30. maj 2015

Odense: Systematisk hærværk mod Dansk Folkeparti-plakater i Vollsmose – dokumentation tilsendt…

Det er ikke nemt at føre valgkamp i Vollsmose. Nedenviste er sendt til Dansk Folkeparti Odense på Facebook, tidligere i dag. Bemærk kniven der er placeret i panden på DF-kandidat Betina Signe Stick.

(Foto: Twitter)

Den unge araber der sendte beskeden hedder Anas Faour. Den 26. april i år lagde han et foto på Facebook, hvor han sidder på en motocrosscykel på Vollsmose Allé To uger tidligere bloggede jeg historien om ’stjålne motocrosscykler i Vollsmoseområdet’.

“Påkørslen skete ved Vollsmose Torv, da to mænd som sad på motocrosscyklen torpederede en cyklist, hvorefter de kørte videre i høj fart.”

(Anas Faour på motocrosscykel ved Vollsmose Allé, 26. april 2015)

“I finder dem skam aldrig” (Anas Faour på TV2fyn.dk, 9. april 2015: Politi: Hjælp os med at finde gemte motocrosscykler)

Oploadet Kl. 15:49 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/66523/trackback

27 Comments »

  1. Sådan! Godt gået Anus!

    DF har aldrig forstået en skid af nogetsomhelst!

    Kommentar by BE — 30. maj 2015 @ 16:02

  2. Er det meldt til politiet?

    Kommentar by Polka Charlie — 30. maj 2015 @ 16:11

  3. Det skal meldes til politiet, Anus leverer jo selv beviserne på et sølvfad. Anus skal straffes!

    Kommentar by Johnson — 30. maj 2015 @ 16:39

  4. Hvor perkerne vinder frem spreder mørket sig.

    Kommentar by Danskeren — 30. maj 2015 @ 16:53

  5. Man er da dummere end vådt bølgepap hvis man lægger billeder ud af sine kriminelle gerninger. Eller er det mangel på konsekvens.

    Kommentar by Vanez — 30. maj 2015 @ 17:15

  6. Indavl.

    Kommentar by Spinner — 30. maj 2015 @ 17:18

  7. Nationalpartiet trak sig fra valgkampen, men folkene bag forsøger sig som løsgængere. Jeg tror ikke noget af deres valgmateriale er saboteret, men hvordan tror i Danmark ser ud den dag muslimer får valgt 179 løsgængere ind i Folketinget ?

    Kommentar by k.m. — 30. maj 2015 @ 17:41

  8. > Vanez 17:15

    Måske både/og?

    Kommentar by Henrik Petersen — 30. maj 2015 @ 17:45

  9. Nåh ja, jamen jo mere af den slags fra muslimerne og antifa, jo mere grund til at stemme til højre.

    Kommentar by Flaskeposten — 30. maj 2015 @ 18:00

  10. Der er så spændende at læse og lære
    om Helle Thornings Danmark .
    Det Danmark hun ønsker.

    Kommentar by Pk — 30. maj 2015 @ 20:15

  11. #2 Det er fuldstændigt ligegyldigt. Det er de små fisk på billederne. Gå efter bagmændene, de sidder på Christiansborg.

    Kommentar by Jens Jensen — 30. maj 2015 @ 20:18

  12. > Kommentar by Jens Jensen — 30. maj 2015 @ 20:18

    ‘Små fisk’. Det er meget muligt.

    Symbolikken i deres ugerning er dog ikke så lille endda.

    Kommentar by Polka Charlie — 30. maj 2015 @ 21:11

  13. Jævn voldsmose ghettoen med jorden og rejs et kristen kors som bevis for at etniske Danskere bestemmer i Danmark og ingen andre, de indavlede kriminelle islamiske terrorister hører ikke hjemme i Danmark, fjern dem og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 30. maj 2015 @ 21:25

  14. Der er sat en kniv i en af plakaterne, men Odense politi har vel for travlt med at ransage jagt- og fiskeforretninger?

    Kommentar by marius — 30. maj 2015 @ 22:00

  15. Nu blokerer jeg alle Taberbogens servere og andet.
    Men der ser ud til at have været en kommentar fra Berigeren”, vedr. efterlysningen.

    Politi: Hjælp os med at finde gemte motocrosscykler – TV 2/Fyn
    http://www.tv2fyn.dk/…/506737:Politi–Hjaelp-os-med-at-finde-gemte-motocr...
    8. apr. 2015 – Facebook; Yahoo; AOL; Hotmail. Comment using… Facebook, Yahoo, AOL, Windows Live. Anas Faour. I finder dem skam aldrig. Reply · Like.

    Kommentar by john k — 30. maj 2015 @ 22:16

  16. @ 13 .. ja, og med at efterforske den meget farlige højrefløj!

    Mærkeligt, at denne valgkamp KUN handler om integration! Hvordan hulen kan det være, at Hvide godt kan finde ud af at integrere sig, når de bosætter sig i andre lande, men de brune og mørkebrune (=muhammedanerne) skal have både politi, pædagoger og politikere til at holde sig i hånden i et 20-årigt forløb?? Hva’? Hvordan kan det være???

    Kommentar by Dhimmi — 30. maj 2015 @ 22:17

  17. Anas Faour støtter desuden siden “Hvil i fred Hamza Suri” på Facebook. Hamza Suri (også kendt som Hamza Samsam) er som bekendt den tidligere Syrienkriger der for nyligt blev knivdræbt på Nørrebro.

    Kommentar by Qwerty — 30. maj 2015 @ 22:54

  18. Ret modigt at hænge DF plakater op vollsmose.

    Kommentar by Robert R — 30. maj 2015 @ 22:58

  19. 11 Jens Jensen

    Det er ikke “fuldstændig ligegyldigt” fordi en kriminel der opdager at han ikke bliver straffet går videre til hårdere ting – vold, mord, voldtægt. Hvis man holder op med at opretholde retsstaten går den naturligvis under og anarki hersker. Det er en proces der er i fuld gang. Mange bække små!

    Enten Anas selv eller en af hans medskyldige motocross-tyve har allerede kørt en person ned og ladet vedkommende ligge – er det “fuldstændig ligegyldigt”?

    Kommentar by M — 31. maj 2015 @ 12:09

  20. 16@ Manglende intelligens.

    Kommentar by LarsB — 31. maj 2015 @ 14:01

  21. De såkaldte flygtninge skal ikke gøres til indvandrere for derefter at få familiesammenføring og blive inkluderet/integreret. De må opholde sig på et asylcenter, indtil det er muligt at sende dem ud af landet/sende dem hjem.

    Kommentar by F. Jensen — 31. maj 2015 @ 18:49

  22. TV2 nævner i sit nyhedsprogram kl. 19 i dag tilfældet med kniven, der er stukket i en plakat visende en dansk politiker, men nævner ikke at det er sket i Vollsmose.

    Kommentar by Liva — 31. maj 2015 @ 19:22

  23. TV2Fyn nævner at det er sket i Vollsmose og nævner at DF har politianmeldt det, der er sket. Så på TV2Fyn får danske borgere ordentlig besked i den her sag. Hvorfor man som borger selv skal gætte sig til, hvad der er sket i TV2’s version er underligt og udtryk for dårlig journalistik.

    Kommentar by Liva — 31. maj 2015 @ 19:28

  24. Hvorfor bliver ananas’en ikke retsforfulgt?

    Hun leverer beviserne på et sølvfad til vort doughnut-spisende politi.

    De behøver ikke engang lette røven…

    Kommentar by Jern Henrik — 31. maj 2015 @ 19:43

  25. En midlertidig opholdstilladelse bør gives til de såkaldte flygtninge. Når det er muligheden er tilstede, må de hjælpes ud af landet/sendes hjem.

    Kommentar by F. Jensen — 1. juni 2015 @ 19:09

  26. ændring: ..Snarest muligt, må de hjælpes ….

    Kommentar by F. Jensen — 2. juni 2015 @ 08:19

  27. Hva så klunker jeg selv dansker men i alle bare nogle røvhuller tror i vi lever i Mississippi hvor i tror at jeres røv er mere værd en de mørke slik mine dadler tak for i er ikke mere værd end mit røvhår

    Kommentar by Pede — 5. december 2015 @ 15:05

RSS feed for comments on this post.