3. august 2015

‘Odense for Mangfoldighed’-aktivist hænger afrikaner ud på Facebook: Prøvede at ‘voldtage’ min datter

Livet kan nogle gange være grusomt. Den ene dag demonstrerer man for multikultur eller demonstrerer egen godhed med en opdatering om fremmedhadske Inger Støjberg, og pludselig forstyrres kampen for åbne grænser af den barske virkelighed. Nedenviste Facebook-opdatering er ikke online mere, og ‘Master Jolly Jackson’ (navn kendes) har slettet sin profil.

(Bente Rask på Facebook, 2. august 2015; Tilsendt, ej verificeret)

(Bente Rask til ‘Racismefri By – Odense for Mangfoldighed’-demo, 10. marts 2015: Foto: Facebook)

“Bente Rask har delt Velkommen til flygtninge – Nej til Støjbergs skræmmekampagnes billede.” (Facebook, 31. juli 2015)

“Nu er det sådan at jeg kender rigtig mange mennesker med mellemøstlig/arabisk baggrund, og derfor kender deres meninger holdninger. De fleste af dem har høje universitets uddannelser… Dine meget snæversynede holdninger fortæller mig at du kender meget lidt til mellemøstlige/arabiske mennesker, og at jeg priser mig lykkelig for at der ikke findes ret mange af din slags.” (Bente Rask, 13. juni 2012; TV2 Fyn)

Oploadet Kl. 19:31 af Kim Møller — Direkte link68 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/68008/trackback

68 Comments »

  1. Bente Rask har oplevet en slags boomerang .

    Kommentar by Spinner — 3. august 2015 @ 19:39

  2. Uha hva’ Bente-pigen

    Kommentar by Johnson — 3. august 2015 @ 19:47

  3. Endnu en kulturberigelse… en af mange. Spørgsmålet er om Bente lærer af denne begivenhed. Hendes datter skal nok nå at få flere eksotiske oplevelser mens multikulturen fremskrider som planlagt. Der er nok ikke håb for at Bente vågner, men måske hendes datter.

    Kommentar by NulTolerance — 3. august 2015 @ 19:57

  4. Ja, mødet med virkeligheden kan være hårdt, når man er så godt et menneske.

    Eet er teori, noget andet praksis…

    Kommentar by Jern Henrik — 3. august 2015 @ 19:58

  5. Man ærger sig næsten over, at den ikke blev fuldbyrdet.

    Det virker afstumpet og brutalt at have den holdning, men jeg er langt, langt forbi det punkt, hvor jeg syntes det på nogen måde er synd for de værnemagere, der må betale en pris for deres ugerninger.

    Kommentar by Polka Charlie — 3. august 2015 @ 20:03

  6. Fremtiden er her.

    Nutidens kvinder/piger bliver/blev forråt af deres egne mødre fra 68’ere. Det sørgelige er, at hverken mødre eller døtre fatter, at de friheder og rettigheder de nu nyder er produktet, af det danske samfund(styret af hvide, kapitalistiske, protestantisk kristne mænd).
    “Den ædle vilde”,”Den fremmede”, er IKKE ædel, men kun vild og fremmed, og total ligeglad med deres kvindelige rettigheder.
    Muhammeds krigere kender kun koranen, og her er kristne kvinder sex-slaver. Bente Rask har sået vinden, men høster stormen.
    mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 3. august 2015 @ 20:06

  7. Fra google-søgning på “Master Jolly Jackson” der altså åbenbart i virkeligheden hedder Jamal Hassan (Khalde) og ser ud til at have hjemme i Lærkeparken-ghettoen.

    Master Jolly Jackson | Facebook
    https://www.facebook.com/jamal.hassan.568

    Så pas på i Vollsmose og omegn hvis i møder den “flinke kulturberiger”.

    Efter at Bente Rask har fjernet det vel nok mest relevante indlæg hun nogensinde har lavet fordi hun er bange for at blive kaldt racist eller noget andet grimt fordi hun rapporterer noget der i hendes omgangskreds bare ikke må have fundet sted, ja så spørger jeg ærligt mig selv om det røde spetakel Bente Rask først fatter problemet med hendes elskede kulturberigeres herrefolksmentalitet det øjeblik hun selv måtte være forsøgt voldtaget, direkte voldtaget eller på anden måde blevet offer for grov migrant-vold som alt for mange danskere bliver offer. Nu var det åbenbart “kun” hendes datter og “kun” et forsøg på voldtægt. Det kan man så åbenbart godt lige feje ind under gulvtæppet så den hellige multikulturs illusion bevares.

    Atter et eksempel på en der villigt lader sig blive gjort til det muslimske herrefolks bitch.

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 3. august 2015 @ 20:07

  8. Det er utroligt så mange der sætter ørken-negrene på en pedistal… Med alle de såkaldte “højtuddannede” de har i ørkenen, burde de være langt foran vesten… Det er de ikke… Hvorfor??? Fordi DET ER EN LØGN…!!! Undskyld at jeg selv svarede på det retoriske spørgsmål..:-) Bente Rask er idiot…!

    Kommentar by ny kommentator — 3. august 2015 @ 20:09

  9. – Det her handler ikke om hudfarve
    og
    – Det kunne nøjagtigt lige så godt have været en lyserød dansker med griseøjne!

    Ikk’ os’ Bente?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 3. august 2015 @ 20:09

  10. Har besøgt Bente Rask´s væg. Hun støtter “Demo mod SIAD”

    Kommentar by Spinner — 3. august 2015 @ 20:15

  11. Ro på Bente – det er et enkeltstående tilfælde, du kan sove roligt om natten….! :-)

    Kommentar by - by Proxy - — 3. august 2015 @ 20:15

  12. Og hvad beviser det? At de røde er klar til at ofre deres egne børn for “mangfoldighed”!!
    Fy for helvede. Hendes advarsel som hun nu har fjernet kunne jo forhindre en voldtægt i hendes omgangskreds, men det var altså vigtigere for hende at være politisk korrekt.

    Hvad skal man med fjender hvis man er venner med sådanne mennesker..

    Kommentar by Per — 3. august 2015 @ 20:26

  13. i fortsættelse af 11)

    Ja – indtil det sker igen -:)

    Kommentar by T. H. — 3. august 2015 @ 20:27

  14. Helt ærligt, så ser Bente ikke særligt rask ud. Men læner hun sig i øvrigt ikke op ad injurielovgivningen ved at hænge den lille uskyldige pusse-dreng ud? Rent klinisk er der vel intet bevist endnu. Master Jolly ser da så troværdig ud – kan ikke forestille mig, at han har andet end rent mel i posen. Men Bente: Husk nu at gå med til den næste demo mod SIAD.

    Kommentar by Bror Lerbror — 3. august 2015 @ 20:29

  15. Haha det er nogle gyldne ting du finder frem på Facebook.

    Danmarks bedste Facebook-detektiv!

    Kommentar by Dinesen — 3. august 2015 @ 20:30

  16. Damen er godt nok islamofil.
    Her et par af hendes “likes”
    Facebook community til ære for den afdøde “danske” IS-kriger Hamza Samsam
    https://www.facebook.com/pages/Hamza-Suri-Allah-yerhamak/1606046566328427?fref=pb&hc_location=profile_browser
    Islam på Dansk gruppen
    https://www.facebook.com/Islampaadansk?fref=pb&hc_location=profile_browser
    Den islamistiske “hjælpe organisation” VIOMIS (Viden Om Islam AID)
    https://www.facebook.com/ViomisAid?fref=pb&hc_location=profile_browser
    Læs mere her: http://www.uriasposten.net/archives/61445

    Hvad der åbenbart startede med likes til venstrefløjens islamist-venner som jødehadende Boykot Israel
    https://www.facebook.com/boykotisrael.dk?fref=pb&hc_location=profile_browser
    og ryd Israel væk fra landkortet-organisationen Palæstina Aktionen
    https://www.facebook.com/Palaestinaaktion?fref=pb&hc_location=profile_browser
    er blevet til full-blown islamofili.

    Og den stakkels datter Signe får sikkert prædket ørene fulde af hvordan hun endelig skal få så mange kulturberigere i venskabskredsen som muligt – det gik jo så godt med Jamal….

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 3. august 2015 @ 20:32

  17. Odense? Han bliver svær at finde. Der er mange, der ligner ham i Odense. Havde været nemmere hvis det var I Billund.

    Kommentar by Dinesen — 3. august 2015 @ 20:32

  18. Det er ubegribeligt, at alle disse folk som støtter mangfoldighed og multikultur . . . de burde være de argeste modstandere af muhamedanerne. . . fordi får muhamedanerne først magt som de har agt, så vil det være slut med mangfoldighed og multikultur.
    Vi ser det jo allerede at de begynder at ville forbyde juletræer osv, fordi det ikke er i overensstemmelse med muslisk kultur . . . hvor er mangfoldigheden henne i det ???
    Jeg er i høj grad tilhænger af mangfoldighed og multikultur, det er da skønt med indslag af indisk, thailandsk, latinamerikansk, svensk osv kultur og traditioner.
    Men alle dem som forsvarer den muhamedanske middelalder, ensretning og formørkelse i multikulturen og mangfoldighedens navn . . . man føler sig hensat i en eller anden form for absurd teater eller skjult kamera.

    Kommentar by For mangfoldighed — 3. august 2015 @ 20:33

  19. Hun er en af mange idioter, som gerne vil ødelægge Danmark. Løn som fortjent!

    Men hvorfor løslader det uduelige politi sådan en neger-psykopat??! Og man sender i stedet kristne pakistanere retur til måske fængsling og tortur; mennesker, som vel at mærke har opført sig ordentlig i al den tid, de har været her! Det er blevet et sygt land, når man sender sådanne retur og beholder aber som dén på billedet! Fy for søren!

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 3. august 2015 @ 20:41

  20. Det er vel datterens egen skyld – hun har sikkert gået uden burka og uden følgeskab af et mandligt familiemedlem – så lægger man jo selv op til det, ikk’ ?
    (ironisk, hvis nogen skulle være i tvivl!)

    Kommentar by For mangfoldighed — 3. august 2015 @ 20:47

  21. Endnu en kulturberiger, der tager uden at spørge og uden tanke for konsekvenserne. Præcis det samme som politikerne har gjort gennem generationer hvad angår udlændingepolitikken, og som vi alle skal leve med de sørgelige konsekvenser af i mange år fremover. Det er sådan nogle godtroende øgler som mangfoldigheds-Bente der har ansvaret og derfor har jeg ikke ondt af hende. Blot synd at det var hendes formodeligt uskyldige datter som skulle have en lorteoplevelse.

    Kommentar by Olé — 3. august 2015 @ 20:54

  22. Hvordan kan man være dømt for voldtægt og så stadig være i Danmark?
    Han er dømt, nu prøvede han igen, er der virkelig nogen der tror han vil holde op?

    Kommentar by Robert R — 3. august 2015 @ 20:54

  23. Jeg har ondt af datteren som er nødt til at leve med konsekvensen af sin egen mors tåbeligheder!

    Kommentar by Santor — 3. august 2015 @ 21:01

  24. Er det for provokerende at bede Bente Rask skifte navn til Bente Syg?

    Kommentar by k.m. — 3. august 2015 @ 21:04

  25. k.m. — 3. august 2015 @ 21:04 Provokatør

    Sørme en sygemelding der vil noget ;-)

    Tåbelige slogans de skilter med på billederne

    “Mangfoldighed gør os stærkere”
    Det kvantitative har altid været i højsædet på den fløj.

    “Lad ikke racismen splitte os”
    Som om der kan være fællesskab i deres mangenfoldighed. Det kræver et fælles sprog og fælles grundsyn

    Kommentar by tavsen — 3. august 2015 @ 21:13

  26. Den information, der bliver offentliggjort her kan være ulovlig at fremsætte og videregive fx billede af den pågældende mistænkte.

    Kommentar by Slet igen tak — 3. august 2015 @ 21:28

  27. Jeg tror simpelthen ikke, at Bente Rask kan se sammenhængen.

    Kommentar by mb — 3. august 2015 @ 21:31

  28. @ 22.
    Godt spørgsmål.
    Erindrer du ham den flinke somalier der har en fuldbyrdet voldtægt, hhv. forsøg på voldtægt, bag sig.
    Den fuldbyrdede voldtægt blev begået imod en lille pige.
    Den flinke fra Somalia blev ikke hældt ud af Danmark, årsagen ???????
    Bente pigen har oplevet virkeligheden, fint nok, men hun er stadig dum som en ikke opsat grænsebom.

    Kommentar by AK JA — 3. august 2015 @ 21:40

  29. Bente Rask er bare en del af den forvirrede gamle venstrefløj der endnu ikke ved hvad ben de skal stå på efter USSRs fald. Hele deres tankesæt danne ikke længere mening og de har endnu ikke set den virkelighed og de problemer deres falleret ideer har skabt siden 70ernes Anker-Jørgensen-Danmark.

    Kommentar by jp — 3. august 2015 @ 22:06

  30. Jeg kan godt ind i mellem klukke af kommentarerne her i posten. Men jeg opponerer mod blindt at klynge folk med en anderledes pigmenteringt i huden.

    Jeg har boet de sidste 15 år i Sydstaterne. Og her er ca. 1/3 af befolkningen efterkommere af folk fra Afrika, der ankom i lænker. Nogle af mine bedste venner er i blandt. Hvad med at komme ind i butikken (Wal-mart) og nyde en dejlig krammer fra en “slamberterne” ?

    Vi kan ikke lave om på vores gener med eller uden uheldige af slagsen. Men vi er selv herrer over, om vi vil lade os diktere af religionsvanvid, tobak, Las Vegas (ludomani) syndrom eller andre afhængigheder.

    Og ham der slamberten skal nok lede efter nye kønsdele, hvis jeg kommer i nærheden af ham. Hvis – bliver han aldrig voldtægtsforbryder en gang til.

    Kommentar by Janutte — 3. august 2015 @ 22:34

  31. Bente Rask er en klam ækel so der skal være glad for at hun ikke lever i 1945.

    Kommentar by Fritz — 3. august 2015 @ 22:36

  32. Undskyld mig, men ligner Bente Rask ikke det hun er? En klam islammadras!!

    Kommentar by Erik — 3. august 2015 @ 22:43

  33. @ 26 : Der står ej verificeret. Dermed ikke ulovligt.

    Kommentar by Spinner — 3. august 2015 @ 23:11

  34. I ved hvem I er. Styr lige sproget.

    Kommentar by kimmobil — 3. august 2015 @ 23:38

  35. Bente Rask, Kulturberigelse er en fornøjelse for dig, men det er det nok ikke for din datter.!
    Bente Rask: Du har svigtet din datter, ligeledes som Zenia Stampe. For her nåede Gud at træde til fordi han kunne se hvilken mor hun ville blive.
    Bente Rask: Du vil leve i synden med den indstilling du har, hvis du da ikke vil forbedre dig, for det er på høje tid.

    32. Erik
    Jeg ved ikke hvad hun ligner, men hun er ihvertfald skyld i at hendes egen datter, er blevet kulturberiget, om end ikke fuldbyrdet. Men det har nok været tæt på.
    ——————-
    Den slags mødre og fædre ynker jeg ikke, for der må jo være en far et sted. Ok Inseminering er jo også løsningen . 0 medfølelse. Fy F. S.

    Datteren har forhåbentlig lært noget, noget som hun ikke fik under hendes opdragelse.

    Hvor er faderen i det billede ?: Har han været med til denne skandaløse opdragelse ?. Eller er han smuttet, fordi han ikke kunne holde dig og dine forkvaklede indstillinger ud Bente Rask.?

    Kommentar by Sindsro — 3. august 2015 @ 23:43

  36. 30. Janutte
    Udmærket. Men jeg tror ikke det er muslimer du har boet op af. For den slags kulturberigelser ligger i Islam og dens Koran giver forskrifterne.
    Alle muslimer dyrker koranen, længere tror jeg ikke den er.

    I øvrigt kan jeg særdeles godt lide det du skriver, ( Nye kønsdele, :) :) )

    Kommentar by Sindsro — 3. august 2015 @ 23:53

  37. “Nu er det sådan at jeg kender rigtig mange mennesker med mellemøstlig/arabisk baggrund, og derfor kender deres meninger holdninger. De fleste af dem har høje universitets uddannelser… Dine meget snæversynede holdninger fortæller mig at du kender meget lidt til mellemøstlige/arabiske mennesker, og at jeg priser mig lykkelig for at der ikke findes ret mange af din slags.”
    Bullshit:-)
    Endnu en gang pis der ikke kan modbevises.
    Hvis hun taler om “venner” på facebook tror jeg på hende.
    Ude i den virkelige verden har muslimer kun en grund til at være venner med sådan en ko, og det er fordi hun agerer nyttig idiot.

    Kommentar by Frank Hagmann — 4. august 2015 @ 00:08

  38. Det som Bente-pigen lider af, findes der en diagnose for: skizofreni

    Kommentar by Bornholm hader Lotte Svendsen — 4. august 2015 @ 01:00

  39. Hun er vel selv muslim. Ellers må muslimer jo ikke være venner med hende.

    Kommentar by Mikael Drachmann — 4. august 2015 @ 01:33

  40. -> 30,

    Ak ja, al den neger romantik.

    Jeg kan oplyse at stodderen på billedet til forveksling ligner mange at de negre man kan finde i Walmart, du ved ,Janutte, dem der render med bukserne nede under rumpen og med omtrent kun et spørgsmaal i tankerne – Where’s the white women at.

    Om negre er muslimer eller ej syntes at være ret ligegyldigt når man taler om grov vold.

    Negre udgør omtrent 9.5% af befolkningen herovre, men begår omkring 50% af alle drab.
    Mest af alt går de løs på deres egen art, men der er mange tilfælde af vold og drab mellem blandede ægteskaber. Her er der specielt mange hvide kvinder, der mærker følgerne af et forkert valg.

    Det er på en maade godt at du skal helt til Odense for at udføre en “Chopadickoffme” på mester jolly.

    Tænk på, at hvis du sku’ gøre det herovre, ville du med lynets hast blive en ny George Zimmerman.

    Kommentar by grove city, ohio — 4. august 2015 @ 01:36

  41. http://portal.svendborg.dk/Arkiv/Udvalget%20for%20Kultur%20og%20Planl%C3%A6gning/03-10-2007/07.03%20Bilag%20Revisionsp%C3%A5tegning%20Svendborg%20Teater.pdf

    Hvad fanden, penge er der nok af

    Kommentar by Henrik Sass på hash — 4. august 2015 @ 02:29

  42. .41

    Det var en fejl

    Kommentar by Henrik Sass på hash — 4. august 2015 @ 02:40

  43. næste “opgave/post” Kim …Michala Clante Bendixen ..

    Kommentar by bjarne — 4. august 2015 @ 04:45

  44. næste “opgave/post” Kim …Michala Clante Bendixen ..

    Kommentar by Poul M. — 4. august 2015 @ 04:49

  45. Jeg lærer nok aldrig at fatte præcis hvad det så fantastiske er i ukontrolleret indvandring, fra nogle af denne planets værste og mest fejlslagne lande og kulturer. Det har jeg nok også skrevet en del gange herinde før (-_-).
    Det ville fandme være ønskværdig med en stærk og fornuftig statsminister der:

    1. I den grad valgte fra og til ift hvem der skal være borgere her i landet, og have adgang. Så godt som man nu engang kan med de ekstremt åbne EU-Grænser.

    2. Gik ind for nul-tolerance ift kriminelle udlændinge. Virkelig nultolerance. Ingen pædagogik og blødsødenhed, ingen kære mor, ingen hensyn til om hjemlandene udøver tortur og drab og fængsling(det må man så kunne finde en nær-løsning så tæt på oprindelseslandet). Et eller andet der sender et signal om at Danmark skal være et DANSK land. Et fredeligt land, præcis som det var kulturelt set før indvandringen startede for 30-40 år siden.
    Det kan godt være at landet er ændret for altid demografisk og kulturelt og etnisk, men for fanden det betyder da ikke at man ikke kan smide så mange ud som muligt som ikke hører til her?

    Jeg har det personligt sådan, at ALLE der ikke er fødte statsborgere skal altid til hver en tid kunne fratages statsborgerskabet, UANSET HVAD, hvis der begås en form for kriminaltet med ja min 3. måneders ubetinget straframme. Jo lavere jo bedre, kriminelle har intet at gøre her i landet. Og jeg vil skide dem et stykke hvad angår 2 chancer osv.
    De vil ikke være savnet her det er sikkert. Så kan deres hjemlande tage sig af dem og deres fremtidige kriminalitet og utilpassethed og jeg skal komme efter dig. Folk hører til et sted sådan er det.

    Men mon vi nogensinde får en statsleder med nosser? Eller en befolkning der rent faktisk stemmer og bakker op om at Danmark skal være et godt og trygt sted at leve i, med DANSKERE? Jeg er ikke tilhænger af et 100% hvidt Danmark. Det kan aldrig lade sig gøre. Det vil være for ekstremt. Men Danmark skal bestemt ikke huse kriminelle udlændinge. Det er en start. Jeg vil gå så vidt som til at man skal have min 4 bedsteforældre som er født danske før man ikke kan risikere udvisning.

    Det her land overlaver ikke mange generationer det er jeg sikker på. Om det bliver indlemmet i en super-EU stat, eller splittet op i en muslimsk og ikke-muslimsk del ved jeg ikke. Jeg ved dog med 100% sikkerhed at muslimsk selvstændighed kommer før eller siden, og at dette krav vil nyde stor støtte blandt alle muslimer.
    Nej det bliver ikke sjovt. Danmark har imø for længst underskrevet sin dødsdom.

    Kommentar by Endnu en vantro — 4. august 2015 @ 05:38

  46. >45
    3. Smed alle muslimer ud, og forbød islam.

    Kommentar by Nielsen — 4. august 2015 @ 06:37

  47. De såkaldte flygtninge(læs velfærdsmigranter/lykkeriddere) skal ikke gøres til indvandrere og derefter integreres/inkluderes samt have familiesammenføring, som det er sket hidtil. De kan opholde sig på et asylcenter med kost og logi, indtil det er muligt at ekspedere dem ud af landet.

    Kommentar by F. Jensen — 4. august 2015 @ 08:40

  48. Fucking KARMA!

    Kommentar by hort — 4. august 2015 @ 10:22

  49. Siden datteren ved hvem han er har hun sikkert, på moderens opfordring, flirtet kraftigt med den bbc. Når man hopper ned i løveburet, så går det jo galt før eller siden.

    Kommentar by Helmut Kohl — 4. august 2015 @ 10:37

  50. Bente Rask skriver dog så udmærket “Pas på jeres piger”.

    Så hun advarer faktisk mod: “Nu er det sådan at jeg kender rigtig mange mennesker med mellemøstlig/arabisk baggrund, og derfor kender deres meninger holdninger. De fleste af dem har høje universitets uddannelser… “.
    Nå, så er det derfor, deres voldtægtsrate er ekstrem, især hvis man ser på de svenske statistikker.

    Og dernæst: “…jeg priser mig lykkelig for at der ikke findes ret mange af din slags.”.

    Tænk, jeg ville prise mig mere lykkelig for, at alle hendes mellemøstlige venner og hendes negervenner ville vende sydpå mod deres elskede muslimske lande.

    Men ok med mig: Hvis Bente Rask gerne vil have sin datter voldtaget, hvis blot det er én med en høj universitetsuddannelse, så er det jo hendes valg.

    Kommentar by Henrik Petersen — 4. august 2015 @ 12:38

  51. Hun er vel bare sur over at det var datteren, og ikke hende der blev udsat for det….alt det arbejde med at lokke disse typer til,og så forgriber de sig på den forkerte….

    Kommentar by jønne — 4. august 2015 @ 12:56

  52. Nysgerrig.-> Henrik Sass på hash — 4. august 2015 @ 02:29 ‘Hvad fanden, penge er der nok af’ og @ 02:40. ‘Det var en fejl’
    Link til revideret regnskab 2006 for Svendborg Teater udvisende underskud på 1.2 mio kroner stilet til Bente Rask.

    Hvad er historien? Hvor blev pengene af?
    Har BR et fast rør i de offentlige kasser? :-)

    Kommentar by A-mad — 4. august 2015 @ 13:05

  53. Bente synes åbenbart, at det var et for stort offer på integrationens alter, at lade datteren være integrationsmadras.

    Kommentar by Menig 442 — 4. august 2015 @ 13:21

  54. >52.

    Nej det bare åbenbart mine fordomme baseret på hendes type der spillede mig et pus.
    der er nok tale om to forskellige personer, synes bare hun lignede typen, der kunne være en god ven af Carsten Halvorsen, men hun er næppe økonomiansvarlig for særligt meget

    Udover det, kan Bente fra Odense nok sagtens være typen, med et fast rør i de offentlige kasser, men det er nok så mere i gennem arbejdsmarkeds center eller social forvaltning ? og det er jo en anden historie

    så betragter det som et rent fejlskud fra min side af

    Kommentar by Henrik Sass på hash — 4. august 2015 @ 15:39

  55. # Janutte . Efterkommere af nogen der ankom i lænker… uha-da.
    Nu er det altså sådan at det var negre der tog andre negre til fange inde i afrika. Derefter transporterede de dem til slavemarkederne hvor de blev købt af muhammedanske slavehandlere, dette foregår iøvrigt stadigvæk her i 2015, derefter blev de så transporteret ud til kysten hvor hvide slavehandlere købte dem.

    Kommentar by Danskeren — 4. august 2015 @ 15:40

  56. tilføjelse. Nu bliver de tilfangetagne negre så ikke længere solgt til de hvide da vi for længst har forbudt slavehandel her i den civiliserede verden, nu beholder muhamedanerne dem selv.

    Kommentar by Danskeren — 4. august 2015 @ 15:41

  57. “Godhedsfløjen” omfatter firkantet sagt (overlappende tendenser eksisterer naturligvis) de dybt naive personer, de neurotiske personer med et stort indre behov for at føle sig gode og så de mere forretningsorienterede Fælles for de to første grupper er at de har koblet den rationelle frontallap fra dog af forskellige årsager. Den første fordi den ikke eksisterer eller er meget svagt udviklet og den anden gruppe fordi den undertrykkes af et kæmpestort kontrollerende egocenter. I den tredie gruppe finder vi de personer, som populært sagt vil sælge, ikke kun deres bedstemoder, men nationalstaten og den hele dens befolkning, hvis det kan gavne egen karriere og forretning. Det er de mest usympatiske og de seneste dages udmeldinger i MSM har vist flere eksempler på disse. Grundfoss må siges a være lidt af et flagskib indenfor denne gruppe. Et firma som siden Muhammedkrisen ikke har givet sig en tomme. Ned med ytringsfriheden og på knæ for mullaerne, immamerne og “you name it”. Alt for forretningen. Men de var naturligvis ikke alene og de vil alle blive husket, som de skarn de var/er. Denne dame hører til den første gruppe og når virkeligheden rammer disse er forvirringen overvældende. Reaktionen (som nu igen er fjernet har jeg forstået) på det skete, demonstrerer med al tydelighed at naturlige menneskelige følelelser ikke sådan er til at kontrollere, hvis bare oplevelsen er stærk nok. Lidt senere kommer så fortrydelsen og sikkert også skammen over at være blevet revet ned af pidestalen og for en stund ud af sin naive forestilling om at hvis du bare trykker din nabo i hånden så bliver du glad. Det er temmeligt uforståeligt at det manglende håndtryk fra den muslimske mand ikke får en klokke til at ringe. Hvad angår de mange højtuddannede mellemøstlige “venner” hun har mødt, så eksisterer der vist tal, som viser noget ganske andet. F.eks. angående den myte, som bevæger sig rundt i hele mediesfæren om de højtuddannede syriske flygtninge. Jeg har set tal, som fortæller en helt anden historie. 10 % er “veluddannede”, dog ikke sjældent med papirer fra obscure syriske uddannelsesinstitutioner. Jeg skal ikke kunne udtale mig om procenterne, men jeg er heller ikke så naiv at jeg vil lade mig binde alt på ærmet uden kunne foretage en eller form for troværdig kontrol.
    Var det gruppe ét jeg sagde?

    Kommentar by EH — 4. august 2015 @ 16:00

  58. “Nu er det sådan at jeg kender rigtig mange mennesker med mellemøstlig/arabisk baggrund, og derfor kender deres meninger holdninger. De fleste af dem har høje universitets uddannelser… Dine meget snæversynede holdninger fortæller mig at du kender meget lidt til mellemøstlige/arabiske mennesker, og at jeg priser mig lykkelig for at der ikke findes ret mange af din slags.” (Bente Rask, 13. juni 2012; TV2 Fyn).

    Nu skal man ikke skue hunden på hårene, men rent umiddelbart ligner hun en afrakket gadetøs. At hun så ovenikøbet taler mod bedrevidende, bare fordi hendes datter er blevet beriget, hvá fanden er meningen.

    Mig bekendt var dem der foretog angrebet på World Trade Center samt bombemændene i London alle med høje universitets uddannelser, så hun snakker mod bedrevidende, hvad der jo er kendetegnende for de fleste gutmenschen.

    Hun bør tage nogle dybe og kraftige vejrtrækninger i en plasticpose.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 4. august 2015 @ 17:53

  59. Velfærdsflygtninge/asylshoppere fra f.eks. menap-lande skal ikke have dansk opholdstilladelse og gøres til indvandrere. De er kommet til landet efter at have passeret mange sikre lande, og de bør derfor afvises ved grænsen.

    Kommentar by F. Jensen — 4. august 2015 @ 18:27

  60. 41, 42, 52, 54

    Hun kan sagtens være, om ikke et kernemedlem, så tæt relateret til Rask familien der er en del af Bonnèn klanen. En del kunstnere indgår, heraf nogen der også for en objektiv betragtning er “gode”.

    Den relevante person her er (primært) kunstmaleren Folmer Bonnèn, som bl.a. Zussana Brygger og sjovnalist Peter Olesen har været på DDR tv for at rehabilitere pga af hans engagement i et parti med en vis tilslutning 1939 – 1945, og et ikke ubetydeligt naziislamisk element, ligesom nutidens venstrefløj.

    Den gode kunstmaler, nogle få værker kan ses som auktionsvare på det der inder-net, var så næppe generisk nazist. Blot i opposition til datidens modernisme. – Værker som “blot i blåt” og “blå klat på blå baggrund”.

    Manden, maleren, ikke Peter Olesen, var så også skribent på “Fædrelandet” og det giver god mulighed for, at bedømme, bl.a., hvor dybt hans nazisme egentligt stak, om overhovedet, ved simpelthen at læse det han skrev.

    Moske jeg selv tager den op, hvis jeg kommer forbi et bibliotek med kopier af “Fædrelandet”.

    Under alle omstændigheder er et godt (og gratis) råd til familien, at man nok burde tage sit engagement i cirkus multikulti op til revision,
    inden vi snakker henrettelser, deportationer, konfiskationer, navneskifte m.v.

    Al den berigelse af kulturen går nok ikke to gange i træk…

    Kommentar by Hans Und — 4. august 2015 @ 18:51

  61. Gå ind og læs Bente Rask FB side, hun er aktiv i ungdomshuset, og hun har intet som helst lært eller forstået.

    Jeg tror ikke at nogen former for hændelser og fakta bider på personer som hende, hun er totalt fortabt, og kommer det så langt, så lader hun hellere familien betalte regningen, end ændre sin holdning……

    Kommentar by Christian — 5. august 2015 @ 01:35

  62. “Nu er det sådan at jeg kender rigtig mange mennesker med mellemøstlig/arabisk baggrund, og derfor kender deres meninger holdninger. De fleste af dem har høje universitets uddannelser”…

    Debat i dag er baseret på løsagtige og falske udsagn, som ingen desværre checker op på. Og med de ganske få minutters debat hvor man er på i tv eller radio, kan enhver diske op med sådanne tydeligvis forkerte påstande helt uden at blive modsagt eller taget til indtægt for løgnen. Derfor er så manges viden om tingenes tilstand også baseret på løgn med løgn på.

    Kommentar by Jacob Andersen — 5. august 2015 @ 09:22

  63. OK Henrik Sass på hash — 4. august 2015 @ 15:39. Men alligevel underligt, at der er flere i Svendborg der hedder Bente Rask? Og hende den skrig-rødhårede på billedet kunne da godt ligne et typisk venstreorienteret ‘teatermenneske’ på evig offentlig støtte?

    Kommentar by A-mad — 5. august 2015 @ 11:01

  64. For at det der tilsyneladende er et mysterie for nogen her inde. Vil jeg lige understrege,så kunne han have Været grøn og fra Mars. Han repressentere ikke hverken en race, en kultur eller en religion. Lige som i her ikke repressentere mig, kristne eller Danmark. Jeg var blevet lige så vred hvis han havde heddet Michael, kristen og lige så bleg som et glas mælk. Og jeg er stadig mere urolig for en del af jer her end jeg er for mennesker med en anden religion eller kultur.

    Kommentar by Bente Rask — 5. august 2015 @ 18:00

  65. Bente Rask — 5. august 2015 @ 18:00

    Det var da en Raskmelding, der vil noget. Klicheer og floskler i én pærevælling.

    Mærkeligt som kvinder sværmer for Lundin-typer. DET burde du være mere urolig for

    http://drabssageridanmark.beboer2650.dk/html/drabssager_-_2014.html

    Kommentar by tavsen — 5. august 2015 @ 22:02

  66. grove city, ohio

    Jeg ville ryge lige direkte i slammeren. Vi har filetknive, brødknive, steak knive osv. De kniver slet ikke og med en stor machete som pynt. Men pigmentering i folks hud er ikke bestemmende for good, bad og ugly.

    Og hvad med alle blandingerne. Vi kan jo starte med Obama !

    Europa er et attraktivt sted, der har tiltrukket folk fra selv fjerne egne af jordkloden som hunnerne, der kom fra Mongoliet. Og folk fra Europa har bosat sig i fjerne egne. Det er stadig ikke pigmenteringen, der er bestemmende.

    Folk har bare sat tingene over styr ved at ville løse alle overbefolksningseksplosionerne. Man har endda opfundet socialkammeratlige betonblokke, hvor folk kan bo oven over, ved siden af og nedenunder hinanden. Svangerskabsforebyggende midler skal der til. Jeg ved det, det vinder ikke genklang hos de religionsvandvide hvadenten det er abortmodstandere, katolikker eller islamister.

    Kommentar by Janutte — 6. august 2015 @ 00:08

  67. For det første har han ikke prøvet på at voldtæge Signe.
    Jeg kender manden personligt.. Jeg synes folk skal vide at en historie har to sider, man kan sq ikke tro på alt hvad man læser på internettet. Hun udstiller manden total, det er da klart politiet har slettet billedet, pga. manden blev udstillet. Dette er faktisk chikane, især fordi han er FALSK anklaget. Jeg håber fandme for Signe og hendes mor at de skal betale en stor erstatning til manden og hans venner. Pigen SIGNE holdt en fest, så han brød ikke ind! Hun holdt en fest og inviterede et par afrikanske fyre.
    Så det er fucking løgn at de brød ind, men måske tør hun ikke fortælle sin mor at hun holdt fest og derfor følte hun at det er nemmere at lyve om tingene. Jeg håber du taber din retsag!!

    Kommentar by Hende den seje — 14. august 2015 @ 20:09

  68. I udstiller drengen endnu mere. I skal bare glæd jer til retsagen for nu anmelder jeg jer for udstilling af en mand, hvis dom ikke er faldet ;)
    Slet billedet før i anmeldes.. Bente Rask er allerede anmeldt for chikane!

    Kommentar by Hende den seje — 27. august 2015 @ 18:36

RSS feed for comments on this post.