9. marts 2009

Mohammed Rafiq – for og imod udvisninger

Medierne har en række faste kommentatorer i integrationsspørgsmål, flere er ‘af anden etnisk herkomst’, og flere bruger medietiden til at køre sig selv i stilling til en politisk karriere. Mohammed Rafiq har været socialdemokrat, venstremand og konservativ – han er ikke islamist, bare utroværdig. To citater om hans holdning til udvisning af ikke-statsborgere for overtrædelse af våbenloven.

Før skyderierne, kommenterer forslag ved Lene Espersen, marts 2008.

“Jeg har selv efterlyst, at anklagemyndigheden skal have moral til at handle derefter, så det bliver en reel trussel mod kriminelle unge. For loven gør det jo allerede muligt. Vi skal som samfund sende et meget klart signal om, at vi ikke vil acceptere nogen form for brug af våben… Vi skal ikke kun udvise hårde kriminelle, hvis de bruger våben. For våben kan være mange ting såsom at brænde biler af landet over på grund af Muhammed-tegningerne. Dem, der gør det, skal også kunne vises ud af landet, for de er med til at undertrykke ytringsfriheden.” (Nyhedsavisen, 25/3-08; kopi på Rafiq.dk)

Under skyderierne, kommenterer forslag ved Brian Mikkelsen, marts 2009.

“Det er grotesk, fordi Brian Mikkelsen laver en sammensværgelse mod indvandrerne i Danmark. Han giver monopol til rockerne på hashmarkedet med henblik på, at de får hele hashmarkedet for sig selv… Det er racediskrimination, og det vil styrke rockerne og hele deres organisation… Man svækker kun begge parter ved, at de har lige muligheder og rettigheder i Danmark. Hvis de bekæmper hinanden, så er det nemmere at komme problemerne til livs, fordi det hele kommer op til overfladen.” (Berlingske Tidende, 9/3-09

Oploadet Kl. 15:51 af Kim Møller — Direkte link28 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6629/trackback

28 Comments »

  1. Fascinerende!

    Kommentar by Joiker — 9. marts 2009 @ 15:56

  2. Jeg viste sgu ikke rigtigt hvad jeg skulle mene. Aviserne “Berlingske” er ikke ret kritiske. Magen til sludder skal man da lede længe efter. Ikke overraskende så har han arbejdet som rådgiver for Københavns kommune. Hvad fan… kan han give af råd.

    Man kan jo sagtens ytre sig for udvisninger, når der ingen politiske vilje er til det sker, når så vinden vender ser man hvor folk står reelt. En narrehat afsløret.

    Kommentar by Hans L — 9. marts 2009 @ 16:02

  3. Tja…Han lægger vel bare an til landing hos de Radigale.

    Kommentar by DMX — 9. marts 2009 @ 16:06

  4. Ja, det er sgu da også for galt! Det er da synd for de bandekriminelle indvandrere, at rockerne sådan skal have lov til at sælge hash og stoffer helt alene. Hvor er politikernes anstændighed?! Det ville jo være mindst lige så absurd og unfair, hvis vi sendte de bandekriminelle ud af landet i tilfælde af vilde skyderier i Københavns gader – hvorfor skal det kun være rockerne, der skal have lov at more sig? Nej, siger jeg: hvis rockerne må skyde uskyldige mennesker, så kan vi kun i anstændighedens navn tillade invandrere at gøre det samme. Alt andet vil være klokkeklar racediskrimination!

    Kommentar by fonss — 9. marts 2009 @ 16:15

  5. Hm. – statsborgerskab eller et manglende sådant er nu også blevet en race?
    Hu, hej hvor det går i Dannevang.

    Kommentar by Als — 9. marts 2009 @ 16:42

  6. Jeg tror islamisten Mohammed Rafiq er koran-retarderet, anden forklaring kan der ikke være!

    Kommentar by li — 9. marts 2009 @ 16:46

  7. Gud ved hvad der foregår i hovedet på denne muslim af Pakistansk afstamning ?

    Er han ved at træde i karakter fordi antallet af herboende muslimer er ved at være stort nok til at de erklærede moderate/demokratisk indstillede muslimer træder ud af dette skab ?

    Det er jo svært at vide al den stund vi ikke kan få oplyst det nøjagtige antal af muslimer i Danmark.

    Ikke fordi dette ikke kan lade sig gøre, men fordi man fra officiel side har valgt ikke også at tælle befolkningen ud fra trosretning.

    Dette er efter min opfattelse een faktorerne i den førte laissez faire politik, når vi tænker på de reelle problemer vi, og samtlige øvrige vestlige lande, står til halsen i, i forbindelse med de muslimske indvandrere.

    Vi har ikke råd til at ignorere antallet af muslimer i de enkelte vestlige lande.

    Slet ikke når vi tager i betragtning hvad f.eks. Nonie Darwish skriver her

    http://www.terrorismawareness.org/news/352/roots-of-the-gaza-conflict/

    For det fundament Gaza Araberne arbejder ud fra gælder for samtlige muslimer, uanset hvor de bor, som stadig bekender sig som muslimer !

    Kommentar by Vivi Andersen — 9. marts 2009 @ 17:15

  8. Hvor dansker tager selvstændigt stilling, har muslimer en ydre-styret personlighed. De gør eller siger det, de tror, der forventes af dem. Derfor har Rafiq modstridende standpunkter.

    En anden pakistaner havde meldt sig ind i Venstre. Han var så tilhænger af 24-årsreglen, når han var i partikredse, og modstander, når han var sammen med andre pakistanere.

    Undtagelsen er igen Naser Khader, der må bevogtes af bevæbnede livvagter.

    I øvrigt skulle det ikke undre, hvis det strider imod menneskerettighederne at holde udlændinge uden for det danske hashmarked.

    Kommentar by elefanten — 9. marts 2009 @ 17:44

  9. 8.ELEFANTEN

    Dette burde fortælle os eet og andet om det urealistiske ved håbet om at muslimer/arabere vil tilpasse sig de vestlige samfund.

    Det kan ikke lade sig gøre, fordi ca. 1500 års konstant indoktrinering af de samme tekster sætter sine spor i hver eneste generation.

    Og så også fordi vi, hvad enten vi bryder os om det eller ej, må erkende, at arabere/muslimer mentalt er skruet anderledes sammen end ikke-muslimerne på denne klode.

    Ofte er denne arabiske adfærd skadevoldende og araberne selv uden empati for de mennesker, der rammes af deres handlinger.

    Kommentar by Vivi Andersen — 9. marts 2009 @ 18:43

  10. Jeg har hermed et nyt forslag til et ‘tag’.
    “Rafiq-ulykke” el. “Rafiq-uheld”.
    ;)

    Kommentar by Pinstripe — 9. marts 2009 @ 20:03

  11. Berlingske Tidende.. nej “Perlingske Tidende”

    Kommentar by Per H — 9. marts 2009 @ 21:43

  12. Jorden kalder Mohammed Rafiq…….Jorden kalder Mohammed Rafiq…..
    …..er du der?

    Kommentar by Vigilius Hafniensis — 9. marts 2009 @ 22:03

  13. “Brian Mikkelsen og Naser Khader har haft flere år til at få løst problemerne med banderne, men der sker ikke noget, selvom de har magten og økonomien, så problemet er i virkeligheden, at de sidder på de poster, som de gør.” Citat Mohammed Rafiq, 9. marts 2009.

    Manden forstår jo slet ikke magtens gang, eller for den sags skyld demokratiets sammenstykning. Fyr ham!

    Kommentar by Enkefru Madsen — 9. marts 2009 @ 22:47

  14. Er der overhoved ingen nedre grænser for, hvor dumme ansatte i Kbh’s kommune må være??

    Er argumentet for denne ansættelse ligesom hos dommerne, at Kbh’s kommunes ansatte skal afbilled samfundet, og derfor må de ansætte en koran-retarderet tilbagestående idiot!
    Hvis dette er tilfældet, så siger jeg god fornøjelse! om ti år så vil Kbh’s Rådhus afspejle en tosseanstalt!

    Kommentar by li — 9. marts 2009 @ 23:32

  15. Hvis dette er tilfældet, så siger jeg god fornøjelse! om ti år så vil Kbh’s Rådhus afspejle en tosseanstalt!

    Hehe, hvordan vil det afvige fra den nuværende situation? :-D

    Kommentar by LWB — 10. marts 2009 @ 00:14

  16. Er rockere nu en anden race ? Er indvandrere, der danner bander, en anden race ?

    Jeg kunne godt have brugt en advarsel. Det gør da AV at falde ned af stolen af grin. Er ham Brian Mikkelsen stand-up komiker eller vittighedstegner ?

    Fordi udenlandske kriminelle holder danske kriminelle i skak, skal de have lige vilkår :-) :-) :-) :-)

    Ja da, lige adgang til ophold bag tremmerne. Eller er folk, der uforvarende kommer i skudlinien blot ligegyldige ofre ? Har ham geniet snakket med folk, der ikke har lyst til at blive tilfældige skydeskiver i krydsilden ? Sikkert ikke, han ville nok ikke gøre en narr*v af sig selv, hvis han havde.

    Eller er han blot lige så dum, som han lyder ?

    Kommentar by Janutte — 10. marts 2009 @ 00:22

  17. @12 LWB
    Lidt ;-)
    Galskaben vil bare blive mere synlig, fx vil stenings-Pedersen inkludere de sagsløse danskere i sin fredagsbøn, ved at udskrige den fra Rådhusets altan, søndag vil der være stenings underholdning på Rådhuspladsen, hvor vi danskere kan inkludere os med at stene utro kvinder, ligesom i Iran, vi er vel globale og ikke bange for fremmede kulturberigende begivenheder, vel!
    Mandag, tirsdag og onsdag formiddag afholdes der tvangssamfundstjeneste genopdragelses fordrag for de dømte danskere, der har ytret sig negativt om iSLAM.
    Kbh’s overborgmester erstattes af en imam.
    De “unge utilpassede” jihadkriger vil blive inkluderet i arbejdet med at tilpasse de vanskelige dansker, dertil får de udleveret køller til at banke de besværlige dansker på plads!
    Alle officelle skrivelser fra Rådhuset til borgerne, vil selvfølgelig blive på arabisk, da det er nemmere for danskerne at skifte sprog, end det er at lære muslimer at tale! og helt umuligt for muslimer at bruge hjernen.
    Hermed vil Kbh’s kommune være den første, til at have løst integrations problemerne!

    Kommentar by li — 10. marts 2009 @ 01:25

  18. “Er rockere nu en anden race ? Er indvandrere, der danner bander, en anden race ?”

    Det er den udvidede fortolkning, som er accepteret at FN og EU, som siger “Er det imod Islam er det racistisk”

    Kommentar by Hans L — 10. marts 2009 @ 08:32

  19. Var der nogen overhovedet der tog irrationelle og undskyldene krumspring da det var Hells Angels and Bandidos der sloges?

    Det understreger yderligere hvad #18 Hans L fremsiger:

    “Det er den udvidede fortolkning, som er accepteret at FN og EU, som siger “Er det imod Islam er det racistisk”

    Kommentar by Rolf Krake — 10. marts 2009 @ 09:06

  20. Endelig lader det til at der vil blive kigget nærmere på den store og dyre integrations-industri.

    “…politikerne på Christiansborg så meget, at de vil have undersøgt hele området for integrationskonsulenter.
    – Det er det glade vanvid, og det er på tide, at vi får kikket på hele området, siger Venstres politiske ordfører, Inger Støjberg.”

    h t t p://jp.dk/indland/kbh/article1627417.ece

    Kommentar by Janne — 10. marts 2009 @ 09:08

  21. “Det er grotesk, fordi Brian Mikkelsen laver en sammensværgelse mod indvandrerne i Danmark.”

    Ubehageligt eksempel på en person der deler mennesker op i ‘dem og os’.

    Kommentar by Janne — 10. marts 2009 @ 09:23

  22. Vi har længe været delt op i dem og os, og sådan vil det fortsætte til evig tid.
    Situationen vil uundgåeligt resultere i en borgerkrig.
    Derfor skal alle danskere forberede sig og være beredte.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 10. marts 2009 @ 11:22

  23. 21.Janne

    Det er islam der taler, Janne, gennem een af dens soldater.

    Jeg ved godt du ved det.

    Men det er lige ubehageligt hvergang jeg tænker på det islamiske apartheid system som bl.a. deler denne verdens mennesker op i Rene, 1. klasses mennesker og Urene 2. klasses mennesker.

    De Rene, 1.kl. mennesker er Allahs muslimer.

    Det VED og LEVER denne integrationskonsulent af Pakistansk herkomst – og det afslører han ufrivilligt med det han skriver.

    Kommentar by Vivi Andersen — 10. marts 2009 @ 15:57

  24. 23

    Vivi Andersen

    Hvis der ikke er nogen der laver forbrydelser, er der slet ikke nogen der kommer til at stå til udvisning. Hvor blev forebyggelses tanken af i den enorme integrationsindustri? Eller det at bestræbe sig på at holde sig på den rigtige side af loven er måske slet ikke en kongstanke og noget arbejde og energi værd at bruge tid på i den store og dyre industri?

    Kommentar by Janne — 10. marts 2009 @ 17:06

  25. Da vi her i landet har mere end rigeligt med vore egne kriminelle, er der ingen grund til importere kriminelle fremmede. De kriminelle fremmede bør derfor hurtigst muligt fragtes ud af landet.

    Kommentar by Poul — 10. marts 2009 @ 21:38

  26. God pointe Janne # 24

    Forebyggelse er godt, er vi blevet tudet ørerne fulde af.

    Men dem, der mener at forebyggelse er godt, har helt glemt det i forbindelse med indvandringsindustriens uheldige eksempler :-(

    Kommentar by Janutte — 11. marts 2009 @ 02:52

  27. 24.Janne

    Man er da godt tumpet hvis man saver den gren over man selv sidder på !

    Kommentar by Vivi Andersen — 11. marts 2009 @ 17:56

  28. […] De Radikale har ivørigt kurs helt ud af Folketinget. En Guds gave til menneskeheden. Så kan de begynden en politisk parti-shopping som Mohamed Rafiq, der nu stiller op for Borgerligt Centrum, det fjerde parti han er medlem af. […]

    Pingback by Norge år 2060 « Snaphanen — 12. juni 2009 @ 11:27

RSS feed for comments on this post.