26. juli 2015

Karen Thisted: “.. i denne uge blev det.. slemt for mig selv, og nu går jeg ind for bomme ved grænserne”

For år siden betegnede hun Danmark som et iskoldt land “der ikke ønsker fremmede inden for landets grænser”, hvor alle blev påvirket negativt af “Pia Kjærsgaards ondsindede holdninger”. Karen Thisted er stadig Karen Thisted, men lidt klogere, som man kan læse i Ekstra Bladet – Karen Thisted udsat for tyveri-forsøg: Jeg stak hende en knytnæve lige op i sylten.

“Jeg læste med skræk og rædsel Ekstra Bladets dækning af det modbydelige hjemmerøveri, der blev begået mod Christian Kjærs tidligere kone. … Jeg blev så gal på den litauer, der var manden bag overfaldet og røveriet af hendes smykker og penge, at jeg lige siden er begyndt at læse om, hvordan man kan undgå, at disse mennesker kommer ind i landet.

Jeg har aldrig tænkt sådan før, men i denne uge blev det helt slemt for mig selv…

Jeg var smuttet ned i Magasin med min pung i hånden, for jeg skulle ikke have så meget, og så syntes jeg, at den lå godt og sikkert i min hånd – i betragtning af, at min datter lige havde fået stjålet sin pung op fra tasken, da hun købte sig en kop kaffe på Hovedbanegården. … Mig skulle de ikke narre, så jeg havde pungen i min hule hånd, indtil jeg kom til Magasin.

På to sekunder løb en mand op på siden af mig og flåede pungen ud af min hånd. Jeg råbte og skreg efter en vagt, der stod foran en butik. Han styrtede efter og væltede manden omkuld og tog min pung fra ham. De to mænd råbte og skreg, og jeg hørte helt sikkert det rumænske modersmål fra tyven. … Jeg fik min pung, og rumæneren stak af.

To dage senere igen på Strøget har jeg medbragt en taske til min pung. Jeg bærer tasken i hånden, da det giver et ryk i mig, og en kvinde – iført lange skørter, tørklæder og ørenringe – tager fat i min taske. … Nu. Efter to tyveri-forsøg mod mig på åben gade… Efter min datter fik stjålet sin pung på Københavns Hovedbanegård, og efter min gode veninde Suzanne Bjerrehuus fik stjålet sin kostbare mobil fra en rygsæk på Strøget i København – alt dette inden for få dage og uger…

Jeg så en undersøgelse, der viste en stor stigning af disse tyverier i Danmark, hovedsalig foretaget af øst-europære. … Jeg er så bindehamrende rasende, og jeg gider ikke skjule det, for nu må der gribes ind. Hvis de bomme ved grænserne hjælper, så sæt dem op med øjeblikkelig virkning!

Karen Thisted i citat.

“I min dagligdag er de dukket op som noget meget forfriskende. Det glæder mit hjerte at se de unge og gamle vakse folk fuldt integrerede på arbejdspladserne, hvor de færdes på lige fod med deres kolleger. Jeg prøvede at gå på nettet for at se, om der virkelig er sket en ændring, og om det virkelig kan være rigtigt, at det -på trods af Pia Kjærsgaard og Anders Fogh Rasmussens årelange strammere og strammere udlændingepolitik -alligevel er lykkedes at skabe en mindre revolution i stilhed. Og svaret er et gungrende ja! … og Dansk Folkeparti ønsker bare at få stemmer på at stramme og stramme udlændingelovgivningen. Og så er det ikke særlig smart, hvis det faktisk lige så stille og roligt og helt at sig selv går fremragende…” (Ekstra Bladet, 25. april 2009: Hejs Dannebrog for nydanskernes succes på arbejdsmarkedet)

“Jeg forstår ikke, at Dansk Folkeparti med Pia Kjærsgaard i spidsen tør gå ind i valgkampen med en livsvigtig kamp for at få grænsebomme op ved de danske grænser. … Og her er det, jeg vil sige til Pia Kjærsgaard: – Hvis du vil have genindført grænsebomme og kontrol for at undgå østeuropæiske hjemmerøverier, så mister du så mange stemmer, at du ender på samme niveau som Liberal Alliance. Du har taget fejl her, dundrende fejl. … Hvordan i alverden kan en stakkels grænsebetjent se gennem en bilrude, at der sidder en flok potentielle hjemmerøvere? Der må være en grænse, men ikke ved Kruså.” (Ekstra Bladet, 7. maj 2011: Der må være en grænse)

“Jeg glæder mig til at være fri for Pia Kjærsgaard og alle hendes følgesvende! … det har været direkte modbydeligt, når hun fandt på flere og flere hadefulde lovforslag, der gjorde det umuligt ikke bare at være indvandrer eller asylansøger, men også at være dansker, der gerne vil leve sammen med et medmenneske fra et andet land. Jeg har græmmet mig mere, end jeg egentlig registrerede i disse år, når hun tonede frem med sit menneskehad og sine mere og mere sindssyge løsninger på, hvordan vi holdt ‘ de fremmede’ ude af Danmark.” (Ekstra Bladet, 17. september 2011: Lettet farvel til Pia og fætrene)

Oploadet Kl. 15:50 af Kim Møller — Direkte link57 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/67827/trackback

57 Comments »

  1. Lidt kulturberigelse hjælper ofte til en bedre forståelse. Thisted, som jeg ikke giver en krone for, er sjovt nok blevet klogere, noget man ikke skulle tro muligt. Men bedre sent end aldrig.

    Kommentar by Henrik Petersen — 26. juli 2015 @ 15:58

  2. Det er et helvede derude.

    Kommentar by Peter Buch — 26. juli 2015 @ 15:59

  3. Hun er kun seriøs hvis hun give en undskyldning til alle dem hun har svinet til igennem tiden. For at se om hun virkelig mener det, bliver vi nød til at spørge hende om hun kender noget til muslimernes kriminalitet i danmark og om der også skal stoppes for deres antal i Danmark? Så krakelere klarsynet med garanti…

    Kommentar by jesper — 26. juli 2015 @ 16:03

  4. Skæbnens ironi…..har ikke respekt for Karen Thisted eller hendes synspunkter. Så snart det går udover hende selv, ja så er fanden løs i Laksegade, men hvad med alle de andre som har været udsat for lignende ting. Jeg tænker på de mange tusinder af ofre for kulturberigelsen….hvad med dem? Hvorfor forsvarede Karen Thisted ikke de mange tusinder af ofre for multikulturalismen?

    Kommentar by Susanne L — 26. juli 2015 @ 16:03

  5. Ha ha ha ha, hvor har hun dog godt af det.

    Kommentar by Nielsen — 26. juli 2015 @ 16:08

  6. Enig med 1, 2, 3 og 4.

    En fuld kultur berigelse havde ikke været for meget til løgnesjovnalisten Karen Thisted.

    Kommentar by Hans Und — 26. juli 2015 @ 16:18

  7. Øv for ‘lille’ Karen…

    Nu mangler hun bare, at blive gruppevoldtaget af fire-fem AIDS-inficerede asylansøgere fra Afrika og få foreskrevet af voldtægtslægen, Karin Helweg, at det er hendes egen skyld – og at hun må vise forståelse, for den kultur asylansøgerne medbringer.

    Kommentar by Polka Charlie — 26. juli 2015 @ 16:22

  8. Hvis hun kan overbevise 2 i hendes omgangskreds, som igen kan overbevise 2 o.s.v., så kan vi bruge det til noget.

    Kommentar by Per747 — 26. juli 2015 @ 16:33

  9. Ja, når man selv mærker det på sin krop! Hvorfor tror du hele Sønderjylland er gult Karen?

    Kommentar by Ivan — 26. juli 2015 @ 16:36

  10. Enig i at Karen Thisted skylder resten af befolkningen en undskyldning!

    Kommentar by Santor — 26. juli 2015 @ 16:46

  11. Godt, at hun er blevet klogere.

    Kommentar by Frimand — 26. juli 2015 @ 16:49

  12. At Karen Thisted er blevet klogere, er ikke stærkt overraskende, da hun jo ikke er afgået ved døden!
    Se hvis hun nu var blevet dummere, så havde det været en rigtig nyhed. Situationens alvor er ved at gå op for de fleste.

    Kommentar by Jakob — 26. juli 2015 @ 16:57

  13. KT er en klam sæk. Landsforræder af værste skuffe…

    Kommentar by Bornholm hader Lotte Svendsen — 26. juli 2015 @ 16:58

  14. Igen en de her ekstremt overvurderede kvinder, som når virkeligheden åbenbares – viser sig at indeholde ikke en skid mere end så mange andre andre – snarere mindre – dumme mær, som jeg altid har hadet! Ha! Fandme noget hun har godt af!
    Ja de værste menneskelige egenskaber bruser op hos mig, når sådan et skide røvhul bliver ramt!

    Kommentar by Black Watch — 26. juli 2015 @ 16:59

  15. And another one, bites the dust!

    Kommentar by Klaus j — 26. juli 2015 @ 17:10

  16. Artiklen er (nu) bag betalingsmur.

    Iøvrigt tror jeg, at meget af kriminaliteten fra såkaldte “østeuropæere” eller “rumænere” i virkeligheden begås af sigøjnere (dss. romaer i newspeak). Det antydes også i beskrivelsen af den kvindelige tyv “… lange skørter, tørklæder og ørenringe …”. Hvem har nogensinde set fx. et fuldblods polak eller litauer gå sådan klædt?

    Kommentar by Hertz — 26. juli 2015 @ 17:14

  17. Sjovt som venstrefløjen først vågner op når de på egen krop rammes af kulturberigernes hærgen. Det skorter aldrig på sympati og tålmodighed med flygtninge og indvandrere fra venstrefløjens side. Derimod hører man sjældent noget om at hjælpe og støtte de forurettede, som er blevet ofre for den uhæmmede kriminalitet, begået af udlændinge i Danmark, hvadenten bosiddende her eller tilrejst.

    Det er usmageligt og runger hult når en gammel venstrefløjsheks som Karen Thisted begynder at skratte op. Hvor har hun været i alle de år hvor begreber som ‘en bytter’, ghettoer, bandekriminalitet, hjemmerøveri og gaderøveri er blevet tilføjet det danske sprog? Før i tiden, dvs for 20 år siden, eksisterede det ikke i videre omfang, og hvis det fandt sted var det forsidestof.

    Kommentar by Olé — 26. juli 2015 @ 17:19

  18. Hun ER da sød. Luk de såkaldte journalistuddannelser.

    Kommentar by bastardo — 26. juli 2015 @ 17:21

  19. Det er åbenbart kun når det går udover hende selv om hendes nærmeste, at det er et problem. Mage til egoisme.

    Kommentar by Phil — 26. juli 2015 @ 17:26

  20. Hun har fortjent alt hvad der rammer hende med hendes tidligere udtalelser i mente.
    De eksempler her er bare en lille del af hvad jeg har hørt hende sige om “modbydelige DF’ere” og “fremmedfjendske bange danskere” oog så videre. Det samme gælder for alle andre med hendes (nu tidligere) holdninger. For selvom de vågner op nu efterhånden som konsekvenserne af deres frelste bedrevidenhed rammer dem selv, så har de gerningsmænd de har stemt for at lukke ind i landet været igennem mange andre ofre før de nåede til dem!

    Nogle af dem blev tæsket invalide som feks hundelufteren i odense, mens andre døde af skud og knivstik pga “gode” mennesker som karen thisteds kulturelle eksperiment!!!

    For uden deres stemmer til partier der går ind for åbne grænser og udnyttelse af deres position i medierne til at udskamme DF og deres vælgere, og dermed forsinke hele processen med grænsekontrol, hårdere straffe og udvisninger, så havde de gerningsmænd aldrig været her! Så var de udvist for bestandigt efter første overfald, istedet for at blive benådedet af slappe dommere og få betingede udvisninger for 3/4/5 gang i træk!

    Mennesker som karen thisted tilhører de skyldige, husk det når de begynder at tude i medierne fremover. De er IKKE uskyldige ofre, de er medskyldige!

    Kommentar by Per — 26. juli 2015 @ 17:40

  21. Der er kommet MANGE FLERE SIGØJNERE det seneste stykke tid.

    De har ikke noget at lave i Danmark. Kan vi ikke få dronningen til at lave et dekret om udvisning af alle romaer?

    Kommentar by Dinesen — 26. juli 2015 @ 17:50

  22. Jamen Karen dog – har du ikke hørt om “redistribution of wealth”?

    Kommentar by - by Proxy - — 26. juli 2015 @ 17:54

  23. Apropos: Politiet takker anmelder for muligheden for at anholde “rumænere”, der stjal forhjul fra cykler og mobiltelefoner:
    http://twitter.com/KobenhavnPoliti/status/625320172065325060
    http://twitter.com/KobenhavnPoliti/status/625322416479305729

    Rumænerne bliver måske udvist, men stiller her så igen ugen efter med et nyt pas og nyt navn. Man kan nemlig ændre navn op til seks gange årligt i Rumænien:
    http://denkorteavis.dk/2014/et-kaempehul-i-kontrollen-giver-rumaenske-kriminelle-fri-adgang-til-danmark/

    Kommentar by Hertz — 26. juli 2015 @ 18:00

  24. Nej hvor er det dejligt Karen er blevet kogt i sit eget fedt!!.

    En øst-ærobæ burde ikke sidde i fængsel men til enhver tid henrettes:
    http://www.tvsyd.dk/artikel/93755:Hurra-jeg-skal-i-faengsel

    Kommentar by jp — 26. juli 2015 @ 18:05

  25. Og hvad var den pung så værd i forhold til mængden af skattekroner hun selv betaler for de skader som indvandringen forvolder. Det sjove er her at det formenlig ikke er særligt meget. Jeg er uendelig træt af kvinder der tænker med deres følelser istedet for med hjernen. Længe leve rationalismen. KT er iøvrigt ikke blevet klogere, for det er hendes følelser der styrer hendes nye diskurs, ikke en egentlig logik.

    Kommentar by Jens Jensen — 26. juli 2015 @ 18:34

  26. Jeg drømmer mig tilbage til dengang hvor kvinder som Karen Thisted var klippet skaldede.

    Men indtil da: planlægning og atter planlægning.

    Kommentar by Fritz — 26. juli 2015 @ 18:37

  27. Store fede, dumme, grimme piskost af en rejekælling. Skal vi så falde på knæ og lovprise hende, fordi hun nu selv har fået kærligheden at føle ? – ikke på vilkår. Hun har systematisk svinet alt og alle til i årevis, og pludselig skal “grænsebommene” op med det samme.
    Jeg er så træt af alle disse røvhuller, der ikke kan se det absurde i deres eget grænseløse hykleri.

    Kommentar by Bror Lerbror — 26. juli 2015 @ 18:45

  28. Hvor er det dejligt, at Karen Thisted har været udsat for gadekriminalitet.
    Som hun nævnte: “Jeg er så bindehamrende rasende, og jeg gider ikke skjule det, for nu må der gribes ind.
    Hvis de bomme ved grænserne hjælper, så sæt dem op med øjeblikkelig virkning!
    Jeg var heldig, men det er der mange, der ikke har været i det Danmark, der, for mig, totalt ændrede karakter i denne uge.”

    Igennem år har almindelige danskere oplevet på egne krop konsekvenserne ved de åbne grænser.
    Men det har ikke betydet noget for de besluttende myndigheder. Så kriminaliteten fortsatte sin stigningstakt.
    Jeg vil garantere at hvis et par Højesterts dommere, Helle Thorning-Schmidt, en chefredaktør Lisbeth Knudsen eller andre mediefolk blev udsat for et hjemmerøveri, så ville der komme grænsebomme hurtigere op end du kan udtale ordet Rumænien-Ekspressen. Det er fast busrute, som flere gange hver uge helt uden kontrol bringer kriminelle til og fra arbejde på gaderne i Danmark.

    Kommentar by Morten Dreyer — 26. juli 2015 @ 20:07

  29. Hun blev skilt fra Ole Thisted i 1977. Så lang tid er det siden.

    Kommentar by Spinner — 26. juli 2015 @ 20:09

  30. Flere og flere radikale typer vågner op.

    Hvornår kan Hans Jørgen Bonnichsen vågne op? Eller vil medierne ikke længere bruge ham, hvis han skifter holdning?

    Nogle af de eksperter DR bruger, er oppe i skyerne. F.x Leila Stockmarr. Som jeg tror er datter af nogle tidligere PFLP-sympatisører.

    Prøv e.v.t. at se det her klip med Hans Jørgen Bonnichsen i tårer over islamisten abu labans død.

    https://www.youtube.com/watch?v=461NkP05RsY

    Abu Laban var sammen med Akkari landsforrædere under Muhammedkrisen.

    Kommentar by Dinesen — 26. juli 2015 @ 20:30

  31. Karen Thisted har mærket kulturberigelsen på egen krop og har nu skiftet mening.

    Hvem ved? Måske er hun endda parat til at tilgive Kurt Westergaard, at han ikke lod sig slå ihjel, da han blev overfaldet af en øksemand?

    Kommentar by MartinH — 26. juli 2015 @ 20:32

  32. Hun mangler totalt empati. Det skulle gå galt for hende selv og hendes nærmeste før hun kunne forstå lidt af det de mennesker der har boet og bor i de socialeboligbyggerier måtte gennemgå.

    De mennesker havde hun og hendes kumpaner udskammet i 30 år!

    Kommentar by Helmut Kohl — 26. juli 2015 @ 20:45

  33. Hendes svinske kommentarer til Kurt Westergaard er ikke glemt.

    Hun kunne passende starte med en uforbeholden undskyldning.

    Men, men. Folk i hendes alder ændrer sjældent grundlæggende personlighed. Det skal vi heller ikke forvente her. Thisteds yndlingsbeskæftigelse er, at pisse på folk, hvorefter hun klager over, at de lugter.

    En gang rejekælling, altid rejekælling…

    Kommentar by Jern Henrik — 26. juli 2015 @ 21:04

  34. @ 33.
    Enig.
    KT minder meget om hende der CD lederen, der efterfølgende fik en direktørpost i RED BARNET.
    Hun kunne end ikke REDDE sin søn Rasmus.
    Husker i KT og en anden kvinde af samme kaliber, der på TV svinede Søren Krarup til i et interview?
    KT har glemt sine holdninger i morgen.
    @ 30.
    Bonnichsen var IKKE chef for PET.
    Bonnichsen var operativ chef.
    Men det gør ikke Bonnichsen mindre pinlig.
    Efterfølgende har vi glæde af denne Laban´s søn – sød dreng.
    Akkari er med garanti som han altid har været, en led karl.
    Hans ændrede holdning til tingene er blot skalkeskjul.
    Det kunne for ham personligt svare sig at “indrømme” tidligere fejl.
    Og tænk jer, ham evakuerede vi fra Libanon sammen med andre flygtninge på ferie fra det land de flygtede fra.

    Kommentar by AK JA — 26. juli 2015 @ 21:26

  35. Hvordan evakuerede vi Akkari fra Libanon?

    Kommentar by Dinesen — 26. juli 2015 @ 21:43

  36. I stedet for at svine Karen Thisted til, så burde man faktisk melde hende for racisme. (omvendt psykologi)

    Kommentar by tusmørke — 26. juli 2015 @ 22:02

  37. @35: http://www.danskfolkeparti.dk/Da_Dannebrog_kom_til_%C3%A6re_og_v%C3%A6rdighed

    Kommentar by Per — 26. juli 2015 @ 22:29

  38. Tror I virkeligt at hun har ændret mening generelt?

    For mig at se fokuserer hun på rumænere og romaer og vil derfor ALDRIG komme til at beklage sine udtalelser om eks Kurt Westergaard, for han havde jo selv gjort noget.

    Kommentar by Martin T — 26. juli 2015 @ 22:31

  39. @35, jeg googlede det lidt og der var 5.873 “danskere” på ferie i labanon, herunder akkari i 2006, som det kostede den danske stat lidt over 40 millioner at få hjem fra det land de var flygtet fra og nu var på ferie i!: http://www.dr.dk/nyheder/indland/evakuering-fra-libanon-billigere-end-forventet

    Nogen der vil vædde om det har fået konsekvenser for een eneste af dem siden?

    Kommentar by Per — 26. juli 2015 @ 22:35

  40. @ 3 Jesper
    Ja hun skylder alle de fremsynede mennesker, hun og hendes ligesindede gennem årtier har svinet til, en undskyldning.
    Jeg har egentligt altid troet at når multikulturen begynder at gå ud over den fornægtende klasse eller deres børn, så ville der begynde at ske ændringer, men jeg er alvorligt i tvivl. Vi har set talrige eksembler på, at den fornægtende klasse har fortsat med at være fornægtende, selv efter alvorlige overfald, men nu kan vi da have et forfængeligt håb om at der sker noget. Men jeg vil se det før jeg tror det!

    Kommentar by Robert R — 26. juli 2015 @ 22:37

  41. @ 35 Dinense.
    Jeg husker da han blev filmet på landgangsbroen, på vej ombord på et Engelsk Krigsskib.

    Kommentar by Robert R — 26. juli 2015 @ 22:42

  42. > 35 Dinesen, tilbage i sommeren 2006 var krigen mellem Israel og Hizbollah i Libanon en overgang temmelig hed, og mange lande heriblandt Danmark evakuerede deres respektive statsborgere fra Libanon, hvor de opholdt sig på ferie. Der var temmelig mange af dem (altså ikke danskere, men libanesere med dansk pas), heriblandt Akkari, som var på tiltrængt ferie efter strabadserne med at sætte verden i brand over muhammed-tegningerne.

    Se f. eks. her:

    http://politiken.dk/indland/ECE152274/akkari-evakueret-fra-libanon/

    Kommentar by monse — 26. juli 2015 @ 22:54

  43. Orientering: Flertallet af de danske socialrådgivere sagde ” Åh nej, skal vi nu udsættes for det besvær med dem igen.” Flertallet havde opholdt sig i Libanon i årevis.—- Malmø: c 300 000 indb. 31% født i udlandet. 41% med efterkommere. Under 30 år udgør de 70-75%. 20% muslimer.Under 30 år c 40-45%.
    Karn Thisted= Nyhipo eller feltmadras.

    Kommentar by En dansker — 26. juli 2015 @ 23:48

  44. Er Thisted senil eller uhæderlig? Svært at svare på. Måske begge dele

    Kommentar by Josef k — 27. juli 2015 @ 00:50

  45. Ikke for at sige noget positivt om Karen Thisted, MEN hun er dog ikke ramt af Mygind-syndromet.

    Langsomt opfattende – hun selv, og en række af hendes nærmeste skulle åbenbart rammes inden for et kort tidsrum, før hun fattede alvoren i det som hun og de andre godhedstosser, har bagatelliseret i årtier.

    Karen, vær glad for at du ikke er en 3-årig dansk dreng eller pige. Det bliver dem og de andre danske børn, der skal kæmpe i fremtidens multikulturelle kaos, som du og dine ligesindede har skabt i jeres hippieutopiske socialkonstruktivistiske drømmeræs mod ødelæggelsen af nationalstaten og fællesbevidstheden.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 27. juli 2015 @ 01:57

  46. Tror desværre ikke Karen Thisted er senil, dvs dement! Uhæderlig – vides ikke! Derimod islamofil(islam-elsker) og extranofil(fremmed-elsker) og daniofob(dansker-hader) kan der næppe være meget tvivl om! Dog er Thisteds extranofili måske aftaget en smule på det sidste?

    Kommentar by burkaninen — 27. juli 2015 @ 02:16

  47. 30 Dinesen,

    Leila Stockmarr er datter af Niels Stockmarr og Lone Johnsen. De har sammen udgivet to bøger, hvor de udstiller pæstilenserne som ofre. Lone Johnsen var med til på vegne af danske terrorister at indgå en samarbejdsaftale med PFLP.

    Sidst jeg kiggede på det var Johnsen direktør for Carlsbergs museum. Og ghm om ikke Niels S. har åbnet antikvitets butik i en beboelsesejendom. Dybt uansvarligt, da man dels sagtens kunne forestille sig, at han kunne blive mål for et angreb med bomber dels at han kunne genoptage de gamele forbindelser med folk der fabrikere bomber.

    Kommentar by Hans Und — 27. juli 2015 @ 04:11

  48. @ 35 Dinesen.
    Pr. skib.
    Sammen med alle de der var på ferie i det land de “flygtede fra. Mange talte om at samkøre relevante registre der var mistanke om socialt bedrageri.
    Således var flere af de evakuerede på kontanthjælp hhv. dagpenge, men var ikke til rådighed for arbejdsmarkedet.
    Flere havde opholdt sig i Libanon i en måned eller mere.
    Samkøringen blev ikke gennemført – gæt hvorfor!!!
    Iblandt de evakuerede var denne Akkari, du kan GOOGLE ham og se det foto hvor han ses gå ombord.

    Kommentar by AK JA — 27. juli 2015 @ 08:30

  49. KTs veninde Susanne Bjerrehus, er rigtig god og rammende i sine indlæg på 180grader… Så mon ikke hun “smitter” lidt “fobi” af på den håbløst naive KT… Personligt glæder det mig at zigøjnerne genopliver den ellers glemte “Øresunds region”, hvor københavn smelter sammen med Malmø mm i et væksteventyr… Lad os endelig få flere ziger og bandekrigere fra Malmø til kbh. k og kbh. ø… :-)

    Kommentar by ny kommentator — 27. juli 2015 @ 09:48

  50. Som andre har skrevet så er det først og fremmest, vel nærmest østeuropæere KT langer ud efter.
    Romaer har en særlig “kultur”, kig blot på familien hvor størsteparten er udvist af det vi kalder Danmark.
    Lur mig om ikke KT stadig elsker afrikanere, folk fra Mellemøsten osv.
    De er jo så eksotiske.
    I morgen, eller måske allerede i dag, er det glemt.
    S. Bjerrehus er mere fast i spyttet, men hun er også gift med en erhvervsmand der kan tænke, og som siger det han tænker.
    Hvad var det den anden kvindelige journalist hed?
    Hende der på TV forsøgte at svine Søren Krarup til.
    KT er uægte.
    Snart komme Z. Stampe på banen med trussel om politianmeldelse for racistiske udtalelser imod KT.
    Det bliver morsomt.
    I lighed med truslen mod tidligere drabschef Ove Dahl.

    Kommentar by AK JA — 27. juli 2015 @ 09:48

  51. Karen er forhåbentlig blevet klogere.
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hJc-cLBGd0E

    Kommentar by Sindsro — 27. juli 2015 @ 15:03

  52. 23: fingeraftryksscanner, jo tidligere, jo bedre.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 27. juli 2015 @ 17:13

  53. Intet er så belærende som en omgang personlig berigelse fra multikulturen.

    Kommentar by PFEP — 27. juli 2015 @ 18:18

  54. Hun følger med tiden. Flere vil følge med, men det går desværre alt for langsomt til det har nogen effekt på uvæsenet.

    Kommentar by Menig 442 — 27. juli 2015 @ 18:30

  55. 1) Angående Akkari: Hans kone var tidligere blevet nægtet opholdstilladelse i DK, men i forbindelse med evakueringen kom hun med ind i DK. Hvad skete der med opholdstilladelsen?

    2) KT optræder meget ofte i DDR. Hvad sker der med hendes ansættelse, hvis hun opretholder sine nyfundne holdinger? Mon ikke hun meget hurtigt falder til patten?

    Kommentar by Hodja — 28. juli 2015 @ 00:48

  56. Nassende udlændinge og kriminelle udlændinge bør ekspederes ud af landet, så hurtigt det er muligt.

    Kommentar by F. Jensen — 28. juli 2015 @ 07:41

  57. Rockwollfonden har lavet et forskningprojekt om hjemløse rumænere i Norden. De er oftest sigøjnere. Det virker meget politisk korrekt (de hjemløse kaldes fx. “gadearbejdere”), men der er enkelt guldkorn:

    Mange giver udtryk for, at de gerne ville have et arbejde, men deres kompetencer står slet ikke mål med det, der typisk kræves for at bestride et job i de skandinaviske velfærdsstater.

    I Oslo og København har gadearbejderne således kun 7-8 års skolegang bag sig, og i Stockholm kun 2,5 års skolegang. I Stockholm er der kun 28 pct., der angiver, at de kan læse og skrive – mens det i København og Oslo er henholdsvis 70 og 61 pct.

    Kun to ud af ti har tidligere i deres liv haft et regulært arbejde
    […]
    Der er også et vist omfang af kriminalitet, men det har i undersøgelsen været svært reelt at belyse, hvor meget det fylder. Det tyder dog på, at kriminaliteten er mest udbredt i København, hvor en gruppe øjensynligt ernærer sig ved narkosalg, lommetyveri og salg af metalskrot.

    Fra http://jyllands-posten.dk/debat/kronik/ECE7892788/K%C3%B8benhavn-er-for-%E2%80%9Dst%C3%A6rke%E2%80%9D-rum%C3%A6nere/

    Kommentar by Hertz — 28. juli 2015 @ 11:06

RSS feed for comments on this post.