at give i arv til vores børn ?

      Kommentar by Vivi Andersen — 4. marts 2009 @ 23:07

    36. Politi-ledelsens råd og vejledninger er kun ynkværdige.

      Den menige politibetjent vil jeg formode er præcist så vred som så mange andre Danere er det.

      Og da mange af disse betjente også har familier at tænke på vil jeg formode at også de gerne så at politikerne snart fik taget sig sammen til at frembringe love, der giver adgang til metoder der virker !

      Kommentar by Vivi Andersen — 4. marts 2009 @ 23:14

    37. @ AN

      Nej, en lyserød skjorte sender et sådan lidt bøsseagtigt signal, og besættelsesmagten på Nørrebro har en temmelig hård straf for det at være bøsse.

      Det bedste er nok at flytte væk. Overgive territoriet uden kamp.

      Godt nok tales der om skærpede straffe og bandepakke. Men hvordan vil politiets og dommernes håndtering være i praksis? Erfaringerne viser at den vil falde ud til den slappe side. Gennem mange år er kursen skærpet, men altid for lidt. Vi har ikke været fremsynede og haft modet til at sætte foden ned og stoppe udviklingen, men altid haltet bagefter, reaktivt, nærmest undskyldende. Hør engang den officielle retorik, selv nu i denne alvorlige situation, og det er klart at vi endnu ikke er klar til at gøre noget effektivt ved problemerne.

      Med “vi” mener jeg ordensmagten, samfundet – det officielle Danmark. For selvfølgelig er der danske enkeltindivider der er klar til at tage kampen op, osse fysisk. Og hvis det officielle Danmark bliver ved med at svigte, så er det det der vil ske.

      Sker det, vil jeg tro det bliver indenfor de næste ti år. Så får vi libanesiske tilstande.

      Kommentar by Mallebrok — 4. marts 2009 @ 23:37

    38. 30.Mallebrok

      Og til den tid er der ankommet endnu flere muslimer hertil fra de 10 islamiske Middelhavslande.

      Ikke nok med det, men de nuværende Småbrødrer er blevet til Storebrødrer så der altså vil være endnu flere af slagsen.

      Og nye Småbrødrer er under udvikling .

      Endvidere skal vi kalkulere med de grupper af unge muslimer der øver våbenbrug og kampteknikker.

      Disse eksisterer – men indtil nu er det kun nogle få grupper der har været under observation, bl.a. i Adennerskovene.

      DE VED hvorfor de træner.

      Hvad gør VI ?

      Kommentar by Vivi Andersen — 4. marts 2009 @ 23:55

    39. Kan I oplyse mig?

      Af de udtalelser Brian Mikkelsen er kommet med de seneste par dage fik jeg klart det indtryk, at man ville iværksætte lovgivning således, at udenlandske statsborgere, der blev taget med ulovlige skydevåben blev udvist af landet. Så sent som i morges var budskabet fra Justitsministeren noget i retning af, at hvis udlændinge bliver taget med våben, “så er det ud klappen”. Og ”Udvisning af kriminelle er et centralt punkt i pakken”.

      Jeg kan af BT´s hjemmeside se, at de har opfattet budskabet på samme vis, da de stiller spørgsmålet: “Hvis man ikke er dansk statsborger, skal man automatisk udvises for bestandigt første gang man bliver taget med ulovlige skydevåben eller ulovlig kniv på offentlige steder. Er det rimeligt?”

      Men efter dagens såkaldte “bande-pakke” og pressemøde (som jeg ikke så) forekommer udvisnings-delen mildest talt nedtonet med vage formuleringer ift. det jeg har set beskrevet i medierne. Det forekommer som om “skal” er blevet til “kan” der blive tale om udvisning…og i den dur hele vejen igennem.

      Hvad er det, der foregår? Er det spil for galleriet med de klare og kontante udmeldinger? Hvor BM egentlig har et oprigtigt ønske om at lade de her voldspsykopater mærke den konsekvens, de kan forstå – men ser sig bundet af konventioner, som regeringen ikke tør bryde?

      For ca. en uge siden kom der langt om længe en fornuftig udmelding fra Birthe Rønn Hornbech omkring udvisning af de her afstumpede, bevæbnede udlændinge. Men der var straks et par af de sædvanlige såkaldte eksperter i menneskerettigheder ude at sige, at det i givet fald ville være et brud på EMRK.

      Men hvis de aktuelle tilstande ikke er tiden, hvor man tager de nødvendige opgør – ja, så skal vi sgu alt for langt ud (det er vi allerede…men), før regeringen er klar til at gøre op med de konventioner og den menneskeretsindustri, der angiveligt står i vejen for enhver mulighed for at gribe ind over for den dybt alvorlige udvikling i Danmark.

      Hvad er det, der er så ”farligt” ved at tage den kamp i den nuværende situation? Jeg er ret sikker på, at et meget stort flertal i befolkningen ønsker at få sendt kriminelle udlændinge ud af landet. Er politikerne virkelig endnu ikke klar til at tage de verbale tæsk inde- og udfra og komme på kant med det gode selskab – selv om alternativet er tiltagende kaos…og så mørket.

      Hvordan vil det i praksis foregå, hvis der kan skaffes et folketingsflertal for nødvendigheden af at gennemføre en lovgivning, der på nogle punkter er i strid med konventionerne? Hvordan vil regeringen skulle gå frem ift. EU, Europarådet, FN…eller hvad ved jeg? Og har nogen en idé om scenarier ift. reaktioner fra omverdenen og div. institutioner? Kan vi imødese alvorligere konsekvenser end en masse råben og skrigen – og vil konsekvenserne ikke under alle omstændigheder være af mindre betydning end en begyndende tagen hånd om at modarbejde den dybt alvorlige udvikling i DK? Hvad er der af så tungtvejende grunde til, at det ikke er en farbar vej at bryde konventionerne? Jamen – så gør det dog NU!!! Meld klart ud til befolkningen at det for at få sendt kriminelle udlændinge ud af landet er nødvendigt – og så vil opbakningen også være der. Men problemet er vel snarere, at der desuagtet så langt fra vil være et flertal af politikere, der vil tage de nødvendige skridt. Og vi skulle have en borgerlig regering! Det er fandme grotesk.

      Kan i øvrigt klart tilslutte mig forslaget om, at opholdstilladelser for fremtiden tilføjes et ”Givet under forudsætning af overholdelse af dansk lovgivning”, som jeg har set en debattør forslå det. Det er indlysende rigtigt og helt nødvendigt – og smukt i sin enkelhed.

      Jeg så ikke Deadline i aften med Brian Mikkelsen – så der kan muligvis være skabt større klarhed omkring udvisningsspørgsmålet.

      Beklager de mange ord…

      Kommentar by Optikeren — 5. marts 2009 @ 00:20

    40. @ 37

      Mener du a la “den lyserøde panser” ? ;-)

      Kommentar by Bjovulf — 5. marts 2009 @ 02:59

    41. Som man kan læse i JP i dag, bærer vi i Danmark en humanistisk møllesten om halsen. En møllesten der er er hængt om halsen på os af hunanistiske fantaster og som en pseudo-borgerlig regering ikke har evntet/ønsket at få fjernet.

      http://jp.dk/indland/indland_politik/article1622622.ece

      Når konfirmand-Brian, sfilli/Helle og regeringen puster sig op i forbindelse med bandeproblemet, så er det tomme tønder der buldrer. De ubrugelige mellemøstlige organismer man udviser bliver naturligvis indenfor landet grænser og indenfor rækkevidden af velfærdssystemets kasse, da de i praksis ikke kan udvises af humanistiske årsager.
      Konfirmand-Brian fatter det ikke, regeringen vil ikke reagere, da det vil skade lykkeridder-Anders’ fremtidige jobmuligheder og det er helt i tråd med socialisternes ønsker om at arabisere Danmark.
      Samtidig har et EU liderligt folketing afskaffet grænsekontrollen, hvorved uønskede organismer uhindret kan komme ind i landet (igen).

      Hvis man af lovlig vej ikke kan skille sig af med uønskede elementer, ja så går det desværre nok på sigt som flere her på sitet tror – borgerkrig eller i bedste fald, mini-Gaza’er rundt om i landet :-(

      Man kan så spørge, om dette danske lemmingefolk fortjener overlevelse på længere sigt…. ?

      Kommentar by Tolder (harmdirrende) — 5. marts 2009 @ 09:14

    42. @7 Anna Lyttiger

      Et andet af disse Oprop var den underlige helsidesannonce i landsdækkende aviser for nogle år siden, som på perle-dansk spækket med stavefejl og forkerte ordstillinger og det hele opfordrede befolkningen til at konvertere til islamismen.

      Det Oprop fulgte den gamle koran-procedure “First the Call, then the Slaughter” (først invitationen derefter nedslagtningen):
      http://gatesofvienna.blogspot.com/2009/03/first-call-then-slaughter.html

      Kommentar by AN — 5. marts 2009 @ 09:18

    43. -> Optikeren: Jeg er enig i dine betragtninger – jeg så gerne “udvisnings-delen” af bandepakken blev forklaret mere konkret.

      Kommentar by Vantroende — 5. marts 2009 @ 09:43

    44. Det er åbenbart OGSÅ et hudfarve problem vi står med nu for der er en socialdemokratisk politiker i Mjølnerparken der kalder borgere med lys hudfarve for blegansigter. Det står at læse i JP i dag.

      Kommentar by Janne — 5. marts 2009 @ 10:20

    45. 37

      Mallebrok

      “Og hvis det officielle Danmark bliver ved med at svigte, så er det det der vil ske.”

      Det frygter jeg også. Så kan det ende op i omfangsrig selvtægt der bunder i afmagt. Derfor er det så tvingende nødvendigt med en meget hård linie overfor kriminelle bander. Hårde straffe er et must – af hensyn til befolkningens retfærdighedssans og retsbevidsthed.

      Kommentar by Janne — 5. marts 2009 @ 10:31

    46. Radikal bekymring:
      http://www.radikale.net/monika-margrethe-hansen/indlaeg/2009/03/05/racismen-trives-og-har-det-godt-i-danmark-isaer-paa-internettet

      Kommentar by BE — 5. marts 2009 @ 10:38

    47. Politichefens rolle er at sørge for ro og orden. I erkendelse af at forholdende på Nørrebro er ude af kontrol beder han om at almenheden dukker sig, forhåbentlig indtil situationen er under kontrol igen. Han politiserer lidt ufrivilligt, falder i en mediefælde. Men ynkværdige kan jeg ikke se udtalelserne er, kun situationen. Mærkeligt at han ikke mødes af samme indignation som den skoleleder i Odense der anbefalede jøder at vælge en anden skole. Åbenbart er det lettere for den kulturradikale presse at indigneres på vejne af “en anden race”, end på egne vejne. Andre skal ikke dukke sig, men vi kan godt selv…

      Min datter havde om islam i skolen, og kom hjem med en bog, der beskrev islam gennem en pige på hendes alder. Jeg læste også bogen og vi snakkede om den. Hun kunne sagtens se, at pigens påstand om at hun selv “valgte” islam, i en alder af 9 (!) år, forekom temmelig hul. Bogen var i det hele taget voldsomt tendentiøs, og meget let at pille fra hinanden.

      Måske formåede vores generation ikke at gøre op med de superidealistiske 60’ere og 70’ere, men vores børn har en chance.

      Kommentar by Joiker — 5. marts 2009 @ 11:10

    48. Det er skæbnens ironi at netop de venstreorienterede fjolser, som altid har hyldet indvandringen på Nørrebro er de første til at blive ramt af islams terror .

      Kommentar by alec- islamofob — 5. marts 2009 @ 11:31

    49. 44.Joiker

      Så må vi bare håbe på at vores børn ikke indoktrineres alt for meget i skolen hvis det skal lykkes dem hvad der du mener ikke lykkedes for forældre generationen.

      Nu tror jeg om ikke andet så vil den økonomiske afmatning/krise hjælp os væk fra superidealismen.

      Vi vil ganske enkelt ikke længere have muligheder for i praksis at dyrke superidealismen men vil af omstændighederne blive tvunget til at agere temmelig meget mere jordnært.

      Det vil jeg ikke beklage !

      Kommentar by Vivi Andersen — 5. marts 2009 @ 11:49

    50. @48

      I pressen kan man nu læse at kommunistkællingen mareRITT klandrer politiet for den nuværende situation …..

      Men OK – det er Dansk Folkeparti og regeringens skyld det hele……

      Kommentar by Tolder — 5. marts 2009 @ 15:13

    51. Hvis vi alle fandt ud af at give de gamle partier og deres politikere fingeren, og derefter opsagde vor ratifikation af Menneskerettighedskonventionen, så var resten elementært at klare.
      Se bare på Birthe Rønn Hornbech, hun klamrer sig til alle konventionerne, som var de en sand religion i sig selv.

      Alternativet er, at vi skal igennem en borgerkrig, hvis vi ikke vil ende som slaver af folk, der ikke kan stikke en pind i en l*** uden at ødelægge begge dele.
      Det har det danske folk absolut ikke fortjent, bare fordi det gennem en årrække har valgt nogen politikere, der har kvajet sig efter noder.

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 5. marts 2009 @ 15:46

    52. Falkeøje
      Der er altså mange dankere, der fortjener at blive slaver og hvis der ikke bliver betinget et retsopgør efter borgerkrigen mod forrædere og de nyttige idioter, så kan de fortsætte, hvor de slap.
      Hvad med alle de engelske piloter og besætningsmedlemmer der mistede livet i kampen om England. Det ser ud til at de døde forgæves.

      Kommentar by Menig 442 — 5. marts 2009 @ 20:15

    53. #52.
      Krigen medførte mange urimeligheder, og tiden derefter.
      Den største var vel, at de gamle politikere vendte tilbage og indtog deres gamle pladser.
      Det var de politikere, der sad, medens rænkerne fra Tyskland blev lagt for Danmark, tilmed med politikernes vidende, men de lod som ingenting.
      Politikere skal sidde på folkets nåde – og intet andet.
      Folket skal smide dem ud regelmæssigt, som kasseret køkkengrej.
      Ellers tror de, at de er uundværlige – skiderikker.

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 5. marts 2009 @ 21:04

    54. Hej optikeren!
      Jeg er, stort set, enig med dig i det du skriver.
      Hvis vores politikere ikke meget snart tager sig sammen og lytter til befolkningen er vi uhyggelig tæt på borgerkrigen.
      Nogle mener, at den kan komme indenfor ganske få år, men det er min opfattelse at den kan komme indenfor ganske få MÅNEDER!
      Danskerne er et venligt, og langmodigt folkefærd, men vågner Holger Danske ånden først, er der kort, hård og brutal afregning ved kasse 1.
      Hvis politikerne ønsker at undgå dette scenearium så er det med at kræve de internationale konventioner genforhandlet – eller hvis dette ikke er muligt så opsagt. (hele landet vrider sig jo i krampelatter
      over Brian´s nye udvisningsudspil)
      Og du har selvfølgelig ret. Hvad skulle der ske ved det? Vi ville selvfølgelig opleve et internationalt hylekor, med Sverige i spidsen, men efter et par måneder ville det være forstummet. og vi ville, som vi før har set, opleve at andre europæiske lande lige så stille ville begynde at efterligne os.

      Kommentar by Danskeren — 6. marts 2009 @ 06:58

    55. 39
      Selvfølgelig er det et spil for galleriet, har vi ikke ligesom hørt de højtravende floskler før, for så at se det gå op i ingenting.

      Nogen der husker pusherloven for udlændinge …..Godt så !

      Dukse-Brian ved bedre om nogen at man for guds skyld skal love noget, det var det første han fik at vide fra den skandaløse lene E mesteren i snak og blålys.

      Vore magtsyge og EUrabia behagesyge politikere ved sgu godt at løbet er kørt, ja dvs det er det ikke helt, men de skal ikke nyde noget af at komme udenfor EUrabias bonede gulve.

      Måske er det på tide befolkningen selv tager affære ?

      Kommentar by Whodares — 6. marts 2009 @ 20:34

    56. Anna Lyttiger, syftar du på Nörrebro-fatwan?

      http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=220

      Kommentar by Knute — 6. marts 2009 @ 21:30

    57. Begræns indvandringen af velfærdsturister(de fleste af dem kommer fra islamiske stater). Derudover hjemsendelser af fupflygtninge(det er bl.a. dem der år efter år tager på lange besøg i det land, som de er flygtet fra).

      En ikke lille del af asylanterne/”flygtningene” er kriminelle, som flygter fra velfortjent straf i hjemlandet. De kriminelle fremmede søger ved hjælp af ufattelige løgnehistorier at opnå dansk asyl og dermed adgang til de danske sociale ydelser, som f.eks. bistandshjælp og boligtilskud.

      Kommentar by Poul — 6. marts 2009 @ 22:14

    RSS feed for comments on this post.

    Leave a comment

    Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

    Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

     

    

     

    Vælg selv beløb



    Blogs


    Meta
    RSS 2.0
    Comments RSS 2.0
    Valid XHTML
    WP






    MediaCreeper