13. juni 2015

Avis til voldsoffer: “Der er måske nogle, der vil sige, at du… bevidst har provokeret… Har du ikke det?”

En teenagedreng trues og overfaldes fordi han er ærlig omkring sin holdning til Islam, men i journalistens øjne er det tilsyneladende ikke voldsmanden der er problemets kerne. Man græmmes. Fra Dagbladet Holstebro-Struer – DFU’er fik bank på grund af Muhammed-tegning.

I Ole Amstrups verden var det ikke ment som en provokation, da han for nogle måneder siden lagde en Muhammed-tegning op på hjemmesiden ask.com. …

‘Jeg fik hurtigt en trussel på nettet om, at jeg skulle dø,’ fortæller Ole Amstrup… truslen slog han hen. Og siden skete der ikke noget. Ikke før han sidste lørdag var til Sommer.Sound i Anlægget i Holstebro, og hvor det, der skulle have været en sjov eftermiddag med vennerne og god musik, udviklede sig til et par på kassen…

Ud på eftermiddagen bliver han kontaktet af gruppe drenge af anden etnisk baggrund.

‘De er vel en syv-otte stykker. En af dem spørger, om jeg er Ole Amstrup. … han spørger, om vi ikke skal gå op i skoven og snakke videre – og fortæller mig, at jeg har fornærmet profeten Muhammed.’ …

‘Jeg får tildelt en skalle,’ fortæller Ole Amstrup. Senere får han også en knytnæve i ansigtet og får at vide, at han bare skal holde sig fra at gøre grin med profeten.

‘Da jeg i onsdags var en del af Dansk Folkepartis kampagne i gågaden, kommer der en voksen mand hen til mig og fortæller, at han ved, hvad jeg har gjort, og at han nok skal komme efter mig.’

Der er måske nogle, der vil sige, at du ved at lægge tegningen op bevidst har provokeret og bragt dig selv i fare. Har du ikke det?

(Ole Amstrup på Ask.com, 2015)

Diyar Seker: Jeg banker dig din racistiske luderunge, knækker alle dine knogler
Ole Amstrup: Dejligt, du ikke er anonym, så er det meget nemmere at melde dig

[…]

(Anonym): Vent og se når dommedagen kommer, så vil du sige gid jeg havde hørt efter de tosser, der snakkede om Islam og ikke være så klam og dum et menneske. Og jeg sværger du kommer til at fortryde det din hund. Og din familie er der ik til at hjælpe dig. Vent og se Wallah vent og se.

Ole Amstrup: Haha, dommedag så kom og tag mig

Oploadet Kl. 16:34 af Kim Møller — Direkte link37 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/66934/trackback

37 Comments »

  1. Dansk medie/multi kultur anno 2015, lad os forsvare voldshandlinger i profetens navn ,mange danskere er komplette skabs dhimmier.

    Kommentar by Flaskeposten — 13. juni 2015 @ 16:43

  2. Jo før vi får en borgerkrig, jo større chance er der for at vi vinder.

    Kommentar by Aslak — 13. juni 2015 @ 17:08

  3. Aslak — 13. juni 2015 @ 17:08 Ja der skal til at ske noget, medmindre vi skal have en halvmåne i flaget.

    Kommentar by Flaskeposten — 13. juni 2015 @ 17:18

  4. Avis til voldtægtsoffer:

    Der er nok nogle, der vil mene, at du bevidst har provokeret ved at gå med lårkort og åben kavalergang.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 13. juni 2015 @ 17:28

  5. @3 Flaskeposten

    Skal vi allerede have nyt flag igen? Vi har jo lige fået nyt flag, en blå snotklud med stjerner på, nu må det sku stoppe :)

    Kommentar by Fritz — 13. juni 2015 @ 17:31

  6. Åh ja Eu flaget og så i svensker blå med små gule Zionist/kommunist stjerner på , æææævvv!!

    Kommentar by Flaskeposten — 13. juni 2015 @ 17:34

  7. Medlemmerne af Journalistisk Venstreparti er de ypperste af danske dhimmier.
    Jesper Markussen er langt fra undtagelsen.
    Der må være en passende straf til de politikere, der med åbne øjne har påført os denne plage.

    Kommentar by Nielsen — 13. juni 2015 @ 17:59

  8. For mig at se er der mere end beviser nok på at Ole Amstrup er i overhængende fare.

    Politiet bliver nødt til at iværksætte en beskyttelse af ham.

    Funny fact : hans hår minder i den grad om Geert Wilders så måske det er deri SDO sidder og ikke i hvor meget man styrketræner!

    Kommentar by Santor — 13. juni 2015 @ 18:10

  9. Det er lykkedes vores venstre orienterede politikere i vesten at overbevise resten af verden om at vi er nogle være racistiske svin og bør behandles derefter,ellers kan jeg ikke se hvorfor det er gået så galt.

    Kommentar by notty — 13. juni 2015 @ 18:12

  10. Hvem husker ikke interrail en god billig måde at rejse på i europa, findes det mere,ihvert fald er der ingen der snakker om at de skal på interrail mere.

    Kommentar by notty — 13. juni 2015 @ 18:19

  11. Mon ikke tegningen viser muhammeds vrede mod Diyar. K. Westergaards tegning er eminemt.

    Kommentar by Liva — 13. juni 2015 @ 18:46

  12. Det er godt han fik tæsk! Ikke også Per Clausen.

    Kommentar by Johnson — 13. juni 2015 @ 19:22

  13. Han er mere modig end hele den vestlige verdenspresse og samtlige af os der kommenterer her. Ole Amstrup længe leve

    Kommentar by Vestergaard — 13. juni 2015 @ 20:42

  14. Reaktionerne på Kurt Westergaards tegning viser dens sandhed.

    Kommentar by Niels P. — 13. juni 2015 @ 21:16

  15. 13 – Lige præcis

    Kommentar by Johnson — 13. juni 2015 @ 21:40

  16. 1400 års fætter/kusine indavl der fører til analfabetisme og kriminalitet huserer nu i Kongeriget Danmark og de lægger ikke fingre imellem når der udøves vold, den rammer alle der er misfornøjede med profeten, skub ovennævnte i Vesterhavet og forbyd islam i Danmark.
    Et Royalt bryllup i Norden slår alt andet i hele Verden, for Gud, Kongen og Fædrelandet, lad alt andet falde.

    Kommentar by emmagad — 13. juni 2015 @ 22:03

  17. @10 Jo, jeg var skam på Interrail sidste år, det kan man stadig. Var dog nødt til at “zigzagge” lidt fra Bruxelles til Paris, da et privat firma havde fået monopol på den linje, og billetprisen her til var stinkende dyr… (Siger noget om den tid vi lever i)

    Kommentar by Aslak — 13. juni 2015 @ 22:20

  18. >8 Santor
    SDO ? ?

    Kommentar by Nielsen — 13. juni 2015 @ 22:23

  19. Endnu et bevis på at Geert Wilders tale var spot on!

    http://www.pvv.nl/index.php/36-fj-related/geert-wilders/8411-speech-geert-wilders-bornholm-danmark-june-13-2015.html

    Kommentar by Anonym — 13. juni 2015 @ 22:27

  20. Journalisten forholder sig ikke til spørgsmålet om ytringsfriheden, for journalisten er ikke interesseret i ytringsfriheden. Ved formentlig ikke hvad ytringsfrihed er og ønsker formentlig heller ikke at vide det.
    Journalisten er derimod højst sandsynligt bange for vold. Diyar Seker lyder som en, der har viljen til vold. Derfor støtter journalisten Diyar Seker og sætter Ole Amstrup billigt til salg. De ængstlige støtter altid de brutale og kalder det anstændighed. Vold virker og det det gør trusler om vold også.

    Kommentar by monse — 13. juni 2015 @ 22:38

  21. Der er muslimer, som gerne vil skære halsen over på Kurt Westergaard.
    Der er muslimer, som gerne vil hjælpe andre muslimer med at skære halsen over på Kurt Westergaard.
    Hvis Kurt Westergaard får skåret halsen over, er der muslimer, som vil trække på skulderen og tænke, at det var han selv ude om.
    Der er muslimer, som ikke vil skære halsen over på Kurt Westergaard, men synes at bøde og fængsel må være godt nok.
    Der er muslimer, som bare gerne vil forebygge problemer med en respektfuld tone i debatten – uden unødvendige provokationer.

    Og så er der muslimer, som godt kan forstå, at det er vigtigt, at andre har en ret til at håne og spotte og kritisere, hvad man nu tror på. Og denne ret skal forsvares.

    Hvor mange muslimer i Danmark tilhører den sidste kategori? Mit gæt er omkring 5%.

    Kommentar by BE — 13. juni 2015 @ 23:00

  22. Trusler og vold med det samme islam kritiseres, og danske journalister, der undskylder vold og trusler som en acceptabelt reaktion på provokationer. Det er helt uacceptabelt.
    Jeg bliver da voldsomt provokeret over ræve røde journalister, men jeg hverken truer eller tæver dem.

    Kommentar by Robert R — 13. juni 2015 @ 23:03

  23. # 8 Nielsen.

    Det var bare en kommentar til posten om højreorienterede og styrketræning.

    Kommentar by Santor — 14. juni 2015 @ 00:04

  24. 5 fritz. Det stopper ikke inden vi har været ude med armene ig fingrene op af lommerne.

    Kommentar by Sindsro — 14. juni 2015 @ 00:38

  25. Der burde indføres dødsstraf for muslimer særligt som lægger op til æresdrab og lignende, vi skal tage skarpt afstand og vise eksempler for sådan nogle afstumpede mennesker der gemmer sig bag en syg ideologi.

    Det kan de vel ikke blive forarget over, det er jo en del af sharia at man hugger hovedet af folk som ikke lige kan indordne sig i samfundet.

    Kommentar by Kim — 14. juni 2015 @ 01:09

  26. … Eller de får lov at dingle under en løkke i centrum af byen ved siden af en trafikeret vej til skræk og advarsel for alle andre.

    Kommentar by Kim — 14. juni 2015 @ 01:13

  27. Sig mig har ingen regnet på “dem” der kommer ….
    seneste familiesammenføring tal er min. gange 1,4 pr. flygtning (og at tallene fra 2015 fortsætter, og det gør de 99%)
    https://www.nyidanmark.dk/NR/rdonlyres/E3C50EA0-BD36-4DDD-9C8D-7AAF44DE1F12/0/senestetalpaaudlomrpdf.pdf

    Hvem skal betale……….eller nærmere flere afgifter nedskæring osv. sov.

    Men en 100% muslim fordobling på 5 år …20 år game over …

    Det er Game Over

    Kommentar by Klaus M — 14. juni 2015 @ 02:24

  28. altså en KVART MILLION fra middelalderen direkte på offentlige ydelser….

    Kommentar by Klaus M — 14. juni 2015 @ 02:24

  29. Helle Thorning mener, at Danmark har brug for flere muslimer.Så lyt til strammer Helle.

    Kommentar by Machiavelli — 14. juni 2015 @ 02:43

  30. 28 Klaus M

    Hvis det var folk fra middelalderen, så fint… i Europa opfandt man i middelalderen universiteter, hospitaler, høvisk behandling af kvinder og fair play i kamp (ikke slå en der ligger ned, ikke stikke nogen i ryggen og ikke angribe en der er svagere end en selv).

    Men de islamiske lande har ikke haft en middelalder. De har aldrig taget det med uddannelse og dannelse til sig, og hvad angår behandling af kvinder og ædel adfærd i kamp…

    Islam er “religionsteknisk set” et forsøg på at vende tilbage til en oldtid før kristendommen og jødedommen, en tid hvor det centrale religiøse ritual var menneskeofringen.

    Sharialovens formål er at begrunde disse ofringer mere detaljeret end man fandt det nødvendigt i oldtiden, men formålet er det samme: den kollektive dæmoniske ekstase ved at se et medmenneske lide og dø. Man kan hente en form for kraft ud af den slags ritualer, desværre. Hos os er det kun et lille mindretal der dyrker dem i form af S/M som de kalder en “leg” men som er farlig fordi den tilvænner dem til andres lidelse: gør dem afhængige af denne åndeligt destruktive form for energi.
    I et muslimsk samfund er et stort antal mennesker (både mænd og kvinder) gennem en volds- og frygtbaseret opdragelse blevet afhængige af sadisme og føler kun mening i deres liv når de piner andre.

    Da den jordanske pilot blev brændt viste IS det på storskærm og familier samledes på gaden for at se med… kvinder og børn jublede ved synet; nogle græd af glæde. Den samme kollektive jubel (ekstase) ses når de vælter bøsser ned fra tagene og stener dem bagefter hvis de overlever styrtet. Og når de stener kvinder for at være voldtægtsofre. Det er (forfærdeligt nok) religionens kerne, det er den løn den har at betale sine tilhængere med.

    Andres lidelse er islams møntfod.Når man læser koranen og de andre kanoniske skrifter har den faktisk ikke andet at betale med. Selv i “paradis” findes der kun jomfrusex og drengesex, dvs blodig sex. Med slaver. Kun tiltrækkende for sadisten.

    Kommentar by M — 14. juni 2015 @ 09:31

  31. Er det mon denne Diyar Seker:

    http://_.ask.fm/Diyarseker/best

    Prøv at læse hans indlæg om muslimernes uundværlighed.Han er også på Fjæsbogen.

    Kommentar by Sigwar — 14. juni 2015 @ 09:38

  32. M/30

    Det er rigtig godt beskrevet. Dit indlæg burde også stå i papiraviserne. Jeg håber at du skriver noget mere på Uriasposten.

    Kommentar by Liva — 14. juni 2015 @ 10:03

  33. Tak Liva :)

    Kommentar by M — 14. juni 2015 @ 10:46

  34. @ 30 Supergodt skrevet, M! Virkelig spot on! Ja, de er dæmoniske, og jeg mener, at en stor del af muslimerne er decideret dæmonbesatte. Løgn, bedrag, ondskab, drab, voldtægt, slaveri og udnyttelse følger i deres spor: Alt det, som Satan mestrer til fulde, og hans bedste elever er muslimerne!

    Kommentar by Dhimmi — 14. juni 2015 @ 14:05

  35. I ethvert normalt samfund med respekt for sig selv ville man smide sådanne truende, muhammedanske elementer ud af landet, for hvordan skal man ellers opretholde ytringsfriheden og lov og orden i det lange løb?

    Kommentar by Dhimmi — 14. juni 2015 @ 15:05

  36. Ole Amstrup er en guttermand..!

    Kommentar by Peter Andersen — 14. juni 2015 @ 15:26

  37. ok, men det her Danmark og ikke et Muslimisk land? Hallo jeg siger dig bare uden os muslimere er Danmark et nul, ingen Pizza, ingen taxa’er, ingen grønthandlere, bare nul, og det er det Danskere lever af!

    TAK SKÆBNE HVILKEN OPLYST VIDENDE DRENGERØV.
    DANMARK ER FÆRDIGT!!!

    Kommentar by father — 15. juni 2015 @ 12:33

RSS feed for comments on this post.