27. juli 2015

Vollsmose: “… utallige tilfælde af dyremishandling… Idag er en killing sparket ihjel, af lokale børn.”

Der sker tilsyneladende mange ting i Vollsmose som ikke når medierne. Her lidt fra et opslag i en Facebook-gruppe for Odense. Regitze C. fortæller på sin personlige profil, at det primært er ‘drenge og mænd’ med anden etnisk baggrund, hvis nogle skulle være i tvivl.

“Kære medbeboere i Vollsmose.

Har oplevet utallige tilfælde af dyremishandling, der de sidste måneder har taget overhånd.

Idag er en killing sparket ihjel, af lokale børn.

Er sikker på, at ingen er født onde. Og derfor håber jeg, at i forældre, vil tale med jeres børn om, at dyr også kan føle angst og smerte, ligesom vi mennesker kan. Og at vi derfor skal behandle dyr ordentligt.

Hilsen Regitze, Fyrreparken”

“Til alle: Jeg ser dagligt dyremishandling herude, og reagere hver gang. I denne sag, så jeg ikke drengene lave deres ugerning, men blev hentet af nogle piger der havde bremset dem. Katten var desværre død. Men har med egne øjne oplevet lidt af hvert. Som også er dokumenteret med video og fotos på min profil. (Det er nok kun venner der kan se disse opslag)” (Regitze C. på Facebook, 27. juli 2015)

“jeg kan huske at en af mine x-bekendte fra Vollsmose..deres lille dreng på dengang 4-5 år var virkelig en lille satan som allerede i den alder forstod hvordan man mishandlede dyr..forældre fortalte igen og synes at det var morsomt..det var så grotesk… jeg fik kvalme af det…men når man som forældre ikke kan forstå dyrenes følelse, hvordan kan børnene forstå? Der er desværre så mange katte i Vollsmose..” (Dinh M. på Facebook, 27. juli 2015)

“jeg var weekend-vikar i Børnebyen i Vollsmose, i ca 2 år. det var mest rigtig dejligt og skønt at fodre dyrene og at være der,, men der var – også – grufulde mishandlinger af dyr indimellem.begået af børn – og måske også af voksne. det er virkelig et problem. og ja, vi er med vores adfærd overfor dyr et eksempel for både børn og voksne, især af anden etnisk herkomst- men det er nogengange meget, meget trist at opleve den totale mangel på omsorg for dyr, også fra helt små børn.” (Jette P. på Facebook, 27. juli 2015)

Oploadet Kl. 00:52 af Kim Møller — Direkte link35 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/67832/trackback

35 Comments »

  1. Tænk, er der virkelig onde mennesker, børn og voksne AEH’re i Vollsmose? Dét havde ingen da gættet.

    Kommentar by Henrik Petersen — 27. juli 2015 @ 01:04

  2. Børn der mishandler dyr er et stærkt tegn på psykopati.

    En psykopatisk kultur avler psykopatiske børn :(

    Kommentar by Helmut Kohl — 27. juli 2015 @ 01:17

  3. Kan snildt forestille mig at det er “arveligt”. Altså ikke genetisk, men de yngste lærer det fra de ældre, og de ældre har lært det fra andre venner osv. At det er en rå kultur de kommer fra, uden for meget varme og kærlighed og medmenneskelighed.
    Dvs en stærk islamisk opdragelse(præcis hvilken kan jeg ikke sige). Mørke, undertrykkelse, had, arrogance osv. Deres dannelse går helt galt helt fra de er små, pga deres omgivelser. Mange kalder det socialt belastet, jeg kalder det muslimsk belastet.

    Social belastede og Af Anden Etnisk herkomst, er blot røgslør som de fleste ved herinde.

    “Sjovt” nok er det 99,99% af gangene drengebørn der gør disse her ugerninger. Hvorfor mon? Er drenge så meget mere disponerede for ondskab imod forsvarsløse dyr? Den kultur og omgangskreds disse drenge bevæger sig i dyrker sikkert afstumpetheden og psykopatien som dyder. Det er den mest rå og afstumpede/den stærkeste der overlever. Hvor mange tusinde gange har vi ikke set det i nattelivet?
    Hvem er mest afstumpet? Hvem konkurrerer om at være mest voldelig?

    Går stærkt ud fra at det er kulturelt(kald det kulturelt eller religiøst det er sikkert lige fedt).
    Måske er det kultursammenstød. Det er sikkert et udtryk for mange problemstillinger. Ond møder god, øst møder vest, Islam møder Kristendommen osv osv.
    Det kunne være spændende hvis nogle journalister gad og turde grave i de dybere grunde. Hvor kommer deres familie og forældre fra, var det også sådan i deres hjemlande? Er det udtryk for flokmentalitet?
    Hvor kommer afstumpetheden fra?
    Mit gæt er og har altid været, at ondskaben kommer fra deres åndelige liv, opdragelse og mangel på stimuli. Jeg vil gætte på at det er en islamisk opdragelse i store dele af mellemøsten. Ikke hele men store dele.

    De er vel heller ikke kendte for dyrevelfærd og rettigheder og humane vilkår for alverdens dyr dernede. Det er sikkert foregået i tusindvis af år.

    Jeg husker fra andre artikler på Urias, at børnene bliver tabt på gulvet i 4-5 års alderen. Der sker så meget skade på drengebørnene specielt, at de har så ringe chancer for at klare sig senere hen i samfundet, at langt hovedparten af dem(dem ja det er så svært at indkredse præcis hvem det er)vil have en stor chance for at blive repræsenteret i de negative statistikker.

    Kommentar by Endnu en vantro — 27. juli 2015 @ 01:35

  4. Jeg kommer også til at tænke på en anden ting.

    Kan man forvente at MSM bringer denne her og andre lignende dyremishandlingshistorier? Hvis nej hvorfor ikke? Tør de ikke? Er de så styret af agendaer og anti/sympatier at de bare censurerer disse her historier?

    Har MEGET ringe tiltro til at de MSM medier der dag ud og dag ind bringer diverse propaganda fell-good historier om flygtningen og indvandrere også bringer skyggesiderne. De tør simpelthen ikke. De er så forbandet bange for at deres facade skal krakelere at de bare bortcensurerer dem, og i stedet for fylder os med diverse konstruerede sødsuppe-artikler. MSM kender vi alle sammen. De medier der ikke helt har til formål at bringe os relevante nyheder, men i stedet for ja hjernevaske og indoktrinere os i hvilken retning vi skal tænke og føle og tro.

    Kommentar by Endnu en vantro — 27. juli 2015 @ 01:41

  5. @ Endnu en vantro:

    “De er vel heller ikke kendte for dyrevelfærd og rettigheder og humane vilkår for alverdens dyr dernede. Det er sikkert foregået i tusindvis af år.” Ja. Og så kan Islam ikke være årsagen. Islam er tværtimod blot ligeledes et produkt af denne kultur. Og det fornemmer man jo også på denne – den mest aggressive – verdensreligion.

    Til MSM: MSM-aviserne køber vi jo heller ikke mere. Vi bryder os ikke om at betale for deres hullede formidling. De påstår selv, at de er blevet “udkonkurreret af Internettet”, selvom selv et fjols kan forstå, at et “Internet” ikke kan udkonkurrere nogen som helst. Det kan derimod nogle mennesker på Internettet, der er villige til at bringe de oplysninger, som MSM’s forlorne “relevanskriterier” er indført for at forholde os. Så nemt er det.

    Når vi hver gang er nødt til at gå til blogs, for at få belyst den baggrund, der kan få os til at forstå en begivenhed, føler vi os ydmyget af at skulle betale for en avis, der helt bevidst vil sløre bestemte sammenhænge for os, uanset motiverne herfor.

    “Frugtbare misforståelser” skabt gennem kalkulerede undladelser kan i længden ikke konkurrere mod rå, skarp, og rigelig oplysning.

    Flere informationer gavner vores sag. Færre informationer gavner modpartens. Så enkelt er det. Og derfor sorterer aviserne så intenst i den nyhedsformidling, de af samme grund ikke længere kan sælge til os.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. juli 2015 @ 02:06

  6. Spørgsmålet er HVORFOR sker mishandlingen?

    Desensibilisering er et fint ord, for psykopat-skabelse. Man “træner” børn og unge i en tidlig alder til forråelse ved, at overvære og deltag i mishandling af dyr, for med tiden senere at kunne gære dette, imod mennesker, uden at lade sig psykisk påvirke, men at kunne gentage drab og uhyrligheder på andre mennesker i en endeløs mængde.

    Ved at starte med dyr i 6 – 10 års alderen, så kan de væsentligt lettere trappe op til voldelige overfald mod mennesker i 11 – 15 års alderen. Psyken er allerede tilpasset offertes skrig, hulk og klynk, ved at høre hunde, katte klynke og skrige for deres liv.

    Det er derfor, at henrettelse videoerne laves af ISIS det er opdragelse materiale til børn og unge. Det er derfor at man lader børn deltage i halsoverskæringer i Syrien. Dem der ikke tror dette kan selv tjekke Live Leaks ud, der ligger nogle ganske ubehagelige videoer.

    Muslimske børn desensibiliseres igennem vold fra forældre side, hvilket skaber en indgroet accept af vold, som naturligt. Og ved at deltage i ritualiserede religiøse slagtninger af dyr(geder,får,m.f.), gennem hals-overskæring og blodstyrtning vendes børn og unge til blodsprøjt, lugten af blod, ofrets paniske krampebevægelser, selve aflivnings processen normaliseres og gøres til en rutine.

    Når vores politikere taler om soldater; “der har ar på krop og sjæl”, så er det fordi de taler om mennesker der er op vokset i vores civiliserede og humane samfund. Vi ser det at slå ihjel og være voldelig, som et psykisk problem, dette er ikke tilfældet i nær samme grad, i den muslimske verden.
    Her er en dræber, en “rigtig mand”, en der kan skære halsen over på fjenden, og se ham gurle i sit eget blod, ja han er en god troende. En der kan lader sig slå ud af råb om nåde eller andet. En der forsætter ufortrødent, viser jo sin stoiske ro og sin lydighed overfor troen. Han er ikke bare en rigtig mand, men også en god troende. Men “hærdningen” skal starter tidligt, så der ryger nogle dyr på vejen, inden den perfekte troende og mand er skabt.

    Hvad betyder det for os danskere? Vil vi blive slagtet?

    Intet definitivt kan siges, men der er mange muslimske mænd og kvinder der træner forskellige kampsporter. I visse dele af landet er der næsten kun indvandre eller efterkommere i visse klubber. Hvem er det i øvrigt de skal forsvare sig imod?

    Når man samtidigt tager i betragtning de mange dyremishandlinger , skal vi så opfatte dette som “hærdning”, som desensibilisering af deres børn og unge, vent imod os, eller skal vi tro det bedste, og bare lade stå til. Vore politikere har i lange perioder ment og gjort det sidste.
    Mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 27. juli 2015 @ 02:32

  7. Mennesker der mishandler dyr er efter min mening ikke mennesker, men primitive dyr.
    Man kan sige meget om isislam, men til dato har jeg aldrig hørt noget godt om isislam, det er og bliver en modbydelig menneskefjendsk og primitiv voldelig ideologi sammenrodet med noget religiøst vanvid.
    Hvor har jeg ondt af de vantro mennesker der er tvunget til at bo i eller i nærheden af en muhammedaner ghetto, aldrig får de ro eller fred, men er jaget vildt, der ikke aner hvornår den næste sovende isislam celle går i jihad mode.
    Desværre bliver vi alle mærket af eller ufrivilligt påvirket af denne ækle ideologi isislam, vi bliver ubevidst også mere hærdet og desværre må erkende, at der også sker et skred i vores ellers normale fredelige og hjælpende sind, nu tør vi ikke hjælpe et offer for et hold sjakal muhammedaners angreb mod en enlig vantro. Det kan også virke skræmmende, at konstatere, at et tænkt stillet spørgsmål “ville du hjælpe fx anna MÆÆ Allahslave, uffemandslingen, en Radigal (eller find selv navnet på landsforrædder) hvis denne blev angrebet af et kobbel sjakal muhammedaner ?
    Tænk, svaret burde være et hurtigt ubetinget ja, meeen der opstår en længere tænkepause og en masse hvis’er eller ligefrem et svævende svar om at vende den anden kind til, så ingenting bemærkes. Sådan er det jo, at vi ubevidst bliver påvirket og hærdet af for meget isislam.

    @ Kim Møller tak fordi jeg måtte få “din killing” hun er super intelligent og dejlig og har det fortsat godt, og er elsket af alle, selv hundene :)

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 27. juli 2015 @ 03:23

  8. Hvis jeg læser i morgen at de børn er blevet kvalt af en dyreven der fik nok, så vil det røre mig mindre end det billede af den kattekilling de har sparket ihjel! Det mener jeg faktisk.

    Kommentar by Per — 27. juli 2015 @ 03:49

  9. PS, del det link på alle facebooksider for kæledyr i kan finde, folk er sgu nødt til at vide hvad der foregår hos de indavlede idioter.

    Kommentar by Per — 27. juli 2015 @ 04:02

  10. Ikke muslimer er urene, lige såvel som dyr er urene for muslimer.

    Har du nogensinde set en muslim gående med en hund? Nej vel.

    Jeg delte engang køkken med en af profetens følgere, samt et par vantro. Jeg overvejede, om jeg skulle anskaffe mig en hund. Profetens følger fandt omgående et nyt sted at bo, da han ikke måtte bo iblandt husdyr ifølge Muhammad.

    https://www.youtube.com/watch?v=wZKdEu5BUTg

    Generelt vil jeg dog sige, der er andre kulturer, der også er dyrefjendske.

    Kommentar by Dinesen — 27. juli 2015 @ 08:20

  11. Det er desværre ikke første gang det er oppe og vende. Og nok heller ikke sidste. Også i ghettoerne i nordsjælland eksisterer problemet.

    Kommentar by Joe Mcvey — 27. juli 2015 @ 08:22

  12. Europæernes kultur er klart den mest dyrevenlige på kloden. Som med mange andre ting, er vi blandt de mest humane.

    Kommentar by Dinesen — 27. juli 2015 @ 08:26

  13. Empati er ikke-eksisterende hvor islam hersker.

    Kommentar by Jacob Andersen — 27. juli 2015 @ 08:46

  14. Det er muligt, at muslimske børn ikke fødes onde, men de opdrages til at blive det.
    Smid dem ud af landet, og forbyd deres ideologi.

    Kommentar by Nielsen — 27. juli 2015 @ 09:11

  15. Hvordan kan det komme bag på nogen, de halalslagter jo deres dyr. Og til dem der siger at dyret ikke lider overlast – og derved biliger det, se selv her:
    https://www.youtube.com/watch?v=tTukbjfcwxc

    Og når du nu har set det, så fortæl mig lige igen at dyret ikke lider.

    En syg kultur avler syge børn – det er da indlysende.

    Kommentar by Jens Jensen — 27. juli 2015 @ 09:12

  16. En ond religion skaber onde mennesker. Mere kompliceret er det ikke!

    Har I iøvrigt hørt noget om at muslimer har været ude og sige at det ikke har noget med Islam at gøre?

    Kommentar by Sigwar — 27. juli 2015 @ 09:39

  17. Når indvandrere gives danskundervisning, kunne de også lære at behandle dyr ordentligt. Hvorfor har regeringen i øvrigt ikke sagt at man vil sløjfe modersmåls-undervisning?

    Kommentar by Niels P. — 27. juli 2015 @ 09:46

  18. Jeg husker en sag fra Hasle ved Århus, hvor børnehaven havde en række dyr der blev mishandlet til døde af flere 2.g-drenge i alderen 8 år og op. Det var grufuldt, geder og kaniner og flere andre dyr. Tortureret i timevis og flere af dyrene måtte aflives. De havde say knappenåle i deres øjne… puuhh. Kommunen fik lagt låg på dengang og intet slap ud, det var i 2005 og inden facebook.

    Kommentar by Mortensen — 27. juli 2015 @ 09:59

  19. Here is a piece from a review of the book Hyena’s Belly: A Memoir of My Ethiopian Boyhood by Nega Mezlekia. Review by The War Nerd – Gary Brecher. Mzleka reads about a guy getting jail for torturing a cat in Canada, and he think its a joke!

    You grow up in a place like that (Somalia) and you’re ready for war. But not for Canada. So at the end of the book when Nega talks about what happened when he finally immigrated to Canada, he had some adjusting to do. My favorite example of Canuck culture-shock comes when he reads a a newspaper clipping about a guy getting jail for torturing his cat. He’s not falling for that! He actually cuts out the story to show his friends he gets the joke. Jail? For a little good clean cat-torture! Very funny! He describes his shock when his killjoy Canuck friends told him it wasn’t a joke at all, and was in fact a very serious crime in the Canadian Criminal Code. Nega tries to be a good animal-rights greenie in his new squeamish homeland but it’s not easy–not when you’ve been raised Amhara-style..

    Read the whole review for a glimpse of aristcratic child raising in Somalie/Etiopia. http://exiledonline.com/war-nerd-from-hyenas-belly-to-canadian-bitch/

    Kommentar by ove s — 27. juli 2015 @ 10:00

  20. Muslimer har det først rigtig godt, når både mennesker og dyr lider optimalt. Også på det her punkt stikker de nazisterne med flere kilometer.
    På et tidspunkt læste jeg om en israelsk mand, der drev et “plejehjem” for æsler. Det var de stakkels dyr, der gik rundt til fri mishandling, som kom ind på hans plejestation. For eksempel muntrede drenge sig med at overhælde disse æsler med benzin og sætte ild til dem. Der stod selvfølgelig ikke et ord om, hvilke drenge. Men et vildt, fordomsfuldt og stigmatiserende gæt, er pestilenserdrenge( – Det er nok DF’s skyld!).
    Kan nogen forestille sig, at de civiliserede israelsk-jødiske drenge i Israel ville gøre sådan?
    muslimer og asiatere kan tage hinanden i hånden, når det gælder grufuld adfærd over for dyr.

    Kommentar by Margrethe — 27. juli 2015 @ 10:01

  21. Dumme danskere tror, man overalt i verden behandler dyr godt. Rejs ud og se. Det er stort set kun i den kristne kulturkreds.

    Kommentar by Josef K — 27. juli 2015 @ 10:18

  22. I MENAP-kulturer (undt. Israel) vægtes andre menneskers lidelse ikke særligt højt og dyrs følgeligt endnu lavere. Empatigener er meget vagt repræsenteret på de egne.

    Kommentar by Hertz — 27. juli 2015 @ 10:20

  23. Det er muligvis rigtigt at ingen er født onde, men er man mindrebemidlet OG født ind i en voldsforherligende dødskulten som islam er risikoen for at ende som afstumpet voldspsykopat overvældende.

    Kommentar by Jesper J. — 27. juli 2015 @ 11:16

  24. Vi kan være 100% sikker på, at mange katte ender i en grillovn, men vi hører aldrig om det.

    Kommentar by Machiavelli — 27. juli 2015 @ 12:00

  25. Ja, også vores dyr lider under kulturberigerne. Og katten på billedet har ikke stemmeret og har derfor ikke kunnet gøre hverken fra eller til. Fortæl mig igen hvad f* ideen har været med at få de her mennesker ind i Danmark.

    @15 Jens Jensen.

    Du har ret, selvfølgelig lider dyr under halalslagtning. Prøv at fortæl en hundeejer med en syg hund der skal aflives, at det kan enten være en sprøjte eller halalslagtning, med argumentet om at det “gør ingen forskel”.

    Køer og grise skal have en god og tålelig tilværelse mens de er her. Når det så kommer tid til slagtning, skal det gøres på en måde så de ikke mærker en skid. Og det skal det, fordi vi ved at vi har intelligensen, metoderne og teknologien til at gøre det. Så skal vi ikke til at gå tilbage i tiden til fordums primitive metoder. Hvis jeg f.eks kom og påstod og jeg ikke kunne spise en gris medmindre for- og bagben blev revet af den, så var der selvfølgelig ingen der skulle lytte til mig, endsige efterkomme mine vanvittige krav. Men så snart folk kan hæve flaget “religion”, så forsvinder al logik og man går med til noget der ellers ville være forbudt.

    Og så er det igen ufatteligt at voksne mennesker, disse underudviklede primitive stammenennesker i ramme alvor tror på at det gør en forskel på kødet om det er halalslagtet mens en idiot har stået med koranen i hånden og prædiket.

    Det sidste koen ser mens blodet løber ud af halsen og livet rinder ud, er den forbandede latterlige bog. Skræk, rædsel og afsky kunne jeg godt forestille mig har en negativ effekt, det vil derfor ikke undre mig at halal-slagtet kød smager af h* til.

    Kommentar by Anders — 27. juli 2015 @ 12:20

  26. Hvordan mon disse drenge bliver som voksne?
    Seriemordere starter eks ofte på denne måde.

    Som nævnt ovenover,spred det på facebook o.l…det er noget der kan flytte stemmer.

    Kommentar by jønne — 27. juli 2015 @ 12:40

  27. Folk, der bærer sig sådan ad, er ikke mennesker. Det er umennesker.

    Kommentar by AN — 27. juli 2015 @ 14:10

  28. Husk, det noget de har lært af os.

    Kommentar by bastardo — 27. juli 2015 @ 14:28

  29. Svinene skulle slåes ihjel, lige som katten.
    Det rykker i pegefingeren. !

    Kommentar by Sindsro — 27. juli 2015 @ 14:58

  30. Pæstilensere i Hebron stener en hyæne til døde: http://www.barenakedislam.com/2015/07/26/hebron-palestinian-savages-corner-a-hyena-in-the-road-with-their-cars-and-then-have-fun-stoning-him-to-death/ (via blogrullen i https://hodja.wordpress.com)

    Kommentar by barfbag — 27. juli 2015 @ 21:36

  31. […] Idag er en killing sparket ihjel, af lokale børn.” […]

    Pingback by Jeg kan kun sige: Forbandede svin | Hodjanernes Blog — 28. juli 2015 @ 00:56

  32. Rædselsfuldt. Jeg vil ikke gøre mig til dommer over hvem der har gjort det, men det er ganske ubeskriveligt ubehageligt.

    Kommentar by Winston Churchill — 28. juli 2015 @ 00:58

  33. Der bliver opdraget psykopatiske ISIS soldater i tusindvis i Skandinavien.
    Lort avler lort!

    Kommentar by Frank Hagmann — 28. juli 2015 @ 12:40

  34. #32, så vil jeg gerne påtage mig opgaven. Sindsro kan eksekvere dommen.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 28. juli 2015 @ 15:21

  35. Vi på dyrenes stille stemme, er så trætte af at der altid skal
    findes på undskyldninger, for så afstumpede handlinger, der findes ingen.
    Kan de udefra kommende ikke finde ud af at opdrage deres børn, så må myndighederne træde til, vi skal ihvertfald aldrig acceptere, at de dræber vore kæledyr, mishandler dem på det groveste
    vi kan ikke trænge igennem til pressen, ligemeget hvor gode sager vi har, Hurra for den nye Dyrværns lov, den er INTET værd
    bare tag en tur rundt på diverse markeder, og se ulovlighederne
    og ingen griber ind
    https://www.facebook.com/pages/Dyrenes-stille-stemme/614954135229503

    Kommentar by Dyrenes stille stemme — 29. juli 2015 @ 16:09

RSS feed for comments on this post.