1. september 2015

Anna Mee Allerslevs forvaltning ansætter radikale, herunder flere der hjalp hende under valgkampen…

Det er naturligvis mærkeligt at de bedst kvalificerede, lige netop er dem der arbejdede gratis for hende under valgkampen. Anna Mee Allerslev har formentligt ikke gjort noget ulovligt, og ret beset så foretrækker jeg næsten at København bliver en lilla parti-bystat fremfor den blodrøde revolutionære. Den bliver alligevel aldrig borgerlig, det løb er kørt. Fra Politiko – Radikal borgmester anklages for nepotisme.

“Københavns Kommunes beskæftigelses og integrationsforvaltning, der ledes af den radikale borgmester Anna Mee Allerslev (R), ansatte i månederne efter kommunalvalget i november 2013 fire personer med tilknytning til de Radikale, heraf tre personer, der direkte havde været tilknyttet borgmesterens kampagne og hjulpet hende med at blive genvalgt.

I alt 272 personer søgte de fire stillinger.

Det viser en række aktindsigter, Radio24syv har fået i ansættelsesforløbet.

De første to stillinger som pressekonsulent og studentermedhjælper blev besat i januar 2014, og de gik til to personer, der havde arbejdet tæt sammen med Anna Mee Allerslev i hendes kampagne.

I april 2014 gik jobbet som direktionssekretær til en tredje person, som havde været en del af borgmesterens valgkampagne samt tidligere medlem af de Radikales hovedbestyrelse, og i august 2014 var det en landsnæstformand i de Radikale, der blev ansat i Anna Mee Allerslevs forvaltning.

(Radikal kampagne til Kommunalvalget i 2013; Foto: Facebook, red.)

“… som jeg også måtte fortælle 24/7, så har jeg på ingen måde været inde over ansættelserne, og det medgiver de også. For alt er lagt frem. De har fået alle de papirer og oplysninger, som de har bedt om i deres anmodninger om aktindsigt, og har ved selvsyn kunne konstatere, at alt er kørt efter bogen.” (Anna Mee Allerslev på Facebook, 1. september 2015)

Oploadet Kl. 15:25 af Kim Møller — Direkte link19 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/68656/trackback

19 Comments »

  1. Det kan jo også være det kun er radikale der søger stillingerne under Anna Mee?

    Kommentar by redneck — 1. september 2015 @ 15:43

  2. Ja, alle 272 ansøgere havde hjulpet hende under valgkampen. Der er ikke noget at komme efter her..

    Kommentar by Martin — 1. september 2015 @ 16:23

  3. Lugten er så ram, den bliver til stank- og denne hørm er så ækel.
    Hvem mon står bag ansættelse?
    ps— føj.

    Kommentar by Klaus j — 1. september 2015 @ 17:00

  4. Anne Mig Allerselvglad er de Radikales kvindelige svar på Manu Saréen: er inde på den etniske kvote, har absolut ingen relevante erfaringer eller kundskaber fra det virkelige liv, og har kun tomme velmenende, bedrevidende og godhedsagtige budskaber at byde på. Hun har absolut intet udrettet i sin tid som borgmester og hendes forvaltning er en joke.

    Kommentar by Olé — 1. september 2015 @ 17:03

  5. Ja, det er er selvfølgelig sjovt at drille de radikale, men jeg tror dette her forekommer alle steder. Det er sikkert også nemmere at blive ansat hos DF eller venstre hvis man allerede er inde i partiapparatet. Det samme gælder andre offentlige indstanser og private virksomheder

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 1. september 2015 @ 17:16

  6. 272 ansøgninger til fire stillinger. Og madammen siger vi har brug for flere indvandrere hvis Danmark skal klare sig fremover – allerede der viser hun hvor dum hun er.

    168 personer sidder nu igen og skriver jobansøgninger, mens hundredetusind velfærdsflygtninge vælter ind i Europa –

    vi er så langt ude at vi godt kan sige farvelfærdsstaten

    Kommentar by k.m. — 1. september 2015 @ 17:29

  7. Alt er kørt efter bogen: Partibogen!

    Kommentar by Jakob — 1. september 2015 @ 17:41

  8. Fanden hytter sine!

    Kommentar by Robert R — 1. september 2015 @ 17:44

  9. Hvad piver vi over? vi var jo blevet advaret om den ‘gule fare’.

    Kommentar by Fritz — 1. september 2015 @ 17:53

  10. “Den bliver alligevel aldrig borgerlig, det løb er kørt.”

    Ja, fordi “borgerlig” (liberal) er et sandt adelsmærke! NOT!!!

    Borgerlige (liberale) mærkesager såsom masseindvandring, EU, en asocial minimalstat, skattelettelser til de rigeste, fri bevægelighed af østeuropæiske, mellemøstlige og afrikanske lønpressere, samt en uansvarlig og destruktiv udenrigspolitik (Irak, Syrien, Libyen), er sørme værd at støtte for den almindelige dansker.

    At venstrefløjen er kaput er en ting, men at blive ved med at proklamere den dybt anti-nationale borgerlige-liberale fløj som rigets redningsmænd strider imod enhver sund fornuft og de sidste mere end 10 års erfaring.

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 1. september 2015 @ 18:11

  11. Glistrup var også liberal men han støttede ikke nogen af de ting som 10 nævnte. LA er i øvet ikke tilhængere af EU og anbefaler et nej

    Kommentar by Daniel — 1. september 2015 @ 18:13

  12. Meeee virker ond og magtsyg. At hun skulle være korrupt kan ingenlunde overraske.

    Kommentar by Dinesen — 1. september 2015 @ 18:52

  13. Synes hun burde bosætte sig i Tingbjerg.

    Kommentar by Dinesen — 1. september 2015 @ 18:53

  14. Er du ansat?
    Nej, jeg er radikal.

    Kommentar by Peter Buch — 1. september 2015 @ 19:18

  15. Er man radikal,
    har man høj moral.
    Det kan alle se,
    ja, se blot Anna Mee,
    supermoralisten,
    der kvidrer højt på kvisten.
    En etage længere nede
    finder man en pamperrede.

    Kommentar by Crass Børsting — 1. september 2015 @ 19:58

  16. Hvad arbejder du med?

    Altzå, som radigal tager jeg mig mezt af processerne… Noget med de der mediere og at se alllezammen føler sig velkomne…

    Kommentar by Hans Und — 1. september 2015 @ 20:13

  17. At være radikal er ikke en politisk overbevisning, men en karakterbrist. Det illustreres bedst af seneste stunt (12.8.2013) fra Margrethe Vestager, hvor hun på kvalmende vis udtaler disse udsagn: ”Vi tror. På Fremtiden. Vi lytter. Før vi beslutter. Vi samarbejder. Med dem der vil.” De radikales overrabbiner Morten Helveg Petersen fortsætter i samme skure, her op til EU-Parlamentet (2014), med følgende slogan: Vi tror. På Europa.”
    Og man kunne have fortsat med ”Vi elsker. Mest os selv.”

    Slamhullet Det Radigale Venstre har altid været løbedreng for usselheden, nedrigheden, undermineringen og løgnen, for at pleje egne snævre partiinteresser, medens de foregiver at give den som moralske foregangs mænd.
    Men skal vi være så tolerante, at vi tolererer vores egen undergang? For at blive i den radikale optik, ”sådan er det jo,” udtalt 15.8.2012 på de radikales sommergruppemøde af Margrethe Vestager.

    Og så kunne man fortsætte med værnemageren Anna Mee Allerslev der har
    stået fadder til Københavns Kommunes Mangfoldighedsfestival ”Smag verden” 2012 (dog ikke for jøder),der har udtalt sin aversion mod katolikker (”Ud at se med DSB),har udtalt at Frederiksberg skulle tvangsindlemmes i København (15.10.2013).

    Hun er manisk besat af at frembringe patos og storhed iklædt en oratorisk lækkersmækker-ramme. Foranlediget af hvad? I egen optik, den storhed som den pludrende og akademiske klasses egen forståelse som en selfølge er benådet med.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 1. september 2015 @ 20:30

  18. En nordjyde bruger asylansøgere til at plukke hyben, fordi marmeladefabrikken mangler råvarer. !!!

    Hvis danskere er så dovne at de ikke gider hjælpe til i en frugtplantage, fortjener de at dø af sult.

    Kommentar by k.m. — 1. september 2015 @ 20:30

  19. Hver gang der har været problemer i Anna Mee`s forvaltning, så er hans udtalelser altid noget med “jeg har ikke været inde over dette og hint” eller “jeg har ikke deltaget i” eller “jeg har ingen indflydelse på” o.s.v. Så HVAD laver ham Anna Mee egentligt? Det er da ikke meget arbejde der kan udrettes fra hans hånd. Moske hans skulle gå ned i arbejdstid og derfor også aflønnes efter arbejdsindsats, så kunne der nok blive råd til endnu en selvlysende bænk eller to.

    Kommentar by - by Proxy - — 1. september 2015 @ 20:45

RSS feed for comments on this post.