10. juni 2015

Nørrebro: 21-årig fik ‘øjenkontakt’ med tre AEH’ere i bil – “… har snitsår på armene, ryggen og maven”

Umotiveret knivstikkeri en tirsdag aften på Ydre Nørrebro, så kan man næsten gætte scenariet. Politiet eftersøger tre mænd, to med ‘arabisk baggrund’ og en mand der formentlig har ’somalisk baggrund’. Detaljer fra Berlingske – Ung mand knivangrebet efter øjenkontakt med tre mænd.

“Tirsdag aften er en ung mand blevet angrebet med kniv af tre mænd på ydre Nørrebro i København. Det fortæller Sajjad Haider, der er central efterforskningsleder ved Københavns Politi. …

‘Vi kører derud med en patrulje og ser, at han har snitsår på armene, ryggen og maven, og det er svært at se, om han har fået knivstik,’ siger han.

Den 21-årige blev kørt til hospitalet, hvor undersøgelser viste, at han slap med overfladiske skrammer.

‘… Den unge mand er på vej hjem, da der kommer en sølvgrå Opel Astra på Frederikssundsvej. Han får øjenkontakt med nogen af dem i bilen, og de spørger, hvorfor han kigger sådan på dem. Så opstår der en diskussion, og under den bliver han trukket ned ad Blytækkervej og snittet,’ siger Sajjad Haider.”

Oploadet Kl. 09:53 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/66847/trackback

22 Comments »

  1. Er der ikke noglet med at man ikke må se en gorilla i øjene, fordi de er vilde dyr og ser det som en tussle?

    Kommentar by Dave — 10. juni 2015 @ 10:49

  2. Den her ser ikke for god ud:

    http://ekstrabladet.dk/112/kaempe-eftersoegning-frygter-at-17-aarige-lisa-er-blevet-bortfoert/5600703

    Fra Sverigstan, men man ved endnu ikke, hvad der er sket pigen…

    Kommentar by Martin — 10. juni 2015 @ 11:22

  3. Det var hvad min far sagde til mig vedr gamle hunde!

    Kommentar by Jesper J. — 10. juni 2015 @ 11:23

  4. Det multikulturelle Danmark de Radigale og Asocialdemokraterne har skabt. Jeg siger mange tak til de Radigale for mere kulturberigelse som kunne være brugt til skattelettelser/bedre velfærd http://www.information.dk/telegram/523338

    Kommentar by Daniel — 10. juni 2015 @ 11:35

  5. De tre unge kriminelle gutter som politiet betegner dem, har lige demonstreret over for en Dansker hvor hans grænse går i Danmark, dele af Danmark er ikke tilgængelig for Danskerne og det er også demonstreret over for det såkaldte politi, politikerne i Folketinget fortjener ikke deres løn og pensioner, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 10. juni 2015 @ 11:39

  6. Sverige: 13-årige mistænkt for mord på bonde

    Göteborgspojkar. Hemmahörande i Gbg men boende på ett hem i Varbergstrakten

    http://www.gp.se/nyheter/vastsverige…tanks-for-mord

    Kommentar by Snaphanen — 10. juni 2015 @ 11:50

  7. Nu er tre mand svære at klare for en, men en tommelfingerregel er, at man ikke bør gå ubevæbnet på gaden om natten i KBH.

    Dette skyldes ikke “globalisering”, det skyldes konkret politik og konkrete personer.

    Kommentar by BB — 10. juni 2015 @ 11:53

  8. “har snitsår på armene, ryggen og maven” idiot

    Kommentar by Fritz — 10. juni 2015 @ 12:14

  9. “Så opstår der en diskussion”.

    Manden har vel svaret “Det gør jeg da ikke”, og så er det vel det, som politiet kalder for at “der opstår en diskussion”.

    Kommentar by AN — 10. juni 2015 @ 12:15

  10. Tre med kniv mod éen ubevæbnet – og så taler de om ære og vanære, om respekt og disrespekt og det ene og det andet.

    Håber at svinene bliver fanget og smidt bag lås og slå i lang tid. Principielt set, burde de alle få en tidsubestemt forvaringsdom, da de jo er til fare for deres omgivelser og uden varsel kan angribe tilfældige igen. Det kommer selvfølgelig aldrig til at ske.

    Der kommer heller ikke en ‘idag-er-vi-alle-tilfældige-fodgængere’-Facebookopdatering fra Zenia Stampe, for manden var hverken uskyldig eller et tilfældigt offer. Han kunne jo bare have ladet være med at befinde sig på deres område og udvist krænkende og diskriminatorisk adfærd ved at glo på dem. Tak til de Radikale for at være hovedansvarlig for at lukke menneskeligt affald ind i Danmark gennem årtier.

    Kommentar by Olé — 10. juni 2015 @ 12:39

  11. @10: “Håber at svinene bliver fanget og smidt bag lås og slå i lang tid.”

    Tjah, den ansvarlige for dét er “Sajjad Haider, central efterforskningsleder ved Københavns Politi”. Så her er vel tale om en af de sædvanlige offentligt ansatte rollemodeller.

    Kommentar by AN — 10. juni 2015 @ 13:04

  12. Sjakalerne jager i flok – når de er mange nok.

    Kommentar by bastardo — 10. juni 2015 @ 13:05

  13. I altså de fremmede har vel nok bidraget med så meget spændende til vores land.

    Kommentar by Johnson — 10. juni 2015 @ 13:29

  14. 2# Ja det er frygteligt . Nu må vi se om Svensk politi som sædvanligt ikke kan finde deres eget anus om de så har begge hænder og et spejl til hjælp. Jeg gætter i hvert fald på at det hverken er japanske turister eller islandske odinister der stå bag .

    Kommentar by Rasmus — 10. juni 2015 @ 14:07

  15. Som Jørgen Dragsdahl så profetisk skrev i 1982:

    “Det er en proces, som har betydning for alle i Danmark. Det er sjældent, at hvide danskere oplever problemerne i den forbindelse – endnu.”

    https://undskabenshotel.wordpress.com/

    Mon ofrets mor gik til fredsdemoer i ’82?

    Kommentar by Hans Und — 10. juni 2015 @ 14:27

  16. link… https://undskabenshotel.wordpress.com/2015/06/10/dragsdahls-racismografi-1/

    Kommentar by Hans Und — 10. juni 2015 @ 14:29

  17. @4 Daniel,

    Nå nu du er igang med at takke :) så fyr også lige en tak af til Venstre og de konservastive, for de har lige så stor andel i skylden med at smadre danmark med muslimer og østperkere.

    Og Venstre og de konservastive har tilmed ualmindelig svært ved at skjule deres had til DF., altså lige på nær når DF’s mandater kan bruges til lovliggørelse af gylletanke mm. og vedtagelse af sindssyge love.

    Kommentar by Fritz — 10. juni 2015 @ 15:08

  18. At 17) Fritz

    Nåhh, der er da små tegn på, at Lars Løkke er ved at komme til fornuft, lad os håbe, at det holder også når han har vundet valget.

    Det ser straks mere tvivlsomt ud med Kristian Jensen desværre – men de har måske aftalt at lege ‘good cop, bad cop’?

    Kommentar by bastardo — 10. juni 2015 @ 15:18

  19. @18 bastardo,

    Jeg håber selvfølgelig inderligt at du har ret, men jeg har en mistanke om at V & K vil sige og gøre hvad som helst inden valget for at få klistret en taburet på røven.

    Og min frygt er at V & K’s arme vil roterer hurtigere end en løbsk Vestas vindmølle for at dolke DF i ryggen så snart bare den mindste mulighed opstår.

    Men håber da at du har ret eller DF får de min. 90 mandater der skal til for at få Danmark tilbage til danskerne.

    Kommentar by Fritz — 10. juni 2015 @ 16:35

  20. På denne årstid, hvor muslim-aktiviteten er stor, anbefaler DMI solbriller…

    Kommentar by Voldposten — 10. juni 2015 @ 16:40

  21. ->1.Dave og 3.Jesper J. Min far lærte mig da jeg var lille, at “Du må aldrig kigge en hund i øjnene”. Så vil den bide.

    Jeg har siden regnet med, at det gjaldt alle rovdyr især dem af ulveslægten og selvfølgelig især sjakalerne.

    Derfor ser jeg heller aldrig en muslim i øjnene. Især ikke unge muslimske mænd med jihad klipning.

    Dem går jeg også langt uden om og kører væk fra vejen, hvis jeg ser de kører i bil bag mig.

    Jihad i bakspejlet. Så er det om at komme væk i en fart. Det troede jeg alle vidste er risikabelt?

    Der var engang en sort jihad-BMW med fire 2-3g’er, der forsøgte at køre min kone i grøften! Hun nåede at undvige og bremse og så kørte de storgrinende forbi og kom heldigvis ikke tilbage.

    Sådan er vi vist mange danskere, der lever i dag?

    Vores hænder er bundet på ryggen af Gammeltoft Hansen senior og junior og de andre værnemagere og samarbejds-politikere.

    Kommentar by A-mad — 10. juni 2015 @ 17:57

  22. @ 11: bare fordi strisseren er AEHer er der vel ikke grund til at antage at han ikke passer sit job. Der findes faktisk ok indvandrere mellem alle de brådne kar.

    Kommentar by Olé — 11. juni 2015 @ 08:04

RSS feed for comments on this post.