17. maj 2015

Søren Krarup og hans tid

Skønt foto bragt med tilladelse fra fotografen, der i øvrigt er mor til den velopdragne pige.

Oploadet Kl. 19:14 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/66232/trackback

17 Comments »

  1. Ja, der er himmelvid forskel på fremmede.

    Kommentar by Nielsen — 17. maj 2015 @ 19:17

  2. Sød pige. Alt godt til hende i fremtiden.

    Kommentar by Spinner — 17. maj 2015 @ 19:40

  3. Hun bliver nok kulturberiget engang i nær fremtid. Men jeg håber det ikke for hende.
    Til hendes forældre: Vær ALTID på vagt, følg altid med i hvad hun foretager sig. Der er mange farer der lurer.

    Jeg vil ønsker alle jer en god fremtid.

    Kommentar by Sindsro — 17. maj 2015 @ 19:47

  4. > Kommentar by Sindsro — 17. maj 2015 @ 19:47

    Billedet fortæller mig, at hun har de bedste forældre et barn kan ønske sig.

    Der er langt mere grund til bekymring i forhold til de som ikke har forældre der lever deres liv ‘i virkeligheden’.

    Kommentar by Polka Charlie — 17. maj 2015 @ 20:09

  5. Godt billede. OG hvis alt ender godt og Danmark stadig er om 100 år vil Søren Krarup stå som et åndeligt fyrtårn på linie med Grundtvig og Kirkegård.

    Kommentar by Danskeren — 17. maj 2015 @ 20:14

  6. He, he… Ja, de kvikke, selv i en ung alder fra den del af kloden.
    Så vi må tage os sammen!

    Se selv:

    http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=2812

    ‘Julia Caesar’ beskæftigere sig med emnet i hendes søndagskronik,
    på snaphanen.dk

    Kommentar by Thorbjørn — 17. maj 2015 @ 20:18

  7. Et billede der bringer flere løfter, end nogen jovinale Afaer har bragt med sig!

    Kommentar by klaus j — 17. maj 2015 @ 20:55

  8. “Mens den ene hungersnød efter den anden har hærget Nordkorea, senest i år under den nu afdøde ’kære leder’ Kim Jong-il, har Sydkorea kæmpet sig op i samme økonomiske liga som bl.a. USA, Tyskland og Kina.”

    Hvordan vil idioter i AFA forklare det ?
    Nord Korea med sin betonkommunisme har lukket sig selv inde i noget der er værre end selv den værste horrorfilm.

    Det er ikke længe siden jeg måtte ty til en udlejningsbil, Hyundai I30
    diesel, meget lækker bil at køre i. Produceret i Syd Korea.

    Hvad har Nord Korea bidraget med, bortset fra hungersnød og uhyggelige fangelejre?
    Hvad har den muslimske verden bidraget med bortset fra krig og elendighed ?

    De der såkaldte anti-fascister, der render rundt og hamrer søm ind i folks bildæk, og laver hemmelige overvågningskartoteker står med et problem. De tager fejl hvis de tror de er urørlige.

    Som jeg ser det indeholder ethvert land eller folk en lille gruppe anarkister der er imod systemet. Hvis den gruppe vokser sig tilstrækkelig stor er “normale” lovlydige medborgere tvunget til at
    trække grænser, og det kommer til at gøre ondt på anarkisterne.

    Forestil jer 50 stålsatte danskere der omringer Simon Bünger og lige så stille fortæller ham :”Nu er festen forbi, lille Simon- pak dit lort sammen og gå hjem ellers vanker der et par på ørerne”

    Venstrefløjens bøller er kæphøje så længe de ikke møder modstand, det har de ikke fået indtil nu. Det er måske noget for Euro-jackpot at spille på hvornår der bryder egentlige gadekampe ud i Danmark, og hvor mange tæsk venstrefløjens bøller får ved den lejlighed.

    Kommentar by k.m. — 17. maj 2015 @ 21:04

  9. 4. Polka Charlie
    Du har ret. Jeg skriver bare hvad jeg føler, og at give forældrene opbakning. For jeg har selv været forælder engang, for nu er ungerne fløjet fra reden.
    Jeg ved hvor svært der er at holde øje med hvad de laver. For samtidig skal ungerne ikke føle sig overvåger, men frie.

    Kommentar by Sindsro — 17. maj 2015 @ 22:29

  10. Superflot:-)

    Kommentar by Sigwar — 18. maj 2015 @ 07:06

  11. @ 8.

    50 stålsatte?
    3 er nok.
    Utroligt at denne Simon til stadighed, uhindret, kan føre sig frem.
    Hvem har udstedt Simon´s pressekort?
    Hvem har udstedt Simon´s ligesindedes pressekort?

    Kommentar by AK JA — 18. maj 2015 @ 10:05

  12. det er en fremragende bog. Jalving har noget af en pen

    Kommentar by Dinesen — 18. maj 2015 @ 11:54

  13. Kommunisterne tror det kun er kommunistsvin som elsker fremmede mennesker med fremmed hud. Intet kan være mere forkert. Kommunister elsker kun sig selv. De anstændige pluralister elsker alle ordentlige mennesker, lige meget hvor de kommer fra. Vi siger bare at det er kærligheden til landet og vores kultur som skal være drivkraften til at komme, ikke pengene.
    Vi skal værne om vores egne, ikke skubbe dem i helvede. Multikultur er ikke en farbar vej, med mindre man elsker krig. Multietnisk kan være fint nok så længe dansk/moderlandet har absolut majoritet i hver en kreds.
    Mangfoldighed i sin smukkeste fortolkning, er forskellige nationer, med hver sin egenart.
    Multikultur er en collage af farver uden struktur og tanke. Collage-malerier bliver man hurtigt træt af at kikke på. Der er intet at blive fascineret af.

    Kommentar by mister jones — 18. maj 2015 @ 16:26

  14. mister jones, enig.
    Prøv at sammenligne St. Louis efter orkanen Cathrina med Japan efter tsunamien. I det multietniske/multikulturelle St. Louis stod den på plyndringer, drab og voldtægter, og byen er stadig i elendig forfatning. Kig dernæst på monoetniske/monokulturelle Japan, hvor folk hjalp hinanden, og hvor oprydningen og genopbygningen er sket i rekordfart.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 18. maj 2015 @ 16:52

  15. Tjatjo- Hvad er forskellen ? Biologisk krigsførelse mod danskerne fra filippinerne eller arabere eller tyskerne er hip som hap.–Resultatet bliver det samme. Etnisk udryddelse af danskerne. I 1940 havde Filippinerne 13 mill indb. 2014 105 mill. I samme periode er c10 mill udvandret. Hvis japanerne er så kloge, eksisterede Fukijamarodet ikke.Og angrebet på Pearl Habor havde været en succesfuld invasion. Over 50% af de af USA besatte Hawaiøers befolkning var japanere,parate til opstand

    Kommentar by Odin Ånder — 18. maj 2015 @ 17:50

  16. 14. Hr. Naturli’

    Og så er der jo også Trümmerfrauen efter WW2.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Tr%C3%BCmmerfrau
    (find selv billeder på Google af Trümmerfrauen)

    Jeg har læst et sted at Marshallhjælpen til Tyskland – i dagens priser, var mindre, end den der er givet til Afghanistan. Om det
    er korrekt ved jeg ikke. Men hvis det er, så siger det jo
    en del om hvad (arbejds)kultur og viljefasthed betyder for et samfund.

    Kommentar by Thorbjørn — 18. maj 2015 @ 19:46

  17. 16:

    Sjovt nok kom jeg til at tænke på moderne jordskælvsofre ved synet af dine Trümmerfrauen. Hvilken slående forskel. Tag f.eks. ofrene på Haiti i 2010. Hvor var de lokale arbejdssjak med deres trillebøre dagen derpå?

    Kommentar by Arne Torp — 18. maj 2015 @ 20:16

RSS feed for comments on this post.