10. juni 2015

Kolonihavementaliteten spreder sig, siges det: Haveforeningen Biskorup – Abdalla, Aljashme, Ali, Aziz…

Haveforeningen Biskorup er beliggende i umiddelbar nærhed af Vollsmose, og jeg er ikke helt sikker på det lige er ‘kolonihave-mentaliteten’ der spreder sig her i disse år. Til stor glæde for den værdipolitiske venstrefløj, velsagtens. Abdalla, Aljashme, Ali, Aziz…

(H/F Biskorup, 10. juni 2015)

Oploadet Kl. 16:35 af Kim Møller — Direkte link14 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/66849/trackback

14 Comments »

  1. Er kolonihaver ikke fy-fy ifølge Skattepigen? – Det ender vel med kakkelborde og flagstænger, hvis hun ikke prompte kalder stemmekvæget.. øh… tropperne til orden!

    Kommentar by Voldposten — 10. juni 2015 @ 16:46

  2. Det er smukt. Hvis det ikke var for det grønne og H/F skiltet, ville jeg have troet billedet var fra Mellemøsten.

    Kommentar by M.P. — 10. juni 2015 @ 17:31

  3. Hører meget P1, men har ikke hørt om dette endnu, så en udsendelse om denne “fantastiske vilje til integration”, må være lige på trapperne.

    Kommentar by Britta Due Andersen — 10. juni 2015 @ 17:32

  4. Besættelse af endnu et område i Odense SØ. Man kan vel kalde det et back up area til kampen i parkerne, dersom Vollsmose skulle omringes af vantro.
    Spredning af tropperne.

    Kommentar by Iznogut — 10. juni 2015 @ 17:56

  5. Nåh ja, det er velkendt at mange kolonihaver landet over er totalt islamiseret og haveregler om havehold, hækklipning og beboelse og den slags er blevet en by i Rusland.. eller Mellemøsten velsagtens.

    Kommentar by Flaskeposten — 10. juni 2015 @ 18:04

  6. Går forbi en haveforening ved Kokkedal station hver dag…..dem der går rundt der ligner også nogle, der har ligget en time eller to for længe i det lokale solarium :-)

    Kommentar by kent — 10. juni 2015 @ 18:09

  7. Endnu et sted, at gemme våben, narko, tyvekoster og illegale.
    Ren kolonihave idyl…

    Kommentar by Polka Charlie — 10. juni 2015 @ 18:25

  8. Haveforeningen ligger lige ved Vollsmose. Det er da vel i orden at interesserede med udenlandsk baggrund investerer kræfter og interesse i noget så dansk som en kolonihave? Når de selv betaler.

    Selv om jeg ikke er meget for muhamedanere, synes jeg ikke, at dette er et dårligt tegn.

    Kommentar by bastardo — 10. juni 2015 @ 18:31

  9. Det der er forbeholdt Dansk Folkeparti.

    Biskorup er ligner et hjemsted for “postkasse-firmaer” der kører lyssky forretninger.

    Kommentar by k.m. — 10. juni 2015 @ 18:43

  10. > Kommentar by bastardo — 10. juni 2015 @ 18:31

    Problemet er vel nærmere, at de presser danskerne ud. Men det er et gæt.

    Kommentar by Polka Charlie — 10. juni 2015 @ 18:54

  11. Korrektion af #7
    Første linie skal forstås sådan, at kolonihave fænomenet er et dansk særpræg, som jeg ikke tror arabere har tænkt sig at kopiere

    Kommentar by k.m. — 10. juni 2015 @ 19:00

  12. Hva faén, nu kan jeg ikke engang holde styr på mine kommentarer

    #10 er selvfølgelig til #9

    Kommentar by k.m. — 10. juni 2015 @ 19:04

  13. Gad vide om der har været en naturlig “white flight”, eller om de “hvide” bare langsomt er blevet chikaneret ud…? Eller har kommunen finansieret den kolonihave…???

    Ingen kvaler, du betaler… :-)

    Kommentar by ny kommentator — 10. juni 2015 @ 21:38

  14. Det er ikke så nyt igen, kan huske da jeg cyklede mellem Hundige og Taastrup for godt og knap 8 år siden at ved udkanten af Hundige og Ishøj ved motorvejen ligger der nogle grunde med små kolonihave skure/huse med haver til og der stod en hel del ældre muslimer og havde deres sædvanlige diskussioner eller debatter, hvad de nu snakker om.. Virkede mere som et sted hvor de kunne være i fred for konerne og børnene som overrender ghettoerne når solen står højt oppe.

    Vil give et skud på det var fra den 1. generation, dem som ignorere os totalt og slet ikke snakker dansk men har levet her længst tid. Samme typer som har sørget for at den 2. generation heller ikke kunne integrere sig fordi de slet ikke opdrager dem ansvarligt. Og tør sgu næsten også vædde på at de heller ikke har løftet en finger nogensinde på det danske arbejdsmarked, så det må vel være skatteyderne der betaler på den ene eller anden måde.

    Kommentar by Kim — 11. juni 2015 @ 02:26

RSS feed for comments on this post.