12. april 2009

Seneste konspirationsteori fra Urius Oregon

Jeg har tidligere skrevet om Urius Oregon-kampagnen, og personerne bag fortsætter ud ad samme tangent. Energien er nu først og fremmest rettet mod Stop Islamiseringen af Danmark (SIAD), men hensigten helliger stadig midlet. Hetzen foregår under flere dæknavne, hovedsageligt i BT’s blogunivers (K. Nielsen & Alf), men også på avisen.dk (Juliea & Ka. Nielsen).

Angrebene bliver mere og mere absurde, og det står efterhånden klart hvilke typer vi har med at gøre. Posteringen kom kom online to steder…

  • 12/4-09 (11.11) BT – K. Nielsen: Pro-israeler heilede til demonstration (slettet 13/4-09 formiddag).
  • 12/4-09 (12.59) Avisen.dk – Ka. Nielsen: Heilende pro-israeler deltog i pro-palæstinensisk demonstration (slettet 13/4-09 formiddag).
  • Det postuleres at medlemmer af SIAD infiltrerede den meget omtalte palæstinensiske moddemonstration på Rådhuspladsen, og heilede for at sætte palæstinenserne i dårligt lys. En teori Shansen lanceret få dage efter – Hvem er de heilende Arabiske nazister fra lørdagens moddemonstration på Rådhuspladsen ?, hvor hun skrev:

    “Den 10 Januar var der på rådhuspladsen i København en Pro-Israel demonstration. I anledning af den var der også en Pro- Palæstina demonstration med omkring 50 mennesker. To af disse ser ud til at være Arabiske nazister. De heilede og strakte højre arm i nazistisk hilsen… Spørgsmålet er hvem er disse to ?

    Det er velkendt at den ekstreme højrefløj herunder danske nazister og racister samarbejder med Arabiske Islamister og nynazister…

    Spørgsmålet er så hvem de to heilende Arab-nazister var sendt i byen for ?

    Hvem har haft mest gavn af at pressen har foreviget dem på fotos ?”

    Noget af en historie, men dokumentationen er ikke-eksisterende, hvad en gennemgang af dagens postering vil vise.

    Jeg citerer…

    “Så er det vist på tide, at vi får afsløret den såkaldte “palæstinenser”, der heilede ved den pro-palæstinensiske demonstration i januar. Den højrenationalistiske netavis har været så venlig at stille videoen og en del billeder af ham til rådighed ovenikøbet med pile, der både peger på den heilende “palæstinenser” og ALF alias Asger Trier Engberg.”

    Den højrenationalistiske netavis, der henvises til er Uriasposten (denne post), og læser man den rodede postering tekstnært, så postuleres det, at den 183 cm høje Asger Trier Engberg har iført sig lyserødt slør og ladet sig filme af DR mv.

    For et par uger siden var argumentet (BT blogs), at Asger Trier Engberg lignede en person der stod tæt på den heilende, med udgangspunkt i denne collage (se evt. BT K. Nielsen, 28/3-09: Hvem er ALF fra SIAD?).

    På ingen måde overbevisende, men i BT’s blogunivers betyder det ikke så meget.

    Der fortsættes…

    “Den heilende “palæstinenser” ses imidlertid efter demonstrationen i samtale med flere fra netop de højreorienterede miljøer i Damark. På billedet står de på et gadehjørne og er fotograferet ovenfra. Læg mærke til hans hue med Nike-mærke, hans jakke med stor pelskrave, på jakkens højre arm er der et rundt rødligt mærke, og så har han lyseblå bukser på.

    Manden i den brune jakke længst til venstre i billedet er Thue Kjærhus, bestyrelsesmedlem i Trykkerifrihedsselskabet og forstander for Rønshoved Højskole. Manden i den ligeleden brune jakke til højre i billedet er Kim Poulsen,(se portrætbilledet Kimpo) der skriver i Polemiken og UriasPosten under navnet KimPo… Manden ved siden af han, skulle angiveligt være Tomas Kierstein

    Tre navngivne personer – to forkerte.

    De ledsagende billeder, som vist var tiltænkt at være ’smoking gun’ i relanceringen af Shansens konspirationsteori ses herunder.

    Den heilende palæstinenser har ganske vist en jakke på der ligner, men huen er en anden, og bukserne er væsentligt lysere. Der er masser af materiale at sammenligne med, det meste er tilmed online – det er ganske enkelt to forskellige jakker.

    Den heilende palæstinenser til venstre bærer en Canada Goose Chiliwack Parka, og den pro-israelske demonstrant til højre en Canada Goose Heli-Artic Parka.

    Den første en klassisk flyverjakke, den sidste en 3/4 lang frakke med flere detaljer, herunder refleks-stribe på ryggen og det karakteristiske røde ahornblad foran.

    (Identiteten på manden til højre er kendt af undertegnede)

    Den heilende palæstinensers accent kan høres på flere videoer, eks. her (0.54 sek og frem).

    PS. Forleden hævdede samme personer (avisen.dk 19/2-09, Engler.mener), at psykolog Nicolai Sennels havde demonstreret med SIAD. Det er ligeledes usandt. Avisens blogansvarlige slettede profilen ugen efter. Se mere her.

    Oploadet Kl. 22:05 af Kim Møller — Direkte link33 kommentarer
    Arkiveret under:

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6729/trackback

    33 Comments »

    1. Injurier og personforfølgelse på det mest uhjælpelige plan.
      Jeg håber dog BT og det Radikale Venstre for en kopi af denne netkloak.De navngine personer har al ret til at føle sig forulempet. “Den heilende palestinenser” i Shansen versionen er…….jøde.

      Kommentar by wied — 12. april 2009 @ 23:35

    2. Faktaudredning har aldrig været Urius Oregon kollektivets stærke side…

      Kommentar by Zonka — 12. april 2009 @ 23:46

    3. Flot arbejde – endnu en gang Kim.
      Omend denne gang på et endnu spinklere grundlag…
      De radikale VIL knuselske islamister fremfor jøder ! Det er bevist for Gud ved hvilken gang.

      Kommentar by Joe One — 13. april 2009 @ 00:03

    4. Man kan kun sige, jo rødere de er, des mere syge er de i potten.

      Kommentar by Fritz — 13. april 2009 @ 06:35

    5. Kan det tænkes, at den heilende palæstinenser er kommet i besiddelse af sin Canada Goose-jakke på følgende måde:

      “”Varme” jakker i høj kurs blandt kriminelle

      Af MORTEN NYSTRUP
      Offentliggjort 04.01.09 kl. 09:55

      Kriminelle grupper er på jagt efter varme mærkevarejakker. Lørdag aften og nat førte det til røveri og trusler mod unge, modebevidste århusianere.

      (…)

      Klokken 20:40 søgte to 17-årige drenge tilflugt på Rådhuscafeen i Århus. De var blevet forfulgt af en gruppe, der krævede af få udleveret de forfulgtes mærkevarejakker udleveret. Da politiet ankom til restaurationen var gruppen dog forsvundet fra stedet.
      En 24-årig mand stod ved 23:13-tiden af buslinje fem ved Viby Torv. I bussen havde en gruppe på fire unge vist interesse for den unge mand og ikke mindst hans jakke. Da han stod af bussen og gik mod Reventlowsvej, blev han overfaldet af banden fra bussen og blev frarøvet sin iPod, pung, mobiltelefon samt ikke mindst sin vinterjakke af mærket Canada Goose.

      (…)

      Det lykkedes ikke politiet at anholde overfaldsmændene, men det er håbet af videooptagelser fra bussen kan føre politiet på sporet af dem. Røverne beskrives som værende mellem 16 og 18 år samt have en anden oprindelse end dansk.”

      http://jp.dk/indland/aar/kriminalitet/article1558600.ece

      Der var for øvrigt pro-palæstinensisk demonstration på Rådhuspladsen i Århus den omtalte lørdag.

      Kommentar by hans olo — 13. april 2009 @ 09:27

    6. @wied,
      “Jeg håber dog BT og det Radikale Venstre for en kopi af denne netkloak.De navngine personer har al ret til at føle sig forulempet. “Den heilende palestinenser” i Shansen versionen er…….jøde.”

      Håber? Er du religiøs?

      Glæder mig til at høre at du selv har sendt dem en kopi.

      Det er så kedeligt i længden at vente på andre laver arbejdet.

      Kommentar by Jesper — 13. april 2009 @ 09:29

    7. “Læg mærke til hans hue med Nike-mærke, hans jak…”

      Øj, endnu en fejl af Shansen. Huen på den heilende palæstinenser er tydeligvis en “New York”-beanie og ikke en Nike-hue. Se linket herunder.

      http://www.tontojacks.co.uk/images/products/beanie-ny.jpg

      Kommentar by Anders Kusk — 13. april 2009 @ 09:46

    8. shansen er givetvis “inspireret af virkeligheden” på samme måde som DR.

      For når det gælder om at bekæmpe de onde med deres ulækre, småfascistoide holdninger, så betyder overensstemmelse med virkeligheden lige så lidt for shansen, som det gør for DR i deres drama-serier.

      Målet helliger midlet.

      Kommentar by traveler — 13. april 2009 @ 10:20

    9. Shansen er syg, og at hun kan være mere end menigt medlem af Det Radikale Venstre er en trist affære.

      Kommentar by hans olo — 13. april 2009 @ 10:55

    10. Anklagen er åbenlyst urigtig. Man må håbe, at Asger Trier Enberg straks anlægger en injuriesag.

      Kommentar by Boel Tammes — 13. april 2009 @ 11:28

    11. “”Det er velkendt at den ekstreme højrefløj herunder danske nazister og racister samarbejder med Arabiske Islamister og nynazister… “”

      Denne sætning forstår jeg ikke, for hvordan kan racister samarbejde med islamister, for er racisterne ikke dem shansen mener ikke kan lide “racen” iSLAM??
      Det må da rable fuldstændigt for racisten shansen, der på bedste islamiske facon opdeler mennesker i rene og urene, for derefter at sætte de rene iSLAM tilhængere i samme racistiske bås som de urene racister??
      Er virkeligheden så slem for den forskruede totalt skøre shansen, så kællingen bliver nødt til at sammenblande sine håbløse teorier og misforståede racisme til en pærevælling af uforståeligt vrøvl, for ellers krakellere den stuerene RadiGALE shansens drømmebilled af hendes fantasiverden??
      Da jeg ikke tilhører vensterfløjen og deres villige underkastelse for idelogien iSLAM, så vil jeg inderligt bede shansen og øvrige dhimmi underkastede vensterfløjsfascister om, at beholde deres elskede islamister ovre hos dem selv, for det jo vensterfløjen der underkaster sig og samarbejder med de værste islamister og imamer.
      På ingen måde samarbejder jeg med iSLAM, jeg bekæmper iSLAM!
      Så venligst behold jeres importerede iSLAM skidt på vensterfløjsbanen og lad være med at kaste det over på den anden bane. TAK!!!!!

      Kommentar by li — 13. april 2009 @ 12:08

    12. Jeg så godt posten på avisen dk igår, og selv med mit dårlige syn, var det tydeligt at hue og bukser slet ikke ligner hinanden, at tøsebarnet så ikke kan se forskel på en NY-hue og en nike-hue, viser hun da vist skulle jagte nazi-facisterne ude i verden istedet for at hænge foran sin PC 24/7.
      Det sjoveste er næsten hun bruger huen som argumjent, for farven på bukserne kunne man undskylde med dårligt kamera, og længden på jakken er svær lige at fange, med mindre man kigger flere billeder, men hun med det store NY på, ligner jo slet ikke den anden med lav hvid skrift.
      Men da det blev påpeget i komentarsporet igår på avisen, skynder man sig at linke til shansens kloak og ellers køre vidre med påstandene om at alle til venstre for SF er med i en eller anden kæmpe nazi konspiration…….

      Hvordan fanden kunne den underlige dame nogensinde komme på tv med sin sag mod ministeren og hvordan filan kan hun undgå at blive smidt ud af de radikale?????? hvor er jeg dog glad for mit parti kan smide folk der sviner andre til, hvis der ikke er hold i deres anklager.

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 13. april 2009 @ 13:18

    13. til højre for SF skulle det måske være….. men igen, hvem ved hvor SF ligger idag??? de er jo de nye radikale, men nye holdninger hver time

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 13. april 2009 @ 13:20

    14. Nu syntes jeg også lige den uvidende naive kone shansen, skal oplyses om, at der ikke kun var TO heilende iSLAM-tilhængere, jeg så op til flere.
      De andre ikke heilende iSLAM tilhængere, som ifølge shansens perverse tankegang åbenbart så var moderate iSLAM-tilhængere, kan jeg igen oplyse den racistiske shansen om, at ud af deres mund kom der udråb som død over jøderne og ned med demokratiet osv af usmagelig iSLAM modbydeligheder.
      Disse oplysninger til den følelsesladet afstumpede virkeligheds opfattelses forstyrrede shansen, inde konen får placeret alle disse iSLAM-tilbedere på højrefløjen!!

      Hvor er det dog klamt af shansen ikke lytte til sine elskede iSLAM tilbedere og forholde sig til hvad disse iSLAM tilbedere vil, nu skubber hun dem fra sig og racistisk erklærer dem for Araber-Nazister?
      Hvad sker der for shansen?

      Kommentar by li — 13. april 2009 @ 14:26

    15. Mit svar til Kim Møllers nyeste påfund.
      http://shansensblog.blogspot.com/2009/04/flgende-brev-er-fremsendt-til-stop.html

      http://shansensblog.blogspot.com/2009/04/seneste-konspirationsteori-fra-kim.html

      Underligt at Kim Møller er så ukritisk at han bygger sine anklager op på noget nogen anonyme har skrevet på avisen.dk samt på BT.dk

      Helt i blinde vælger han at give mig skylden :-) Velvidende at han ingen beviser har for at det er mig som har skrevet de indlæg.
      I praksis kunne enhver idiot som havde et horn i siden på mig stå bag de infantile indlæg.

      Enhver kan jo se hvor idiotisk det indlæg om huen er.

      Jeg kan oplyse at jeg ikke er ansvarlig for det som er bragt på avisen.dk samt at jeg ikke er de omtalte anonyme bloggere.

      Desuden er det på ingen måde mit ansvar hvordan andre tolker det jeg skriver samt er det ikke mit ansvar at andre skriver noget inspireret af mine indlæg.

      Jeg skal og kan ikke drages til ansvar for samtlige DF kritiske eller SIAD kritiske indlæg og kommentar på nettet.

      Jeg ser den slags indlæg som Kim Møller fabrikere om folk som mig som ren politisk motiveret hetz mod min person jf. at der hele tiden nævnes at jeg er medlem af Det Radikale Venstre.

      Jeg håber at Kim Møller er mand nok til at lade mit svar blive stående.

      Anyway sjovt at se alle de svinske dumme kommentar om min person som Kim Møllers løgnhistorie har udløst.

      Tja de bliver nok stående fordi Kim Møller sletter jo aldrig :-)

      Margrethe Monika S Hansen

      Kommentar by Margrethe Monika S Hansen — 13. april 2009 @ 16:55

    16. Har lige set på damens egen blog at det hele er løgn og latin, hun har aldrig sagt buh eller bæh, eller har kendt noget til nogen der opretter indlæg på avisen under falsk navn……. sjovt alle loonier på avisen.dk henviser til hendes blog, men hvis det liger l…, det lugter af l… ja så er det nok l…

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 13. april 2009 @ 17:15

    17. @Broholm
      Selv om det engang i mellem kan have en vis underholdning værdi at læse alt det i skriver herinde, så små jeg skuffe dig og Kim.
      Det er ikke mig som står bag de skriverier og fotomontager på avisen.dk samt på BT.dk

      Det er korrekt at jeg ikke bryder mig om SIAD men de indlæg jeg har skrevet om dem er med kilde henvisning samt foto af det de har skrevet.

      Ofte er der tale om citater fremsat af SIAD folk og dermed er kilden dem selv. (Jeg citer dem bare )

      At andre henviser til min blog eller henter fotos samt andet fra min blog er ikke ensbetydende med at de er mig eller at jeg er medlem af et eller andet “Slæng”

      Folk fra SIAD samt Kim tror jo efterhånden at jeg har 100 profiler :-)
      Det har jeg ikke.

      Listen over dem som anklages for at være mig eller hvor jeg anklages for at være dem er efterhånden meget lang.

      En morsom sag er at SIAD på deres hjemmeside anklager mig for at have produceret videoer af Naser Khader.

      “Vi bringer her videoerne med Khader som Monika M. Hansen har på sin blog. Vi er ikke enige med Naser Khaders politk generelt, da han snakker om moderat islam, hvilket ikke eksisterer, men det her er dog det mest svinske angreb på en person, som bare bruger sin ytringsfrihed. Her bliver der bl.a. gjort nar af mandens accent, som bliver fremstillet som det rene cirkussprog. Men døm selv.”
      Citat fra SIADs hjemmeside.
      Link
      http://www.siad.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=467%3Atonen-i-debatten&catid=49%3Apolitik&Itemid=93

      Det er altså ikke mig som har lavet de videoer :-) De Naser sange er fra radioen og satire. Men de er da sjove.

      Kommentar by Margrethe Monika S Hansen — 13. april 2009 @ 17:32

    18. Der er stadig nogen(det drejer sig især om venstresnoede og radigale masseindvandringstilhængere), som påstår, at islam er en race. Islam er imidlertid ikke en race men en middelalderideologi, som hævder at solen bevæger sig rundt om jorden, selvom det modsatte er tilfældet.

      Kommentar by Poul — 13. april 2009 @ 19:43

    19. Suk… Mit der Dummheit kaempfen Goetter selbst vergebens…

      Kommentar by Anna Lyttiger — 13. april 2009 @ 21:18

    20. @Monika !

      Uha hvor du spræller, hva’. Det hjælper bare ikke søde. Du og dine nemre er afsløret, din afstumpede venstrefløjser.

      Kommentar by Peter F — 14. april 2009 @ 07:47

    21. -> Shansen

      Intet du skriver vil kunne rokke ved min opfattelse, og derfor har jeg ikke til sinde, at gå ind i videre polemik. Følgende er at betrgte som et statement, lidt ligesom når en fodbolddommer uddeler et rødt kort.

      Den IP-adresse du skrev dine kommentarer fra mandag eftermiddag (som jeg her tirsdag morgen kommenterer), er den samme som Urius Oregon brugte sidste år, da der reklameredes for hadesiden på tre forskellige blogs. Det er en Fullrate privatopkobling i Vallensbæk-området – IP-adressen er fast og unik. Du har flere gange benægtet det var din, se evt. dokumentation: http://www.uriasposten.dk/netfiles/SHdok.gif . Det var IP-adressen som startede det hele, og uden en plausibel forklaring på hvorfor Urius Oregon skriver på din privatadresse, så spilder du din tid.

      Samtlige spor jeg har fulgt, indikerer din medvirken i hetzen mod min person. Mine private billeder er manipuleret og lagt online på en facebookprofil for Carl-Erik Zølcks alias ‘Per Jensen’. Hans fire venner var alle debattører på avisen.dk – du var den ene.

      I har debatteret i flere år på forskellige netfora, og kender hinanden, og der foreligger tydeligvis et vist samarbejde.

      Tagline på diverse blogs I har startet, er identiske – oprindeligt med samme stavefejl – en af dine karakteristiske. Den slutter med “til kamp for mere anstændighed… i dansk politik”.

      På en BT blog (som du afviser at have noget med at gøre: http://vip.bt.dk/avisen), lyder tagline “Et anstændigt Danmark”, og på forsiden lige nu står der blandt andet “Måden Dansk Folkeparti kontrollere på, er ved at stigmatisere.” I en tidligere postering på samme blog lød det: “Man kan derfor godt undre sig over at Dansk Folkeparti, så villigt reklamere for alkoholindtagelse.”

      Adskillige steder mangler der R’er i endelserne. Det gør der også, når du i replikken til mig skriver: “Jeg ser den slags indlæg som Kim Møller fabrikere om folk som mig som ren…”

      Skal vi gå videre med posteringen om DF’ernes alkoholindtagelse, så er den prydet af en øldrikkende mand sakset fra Dansk Folkeblad. Et blad du i en kommentar sidste år på avisen.dk pralede med at have terpet flere årgange af, hvad Urius Oregon og diverse klonblogs ofte har givet smagsprøver på. Ja, faktisk så husker jeg også en Shansen-postering hvor jeg blev kaldt ’stodderkonge’ illustrereret af landevejsriddere der får hældt øl i håret. Jeg husker også Urius Oregon-grafik med henvisning til undertegnede “Når far drikker”.

      Bloggens titel (i skrivende stund) er ‘Alf’– Overskriften på en af de nylige posteringer er ‘Alfs hjørne’ – begge henvisninger til Asger Trier Engberg som beskyldes for at heile i flere selvstændige indlæg. Nogle indlæg er præget af stavefejl, andre har Zølcks kendetegn – sund logik siger, at bloggen skrives af flere. Det samme var mit indtryk af flere af klonbloggene på avisen.dk. Eksempelvis endte en kommentar fra dig som selvstændig blogpost på Urius Oregon-klonen Rie.mener. Det var også ‘Rie’ som var den første der insinuerede at jeg var betalt af Den Danske Forening, dagen efter luftede du samme mistanke i eget navn. ‘Rie’ brugte iøvrigt ordet sammenarbejde (samarbejde) – et ord du også bruger (googler man lidt så vil man se at ’samarbejde’ bruges 300 gange oftere end ’sammenarbejde’).

      Nu vi taler om samarbejde. Da du sidste år truede mig med retsag, konsulterede jeg en advokat der privat er aktiv i Den Danske Forening. Jeg sendte dig en email med synlig kopi (cc) til Ole Hasselbalch. Nogen tid efter proklamerede Urius Oregon, at Ole Hasselbalch var min “aller-bedste-ven”.

      Du argumenterer i længder for at det er en tilfældighed, at dit januar-indlæg og den nye konspirationsteori har samme fokus, men der er generelt alt alt for mange tilfældigheder.

      De fotos af bloggerne Urius Oregon lagde online i januar, var taget med samme kamera (Canon Powershot A530) som du brugte til at fotografere ligtoget på Nørrebro i sidste måned. Zølck fotograferede til Urius Oregon, hvorefter du bragte de samme billeder nogle timer forskudt. På din blog henviste du igår til den oprindelige post om Israel-demo’en, med ordene – “her er hvad jeg skrev”. Det du siger du skrev, er faktisk også en tro kopi af teksten på Urius Oregon.

      Det er min opfattelse, at der foreligger systematisk hetz med udgangspunkt i en række anonyme blogs og en navngiven – din. Det er en svær balancegang at føre et dobbeltspil, og du evner det ganske enkelt ikke. Jeg slutter med tre citater fra debatindlæg, som foruden sindelaget, også indikerer en direkte forbindelse mellem dig og Urius Oregon.

      “Din fede gamle so… Desuden er det utroligt hyklerisk at læse jeres kommentar om at Leons mor er blevet udstillet med en svinekrop… Intet i forhold hvad i selv… skriver om mig og andre… I for bare som i har lagt op til. Hvor mange svinske kommentarer har I ikke skrevet om Mie?” (Om en debattørs afdøde mor; Mie er miemener, Urius Oregon-klon)

      “… så skal jeg personligt indlevere samtlige af de mange perfide kommentar Leon har skrevet , direkte til Mie.”

      “… med alle dine mange ondskabfulde løgne så er du nød til at gemme dig, så anstændige mennesker ikke spytter efter dig på gaden.”

      Kommentar by Kim Møller — 14. april 2009 @ 07:49

    22. Det lyder lidt som om de har interneret en generel Mellemøstlig konspirationskultur – og i særdeleshed omkring jødiske orienterede konspirationsteorier. Manden der blev filmet i Odense men sit barn på skuldrene udklædt som selvmordsterrorist, var garanteret også jødisk agent-provocateur.

      Den seneste tåbelige konspirationsteori jeg faldt over er i øvrigt at jøderne stod bag piskningen af den unge pige i Swat i Pakistan.

      JUI-F minister terms Swat flogging a Jewish plot

      Kommentar by Rune — 14. april 2009 @ 08:03

    23. ‘…så anstændige mennesker ikke spytter efter dig på gaden’

      Ja, for det er jo den slags ting anstændige mennesker går rundt og gør.

      @ Kim: Har du haft nogen kontakt med Det Radikale Venstre i denne sag. Jeg tror at de er for gode til at acceptere Shansens virke, hvis de gøres bekendt med det.

      I skal være hjerteligt velkommen til at kalde mig naiv.

      Kommentar by WilliamJansen — 14. april 2009 @ 09:12

    24. @Kim Møller

      Det var godt nok en lang kommentar du fik skrevet.

      Nå men mit svar bliver også lidt langt.
      Men jeg lover at det så også bliver min sidste kommentar herinde på din hjemmeside.

      Jeg er efterhånden begyndt at se frem til et nyt afsnit af din konspirationsteori bog.

      Du burde skrive fiktion det er du god til (Mener det seriøst )

      Angående din teori om hvad jeg efterhånden står bag og hvor mange blogs og navne jeg har, så har jeg det på følgende måde, ” du skriver rigtigt meget og faktisk aner jeg nogen gange ikke hvad du snakker om”.

      Feks. du skriver om Alf på BT og Alf på avisen.dk osv.. Jeg kender intet til disse Alf blogge.

      Den eneste Alf jeg kender er Alfs hjørne på SIADs hjemmeside.

      Desuden kan jeg godt skære det ud i pap og sende det hjem til dig.
      “JEG SKRIVER IKKE PÅ AVISEN:DK ELLER PÅ BT:DK ELLER EKSTRABLADET, URABAN og hvad de ellers hedder alle disse frokostaviser”

      De eneste steder jeg engang i mellem skriver et par kommentar på er på de store aviser /Mest JP og Berlingske og engang i mellem på politikken og så radikale.net.
      Altid i mit eget navn og med henvisning til min blog.

      Ellers ingen andre steder jeg gider slet ikke at deltage i disse internetdebatter rundt omkring på små sider.

      Avisen.dk er ikke et sted jeg ønsker at deltage og faktisk valgte jeg selv at holde mig væk fra det sted.

      Det er korrekt at jeg blev spærret men det gjorde jeg sammen med fem andre hvis ikke flere.

      Grunden til det var at en sindsforvirret person som kaldte sig for AnetteBetjent begyndte at beskylde mig for at være kriminel. Dette kunne hun se fordi hun havde adgang til politiets arkiver. (Så nogen er faktisk langt mere ude i deres anklager end dig Kim )

      Desuden udgav hun sig for at være politiassistent ansat i Københavns politi.

      Nu siger det sig selv at jeg som en mere eller mindre offentlig person ikke kan have at folk skriver at jeg er kriminel.

      Da jeg valgte at svare på denne persons vanvittige påstande gik hun helt amok og begyndte at true med bål og brænde, ikke kun mig men også andre som blandede sig.

      Det endte med at hun begyndte at ringe til de bloggere som havde valgt at skrive i eget navn, midt om natten og råbte og skreg alt muligt underligt. (Bloggeren snowtiger har haft hende i røret flere gange )

      Alt i alt en sag som jeg fik anmeldt hos politiet og politiet fandt frem til personen, som viste sig at være en sindsforvirret person som ikke var ansat i politiet men arbejde som vagt.

      Jeg gjorde avisen.dk opmærksom på problemet, men de valgte at lade den person fortsætte med at true samt svine mig til under andre navne.
      Så da jeg oplyste på avisen.dk at den person er falsk osv.. samt at det er forkert at avisen.dk ikke spærre for hende, JA så blev jeg spærret.
      Så jeg blev spærret for at kritiser freeway.

      Efter den oplevelse valgte jeg aldrig mere at skrive på forums som avisen.dk igen.

      Angående MarsterLeon som du bruger som et “Sandhedsvidne” så skal du bare være klar over at jeg ikke stod på nogen måde bag det foto af hans mor.

      Samt burde du vide at MarsterLeon langt før det foto af hans mor kom frem, kørte en vedvarende hetz på et par kvinder som skrev på avisen.dk herunder mig.
      Han omtalte os som so og kællinger osv.
      Dette blev han sendt på en lang ferie for (Spærret )

      Sin ferie brugte han til at skrive alt muligt pjat på sin egen blog.
      Blandt andet skrev han at Allan fra mavepuster bloggen og mig var samme person og på et andet tidspunkt skrev han at vi var søskende osv.. Samt hentede han alle mulige citater rundt fra forskelige debatter og præsenterede dem helt ude af kontekst (Citat fusk )

      Og han kom med nogen meget grove anklager mod en anden person som var meget stødende og krænkende. (Vil ikke omtale dem herinde )

      Det er ikke kun mig han gjorde det med også andre blev udsat for den slags på hans “sjove” hjemmeside.

      Til slut vil jeg nævne at du skriver at du ikke ønsker polemik om “Sagen” helt fint med mig ( Undre mig lidt over hvorfor du så bliver ved med at skrive alt muligt om mig ? ) fordi jeg føler ikke at jeg på nogen måde skal bevise at jeg ikke står bag alt det du anklager mig for.

      Det er ren konspiration og politisk motiveret hetz du er ude i Kim.
      Og så udnytter du en eller anden persons platte værdidom over dig til at jage mig.

      Du ved sikkert godt at også du og ikke mindst de anonyme som skriver på uriasposten.net har udsat mig for en tilsvining som er langt mere grov eller ligeså grov som den du blev udsat for på Urius oregon
      Og det langt før det “berømte” indlæg om dig kom frem.

      Det undre mig lidt hvordan det kan være at du går så meget op i at nogen skriver noget krænkende om dig, samtidigt med at du ikke på nogen måde går op i om du selv krænker andre eller om det som skrives på din hjemmeside krænker andre.
      Det lugter af dobbeltmoral.

      Jeg vil ikke spilde mere tid på den sag.

      Du har igangsat en hetz på min person godt hjulpet til af dine venner bag Snaphanen/Annalyttiger og Hodja samt Kim Poulsen på sidelinjen.
      Det er jeres fest og jeres konspiration og fred være med det jeg vil lade jer lege i fred.

      Lav en søgning på nettet og se efter hvor mange som anklages for at være SHansen eller hvor mange anklager mig for at være alle mulige andre end mig selv.

      Jeg overlever nok :-)

      Dette var min sidste kommentar her på Uriasposten.net hyg jer og husk også virkligheden bare engang i mellem.

      Kommentar by Margrethe Monika S Hansen — 14. april 2009 @ 10:13

    25. @ Margrethe Monika S Hansen

      Du roder dig ud i et spind af løgne.

      At du kan være radikal byrådskandidat er en skændsel. Men det siger selvfølgelig noget om menneskesynet hos det parti, du repræsenterer.

      Kommentar by intel — 14. april 2009 @ 11:43

    26. mon ikke MMS Hansen snart har opbrugt sin Radikale kvote og kan begynde at se sig om efter et andet parti ? Det kan vist kun være et spørgsmål om tid.

      Kommentar by wied — 14. april 2009 @ 13:44

    27. Shansen
      Hvorfor tilbageviser du ikke de ting Kim skriver, han fremlægger jo beviser der med stor sansynlighed peger på at du er med i hetzen mod ham, samt alle de andre mere eller mindre underlige indlæg på div. blogs. Du siger bare “det passer ikke”, det er jo altså lidt tyndt i forhold til at han har beviser for at din IP er den sammen som slamkassen uriasoregons, kan du ikke forklare den???
      Hvad med alle de mange sammenfald, der peger kraftigt i din retning, kan du ikke forsøge at forholde dig til det, istedet for bare igen at sige “det passer ikke”

      Men mon ikke urais oregon-miemener-LIR-…… snart har et indlæg om Kims “løgne” om shansen, det skulle da undre andet, for de personer der ikke er dig**** har godt nok travlt med at fylde nettet med forsvar for dig og de sammen tanker som du har.

      Men dejligt at se anstændige radikale vise deres samde ansigt, tolerance og forståelse for andre mennesker er noget man kræver, men sjældent lever op til.

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 14. april 2009 @ 14:04

    28. @Margrethe. Dine maniske rablerier er til tider ret underholdende at læse, men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du har brug for at komme væk fra dette uuendeligt ligegyldige blogunivers, og over til et sted, hvor du kan få noget professionel psykiatrisk hjælp.

      Du kan nemt google dig til mulige tilbud for folk i din situation. En lynsøgning gav f.eks. http://www.sctnicolaitjenesten.dk/. Anonym telefonlinje. Held og lykke med det.

      Kommentar by Nicolai K. — 14. april 2009 @ 14:10

    29. uendeligt

      Kommentar by Nicolai K. — 14. april 2009 @ 14:11

    30. Nej, nu må den sindsforvirrede SO shansen altså holde op!
      Først benægter kloak spandsen, at hun har skrevet på avisen.dk og vil endda sende det udskåret i pap til Kim Møller.
      For derefter at levere en tude-historie om hvorfor hun blev spærret for at skrive mere på avisen.dk????????????

      Er kloakdækslet helt røget af toppen på Spansen?

      Aldrig har jeg dog læst noget så håbløst latterligt, udover de RadiGALes partiprogram!

      Må vi alle bede til shansens allah i helveds underkastelses afgud om, at shansen stiller op for de RadiGALE til Folketingsvalget, så vi kan få dette muslimske kloakerings parti! under spærregrænsen.

      MEN, tak! alligevel til shansen og co, fordi de viste Kim Møller med en lort på hoved, den kan trods alt fjernes, det kan tilgengæld shansen’s og co’s lort i hoved bare ikke!!!!!
      Syndt for dem, med den ydmygelse de herefter må leve med.
      shansen stinker!!

      Kommentar by li — 14. april 2009 @ 14:44

    31. -> Shansen

      For at undgå du fik anledning til at blande det hele sammen, indledte jeg mit svar med følgende afsnit, hvad det alligevel lykkedes dig at ignorere. Jeg gentager…

      Den IP-adresse du skrev dine kommentarer fra mandag eftermiddag (som jeg her tirsdag morgen kommenterer), er den samme som Urius Oregon brugte sidste år, da der reklameredes for hadesiden på tre forskellige blogs. Det er en Fullrate privatopkobling i Vallensbæk-området – IP-adressen er fast og unik. Du har flere gange benægtet det var din, se evt. dokumentation: http://www.uriasposten.dk/netfiles/SHdok.gif .

      Det var IP-adressen som startede det hele, og uden en plausibel forklaring på hvorfor Urius Oregon skriver på din privatadresse, så spilder du din tid.

      Du pointerer, at du ikke kan forstå meget af det jeg skriver – det havde jeg næsten på fornemmelsen, men jeg bemærker dog at du var for klog til ikke at gentage den absurde forklaring på IP-adresse-sammenfaldet som BittenB af flere omgange blamerede sig med.

      Jeg har ikke brugt Leon som ’sandhedsvidne’. Jeg har citeret tre debatindlæg fra din hånd (som foruden at demonstrere din kontakt med Urius Oregon), også vidner om at du har det perfide og underlødige lige under overfladen.

      En meget sigende afsnit i dit gensvar.

      “Du ved sikkert godt at også du og ikke mindst de anonyme som skriver på uriasposten.net har udsat mig for en tilsvining som er langt mere grov eller ligeså grov som den du blev udsat for på Urius oregon
      Og det langt før det “berømte” indlæg om dig kom frem.”

      Jeg har skrevet to posteringer om to af dine indlæg medio 2007. Begge er kommenterede analyser i et sobert sprog, og på ingen måde over grænsen. På daværende tidspunkt kaldte du dig ‘konservativ’..

      I det første indlæg (http://www.uriasposten.net/?p=4560 ) hævder du at Koranen ikke indeholder politiske budskaber – i sandhed et absurd udsagn – ikke mindst for undertegnede der læste op på dansk litteratur om islam i samme periode.

      I det andet indlæg (http://www.uriasposten.net/?p=4882 ) argumenterer du for at højreekstremismen er hovedproblemet herhjemme, og bruger ekstremisme-etiketten 21 gange i samme indlæg. Jeg var (og er stadig) imponeret over det maniske element, men forholdt mig afdæmpet til indlægget med henvisning til PET-rapport mv. Den eneste kommentar der er underlødig, er en kommentar på sidstnævnte post skrevet fire uger efter jeg bloggede historie – dvs. næppe en Urias-læser, men nok nærmere en person som net-debattør som tilfældigt surfede forbi.

      Ved genlæsning bemærkede jeg iøvrigt en gammel traver der har direkte relevans til denne postering vi her kommenterer:

      “… højre ekstremisterne er antidemokrater der ser Islamisterne som deres allierede i kampen mod den nuværende verdensorden.”

      Jeg har ikke skrevet noget der overtræder nogen regler, og da slet ikke noget usandt. Kommentarer på Uriasposten når sjældent samme lave niveau som den degenering af onlinedebat der finder sted når du og CEZ frekventerer stederne. Tidligere på DR debatten (bortvist), sidste år på avisen.dk (bortvist) og nu på BT blogs.

      At du indirekte forsvarer hetzen mod min person, er på sin vis et svar i sig selv.

      Du læser stadigvæk Uriasposten dagligt, selv uden indicierne, virker det ulogisk at du pludselig skulle stoppe med daglig netdebat. Du skrev iøvrigt fornyligt et indlæg om ‘racisternes paradis BT’ ( http://shansensblog.blogspot.com/2009/03/wwwvipbtdk-danske-racisters-net-paradis.html ).

      For nu at vende tilbage til udgangspunktet. I skrivende er der 83.243 kommentarer på Uriaposten. Du har skrevet fire indlæg fra samme IP-adresse – en privatopkobling, hvor der også er blevet reklameret for Urius Oregon-hadesiden. Her bør dit forsvar starte.

      Opdate 18/4-09. Shansen fortæller at det ikke er hendes “ansvar hvordan andre tolker det” hun skriver, samt at det ikke er hendes “ansvar at andre skriver noget inspireret af” hendes indlæg, og ignorere samtidig perlerækken af indicier, der indikerer en direkte forbindelse mellem hende, Carl-Erik Zølck og hadesiden Urius Oregon. Klokken 20.15 lørdag aften bloggede Carl-Erik Zølck (på en af Lady-in-Red bloggene) en række fotos af deltagere i Trykkefrihedsselskabets åbne arrangement i Vartov. Klokken 22.30 var posteringen inkl. billeder online på Shansens blog med henvisning til Lady-in-Red. Sidst Zølck registrerede politiske modpoler lagde han det på Urius Oregon-siden, hvorefter posteringen røg online på Shansens blog med henvisning til Urius Oregon.

      Kommentar by Kim Møller — 14. april 2009 @ 14:48

    32. Ved du hvad Shansen, burde du ikke bare lukke din dumme kæft nu ?

      Du er afsløret (ikke bare kun her, der er utallige tåbeligheder og løgnehistorier under dit navn)pillet af til skindet og udstillet, og alligevel prøver du gudhjælpemig at vende det hele på hovedet igen.

      Du må sgu da have bare en ven med en smule omløb i hovedet der kunne fortælle dig at du står i lort til halsen men alligevel insisterer du på at lave store bølger, ja mig glæder det jeg håber du drukner i lortet !

      Kommentar by Whodares (Islam skaber tabersamfund) — 14. april 2009 @ 22:17

    33. jeg er rystet !!!!

      jeg har lige siddet og set denne kælling til Shansen siddet og påstået jeg er psykisk syg og vagt og denne personen ovenikøbet mener hun har meldt mig til politiet …

      lad os lige slå nogle ting fast

      1 jeg har ALDRIG nogen sinde sagt hvor jeg arbejder , mange har spurgte og aldrig har de hørt jeg var i kbh s politi, jeg har derimod op til flere gange sagt vi kunne mødes på city en gang for alle for at få sat en stopper for dette barnlige pjat.. ingen turde møde op …

      sjovt når man tænker på de mener jeg er blivet meldt !

      2 jeg har ALDRIG lavet noget chikane med nogle , ja jeg har ringet til jens snow tiger to gange om dagen da han gav sit nr til mig , og jeg ringede udlukket for at bede ham stoppe hans trusler han lagde på nettet…

      efter følgende har han og shansen samt en del andre kørt chikane på dette nr jeg ringede fra… lagt det på nette med klamme tilbud osv…

      endhvider har de udgivet sig for at være mig flere andre steder på nettet …

      så hvem der laver chikane med hvem er vist klart og tydeligt..

      Og her ER det blivet meldt og der er også taget hånd om det , hvad du også godt ved shansen…

      3, jeg har ALDRIG truet dig , jeg synes du skal fremligge dine beviser .

      4, med mindre du er læge , hvilket jeg ikke tror på , så skal du nok holde igen med dine diagonser…

      du er lige så mærkelig som da du befandt dig på den debat hvor du gik ind for terror og at kvinder skal underkaste sig, som jeg også sagde dengang..

      du befinder dig i det forkeret land med den holdning , du bliver mere lykkelig i muslimer land.

      5 , at sidde og læse din selv medlidenhed er til at brække sig af..
      Dig der satter et grise hovede på billedet af leons mor der var død, og din latterlig veninde bitten der havde den frækhed at kalde hans mor en luder!!!

      jeg har kun blandet mig her fordi dinne lige så mærkelige venner du har rund omkring på div debatter, og som også på disse steder kun har et formål at ødelægge debatter..

      har fortalt mig hvor der bliver skrevet om mig så det måtte jeg jo lige se…

      lige til sidst , følte du dig så ikke også ret dum da politiet ikke ønskede at hjællpe dig…

      politiet har ikke tid til at tage sig af dine problemer på nettet fordi andre har anden meninger end dig

      Kommentar by anettebetjent — 28. juli 2009 @ 20:57

    RSS feed for comments on this post.