23. marts 2009

Velkommen til Halsnæs radikale web-tv

Det Radikale Venstre nærmer sig spærregrænsen. Der er akut behov for mere radikal web-tv.

“Jeg mener nu flygtninge vil være en kæmpegevinst for Halsnæs, hvis der kommer et asylcenter i Auderød.” (Per Jensen, De Radikale)

Oploadet Kl. 05:52 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6674/trackback

26 Comments »

  1. Super idé.

    Allerede i 1985 stod fornuften ikke til diskussion:
    http://fremskridtdk.wordpress.com/2008/09/18/terroristerne-b%c3%b8r-omgaende-udvises/

    Kommentar by Karsten Lund — 23. marts 2009 @ 06:41

  2. Bruger han staveplade?

    Kommunen valget 2007 : R 4.7 %, DF 18.0 %

    http://www.halsnaes.dk/Global/Topmenu/PolitikOgDemokrati/Folketingsvalg%202007/Valgresultat%20for%20FHKommune.aspx

    Kommentar by wied — 23. marts 2009 @ 07:20

  3. Han er da legmeliggørelse af hvorfor lokalpolitikere ikke skal have mere i løn! Eller måske det modsatte, hvis det kunne få mere kvalificerede og tænksommme mennesker til at gå ind i politik?

    Kommentar by Frihed — 23. marts 2009 @ 08:41

  4. Der må bestemt være en oscar i den film! Den har alle de kvaliteter som udløser kulturstøtte, mediestøtte, integratiostøtte, kommunal støtte, statsstøtte, EU-støtte, Saudistøtte, socialstøtte, finansstøtte, beskæftigelsesstøtte, fagforeningsstøtte, radikal støtte, RødeKors-støtte, dansk flygtningestøtte. Jo, der er penge i skidtet! Hvis hovedpresonen er repræsentativ for Halsnæs, synes jeg også der skal bygges en lejr til dem, helst en med voldgrav og elektrisk hegn!

    Kommentar by morlille — 23. marts 2009 @ 09:35

  5. Nu er jeg blevet overbevist, det er liste B der skal have min stemme næste gang, hvis manden lige kan svare på et par spørgsmål.
    1. Kan han vise et asylcenter, der har været en berigelse for lokal området?
    2. Hvor ser han alle de højt uddannede perler i danske asylcentre, og alle dem der skal løfte opgaverne i lokal samfundet, som han snakker om. I DK er perlerne jo en nettobelastning for samfundet, det lille antal der er i arbejde kan jo ikke betale for mor og 5-10 børn der kun belaster samfundet.
    3. Hvorfor skal man bygge asylcentre? Er radiakl politik ikke at der ikke skal være asylcentre, skal verden ikke kunne komme frit til DK og er det ikke kun den klamme racisme der er skyld i vi ikke får alle de mange fordele af muslingerne.

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 23. marts 2009 @ 10:08

  6. Ikke mærkeligt det går så skævt med så skæve politikere…

    Kommentar by Winston — 23. marts 2009 @ 10:09

  7. næsten ren enhedslisteretorik…

    Kommentar by Joiker — 23. marts 2009 @ 11:12

  8. Hvad var det lige Nationalbanken skrev en bemærkelsesværdig rapport fra 2008:

    »En stor del af indvandringen til Danmark over de seneste 15-20 år, især i begyndelsen af perioden, er sket fra mindre udviklede lande af personer med lav erhvervsfrekvens og relativt stort træk på de offentlige velfærdsydelser. Det har medført en forværring af de offentlige finanser, dvs. skærpet holdbarhedsproblemet. Hvis indvandring for alvor skal understøtte finansieringen af den offentlige sektor, skal den ske som såkaldt ”superindvandring”. Dette begreb dækker over en person, som først indvandrer efter endt uddannelse, går direkte ind på arbejdsmarkedet med en erhvervsfrekvens på 100 og betaler skat som en dansker, undlader at tage sin familie med og forlader landet igen før pensionsalderen.«

    Nå manden er vel lige så “intelligent” som andre radikalt fund – Anitta Bay Bundegaard, Gerner Nielsen, og, og – nej stop – ellers bliver jeg aldrig færdig med opremsning af navne på lalle-segmentet.

    Kommentar by Als — 23. marts 2009 @ 11:28

  9. 8.Als

    Tak for stoppet – for det er til at blive direkte nedstemt over at læse om de Radikale gestalter!

    Intet parti har som det Radikale med dets skinhellige politikere og dog, måske EHL… men de giver dog i modsætning til de Radikale anledning til at grine, hvor de Radikale altid har givet mig kuldegysninger.

    Og jeg mener bogstaveligt kuldegysninger !

    Selvsmagende, skinhellige og totalt ligeglade med den almindelige dansker, hvilket bla.Sønderjyderne, og Danmarks historien, kan berette om .

    De ser helst at nationalstaten Danmark forsvinder – hvilket så er hvad de arbejder for.

    At medvirke til at holde liv i det møgparti er ikke rosværdigt.

    Kommentar by Vivi Andersen — 23. marts 2009 @ 11:56

  10. Det er en joke, ikke?
    Fortæl mig ikke at han er virkelig.

    Her er én der er virkelig:

    http://video.google.com/videoplay?docid=-5253222841690446840&ei=zM_ESdvYFIeG2QKrybQi&q=sisi+buch

    Kommentar by Johansen — 23. marts 2009 @ 12:15

  11. Kære Johansen, Det da også en joke, er det (trygle, trygle) ikke?

    Kommentar by Slyrgraff — 23. marts 2009 @ 12:33

  12. Og vi takker for indslaget fra TV-Glad. Efter reklamerne vil vi vise en dokumentar om Økologiske Bjerggeder fra Nepal.

    Kommentar by Anders Kusk — 23. marts 2009 @ 12:41

  13. Naser Khader hænger i dag en racistisk skuespiller ud på JP’s blogunivers. Han citerer en mail fra Søren Lenander.
    Det er ganske morsomt. Av for den, til den hykleriske racistiske venstresnoede skuespiller.

    Kommentar by Superman — 23. marts 2009 @ 13:00

  14. 11 Slyrgraff

    Sygeplejersken er skam virkelig nok, lige meget hvor meget du trygler om det modsatte. Er hun ikke bare sød? :-)

    Kommentar by Johansen — 23. marts 2009 @ 13:21

  15. Der er en med Radikal, der beskriver Per Jensens videoer som ren kult (http://www.radikale.net/per-jensen) og det er da i al fald ikke løgn.

    Der er en hel samling her

    http://www.youtube.com/user/Halsnaes

    Kommentar by wied — 23. marts 2009 @ 14:04

  16. afsluttende bemærkning: “der kommer mere senere”.
    Er det muligt, der kan komme mere af absolut ingenting?

    Kommentar by Purellif — 23. marts 2009 @ 16:37

  17. Med Monika S. Hansen og Per Jensen er der sgu da gode prognoser for at Radikale helt ryger under spærregrænsen.

    Tak til jer, idioter, I morer mig hver gang jeg læser og hører jeres vanvittige påfund.

    Kommentar by DaLi — 23. marts 2009 @ 16:47

  18. Ahahahar! Det ville jeg kunne have speaket bedre som 12-årig.

    Kult? Nu stopper festen… :-D

    Kommentar by Anna Lyttiger — 23. marts 2009 @ 18:10

  19. Han må være ansat i socialforvaltningen eller en anden gren af godhedsindustrien, da der er de eneste der beriges af import af uintegrerbare mennesker. Jobsikring hedder det vist.

    Kommentar by PeterK — 23. marts 2009 @ 18:12

  20. ->14

    “Sygeplejersken er skam virkelig nok, lige meget hvor meget du trygler om det modsatte. Er hun ikke bare sød?”

    Nååh, jeg kunne da godt nævne andre sygeplejersker der er hottere end hende :-) .

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 23. marts 2009 @ 22:53

  21. Mon ikke han har et flexjob med tilskud fra kommunen, jeg har svært ved at forestille mig et normalt job han kunne varetage

    Kommentar by Niels — 23. marts 2009 @ 23:03

  22. De radigale/socialkammeraterne glemte at hjemsende de gæste”arbejdere”(de kom især fra tyrkiet, pakistan og jugoslavien), der efter ca 4-5 måneders ufaglært arbejde i 1970/1971 blev arbejdsløse, og som har været lige siden, for de flestes vedkommende. Nu må der komme gang i hjemsendelserne af disse udgiftskrævende fremmede samt deres familier.

    Kommentar by Poul — 24. marts 2009 @ 21:21

  23. Hold da op hvor er i nogle latterlige barnlige fjolser. I bliver aldrig til noget og heldigvis er dagene talte for jeres latterlige dansk folkeparti.

    Kommentar by Aron Nimzowitsch — 26. marts 2009 @ 19:01

  24. Aron Nimzowitsch # 23

    Det er nu de radigale, der nærmer sig spærregrænsen med stormskridt, men skidt med det, det er jo menneskeligt at tage fejl.

    Og Danmark behøver ikke noget asylcenter, for der er ikke krig og ufred i nogle af de lande, der grænser op til Danmark – og heller ikke deres nabolande igen.

    Hvis Danmark har forpligtiget sig til at modtage flygtninge, kan de bare opsige aftalen. Det er alligevel menneskefjendsk at tvinge folk fra de varme lande til det kolde nord, hvor der tilmed er en anden kultur.

    Kommentar by Janutte — 28. marts 2009 @ 20:58

  25. Nu må jeg le, hvis det er hvad de radigale kan stille op med, så står det slemt til. De ville måske være sjovt at modtage lidt medietræning så Per jensen ikke fremstilles som total idiot

    Kommentar by Benny Justesen — 16. maj 2010 @ 20:48

  26. […] Og jeg som troede, at Radikale medlemmer var en samling globetrottende RUC-kandidater og metro-homo-seksuelle reklamefolk, der kunne holde en tale og sige svære ord med mange stavelser. Husmændene er tilbage, video […]

    Pingback by Når en kleptokrat går fra borde « Snaphanen — 25. oktober 2012 @ 00:47

RSS feed for comments on this post.