22. maj 2009

P1-lyrik: Europa har behov for indvandring fra “Marokko hele vejen rundt til og med Tyrkiet”

Hans Martens fra European Policy Centre var gæst i Orientering sidste fredag. Han må være det man kunne kalde kultur-revolutionær.

  • 15/5-09 Orientering, P1 – Europæisk velfærd har brug for Tyrkiet og Nordafrika (12 min).
  • Sigrid Wilbeck, P1: Nu nævner du jo også det her med, den europæiske økonomis fremtid, og den store voksende, aldrende befolkning, og de alt for små ungdomsårgange. Hvordan skal vi egentligt forholde os til det, fordi det er vel grundlæggende set et af de aller-allerstørste problemer, og en af de største problemstillinger som kan sikre at vi har velfærd.

    Hans Martens, European Policy Centre: Jamen, det er det, fordi jeg mener den europæiske velfærd i allerhøjeste grad er truet, netop af det, og så af en anden ting… masser af europæiske lande er meget meget konservative… de er ikke særligt forandringsvillige. Og vi ved jo altså godt, at den globale konkurrence… Du kan ikke gøre noget at sætte fødselstallet op i en fart, og du kan heller ikke lave tvungen aflivning af folk når de bliver 70, det ville jeg i hvert fald være imod. Men det man så kan gøre, det er tre ting, efter min mening… [pensionsreformer, øge produktiviteten]… og det tredie det er, at man ikke kan komme udenom, selvom mange ikke bryder sig om at høre det, så er der altså ingen vej uden om – at vi også må have folk ind udefra – med andre ord, immigration. Og derfor skal vi lære at blive bedre til at integrere.

    Sigrid Wilbeck: Og det sidste du siger her, omkring immigration, hvad vil det konkret betyde? Hvor er det EU skal sætte ind på det her område.

    Hans Martens: Ja, det må være en fælles indsats. De lande hvor der bliver en stor og voksende ung befolkning nu, det er landene fra Marokko hele vejen rundt til og med Tyrkiet. Jeg ved jo godt der ikke er den store lyst til at kaste sig i armene på Tunesien og Libyen og så videre, men jeg synes rent faktisk, at man skulle starte noget lignende en stor Marshallplan nu, fordi det, det gælder om, er at få stabiliseret de lande, det gælder om – efter min mening, at få dem demokratiseret, og det gør man bedst ved at få uddannet en solid mellemklasse i de lande, men altså – for det første synes jeg man skal være meget meget forsigtigt med den der negative holdning til Tyrkiet. De har en stor voksende ung befolkning, lad nu være med at sparke dem ud til hjørnesparken – det vil sige, over til Irak og Iran, altså hvorfor gøre dem til fjender. Det samme gælder med resten af landene omkring Middelhavet – de er vores naboer, vi kan ikke være tjent med at de lande ikke udvikler sig og moderniserer sig. Også fordi de har det, vi gerne vil have. De har gas, de har råmaterialer, de har altså en befolkning som ikke kan skaffe sig jobs hjemme, og derfor risikerer at radikalisere sig mere og mere, og blive en trussel mod os. Så lad os da derfor begynde at arbejde med dem, istedet for at give dem fingeren.

    Sigrid Wilbeck: – det kommer også os økonomisk til nytte.

    Hans Martens: Ja, men om ikke andet, så vil jeg anbefale at man tænker lidt over det jeg har sagt her, istedet for bare at afvise det blankt, ud fra en egeninteresse. Det er måske ikke så pænt at sige, eller politisk korrekt, men der er en stor egeninteresse i at gøre det. Tallene viser, og vi kan ikke bare sætte fødselstallet op. De velfærdsstater vi har nu, de kan simpelthen ikke bevares med den befolkningsudvikling der er nu.

    Sigrid Wilbeck: Hvad nu hvis Europa vælger ikke at gå hårdt ind i det område, for at få fat i den arbejdskraft?

    Hans Martens: Men altså, det jeg vil sige først om det der, det er at hvis ikke man laver strukturreformer i Europa, og hvis ikke man ser alvorligt på det her befolkningsproblem, så sker der bare det, at europa simpelthen langsomt skrider ned af bakke. Men samtidig mener, at hvis man ikke gider interessere sig for det der er syd for Middelhavet, så ved jeg der er andre der gør det. Kineserne er meget aktive i det område, og de skal nok være der, og tage hvad der er værd at tage, om jeg så må sige. Og jeg tror ikke på, at de samtidig vil prøve på at levere mere stabile samfund, og det vil sige, at det faktisk er en tabersituation hvis ikke vi gør noget. Punkt et, så er Kina der, og de er meget interesserede i de råmaterialer der er. For det andet, så risikerer vi altså at de synker mere og mere tilbage, i en eller anden form for middelalderlig samfund, der, hvad nogen formentligt vil sige, kunne føre til terroristreder på vores sydflanke. Og for det tredie, så får vi invasionen alligevel. Så får vi bare dem der er bedst til at sejle og svømme.

    Oploadet Kl. 14:46 af Kim Møller — Direkte link57 kommentarer

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6849/trackback

    57 Comments »

    1. I det sidste nummer af Danskeren kan man læse hele 3 artikler om konsekvenserne af indavl. Lav intelligens, ekstrem religiøsitet osv..

      Lige netop euromedlandene er i figur 1. i bladet vist som de lande, hvor indavl er mest udbredt i hele verden. “Marokko hele vejen rundt til og med Tyrkiet”. Avlsarbejdet i beduinteltene.

      Hans Martens er en skovl. En ubegavet skovl. En typisk eu-elite idiot.

      Men det står værre til med vi danskere. Vi har givet Danmarks fremtid til Hans Martens og hans åndsfæller.

      Mvh. Børge.

      Kommentar by Børge — 22. maj 2009 @ 14:56

    2. “Denmark needs immigration from Marocco like a fish needs a bicycle.”

      Løst omskrevet citat fra Mae West (tror jeg nok) :-)

      Kommentar by Vantroende — 22. maj 2009 @ 15:18

    3. Hans Martens er syg.
      Det Hvide Snit vil være en passende behandling.

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 22. maj 2009 @ 15:50

    4. Hans Martens rejser en vigtig diskussion og det samme gør 1.Børge. Hans Martens fortjener bemærkningen ‘Han må være det man kunne kalde kultur-revolutionær’. Demografien er både enkel og kompliceret. Hvis vi alle får så mange børn som de får i de muslimske lande vil vi om nogle hundrede år ligge i tre lag på alle kvadratmeter kloden rundt. Vi i vesten og Kina har vist at den globale befolkningseksplosion, som skyldes reduktionen af dødeligheden specielt børnedødeligheden. Resten af verden formerer sig fortsat som om de havde den samme høje børnedødelighed, de havde førhen. De får alt for mange børn, de ikke kan forsørge og de unge, der ikke kan få beskæftigelse vil til vesten som arbejdskraft og/eller selvmordsbombere. Libyens diktator, Gadaffi sagde vist engang: Vesten har atombomben, men vi har børnebomben! Vi har valget mellem lavere befolkningstal i Europa – hvilket efter min opfattelse er den ansvarlige politik i forhold til den globale demografiske udvikling – eller islamisering af Europa med massiv indvandring af befolkningsoverskuddet fra Tyrkiet, mellemøsten og Nordafrika. Alle lande i verden skal på et tidspunkt igennem ‘den demografiske transition’ dvs ændringen fra høj fertilitet og høj dødelighed til lav fertilitet og lav dødelighed, som (for begge elementers vedkommende)kun er slået igennem i vesten og Kina. Med den nuværende politik i DK og EU er der nok højest sandsynlighed for at Gadaffi bliver den, der ler sidst: vi får en massiv muslimsk indvandring i Europa, der forandrer vores kultur. Og i Tyrkiet, mellemøsten og Nordafrika vil man fortsætte med at få mange børn, så længe man kan få dem ‘afsat’ i Europa.

      Kommentar by anti-marx anno dazumahl — 22. maj 2009 @ 15:52

    5. http://borgerligbums.wordpress.com/2009/05/22/df-har-fiflet-med-partiprogrammet-og-er-nu-eu-tilh%C3%A6ngere/

      Tænkte at dette forum ville sætte pris på ren besked.

      Kommentar by WilliamJansen — 22. maj 2009 @ 16:11

    6. Har Hans Martens observeret et skred i uddannelsesniveau, “hele vejen rundt”?
      Eller forestiller han sig en positiv virkning af indvandrere, der er uuddannede, analfabeter og i generationer frem, dybt forankrede i en førmiddelalderlig kultur.
      De af vore egne unge der vælger at leve i Danmark, vil snarere blive pålagt en dobbel forsørgerbyrde, for hvordan er det nu lige det hænger sammmen med “ikke vestlige” indvandreres arbejdsfrekvens og med nettoregnskabet?
      For da slet ikke at tale om deres uproportionale beslaglæggelse af resourcer hos politi, retsvæsen, fængselsvæsen, sociale institutioner og ikke mindst sundhedsvæsenet.
      Nej, hellere faldende befolkningstal og lavere offentligt serviceniveau.

      Kommentar by nimu — 22. maj 2009 @ 16:14

    7. Jeg fatter egentligt ikke hvad det er Martens´ærinde er hvis ikke det er via nogle genveje at forberede os på det som allerede ER aftalt mellem EU og de arabisk-islamiske Middelhavslande !

      Han kan umuligt være uvidende om de aftaleforhold der forlængst er indgået mellem disse 8, måske 9 hvis Libyen kommer med, islamiske Middelhavslande og EU.

      Med hensyn til at om jeg så må sige opgradere disse lande materielt og på ganske mange andre områder så ER EU forlængst gået igang.

      Det koster europæerne beløb i billion-klassen HVERT ENESTE ÅR at yde støtte til disse lande.

      På eet eneste år har f.eks. Gaza og Vestbredden modtaget een billion EUR + de regninger som Selvstyrets ledere har afleveret i Bruxelles og som EU betaler for dem, beløb som også skal regnes sammen og lægges til billionen.

      Dette gentager sig hvert eneste år.

      Og de øvrige arabisk-islamiske Partnerlande får samme behandling af EU.

      De eneste som ikke er helt bevidste om hvad der længe er foregået af finansielle overførelser til disse lande er dem der betaler, europæerne !

      Alt dette må Martens vide – og hvis han siger det modsatte tror jeg ikke på ham!

      Det jeg får ud af det han siger er, at han manipulere os helt bevidst.

      Det ville have været noget mere nobelt om han havde fortalt om de utrolig mange projekter og finansielle ydelser som europæerne betaler for i forbindelse med EUs 8 kommende Partnerlande, de 8 arabisk-islamiske Middelhavslande.

      Desuden ville det også have klædt ham om han havde fortalt om EUs Fire Fundamentale Frihedssøjler som disse lande får adgang til fra 2010.

      Søjle 4 omhandler nemlig bl.a. arbejdskraftens frie bevægelighed – og den får disse arabisk-islamiske Partnerlandes befolkninger adgang til at bruge fra 2010, på lige fod med EU-landenes egne befolkninger.

      Så- er der nogen der kan fortælle mig HVAD det er Martens vil ?

      Forberede os på at det ikke helt utænkeligt vil strømme ind med unge muslimer fra Partnerlandene fra næste år ?

      Mit problem er blevet, at jeg ikke stoler på politikerne, på pressens journalister og på meningsdannere som Martens, der sidder i stillinger som f.eks. han gør.

      De manipulerer befolkningen, de sovser os ind i spin og det er jeg dødtræt af !

      Kommentar by Anonym — 22. maj 2009 @ 16:44

    8. Jeg fatter egentligt ikke hvad det er Martens´ærinde er hvis ikke det er via nogle genveje at forberede os på det som allerede ER aftalt mellem EU og de arabisk-islamiske Middelhavslande !

      Han kan umuligt være uvidende om de aftaleforhold der forlængst er indgået mellem disse 8, måske 9 hvis Libyen kommer med, islamiske Middelhavslande og EU.

      Med hensyn til at, om jeg så må sige, opgradere disse lande materielt og på ganske mange andre områder så ER EU forlængst gået igang.

      Det koster europæerne beløb i billion-klassen HVERT ENESTE ÅR at yde støtte til disse lande.

      På eet eneste år har f.eks. Gaza og Vestbredden modtaget een billion EUR + de regninger som Selvstyrets ledere har afleveret i Bruxelles og som EU betaler for dem, beløb som også skal regnes sammen og lægges til billionen.

      Dette gentager sig hvert eneste år.

      Og de øvrige arabisk-islamiske Partnerlande får samme behandling af EU.

      De eneste som ikke er helt bevidste om hvad der længe er foregået af finansielle overførelser til disse lande er dem der betaler, europæerne !

      Alt dette må Martens vide – og hvis han siger det modsatte tror jeg ikke på ham!

      Det jeg får ud af det han siger er, at han manipulere os helt bevidst.

      Det ville have været noget mere nobelt om han havde fortalt om de utrolig mange projekter og finansielle ydelser som europæerne betaler for i forbindelse med EUs 8 kommende Partnerlande, de 8 arabisk-islamiske Middelhavslande.

      Desuden ville det også have klædt ham om han havde fortalt om EUs Fire Fundamentale Frihedssøjler som disse lande får adgang til fra 2010.

      Søjle 4 omhandler nemlig bl.a. arbejdskraftens frie bevægelighed – og den får disse arabisk-islamiske Partnerlandes befolkninger adgang til at bruge fra 2010, på lige fod med EU-landenes egne befolkninger.

      Så- er der nogen der kan fortælle mig HVAD det er Martens vil ?

      Forberede os på at det ikke helt utænkeligt vil strømme ind med unge muslimer fra Partnerlandene fra næste år ?

      Mit problem er blevet, at jeg ikke stoler på politikerne, på pressens journalister og på meningsdannere som Martens, der sidder i stillinger som f.eks. han gør.

      De manipulerer befolkningen, de sovser os ind i spin og det er jeg dødtræt af !

      Kommentar by Vivi Andersen — 22. maj 2009 @ 16:46

    9. @8.Vivi Andersen. Enig. Jeg forstår heller ikke Hans Martens. Det virker som om han glæder sig til af få afviklet den europæiske kultur med et ordentligt skud islam og fryder sig over at det kan vi ikke gøre en skid ved! Du skriver: Søjle 4 omhandler nemlig bl.a. arbejdskraftens frie bevægelighed – og den får disse arabisk-islamiske Partnerlandes befolkninger adgang til at bruge fra 2010, på lige fod med EU-landenes egne befolkninger. Er det virkelig vedtaget? Også med dansk tilslutning? Så er det vist om at få benene på nakken.

      Kommentar by anti-marx anno dazumahl — 22. maj 2009 @ 17:03

    10. Ja jeg giver Vivi Andersen ret,men begriber ikke et kuk af et sådan
      morbidt ønske som Martens lægger for dagen.**
      Men Martens truer med kineserne render med det hele,måske kunne vi
      også få dem til at snuppe indvandringen sydfra? Det ville da være
      alle tiders,-hvis det skete-er jeg overbevist om at vi nok skulle
      klare ærterne selv,det har vi da gjort før, vi er vel ikke komme så
      vidt som vi nu engang er kommet ved at gå og gnave negle?
      Tænk om det kunne ske,nå for pokker jeg sad og drømte søde drømme.
      bernadotte36
      22´maj 2009 og god weekend til jer alle!

      Kommentar by erik pedersen — 22. maj 2009 @ 17:38

    11. Jamen er det nu så slemt om vi blir lidt færre mennesker i Europa?
      Vi får bara tillpasse kostymen efter forholdende til vi igen begynder at øge vores befolkning.

      Det er ikke hverken EU eller Danmarks ansvar at lyfte middelalderlige klansamfund ind i oplysning eller velfærd, det bær de klare selv.

      Vi må ikke glemme at det faktisk ikke findes et eneste Islamdomineret område i verden med demokratii egentlig forstand, Islam og sekulær demokrati er lige uforenlig som olje og vand.

      Kommentar by PP — 22. maj 2009 @ 17:56

    12. Jeg har snart sagt og skrevet det 1000 gange, men af uransaglige årsager siver det åbenbart ikke ind hos de dummeste af naivisterne. Derfor kommer en gentagelse også her:

      1. De muslimske indvandrere arbejder ikke! De er samlet set en enorm økonomisk belastning og den direkte årsag til at velfærdsstaten snart ikke har penge til de basale offentlige opgaver.

      2. Selv HVIS de arbejdede, så ville de også blive gamle, hvormed vi så skulle importere endnu flere indvandrere. Det er en eksponentiel udvikling som over nogle få generationer, vil kræve flere indvandrere til Danmark end der findes i HELE VERDEN.

      Den ENESTE løsning på det problem som følger med den glædelige udvikling, at vi lever længere, er at hæve pensionsalderen. Det er den eneste løsning, hvilket også vil være helt naturligt, i og med at vi også er længere fysisk og mentalt friske.

      Kommentar by RettenTilSelvforsvar — 22. maj 2009 @ 18:30

    13. Men, inden vi når 2010 skal vi have skaffet os af med alle politikerne fra de gamle partier.
      Da skal vi have en helt ny handlingsplan på plads – ellers går det hele ad Helvede til.

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 22. maj 2009 @ 18:36

    14. @ Kommentar af anti-marx anno dazumahl — fredag 22. maj 2009 @ 15:52

      Jeg deler helt dine betragtninger – og er som du frustreret over at disse helt grundlæggende forhold ignoreres af alle ansvarlige.

      Det er nemlig helt rigtigt at Kina og Europa viser den eneste vej frem, der ikke vil føre til globalt ragnarok og massedød.

      Derfor er det andeles afgørende for hele menneskehedens videre skæbne at de voldsomt børneproducerende lande ikke får mulighed for at dumpe deres befolkninger hos os.

      De begynder ikke at opføre sig fredeligt og ansvarligt, før de selv får overladt at bære konsekvenserne af deres destruktive handlinger.

      Det er dem selv der har magt over og dermed også ansvar for deres handlinger – derfor skal vi ikke bære konsekvenser af handlinger, vi ikke har magt over.

      Skiller man magt og ansvar, undertrykker man.

      http://www.globalpolitician.com/22713-euroimmigration

      Norske Skirbekk: Skirbekk points out that European countries earlier rejected the Germans when they used the argument of lebensraum as a motivation for their foreign policy.

      We should now follow the same policy when other countries invoke the argument that they lack space for their population.

      På samme side er også en lille reminder fra den gang indvandringen begyndte og om, hvad den handler om:

      “In 1974, former Algerian President Houari Boumedienne warned Europe in a speech at the UN : “One day, millions of men will leave the Southern Hemisphere to go to the Northern Hemisphere. And they will not go there as friends. Because they will go there to conquer it. And they will conquer it with their sons. The wombs of our women will give us victory.””

      Kommentar by Søren Ferling — 22. maj 2009 @ 19:05

    15. Det eneste våben, vi indtil videre kan disponere over, er pengeoverførslerne til muslimerne.
      Det skal også være det første, der tages i anvendelse.

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 22. maj 2009 @ 19:11

    16. Adolf Hitler beskrev i Mein Kampf propagandateknikken “Den Store Løgn”: Fortæl en stor løgn, for en lille løgn er der ingen der vil tro på. Selvom de fleste ikke vil tro på den store løgn, så vil den efterlade dem tvivlende.

      EU giver Hans Martens brød på bordet, så han er da loyal over for deres agenda, og det er ikke overraskende at han aflirer denne gamle propagandaløgn. En kapabel journalist ville have boret i de åbenlyse problemer den har med empirien.

      Nej, problemet er at velfærdssystemet er sygt. Import af flere nettoudgifter vil ikke afhjælpe det, men forværre det. Det som der er brug for er en renovering af velfærdssystemet.

      Kommentar by Mallebrok — 22. maj 2009 @ 20:30

    17. 13.Søren Ferling.

      Een af de medvirkende faktorer til den afsindige befolksningstilvækst i de arabisk-islamiske Middelhavslande har kunnet lade sig gøre er, at Europa i årevis har holdt den økonomiske rumpe oppe på disse lande.

      Et glimrende eksempel er Selvstyreområderne.

      Havde EF/EU ladet disse områder sørge for sig selv havde de været NØDT til at anvende deres energi på at dyrke frugt og grønt, at etablere landbrug og industrier med henblik på eksport osv. osv. for at få penge i kassen.

      I stedet er de blevet forsørget via årlige, sindssygt store donationer fra EU.

      Da israelerne forlod Gaza efterlod de sig blomstrende gartnerier hvor man dyrkede grøntsager, frugt og blomster til bl.a. eksport.

      Disse gartnerier opkøbte nogle vesterlændinge og overdrog ejerskabet til Palaraberne – så de kunne fortsætte virksomhederne og dermed have den indtægtskilde.

      Der gik kun nogle få uger, så var samtlige gartnerier smadrede.

      Hvordan ser det ud i resten af Gaza og Vestbredden i forhold til Israel ?

      Gæt selv!

      Der er intet konstruktivt, ingen innovative kræfter, ingen rationalisme der er intet andet end had og Islam.

      De har spildt jeg ved ikke hvor mange trillioner af EUR og dollars, som det er blevet til gennem de år, hvor Europa og USA har doneret dem penge hvert år.

      Hvis man tror, at man henter arbejdskraft ved at lade en masse af disse Palarabere komme til Europa, ja, så ER man hamrende naiv, man er faktisk så utrolig naiv at det næsten er kriminelt.

      Og at det næsten er kriminelt mener jeg, da det bliver europæerne og deres efterkommere der kommer til at skulle betale en pris så høj, at vi ikke kan fatte det !

      Enten kommer det til borgerkrigslignende tilstande overalt i Europa – eller europæerne vælger at pakke sammen og rejse væk for tid og evighed!

      Vi må krydse fingrer for, at Amerikanerne ikke begår samme fejl som de europæiske ledere og at Aussierne heller ikke gør det !

      Hvad angår Canada, så ved jeg ikke hvordan det står til derovre.

      De tidligere Østbloklande aner jeg ikke hvor befinder sig i islamiseringsprocessen.

      Men er de kloge, så sætter de hælene i nu og nægter at tillade dette ske!

      Hvad hjælper det at være gode til at masseproducere børn, når man ikke har evner for at opfinde og udvikle, at køre et samfund til succes ?

      Havde araberne det, så måtte der jo være succesfyldte arabiske lande -men de eksisterer ikke!

      Hvorfor vil vores politikere ikke erkende, at det aldeles ikke er ligemeget hvorfor indvandrerne kommer, altså HVEM de er ?

      Oh, skræk og rædsel, sådan noget er jo racisme, ikke, men hvad med sandheden ?

      Kommentar by Vivi Andersen — 22. maj 2009 @ 20:42

    18. 17.

      ….HVORFRA indvandrerne kommer, altså HVEM de er ?

      Kommentar by Vivi Andersen — 22. maj 2009 @ 20:47

    19. Jeg lærte lige et nyt ord på TV: “En førende ekspert”
      Hans Martens må være en af slagsen.
      Hvis der ikke var et befolkningsoverskud uden for EU at øse fra (de løber såmænd selv ned i øsen), så ville de førende eksperter ikke være meget bevendte, for så skulle de til at tænke.

      Kommentar by Menig 442 — 22. maj 2009 @ 20:57

    20. Hans Martens er en kæmpe landsforræder.

      Sjældent har man oplevet så ondsindet manipulation.

      I stedet for at forklare hvad det reelle dilemma er, er der for ham en, og kun en løsning på den stigende ældrebyrde.

      I stedet for at forsøge at implementere politikker der kan få fertiliteten højnet blandt danske kvinder. Samt at forelægge de nødvendige arbejdsmarkedsreformer der skal til for at sikre velfærden på længere sigt, foreslår han den mest destruktive løsning man kan forestille sig.

      Europæerne skal ofre selve deres etniske og kulturelle identitet, og i stedet finde sig i etnisk og kulturel imperialisme fra muslimer fra nordafrika.

      Det vil blive Danmarks og Europas endeligt.

      Det reelle spørgsmål er; vil i have afviklet dele af velfærdsstaten, eller vil i ofre jeres identitet som danskere og europæere?

      Hans Martens har allerede svaret for os.

      Men Moderne individ centreret konsumerisme kan som fænomen erstattes af andre værdier.
      Dansk etnicitet og kultur kan derimod ikke erstates når Danmark først er blevet koloniseret af tyrkere og marokkanere.

      Samtidig er der meget lidt der tyder på at disse horder af muslimer rent faktisk kan løfte opgaven. Samlet set tyder det nærmere på at disse befolkningsgrupper i sig selv er en økonomisk byrde.
      Ligesom de generelt forringer livskvaliteten for danskere, når deres sønner udøver voldelig og destruktiv adfærd.

      Hans Martens vil have at vi skal sælge vores sjæl, forråde vores forfædre og fremtidige generationer, for at sikre pensionen og velfærdsstaten.

      Det er indbegrebet af landsforræderi!

      Kommentar by Jannik Thorsen — 22. maj 2009 @ 21:46

    21. OT

      Pixi book spark RIOT

      Kommentar by Breaking news — 22. maj 2009 @ 22:14

    22. “Og for det tredie, så får vi invasionen alligevel.”

      Tilståelsessag, snorksovet i timen har de, og så skidt da med at Europa går under og ender i 1300 tallet igen.

      Det bliver jo også sværere og sværere at skjule at euromed starter om 6 måneder. De gør hvad de kan, og ser man euromeds hjemmeside, ser det ud som om det handler om noget miljø og nogle kunstvandingsprojekter.

      Føj for s… hvor er de lede. Om 14 dage er der EU valg, og så er de sikret 6-7 millioner på bankbogen, og vi slipper ikke af med dem før om 5 år. Dan Jørgensen for president anyone?

      Kommentar by PeterK — 22. maj 2009 @ 22:55

    23. HVAD skal vi stille op me det valg ?

      Stemme på en Messerschmidt eller aflevere en blank stemmeseddel eller bliver hjemme ?

      Kommentar by Vivi Andersen — 22. maj 2009 @ 23:16

    24. Jeg ved ikke, hvem i samtalen, der er mest blæst inde i hovedet. Men det er skidt for Danmark, at man har så store klumpe dumper rendende løst omkring.

      Der er jo masser af arbejdskraft i landet. Men arbejdsgiverne vil jo kun have de unge og smukke. Og det er vel her humlen ligger. Klumpe dumperne går jo arbejdsgivernes ærinde.

      Hvor meget mon klumpe dumperne bliver betalt af Arbejdsgiverforeningen for at udtale sig, som de har gjort ?

      Kommentar by Janette Lund — 22. maj 2009 @ 23:18

    25. Falkøje, hvorfor bliver du ved med dit fuldemandssnak? Ja, ham Martens er en idiot – men fortjener han virkelig det hvide snit? Hvad fanden er du for en idiot? Helt seriøst? Lad nu være med at forurene denne glimrende blog med dit pis.

      Vivi, jeg har spurgt dig før og søger ligesom anti-mars bevis for, at vi skulle have aftalt med “Euromed”, at befolkningerne fra de lande skulle få fri adgang til vores lande efter 2010. Jeg tror simpelthen der er noget du må have misforstået – for ellers ville der da være oprør fra folk i hele Europa.


      Skandaløs mikrofonholderi af DR P1. Hvordan skulle det dog løse noget som helst at importere ukvalificerede og kulturelt problematiske befolkningsgrupper når disse er en UNDERSKUDSFORRETNING; ergo, danskerne skal arbejde MERE for at finansiere deres ophold her i landet? Det er komplet blottet for logik! Men ja, naturligvis skal vi har pensionsreformer – eksempelvis skal efterlønnen selvsagt straks afskaffes.

      Kommentar by Frihed — 23. maj 2009 @ 00:18

    26. Denne tråd lufter- som mange andre tråde/indlæg her på Uriasposten – stor harme over danskfødte medløberes indlæg i debatten omkring Islam’s indtog i- og erobring af Vesten. Jeg forstår til fulde disse harmfulde indlæg… deler også de fleste synspunkter, men…

      Jeg spørger også mig selv… fungerer Uriasposten, Snaphanen, m. m. fl. egentlig ikke som “udluftere for overtryk”? (ligesom sikkerhedsventilen i en havesprøjte).

      Er det tilfældet, så er Uriasposten, m. fl. jo ikke særlig hensigtsmæssige, da de så er medvirkende til at skabe “ro i geledderne” når det drejer sig om den islamiske fare, og dens erobring af EU.

      Hvis derimod Uriasposten med sit virke reelt er katalysator for kræfter, der virkelig samles om – ikke at lukke varm harmfuld luft ud – men at tage kampen op mod islams indtog, og mod forræderiske danske tåber, så har Uriasposten, m.fl. min dybeste respekt!

      Er der nogen iblandt, som med deres meninger tør-, og evner-, at følge op på den modstand der helt åbenbart skal til, for at bremse vanviddet?

      Hvad alt dette angår, så har jeg det ligesom jeg har det med de Somaliske sørøvere, som man internationalt ikke tør røre, eller med de hjemlige “bandemedlemmer” og rockere, som heller ingen tør stoppe.

      Systemet tør ikke røre dem “med en ildtang”. Heller ikke det djævelens møgforkælede yngel der terroriserer det København godtroende vælgere lod Ritt Bjerregaard forvalte.

      Afviste asylansøgere som barrikaderer sig i kirker, o.s.v.

      Hvem lige nøjagtig er det “MAN” er SÅ bange for, når MAN kujonagtigt ikke tør gennemføre det man burde gennemføre?

      Jeg tør godt komme med at gæt! Jeg tror, at de såkaldte toneangivende kredse er dødsens rædde for den i øvrigt yderst uprofessionelle danske “presse”, og for den danske venstrefløj. Hvor latterligt!

      Venstrefløjen er tydeligvis døende. Så hvad kan venstrefløjen gøre andet end at råbe som de gør? Og med dem dør også den venstrevenlige journalist inden længe!

      Jeg kunne godt se for mig visse af jer brave frihedskæmpere komme ud med andet end bragesnak på web’en. Kunne man ikke forestille sig, at I finder sammen og starter en rigtig modstandskamp, som modige danskere gjorde det i de tidligere besættelsesår – 1940 til 1945?

      Eller er det for farligt? – Jeg er gerne med, men min alder gør at jeg var soldat i 1959-60, så jeg ved ikke om jeg kan bruges.

      Kommentar by Faerk — 23. maj 2009 @ 00:21

    27. De sidste 100 år er befolkningstallet i Danmark mere end fordoblet. Vi har netop passeret 5,5 millioner, hvor vi i 1909 var 2,7 millioner.
      Alene i 2008 øgedes befolkningstallet med næsten 36.000 personer, langt hovedparten ved nettoindvandring. Jeg synes det ville være lykkeligt hvis vi snart fik en konstant befolkning. Indvandring fra muslimske lande er værre end ingenting, hvilket er klart for enhver der vil vide besked.
      Vores vigtigste problem er at vi ikke så dygtige som vi tror. Produktiviteten stiger ikke, og fremtiden ser trøstesløs ud, da vi mister mange arbejdspladser i eksporterhvervene. Det vil med sikkerhed skabe meget store problemer for velstands-udviklingen i Danmark, uanset hvem der bestemmer, og hvad der gøres af socialdemokratiske vækstpakker og andet hokuspokus

      Kommentar by Niels P. — 23. maj 2009 @ 00:27

    28. Danmark slæber rundt på nogle gevaldigt tunge byrder. Ikke blot egne bistandsklienter egne som fremmede lykkeridere, førtidspensionister, fagforsteningspampere og andre, der belaster statskassen.

      Skaffedyrene, der skal betale gildet, vil herefter have mere i løn for at betale de højere skattebyrder. Om ikke andet skal fagforsteningerne nok danske omkring overenskomstbordene med masser af halløj UGH UGH.

      Herefter mistes en del arbejdspladser, som arbejdsgiverne ikke har råd til mere. Og nogle outsourcer til udlandet til lavere betalt arbejdskraft :-(

      Kort sagt, der bliver færre og færre skaffedyr, og flere og flere nydere.

      Og der er stadig forvildede klumpe dumper, der tror, at med med radiGal, sjoskehoved, social fallit og enfoldighedsliste regering, at tingene bliver bedre

      HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

      Kommentar by Janette Lund — 23. maj 2009 @ 01:45

    29. @ Janette Lund
      “Og der er stadig forvildede klumpe dumper, der tror, at med med radiGal, sjoskehoved, social fallit og enfoldighedsliste regering, at tingene bliver bedre”

      Det er ikke sjovt :(

      Kommentar by RettenTilSelvforsvar — 23. maj 2009 @ 02:53

    30. @Faerk

      Hvad er det lige du forestillede dig en ‘modstandsgruppe som under besættelsen’ skulle foretage sig? En gang i fremtiden, hvis den demografiske udvikling fortsætter og landet bliver islamiseret, så vil der måske komme tale om den slags; og så har vi borgerkrigen. Men helt ærligt, var det ikke lidt klogere at undgå borgerkrigen? Jeg tager mig til hovedet hver gang nogen kalder til våben i den nuværende situation. Helt ærligt – ingen vil tage jer alvorligt og I vil blive behandlet som de terrorister I ville være. For hvad kunne I gøre andet end terror?

      Dette er en politisk kamp. Den kan og skal vindes med fredelige midler. Tåber som Hans Martens skal gøres til de politisk ukorrekte med de uspiselige holdninger. En positiv fremtid skal opstilles og de virkelige konsekvenser af islamisk indvandring illustreres. Folk skal indgydes håb og kærlighed til frihed og vestlige idealer, så de ikke falder for appeasementens kortvarige falske tryghed.

      Så kom nu ind i kampen og foreslå noget realistisk, konstruktivt som giver håb for fremtiden. Defaitisme kan vi ikke bruge til noget.

      Kommentar by Frihed — 23. maj 2009 @ 03:24

    31. @ Faerk:

      I og med at de færreste af UP’s læsere kommenterer herinde kan du ikke bruge kommentarene til at konkludere at UP er en sikkerhedsventil. Der er simplethen for lav en kommentator til læser-ratio til at retfærdiggøre den konklusion.

      Kommentar by WilliamJansen — 23. maj 2009 @ 05:17

    32. Den sidste store årgang der blev sat i verden er omkring de 50 år idag, og så var der den store efterkrigs generation. Vi sætter børn i verden når vi oplever vores liv er på en økonomisk eller anden positiv optur. Vores politikkere har ikke evnet at skabe positive tiltag for familien Danmark siden slutningen af 50 erne. Istedet har de skabt en masseindvandring som kun forværrer situationen.
      Hvis vi men en højreregering ser så lille et ambitionsniveau, så kan jeg slet ikke holde ud at tænke på hvis regerings magten skifter.

      Kommentar by Hans L — 23. maj 2009 @ 05:48

    33. @ Janette Lund
      Der er jo masser af arbejdskraft i landet. Men arbejdsgiverne vil jo kun have de unge og smukke. Og det er vel her humlen ligger. Klumpe dumperne går jo arbejdsgivernes ærinde.

      Det tror jeg ikke. Det er de færreste arbejdsgivere som er interesserede i khat-tyggende eller burkaklædt arbejdskraft. Hvis det virkelig var arbejdskraft det her handlede om, så havde man nok istedet valgt nogle østasiatiske lande som partnerlande.

      Kommentar by Mallebrok — 23. maj 2009 @ 07:19

    34. Som de fleste af jer sikkert ved, så er Marokko verdens største eksportør af hash, faktisk det eneste det land nogensinde har eksporteret pluds en masse bøssesex, men det er en anden historie.

      Jeg ved ikke hvad ham Hans Martens er til, men en komplet, forskruet idiot det er han i al fald; og det allerværste: Han bliver rigtig godt betalt for at være det.

      Martens? Er det ikke noget med scenelys til rockfestivals og den slags? Der er i hvert fald en Martens i Fr.Havn, der har en fabrik, der fremstiller den slags – måske er det gået hashkager i det hele.

      Kommentar by Bodil — 23. maj 2009 @ 08:59

    35. Diverse forslag til begrænsning af indvandring synes inden for EU ikke at kunne få flertal.
      Når flertallet synes mere villige til klimakonference, integrationskonference, terrorkonference og deslige går det som flertallet vil.
      Generelt er vi for mange, specifikt for at ændre den slagne vej er vi- for få med for få midler.

      Kommentar by Peter Buch — 23. maj 2009 @ 09:23

    36. Uha når en sådan EU mand siger at vi ikke må tænke egoistisk så bliver jeg nervøs…

      Vi må ikke behandle Tyrkiet som fjender. Ja, men de er vores fjender!

      Vores fjender får mange børn. Ja men så må vi producere flere våben og ikke føje de fremmede.

      Reformer i EU skal være imod godkendelse af automatiske maskinkanonbåde der kan gøre et ordentligt indhug i antallet af båd flygtninge og ikke i endestationen med integration og babypudder til musler.

      Ny Europæisk Våbenindstri – det redder os ud af krisen.

      Kommentar by A S Abrahamsen — 23. maj 2009 @ 10:27

    37. 25. Frihed
      Dine indlæg kan også irritere mig.
      Men normalt gider jeg ikke fare op overfor en meddebatør, jeg foretrækker at holde mig til sagen.

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 23. maj 2009 @ 10:55

    38. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor folket ikke har set, at krisen har spillet dem magten i hænderne.

      Istedet sidder man og diskuterer en tilfældig idiots våde drømme om et multikulturelt samfund.

      Det er ikke nødvendigt at grave bedstefars Luger frem fra gemmeren for at demonstrere “White man’s anger”…alt hvad man skal gøre for at undergrave det nuværende system er et simpelt “bankrun”.

      Går man i samlet flok ned og tømmer kontoen hos f.eks. Den Danske Bank med beskeden om, at man har mistet tiltroen til banken, så vil det sende chokbølger gennem hele systemet.

      Se hvor hurtigt man reagerer på den slags ude i en 5. kartoffelrække..

      http://www.jrdeputyaccountant.com/2009/05/guatemalan-police-arrest-twitter-user.html

      Vi har magten og systemet er down for the count…tid til at gå efter struben!

      Kommentar by Michael Sjøberg — 23. maj 2009 @ 11:40

    39. 38. Michael Sjøberg.
      Du har ret.
      Vi kan hyle dem alle ud af flippen ved en sådan aktion.
      De kan sætte seddelpressen i højeste gear, men det vil give dem nogle slemme abstinenser.

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 23. maj 2009 @ 11:54

    40. Ophæv våbenloven og infær rætten at bære våben til selvforsvar for enhver ostraffet og redelig Dansk indbyggere.

      Kommentar by PP — 23. maj 2009 @ 13:09

    41. Inden nogen tømmer banken, tænk lige over, at vi alle bliver overvåget af de radiGale og Enfoldighedsslænget.

      Alt hvad de behøver er derefter at sende nogle hjemmerøvere til at finde pengekassen.

      Behøver jeg at nævne Blekingegadebanden ? Den slags afskum skal man holde sig fra.

      Kommentar by Janette Lund — 23. maj 2009 @ 13:10

    42. Til indlæg 38, 39 og 41: Et finansielt sammenbrud vil være til allerstørst skade for dem, der har lidt penge, opsparing i banken eller madrassen, værdipapirer.

      Det er muligt, at Obamas og andre vestlige regeringers politik fører til et sådant sammenbrud. En dundrende inflation er i hvert fald uundgåelig. Men at det skulle være til gavn for den jævne arbejdende dansker – det har jeg svært ved at se.

      Kommentar by Crass Børsting — 23. maj 2009 @ 13:25

    43. ->42

      For mig at se, så er den jævne danske arbejder efterhånden reduceret til en X-Factor-glanende funktionær som lever i en absurd illusion.

      Vi kommer ingen steder ved at udtænke lappeløsninger og hive en ligegyldighed som Hans Martens frem og skælde ud på hans drømmerier.

      Skal der ske noget afgørende, så skal systemet end ikke have lov til at nå at reagere på trusler…det skal jævnes med jorden og det betyder et farvel til vanetænkning og pseudo-demokratiske symbolhandlinger.

      Men hvis vi lige skal passe på vores egen kornfede røv før vi overhovedet tænker på at reagere, så har vi tabt slaget og må lade Metock-domme og andet udenlandsk indflydelse styre vores skæbne.

      Det keynsianske eventyr som verden har kastet sig ud i kommer alligevel til at koste dyrt langt ud i fremtiden og for mig er det helt uacceptabelt at se hvordan toneangivnede politikere håber, at et kommunistisk diktatur skal redde kapitalismen fra sig selv.

      Derfor burde det være klart for alle, at dagene med funny money er forbi og dem som har kastet os ud i krisen (læs: Straarup et al, red.) skal rulles i tjære og fjer og jages the fuck out of Dodge!

      Jeg kan anbefale disse blogs som en dosis mod alle de mindless cheerleaders, som drømmer om en lysere fremtid…

      http://zerohedge.blogspot.com/

      http://market-ticker.denninger.net/

      Kommentar by Michael Sjøberg — 23. maj 2009 @ 13:47

    44. >4 Anti-Marx

      Ja, men du skal være glad for, at vi i Europa er begyndt at importere muslimer fremfor jøder. Det mener i hvert fald Raapil.

      Jeg har opfundet (opdaget) et nyt begreb: Raapilisme.

      Betyder: At forsvare én minoritet (muslimer), for at legitimere et angreb på en anden (jøder).

      :-)

      Kommentar by Maldinis enke — 23. maj 2009 @ 15:39

    45. @Falkøje

      Til dato har du ikke kunnet argumentere mod mine indlæg, endsige argumentere for dine vanvittige ideer om at give folk du er uenige med “hvide snit” og “gribe til våben”. Du vil ikke engang sige hvem du vil gribe til våben overfor?

      Du besudler denne seriøse og gode blog med dit hadefulde vås. Du gør det så nemt for venstreorienterede og kulturrelativister at afvise de seriøse indlæg på denne blog med henvisning til dine og ligesindedes vanvittige kommentarer og oneliners.

      Selvom Kim Møller eller andre naturligvis ikke kan tages til indtægt for dine idiotiske kommentarer, så besudler de alligevel helhedsindtrykket af bloggen. Præcis som når man kigger på andre blogs og læser kommentarer og ad den vej får et indtryk af hvem der læser med og hvilke holdninger der almindelige blandt læserne.

      Kommentar by Frihed — 23. maj 2009 @ 16:50

    46. 45.Frihed
      Det er din mening, og den har du lov til at have.

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 23. maj 2009 @ 17:56

    47. Venstrefløjens hetz mod såkaldte højreorienterede synspunkter, er en automatfunktion uafhængigt af omfanget eller karakteren af samme.
      De kan kun være glade for, at de autonomes og andre venstreorienteredes idioters synspunkter ikke samme grad generaliseres til det almene venstrefløj, selv om det ville være fortjent at give igen af samme skuffe.

      Men svaret mod de skingre idioter er argumenter og atter argumenter, fornuft og stringens i så lange kæder, at de ikke reelt kan sno sig ud af dem.

      Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 23. maj 2009 @ 18:46

    48. >45 Frihed

      Lige mine ord. Falkeøje er en kujon, der ikke tør kæmpe med åben pande. En vatpik, med andre ord.

      Kommentar by Maldinis enke — 23. maj 2009 @ 19:28

    49. @Frihed (indlæg 30)

      Til dit spørgsmål i 30: Nej… jeg har ikke forestillet mig at nogen skulle slutte sig sammen og begynde at lave sabotage som frihedskæmperne. Jeg burde – a.h.t. evt. halvstuderte røvere have udtrykt mig lidt mere klart!

      Min mening med det var, at så mange mennesker med den holdning, at Islam er ved at tage magten fra os, burde slutte sig sammen, og på alle andre måder end bragesnak – (eller direkte voldsudøvelse,) gå til kamp på en mere effektiv måde. Det standser vel i hvert falde ikke noget, at vi alene “lukker luft ud” her inde!

      Tak fordi du ikke slog mig helt ihjel for at udtrykke mig her på tråden!

      Og så… jeg synes at du behandler flere andre på tråden rigtig dårligt! Man behøver da i det mindste ikke at bruge ukvemsord og nedsættende ytringer om de andre! Meningen er vel at man skal diskutere emner, ikke personer på tråden! Er du så i øvrigt sikker på, at du alene sidder inde med de vises sten? ;-]

      Kommentar by faerk — 23. maj 2009 @ 23:16

    50. På letten tå:

      “Dette er en politisk kamp. Den kan og skal vindes med fredelige midler. ” siger frihed.

      “Kan”: Hvorfra ved du det? Sidst en syg totalitær ideologi bredte sig over europa, var det vel de først anvendte fredelige midler, der nødvendiggjorde senere brug af de ufredelige.

      Mvh. Børge.

      Kommentar by Børge — 24. maj 2009 @ 07:48

    51. @ Frihed

      Falkeøje har ret til at kommentere, når han holder sig indenfor lovgivningens rammer.

      Jeg mener, at det er useriøst af dig at bedømme en blog på kommentarsporet.

      Kommentar by Preziosi — 24. maj 2009 @ 08:31

    52. 25.FRIHED

      Nu skal du høre : EUROMED ER IKKE de 8 arabisk-islamiske Middelhavslande.

      Euromed er ET PROJEKT der består af en lang, og omfattende, række af aftaleforhold, der er indgået mellem EF/EU og de 8 Mellemøst og Nordafrikanske arabisk-islamiske lande.

      Bl.a. disse er aftaleforhold om, at disse 8 lande skal have status som PARTNERLANDE til EU fra Januar 2010.

      Ind i dette EUROMED projekt er tilføjet EUs FIRE FUNDAMENTALE FRIHEDSSØJLER.

      Søjler, hvis bestemmelser samtlige EU-borgere har adgang til.

      Men fra 2010 får EUs Partnerlandes befolkninger også adgang til disse 4. Søjlers bestemmelser.

      Af disse 4. Søjler er det bekymrende at Søjle 4. også omhandler arbejdskraftens frie bevægelighed på kryds og tværs i EU-landene.

      Men det ER disse rettigheder de arabisk-islamiske Middelhavslandes befolkninger også får, fordi deres lande bliver Partnerlande til EU.

      Hvad der er endnu mere bekymrende er, at ifølge EU er første fase et PARTNERSKAB og 2. fase er selve medlemskabet af EU.

      Meningen med et Partnerskab er, at disse lande der får denne status på sigt skal optages som egentlige medlemmer af EU.

      Nu kan du enten lade dig overbevise eller lade være.

      Men da flere end jeg har kunnet lave gravearbejdet på de forskellige EU-sider, samt anvendt fritid på at læse en bunke tekster igennem, må du også kunne.

      At du mener jeg har læst forkert osv. er der ikke noget at gøre ved.

      Du må selv til kilderne.

      Forøvrigt undrer det da ikke at befolkningerne i EU ikke har råbt op om dette – efter min ringe mening udsalg af de europæiske lande til islamiske lande, da EU indtil dato ikke har været særlig flink til at oplyse præcist om deres påtænkte som indgåede aftaler, sagt på en pæn måde!

      For det går vel ikke at skrive at EU bevidst har manipuleret deres befolkninger, vel ?

      Derimod har de længe offentligtgjort en Helve… masse papirer som du skal tyre igennem får ENDELIG i en 3-4 linier at finde det væsentlige, godt gemt i en masse uinteressante skriverier.

      Typisk EU – ingen klar tale, ingen korte og præcise beskrivelser.

      Kommentar by Vivi Andersen — 24. maj 2009 @ 11:27

    53. Hans Martens er racist til fingerspidserne. Hele hans verdensopfattelse bygger på, at det er den hvide mand – og den hvide mand alene – der har nøglen til at løse alle verdens problemer.

      Prøv bare at læse sidste afsnit igen.


      For det andet, så risikerer vi altså at de synker mere og mere tilbage, i en eller anden form for middelalderlig samfund, der, hvad nogen formentligt vil sige, kunne føre til terroristreder på vores sydflanke. Og for det tredie, så får vi invasionen alligevel. Så får vi bare dem der er bedst til at sejle og svømme.

      Jamen dog, Hans Martens. Det er hård kost. Det skal vel forstås på den måde, at de enfoldige tumper i araberland ikke kan finde ud af andet end at hore og udtænke terror, og vi – de über-gode europæere – er de eneste, der kan frelse dem fra deres uafvendelige skæbne?

      Sikke dog en gang enfoldigt, narcissistisk, generaliserende sludder. Og racisistisk. Men jeg gætter på, at Hans Martens synes, at han selv er et godt menneske – bare fordi han stemmer til venstre for midten.

      Kommentar by Thomas Rimmer — 25. maj 2009 @ 12:23

    54. Det er da utrolig, at de EU-kandidater overhovedet kan få en eneste stemme, der kun vil beskytte borgerne mod kriminelle ved at øge bevogtningen af EU’s ydre grænse. De kriminelle kommer jo fra lande, der kom med ved sidste udvidelse. Og nu skal den ydre grænse flyttes over på den anden side af Middelhavet og langt ned i Sahara.
      Præcis som sagt af Keld Petersen i en monolog: “Det er så satans det hele”.

      Kommentar by Menig 442 — 25. maj 2009 @ 14:26

    55. “…for det første synes jeg man skal være meget meget forsigtigt med den der negative holdning til Tyrkiet. De har en stor voksende ung befolkning,…”

      Er det da noget vi skal lade os skræmme af?

      Jeg vil ikke lade mig skræmme af hverken antal, alder eller af religion. Tværtimod.

      Kommentar by Janne — 25. maj 2009 @ 18:16

    56. “nu skal den ydre grænse flyttes over på den anden side af Middelhavet og langt ned i Sahara”

      De er allerede sket. Marokko og Tunesiens sydlige grænseposter har udstationerede “konsulenter” fra EU, og EU har oprettet et indvandringskontor i Mali, så vi kan lette rejsen til EU for den veluddannede malinensiske/maliske(?) befolkning.

      Kommentar by PeterK — 26. maj 2009 @ 15:03

    57. I seneste nummer af National Geographic (juniudgaven) er der en artikel med overskriften

      THE END OF PLENTY

      Gennem de seneste år, har verden produceret mindre mad, end der er blivet spist. Der er bare blevet spist af lagrene.

      http://ngm.nationalgeographic.com/2009/06/cheap-food/bourne-text

      Rent drikkevand er ligeledes en mangelvare mange steder på kloden. Befolkningseksplosionerne må ophøre, for ellers kommer endnu flere til at sulte. Fødemaskinerne i de islamiske og katolske Latinamerika må samle benene noget oftere. Det er muligvis ikke dem, der kommer til at sulte, men priserne på madvarer vil stige med stigende efterspørgsl. Og det vil gøre livet surt for klodens fattigste befolkninger.

      Og overskudsmenneske kan ikke bare flyttes til Europa, der i forvejen er godt overbefolket. Og det er en myte, at der kommer til at mangle arbejdskraft. Japan er et af de lande i verden med højeste gennemsnits alder. Og de klrer det da meget godt. Og de gamle bliver ikke nedslidte i en tidlig alder som i gamle dage. De kan klare arbejdslivet længere. Og man kan oprette flere skånejobs og deltidsjobs.

      I forgangne tider blev afrikanere tvunget til Nordamerika og andre steder. Lad afrikanerne blive i Afrika i stedet for at gøre dem til nutidens slaver.

      Og der skal noget oplysning om blomsterne og bierne til verdens befolkning. Samt ulandsbistand i form af svangerskabsforebyggende midler. Kloden kan simpelthen ikke brødføde de voldsomme befolkningseksplotioner.

      Kommentar by Janette Lund — 27. maj 2009 @ 03:26

    RSS feed for comments on this post.