6. september 2015

Polak: “Hvordan skal denne vilde horde assimilere sig i Tyskland? Jeg troede et øjeblik, at vi var i krig..”

Gates of Vienna bringer en interessant førstehåndsberetning fra polske Kamil Bulonis, der rapporterer fra grænsen mellem Italien og Østrig. Forfatteren beskriver sig selv som journalist, globetrotter og verdensborger, arbejder som rejseleder, og er i øvrigt homoseksuel. Oversat til dansk af ‘Nemo’.

“For halvanden time siden, ved grænsen mellem Italien og Østrig, så jeg med mine egne øjne en meget voldsom hændelse, der involverede nogle immigranter… uanset al min solidaritet med folk, der befinder sig i en vanskelig situation, må jeg indrømme, at det, jeg så, gjorde mig bange…

Denne store folkemængde – jeg beklager at måtte skrive det, men det var virkelig en horde. Vulgære udtryk, flaskekast, høje ‘vi vil til Tyskland’ -råb – er Tyskland en eller anden form for paradis? Jeg så, hvordan de omringede en ældre italiensk dames bil og trak hende ud af bilen med et greb i håret for at køre afsted i bilen. Den turistbus, som jeg var i sammen med en gruppe rejsende, forsøgte de at vælte. Der blev kastet afføring mod bussen, de hamrede på dørene for at få chaufføren til at lukke op, og spyttede på vinduerne … hvorfor? Hvordan skal denne vilde horde assimilere sig i Tyskland? Jeg troede et øjeblik, at vi var i krig

Jeg har virkelig ondt af disse mennesker, men hvis de skulle nå frem til os [i Polen] – så tror jeg ikke, vi ville udvise meget forståelse … Vi ventede ved grænsen i tre timer og kom i sidste ende ikke over. Hele gruppen blev eskorteret tilbage til Italien med politibeskyttelse. Bussen ser helt ødelagt ud, dækket af afføring, og med ridser og knuste ruder. Er det virkelig sådan, vi skal løse de demografiske problemer? Med disse store mængder af barbarer? Der var næsten ingen kvinder eller børn iblandt dem – det overvældende flertal var unge, aggressive mænd …

I går da jeg læste nyhederne på internettet, følte jeg stadig en ubevidst omsorg og bekymring for deres skæbne, men i dag, efter det jeg har set, er jeg ganske enkelt bange, men samtidig glad for at de ikke vælger vores land som bestemmelsessted. Vi polakker er simpelthen ikke parat til at acceptere disse mennesker, hverken kulturelt eller økonomisk. Jeg ved ikke, om nogen er parat. Der er noget sygeligt på vej ind i EU, som vi aldrig har set før. Jeg undskylder på forhånd over for dem, jeg måske har krænket med denne opdatering.

Til sidst vil jeg tilføje, at der ankom vogne med nødhjælp – det var først og fremmest mad og vand, men de vogne blev ganske enkelt væltet …

Østrigerne bekendtgjorde over en megafon, at de havde indvilget i at lade dem krydse grænsen – så ville de registrere dem og lade dem rejse videre – men [migranterne] forstod ikke disse meddelelser. De forstod ingenting. Og midt i det hele var det næsten det mest skræmmende … Der var nogle få tusind mennesker, men ingen af dem forstod italiensk, engelsk, tysk, russisk eller spansk. Det eneste, der betød noget, var nævens magt … de kæmpede for retten til at fortsætte, og den ret havde de fået, men de forstod det ikke!

Der var en fransk turistbus, hvor de åbnede bagagerummet – i løbet af et øjeblik var alt derinde stjålet og nogle få ting smidt rundt omkring …

Jeg har aldrig i mit korte liv været vidne til noget lignende, og jeg har på fornemmelsen, at det kun er begyndelsen. Som en sidste ting vil jeg gerne sige, at det er godt at hjælpe – men ikke for enhver pris.”

(Kamil Bulonis på Facebook, 4. september 2015)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/68786/trackback

59 Comments »

  1. ” Der er noget sygeligt på vej ind i EU, som vi aldrig har set før”
    Det er ikke helt rigtigt , der er en ondskab på vej ind i EU, som vi aldrig har set før. OG vore politikere gør INTET for at stoppe det.

    Kommentar by Danskeren — 6. september 2015 @ 15:02

  2. Godt beskrevet! Mohammedanere i en nøddeskal… afføring på bussen, griber en ældre dame og trækker hende ud ved håret! Råber og skriger og hopper rundt som gejlede chimps. Hvor jeg dog afskyr det rakkerpak!

    Løsningen? På et tidspunkt bliver man nødt til at svare militært, men jeg frygter, at EU i stedet vil overgive sig til kalifatet. Man har jo brug for olie og benzin, vil man sige..

    Hvis man gav hele klodens våbenarsenal denne ‘behandling’, så ville moslimerne kun have sværdet tilbage. Måske var det værd at indføre med det vons? http://shoebat.com/2015/09/04/muslim-groups-outraged-over-new-anti-muslim-crusader-ar-15-rifle-inscribed-with-a-cross-and-a-bible-verse/

    Kommentar by Andersine — 6. september 2015 @ 15:13

  3. Disse masser er invaderende horder, de har ikke krav på at komme til Tyskland men blot i sikkerhed fra hvor de kom. Og det er de men alligevel vil de videre, de fortæller en at dette ikke er flygtninge men folk der vil leve bedre end hjemme. Om så på andres bekostning, det synes de totalt ligeglade med selvom de som sagt for længst er ude af farezonen. Nu bringer de os andre i fare med deres vilde adfærd.

    Kommentar by LarsB — 6. september 2015 @ 15:14

  4. Det er forfriskende at høre østeuropæernes vurdering af situationen. Viktor Orban m.fl. fortjener virkelig Nobels Fredspris for at gøre det eneste rigtige for at forhindre at dette udvikler sig til en europæisk borgerkrig – nemlig at hugge bremserne i og simpelthen nægte at overgive sig til gadens parlament og horderne af muslimske mænd, der vælter ind over grænserne.

    Det bliver værre før det bliver bedre, men ånden er for alvor ude af flasken. Det er fantastisk, at østeuropæerne nægter at lægge sig fladt ned for den uhellige alliance af invaderende muhammedanere og feel good-humanisterne i EUs vestlige medlemsstater, eksemplificeret ved farlige folk som Federica Mogherini, Claude Juncker og Stefan Löfven.

    Østeuropæerne er realister og ikke naive. Som de siger, så har de set hvad multikulturen har gjort ved Vesten og de ønsker ikke at gentage eksperimentet med samme uundgåelige udfald. De slap af med Sovjetunionen og beton-kommunismen og de har ikke tænkt sig at opgive deres relativt nyvundne frihed og ret til selvbestemmelse. I sidste ende kan det ske, at disse lande viser sig at være Danmarks eneste sande venner i et opgør med EUs pladderhumansime, leflen for islam og tyranni.

    Kommentar by Olé — 6. september 2015 @ 15:16

  5. østeuropæere er meget mindre mærket af den åndelige syge, som resten i vesten er mærket af.

    Forfriskende at høre hans rimelige mening.

    Kommentar by dinesen — 6. september 2015 @ 15:40

  6. “Die Strassen frei den braunen Bataillonen”…

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 6. september 2015 @ 15:48

  7. Denne invasive art fra Verdens største sandkasse ligger i udviklingens historie under abe niveau, de kaster med maden og overskider deres reder, arten er total uønsket i Danmark, at Tyskerne er vilde med dem er Tyskernes eget problem, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 6. september 2015 @ 15:53

  8. Jeg har ikke ondt af nogen der overfalder gamle damer og som kaster med lort. Polakken burde have ondt af det aktuelle voldsoffer han så blive angrebet. Ikke af angriberne. I den detalje at han ynker voldsmændene… men IKKE damen… er han på linje med vesteuropæiske reportager.

    Bortset fra det er lortekastningen en endnu tydeligere kommunikation (til os europæere generelt) end udhældningen af den tilbudte mad og vand. (Begge ligner i øvrigt børns adfærd i det freudianere kalder “den anale fase” som handler om at barnet øver sig i at TAGE KONTROL.)

    At kaste med lort efter folk er at udtrykke at man regner dem for skidt. Det er det rene skære totale had som man slet ikke kan vente med at udtrykke. De viser på den måde at de er kommet for at ødelægge Europa, ikke for at gøre deres egne liv bedre.

    “Vi vil vinde fordi vi elsker døden mere end I elsker livet” som Al Qaeda plejer at sige.

    Ikke at jeg er enig i at de vil vinde. Men deres fordel i den aktuelle situation ligger netop i denne uoverensstemmelse i drivkraften for sine handlinger. Den er en fordel for dem fordi europæerne der er opdraget i en livselskende kultur, har så uendelig svært ved at fatte (integrere i deres verdensbillede) at ikke alle mennesker *ønsker* fred, glæde og velstand. At nogen i ramme alvor foretrækker død og ødelæggelse.

    Men det gør nogle mennesker altså… hvis de er opdraget i et miljø så giftigt at det er værre end døden. Mennesker der opfører sig så destruktivt gør det fordi de på en måde allerede er døde inden i. De er langt forbi det sted hvor de har noget personligt håb for sig selv. I stedet har de valgt en anden vej: spredning af ødelæggelsen.

    NB. Glem heller ikke at de er bevidste om at de bliver filmet. De ønsker altså budskabet spredt om hvordan de betragter os. Så stærke føler de sig allerede. Overse ikke det budskab kære politikere.

    Kommentar by M — 6. september 2015 @ 16:06

  9. Sidste gang muhamedanerne ville ødelægge Europa kom de med våbenmagt og blev med nød og næppe standset under Wiens mure. Nu kommer de vold, ufred, dårlige gener og ynglemaskiner, og ingen gør noget for at stoppe dem. EU!

    Kommentar by bastardo — 6. september 2015 @ 16:16

  10. Iran roser EU’s flygtninge indsats

    http://www.b.dk/globalt/iran-hylder-eus-flygtningeindsats

    Så ved man at der er noget galt…

    Kommentar by mb — 6. september 2015 @ 16:20

  11. Hvem kan hjælpe med at stoppe dette vandvid ..og disse udskud af mennesker
    Inden de ødelægger hele Europa ?
    Ungarn har forstået at sætte foden i og sige nej til dem..vi må have militæret til hjælp
    Med hvem ???
    Inden alt bliver helt kaos ..og muslimsk ..ved vores grænser og i vores lande

    Ingen ønsker de mennesker…men ingen hører hvad vi råber om ?
    Venligst hjælp os inden det er for sent tak

    Kommentar by Lundquist — 6. september 2015 @ 16:25

  12. Rolig folkens. Det er lige præcis dette Løkke og Støjberg vil udsætte jer for. Af den enkle grund, at de er for fejge til at sige nej

    Kommentar by BB — 6. september 2015 @ 16:26

  13. FOKUS:Kernen af problemet i Danmark er NYHIPOERNE.De såkaldte “frie” medier er deres spytslikkere.De tosseliberale fundamentalister på rulleskøjter døgnet rundt i akkordtempo er en kræftsvulst i det danske folk.Dansk Industri med Karsten Dybvad og Jørgen Nedergård Larsen kører naivt friløb — indtil videre — på det danske retsstatsdiktatur med deres evindelige brægen om import af talløse fremmedarbejdere. — “CITRONEN” og “FLAMMEN”.2 danske nationalhelte. EN STOR MANGELVARE I DAGENS DANMARK.!-Der går en lige linje fra Angela Merkels Lukning af kernekraftværker, generelle erhverspolitik, manglende familjepolitik til ekskalering af fordrivelsen af det tyske folk til ophør ved speedet luksus import af andre folkeslags konstante demografiske befolkningsoverskud.—- I øvrigt tyskerne er velkomne til atter at flytte syd for Ejderen. Sån for en god ordens skyld.

    Kommentar by dansker — 6. september 2015 @ 16:44

  14. Det her er værre end 9 april.
    Begyndelsen til 3 verdenskrig.

    Kommentar by XXXXX — 6. september 2015 @ 16:49

  15. “Er det virkelig sådan, vi skal løse de demografiske problemer? Med disse store mængder af barbarer?”

    Husk nu den gode tone. Men ganske præcist beskrevet. Desværre kommer journalisterne aldrig ude i gaderne. Der vil kunne opleves det samme i Danmark

    “Der var nogle få tusind mennesker, men ingen af dem forstod italiensk, engelsk, tysk, russisk eller spansk. Det eneste, der betød noget, var nævens magt … de kæmpede for retten til at fortsætte, og den ret havde de fået, men de forstod det ikke!”

    Kunne blive spændende med Beredskabsvarsler på 27 forskellige sprog

    Kommentar by tavsen — 6. september 2015 @ 16:56

  16. Denne artikel er bemærkelsesværdig – og spot-on! http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/syria/11846683/Britain-should-help-crush-Isil-in-Syria-former-Archbishop-of-Canterbury-warns.html Biskoppen af Canterbury siger, at ISIS skal bombes sønder og sammen, for det nytter ikke at tænke på flygtningelejre og andet åndssvagt pjat (mine ord), når hele humlen ligger i, at ISIS og al-qaeda er årsagen til miserabiliteten dernede.

    Morten Østergaard, den store tumpe, forlanger, at Løkke tænker som Merkel(!)=tager masser af flygtninge ind! Han aner jo intet om, hvad det drejer sig om. Hvad så, når Syrien er helt fri for andre end ISIS? Så går de løs på et andet land, og de er jo i gang med Irak, men så kan det hele starte forfra, til hele Mellemøsten flytter herop!

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 6. september 2015 @ 17:39

  17. Forfærdeligt. Tak for sandheden.

    Kommentar by Phil — 6. september 2015 @ 17:56

  18. En polsk bøsse der dingler rundt i alperne..hmmm…ja der var sku visse fordele ved muren.

    “DF: Luk grænsen til Tyskland nu” Jamen, jeg glæder mig virkelig til at høre hvad Muttis lille slavedreng lars løkke siger til det.

    Kommentar by Fritz — 6. september 2015 @ 17:57

  19. @ 16 Denne artikel er mindst lige så god! En guttermand, ham den tidligere ærkebiskop. Han kommer med helt håndgribelige forslag til især at hjælpe kristne flygtninge og oprette midlertidige lejre i Europas udkantsområder (til muslimerne, antageligt). http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/syria/11846651/Lord-Carey-Britain-has-a-duty-to-rescue-Syrias-Christians.html

    Sådanne artikler – for ikke at tale om sådanne gejstlige udtalelser – ville være helt utænkelige i Danmark.

    Kommentar by Andersine — 6. september 2015 @ 18:07

  20. Jeg tror ikke et sekund på denne østeuropæers beretning. Hvis den havde været sand, havde pressen naturligvis for længst rapporteret om det!

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 6. september 2015 @ 18:10

  21. De ejer ikke ydmyghed

    Kommentar by Johnson — 6. september 2015 @ 18:17

  22. Efter at have læst øjenvidneberetningen ovenfor, er jeg fuldstændigt overbevist om at min frygt er absolut velbegrundet! Denne beretning vil aldrig nå MSM, og hvis den gør vil den blive negligeret og budbringeren vil blive bragt i miskredit! Men hvorfor?
    Hvornår går det op for Caffelatte befolkningen at de har uret? At det er dem, der er de slimede kældermennesker. Hvornår går det op for dem at vores levevis ja hele vores eksistens som kultur er truet? Hvornår hår det op for dem at de også er truet?

    Kommentar by Robert R — 6. september 2015 @ 19:21

  23. # 20

    He, he… Hvilken velplaceret sarkasme!

    Kommentar by Thorbjørn — 6. september 2015 @ 19:31

  24. OT. Fritz

    Her kan det nok læses, hvorfor Falkeøje går stille.

    htxxxtp://px7x7.dk/compxonent/k2/423/afslxoring-her-er-manden-bag-falkeoje

    For mig er han en sand patriot.

    Fjern x’erne

    Kommentar by Sindsro — 6. september 2015 @ 19:33

  25. @ 20. Morten.

    Jeg tror heller ikke på den historie.

    Kommentar by Bedste — 6. september 2015 @ 19:54

  26. Kom nu tilbage, Falkeøje, men hold lidt igen…

    Kommentar by Johnson — 6. september 2015 @ 19:57

  27. Nigel Farage sagde, at isis havde lovet at sende 500.000 jihadis. Er det ikke bare, det der sker?

    Kommentar by Winston Churchill — 6. september 2015 @ 19:59

  28. Apropos Falkeøje, hvad blev der af “kulturkonsulenten” aka Carsten “steso” “kokkeknive” Halvorsen?

    Kommentar by Johnson — 6. september 2015 @ 20:04

  29. 24. Sindsro,
    Takker min ven, havde næsten på fornemmelsen at var nødt til at lade tastaturet køle lidt af :). Vi må bare håbe at han kan undgå at møde de rød-sorte terrorister.

    PS.
    18. mig selv,
    Jeg har intet imod hverken bøsser eller polakker.

    Kommentar by Fritz — 6. september 2015 @ 20:19

  30. Så – nu er migrantbølgen nået frem ind over den danske grænse:

    http://m.b.dk/nationalt/170-flygtninge-ankommet-i-roedby-flere-paa-vej

    Kommentar by Boethius — 6. september 2015 @ 20:22

  31. Flygtninge ved Rødby slipper forbi politiet

    Omkring 175 flygtninge ankom søndag eftermiddag til Rødby station. Flere af dem er flygtet fra politiet.

    http://www.dr.dk/nyheder/indland/flygtninge-ved-roedby-slipper-forbi-politiet

    Kommentar by mb — 6. september 2015 @ 20:26

  32. Den danske stat dræber danskere “Dorte nægtet førtidspension i ni måneder – nu er hun død” hvorfor fanden finder danskerne sig i det?

    Kommentar by Fritz — 6. september 2015 @ 20:32

  33. @ 30 og 31
    Nu er jeg sgu også bange, men vi skal åbenbart længere ud? Vi skal længere ud af tangenten.
    Hvor ender det? Hvad med vores børn og børnebørn?
    Det er fandme uhyggeligt.

    Hvor er den regering, vi stemte til magten???

    PS. Apropos efterlysning af bloggere: Hvad blev der af Lars Findsen på Crack? Han havde nogle intelligente indlæg

    Kommentar by Jern Henrik — 6. september 2015 @ 20:39

  34. PPS. Skandaløst at politiet ikke kan finde ud af, at pågribe disse velfærdsshoppere…

    Kommentar by Jern Henrik — 6. september 2015 @ 20:49

  35. @34 Jern Henrik. Det er Kim Kluver der er chef for politiets indsats i Rødby. Manden udtalte: “At man ikke skulle fare for voldsomt frem, da disse asylansøgere havde haft en lang og traumatisk rejse, man skulle søge dialogen, derfor ville man ikke gribe til hårdhændede metoder.” Tænk, det sagde svagpisseren Kim Kluver. Politiledelsen i Danmark er besat “dialog-søgende ignoranter – det ender galt.

    Kommentar by Erik — 6. september 2015 @ 21:24

  36. Rettelse: Politiledelsen i Danmark er besat af “dialog-søgende” ignoranter.

    Kommentar by Erik — 6. september 2015 @ 21:26

  37. I årtier har Danmark lidt under dette idiotiske asylsystem, hvor den danske stat er juridisk forpligtet til at lægge land til enhver asylansøgning. Vi smadrer vor nation, vort folk, vor stat.

    Kommentar by Boethius — 6. september 2015 @ 21:34

  38. Jeg er lykkelig for at mine kære er i sikkerhed på den anden side af Atlanten. Jeg skal kun tage vare på mig selv.
    Jeg ser bare frem til, at disse “flygtninge” der kommer til DK nu, også finder frem til alle de områder hvor de politisk korrekte bor, for der vil de uden tvivl også nå til. Og pølletiet har mere end rigeligt at lave. Så nu skal godhedssegmentet få konsekvenserne af deres godhed at føle – jeg græder tørre tårer på deres vegne.

    Kommentar by - by Proxy - — 6. september 2015 @ 21:48

  39. Politiet og hjemmeværnet er indfiltreret, så på sin ves er det godt at HJ er afmilitariseret, Men der er nok nogle brave danskere i HJ der kan finde ud af selv at lave L…stolen. Så man har jo ret til at studere det lidt.

    Kommentar by Sindsro — 6. september 2015 @ 21:57

  40. OT en griner
    har i set tegningen på:
    https://hodja.wordpress.com/2015/09/06/amerikanerne-ved-ikke-meget-om-den-aftale-obama-har-indgaaet-med-iran/#comments

    Kommentar by Sindsro — 6. september 2015 @ 22:01

  41. Manic Monday forude.

    http://folketidende.dk/112/Flygtningekaos-i-Roedbyhavn/artikel/315918
    Her til aften hersker kaos i Rødbyhavn, hvor næsten 200 flygtninge er ankommet med færgen.

    Vi vil indtrængende bede befolkningen om ikke at gøre noget. Vi er ved at blive lagt ned i en sand telefonstorm, siger vagthavende ved Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi til Folketidende

    Kommentar by tavsen — 6. september 2015 @ 22:04

  42. Politikerne og embedsmændene har ansvaret for den situation vi befinder os i. Skal der placeres et ansvar for volden og mordene, er det hos dem.

    Kommentar by Nielsen — 6. september 2015 @ 22:19

  43. OT
    Så er de rige fede flygtninger begyndt at myldre over de danske grænse.
    Og Politiet siger at de har styr på det. :) jeg må le. :)
    http://ekstrabladet.dk/112/flygtninge-loeber-fra-politiet-ved-den-danske-graense/5718645

    Kommentar by Sindsro — 6. september 2015 @ 22:21

  44. Jeg forventer, at DF trækker i arbejdstøjet samme sekund folketingsåret begynder. Der har været alt for få udmeldinger, men naturligvis taler billederne, og erfaringerne for sig selv, men der skal handles NU!

    – Og så skal alle de ‘oplyste’ træde ud i virkelighededen, disse mennesker kan ikke blive her, de skal repatrieres, og helst sammen med de som allerede er ankommet og ikke efter flere år har assimileret sig. Er man for ‘fin’ til at benytte de nødvendige værktøjer, så bidrager man selv til, at problemerne vokser os over hovedet.

    Kommentar by Polka Charlie — 6. september 2015 @ 22:30

  45. Politikerne og embedsmændene har ansvaret for den situation vi befinder os i. Skal der placeres et ansvar for volden og mordene, er det hos dem…

    Kommentar by Nielsen — 6. september 2015 @ 22:33

  46. Det mest sindssyge er, at selvom danmark havde stoppet for alle flygtninge/indvandrede for 20 år siden, så ville det danske samfund stadig gå under pga. dem som allerede var kommet.

    Og et land som myrder sine egne borgere er dømt til at gå under, så farvel Mohammedanmark.

    Kommentar by Fritz — 6. september 2015 @ 22:49

  47. @ 35 Vimmerby-pansere, hele banden!! “Dialog” og min bare røv! Det var jo tydeligt, at det udelukkende var afrikanere (de var i hvert fald meget ’solbrændte’), der var på løbetur, og mig bekendt er ISIS da ikke nået til det afrikanske kontinent endnu. Så hvorfor skulle de være såå traumatiserede?

    I øvrigt er denne artikel fra 2006 særdeles relevant i tiden: http://jyllands-posten.dk/debat/ECE5000130/Kronik%3A+Islam+og+den+lutherske+tradition+for+modstand/

    Her står bl.a.: “Det islam, som så er os ganske nær med sine moskeer og kulturcentre og koranskoler repræsenterer derimod en ny problemstilling, fordi det rent faktisk infiltrerer vort samfund, og religionsrelativismen og ateismen i vor moderne tid ikke fatter styrken i den religiøse overbevisning.(!!!)

    På grund af islams politiske målsætninger, der ligger i koranens fordring om verdensherredømmet, er situationen langt mere farlig, end da osmannerne stod ved Wiens porte.

    Den gang var det klart nok, hvad der var kejserens opgave med sværdet i hånd. Nemlig at sætte den indtrængende fjende stolen for døren.

    Nu er islam kommet ind ad bagdøren, og det vil nu lidt efter lidt gå op for religionsrelativisterne og ateisterne, at religiøsitet er den stærkeste magt i verden. Den skaffer sig rum og kræver respekt og vil i tilfældet islam tilkæmpe sig politisk indflydelse ved repræsentation i vore demokratiske institutioner og på denne måde tage de små skridt mod verdensherredømmet. Her er religionsrelativisternes og ateisternes kritiske forhold til religion aldeles impotent og berøringsængsteligt.”

    Europa er en saga blot….

    Kommentar by Andersine — 6. september 2015 @ 23:01

  48. @ 43 Afrikanere er jo sindssygt dygtige til at løbe stærkt og længe, så de basse-spisende, blegfede Vimmerby-pansere i Rødby kunne vel se, at her kunne de ligeså godt give op.

    Kommentar by Andersine — 6. september 2015 @ 23:05

  49. Falkeøje døde vist for flere år siden – men der er mange kloner af ham – også herinde incl. mig selv – Han har ikke levet forgæves!

    (folk ændrer jo profiler overalt lige så tit som jeg skifter underbukser)! Så i virkeligheden er vi måske ikke så mange som det kan se ud til, når det kommer til stykket?

    Nu kan vanviddet vist ikke undertrykkes mere – selvom medierne er helt vilde i varmen for at skjule det.

    Men hold da kæft hvor det går stærkt i disse dage…wauw!

    Kommentar by Black Watch — 7. september 2015 @ 00:00

  50. Og så er alle nationalisterne gået i seng. I stedet for at stå nede ved Rødby havn nu og forberede en forhindring af færgen fra Puttgarten i at lægge til land.

    Kommentar by Niels O — 7. september 2015 @ 01:29

  51. https://www.facebook.com/pitupitu4/videos/418664468327501/

    Kommentar by NulTolerance — 7. september 2015 @ 01:45

  52. @47 Andersine.

    Artiklen du linker til at er hyper relevant da det er, og altid har været, det VIRKELIG farlige ved Islam. Den langsomme snigende infiltration af vore demokratiske institutioner.

    Artiklen tager dog fejl mht. at ateister ikke kan se faren ved religion. Nu ved jeg ikke om jeg selv kan kaldes ateist, i hvert fald er jeg ikke hverken kristen eller muslim, men jeg forstår til hudløshed hvad religiøs overbevisning betyder, og dermed hvor farligt det er.

    Jeg sidder her fra mit synspunkt og VED Islam ikke passer, derfor er det ud fra et filosofisk synspunkt fuldstændigt uacceptabet at blive ved med at lukke emennesker ind i landet der mener jeg skal underægges deres falske undertrykkende ideologi/religion.

    Kommentar by Anders — 7. september 2015 @ 01:45

  53. Falkeøje lever i bedste velgående Black Watch-

    Så bare rolig: Han er model 43 og jeg er model 46, så vi har da et par år endnu at tage revancer i, vi har fingrene oppe af lommerne. :)

    Kommentar by Sindsro — 7. september 2015 @ 01:48

  54. 47. Andersine
    Jeg kan beroliger dig med at ISIS er i Libyen, hvor der er fred, ifl koalisationsstyrkerne.
    Desuden har IS bebudet at Tyskland står for tur, til terror ret snart.

    Kommentar by Sindsro — 7. september 2015 @ 01:53

  55. Ingen af de politiske partiers valgte repræsentanter i Folketinget ønsker en dansk suverænitet, forstået som adgangskontrol af enhver der passerer Danmarks grænser og afvisning af uønskede, eksisterer.
    Jeg har i det mindste ikke bemærket forslag til noget sådan fremlagt.
    Det betyder landet aktuelt er åbent for invasion, hvilket er hvad der sker. Tab grundet faldne og skadede er allerede stort, udgifterne enorme.

    Hvorlænge endnu synes du invasionen skal fortsætte?

    Kommentar by Peter Buch — 7. september 2015 @ 03:58

  56. http://www.jihadwatch.org/2015/09/just-wait-islamic-state-says-it-has-smuggled-1000s-of-jihadis-into-europe

    Kommentar by Peter Buch — 7. september 2015 @ 04:31

  57. Gad vide hvad Kaj Munk ville have sagt til at se en jihad-landgang på sin fødeø.

    Kommentar by M — 7. september 2015 @ 09:38

  58. Det er da et held, at de fleste vil til Sverige. Genindførelsen af starthjælpen har nok alligevel haft en effekt.

    Kommentar by Nemo — 7. september 2015 @ 10:30

  59. Luk grænserne og lufthavnene. Afvis asylsøgere(de er især fra menap-lande) der ankommer til Danmark efter at have passeret mange sikre lande. Send de herboende velfærdsflygtninge/bekvemmelighedsflygtninge ud af landet.

    Kommentar by F. Jensen — 8. september 2015 @ 10:20

RSS feed for comments on this post.