28. juni 2015

Iraner truer DF: “Vi skal gå hårdt mod de her mennesker… hårdt mod hårdt, det er sådan det fungerer.”

Selvom der aldrig har været flertal for en lempelig udlændingepolitik, og den værdipolitiske venstrefløj på intet tidspunkt har haft folkelig opbakning til sine mærkesager, så har hetzen mod Dansk Folkeparti været en integreret del af det danske mediebillede de sidste tyve år. Den gennemsnitlige dansker smiler efterhånden bare overbærende, men en stor del herboende muslimer har desværre gjort fjendebilledet til en del af deres mentale DNA.

Ekstra Bladet citerer Khalil der trækker nazi-kortet, men han overgås alligevel i længder af Behtash Roshani Honar, der kalder sig en ’stolt iraner’, men alligevel mener danskerne er racister fordi vi ikke anerkender hans danskhed. Bemærk den passiv-aggressive tilgang. Hykleriet overgås kun af de logiske mangler.

Behtash Roshani Honar (‘Beasts from West and East’): Broder og søster. … Jeg vil gerne ønske demokratiet tillykke. … Nu er det endelig blevet bevist, Racisterne har vundet valget gennem et demokratisk valgsystem. … Jeg havde netop forudsagt det der er sket, hvordan nogle danskere er. Lad mig sige det på den måde – jeg går ikke i forsvarsposition mere. … Statistikken taler helt for sig selv: Hver 5. dansker har stemt på Dansk Folkeparti. Det vil sige, at når jeg ser fem danskere, så formoder jeg en af dem er racist. Og så er der nogen der siger: ‘Fordi man stemmer på Dansk Folkeparti, så er det ikke ensbetydende med at man er racist. Man går måske ind for deres ældrepolitik, deres miljøpolitik.’ Stop det! Det svarer til at jeg går ind i en bøsseklub, selvom jeg er stærk hetero, fordi deres drinks er gode. Det gør jeg ikke, og det er der ikke nogen heteroer der gør.

Det er ikke Dansk Folkepartis skyld, det er ikke danskernes skyld – de er bare som de er, jo. Det er din og indvandrernes skyld. Jeg har flere gange sagt, at vi skal gå hårdt mod de her mennesker der politisk er ved at terrorisere os, psykisk, fysisk, gennem medierne. Men næh nej, vi skal ikke have en hård retorik – jeg snakker ikke om vold, hårdt mod hårdt, det er sådan det fungerer. … jeg er godt nok træt af konstant at fedte røv. … Jeg kender de her mennesker, det er selvfølgelig ikke alle, jeg generaliserer ikke, men det er mange af de her etniske danskere der er sådan. Det er bevist – det står i statistikkerne nu, så lad være med at benægte det. Det er en realitet nu. Jeg er ikke pessimist, jeg er realist. Men dem der har skylden, det er de der indvandrere. Yildiz Akdogan skriver i dag på en status: ‘Er det virkelig det Danmark gerne vil have. Er det virkelig sandt’. Øh, Yildiz, det kan du se jo. De har jo stemt, selvfølgelig er det det de gerne vil have. … Lad være med at finde dig i så meget for de etniske danskere, bare for at komme ind i folketinget. … De har givet dig pistolen, for at skyde på dine egne. … Özlem cekic, du brugte meget af tiden på at vise at du gik ind for homoseksualitet. Du gik ind for friheden… Du havde behov for at vise det, for at få anerkendelse, og måske blive accepteret. Hvor er Akkari nu? – Han er i Grønland. Han blev også brugt. … I bliver brugt. … Det er psykisk mediemanipulation. …

Det er ærgeligt at se de indvandrere, der tror de er til gavn for samfundet, som går og slikker røv, gennem Facebook. Jeg har haft en masse venner, som er tætte venner, der siger, ‘ved du hvad, jeg er godt nok er træt af det danske samfund. Der er konstant terror imod os, psykisk terror, medierne er imod os. De vil ikke have os.’ … Mit ønske har altid været – at hvis vi indvandrere, alle udlændinge, om det var Netto-medarbejdere, journalist eller advokat, dommer, fitnessinstruktører, kirurger, læger, alle udenlandske – udlændinge i Danmark. Bare i to dage strejkede, så vil i se Danmark gå helt ned. Og så vil man værdsætte. Det ligner meget et parforhold, en kvinde der ikke værdsætter manden eller omvendt. Eller som et venskab. Men når personen så er væk, så er det først der man er værdsat. Dansk Folkeparti har magten i Danmark. Og det sjove er, at jeg rent faktisk er rigtigt glad. I 25 år har jeg skulle gå rundt og sige, at jeg ikke er ligesom de andre perkere. Jeg er den gode perker. … Men i dag er rollerne byttet om. Når jeg møderne danskerne i dag, så er det dig der har en pligt til at vise mig, at du ikke er ligesom de andre. Jeg antager jer alle sammen som (om i har) Hitler-moustache – I er alle sammen racister, indtil i beviser mig om.

Jeg er som jeg er. Jeg er ærlig. Jeg sælger ikke mine principper. … I har tiet og i har tiet. I har lukket tyve ind i jeres hjem, og nu er de ved at bestjæle jeres hjem. Fordi i netop ikke har talt hårdt. … hårdt mod! Svar dem tilbage. … Hårdt mod hårdt! Vi har stået tilbage i al for lang tid. … Prøve at læg mærke til Özlem Cekic. Hver gang hun kritiserer det danske samfundssystem. Dagen efter så kommer der et ‘ehh, hvor er Danmark dejligt. Jeg elsker det Danmark, som jeg har taget til mig.’ Fordi du er bange – så skal du slikke røv igen! …

Jeg har ikke behov for dig. Det er Danmark som har behov for udlændinge. … Værdsæt os! Men til jer indvandrere – I er bange, lad være med at være nogle kujoner. I er selv skyld i at tyven er kommet ind i jeres hjem. I har ikke svaret tilbage, i har ikke… (tænker) sat jer i respekt. På gode demokratiske verbale måder.”

(‘Beasts from West and East’ på Facebook, 19. juni 2015)

Til det er der vel kun at sige: Smil! DF er det nye sort.

(Christian Frei & Jim Lyngvild, Aftenshowet, 23. juni 2015, FB; Se også Go’ Morgen Dk, 24. juni 2015)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/67266/trackback

40 Comments »

  1. “I har tiet og i har tiet. I har lukket tyve ind i jeres hjem, og nu er de ved at bestjæle jeres hjem. Fordi i netop ikke har talt hårdt. … hårdt mod! Svar dem tilbage. … Hårdt mod hårdt!”

    Det har du ret i, men nu har vi jo heldigvis langt om længe stemt for at gøre noget ved det.

    Nåårh, det var ikke os du talte til behtash, men dine homofobiske racistiske xenofobiske sexistiske antidemokratiske indvandrervenner? Jaså. Men tak for at tone rent flag, på det punkt svigter muslimer aldrig når de bliver presset bare en lille smule. Du skal bare vide at når du ser en racist for hver 5 danskere, så ser vi en som dig for ca hveranden muslim.. Og i modsætning til dine forudtagede holdninger om de danskere der har lukket dig ind og givet dig alt, så holder vores “fordomme” som regel stik, hvilket du lige har sat en tyk streg under. Tak for det.

    Kommentar by Per — 28. juni 2015 @ 02:25

  2. Lad ham dog gå hårdt mod hårdt. Ligesom Gimi Levakovic.

    Lad ham sætte sit fjæs midt i kameraets linse, og forklare “Når jeg møderne danskerne i dag, så er det dig der har en pligt til at vise mig, at du ikke er ligesom de andre. Jeg antager jer alle sammen som (om i har) Hitler-moustache – I er alle sammen racister, indtil i beviser mig om.”

    Haha, fantastisk.

    Kim, vil du ikke nok foreslå for Martin Henriksen, eller din søde kæreste, at invitere Hr. Ahmad ind for at “give sin side af sagen”.

    Kommentar by AnonymousCoward — 28. juni 2015 @ 02:40

  3. For år tilbage ville jeg måske føle mig fristet til at svare et eller andet på Behtash Roshani Honars rablerier. Sådan har jeg det ikke længere.

    Kommentar by BE — 28. juni 2015 @ 04:27

  4. Racist er et ord der er opfundet af kommunisten Trotsky. Det gør overhovedet ingen indtryk på os. Dette er vores land, og vi stemmer som vi vil.

    Kommentar by Josef K — 28. juni 2015 @ 06:29

  5. @1. Per.

    Dit modsvar er genialt, ikke mindst fordi dine kritikpunkter ang. visse indvandrere intet har med race at gøre.

    Kære forvirrede utaknemmelige hykleriske dobbeltmoralske Iraner, du skal ikke se en Hitler i hver 5. dansker, istedet kig til Mellemøsten hvor Mein Kamp er en storsællert.

    Islam + Demokrati = Hykleri

    Kommentar by Anders — 28. juni 2015 @ 07:36

  6. Han er sandsynligvis resultatet af et fætter kusine ægteskab, det forklarer alt. Han er det bedste argument for ikke at lukke flere af den slags ind i landet, og iøvrigt begynde massive hjemsendelser af hans slags.

    Kommentar by Danskeren — 28. juni 2015 @ 07:38

  7. Akkari ! åhh ja, den stakkels hjernevaskede Korantilhænger der først drog rundt i Mellemøsten for at opildne til angreb på Danmark, for siden at stikke af til Grønland.

    Statistisk set: Hvis jeg ser en fremmed med mørk hud på gaden må jeg konkludere at vedkommende er hjernevasket-potentiel-terrorist.

    Hårdt mod hårdt, fyren på billedet er og bliver aldrig dansker, skråt op med hans danskhed.

    Kommentar by k.m. — 28. juni 2015 @ 07:51

  8. Inger Støjberg bliver integrationsminister!

    Kommentar by Martin — 28. juni 2015 @ 08:27

  9. “Du gik ind for friheden… Du havde behov for at vise det, for at få anerkendelse, og måske blive accepteret. Hvor er Akkari nu? – Han er i Grønland. Han blev også brugt. … I bliver brugt. … Det er psykisk mediemanipulation. …”

    Den eneste grund til at Akkari er på Grønland er at det er for farligt for ham at være her i DK. Islamister og mange almindelige muslimer vil slå ham ihjel. Hundredevis af andre danskere har lidt samme skæbne som Akkari.

    Kommentar by Johnson — 28. juni 2015 @ 09:02

  10. Udsagn.

    Danmark har behov for udlændninge-værdsæt os.

    Ok tager dig på ordet, hvad beskæftiger du dig med og med hvilke kompetance bidrager du med til at gøre Danmark til er bedre og rigere samfund .
    Din påstand om at Irak er et land der elsker fremmede kulturer må du
    øst for Tåstrup med .
    For der er vel en årsag til at dine forældre er i Danmark.

    Kommentar by Father — 28. juni 2015 @ 09:44

  11. Medierne fører tilsyneladende en hetz mod muslimer: Hver gang den muslimske stemme skal frem, finder de en, der lyder som en psykisk ustabil halvidiot. Nogle gange tænker jeg: Er der kun én muslim? Den siger altid det samme. Samme usammenhængende, rablende tirade uden en tanke tænkt. Det virker koordineret, at tænksomme og fornuftige muslimer konsekvent forhindres i at komme til orde i medierne.

    Kommentar by Nils — 28. juni 2015 @ 10:21

  12. Stærke Jim Lyngvild!

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 28. juni 2015 @ 10:31

  13. @nils

    De fleste af dem tænker mere eller mindre på denne måde.

    Kommentar by Dinesen — 28. juni 2015 @ 10:38

  14. Kære Behtash,
    Selv om hele din tale oser af dit ønske om dominans og dine specielle sexuelle ønsker, så lad mig gøre det ganske klart:
    Jeg vil ikke stikke min tunge op i din anus, ligemeget hvor meget du tigger.

    Kommentar by bastardo — 28. juni 2015 @ 11:01

  15. https://www.youtube.com/watch?v=SkShiAZjTrM

    Dansk Folkeparti er det nye Konservative.

    Kommentar by Dinesen — 28. juni 2015 @ 11:02

  16. @Johnson: Rigtigt, Akkari er en hædersmand. Det er danske politikere, der er nogle skvat ved ikke at beskytte ham og benytte sig af hans store viden.

    Kommentar by Josef K — 28. juni 2015 @ 11:12

  17. Første gang jeg for rigtig mange år siden blev opmærksom på at der var et attitudeproblem hos visse indvandrere, var at jeg tænkte “Hallo, hvis jeg opførte mig på den måde i hans hjemland var jeg blevet henrettet.”

    Mange år senere og alt er ved det gamle.

    Kommentar by Anders — 28. juni 2015 @ 11:16

  18. Se ham lige! Endnu et pragteksemplar af en indvandrer der sikker bruger mere tid i trænings centret end i moskeen. Hvis han så også er på kontanthjælp har han opfyldt næsten samtlige af mine indvandrerfordomme.

    Kommentar by Lisbeth — 28. juni 2015 @ 11:23

  19. “Og så er der nogen der siger: ‘Fordi man stemmer på Dansk Folkeparti, så er det ikke ensbetydende med at man er racist. Man går måske ind for deres ældrepolitik, deres miljøpolitik.’ Stop det! Det svarer til at jeg går ind i en bøsseklub, selvom jeg er stærk hetero, fordi deres drinks er gode. Det gør jeg ikke, og det er der ikke nogen heteroer der gør.”

    Med dette udsagn siger han, at der ikke findes moderate muslimer.
    – og det har han ret i.

    Kommentar by Morbus Behcet — 28. juni 2015 @ 11:39

  20. typisk muslimsk psykologi

    Kommentar by Dinesen — 28. juni 2015 @ 13:24

  21. “Jeg har ikke behov for dig.”

    Hvorfor er du her så stadigvæk?

    Kommentar by Hodja — 28. juni 2015 @ 13:46

  22. Som heteroseksuel med stort H, har jeg da været på homo bar flere gange, både fordi jeg har venner i segmentet, de var dem der havde åbent og der kan være fuld knald på festen en søndag efter kamp i parken. Så er jeg en dårlige hetero eller homo i musliens øjne? Tænk at være så fucked, at man forsøger at trække offerkortet, men fremstår som den intolerante tilbagestående vrede mand, mange på højrefløjen jo påstår han er

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 28. juni 2015 @ 13:56

  23. “Nazist – racist” : meningsløse,skod-råb til “os”, der åbenbart ikke “går i takt” … Disse had-ord er efterhånden så slidte og falmede og uden enhver form for relevans. Så mon da ikke snart de vil forgå,som efterårsløv visner og falder af helt fra stilken !

    Iraner truer DF – tja,men så må der sort humor til !

    Kommentar by Anonym — 28. juni 2015 @ 13:58

  24. > Hodja 13:46

    Kongekommentar. Anyway, hvorfor skrider han ikke til et af de talrige muslimske lande? Og tager alle sine Facebookvenner med hjem? Hvem ville savne dem?

    Jeg gætter dog: Islamisk imperialismestrategi.

    Kommentar by Henrik Petersen — 28. juni 2015 @ 13:59

  25. Keglen er fan af den geniale Subhi Hassan på sin FB…

    Kommentar by Johnson — 28. juni 2015 @ 14:00

  26. “nazist – racist” … disse hadefulde skod-råb – godt nok langt ude i hampen !
    De råbes til “os”,der åbenbart ikke “går i passende takt”.
    Mon da ikke snart de primitive ord falmer så meget som ubrugeligt efterårsløv,der falder ned fra træerne – helt fra stilken ..

    Kommentar by jette laustsen — 28. juni 2015 @ 14:07

  27. Så gå dog hjem

    Kommentar by Mikael Drachmann — 28. juni 2015 @ 14:22

  28. Hr. Honars indlæg er præget af:
    1. Svigtende logik
    2. Manglende virkelighedserkendelse
    3. Aggressivitet, trusler
    4. Selvopfattelse som offer, men nu slår vi igen (se pkt. 3)
    5. Forkælet og beskyttet, men det bliver aldrig nok (se pkt. 4)

    Sammenregning: En dum, brovtende perker af den slags, vi har i hundredetusindvis. De fleste af de andre udtrykker sig ikke skriftligt, det kan de nemlig ikke, men de fører sig frem efter samme principper.

    Kommentar by Crass Børsting — 28. juni 2015 @ 14:55

  29. @28 Crass Børsting.

    Perfekt opsummering. Sørgeligt, men sandt!

    Kommentar by Anders — 28. juni 2015 @ 18:27

  30. det her passer jo meget med Nicolai Sennels tanker om den muslimske psykologi

    Kommentar by Dinesen — 28. juni 2015 @ 18:34

  31. > Nils 10:21

    Tænk om der – hypotetisk – kun findes den samme type: “….finder de en, der lyder som en psykisk ustabil halvidiot. Nogle gange tænker jeg: Er der kun én muslim? Den siger altid det samme. Samme usammenhængende, rablende tirade uden en tanke tænkt”.

    Ret skal være ret, der skal nok findes nogle lidt mindre hjernedøde, det er blot så sjældent, man møder dem…..

    Kommentar by Henrik Petersen — 28. juni 2015 @ 18:56

  32. ..men lidt hyppigere, at man møder en hvid elefant….

    Kommentar by Henrik Petersen — 28. juni 2015 @ 19:05

  33. Der er nu heller ikke noget som anabole steroider, der kan forkorte en i forvejen meget kort lunte og gøre mænd som ham perlen her endnu mere aggressiv.
    Om han er passiv-aggressiv tør jeg ikke udtale mig om, men jeg ville nu nødigt møde ham i nattelivet.

    Kommentar by Henrik Petersen — 28. juni 2015 @ 19:10

  34. At du bare orker, Urias!

    Kommentar by Gertrud — 28. juni 2015 @ 20:53

  35. Rejs til Iran, skøre rad.

    Kommentar by Liva — 28. juni 2015 @ 22:26

  36. Jeg har lige Googlet lidt på Behtash Roshani Hofnar, og det viser sig, at han er David Trads´s Iranske tvillinge-bror, så han har det ikke fra fremmede.

    I øvrigt, så er hans efternavn stavet forkert, der manglede et F, som jeg rettelig nu har indsat….

    Ps. Broderen, David Trads, sætter lighedstegn mellem Holocaust, og Hottentot karrusellen, i Djurs sommerland, i sin blog på JP.
    Det viser sig mere og mere, at manden et skabs-nazist.

    Kommentar by Christian — 29. juni 2015 @ 04:49

  37. “..hvis vi indvandrere, alle udlændinge, om det var Netto-medarbejdere, journalist eller advokat, dommer, fitnessinstruktører, kirurger, læger, alle udenlandske – udlændinge i Danmark. Bare i to dage strejkede, så vil i se Danmark gå helt ned..”

    Øøøøh Nej… Men hvis i alle skred tilbage til jeres taberlande… Så ville danmark være det rigeste land i verden… :-)

    Kommentar by ny kommentator — 29. juni 2015 @ 08:57

  38. Man skulle klage til JP over Trads.

    Kommentar by Johnson — 29. juni 2015 @ 10:24

  39. DAVID TRADS er en troll.

    Kommentar by Dinesen — 29. juni 2015 @ 12:04

  40. Velfærdsflygtninge/asylshoppere/bekvemmelighedsflygtninge fra bl.a. menap-lande skal ikke gøres til indvandrere og dermed have krav på familiesammenføring. De kan opholde sig på et “flygtninge”center med kost og logi, indtil det er muligt at sende dem hjem/ud af landet.

    Kommentar by F. Jensen — 29. juni 2015 @ 14:18

RSS feed for comments on this post.