12. juni 2015

“… hvis de vil undgå ballade så skal de kigge ned i jorden, når de går forbi… indvandrer-drenge.”

I Politiken konkluderer studerende Tarek Hussein at weekendens gravskænderi på Den Muslimske Gravplads i Brøndby var “det værste angreb på danske muslimer i mands minde”. Hvis det værste angreb på muslimer er en hærværksepisode, så står det ikke helt så skidt til. Et par dage senere angreb to arabere og en somalier en 21-årig mand med en kniv, efter foranledende ‘øjenkontakt’. Naser Khader kommenterer historien på Facebook.

“Jeg har en ven med dansk baggrund i København. Han har en teenagesøn. Når sønnen og hans venner går på gaden om aftenen møder de ofte grupper af truende og aggressive unge indvandrere. Indvandrer-drengene provokerer dem, råber efter dem og truer dem. Min vens søn og hans venner har fundet ud af, at hvis de kigger ned i jorden, når de går forbi en flok indvandrer-drenge, så sker der ikke noget, for så viser de respekt for indvandrerne. Hvis de derimod kigger dem i øjnene er der ballade i luften. De har fået det gode råd af en af deres venligtsindede indvandrer-venner, at hvis de vil undgå ballade så skal de kigge ned i jorden, når de går forbi en gruppe af indvandrer-drenge. Er det her vi er nået til i Danmark? At vores børn skal kigge ned i jorden, når de møder indvandrer-drenge ellers får de tæsk eller bliver stukket ned? Det er ikke første gang jeg hører om fænomenet. Det er åbenbart udbredt. Hvem har svigtet? Hvad skal vi gøre ved det – ud over at styrke den demokratiske og kulturelle integration?”

Oploadet Kl. 06:24 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/66881/trackback

27 Comments »

  1. Kim Møller hvad er årsagen til at nogle artikler der er kommentarerne slået fra så som den her? http://www.uriasposten.net/archives/66876

    Kommentar by Daniel — 12. juni 2015 @ 06:53

  2. Det er fikset nu. WordPress bruger java til den slags, og nogle gange kører det så langsomt, at når jeg trykker på opload-knappen er afkrydsningsboksene ikke opdateret med det automatiserede kryds der tilføjer kommentarfunktionen.

    Kommentar by Kim Møller — 12. juni 2015 @ 07:18

  3. Stort set alle har svigtet!

    Kommentar by Robert R — 12. juni 2015 @ 07:34

  4. Styrke den demokratiske og kulturelle integration? Uden at måtte se dem i øjnene?

    Allan og Mo og hele deres slæng af skimlede kældermennesker har svigtet, det er 1400 år siden, og vi kan ikke gøre noget ved det.

    Kommentar by bastardo — 12. juni 2015 @ 07:38

  5. Al respekt til kebabteknikerne.

    Kommentar by Gabriel — 12. juni 2015 @ 07:41

  6. Stort set alle har svigtet!

    Kommentar by Robert R — 12. juni 2015 @ 07:34

    JA, ISÆR DANSKE VÆLGERE, de har været for skræmte til at forsøge at dæmme op for udviklingen.

    Skridtet frem til at stirre i jorden er en naturlig forlængelse

    Kommentar by tavsen — 12. juni 2015 @ 08:33

  7. De islamofile der har stået for muhammedanerimporten vidste udemærket, at det her ville blive resultatet (og anal-voldtægter af 10 årige).

    Det vi kan se er blot det ønskede resultat.

    Kommentar by Hans Und — 12. juni 2015 @ 08:37

  8. Denne lærdom om at kigge ned i jorden ligger fint i forlængelse af dét, “sig det til en voksen”-generationen har med sig fra skolen. Disse årgange vil søge forlig. Og når vi vil fortælle dem om “en anden tid”, de ikke har nogen som helst erindring om, vil de reagere vredt og affærdigende. Vi vil få al generationens afmagt og frustration at føle, for de tør ikke vende den mod tyrannerne. Og hvis vi giver udtryk for at føle det, de føler, men ikke tør føle – så vil de hade os!

    De muslimske unge mænd, som vi her taler om, har søstre, der bærer tørklæde og er “reserveret” til senere brug. I mellemtiden skal de unge mænd/drenge have afløb for deres hjemløse seksualitet, og det skal danske piger give dem. Det er forklaringen på dominansadfærden overfor danske unge mænd.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 12. juni 2015 @ 08:48

  9. Hvem har svigtet ?? Folketinget . Sværere er det ikke .

    Kommentar by Pk — 12. juni 2015 @ 08:59

  10. Gid det var så vel, for så kunne det rettes den 18.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 12. juni 2015 @ 09:10

  11. Ja, det er ikke nemt, at være dhimmie.

    Kommentar by Morbus Behcet — 12. juni 2015 @ 09:21

  12. Det er jo ikke noget nyt overhovedet!
    Det har været sådan siden de blev mange nok, omkring start 1990’erne så vidt jeg husker!

    Har dog personligt erfaret at hvis man ignorerer flokken og går direkte i kødet på førerhunden med et blik der viser “jeg ryger lige i struben på dig som den første”, så kan man klare frisag, har selv klaret den 3-4 gange på den måde!

    Kommentar by Jesper J. — 12. juni 2015 @ 09:36

  13. Jeg har også hørt om det med at ‘kigge i jorden’ før. Så det kan ikke afvises, at der er noget om snakken.

    Kommentar by Polka Charlie — 12. juni 2015 @ 09:40

  14. “Hvad skal vi gøre ved det – ud over at styrke den demokratiske og kulturelle integration?”
    Vi skal naturligvis se at få skaffet os af med muslimer.

    Kommentar by Nielsen — 12. juni 2015 @ 10:01

  15. -Aldrig haft nogle problemer. Men jeg nærmer mig jo også de 2m og 100 kg. OG er mentalt rigget til at tænde af hvis der er nogen der så meget som lægger en finger på mig. OG løbende orienterer mig om hvilke §4, stk. 6 der ligger indenfor løbeafstand.

    Hvad de små, ældre, og svagelige angår, er jeg bange for at sjakalerne desværre har frit slag. Endnu.

    Kommentar by again — 12. juni 2015 @ 12:58

  16. Den er god nok, hvis du vil undgå perker flokken bedst muligt så undgå øjenkontakten med dem. Og ignorer første og anden gang de prøver at konfrontere, tredje gang skal man virke overrasket og lade være med at vise sig op, så føler de hurtigt de spilder tiden og lader dig være med nogle dumsmarte kommentarer. Men vær parat på en meget ubehagelig oplevelse, for mens du bliver konfronteret så trykker de på knapperne ved at passe dig op, rage i dine lommer og skubbe dig rundt og tilnærme vores mødre.

    Faktum er at de søger efter problemer, hvis du viser bare en lille smule modstand mod dem så har de fundet en grund til at ødelægge dig fysisk. Hav altid i bagtanken at en eller flere af dem bære på en kniv og i tumulten under et slagsmål vil en af dem på sidelinjen så komme hen og stikke dig, det er aftalt på forhånd for at gøre tingene sværere for politiet at komme til bunds i sagerne, de er sløsede nok i forvejen.

    Vi skal have deporteret det afskum ud af landet og kan det ikke lade sig gøre, så få dem da fjernet permanent om man så skal gå uden om bogen. Hvis vi lader det passivt gro til igen så skal vi nok vænne os til at indskrænke arealerne hvor vores børn færdes og under konstant opsyn, vores teenagere vil ikke have mulighed for at gå i byen uden at have i tankerne at de kan blive stukket ned eller blive arret for livet.

    Vi skal tage vores land tilbage og få rejst Dannebrog igen, jeg har fandme hjemve.

    Kommentar by Kim — 12. juni 2015 @ 13:43

  17. Konsekvensen må vel være, at vi danskere bliver nødt til at gå og kigge ned i jorden hele tiden. Men så risikerer vi jo at ramle ind i alt muligt, en muslim, f.eks., og så er fanden da rigtig løs.

    Det er dælme ikke nemt at gebærde sig i disse tider. Uanset hvad vi gør,er det galt.

    Kommentar by Mogens Justesen — 12. juni 2015 @ 14:10

  18. Ja, jungleloven – sæt jer ind i den. Kigger dem nu tit i øjnene og de tør ikke kigge igen. Men det er sket, det var ved udvikle sig uheldigt et par gange.

    Men respektér endelig jungleloven, vinder de en fight og ryger i fængsel er de ligeglade. Vinder man selv en fight med den vold, det nu kræver, så ryger man selv i fængsel, får ødelagt ens fremtid og økonomi.

    Rent lose/lose, så kig på jorden. Eller bedre – bare vær ligeglad og kold i røven, ligegyldig og se dem som luft.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 12. juni 2015 @ 14:36

  19. Om 10-15 år når de her indvandrerdrenge er fortvivlede over, hvordan deres tilværelse har formet sig – og jævnaldrende muslimaer er tilbageholdende mht. at skulle stifte familie med dem – så vil der stadig blive kigget væk. Sådan er det jo.

    Kommentar by BE — 12. juni 2015 @ 14:43

  20. Igen et symptom på Nazislam. Når untermenschene i lejrene gik forbi et overmenneske kunne øjenkontakt koste en øjeblikkelig kugle i panden, det var forbudt.

    En dag ved appellen skriger en SS-mand en häfling ind i ansigtet:
    “Kig på mig jødesvin!”
    Fangen er nu i et dilemma. Hvis han adlyder,overtræder han et tabu. Hvis han ikke gør det, er det lydighedsnægtelse.
    SS-mander skriger videre:
    “Mit ene øje er et glasøje. Hvis du kan sige mig hvilket, får du lov at leve!”
    Fangen siger:
    “Højre øje er af glas herr Offizier.”
    SS-manden udbryder ærgreligt:
    “hvordan ved du det?”
    Fangen svarer:
    “Det har sådan et venligt glimt!”

    Kommentar by hodja — 12. juni 2015 @ 15:24

  21. Det er måske det vigtigste Naser Khader har sagt og skrevet, vi er pludselig blevet bange og underdagnige! Men er det ikke vores land?

    Kommentar by Robert R — 12. juni 2015 @ 15:24

  22. “Vi skal have deporteret det afskum ud af landet og kan det ikke lade sig gøre, så få dem da fjernet permanent om man så skal gå uden om bogen. Hvis vi lader det passivt gro til igen så skal vi nok vænne os til at indskrænke arealerne hvor vores børn færdes og under konstant opsyn, vores teenagere vil ikke have mulighed for at gå i byen uden at have i tankerne at de kan blive stukket ned eller blive arret for livet.

    Vi skal tage vores land tilbage og få rejst Dannebrog igen, jeg har fandme hjemve.”

    Alt er rigtigt. Særligt det med at fjerne dem permanent. Vi skal have Danmark tilbage.

    Kommentar by Machiavelli — 12. juni 2015 @ 16:36

  23. Send lortet ud…
    33 kriminelle forhold…
    http://ekstrabladet.dk/112/skyldig-koerte-19-aarig-kvinde-ned-med-vilje/5605199

    Kommentar by jp — 12. juni 2015 @ 18:32

  24. Hodja: “Når untermenschene i lejrene gik forbi et overmenneske kunne øjenkontakt koste en øjeblikkelig kugle i panden, det var forbudt.”

    Ja, især hvis SS’erens konen manglede lampeskærme til den fine stue ikke? Det er propaganda og fantasihistorier at dette skulle have været daglig kost. Flere tyske lejrkommandanter blev strafforfulgt for overgreb mod fangerne, to blev henrettet for det. Soldater som blev grebet i voldtægt blev henrettet, modsat den russiske hær og den amerikanske hær, hvor især sorte rekrutter gjorde sig bemærket i en grad at man mange steder i Frankrig ikke fejrer D-day.

    Se i øvrigt denne video med den 86 årig tyske Ursula Haverbeck, som kan fortælle lidt løst og fast om historien. Hun citerer blandt andet fra nyligt fundne bøger med officielle ordrer omkring politikken i kz-lejrene.

    Banebrydende interview som blev vist på tyske NDR tidligere i år. Det er aldrig set før i Tyskland at nogen fik lov til at sætte spørgsmålstegn ved den officielle historieskrivning. Den 86 årige modige tyske dame er nu sigtet og risikerer fem års fængsel.

    Ursula Haverbeck: The Panorama Interview, with English Subtitles

    Gå ikke glip af dette enestående interview med en på alle måder enestående kvinde…

    Kommentar by Balder — 12. juni 2015 @ 18:49

  25. Tak Balder det lyder spændende.

    Kommentar by Machiavelli — 13. juni 2015 @ 08:24

  26. “Hvem har svigtet”, spørger Khader. Bøv! It’s islam, dummie! Ikke noget nyt fænomen, og hvorfor skal muslimer altid have særundervisning, ekstra ‘indsats’ osv osv!? Hvorfor, Khader?? Ingen andre befolkningsgrupper kræver så meget særbehandling!!! Ingen kineser overfalder andre befolkningsgrupper pga. øjenkontakt!

    Allerede i begyndelsen af halvfemserne husker jeg, hvordan politiet fortalte, at indvandrere kunne finde på at overfalde og stikke danskere, fordi danskerne havde ‘kastet onde øjne efter dem’, som indvandrerne sagde. Det er jo blot overherrementaliteten, der gør sig gældende, og en god portion stupiditet og ondskab; alt sammen i islams rette ‘ånd’.

    UD med muslimerne! De hører ikke hjemme i civilisationen!

    Kommentar by Dhimmi — 14. juni 2015 @ 14:22

  27. Se lige denne artikel, hvor en nervøs udlænding spørger på et forum om det med øjenkontakt! En muslim ved navn ‘Jihad’ – meget passende – svarer: “You have to avoid not only eye contact, but lower your gaze”. Det er godt nok ift. kvinder, men der er et eller andet med muslimer og blik fra de ‘vantro’. Hvad hulen er det for en syg kultur, vi tager ind?!

    http://islam.stackexchange.com/questions/18248/how-to-positively-and-politely-avoid-eye-contact-with-the-opposite-sex-in-non-mu

    Kommentar by Dhimmi — 14. juni 2015 @ 14:34

RSS feed for comments on this post.