4. juni 2015

Muslimsk ‘Racismefri by’-aktivist om moddemo: Min veninde blev ’sigtet’, men politiet lod mig slippe…

Jeg forstår godt politiet ikke havde lyst til at tilbageholde tørklædeklædte Assmae Halouani under tumultagtige scener, mens venstreradikale fotografer cirkulerede, men episoden siger desværre også en del om Danmark anno 2015. Dialog sakset fra Facebook…

Assmae Halouani (på Axeltorv): Min veninde Dorthe blev sigtet med andre danskere for at råbe INGEN RACISTER I VORES GADER’ mens jeg også råbte og politiet sagde kun jeg skulle holde mig tilbage….!” (Facebook, 25. maj 2015)

Heidi Madsen: … Håber Dorthe er okay igen!

Dorthe Guldfeldt: Heidi, hun er HELT OK, bare endnu mere hooked på at fortælle racisterne, at de skal smutte hjem på bænken i kolonihaven.

(Dorthe Guldfeldt på Euronews, 20. januar 2015)

Oploadet Kl. 18:35 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/66668/trackback

22 Comments »

  1. Til nikolai sennels og alle andre der er udsatte for de her stockholmsyndroms-ramte idioter: Ville det ikke være en ide at trykke nogle flyers med præcis de vers fra koranen der går imod alt hvad de venstreorienterede tosser påstår at demonstrere imod, og så give dem sådan en i hånden hvis de kommer tæt nok på? Om ikke andet til de journalister de render rundt fra den ene demo til den anden. Feks kunne de jo have godt af at få at vide hvor mange koran vers der er helt ekstremt racistiske når de nu ønsker “racister ud af byen”, kort sagt, give dem noget at tænke over.
    (Det er selvfølgelig vigtigt at de vers bliver gengivet korrekt så i ikke beskyldes for at manipulere, men det burde vist heller ikke være det store problem)

    Kommentar by Per — 4. juni 2015 @ 18:44

  2. Kun i tilfælde af at der stadig er nogen som ikke har fattet det endnu – DANMARK ER FÆRDIGT.

    Kommentar by Fritz — 4. juni 2015 @ 18:48

  3. Per- 4. juni 2015 @ 18:44: Det hjælper ikke, de ved godt hvad der står i døds bogen og argumenterer med at der også står slemme ting i bibelen og at koranen skal læses i en kontekst, det er noget muslimerne efterhånden har lært dem at sige. At bibelen og koranen knapt kan sammenlignes når det handler om had til ikke-troende er lige meget, om så bogen hedder ” hug hovedet af alle mennesker “, så sker der ikke noget hvis bare det er en person som ikke er hvid der står bag.

    Kommentar by Flaskeposten — 4. juni 2015 @ 19:20

  4. Fritz — 4. juni 2015 @ 18:48- Store dele af Europa er færdig. Det vil kun gå ned ad bakke fra nu af. Der vil komme lidt opsving og bla bla bla, men i det store sammenhæng har det intet at sige, overbefolkningen, klimaet, økonomien og kulturelle forskelligheder peger alt sammen i en negativ retning.

    Kommentar by Flaskeposten — 4. juni 2015 @ 19:23

  5. #1 Per – Hjælper ikke, da de er fakta-resistente.

    Kommentar by Johnson — 4. juni 2015 @ 19:34

  6. Det er ikke første gange at hijab-uniformerede får særbehandling af danske myndigheder og institutioner. Det sker hver dag hvor de gør grav på halal mad, gør grav på bederum og gør krav på pause til at bede i. Vi ser at politiet har lavet islamisk bederum til bøn i arbejdstiden, så det er vel ikke så underligt, at betjenten gør forskel.

    Kommentar by Liva — 4. juni 2015 @ 19:37

  7. De hader sig selv og deres egen etnicitet, race og kultur, og den følelse gennemstrømmer store dele af befolkningerne rundt om i Europa, skammen over Hitler, slavehandelen, Indianerne,alt det der, og det på trods af at andre store civilisationer står bag nøjagtig samme handlinger, men det bliver glemt i hashtågens tætte mørke…. . Når så store befolknings grupper, især blandt den yngre befolkning, indædt kæmper imod deres egne, så er knæfaldet totalt og nationer vil dø ud…. Islam venter bare.

    Kommentar by Flaskeposten — 4. juni 2015 @ 19:39

  8. Til det med at racister har kolonihaver, kan jeg kun sige, at jeg kender en del der har kolonihave, der stemmer på røde partier..

    Kommentar by Liva — 4. juni 2015 @ 19:41

  9. 1. Per
    Det ville være en god idé, men samtidig skal det grundloven siger herom også med.

    §67 kenden vi alle
    Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden.
    Næsten alt i islam strider imod sædeligheden eller den offentlige orden eller vores straffelov.

    § 69 fortæller hvordan politikerne skal reagere:
    § 69
    De fra folkekirken afvigende trossamfunds forhold ordnes nærmere ved lov.

    Altså i dette tilfælde kan Islam forbydes!

    Kommentar by Sindsro — 4. juni 2015 @ 19:53

  10. Nå, så er det lige her, jeg bekender mig som racist (i det mindste i SUF’s og de andre venstreradigales optik) omend muslimer ikke er en race. Jeg bryder mig blot ikke om muslimer, der efter min opfattelse bør blive i deres l*-lande.

    Og derfor vil jeg gerne vide, hvilke gader jeg efter tossernes opfattelse må gå i?

    Ikke at tosserne har anden magt end voldelighed (de tilhører ikke – hvilket de ikke fatter – den tredje statsmagt, men blot for en ordens skyld…).

    Kommentar by Henrik Petersen — 4. juni 2015 @ 20:12

  11. Politiet skal da ikke nyde noget af at arrestere en tørklæde-beklædt kvinde. De er jo ikke ude på at starte tredje verdenskrig!

    Kommentar by Santor — 4. juni 2015 @ 20:13

  12. -> Sindsro 19:53

    Godt tidspunkt at minde om Grundloven. God Grundlovsdag i morgen, dog ikke til nazister som de i posten nævnte.

    Kommentar by Henrik Petersen — 4. juni 2015 @ 20:16

  13. 9 Sindsro.
    Hvad nytter det, at man har det fineste værktøj, hvis man er for dum til at bruge det?

    Kommentar by Menig 442 — 4. juni 2015 @ 20:42

  14. 12:

    Hov, hvad med de moderate nazister?

    Kommentar by jesper — 4. juni 2015 @ 20:43

  15. “asyl til ALLE” ik’ også Dorthe

    Kommentar by Johnson — 4. juni 2015 @ 20:43

  16. @9, den kunne man jo så dele ud til politiet ved samme lejlighed.

    Kommentar by Per — 4. juni 2015 @ 20:44

  17. Man slår ikke på kvinder, men når det er sagt så har jeg en ubeskrivelig trang til at nikke den landsforræder so sådan en skalle at næsebenet kom ud gennem nakken på hende…

    Kommentar by J..... B....... — 4. juni 2015 @ 22:30

  18. generaliserende udtalelser om kolonihavehusejere! Overskridelse af racisme paragraffen? ;)

    Kommentar by Dinesen — 4. juni 2015 @ 23:47

  19. Den bebrillede halvhjerne skal bare vide, at hverken flygtninge eller muslimer er velkomne.

    Kommentar by Nielsen — 5. juni 2015 @ 00:25

  20. 13. Menig 442.
    Ja så er der ikke andet at gøre end, at folket fortæller de røvhuller over på hoppeborgen, hvordan det skal gøres.

    Opskriften er §69.

    Og rettet de ikke ind, skal folket rette op for dem.
    Jeg spørger hermed: ER DER ANDRE LØSNINGER. ???

    12. Henrik Petersen
    Tak skal du have og i lige måde.
    Jeg kan orientere at, jeg har skrevet et par mails til Pernille Bendix.
    Hendes mailadress har jeg fået her på Urias, hvor PB selv udleverede den, så jeg kan rolig give den videre her. Pernille Bendix (pebe@odense.dk).

    Hun har dog ikke svaret, det gør politikere ikke, for de er rædde for at få ørene i maskinen. Det kunne jo også være at hun har meget travlt her til valget.

    Men noget så vigtig, skal man ikke lade se overhørig, For gør man det accepterer man, at Islam og dens pædofilistiske tendenser er kommet til Danmark.

    Kommentar by Sindsro — 5. juni 2015 @ 00:44

  21. Tilhængere af islam, er de største racister der findes. De har jo en “overmenneskeideologi” som de tror på og et koranvers siger: dræb dem hvor end I finder dem. man kan frygte, at det er det der sker i nattelivet for unge mennesker, når leverpostejsdanskere (ægte danskere) bliver angrebet af knivsvingende islamister.

    Kommentar by Niller — 5. juni 2015 @ 11:00

  22. @ 2 Jep! Jeg har vidst det længe, ja, Danmark er færdigt! Det er blot et spørgsmål om tid nu, og Enhedslisten, Socialdemokraterne, Radikale, Redox og hvad har vi, skubber alle til den væltende vogn. For dem kan kalifatet ikke indføres hurtigt nok. Det er jo overnaturligt.

    Kommentar by Dhimmi — 6. juni 2015 @ 12:13

RSS feed for comments on this post.