9. juni 2015

Valby St., lørdag nat: “… og så var der en af dem der løb efter mig og sparkede mig. De skreg af grin.”

Selvom Erik Winther Paisley er aktiv i Det Konservative Folkeparti, og tidligere præsident for Ungdommens Nordiske Råd er han politisk set på den rigtige side af stregen. Set på Facebook.

(Erik Winther Paisley på Facebook, 7. juni 2015)

“Det er sådan, at det historisk set mest nationalt stolte parti ender med at rynke på næsen ad Dansk Folkeparti og reagerer på dem og deres folkelige, konservative EU- og indvandringsskepsis, som burde være konservativt hjerteblod, med samme misbilligelse som en overklassefrue i en luksuøs minkkåbe, der ser en luder spankulere med en kaninpels i samme farver. … I vores døs bløder vi medlemmer, mandater og mening, men kan intet mærke.” (Erik Winther Paisley, Berlingske, 15. november 2012)

Oploadet Kl. 07:15 af Kim Møller — Direkte link39 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/66810/trackback

39 Comments »

  1. Typisk dominans kriminalitet.

    Kommentar by Dave — 9. juni 2015 @ 08:31

  2. Der er desværre nogle steder det som etnisk dansker er klogest at holde sig fra sen aften og nat, navnlig københavnske tog stationer og tankstationer.

    Kommentar by Rasmus — 9. juni 2015 @ 09:20

  3. Uha, den racisme, den vokser og vokser til ingen nytte. For Erik Winther Paisley bider det i sig.

    Når han står i stemmeboksen, har han valget mellem flere ydmygelser eller forsøg på at stoppe vanviddet.

    Næste gang er der 20 mand, og han kan stadig intet stille op.

    Og tænk, vi har hemmelig afstemning, ikke én eneste af hans Facebook venner behøves at vide, han har stemt racistisk

    Men han fortsætter med at rynke på næsen. Det gode selskab er ikke at foragte, og han undgår Valby station by night

    Kommentar by tavsen — 9. juni 2015 @ 09:22

  4. Tjah. You asked for it, you got it. Håber at medlemsskabet til det gode selskab var det hele værd.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 9. juni 2015 @ 09:30

  5. Men det er krafteddermugne skrapt, at man ikke kan gå i ro og fred. Der er snart ikke andet end at bevæbne sig. Da jeg var ung, gik jeg af og til med en pistol i inderlommen. Mere for sjov. I dag turde jeg ikke gøre det af frygt for mine egne reaktioner, hvis jeg møder en sådan flok forbrydere.

    Kommentar by Machiavelli — 9. juni 2015 @ 09:40

  6. Jeg ville gerne, men det er svært at have ondt af en mand, hvis parti hårdnakket siden 1983 har masseimporteret folk, hvoraf en del går til angreb på danskere og opfører sig som herrefolk i vores land.
    Jeg opfatter hans partis ageren som en de facto krigsføring mod danskere, og jeg kan ikke føle medlidenhed med ham.

    Kommentar by Josef K. — 9. juni 2015 @ 09:44

  7. Denne episode vil politiet i Danmark betegne som drengestreger begået af store drenge født i Danmark, og så er den ikke længere vil politiet udtale, skulle en enkelt kriminel blive dømt, vil han ryge på badeferie til Caribien for at afsone sin dom, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 9. juni 2015 @ 09:54

  8. Alle instanser er sat i gang. Damage control i dag.

    Kommunerne
    Danskerne er de mest trygge i Europa
    http://www.kl.dk/menu/Danskerne-er-de-mest-trygge-i-Europa-id179892/

    EB følger pligtskyldigt trop

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/danskerne-er-de-mest-trygge-borgere-i-eu/5598970
    Der findes ikke et land i EU, hvor borgerne føler sig tryggere i deres by eller landsby end i Danmark. Det viser en ny undersøgelse fra EU-Kommissionens analyseinstitut, Eurobarometer, skriver nyhedsbrevet Momentum.

    Og det samtidig med Frank Jensen iværksætter tryghedsskabende aktiviteter

    Københavns Kommune fører nu over 100 initiativer ud i livet for at øge trygheden med enkle og effektive greb.
    https://www.kk.dk/nyheder/over-100-initiativer-skal-g%C3%B8re-k%C3%B8benhavn-tryggere

    Det samme sker også i Helsingør og hvor mange andre steder???

    Kommentar by tavsen — 9. juni 2015 @ 10:16

  9. Rart at se at Erik Winther er ved at komme ud af sit selvbedrag… :-)

    Kommentar by ny kommentator — 9. juni 2015 @ 10:18

  10. #4
    Dengang kostede det så også kun en plovmand og en løftet pegefinger at blive knaldet med sådan en i inderlommen.

    Kommentar by Jesper J. — 9. juni 2015 @ 10:22

  11. Alt går planmæssigt. Husk Barfodens flirt med Pestager.

    Kommentar by Centerpoint — 9. juni 2015 @ 10:46

  12. Man kan da håbe på, at det åbner øjnene på en enkelt eller to af de islamofile hatterdamer M/K hos De Konservative og i Venstre.

    Men mon ikke det bliver, hvor det plejer, nemlig et fromt ønske om, at han ikke udvikler racisme?

    Kommentar by Hans Und — 9. juni 2015 @ 10:46

  13. Natten og det offentlige rum tilhører allans sjakaler.

    Sjakalerne jager i flok, når de er mange nok.

    Kommentar by bastardo — 9. juni 2015 @ 10:55

  14. Meget tyder på, at medierne har fået vendt det hele op hovedet og derfor skal vi nok indstille os på flere umotiverede overfald, flere krænkelser og mere islam.

    Tillykke Danmark – berigelsen fortsætter!

    Kommentar by Polka Charlie — 9. juni 2015 @ 11:16

  15. Erik Winther Paisley: En Uzi vil gøre udslaget. Men det må man jo selvfølgelig ikke, selvom det efterhånden er nødvendig.

    Jeg tror jeg ville have nydt det, hvis der var 12 skrigende skadedyr i stedet.

    Kommentar by Sindsro — 9. juni 2015 @ 11:29

  16. irrationel diskrepans mellem erfaring og politisk handling.

    hvis du vil se en række vanvittige citater om indvandringen så tjek denne video jeg har lavet

    https://www.youtube.com/watch?v=45tORlpOtnY

    Kommentar by dinesen — 9. juni 2015 @ 11:35

  17. 14. Dinesen:
    Din video fortæller i sandhed, sandheden om de politikere der fylder os med løgn, hver dag. Den står også kraftig i relief til den jeg sendte. For det bliver resultatet af politikernes løgne og bedrag. Videoen er gemt.

    Det glemte Syditalien.
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZCga3ZTv5yA

    Opfordring til regeringen:
    Brug Australienmodellen. Hvis ikke kommer Danmark til at ligne det på videoen. Politiet og pet vil Ikke kunne blive ved med at magte opgaven.

    Der vil blive borgerkrig, hvis der ikke bliver rette ind NU.!

    Kommentar by Sindsro — 9. juni 2015 @ 12:16

  18. Erik Winther Paisley gjorde det helt rigtige i situationen.

    Kommentar by Johnson — 9. juni 2015 @ 12:20

  19. Er der ingen af jer, der kan læse indenad? Han skriver, i det stykke der citeres nederst, at DF’s politik burde være konservativt hjerteblod. Kors altså. Han er fuldstændig klar i spyttet i begge passager.

    Kommentar by Nemo — 9. juni 2015 @ 12:20

  20. 17 Nemo,

    Jo da. Det er også derfor jeg har en forventning om, at de islamofile i V&K snarest vil få ham indlagt til rehab, så han kan blive kureret for sin racisme.

    Kommentar by Hans Und — 9. juni 2015 @ 12:29

  21. Det er beklageligt, at han er blevet “beriget”, men hvad kan man vente sig af en flok hjernedøde muslimer!Som sædvanlig kan man ikke vente hjælp fra vores feministiske og dialog skabende politikorps.

    Men på den anden side, når man tænker på, at Det Konservative Fjolseparti om nogen har svigtet sin pligt overfor danskerne. Man skulle jo nødig støde Allas “lystige” svende, de er som mimoser.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 9. juni 2015 @ 12:59

  22. sindsro:

    Tak. Har prøvet at finde de bedste citater. Nu er jeg i gang med en lignende video med hadefulde udtalelser mod etnisk danskere. Coming up tommorrow.

    skræmmende video om Italien! Det minder jo om en zombiefilm…

    Kommentar by dinesen — 9. juni 2015 @ 13:40

  23. Nu mangler vi bare en video, hvor Ida Auken sparker nogle perler.

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/valgvideo-ida-auken-tager-pis-paa-stoejberg/5587547

    Kommentar by BE — 9. juni 2015 @ 13:46

  24. er der nogen herinde, der ville være med til en uriasposten-aften, hvor vi mødes?

    Kommentar by dinesen — 9. juni 2015 @ 13:59

  25. Nemo: I 2012 konstaterer han at han er mere enig med DF end de konservative. I 2015 er han stadig aktiv i de konservative. Han har valgt det gode selskab frem for at bakke op om det ene parti, der faktisk tager problemet alvorligt. Nu rammer hans pænhed ham som en boomerang i nakken eller et cirkelspark eller hvad det nu var.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 9. juni 2015 @ 14:13

  26. Nu begynder isis´s raske svende at vende tilbage fra syrien så kan man godt regne med at bandernes “manddomsprøver” bliver hårdere. Knivstik og direkte nedskydninger af Danskerne bliver næste stop til indvandrebanderne.

    Så det var jo et held at Erik Winther Paisley blev beriget så tidligt i forløbet.

    Kommentar by Santor — 9. juni 2015 @ 14:29

  27. Det er tydeligt at de hader danskere.

    Kommentar by Liva — 9. juni 2015 @ 16:55

  28. Som en lille reminder om hvor galt det kommer til at gå kan man se denne video fra Israel.

    https://www.youtube.com/watch?v=9lI8AhA-N0A

    Kommentar by Santor — 9. juni 2015 @ 17:52

  29. 27 Liva
    Ja, og nu er de nok i antal til at føle sig sikre.
    24 dinesen
    Lyder som en god ide.

    Kommentar by Frank Hagmann — 9. juni 2015 @ 19:05

  30. Frank Hagmann

    Man kunne lave en grill aften eller andet for Uriasposten folk.
    Men jeg ved hvor langt vi er spredt rundt i landet. Jeg bor selv på Fyn.

    Kommentar by dinesen — 9. juni 2015 @ 19:34

  31. – dinesen

    Mosbjerg Folkefest 2015.

    Kommentar by Kim Møller — 9. juni 2015 @ 20:39

  32. 22. Dinesen
    Glæder mig, og jeg vil holde øje.
    Kommer du med til Grisefesten på alken, kan vi lige tale om det.
    Der er nok mange der vil synes om det, for det lyder ret besnærende.

    Kommentar by Sindsro — 9. juni 2015 @ 22:32

  33. dinesen — 9. juni 2015 @ 11:35

    Det var en rigtig god video. Viste virkelig alle de mange naive politikere, der har dummet sig gevaldigt.

    Mon ikke de gerne ville holde kæft med tilbagevirkende kraft?

    “Balladen” i Kalundborg, der fik vi aldrig sandheden. De unge danskere var blevet smidt ud af deres bolig med kort varsel. Om morgenen kom beskeden, du skal være ude til middag. Vi skal bruge boligen til flygtninge.

    Men der var dog et billede i avisen af en taknemmelig flygtning, der gav de unge danskere fuckfingeren.

    Magtoverdragelsen var en kendsgerning

    Kommentar by tavsen — 9. juni 2015 @ 22:43

  34. Tavsen:

    Tak.

    Havde ikke hørt den vinkel før. Det lyder plausibelt.
    Ifølge Morten Uhrskov i “Indvandringens Pris”, var der ikke tale om en egentlig folkemængde men primært 4 kendte af politiet i Kalundborg. Det skulle være for at hævne at en iraner havde trukket en kniv på et værtshus tæt på asylcentret aftenen forinden.

    Man kan finde en video på bonanza, hvor en mand vredt siger, at der havde været spændinger mellem danskerne og iranerne i flere uger. B.la. p.g.a. iranerne larmede og svinede.

    Der er sikkert flere ting, der spillede ind og ikke bare “racistiske optøjer” som det blev skildret…

    Kommentar by dinesen — 9. juni 2015 @ 22:55

  35. Nørrebro

    b.dk/nationalt/ung-mand-knivangrebet-efter-oejenkontakt-med-tre-maend

    Kommentar by Liva — 10. juni 2015 @ 09:03

  36. Helt enig med Nemo….. læs hvad manden skrev.

    Hvis man (som jeg) mangler et nationalt orienteret parti på den økonomiske højrefløj, så er det virkeligt med at støtte de kandidater indenfor Konservative, der støtter den dagsorden. Og pt ser det ud til at højrekræfterne i Konservative har en vis medvind.

    Jeg kan ikke helhjertet gå ind for DF pga deres økonomiske politik og heller ikke Liberal Alliance pga deres “Radikale” udlændingepolitik. På den anden side er der en vis risiko for at Konservative bliver ramt af en “Barfod”…. dvs. pludselig bliver værdipolitisk i tvivl…

    Kommentar by martint — 10. juni 2015 @ 09:49

  37. Vær bevæbnet, hvis du skal ud om natten i danske storbyer! Intet mindre kan gøre det!

    Der er flere og flere episoder, hvor det går ud over politikere, synes jeg. De bør alle melde sig ind i DF, ja, der bør egentlig kun være DF inde på borgen, for hvad skal vi med de andre.

    Kommentar by Dhimmi — 10. juni 2015 @ 11:35

  38. @ 24 ja! Jeg har længe tænkt det samme. Lad os mødes.

    Kommentar by Dhimmi — 10. juni 2015 @ 11:36

  39. @ 28 Den video gav mig kvalme! Stakkels pige, hvad skete der med hende? Hun har en stor kniv siddende i ryggen. De er sådanne lede djævle, de muslimer!! Ville ønske, at verden besluttede at rydde op i Mellemøsten! Neutronbomb de rådne muhammedanerlande!

    Kommentar by Dhimmi — 10. juni 2015 @ 11:40

RSS feed for comments on this post.