4. juni 2009

Venstreradikale forsøger at sabotere Dansk Folkepartis valgkamp – dokumentation

På søndag er der valg til Europaparlamentet, og som under tidligere valgkampe har den yderste venstrefløj hærget Dansk Folkepartis plakater. I flere tilfælde er der efterladt signaturer fra Antifa, Jyske Antifascister, Danmarks Kommunistiske Ungdom og Socialistisk UngdomsFront.

Thorvaldsensgade (Århus), 10. maj. 100 meter fra ‘Huset’.

Nørre Allé (Århus), 11. maj.

Søren Frichs Vej (Århus), 12. maj.

Sydhavnen (København), 16. maj.

Amagercenteret (København), 20. maj.

Døesvej (Holstebro), 24. maj. Via Hodjas blog.

Dyssegård Station (Vangede), 2. juni.

Randersvej (Århus), 3. juni.

Grenåvej (Århus), 4. juni.

Fra et indslag på JP TV, 4. juni.

Sct. Jørgensvej, Dronningmaen, A. P. Møllersvej (Svendborg), 5. juni.

Fra Politiken (København), 6. juni.

Nordhavn Station (København), 7. juni.

Sølvgade (København), 8. juni.

Nørreport Station, 8. juni.

Emdrup Station (København), 10. juni.

Christianshavn (København), 10. juni.

Østerport Station (København), 10. juni.

Diverse fra Facebookgruppen ‘Messerschmidt på plakaten’ (se nederst).

Fra MSM.

– 13/5-09 JP Århus – Messerschmidt skændet med nazi-tegn.

– 13/5-09 DR Update – Hærværk mod valgplakater (intet om Antifa, antyder nazistiske bagmænd).

– 19/5-09 TV2 Østjylland (oplyser at Henrik Ræder Clausen har fået smadret og stjålet plakater på på Skanderborgvej og Oddervej (Århus).

– 25/5-09 Go’ Aften Danmark, TV2 – Indslag under overskriften ‘overskæg på EU-kandidaterne’, med Morten Messerschmidt og Radikale Sofie Carsten Nielsen. Indslaget omhandlede mest sidstnævntes kreative brug af plakaterne i forbindelse med valgkampen.

– 28/5-09 Politiken – Morten Messerschmidt som fanden selv
(sidestiller Messerschmidt-chikanen med apolitiske plakater; ‘den figurative udfoldelse’).

– 04/6-09 JP TV – Messerschmidt: Sølle stakler.

– 06/6-09 Politiken – Messerschmidt bliver største stemmesluger.

“Morten Messerschmidts valgplakat har vakt diskussion…”

Se evt. Facebook-gruppen Messerschmidt på plakaten (opr. af Rasmus Heide), der opsamler hærværksbilleder med ordene “Morten Messerschmidts valgplakat inspirerer den kreative og politisk bevidste ungdom”.

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6813/trackback

83 Comments »

  1. Mon ikke man skal finde kunstneren i det segment der mener at DF mangler tolerance og medmenneskelighed overfor folk der ikke er som dem selv.

    Forbandet svineri, og man må håbe politiet lægger lige så meget i at opklare dette som når miljø-svinet Dan bliver spyttet på.

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 10. maj 2009 @ 16:45

  2. Et land i total opløsning efter 50 års socialisme.

    Velfærdssamfundet har ætset vore hjerner ud og erstattet dem med bull-shit. Milde skaber – hvordan har vi dog kunnet takke for livets storslåede gave på denne måde? Vi fortjener om nogen vor skæbne.

    Mvh. Børge.

    Kommentar by Børge — 10. maj 2009 @ 16:56

  3. Smukt – bedre end shansen-niveau.

    Kommentar by Anna Lyttiger — 10. maj 2009 @ 17:04

  4. Vel bare det lokale autonomlignende affald,der skal bevise at deres
    fascistiske sindelag er intakt..
    Hvor opfindsomt..

    Kommentar by Henrik -patriot — 10. maj 2009 @ 17:12

  5. Mon “kunstneren” bidrager økonomisk til samfundets økonomi? Nåh nej, der er tale om endnu en venstrorienteret taberidot, der nasser på andre og derfor aldrig føler sig ansvarlig for andres ting!

    Kommentar by morlille — 10. maj 2009 @ 17:14

  6. Tjaa, det er jo hærværk som man kan forvente.

    Det er i det mindste ulovligt.

    Være er det med stats propaganda. Integrationsministeriet og menneskerettigheds-politiet lancerer en ny kampagne på
    http://www.fjern-fremmedfrygten.dk

    der også ledages af tv-spots.

    Hvem mon den er rettet mod ?

    Kommentar by Superman — 10. maj 2009 @ 18:06

  7. DF bør lade dem sidde sådan. Ingen reklame kunne være bedre.

    Kommentar by Ulla Lauridsen — 10. maj 2009 @ 18:23

  8. 7

    Jeg er helt enig med Ulla.

    Kommentar by Janne — 10. maj 2009 @ 19:05

  9. Ulla har ret: Ingen reklame kunne være bedre.

    Til alle dem der er dybt forargede over dette, hvor fanden var I henne da Broholm i forgårs insunierede at jeg har sympati for pædofile?

    http://www.uriasposten.net/?p=6800#comment-867727

    Er I måske principielt ligeglad med tilsvininger, og blot optaget af hvor tilsvineren/den tilsvinede befinder sig på en højre/venstre-akse?

    Hyklere!

    Kommentar by WilliamJansen — 10. maj 2009 @ 19:07

  10. 6

    Superman

    Forhåbentlig er kampagnen fjern-fremmedfrygten rettet mod de indvandrere og dele af venstrefløjen der er fremmedfjendske overfor det danske og vestlige samfund, og fremmedfjendske overfor det danske sprog, traditioner, kultur, demokrati og ytringsfrihed samt lige muligheder for mænd og kvinder.

    Kommentar by Janne — 10. maj 2009 @ 19:09

  11. @ william

    Skal vi ikke bevare proportionerne. Der er nu engang forskel på at udøve hærværk på valgplakater, og så på at skrive tåbelige kommentarer i et debatforum på internettet.

    Der er vist kun få her der hylder hærværk, men sagens pointe er jo at plakater fra selv medlemmer af kommunisterne kan hænge i nogenlunde fred. Det er derimod mere reglen end undtagelsen med hærværket mod DF og den ubehagelige nazi-retorik der bruges i den sammenhæng.

    Kommentar by Superman — 10. maj 2009 @ 19:11

  12. 9

    William

    Nu kender jeg ikke til den debat du snakker om her, så den vil jeg ikke kommentere, men jeg vil bare sige, nu da du er ‘på linien’, at jeg synes at din koran-blog er noget af en flot bedrift – og meget tiltrængt.

    Kommentar by Janne — 10. maj 2009 @ 19:12

  13. 11

    Superman

    Jeg tror den bedste måde DF kan vise overskud på er ved at lade som ingenting. Det vil måske i længden kede dem der igen og igen maler hagekors på andres ejendom og desuden vil hærværket mod DF plakater (som i øvrigt er en del af den demokratiske proces) – hvis de får lov til at blive hængende – vise alle, hvor udemokratisk sindede hagekorsmalerne er. De minder i adfærd om de graffiti fascister der hærger rundt i København lige i øjeblikket. Fint at Uriasposten dokumenterer udemokratisk adfærd og hærværk.

    Kommentar by Janne — 10. maj 2009 @ 19:23

  14. @9 til Hyleren Wislam!
    Broholm har ikke påstået du er pædofil tilhænger, men har bare påpeget du har stemt på ASSma, der er underkastet pædofet muhammed og hans mærkværdige hang til 9 årige pigebørn og fuldbyrdigelsen af dette barneægteskab!, og at du måske fremover vil stemme fuldkommen hovedløst på et hvilket som helst parti og deres program, bare de har en ‘mega idiot’ som kandidat!!!!!!!!
    Ta’ en tude-kiks Wislam, vi har ikke ondt af dig, fordi du har stemt ASSma ind i Folketinget!

    Kommentar by li — 10. maj 2009 @ 19:37

  15. Efter lange overvejelser om jeg ønskede at stemme til det valg, besluttede jeg at gøre det, og sætte krydset ved Morten. Han er den eneste som er en smule troværdig på området.

    P.S. Hvis du tager omkring kirken på Nørre Allé, Kim. vil du se en lignende besudling af Mortens Plakater.

    Kommentar by RettenTilSelvforsvar — 10. maj 2009 @ 20:23

  16. Jeg var på min omdelerrute i et herligt morgenvejr.
    Eneste stik i hjertet var, at en af mine abonnenter fra Nordmarksvænget 4, en vis Hr. Schytte, efter sigende socialdemokrat, krøllede en husstandsomdelt seddel fra DF med Morten Messerschmidt som Europa Parlaments Kandidat sammen.
    Jeg håber der er andre Danere som er mere forstandige, så DF kan få
    et mandat blandt de 13 pladser der er tildelt Danmark i Europa Parlamentet. Der er nok at tage fat på, for Euro-Med. er en realitet
    om et godt et halvt års tid, og EU-toppen vil efterhånden tækkes iSLAM.

    Kommentar by HelgeD-H — 10. maj 2009 @ 20:36

  17. Har også overvejet, om jeg overhovedet ville stemme. Det er næsten synd, at sende en dygtig mand som Messerschmidt til pensionistland, når der er så meget at tage fat på her i DK. Er det klogt ikke at stemme eller hvordan ser i det. Og hvilke andre kandidater kunne i evt. anbefale.

    Kommentar by Ciska — 10. maj 2009 @ 22:00

  18. @ Ciska
    Da jeg er stærk modstander af hele EU-systemet og helst så det nedlagt i går, har jeg svært at ved at stemme på nogen overhoved. På den anden side er det bedre at have en fornuftig mand i Politbureauet end en ufornuftig, og indirekte er en sofastemme jo en stemme til de forkerte. Derfor stemmer jeg på Morten Messerschmidt, kun derfor.
    Men jeg frygter at hans kritik forstummer, når han selv kommer derned og udsættes for alverdens muligheder for at lade sig korrumpere af systemet, men det er jo desvære en risiko man må tage, alternativerne taget i betragtning.

    Kommentar by RettenTilSelvforsvar — 10. maj 2009 @ 22:23

  19. Nu er det offtopic og trollmad.

    Wislam. du er så langt ude, men nu ved vi da hvad du skal tude over i alle trådene så du kan være offer igen igen.
    Jeg har jo aldrig sagt du støttede pædofile (hovsa, ASSmaa er jo vild med pædofeten, så dit spændende kryds ved sidste valg, gik til en der tilbeder en pædofil…..) men spurgte om du til næste valg også ville stemme på en hjerneblødning på den yderste venstrefløj, ligesom ved sidste valg.

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 10. maj 2009 @ 22:37

  20. En stemme på en der er modstander af Tyrkiet i EU er vel et kryds værd. Derud over er DF vel ikke ligefrem tilhængere af EU’s ønsker om mere magt på bekostning af nationalstaterne.

    Kommentar by Peter Br. — 10. maj 2009 @ 23:18

  21. Ha ha, William, drama queen!

    Kommentar by a-ha — 11. maj 2009 @ 00:51

  22. Jeg er ikke fulgt med i, hvad de forskellige kandidater til EU-parlamentet står for, men hvis Morten Messerschmidt kan hidse de autonome sådan op, kan det næppe være helt galt at stemme på ham.

    Kommentar by Cykelsmeden — 11. maj 2009 @ 07:35

  23. Enig, cykelsmed. En mand, der hades så intenst af det autonome, venstreekstremistiske miljø, kan ikke være helt dårlig. Jeg havde tænkt på at blive i sofaen i protest mod EU, men nu overvejer jeg at give Morten min stemme. Indenrigspolitisk er DF for socialdemokratiske for min smag, med deres maniske forsvar for velfærdsstaten, men ved EU-valget, hmmm, måske…

    Vi har brug for stemmer dernede, der er lodret imod medlemsskab til Tyrkiet, den slyngelstat…

    Kommentar by Henriksen — 11. maj 2009 @ 09:10

  24. @ William Jansen skriver: “Til alle dem der er dybt forargede over dette, hvor fanden var I henne da Broholm i forgårs insunierede at jeg har sympati for pædofile?”

    Med al respekt, William. Men nu er du ikke helt i klasse med Morten Messerschmidt, og man kan ikke bruge tid på at forsvare alle, der bliver svinet til på nettet.

    Kommentar by intel — 11. maj 2009 @ 09:15

  25. Camre har gjort det udmærket, og Messerschmidt ligner en passende efterfølger. Borgerligt-nationale stemmer må ved dette EU-valg gå til DF. Jeg kan i hvert fald ikke se andre muligheder.

    Kommentar by Crass Børsting — 11. maj 2009 @ 09:56

  26. Hvad søren, hr. Børsting, mener de virkelig ikke, at hr. Bendtsen er en seriøs kandidat :-) ha, ha, ha, ha, ha…

    Kommentar by Ulla Lauridsen — 11. maj 2009 @ 10:59

  27. Ja, jeg regner også med at give Morten min stemme 7/6. Jeg har ellers aldrig før stemt DF, da jeg går ind for en lav skat, men jeg har ikke tillid til, at Liberal Alliance står på den rigtige side i den kulturkamp, Europa er midt i nu.

    Kommentar by Signe — 11. maj 2009 @ 11:23

  28. @ intel: Men nu er du ikke helt i klasse med Morten Messerschmidt, og man kan ikke bruge tid på at forsvare alle, der bliver svinet til på nettet.

    WJ: Det har du da fuldstændigt ret i. Jeg er helt med på at man ikke kan forsvare alle, og eftersom jeg ikke engang gider forsvare mig selv i den tråd, så forstår jeg godt at ingen andre gider forsvare mig.

    Men det er ikke fraværet af et forsvar, som jeg har ‘problemer’ med. Det er tilstedeværelsen af forargelse.

    Jeg er ikke forarget over hverken det ene eller det andet, og jeg kan kun trække på skulderen over at en valgplakat får en tur.

    Kommentar by WilliamJansen — 11. maj 2009 @ 12:02

  29. -> Retten til selvforsvar

    Jeg har opdateret posten med et foto fra Nørre Allé.

    Kommentar by Kim Møller — 11. maj 2009 @ 13:33

  30. Til nr. 28 – William,
    Synes du ikke, det er udemokratisk at overmale sine politiske modstanderes plakater med hagekorstegn (eller noget som helst andet)?

    Kommentar by Ulla Lauridsen — 11. maj 2009 @ 15:50

  31. -> WilliamJansen (28). Vi andre trækker på skulderen over, at du får en tur…

    Kommentar by Henriksen — 11. maj 2009 @ 16:35

  32. Ps. Selvfølgelig har Ulla Lauridsen ret. Det er et forsøg på at stække ytringsfriheden i den politisk debat, når man saboterer andres valgplakater. Men den venstre fløj har som vanligt ikke meget respekt for frihed…

    Kommentar by Henriksen — 11. maj 2009 @ 16:38

  33. 6. SUPERMAN

    Holder du ikke, som det venlige mennesker du er, øje med nævnte kampagne og giver et praj, når den er skudt igang ?

    Kommentar by Vivi Andersen — 12. maj 2009 @ 00:25

  34. @Ciska

    Valget til Europa-parlamentet er enormt vigtigt, da EU i stigende grad vil medvirke til at skabe problemer i Danmark og i hele EU, hvis vi ikke får de rette folk derned.

    Kommentar by Preziosi — 12. maj 2009 @ 03:21

  35. @WilliamJansen

    “Men det er ikke fraværet af et forsvar, som jeg har ‘problemer’ med. Det er tilstedeværelsen af forargelse.

    Jeg er ikke forarget over hverken det ene eller det andet, og jeg kan kun trække på skulderen over at en valgplakat får en tur.”

    Jeg mener, at det er forargeligt og beklageligt, at et demokratisk parti gang på gang får ødelagt sine muligheder for at ytre sig i det offentlige rum af udemokratiske ekstremister.

    Kommentar by Preziosi — 12. maj 2009 @ 03:24

  36. Bare rolig. Jeg stemmer på ham. Tror jeg. Det er mit første valg, så er lidt usikker. Jeg vil stadig gerne have svar på hvem mig + tre venner skal stemme på ved EP-valget? Vi følger den her blog meget nøje.

    Kommentar by .ljg — 12. maj 2009 @ 12:27

  37. Glimrende reklame forresten. :D Jeg vidste ikke at ungdomshuset sponsoret DF?!

    Kommentar by .ljg — 12. maj 2009 @ 12:54

  38. William, du er såmænd god nok – men du er totalt opmærksomhedskrævende, hvilket kan væe en P.I.T.A (ikke at forveklsle med P.E.T.A) en gang imellem.

    Ingen er i tvivl om, at du er en intelligent fyr.

    Kommentar by Anna Lyttiger — 12. maj 2009 @ 15:53

  39. Man kan jo sige som saglige Simon Spies: Negativ omtale er bedre end ingen omtale, så længe du sælger en god vare, og det gør Morten Messerschmidt og Dansk Folkeparti.
    Dem der argumenterer på denne måde, har ingen argument, og skal bare ignoreres.

    Kommentar by Flemming — 12. maj 2009 @ 16:33

  40. Det beviser jo bare, hvad vi vidste i forvejen.

    At de autonome er blæste inde i skallen.

    Kommentar by Janette Lund — 13. maj 2009 @ 04:08

  41. Så lige at DSU havde lavet en ny “filmplakat” til EU valgt, hvor man havde karikeret BB-Rhode og Morten M. Der fik den unge socialdemokrat da lige flettet ind i samtalen er Morten M (iklædt nazi uniform, dog uden hagekors) var en højreorienteret galning og det var DF også, sikke en fantastisk udmelding, DSU har lært deres Nyrup.

    Hvor mon alle de tolerante får dette had for anderledes tænkende fra?

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 13. maj 2009 @ 05:14

  42. http://dsu.net/kampagner/europaparlamentsvalg-09/ep-09-filmplakat/

    bare så folk kunne se den omtalte plakat, det er sørme de “anstændige” der har haft billedkunst her, hvad med den berømte tone?

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 13. maj 2009 @ 06:01

  43. Jeg venter stadig svar fra jer andre hvem jeg skal stemme på. Nogle venner + jeg følger folk herindes stemme, så vi ved vi stemmer det samme.

    Kommentar by .ljg — 13. maj 2009 @ 06:19

  44. Jeg har forlængst brevstemt på Morten Messerschmidt. Jeg er ganske vist socialliberal, men jeg er lodret imod unionen og dens stigende indblanding i danske forhold. Jeg vil have grænsekontrol og selvbestemmelse igen, tak.
    Jeg har tidligere stemt på Junibevægelsen, men de kommer formentlig ikke ind igen, og jeg synes heller ikke, jeg har fået valuta for pengene.

    Kommentar by Ulla Lauridsen — 13. maj 2009 @ 07:36

  45. JP har historien i dag:

    “Messerschmidt skændet med nazi-tegn

    Af LISE BRIX

    Offentliggjort 13.05.09 kl. 08:27

    I Århus skænder nazistiske tegn flere valgplakater af Morten Messerschmidt fra Dansk Folkeparti.

    “Giv os Hitler tilbage.”

    Sådan står der skrevet med store bogstaver på en valgplakat af Dansk Folkepartis Morten Messerschmidt.

    Plakaten er ifølge DR Update kun en blandt flere af politikerens valgplakater, der er blevet skændet af nazistiske tegn og symboler.”

    http://jp.dk/indland/aar/article1691061.ece

    Kommentar by Preziosi — 13. maj 2009 @ 07:46

  46. Den er simpelthen gal med “tonen” i dansk politik :-)

    Man burde overveje at lade plaketerne hænge i et års tid for at tydeliggøre de venstrefascistiske “demokratiske” værktøjer under en valgkamp.

    Kommentar by CKH-8700 — 13. maj 2009 @ 08:17

  47. Det er “business as usual”. Jeg stillede op til et valg engang, og et par gange om ugen var jeg blevet forsynet med Hitler frisure. Jeg havde rent rutinemæssigt et par udskiftningsplakater liggende i bilen. Det var ikke nogen hindring at man skubbede plakaten op i 3-4 meters højde.
    De venstreorienteredes plakater røres aldrig, så kan man jo slutte sit.

    Kommentar by PeterK — 13. maj 2009 @ 09:47

  48. 43..ljg

    Jamen du/I skal da bare læes tråden igennem !

    Kommentar by Vivi Andersen — 13. maj 2009 @ 10:59

  49. Jeg har indtil nu haft den opfattelse at det var trist at skulle miste Messerschmidt til Bruxelles.

    Men er kommet frem til at det nok er en god ide alligevel.

    For hvis nogen har været god til at informere om EU på en måde så man kunne forstå hvad der mentes har det været Mogens Camre.

    Og Messerschmidt vil kunne gøre det samme.

    Så jeg går hen og stemmer på Messerschmidt´en.

    Kommentar by Vivi Andersen — 13. maj 2009 @ 11:05

  50. Ja, han får jo nok ikke noget som helst igennem, men han ville gøre uendelig gavn ved ugentligt at fortælle hvad der foregår. Der er i høj grad for en whistleblower med parlamentarisk immunitet. Det som vores uduelige journalister burde gøre. Ellers enig i at det er spild at sende ham derned, vi har mere brug for han herhjemme.

    Kommentar by PeterK — 13. maj 2009 @ 12:30

  51. 43 ljg: Nu skal det jo nok være ens egen overbevisning, man stemmer med, jeg ville i hvert tilfælde sætte mig godt ind i hvad partierne står for (eller diger de står for) – så i gang med partiernes hjemmesider! Og til lykke med den første afstemning!

    Kommentar by Anna Lyttiger — 13. maj 2009 @ 18:12

  52. Tak :) Har læst lidt om de forskellige. Det må nok blive Morten Messerschmidt jeg er mest enig med. Jeg ville nok stemme V ved et folketingsvalg, men her når det er omkring EU – må det klart blive DF. Regner i hvert fald med at de får et mandat. Og håber de får to mandater.

    Kommentar by .ljg — 13. maj 2009 @ 21:06

  53. http://politiken.dk/politik/article690134.ece

    Se hvem du er mest og mindst enige med af kandidaterne.

    Kommentar by Peter Buch — 13. maj 2009 @ 21:55

  54. Jeg har som borgerlig for første gang (fraregnet et lokalvalg langt tilbage) måttet gribe til DF (brevstemte i dag).I 11.time var jeg fristet af Poul F Hansen, men man risikerer jo, at ens stemme går til en Uffe-fan….

    Afgørende har været, at til EU-valget viser DF i sine kandidater sig fra sin bedste side. Væk er den klamme stærke socialdemokratisme. Morten Messerschmidt er en fremragende retoriker, velbegavet, høæflig, dannet og meget logisk konsistent. Uden Pia K’s lidt fornbærmede tilgang er der kun en vej for rigtigt borgerlige: Morten Messerschmidt!

    Kommentar by Hans — 4. juni 2009 @ 22:27

  55. Er der nogen der er nazister, så er det venstrefløjen og socialisterne.

    Skulle man give dem et navn var det Sozi-er.

    Eller sozister

    socialistiske nazister uden nationalisme, men med hudløst had til sig selv og al sund fornuft.

    Kommer af pædagoger evige brægen om at al elendighed i verden er vores skyld, gennem 40 år.

    Kommentar by Rendegraveren — 5. juni 2009 @ 00:33

  56. Morten Messerschmidt er spidskandidat og kommer ind i EP, så jeg stemmer på Henrik Ræder Clausen som varmt kan anbefales og 100% bestemt er en af os.

    Hærværket mod Morten’s plakater er en slags god reklame, da det i den grad eksponere de udemokratiske totalitære og argumentsløse utopisters tossetheder, men det er også skræmmene hvilke strømninger der går gennem samfundet, vi lever i en tid der ligner 30’erne hvor Fascisterne er dem der kalder sig antifascister, inklusivt deres Jødehad.

    Et godt udtryk for disse multikulti tosser der ønsker åbne grænser, fri indvandring og globalt samfund, som det kommunistiske internationale eller Nazisternes Neuropa er Transnational Socialister, de er idag hvad National Socialisterne var igår, Transnazier som forkortet.

    Nazismen var Socialisme og var Hitler død i 1938 ville de havde hyldet ham som Social Demokratiets fader, det år hvor han blev kåret til at være ‘Man of the year’ af Time Magazine, MSM har ikke ændret sig siden…

    Kommentar by Rolf Krake — 5. juni 2009 @ 01:14

  57. Den der siger mest, er den hvor de er kravlet op over Sofie Carsten Nielsen.

    Kommentar by Enkefru Madsen — 5. juni 2009 @ 01:47

  58. Vi lever i et demokratisk og selv de dummeste tågehorn må da kunne se det forkerte i dét der foregår.
    ét er, at man er politisk uenig, men hvorfor har venstrefløjen gemt logikken væk og reagerer med følelserne?
    Hvorfor kan man ikke være uenig, uden at det skal manifestere sig i hærværk, trusler og direkte vold fra den fløjs side??
    De reagerer hensynsløst med deres følelser, uden omtanke, og hvilken middelalderlig ideologi fra mellemøsten er det nu, der har samme problemer med at tøjle fysiske frustrationer??
    gæt selv…

    Kommentar by Mike Olsen..(Onion).. — 5. juni 2009 @ 01:53

  59. Der er stadig mulighed for at kommentere på:http://www.berlingske.dk/article/20090604/kommentarer/90604150/

    Kommentar by Peter Buch — 5. juni 2009 @ 07:51

  60. I København er stort set alle Messerschmidts plakater enten hevet ned eller overmalet. Kim, hvis du vil have flere eksempler, kan jeg sende dig billeder.
    Forbandet udemokratisk svineri!

    Kommentar by Martin — 5. juni 2009 @ 16:27

  61. -> Martin

    Send til kim(a)uriasposten.dk , tak.

    KimM

    Kommentar by Kim Møller — 5. juni 2009 @ 16:33

  62. Jeg tror faktisk I bare skal se det som satire :-)

    Kommentar by Gülay Kocbay — 5. juni 2009 @ 22:43

  63. 62. Kocbay

    Åhja, selvfølgelig skulle en sådan bemærkning komme fra en muslim som ikke har fattet hvad satire er for noget.

    Hold du dig til “Det Perfekte Menneske” og se om du kan forklare hvordan en sådan mand kan betegnes som sådan, når han var røver,pædofil, morder, erobrer og undertrykker.

    Kommentar by Vivi Andersen — 6. juni 2009 @ 00:13

  64. Vivi Andersen

    jeg tror ikke du får sex siden du er sådan en sur gammel mokke :D Lad dog ikke din vrede går ud over muslimer :-)

    Kommentar by Gülay Kocbay — 6. juni 2009 @ 00:30

  65. Der er ingen her der betragter muslimer som værene ofre pga deres gerninger, primitive adfærd, moralske afstumpethed, mangel på intellekt, kriminalitet, herrefolksmentalitet der kan sammenlignes med Nazismen, narcissisme, berettigelses krav, kræve mentalitet, kønsapartheid fortalelse, primitive sharia lov, slaveri, mangel på forståelse samt manglene kapacitet for teknologi og udvikling, krav om specielle hensyn som var de rådne æg, middelalderlige tankegang, morderiske religiøse overbevisning, voldsparathed, respektløshed osv…

    Islam er den mindst sofistikere ideologi og styreform på kloden, der kun kan overgå de mest primitive kulturer på stenalder stadiet, islam har ikke bragt en eneste nyskabelse der ikke allerede havde eksisteret eller var bragt til veje af andre langt mere udviklede kulturer, islam har aldrig været andet end fastlands pirateri og da de lærte at sejle pirateri på havet.

    Verden skylder islam intet, islam skylder resten af verden en undskyldning for de grusomheder, folkedrab, plyndringer, slaveri og myrderier den har gjort sig skyldig i.

    Kommentar by Rolf Krake — 6. juni 2009 @ 01:32

  66. Gülay Kocbay ser ud til her at bekræfte en tendens i debatterne når muslimer konfronteres med kritik af deres religion/ideologi: Mænd reagerer med frådende zombieraseri, mens muslimske kvinder reagerer som Kocbay gør her: Hun lukker af for kritikken med en facade af fjoget ironi.

    To undvigemanøvrer når man ‘can’t handle the truth’.

    En avis laver karikaturer af en forlængst død mand. Det er de i deres gode ret til, men debat om sagen med de troende er umulig.

    Andre laver hærværk på et lovligt partis valgmateriale og undergraver demokratiet. Gülay Kocbay og andre bagatelliserer og lukker af på infantil vis.

    Problemet med ‘dialog’ i en nøddeskal, eh?

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 6. juni 2009 @ 02:05

  67. @66 LFPC
    Du kan desværre ikke forvente, at en zombi hjernevasket uselvstændig underkastet muhammed tankeløs kællimg som Gylle Kocksihoved kan argumentere for noget som helst.
    Denne mentalt tilbagestående bogstavstro hoved bondage sex undertrykte muhammedaner zombie, har jo ikke nogen selvstændig tanke, men skal finde svaret på sin livsførelse i den stærkt forældet og kvindeundertrykkende bog skodranen, som strengt efterleves.
    Desværre står der også i skodranen, at jøder skal forfølges og dræbes, derfor oplevede du, jeg og mange andre, at den kvinde selvundertrykkede hårforskrækkede Gylle Kocksihoved, stod på den forkerte side på Kbs Rådhusplads d 10 januar i år og hjernedødt råbte på drab på jøder.
    Denne dum-smarte!! pædofil tilbeder Gylle Kocksihoved laller hoved indbundet totalt uvidende videre ud af tangenten med kvinde udslættende hjernevaskede holdninger, indtil hun befriende tvangsgiftes med en mand der skal eje hende og hun bliver tingsgjort uden rettigheder ligesom koranen forlanger.
    Den selvstændige tilværelse med ansvaret for eget liv, er simpelthen for meget for den mentalt tilbagestående kælling, der derfor har lagt hele sit liv og livsførelse i hænderne på undertrykkelses idelogien iSLAM som styrer hver en ting i sølle Gylles håbløse liv.
    Derfor kommer der dum-smarte bemærkninger til andre ansvarlige selvstændige kvinder, fordi zombi underkastede Gylle ikke tåler frie stærke kvinder, de skal i Gylle’s syge bandage-hoved tvinges til at afgive deres liv til skodranen eller en ejermand!
    Husk på, Gylle’s mærkværdige verden falder sammen, hvis nogen kommer til at se hendes hovedhår der manisk hver dag pakkes ind. Sygeligt og tragisk.

    Kommentar by li — 6. juni 2009 @ 04:35

  68. Tonen virker noget hårdere i Århus end her i Kbh. Har de virkelig ikke andet at lave derovre?

    På en af plakaterne står der “bums”. Jeg må tage afstand fra at det skulle være et specielt negativt ord :-)

    >> Kronik: 18 grunde til nej til tronfølgeloven
    >>
    http://borgerligbums.wordpress.com/kronik

    Kommentar by Casper | Borgerlig bums — 6. juni 2009 @ 07:04

  69. Der er ikke andet for end, at højrefløjen må gøre gengæld og begynde at manipulere lidt med venstrefløjens valgplakater. Se f.eks. Dan Jørgensen før han kom under kærlig behandling: http://kortlink.dk/6phs
    og efter kærlig behandling: http://kortlink.dk/6pht

    Kommentar by Jan Christensen — 6. juni 2009 @ 09:22

  70. Li

    Er du sikker på at du er en selvstændig tænkende kvinde med bare en smule hjerne..? Det er ikke mit indtryk, men det lyder lidt ligesom at du er enormt meget påvirket af alkohol :-)

    Kommentar by Gülay Kocbay — 6. juni 2009 @ 10:44

  71. @69. Jan Christensen:

    Hehe :-)

    Fint med satire, så længe man ikke ødelægger folks valgplakater. Jeg er forresten begyndt at lære mig selv at lave movie posters á la Hollywood i Photoshop, så ammunitionskassen er fuld når der kommer folketingsvalg om 2 års tid :-)

    Kommentar by Rammu — 6. juni 2009 @ 14:05

  72. Holdaop, det bliver til en del vandalisme her. Da jeg bor i Århus, kan jeg bekræfte den grove tone her i byen. Det mærker man, når man går med foldere, og det ses på plakaterne.

    Vi har forskellige venstreekstreme grupper (jeg medtager nazisterne her), der tørner sammen indimellem. Det har ikke direkte noget med seriøs politik at gøre, men specielt Antifa-orienterede ekstremister har igen og igen svinet min by til med hagekors. De kan vist ikke lade være…

    Tak for de rosende ord, i øvrigt. Det har været en spændende valgkamp, og Stiften har behandlet mig rigtig godt i mine holmgange mod især Dan Jørgensen.

    Det spændende bliver nu, om der skal nogen med Morten til Bryssel – og hvem det bliver. Jeg håber naturligvis, det bliver mig. Og husk nu at stemme i morgen :)

    Kommentar by Henrik R Clausen — 6. juni 2009 @ 16:00

  73. ->70

    Jeg er sikker på at li er mere klar i hovedet end en af pædofetens slavetøser.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 6. juni 2009 @ 16:19

  74. Uh, det bliver til en del vandalisme her… Da jeg bor i Århus, kan jeg bekræfte den grove tone her i byen. Det mærker man, når man går med foldere, og det ses på plakaterne.

    Vi har forskellige venstreekstreme grupper (jeg medtager nazisterne her), der tørner sammen indimellem i vores gader. Det har ikke direkte noget med seriøs politik at gøre, men specielt Antifa-orienterede ekstremister har igen og igen svinet min by til med hagekors. De kan vist ikke lade være…

    Tak for de rosende ord, i øvrigt. Det har været en spændende valgkamp, og Stiften har behandlet mig rigtig godt i mine holmgange mod især Dan Jørgensen.

    Hm. Ovenstående var fuldt af links til mine læserbreve i Stiften. Det slugte spamfilteret råt, det gik ikke. Men alle links kan findes med søgning på Stiften – link her.

    Det spændende bliver nu, om der skal nogen med Morten til Bryssel – og hvem det bliver. Jeg håber naturligvis, det bliver mig. Og husk nu at stemme i morgen :)

    Kommentar by Henrik R Clausen — 6. juni 2009 @ 16:21

  75. Jeg håber sgu Morten Messerschmidt er frisk nok til, at takke stormtropperne på den voldelige venstrefløj for deres hærværks-kampagne og hjælp til at give ham masser af reklame i medierne, nu her søndag han bliver interviewet om sin store sejr. ;-)

    Kommentar by Mike Olsen..(Onion).. — 6. juni 2009 @ 17:09

  76. Ja, Henrik Ræder Clausen, det bliver meget spændende. Jeg hørte i dag på TV2 News, at Morten Messerschmidt vil få 10% af stemmerne (jeg tror, han får 11 eller 12), altså ca. 200.000, og da DF altid bliver undervurderet i meningsmålingerne, kan det ikke udelukkes, at I får et ekstra mandat, og jeg ville ikke have noget imod, det gik til dig. Selvom jeg ikke har fulgt din kampagne, har jeg i årevis sat pris på dine indsigtsfulde kommentarer på Uriasposten og i en række danske aviser.
    P.S: Den første exit-poll i morgen kommer på TV2 News kl. 15, men stol ikke på den: Geert Wilders’ parti, PVV, fik 14,8% i valgaftenens første exit-poll og endte på 17%, hvilket altså betyder, at mange hollændere ikke ville vedstå sig, hvor de havde sat deres kryds. Det samme er som bekendt tilfældet her i Danmark med DF.

    Kommentar by Jan Christensen — 6. juni 2009 @ 17:28

  77. Var en tur inde i spamfilteret og afspamme Henrik Ræder Clausens indlæg. Derfor er der nu 2 næsten enslydende fra ham. Det første har vist flere direkte links.

    mvh. maskinrummet.

    Kommentar by Kim Poulsen — 6. juni 2009 @ 17:54

  78. DF står til 2 mandater ligenu. Dem kan vi bl.a takke de venstreekstreme for. F.eks typer som de autonome og Gülay Kocbay.

    Kommentar by Dr. Doom — 7. juni 2009 @ 17:27

  79. Istedet for at sige til DFs medlemmer at de er P.. hoveder, så giver de det bare til udtryk med tegninger :D Meget kreativt!

    HOOVSAAA hva er der galt med de autonome? Mange af dem er da flinke mennesker!

    Kommentar by Gülay Kocbay — 7. juni 2009 @ 22:23

  80. Bendt-Betjent og hans gardergøp er på vej til nye jagtmarker, så ham ser vi sku ikke mere til før jagtsæsonen er forbi.

    Kommentar by Tolder — 7. juni 2009 @ 23:40

  81. Det er sjovt at jer DF-mennesker kan være så forargede over dette.
    Adolf Hitler forsøgte jo blot at fremme jeres mål: at få de perkere væk.

    Kommentar by Johnny Reimer — 9. juni 2009 @ 20:32

  82. Gülay: De autonome er IKKE flinke mennesker. Det er dem (Antifa, ser det ud til), der bliver ved med at svine vores byer til med hagekors – det vil jeg ikke finde mig i.

    De er sådan set frie til at holde af det forbandede tegn. Men det må de holde hjemme hos sig selv, jeg vil ikke se det i min by.

    Er det klar nok..?

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 10. juni 2009 @ 09:08

  83. Holda kæft det er grinern:D omg haha:D

    Kommentar by Anonym — 10. juni 2009 @ 14:53

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper