27. marts 2009

Moderate Amr Khaled: En dag bliver vi mange nok (farvel ytringsfrihed)

Amr Khaled var primus motor for dialogkonferencen i Politikens Hus for tre år siden. Uriaspostens udsendte beskrev ham som “ikke-ekstremistisk”. På modsatte side var blandt andre Jørgen Bæk Simonsen.

DR betegnede ham som ‘indflydelsesrig’ prædikant, med “særdeles gode forbindelser til en række andre fremtrædende islamiske lærde”, og pointerede at han nød “stor popularitet blandt millioner af især unge muslimer”.

Memri har et interessant interview med Amr Khaled, sakset fra egyptisk Dream 2 d. 10. maj 2008. Her forklarer han, at ytringsfrihed er Vestens Koran, og det skal man respektere – indtil muslimerne bliver mange nok.

Oploadet Kl. 05:18 af Kim Møller — Direkte link47 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6689/trackback

47 Comments »

  1. Hvor er der en rocker med en 9 mm. når man behøver dem.. (sic)

    Kommentar by Mike Olsen..(Onion).. — 27. marts 2009 @ 08:10

  2. Ja det bliver en blodig, forfærdelig, uhyggelig og meget voldsom KRIG, men hvor bliver det godt bagefter.

    Kommentar by M16 — 27. marts 2009 @ 08:11

  3. Hvad “flygtninge” angår så er der her en 1986-forklaring af Glistrup på begrebet “flygtning”:

    http://fremskridtdk.wordpress.com/2008/09/15/mig-er-politisk-flygtning/

    Husk: En fremmed er en ven du endnu ikke har mødt!

    Kommentar by Karsten Lund — 27. marts 2009 @ 08:43

  4. Her siger de såkaldte moderate muslimer én ting, bland egne noget helt andet… Europa er udsat for historiens største bedrag samt selvbedrag, godt hjulpet af forræderiske Europæiske kultur-radikale. Dette er intet nyt, det har stået på i omkring 40 år, men alle advarelser og deres ophavsmænd (og kvinder) er fra dag 1 blevet overhørt, forhånet og latterliggjort.
    Hvorfor er det så svært at forstå hvor galt det efterhånden er, når det i virkeligheden er så tydeligt? At forstå hvor tæt vi er på selvudslettelse af vores demokrati, kultur og frihed – muslimerne, med hjælp fra demografien har al tid i verden, vi Europæere har kun omkring 20 år inden katastrofen for alvor indtræder – hvis overhovedet så lang tid.
    Vores børn kommer for alvor til at betale prisen.

    Kommentar by Jacob Andersen — 27. marts 2009 @ 08:44

  5. My god… sidder han der med åbne øjne og dyrker hadet … ligner en der snakker om madopskrifter, men lukker den værste propagandasnak ud… Vi kender slet ikke Muhammed, siger han. Hvem han var. – Og hvad så? Vi er ikke muslimer.

    Kommentar by Joiker — 27. marts 2009 @ 08:51

  6. Det er ikke bare had han dyrker men også en herrefolks mentalitet som ingen gang har på jorden. Lad os da imødegå hans argumenter med objektivitet.

    Objektivt set vil det scenario han beskriver ikke blive accepteret af den indfødte Europæiske befolkning !

    Han kender slet ikke den Europæiske befolkning ;)

    Kommentar by Santor — 27. marts 2009 @ 09:39

  7. Demografien er selvsagt et kæmpeproblem for de, der sværger til ytringsfrihed og demokrati.

    Kommentar by Snail — 27. marts 2009 @ 09:41

  8. Han er i stand til at bevise lige så lidt som andre religioner om deres påstande.
    Vil de gennemtvinge deres overtro med væbnet indsats, så skal de møde en væbnet indsats, uanset hvor meget de er opformeret.
    Vi har også den mulighed, at vi kan fjerne alle bistandsudgifter til dem i ét hug, hvad vil de så gøre?
    Endnu har de ikke været i stand til at tjene deres penge selv.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 27. marts 2009 @ 10:36

  9. 6.Snail

    Ja, men prøv om du kan få de Gode Mennesker til at forstå dette!

    Desværre har vi ikke mindre indvandring fra de arabisk/islamiske lande at se frem til, men mere takket være de aftaleforhold Europas politikere forlængst har indgået med de arabisk/islamiske Middelhavslande.

    Amr Khaled er kun een af temmelig mange rettroende der siger som han gør – og mener det.

    Og læg mærke til, at muslimer overalt i Vesten stille og roligt ændrer signaler fordi de mener de allerede nu antalsmæssigt er i en position hvor de kan melde klart og tydeligt ud hvad det er de har af planer med de Vestlige lande.

    Ingen tvivl om at landene i Europa efter år 2010 skal forvente en yderligere, og langt større tilvandring end tidligere fra de arabisk-islamiske Middelhavslande.

    Det er ganske utroligt at EF/EU har kunnet komme afsted med at indgå disse aftaleforhold UDEN at de enkelte landes egne politikere har meldt klart ud om disse til deres befolkninger.

    De politikere der var vidende og de som tilsluttede sig disse aftaleforhold skulle drages stil ansvar for at have solgt de europæiske lande og befolkninger til den islamiske verden !

    I forbindelse med at år 2010 hastigt nærmere sig og Euromed træder i kraft har jeg den opfattelse, at vi ikke skal kæmpe for at undgå at venstrefløjen med Sosserne i spidsen får overdraget magten !

    Denne politiske fløj har måske mere end alle andre partier, selvom de heller ikke kan fritages for deres medansvar, hjulpet islamiseringen af Europa frem.

    Lad dem stå ved roret, når konsekvenserne af de forlængst indgående aftaler begynder at vise sig – lad dem skulle klare de problemer som kommer, problemer som givetvis vil vise sig at blive langt, langt værre end dem vi har oplevet indtil dato.

    Jeg har 2 forhåbninger og de er, at delstaterne i USA får dæmmet op for den islamisering som også foregår derovre, samt at de tidligere, stærkt Katolske Østbloklande i Europa kan gøre det samme !

    Håber de holder godt øje med hvad der foregår i Europa og tager deres egne forholdsregler for at undgå det samme overgår dem.

    Skal de gamle Europæiske lande ud af det greb som Islam har om dem, og som strammes mere og mere, er der ingen anden metode tilbage end at slå fra sig .

    Dette er så trist, at det er ubeskriveligt .

    Kommentar by Vivi Andersen — 27. marts 2009 @ 10:52

  10. 7.Falkeøje

    Det er helt rigtigt !

    Specielt er EUs kommende, fra 2010, Partnerlande, de 9 arabisk-islamiske Middelhavslande, sovset dybt ind i en afhængighed af de årlige, mange milliard-store beløb, som EU og USA donerer dem.

    Palaraberne er et godt eksempel af drage frem for en tydeliggørelse af HVOR afhængig disse områder er .

    Vi burde, alle de af os der gør os tanker om islamiseringen af Europa, holde os orienteret om de udgifter EU har i forbindelse med Partnerlandene.

    De er KOLOSSALE, folkens!

    Og jeg er ikke ret meget i tvivl om, at hvis de menige europæiske skatteydere fik kendskab til dette blev de virkelig vrede.

    Det er så horrible summer der puttes i disse lande – og sammenstiller man disse udgifter med mange af de forhold vores egne befolkninger skal eksistere under p.g.a. den statslige, manglende økonomisk formåen ville vreden blive til raseri.

    Samtidig skal vi i de enkelte europæiske lande ofre milliarder af kroner-EUR på den integration af muslimer som ikke virker, har aldrig virket og som heller aldrig kommer til at virke !

    Årsagen til dette kender de, der har beskæftiget sig blot en smule med de islamiske tekster i Koranen,Hadith og Sunnah, udemærket :

    Allah tillader ikke nogen som helst form for integration blandt de Vantro .

    Tværtimod kræver han det modsatte af hans muslimer.

    Så også de milliarder der årligt anvendes på dette håbeløse foretagende er smidt ud.

    Og dette burde vores politikere efterhånden også indse, uagtet disse sandsynligvis for de flestes vedkommende ikke har sat sig ind i hvad Islam drejer sig om og hvad der er kernen, substansen, i Islam.

    De kører på med, at Islam er en religion og derfor skal behandles som sådan.

    Men faktum er, at Islam ikke er en religion, men et politisk system, en ideologi, med et økonomisk-socialt regelsæt, som i sin kerne har en religion.

    Den religiøse side af sagen anvendes af de rettroende som bulldozer, sammen med så mange andre faktorer, men det er den politiske agenda der er den altoverskyggende del i islam.

    Den islamiske historie er historien om en ideologi der næsten uafladeligt har udført Jihad siden MOs dage.

    Og i Europa er den 3. Jihad imod Europæerne igang.

    Fatter ikke politikerne ikke snart begriber dette !

    Kommentar by Vivi Andersen — 27. marts 2009 @ 11:14

  11. det er ikke et spørgsmål og muslim eller ikke muslim, det er et spørgsmål om rig og fattig, og de rige har importeret en ny underklasse, som ikke stiller så store løn krav, og hvis de rige stille og roligt kan få udavlet de dyre “slaver” (danskerne) og få dem udskiftet med en billigere model (muslimerne) så er det fint, de rige er pisse ligeglade med om den billige model har nogle få ubetydlige bivirkninger så som, mord, svindel, forældede æresbegreber, kønsopdeling, og religiøs topstyring, det vi ender med er nogle zoner hvor de rige bor i reservater omgivet af murer og hegn og uden for dem bor der horder af billig arbejdskraft, muslimerne for jo som bekendt 4-5 børn så om 50-100 år vil der være så tæt befolket at de tramper hinanden ihjel, til den tid er danskerne forhåbenligt så godt som uddøde så vi ikke skal trækkes igennem det overbefolket og religiøst voldelige helvede europa vil være til den tid, et godt råd til alle, bliv rig så du kan købe dig ud af racemæssige og religiøse problemer

    Kommentar by David — 27. marts 2009 @ 11:18

  12. Vivi
    Jeg nægter at ro på, at det forsvar, jeg engang var en del af, i længden vil affinde sig med de gamle partiers og deres dybt naive politikere.

    Vi var selv i stand til at sige stop i august 1943.
    Vi vil også være i stand til det i vor tid.

    Skulle prisen være en militærregering i en periode, så vil den have min sympati og stemme, indtil dette uvæsen er nedkæmpet.
    Koste, hvad det koste vil.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 27. marts 2009 @ 11:33

  13. Det er jo sør’me godt at han er ikke-ekstremistisk, så kan han på en ikke-ekstremistisk måde forbyde ytringsfriheden, forbyde demokrati, forbyde ligestilling, forbyde frihed og forbyde retsvæsenet. Altsammen meget ikke-ekstremistisk.

    suk !

    Kommentar by Vantroende — 27. marts 2009 @ 11:45

  14. Kim Møller

    Det kunne være interessant at få fulgt op på hvordan det er gået med indfrielsen af de krav som kom frem på Dialogkonferencen i København.

    Forøvrigt takker jeg Al-Suweidan for hans klare og tydelige udlægning af hvad Islam er:

    “Islam (skal)ikke behandles som enhver anden religion, idet den både er et politisk, økonomisk og juridisk system.

    Et system der aldrig har haft nogen sammenstød med hverken videnskab, logikken eller retfærdigheden.”

    Så er det ligesom skåret ud i pap for selv de mest hardcore benægtere af at Islam er en ideologi .

    Kommentar by Vivi Andersen — 27. marts 2009 @ 12:14

  15. Det kan godt være, at jeg sover tungere end så mange andre, men den video er af en eller anden grund mere rystende end noget, jeg har set før.

    Ikke mindst i lyset af dialogkonferencen.

    På et tidspunkt spørges der til, hvad det er der arbejdes for i Europa. Svaret er helt enkelt.

    Næste kapitel i Europæisk idéhistorie.

    Kommentar by Lotte — 27. marts 2009 @ 12:30

  16. Når man ser videoer som denne her eller andre fra MEMRI virker kropssproget altid påfaldende. Manden her ville i vores kultur blive stemplet som loony alene ud fra mimikken, se f. eks. det sidste billede. Det kendetegner disse optagelser hvor man som den største selvfølgelighed sidder og taler om groteske jødiske konspirationer eller om muligheden for at rette giftgasangreb mod amerikanerne. Vanviddet er normalitet dernede.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 27. marts 2009 @ 12:38

  17. 12 Falkeøje:
    Jeg er helt enig med dig – på et tidspunkt, når magthaverne fejler og nægter at høre på egen befolkning, vil gode borgere vågne op til dåd – hvilket er den helt uundgåelige konsekvens af årtiers forfejlet politik, og det hele symboliken med Holger Danske drejer sig om. Det skete som nævnt sidst for alvor tilbage i 43, og det er allerede ved at ske igen. Indtil videre kalder man det er bandekrig om hashmarkedet, hvilket er fuldt ud forfejlet. Alle disse unge der melder sig til kamp får ikke en krone af nævnte hashmarked alligevel, og kæmper af helt andre grunde. Desuden er tilmeldinger til HJ.Værnet eksploderet den seneste tid, og jeg kender personligt 2 der har meldt sig ind med udelukkende den begrundelse at det er for at være beredt, når det bryder løs – begge er mænd midt i 40´erne som for bare et år siden aldrig havde drømt om at melde sig til HJV. Jeg mener også at kunne huske at den første politimand, eller var det politiker, allerede har sagt at man frygter at den nuværende situation breder til racekrig. Det vil jeg nu ikke kalde det, men en kulturkrig er vel ikke meget skudt forbi. En holdningsændring er under vejs, og Holger Danske sover ikke så tungt som han har gjort det i lange tider. Jeg kunne levende forestille mig, at i hele EU vil det være Danskerne der først siger fra, spørgsmålet er så om det vil sprede sig til resten af Europa. Jeg ser hellere dagen komme i dag end i morgen – så mine børn ikke skal tage kampen for os…

    Kommentar by Jacob Andersen — 27. marts 2009 @ 12:55

  18. Undskyld mig, men ville jeg ikke blive anklaget for racisme hvis jeg sad og sagde de samme ting, altså som en advarsels mod hvad muslimerne ønsker?

    Det er jo sjovt at selv urias kan blive snydt, fordi han spiller på “dialog” bølgen, når han er i DK, men heldigvis er muslimer jo ALTID muslimer når de ikke tror kuffar lytter.

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 27. marts 2009 @ 13:02

  19. #17 “Desuden er tilmeldinger til HJ.Værnet eksploderet den seneste tid”
    Hjv er bare ikke mere det, som var idéen fra starten: I dag bekæmpe man forurening, man lære at beskytte VIP-personer ! og man spiller klovn i Afghanistan. Hvad fanden har det med “Hjemme”værn at gøre !!!

    Kommentar by M16 — 27. marts 2009 @ 13:52

  20. Rolig nu, det skal nk blive godt – en lys fremtid venter alle (der ikke får hovedet kappet af). Lyt vare til ham her:

    Næstformanden for ”Islamisk Råd” i Sverige Mahmoud Aldebe og imamen Abd al Haqq Kielan mødtes med lokale ledere af Svenska Kyrkan. De uddelte ved den lejlighed et skrift , hvori de redegjorde for deres tanker og planer med det svenske samfund, når de blev tilstrækkeligt mange. ”Den islamiske statsform er den svenske langt overlegen, eftersom den er Allahs eget politiske system baseret på åndelige og moralske grundsætninger efter guddommelige forskrifter. Alle ikke-muslimer er velkomne til at leve i det (fremtidige) islamiske Sverige, når de følger Allahs lov shariaen.” (”Världen i dag” 15.2.2002).

    Ikke også – den islamiske statsform er langt overlegen, så tag det helt rolig. Tænk på Pakistan, Sudan, Saudi og Somalie – og glæd jer.
    Ytringsfriheden bliver amputderet i Geneve om en måned. Hu, hej hvor det går.

    Kommentar by Als — 27. marts 2009 @ 13:57

  21. Amr Khaled repræsenterer Allahs sag, og han ser de fødedygtige muslimske kvinder med hijab (slør)som et af de vigtigste redskaber i den sags tjeneste:
    “Allah wants Islam to exist throughout life, all over the earth not only inside mosques, but outside of them as well…Therefore, we want good Muslim role models to walk in the streets. Then people will be reminded of Islam while they are in the streets and they will remember Allah every minute, every second… Men were given the Friday Congregational Prayer (Jumu’a) and fighting for the sake of Allah and women were ordered to wear hijab; to put it on, walk in the streets, and through it she would remind people of Allah without speaking…
    http://www.amrkhaled.net/articles/articles539.html

    Kommentar by Niels P. — 27. marts 2009 @ 14:30

  22. Politikerne har handlet hen over hovedet på det danske folk, da de fyldte landet med muslimer.
    Det kan og skal det danske folk ikke tilgive politikerne.

    Modstanden vil bryde ud.
    Om den tager form som en militæropstand, hvad jeg håber, eller den vil tage form som en modstandskamp, efter samme recept som under krigen, vides ikke.
    Ét er sikkert, det danske folk vil ikke acceptere at blive behandlet så nedladende uden at gå til modstand.
    Det er vore efterkommeres land, det gælder.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 27. marts 2009 @ 15:23

  23. “Kommentar af falkeøje — fredag 27. marts 2009 : Modstanden vil bryde ud.
    Om den tager form som en militæropstand, hvad jeg håber, eller den vil tage form som en modstandskamp, efter samme recept som under krigen, vides ikke.”

    Det var de røde der startede modstandskampen under krigen. De andre var sgu for magelige til noget som helst..
    Sådan er det stadig.

    Kommentar by Torben — 27. marts 2009 @ 16:08

  24. Den hellige mand konstaterer jo bare og udmelder sin politik – dem og os – og den eneste der stort set tager den konstatering og religiøse og politiske magtdemonstration alvorligt og ser den i et fremtidsperspektiv er Wilders. Wilders der vel for nogen er meget bekvemt lagt for politisk og menneskeligt had og nu skal for retten i Holland, fordi han vil begrænse antallet af indvandrere i Europa. De har godt nok fået meget magt i Europa allerede, nogle af koran-tilhængerne. Meget kan man sige, men en del koran-tilhængere er fænomenale til at bruge oldgammel macho religion som politisk redskab. De tonser af sted i fuld fart. Religion har fået en helt ny (og gammeltestamentlig) betydning her i Vesten efter at islam-tilhængere og medfølgende særrettigheder og -krav er blevet så mange og magtfulde i Europa.

    Men som en kvindelig præst har sagt: Der er ikke noget så skamfuldt som et folk der ikke forsvarer sig.

    Kommentar by Janne — 27. marts 2009 @ 16:22

  25. 21

    Niels P.

    “fighting for the sake of Allah and women were ordered to wear hijab; to put it on, walk in the streets, and through it she would remind people of Allah without speaking…”

    Det er ingen nyhed.

    Kommentar by Janne — 27. marts 2009 @ 16:25

  26. Hvad vil alle disse muslimer da leve af når de bliver en majoritet? Jeg gider ikke at være med til at forsørge dem! Så hellere ende i rendestenen i Rio, eller sådan noget.

    Det kan være Villy S har en smart løsning…

    Kommentar by fuck'em — 27. marts 2009 @ 16:49

  27. Her er en Trailer til en tysk “Fitna Film”, som skal vises helt om tirsdag:
    http://www.pi-news.net/2009/03/exklusiv-auf-pi-trailer-zum-deutschen-fitna/

    Kommentar by Jutta starke — 27. marts 2009 @ 17:15

  28. #23.
    Du har ikke lært nok om modstandskampen, når du mener, at de røde var i front.
    De var med, men ikke i front.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 27. marts 2009 @ 17:15

  29. De røde var en god hjælp, men også et problem for den danske modstandsbevægelse.
    Man frygtede, at de ville lave et kommunistisk kup efter krigen, og det satte samarbejdet ind i nogle meget faste rammer.
    Man ville ikke tages “på sengen”.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 27. marts 2009 @ 18:54

  30. De røde var sørme dygtige folk, men var de ikke lidt sent ude af starthullerne….. nåh jo Stalin skulle jo lige blive uvenner med Hitler, før kommunisterne blev frihedskæmpere

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 27. marts 2009 @ 20:27

  31. “Demografien bestemmer et lands skæbne.”

    Vores i Danmark blev endeligt bestemt, da vi i 1973 tillod “fri abort”. Siden har vi gennemsnitligt dræbt 20.000 ufødte danskere aarligt, medens vi i samme tidsrum har tilladt omkring samme antal hovedsageligt uintegrebare muslimser at indvandre.

    Saa naar araberen siger: “Vi formerer os, medens europæerne ikke længere har børn og derfor vil vi vinde”, har han ret.
    Men selv uden den muslimske indvandring, var vi paa en selvdestruerende kurs med vores lave fødetal.

    Saa idag at tale om borgerkrig med vores feminiserede, ja næsten kønsløse faa unge er latterligt. Det kan højst blive en kortvarig krig mellem nogle faa brave gamle mænd mod en manngfoldig, livskraftig fjende.

    Vi kan skælde ud og brokke os medens mørket sænker sig. Men ikke mere end det. Spiren til vores egen civilisations destruering,blev lagt for længe siden.

    Kommentar by Marius — 27. marts 2009 @ 21:32

  32. man krummer tæer over den skide islamo-fascist. Men som nr. 23 også pointerer; når parasitten islam har suget civilisationen ud af Europa, hvor vil den så forsøge at slå ned, som den insektsværm religionen er? Mon ikke de fleste andre dele af verden vil betakke sig.

    Kommentar by EAM — 27. marts 2009 @ 21:55

  33. #31.Marius
    Du har ret, kvindefrigørelsen har en stor skyld i den situation vi er i nu.
    Ansvaret blev også forflygtiget.
    Vi har gjort fejl, der er utilgivelige.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 27. marts 2009 @ 22:26

  34. Den islamiske strategi; En insiders rapport

    Jeg er født og opvokset som muslim. Hele min familie er stadig muslimsk. Jeg kender hver en genetisk kode af det muslimske. Jeg kender den islamiske hjerne. Jeg lever og ånder med dem. Jeg er en insider.

    Jeg forlod Islam, da jeg forstod, at Islam er en syg og ond religion. Følgende er den islamiske besked til Vesten:

    Til de vantro i Vesten:

    Konstitutionen for den nye islamiske republik af E.U. og U.S.A. er under konstruktion.

    Vi vil bekæmpe de vantro til døden.

    I mellemtiden vil amerikansk lov beskytte os.

    Demokrater og venstreorienterede vil støtte os.

    United Nations Organizations vil legitimere os.

    Council on American-Islamic Relations vil udruge os.

    Vestlige universiteter uddanne os.

    Moskeer vil give os ly.

    OPEC vil finansiere os.

    Koffi Annan vil fremsætte politisk korrekte sympatiske erklæringer for jihadister.

    Vore børn vil immigrere fra Pakistan, Ægypten, Saudi Arabien, Iran og Indonesien, og endog fra Indien til U.S.A. og andre vestlige lande. De vil rejse til Vesten for at få fuldt finansierede uddannelser. Amerika betaler og vil fortsætte med at betale for vore børns udannelser og opfostring i statsfinansierede islamiske skoler.

    Vi vil bruge jeres velfærdssystem. Vore børn vil også sende penge hjem, mens de forbereder Jihad.

    Vi vil udnytte amerikansk venlighed, godtroenhed og medfølelse. Når tiden er kommet, vil vi stikke en kniv i ryggen på dem. Vi vil sige én ting til kameraet, og fortælle vore børn en anden ting. Vi vil give subliminale beskeder til vore børn om at opretholde Islam for enhver pris. Vore børn i Amerika vil altid bekymre sig mere om islamiske interesser end amerikanske interesser.

    Vil lære vore børn islamisk overlegenhed fra de er helt små. Vi vil lære dem ikke at gå på kompromis med de vantro. Når dette først i en tidlig alder er gjort, vil vore børn ikke tøve med at blive martyrer. Vi vil først overtage Europa og derefter U.S.A. Vi har allerede solid grund under fødderne i Storbritannien, Holland, Sverige, Spanien, Italien, Tyskland og nu U.S.A.

    Vore børn vil gifte sig med vestlige i Europa og Amerika. Vi vil infiltrere os i vestlige samfunds komplicerede stof, men stadig når tiden kommer huske Jihad. Hvem er vi?

    Vi er de ”sovende celler”.

    Vi vil opdrage vore børn til kun at være loyale over for Islam og Muhammed. Alt andet er sekundært.

    Når tiden for den virkelige kamp kommer, vil vi holde vore børn op som skjold. Når israelske og amerikanske tropper skyder på os, vil hele verden se på. Forestil dig verdens nyheder: ”Muslimske babyer dør grundet vantro”.

    Vi ved, at CNN sender live. Al-Jazeera vil hælde benzin på bålet. Nyhederne vil spredes som en løbeild: ”Amerikanerne dræber 6 babyer, 10 babyer”. ”Jøder dræber to kvinder”.

    Hold jeres atomvåben i jeres udstillingsmontrer. Hold jeres fly eller højteknologiske våben i jeres showrooms. I kan ikke bruge dem mod os grundet jeres egne høje moralske standarder. Vi vil udnytte jeres høje moralske standarder og bruge dem mod jer. Vi vil ikke tøve med at bruge vore børn som selvmordsbomber mod jer.

    Visualisér nyhederne verden over…”Muslimsk mor snøfter…græder…Hendes børn er dræbt af jøder og amerikanere, og verden ser på live. Hundredvis af millioner af muslimer verden over koger. De vil marchere gennem Europa. Vi vil bruge vore kvinder til at producere flere babyer, der skal bruges som skjold. Vore babyer er Allah´s gave for Jihad.

    Vesten fabrikerer deres kampvogne på fabrikken. Vi fabrikerer vort militær på naturlig vis ved at producere flere babyer. Det er billigere.

    Foran kameraet:

    Vi vil altid sige: ”Islam er fredens religion”

    Vi vil altid sige: ”Jihad er faktisk indre kamp”

    Moderate muslimer vil sige, at der ikke findes nogen forbindelse mellem Islam og terrorisme, og Vesten vil tro det, fordi Vesten er så godtroende.

    Moderate muslimer over hele verden vil udruge jihadister gennem deres tale om at forsvare Islam.

    Gennem Vesten´s juridiske system vil vi langsomt men sikkert indføre Sharia lov.

    Vi vil tiltage i antal. Vi vil igen fordobles.

    I vil være imponerede, når I møder en moderat muslimsk personlighed. Som jeres nabo, kollega, studerende, lærer, tekniker eller akademiker, kan I endog komme til at lide os. I vil finde os velopdragne, venlige, ydmyge og det vil få jer til at sige: ”Wow, muslimer er gode og fredelige folk”, men vi vil stikke jer i ryggen, når I sover, som vi gjorde den 9/11.

    Der vil komme mere 9/11 i Europa og U.S.A. Vi vil sige: ”Vi støtter ikke terrorisme, men U.S.A. fik hvad de fortjente”.

    Muslimske organisationer som Council on American-Islamic Relations og andre internationale islamiske organisationer vil forenes. Vi vil slå os sammen med venstrefløjen, American Civil Liberties Union, med Koffi Annan og F.N., og om nødvendigt med Frankrig. Spænd sikkerhedsselen. Civilisationernes krig er lige begyndt.

    Vi vil citere Koranen og sige ”Allah-Hu-Akbar” før vi halshugger de vantro, som vi altid har gjort. Vi vil optage det på video, og sende det til alle de vantro. De vil underkaste sig – Islam betyder ”underkastelse”.

    Vi vil bruge jeres egne værdier og venlighed mod jer.

    I er dømt til at tabe.

    Det må være deprimerende, ikke?

    ”Allah-Hu-Akbar”, som vi siger før halshugningen.

    Saudi Arabiens investering på 100 milliarder over tre årtier i 60.000 islamiske skoler over hele den islamiske verden giver nu pote. Mens Vesten havde travlt med at opfinde medicin, forøge levetiden, formindske menneskelige lidelser, afkode det menneskelige genom for en kur mod kræft og mod hjertesygdomme, sende raketter i rummet, opfinde Internet, arbejde på nye love/teorier for menneskerettigheder, udvikle bedre økonomiske modeller for en mere velstående verden, mens American Civil Liberties Union sørger for kontrol over den sunde fornuft, mens amerikansk genialitet tilgodekommer resten af verden, har vi muslimer haft travlt med at producere 200 millioner ud af 1.4 milliarder, gående, talende, ikke-tænkende, Vesten-hadende, præ-programmerede, selvmorderiske, parasitiske terroristroboter. I kan ikke vinde. Ånden er ude af flasken.

    Vi vil bruge amerikansk venlighed, fairhed, medfølelse, ytringsfrihed og ikke-diskriminerende politik imod dem. Vi vil stikke dem i ryggen.

    Hvad vil I gøre? I er fortabte.

    Tim – tidligere muslim

    Kommentar by JH — 28. marts 2009 @ 01:45

  35. Vivi
    Du kan være ganske sikker på ay vore politikere ganske nøje ved hvad der sker, de har bare kapituleret sådan som de gør i enhver krisesituation.
    Tilbage er der kun at opfordre enhver retsindig dansker til at forberede illegaliteten allerede nu.

    Kommentar by Danskeren — 28. marts 2009 @ 02:52

  36. #23 Torben:

    De røde sad på deres flade lige indtil 1943. Nå, måske ikke allesammen, men Holger Danske og mange andre af de første grupper var nu borgerlige.

    Kommentar by Anna Lyttiger — 28. marts 2009 @ 04:23

  37. -> 23
    Så du mener, marius, at løsningen til problemet islam er at fratage kvindernes ret til bestemmelse over egen krop, fratage kvinderenes ret til ligestilling og egen mening og genindføre den kvalmende og kvælende kontrol med kvinders sexliv.

    Kvinder føder børn, det gør mænd ikke og det skal mænde lære at acceptere og ikke blande sig i det valg.

    Kvinder har ALTID foretaget de valg mht. børn eller ej, også i lande med samme vederstyggelig holdning til kvinders selvbestemmelsesret som du gør dig selv til fortaler for og ofte med livet som indsats. Bevares, der findes lande hvor det er lykkes at reducere antallet af frivillige aborter drastisk – lande som saudi arabien, libyien, iran, jordan, oman, iran, iraq, osv osv. Jeg undrer mig over, om du kan du se ligheden? Nok ikke.

    jeg kan ikke se nogen forskel på det kvindesyn som islam gør sig fortaler for og det kvindesyn som du fremlægger. Begge fratager kvinden sin menneskelighed ved at betragte dem som fødselsmaskiner uden ret til at bestemme selv.

    Ligesom jeg vender mig med afsky imod islam, vener jeg mig ogsåmed afsky imod alle forsøg på at fratage halvdelen af menneskene på denne klode den grundlæggende rettighed det er at selv at bestemme over egen krop.

    Ligestilling, selvbestemmelse, frisind, og frihed er anti-stoffer imod islam, og du, marius, går mullah’ernes vej når du støtter fratagelse af disse for kvinder.

    Kommentar by Vantroende — 28. marts 2009 @ 06:57

  38. #34. Tim, JH
    Du er tidligere muslim, siger du.
    Så kender du nok ikke et børnerim, der hedder Konen med Æggene.
    Hun forestillede sig også, hvor magtfuld og rig hun skulle blive.
    Så knejste hun med nakken og tabte alle æggene, som hun bar på hovedet.

    Dine fremtidsvisioner minder en del om hendes, men der dukker altid uforudsete forhindringer op, som kuldkaster alle planer.

    Du skriver, at vore universiteter vil uddanne en masse muslimer.
    Netop blandt muslimerne har forudsætningerne for at gennemføre et universitetsstudium været en mangelvare.
    De mange fætter/kusineægteskaber er ikke fremmende for intelligensen.

    Du siger også, at I vil blive de mange, vi andre de få.
    Det var de betingelser, vi udkæmpede vor modstandskamp 1940/45 på.
    Montgomery kaldte vor modstandskamp: Second to none.
    Enhver aktion vil altid blive mødt med en reaktion, som ingen kender på forhånd.

    Omkring 1988 var der så megen kriminalitet i Indonesien, at der ikke var plads i fængslerne.
    Så oprettede regeringen mordpatruljer og løslod et antal fanger ad gangen, der straks blev skudt.
    Det skabte så megen panik blandt fangerne, at de tryglede om at få lov at blive i fængslet, når man ville løslade dem.
    De vidste, at de blev løsladt til døden.
    Vi kan komme i samme situation.

    Aktioner og reaktioner kan ingen forudsige.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 28. marts 2009 @ 13:42

  39. Opfordring til dhimmierne på SF-Kanalen DDR: Bring denne video fra Memri i DANSK TV.

    Jo før, jo bedre.

    Det sker nok HELLER ikke.

    Sygt

    Kommentar by ramses-2 — 28. marts 2009 @ 21:21

  40. 37: Og der er intet forkert i at vi kun føder 2 børn, det forkerte er at føde flere.

    Det er det som gør gennemsnitsborgeren rig, at der ikke er så mange munde at føde, og det der primært gør den fattige verden fattig, ingen sammenhæng mellem økonomi og fødsler.

    Hvis der er noget der svækker os, så er det den måde vi tænker på, ikke hvad køn vi har, og forskellen mellem mand og kvinde hvad angår fornuft er kun marginal.

    Der er flere superintelligente mænd, end der er superintelligente kvinder. Men mændene fører også i den modsatte ende, der er flere superdumme mænd, end der er superdumme kvinder.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 28. marts 2009 @ 22:28

  41. Uden for emne:

    En veninde har en stalker, en gift tyrkisk muslim hun havde et skjult forhold til. En henvendelse fra politiet satte en stopper for hans fysiske tilnærmelser, men han er aldrig langt væk. Han ringer engang imellem, med hemmeligt nummer, som min veninde aldrig svarer på. Det hensætter hende hver gang i et mindre angstanfald.

    Havde det været en dansk mand ville et polititilhold have været sagen. Men manden har en familie med stærk klanmentalitet. Kvinden er altid den ansvarlige. Så alle mulige æresrelaterede handlinger, som ikke er rare at forestille sig, kan blive følgen af endnu en politihenvendelse, såfremt den ikke kan holdes hemmelig for mandens familie. Men vil den så have effekt?

    Manden selv har gjort det klart at familien ville kunne gribe til voldelige midler hvis deres eksforhold blev kendt. Nu udnytter han denne intimidering til at forfølge hende. Diskret, men angstprovokerende.

    Hvad skal man gøre? Jeg kan ikke se nogle retslige redskaber der kan opfange denne trusselskultur. Jeg kan ikke se hvordan man kan frigøre sig fra dette tyranni.

    Et er at kalde det mislykket integration. Forklaringer. Men hvordan håndterer vi det? Hvordan bevarer vi vores frihed i et samfund hvor trusler, dogmatiske forestillinger om moral, og angst, er virkelighed?

    Kommentar by Joiker — 29. marts 2009 @ 16:02

  42. @ falkeøje

    Prøv at læse JHs kommentar én gang til. Han er frafalden muslim. Han fortæller hvordan de, og ikke han, tænker.

    Kommentar by Mallebrok — 29. marts 2009 @ 17:27

  43. […] just sent us this brief note, referring to a post at the Danish blog Uriasposten: As I have explained before, we cannot rely on so-called “moderate Muslims” as most of them are […]

    Pingback by The Advance of Islam and A “Moderate Muslim” Brags About the Muslim Conquest of Europe « Locust blog — 29. marts 2009 @ 18:06

  44. #41 joiker***
    Hvad skal man gøre? Jeg kan ikke se nogle retslige redskaber der kan opfange denne trusselskultur. Jeg kan ikke se hvordan man kan frigøre sig fra dette tyranni.***

    Det er faktisk rimeligt nemt at få aben ned af ryggen og sørge for sin egen sikkerhed, men din feltmadras af en veninde som har fraterniseret med en muslim, ligger son hun har redt.
    Helvede fryser over, førend jeg vil hjælpe sådan en person..

    Kommentar by Mike Olsen..(Onion).. — 29. marts 2009 @ 22:08

  45. 37: “Ligestilling, selvbestemmelse, frisind, og frihed er anti-stoffer imod islam, og du, marius, går mullah’ernes vej når du støtter fratagelse af disse for kvinder”

    Ligestilling er en biologisk fejltagen forstaaelse kønnene. Et uhindret krav paa selvbestemmelse har ledet til uansvarlig benægtelse af fakta ( eks: at abort er drab af liv). Frisind har ledet til umoralske seksuelle normer. Og ubegrænset frihed har ledet til overdreven fokusering paa selv (eks: uvillighed til at prokreere).Disse saakaldte værdiers fortalere har banet vejen for et nedbrud af vores samfund og beredt vejen for Islams endelige overherredømme.

    Saa den “vantroende” skulle nok tænke sig lidt om, før hun begynder at beskylde folk for at gaa mullahernes vej. Ingen har mere end kvindebevægelsen staaet for angreb paa familiestrukturen med disse pseudo-værdier og har derigennem garanteret en endelig disintegrering af samfundet og klargjort det for overtagelse af anden magt.(eks mullaher}

    Kommentar by Marius — 30. marts 2009 @ 18:18

  46. Vivi # 9

    USAs delstater har ingen indflydelse på immigration. Det er ICE (Immigration and Customs Enforcement), der som en del af Federal Government står for den slags.

    Og strømmen af indvandrere fra Latinamerika er nok en del større end indvandringen fra islamiske lande. Og man skal klare sig selv i USA, derfor tager muslimer, der ikke kan det til bistands Europa i stedet for. Latinoerne er lige så formeringsdygtige som muslimer.

    USA er jo en hel del strengere mht. lovovertrædelser. Man kan havne i slammeren for selv fumlegængeri. Hvad det angår, er det blødsødne Europa også mere tillokkende. Ufortoldede varer er ikke lette at skaffe til pakistanske kiosker, og pizzamarkedet er allerede dækket af store kæder som Pizza Hut og Domino. Hvis der er slinger i valsen mht. renlighed og opbevaring af madvarer, kan myndighederne lukke bixen.

    Jeg har aldrig været i en af de muslimske enklaver som f.eks. i Los Angeles og Detroit. Og de giver ikke stof til nyhedsformidlingerne. Her i Syden er der langt mellem muslimer. De eneste i miles omkreds er konvertitter med afrikanske ROOTS.

    Der var dog en af slagsen, der gav islam et noget blakket ry. Desparadoen gik amok og myrdede to tilkaldte politifolk. Det skete her et par kilometer fra, hvor vi bor nu. En off-duty US Marine undrede sig over, at en mand vandrede rundt i sumpen et par hundrede meter fra, hvor vi bor (vi boede ude på en anden ø dengang), og tilkaldte politiet, som tog ham med til slammeren. Konvertitten blev dødsdømt.

    http://www.judicial.state.sc.us/opinions/HTMLFiles/SC/26185.htm

    Og i USA har vi en gæv pige

    http://en.wikipedia.org/wiki/Wafa_Sultan

    Og forhåbentlig hende her

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ayaan_Hirsi_Ali

    Kommentar by Janutte — 31. marts 2009 @ 02:39

  47. […] Fjordman just sent us this brief note, referring to a post at the Danish blog Uriasposten: […]

    Pingback by A “Moderate Muslim” Brags About the Muslim Conquest of Europe | Gates of Vienna — 24. januar 2013 @ 19:51

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper