19. maj 2009

Endnu en kriminel iraker identificeret: Ghassan Younis, dømt for ‘våben og narko’

Det går stærkt. Tidligt i morges skrev jeg om en afvist asylansøger med ansigtstattovering – han er nu identificeret. TV2 Nyhederne interviewede ham i slutningen af maj sidste år, da han sad i Vestre Fængsel, ifølge Politiken (9/1-09) ventende på udvisning “efter en dom for våben og narko”.

(Ghassan Younis, TV Nyhederne omk. 28. maj 2008; Youtube)

Oploadet Kl. 13:43 af Kim Møller — Direkte link61 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6842/trackback

61 Comments »

  1. GOD TUR HJEM!

    Kommentar by a-ha — 19. maj 2009 @ 14:03

  2. Ad nr 1:
    Hva’ snakker du om? Udvisning? Aldrig i livet!
    Jeg tør godt vædde en kølig fadbamse på, at hverken den tatoverede herre, eller Taleb Aseri (der på det bestemteste benægter besiddelse af halal-heroin) nogensinde forlader Danmark!

    Kommentar by CKH-8700 — 19. maj 2009 @ 14:12

  3. Jeg glæder mig, til de finder frem til ham den pædofile. Så vender folkestemningen nok

    Kommentar by Hans — 19. maj 2009 @ 14:12

  4. @Hans:
    “Jeg glæder mig, til de finder frem til ham den pædofile. Så vender folkestemningen nok”

    Ja, i tilfælde af at det skulle ske, har man jo lov til at håbe. Empiri viser dog at det er mere sandsynligt at etablissementet straks konkluderer at det er vort syge samfunds egen skyld, idet vi har tvunget ham ud i pædofili.

    Kommentar by Rammu — 19. maj 2009 @ 14:23

  5. Det er sandelig nogle hyggelige typer Folkekirken har valgt at give husly. Det er vist på høje tid at komme ud af denne ‘forening’.

    Kommentar by JensH — 19. maj 2009 @ 14:29

  6. @JensH:

    Jeg har også selv tilføjet disse begivenheder til min liste over fornuftige argumenter for at melde sig ud af folkekirken. Jeg er heldigvis selv ikke medlem mere.

    Kommentar by Rammu — 19. maj 2009 @ 14:32

  7. @Rammu

    Jeg mener, jeg for et års tid siden læste, at en af de afviste irakere var dømt for pædofile overgreb. Mon han nyder husly i den forening, jeg betaler til?

    Kommentar by Hans — 19. maj 2009 @ 14:35

  8. @Hans

    Navnet er Mustafa Ahmed: http://jp.dk/indland/krimi/article1377098.ec

    men jeg kan ikke umiddelbart finde ud af om han er i kirken.

    Kommentar by a-ha — 19. maj 2009 @ 14:47

  9. http://jp.dk/indland/krimi/article1377098.ece var linket

    Kommentar by a-ha — 19. maj 2009 @ 14:53

  10. Jeg tør vædde på, at de deltager i dette, fordi de har nogle bandemedlemmer som de gerne vil beholde her i landet.

    a-ha skrev: “GOD TUR HJEM!”
    Gid jeg havde din optimisme.

    Kommentar by RettenTilSelvforsvar — 19. maj 2009 @ 15:03

  11. “Nogen” burde arrangere en moddemonstration under parolen
    Hjemsendelser nu!
    Ikke at jeg tror noget i den retning sker, det er vel for risikabelt ? men jeg tror det vil være en dybt traumatiserende “oplevelse” for den danske befolkning hvis det lykkes at true disse Irakere til ufortjent adgangskort til det danske
    samfund.

    Kommentar by Peter Br. — 19. maj 2009 @ 15:04

  12. @ Peter Br., du skriver: “Nogen” burde arrangere en moddemonstration under parolen Hjemsendelser nu!

    WJ: Det burde DU gøre.

    Kommentar by WilliamJansen — 19. maj 2009 @ 15:22

  13. Næh, nogen burde besætte en moské og sige til de afviste irakere, at de bare kan komme derover.

    Men lur mig om de tager mod tilbuddet.

    Henrik

    Kommentar by Den anden Henrik — 19. maj 2009 @ 15:47

  14. #12. Jeg tror jeg må erkende at jeg nok ikke magter opgaven men det forhindrer mig jo ikke i at håbe på at der er andre der er “stærkere” , dem kan jeg jo så give opbakning.

    Kommentar by Peter Br. — 19. maj 2009 @ 16:20

  15. #14. Likvidere ! Okay ?? det lyder lidt vildt, hvem er det lige du vil likvidere?

    Kommentar by Peter Br. — 19. maj 2009 @ 16:23

  16. Att: William og Peter Br.

    Demonstrationer er nytteløse.

    Kommentar by RettenTilSelvforsvar — 19. maj 2009 @ 16:27

  17. Jeg har slettet det jeg så som Falkeøje’s opfordring til selvtægt.

    Kommentar by Kim Møller — 19. maj 2009 @ 16:40

  18. En rigtig rollemodel, ham på billedet, skal jeg lige love for.

    Kommentar by Anna Lyttiger — 19. maj 2009 @ 17:18

  19. Der er flere kriminelle blandt irakerne i Brorsons Kirke.

    Pressen og myndighederne skylder offentligheden et svar.

    Kommentar by Preziosi — 19. maj 2009 @ 17:20

  20. Pædofil iraker:

    “Byret: Iraker skal udvises

    Offentliggjort 24.06.08 kl. 13:21 – opdateret kl. 17:23

    En 38-årig iraker (Mustafa Ahmed) får ikke sløjfet sin udvisningsdom, afgjorde Københavns Byret tirsdag. Han står dermed til tvangsudsendelse af Danmark.

    Manden er dømt til udvisning oven i en straf på to et halvt års fængsel for seksuelle overgreb på et barn under 15 år.

    30-40 aktivister fra initiativet “Stop Udvisningerne” demonstrerede foran byretten.”

    http://jp.dk/indland/krimi/article1377098.ece

    Blandt kirkebesætterne?

    Kommentar by Preziosi — 19. maj 2009 @ 17:32

  21. […] Endnu en kriminel iraker identificeret: Ghassan Younis, dømt for ‘våben og narko’, Uriasposten i dag […]

    Pingback by De afviste irakeres talsmand er dømt og udvist narkosmugler « Borgerlig bums — 19. maj 2009 @ 17:34

  22. -> #19 Preziosi

    Jeg fandt følgende oplysning i en debat-tråd ovre på Berleingske.dk:

    “Nedenstående citat fra Jyllands-Posten dd p. 5 taler sit tydelige sprog – og burde vel også give Auken et og andet at tænke over:

    “Rigspolitiet oplyser, at ca. 10 af de i alt 259 voksne irakere har fået domme for kriminalitet begået her i landet.
    Omkring halvdelen er dømt for dokumentfalsk i forbindelse med deres ankomst til Danmark og forsøg på at opnå opholdstilladelse.”

    Jeg kan desværre ikke finde denne artikel på JP.dk, så jeg kan ikke give dig et link.

    Kommentar by JensH — 19. maj 2009 @ 17:34

  23. Flygtningenævnet: Iraker kan trygt vende tilbage:

    “Men i dag mener Flygtningenævnet, at han (irakeren) trygt kan vende tilbage, selv om manden selv mener, at han risikerer at blive slået ihjel.”
    http://www.berlingske.dk/article/20080806/danmark/808060365/

    Kommentar by Preziosi — 19. maj 2009 @ 17:56

  24. Hvor er kvinderne henne? Jeg ser kun irakiske mænd i kirke.

    Kommentar by Es — 19. maj 2009 @ 17:57

  25. Og så fik godheds-industrien på banen. Amnesty Criminal kræver nu at de afviste Irakiske kirkebesættere får opholdstilladelse:

    http://www.berlingske.dk/article/20090519/danmark/90519150/

    Så er det vel kun et spørgsmål om tid før også Røde Kors, Dansk Flygtninghjælp og Folkekirkens Nødhjælp melder sig på banen med krav om amnesti til disse afviste asylansøgere.

    Kommentar by JensH — 19. maj 2009 @ 18:49

  26. 17. Hr. redaktør.
    Var vi i august 1943, så ville jeg ikke satse meget på dit liv.
    Det er vi ikke, men jeg er overbevist om, at den tid kommer.
    Det bliver en dejlig dag.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 19. maj 2009 @ 19:34

  27. @ Jens

    Hvorfor skal de 4,5 milliarder andre fattige i den tredje verden så ikke også have asyl ? Er Amnesty International racister ?

    Kommentar by DaLi — 19. maj 2009 @ 19:52

  28. De økonomiske flygtninge(de kommer især fra nordafrika og middelalderøsten bl.a. irak og libanon) hjemsendes hurtigst muligt. De økonomiske flygtninge udgør iøvrigt langt over 95% af alle herboende asylanter. De politiske flygtninge hjemsendes derimod først når forholdene i hjemlandet er blevet forbedret.

    Kommentar by Poul — 19. maj 2009 @ 20:15

  29. -> #27 DaLi

    “Hvorfor skal de 4,5 milliarder andre fattige i den tredje verden så ikke også have asyl”

    Det er et godt spørgsmål. Alene i Irak befinder der sig vel stadig i omegnen af 25 millioner, og hvis Amnesty Criminal virkelig mener, at “sikkerhedssituationen i Irak er så alvorlig og beskyttelsen af civilbefolkningen så mangelfuld”, så burde vi da øjeblikkelig få evakueret de tilbageværende 25 millioner til Danmark. Hvorfor er Amnesty Criminal så uambitiøse, at de kun vil give opholdstilladelse til disse sølle 282 afviste Irkaiske asylansøgere??

    Kommentar by JensH — 19. maj 2009 @ 21:33

  30. Er dem bag “Stop Udvisningerne” totalt blottet for intelligens ?

    At demonstrere for at dybt kriminelle ikke skal udvises ?

    Jeg vil ikke begynde at ryste på hovedet, jeg holder jo aldrig op igen :-(

    Kommentar by Janette Lund — 19. maj 2009 @ 22:45

  31. Villy Søvndal er gået i sving med at få gentaget Palaraber-sucessen, idet han har været på TV og fortalt, at regeringen burde give de kirkebesættende irakere opholdstilladelse.

    Han henviste bl.a. til medmenneskeligheden.

    Men hvor er den henne i forbindelse med de danskere der kommer til at betale een eller anden regning HVIS de irakere får opholdstilladelse ?

    For ingen er vel så naive at tro, at de fremover vil opføre sig som velanstændige borgere der passer deres daglige dont og dermed trækker på samme hammel sådan som almindelige danskere har for vante ?

    Får de lov at blive kommer der en regning der skal betales – af danskerne.

    Kors hvor jeg er led og ked af denne verdens evigt brokfyldte og slyngplanteagtige muslimer.

    De mennesker skal selvfølgelig HJEM og hjælpe deres familier og land med at komme videre her i livet.

    De skal ikke på fortsat forsørgelse her i landet.

    Kommentar by Vivi Andersen — 19. maj 2009 @ 23:26

  32. Jeg synes Falkeøje går over stregen. Det er ubehageligt at læse slet slørede trusler mod liv.

    Derudover er dette en farce. Menneskerettighedsforkæmpere der håner det princip de forfægter. Lallende tåber. Aldrig mere betaler jeg til Amnesty. Politisk indignation forvandlet til social indignation – og det forventer de at vinde frem med. Og Villy som bekender kulør. Hvor ynkeligt. Så meget for hans gå til helvede.

    Kommentar by Joiker — 20. maj 2009 @ 01:56

  33. @ RTSF, du skriver: Demonstrationer er nytteløse.

    WJ: Demonstrationer er en fin måde at markere sin utilfredshed med magthaverne, men det virker lidt idiotisk at demonstrere for en effektuering af magthavernes politik. Det kommer ligesom af sig selv, hvis vi giver det tid.

    Demonstrationer er for opponenter.

    Kommentar by WilliamJansen — 20. maj 2009 @ 07:52

  34. #33.Rigtig nok men nu er der et pres fra forskellig side, for at regeringen skal blive blød i knæene og give asyl, så der er da noget at opponere mod, udover at hjemsendelserne af de dømte krimminelle ikke engang er effektueret endnu.

    #26

    “17. Hr. redaktør.
    Var vi i august 1943, så ville jeg ikke satse meget på dit liv.”
    falkeøje

    Hvad sker der her??

    Kommentar by Peter Br. — 20. maj 2009 @ 08:16

  35. Har nogen begået forbryderisk selvtægt mod det danske folk, så er det politikerne fra de gamle partier.
    Man må håbe, at folk efterhånden forstår det og sender dem for bestandigt ud i kulden.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 20. maj 2009 @ 08:53

  36. Nu er det da vist på tide at Falkeøje får et gult kort.

    Kommentar by PeterK — 20. maj 2009 @ 09:32

  37. 36. Peter K
    Du er vist meget imod ytringsfriheden.
    Det er den Danmark er bygget på.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 20. maj 2009 @ 09:36

  38. @ falkeøje

    “Man må håbe, at folk efterhånden forstår det og sender dem for bestandigt ud i kulden.”

    Du kan jo godt moderere dig!

    Kommentar by Preziosi — 20. maj 2009 @ 09:38

  39. Falkeøje, du opfører dig nu akkurat lige så barnagtigt og urimeligt som de muslimske tøsedebattører. Du har fået ganske lang snor på diverse højreblogs, men opfordringer til vold mod konkrete identificerbare personer er både ulovligt og uetisk.

    Kommentar by Kimpo — 20. maj 2009 @ 09:59

  40. til Preziosi:

    På den anden side skulle vi nødigt lade Falkeøjes kiksere gøre os alle til bovlamme tanter,vel?

    Udsagnet

    “Man må håbe, at folk efterhånden forstår det og sender dem for bestandigt ud i kulden.”

    er et meget dårligt eksempel på en kikser. Det er et helt legitimt ønske at folk sender fup-asylanter ud i kulden for bestandig. “ud i kulden” behøver selvfølgelig ikke betyde andet end “ud af vesten”.

    Kommentar by Kimpo — 20. maj 2009 @ 10:06

  41. Falkeøje kommer jo ofte med opfordringer til handling.

    Hvad forbyder ham som den første at skaffe sig adgang til Brorsons kirke og fortælle Irakerne hvad vi mener om dem?

    Vi andre venter jo blot på det modige eksempel før vi tør følge trop.

    Start en folkebevægelse, falkeøje!

    Vær den første der handler..

    Kommentar by Balder — 20. maj 2009 @ 10:22

  42. Se falkeøje, jeg opfordrer jo ikke til at du bliver bannet vel? Jeg synes bare at opfordringer til vold og slet skjulte trusler til blogejeren ikke er OK. Det står der faktisk også hvis du læser artiklen om kommentarmoderation, og du har fået meget lang snor i forhold til den.
    At jeg skulle være imod ytringsfriheden er lige så langt ude som at sige der er tropisk klime i Grønland. Det ved du også godt, for du har været her på bloggen lige så længe som jeg.

    Kommentar by PeterK — 20. maj 2009 @ 10:37

  43. Hr. redaktør.
    En anden dødssynd i Danmark er blevet, at man kalder det selvtægt, når man ikke kan finde på andet.
    Forsvarer et voldsoffer sig med en kølle mod en hjemmerøver, så er det selvtægt.
    Det har intet med selvtægt at gøre, det er selvforsvar, og det tør vore lallende politikere ikke indrømme, at de har forbudt.
    De har skabt et dødssygt samfund – derfor skal de ud.
    Og vi andre er nødsaget til at bevæbne os, hvis vi vil leve og fungere, det er også ved at være forbudt.

    Hvis nogen har begået grov selvtægt, så er det politikerne, da de de lukkede muslimer ind i landet uden at spørge folket, og da Anders Fup sammen med Folketinget ratificerede Lissabon Traktaten uden at spørge det danske folk.
    Hvad bilder disse NOKSAKTER sig ind?

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 20. maj 2009 @ 10:45

  44. 41. Balder
    Jeg hører til den årgang, der som barn oplevede at masser af gode danske mænd, der overlevede modstandskampen, efter krigen blev en skygge af dem selv.
    De havde ingen grund til det – tværtimod – men de gik langsomt til
    grunde.
    Det kan harme, og det gør det endnu.

    Det harmer endnu mere, at fjenderne til en ny modstandsbevægelse ikke er fremmede, men vore egne med stærkt landssvigeriske tendenser.
    Ja, selv blandt vore egne gamle partier og politikere er de stærkt repræsenteret.

    Det danske folk er blevet røvrendt, så det basker, og hvad værre er, så er det kun få, der er i stand til at se det.

    Den eneste udvej, som jeg i øjeblikket ser er, at der i vore væbnede styrker befinder sig mænd af den rette støbning.
    Jeg er sikker på, at de er der.
    Der kan ikke være sket en så afgørende forandring siden jeg var værnepligtig.

    Franco gjorde tjeneste i Nord Afrika, da han tog affære og satte over strædet til hjemlandet.

    Skulle vi have en lignende militær leder, så vil han få støtte af hele mit danske hjerte.

    Gud bevare Danmark – dansk

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 20. maj 2009 @ 12:47

  45. -> Balder

    “Falkeøje kommer jo ofte med opfordringer til handling.

    Hvad forbyder ham som den første at skaffe sig adgang til Brorsons kirke og fortælle Irakerne hvad vi mener om dem?”

    Falkeøje talte om likvidering – ikke om at “fortælle Irakerne hvad vi mener om dem?”

    Kommentar by Kim Møller — 20. maj 2009 @ 13:16

  46. Hr. redaktør
    Likvideringer er en naturlig del af et folks frihedskamp.
    Under krigen var det en folkeforlystelse, når en stikker var blevet likvideret på åben gade, at spytte og trampe på blodpølen, der lå på fortovet.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 20. maj 2009 @ 13:27

  47. @Kimpo

    “Man må håbe, at folk efterhånden forstår det og sender dem for bestandigt ud i kulden.”

    Jeg mener netop, at dette udtryk er fint, da det er modereret imodsætning til falkeøjes tidligere ytringer i denne tråd.

    Beklager misforståelsen.

    Kommentar by Preziosi — 20. maj 2009 @ 15:04

  48. Fortvivlelse

    er det, jeg læser i Falkeøjes indlæg. Jeg mener at læse, at Falkeøje nærer samme afgrundsdybe fortvivlelse over Danmarks endeligt som jeg. Falkeøje udtrykker sig anderledes end jeg, men han vil noget. Præcis som jeg vil. Ikke det samme, men han vil noget.

    Han vil ikke bare kloge – vise sit høje kultiverede intellekt. Han mener, at vi er i sidste sekund, hvis vi skal redde civilisationen, også selvom det kræver uciviliserede midler.

    Mit indtryk er, at de fleste regner med at det hele nok går over, og hvis dèt skulle vise sig at være en fejlberegning, så vilde vælge at gå i ishavet til koncertmusik.

    Hvis det er tilfældet, så synes jeg, at vi i modsætning til passagererne på Titanic, der ikke havde lært at drukne i isvand, skulle lære at drukne i islam.

    Mvh. Børge.

    Kommentar by Børge — 20. maj 2009 @ 19:19

  49. 48.Børge

    Bløddyrerne konverterer da!

    Først lader de sig dhimmisere – og så konverterer de, fordi truslerne og ubehagelighederne dhimmiere altid har været udsatte for også kommer til at omfatte DEM – og det går ikke.

    Og man skal jo leve, ikke, og derfor vil de konvertere.

    Men det passer jo meget godt til den sledskende måde de gennem årerne har forholdt sig til islam/muslimer og islamiseringen på.

    Desværre går der måske næsten 12 på dusinet af dem – og det er noget skidt, hvis det viser sig at være rigtigt.

    Kommentar by Vivi Andersen — 20. maj 2009 @ 20:32

  50. Moderne tider.

    Fra “We will fight them on the beaches…” til “Let´s abandon these shores”:
    Briters emigrations ønsker:
    http://www.themovechannel.com/news/841434e7-35a6/

    Kommentar by Peter Buch — 20. maj 2009 @ 21:24

  51. @ Vivi Andersen

    Kan man ikke flygte eller kæmpe imod, så er det bedste man kan gøre at konvertere. Det er sidste udvej, men det vil udtørre den muslimske økonomi og det vil dreje de muslimske aggressioner over mod interne rivaliseringer – og på den måde fremme det muslimske overherredømmes fald.

    Kommentar by Mallebrok — 20. maj 2009 @ 21:37

  52. 48: Børge:

    “Han vil ikke bare kloge – vise sit høje kultiverede intellekt. Han mener, at vi er i sidste sekund, hvis vi skal redde civilisationen, også selvom det kræver uciviliserede midler.”

    Saa sandt som sagt. Falkeøje har forstaaet, at kun med ondt kan ondt fordrives.

    Kommentar by Marius — 20. maj 2009 @ 22:17

  53. Godt nyt. Det måtte jo komme:

    En meningsmåling fortæller at 66% går ind for hjemsendelse af irakerne. Kun 25% vil lade dem blive. Resten ved ikke.
    http://politiken.dk/politik/article715991.ece

    Ikke overraskende er der meget stor tilslutning til hjemsendelse hos vælgere der stemmer på V, K og DF.
    Et lille flertal af socialdemokratiske vælgere går ind for irakernes hjemsendelse.
    Kun en tredjedel af radikale og SF-vælgere vil lade dem rejse. Halvdelen vil lade dem blive.
    Mange vælgere i rød blok er i tvivl.

    Kommentar by Niels P. — 20. maj 2009 @ 23:14

  54. Jeg må blankt indrømme, at jeg har (haft) samme, hvis ikke yderligere frustreret had imod den muslimske infektion der vælter ind over landet, som Falkeøje udtrykker.
    Jeg er så (måske desværre) kommet til den konklusion, at det hjælper ikke nogens eller nogets sag, at skrive hvad man ønsker der skal ske med det primitive mudderfolk fra mellemøsten for det støder “almindelige” mennesker væk og jeg har desværre også måttet erkende/konstatere, at der ikke er generel opbakning, ej heller vilje til, at få landet/vesten på køl igen – ikke aktivt i hvert fald.
    Dødssejleren EU er allerede knaldet ind i isbjerget og der er ikke nok flydeveste – for sent og alt for lidt.
    Hvis man vil byde sin familie og efterkommere gode vilkår, så find en tør plet med landjord LANGT væk fra EU´s grænser..

    Kommentar by Mike Olsen..(Onion).. — 21. maj 2009 @ 00:52

  55. Onion

    Jeg ved nu ikke rigtigt det der med en tør plet. Dvs. man skal vande haven jo. Jeg gik efter en varm plet – og fandt den. Og jeg skal lige love for, at jeg fandt den plet.

    Sommeren er allerede i fuld gang, men vi klarer den endnu med lidt kold luft nord fra og at holde vinduerne åbne om natten. Men det er lånt tid, vi skal snart starte A/Cen for ikke at hele hytten mugner i fugtigvarmen.

    Hele Asien og Afrika er i forvejen stygt overbefolkede, de amerikanske kontinenter lige dan. Bortset fra de halvt- eller helarktiske egne. Hvad med Nordøstgranland eller Antartis, som stadig er tyndt befolket :-)

    Varm hilsen fra Sydstaterne

    Kommentar by Janette Lund — 21. maj 2009 @ 01:31

  56. Det er skingrende skørt at trække sagen med irakerne i kirken i langdrag til efter august.
    Jeg hører netop i radioen, at USA vil trække sig ud af visse irakiske byer allerede i juni.

    Så er der brug for folk, der kender til velordnede samfund, som de “danske” irakere.
    De vil kunne gøre god fyldest for genopbygningen af deres land i den turbulente periode, der opstår efter USA’s tilbagetrækning.

    Situationen må fremfor alt ikke gøre til undskyldning for, at de skal forblive i Danmark.
    Mon det er, hvad vore uduelige politikere pønser på?

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 21. maj 2009 @ 15:13

  57. @Vivi

    “Bløddyrerne konverterer da!”

    Herlig beskrivelse. Rygrad forefindes ikke.

    Kunstnere skriver sange, om deres mor gik med tørklæde. De samme kunstnere snakker foragteligt om Morten Korch :-D :-D

    Mon de tager sig selv alvorligt???

    Kommentar by tavsen — 21. maj 2009 @ 15:24

  58. Konfiskation af kamphunde i hele landet – omdannelse af kirke, der åbenlyst ikke er en rigtig kirke mere til DYREINTERNAT.

    Irakkere ud – 2 problemer løst.

    Kommentar by A S Abrahamsen — 22. maj 2009 @ 12:42

  59. Fupflygtningene bør sendes ud af Danmark. Det samme bør myndighederne gøre med de mange kriminelle fremmede. Det vil gavne de danske borgeres sikkerhed og økonomi.

    Kommentar by Poul — 24. maj 2009 @ 20:34

  60. […] “carne de prisión”es  Ghassan Younis de quien luego de sus numerosas salídas en reportajes televisivos se dijo que era un criminal,  […]

    Pingback by Porqué si un grupo de musulmanes se apodera de una Iglesia y no es profanación? « NUEVA EUROPA- Nueva Eurabia — 30. maj 2009 @ 01:10

  61. […] (foto: Mustafa Ahmed er dømt til udvisning oven i en straf på to et halvt års fængsel for seksuelle overgreb på et barn under 15 år. Han ses her til højre sammen Taleb Ansari der har fået 6 års fængsel for smugling af 1.4 kilo brun heroin. Mustafa Ahmed bad straks efter domsafsigelsen sin advokat om at kære kendelsen og sagde til dommeren, at han var rystet over den behandling, Danmark har givet ham. “Det minder om, hvad Hitler gjorde mod danskerne,” sagde han stærk ophidset, mens tolken forsøgte at berolige ham. “Jeg vil blive i Danmark, ellers tager jeg til Sverige. Jeg nægter at rejse til Irak,” sagde Mustafa Ahmed gennem sin tolk. TV2 og Information) Maj 2009: Endnu en kriminel iraker identificeret: Ghassan Younis, dømt for ‘våben og narko’ […]

    Pingback by Afvist asylansøger voldtog 14-årig « Snaphanen — 22. september 2009 @ 08:13

RSS feed for comments on this post.