10. august 2015

Da kristen-arabiske Al Hayat TV fik et seeropkald fra Sverige: “… we must wage war against Sweden”

Indslaget har et år på bagen, men fortjener alligevel fokus her på siden. ‘Brother Rachid’ fra den kristen-arabiske tv-kanal Al Hayat får et opkald fra ‘Sheikh Ahmed’, der ringer fra Sverige. Han skjuler ikke ligefrem sine intentioner. Bemærk hvordan Rachid Hmami spontant afviser islamistens forsøg på at sammeligne Jizya (dhimmi-skat) med almindelig skattebetaling: “Du kan ikke narre mig, jeg har selv været muslim.”.

(Al Hayat TV på Youtube, 7. august 2014; Youtube, Islam Explained, Aftonbladet)

Dialogen i en uperfekt oversættelse er sakset fra APG29.

Rachid Hmami: We call Sheikh Ahmed from Sweden. Welcome to the program.

Sheikh Ahmed: Salaqm Alaykum. I took a look at the Quran The chapters that you talked about. All are right and we are not shy of our religion. And we will continue the war until the last day of our lives. We’re going to war wherever you are on. While it would be in Sweden. Until you say, ‘There is no god but Allah’.

Rachid Hmami: You say you’ll fight with all of them to become Muslims.

Sheikh Ahmed: Until the last day of our lives, we must wage war against Sweden and throughout Europe.

Rachid Hmami: And you live in Sweden.

Sheikh Ahmed: I’m in Sweden.

Rachid Hmami: At the infidels? You receive their welfare benefits.

Sheikh Ahmed: No, we take our contributions only from Allah.

Rachid Hmami: You utilize and take money from the state.

Sheikh Ahmed: No, it’s not their money. It comes only from Allah.

Rachid Hmami: To enjoy it in your own country instead. Why are you of the infidels?

Sheikh Ahmed: We are here and has the task of spreading our religion.

Rachid Hmami: I ask you about ‘Mohammed came to kill.’ You say to the sound right.

Sheikh Ahmed: It is 100 percent right.

Rachid Hmami: And to say the creed when one killing people are also well?

Sheikh Ahmed: Yes, we should kill them. We are not shy for that.

[…]

Rachid Hmami: What Isis Gort today is a pure mercy?

Sheikh Ahmed: The purpose of ISIS is to eradicate them.

Rachid Hmami: By expelling the Christians from Iraq?

Sheikh Ahmed: The Christians denied paying Gizya.

Sheikh Ahmed: One should therefore pay Gizya when they are young (according to the Koran)

Sheikh Ahmed: Is not that mercy when everyone had to leave without their being murdered?

Rachid Hmami: It is really their house. Do you want to Sweden come and give you three choices? Either you become a Christian, or pay Gizya or leave the country.

Oploadet Kl. 20:17 af Kim Møller — Direkte link14 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/68154/trackback

14 Comments »

  1. Og venstrefløjen og andre tosser tror stadig at vi kan tale os tilrette med islam!

    Kommentar by Santor — 10. august 2015 @ 20:30

  2. Det kan vi ikke. Det siger mange muslimerne jo selv.

    Venstrefløjen ryger først til den tid. Ironisk nok.

    Kommentar by Spinner — 10. august 2015 @ 20:35

  3. Ja, det viser jo den holdning, man jo typisk støder på blandt muslimer.

    Kommentar by Phil — 10. august 2015 @ 20:54

  4. Det interessant med denne kanal, som opererer fra et vist hemmeligt sted, er, at mange saudi arabere ringer ind, og i tusindvis er blevet kristne! Det er jo fantastisk! De vender sig fra den onde og mørke kult og bliver kristne, selvom de ofte må være det hemmeligt for ikke at blive slået ihjel.

    Men mht. stymperen, der ringede ind, så er der masser af den slags mennesker iblandt os nu. Et gammelt kinesisk ordsprog lyder: “Don’t feed the snake at your bossom.” Det er det, EU tvinger os til at gøre – importere, føde og klæde vore mordere.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 10. august 2015 @ 21:33

  5. old news
    Forbyd islam
    smid muslimer ud

    Kommentar by Nielsen — 10. august 2015 @ 21:36

  6. HAtten af for den interviewer.

    Han har sat sig ind i emnet (det kan man ikke påstå ret mange journalister har.)
    Han holder fast, og lader sig ikke snakke om hjørner med.
    Han har vestlige civiliserede principper.
    Han er modig og tør sige at han har været muslim engang.

    Kommentar by mb — 10. august 2015 @ 21:52

  7. Nogen som så aftenens dokumentar om christinia? Der er to klassekommentarer om hvordan man bygger samfund. Minut 43 og 52. Helt vendt på hovedet at åbenlyse konservative ideer kommer ud af munden på en bz’er.

    https://www.dr.dk/tv/se/dr1-dokumentaren/dr1-dokumentaren-christianias-boern-skyggesiden-af-eventyret#!/44:43

    Kommentar by bumbum — 10. august 2015 @ 22:41

  8. Et par klik lyde og knivene havde været fremme…

    Kommentar by Helmut Kohl — 10. august 2015 @ 22:50

  9. Der spores ikke den store taknemmelighed over for de svenskere som har slidt og slæbt for at han skal have mad på bordet.
    Glistrup havde ret, når de bliver mange nok begynder de at slå os ihjel!

    Kommentar by Robert R — 10. august 2015 @ 23:31

  10. Islam og koranen, noget morderisk stads Fanden tydeligvis har skabt.

    Kommentar by LarsB — 10. august 2015 @ 23:56

  11. Hvis pengene er Allahs, er det da påfaldende, at han har valgt at give dem til os “vantro” og har gjort samtlige muslismske lande til korrupte, overbefolkede helvedeshuller

    Kommentar by Frimand — 11. august 2015 @ 02:00

  12. De dumme europæiske politikere lukker bevidst øjnene for det faktum, at de fleste muslimer vil føre krig (oogstavelig talt) mod ikke muslimer.

    Kommentar by Nielsen — 11. august 2015 @ 08:24

  13. Svenskerne har fortjent det…fordi de er dumme..!

    Kommentar by bagus bagus — 11. august 2015 @ 11:22

  14. #13 Hvorfor lige nævne svenskerne? Er det ikke hele Europa som fortjener det, som #12 Nielsen nævner?

    Kommentar by Ivan — 11. august 2015 @ 18:36

RSS feed for comments on this post.