11. september 2015

Venstrefløjens kampagner skræmmer udlændinge væk: Tom Jensen om den uvirksomme symbolpolitik

Mediernes mange kampagner mod den højrefløjens udlændingepolitik preller af på de fleste danskere, men virker tilsyneladende ganske godt på udlændinge. Poetisk retfærdighed, kan man sige. Flygtninge fortæller at danskere spytter på dem, at danske betjente tæsker dem, og Padborg-Frøslev Skole er ganske enkelt et sønderjysk Guantanamo. Danskerne er probably det mest onde folkefærd på planeten Jorden.

Tom Jensen folder sig ud i Berlingske – Til dig der hjælper flygtninge til Sverige: Ved du hvad du gør?

“Før folketingsvalget og hen over sommeren er den danske udlændingepolitik blevet kritiseret for at være forfærdelig, ikke mindst fordi den også var uvirksom: Uanset hvor meget man strammede det ene eller det anden sted, ville det ikke få nogen betydning, når man står midt i katastrofen med en borgerkrig i Syrien.

Nu bliver den danske udlændingepolitik kritiseret for at være forfærdelig, ikke mindst fordi den er virksom: De fleste der i disse dage ankommer til Danmark, vil ikke søge asyl her. De vil hellere til Sverige.

Det skriver jeg uden nogen ironisk pointe eller for at advokere hverken for eller imod stramninger, men alene for at nå frem til denne logiske slutning:

I en situation, hvor de eksisterende internationale aftaler på flygtningeområdet, herunder Dublin-forordningen, for længst er under sammenbrud, og hvor Europas ydre grænser er kollapset, samtidig med at de indre grænser takket være Schengen er åbne, så er det klart, at det enkelte lands politik betyder noget for tilstrømningen af flygtninge og migranter.”

(Syrisk flygtningedreng som statist i den danske venstrefløjs maniske hetz; Foto: Facebook)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/68904/trackback

49 Comments »

  1. Med det nuværende antal økonomiske migranter vi har fået indtil nu, og som ikke er taget videre til Sverige, står vi til at modtage over 50.000 i år.

    “Stakkels flygtninge” tager selfie på Kos
    http://www.ibtimes.co.uk/greece-strains-cope-migrants-arriving-kos-lesbos-photo-report-1514885#slideshow/1453071
    Hvis man ikke allerede har set det.

    Kommentar by VE-day in Europe — 11. september 2015 @ 07:00

  2. Hvis venstrefløjens skamme og skræmmekampagne mod det de kalder højrefløjen skulle give os færre asylansøgere, er det gørste gang i historien at den danske venstrefløj har været til nogen nytte!
    Hele problematikken er st flygtningene slet ikke skal ind i Europa, det betyder ikke at vi ikke skal hjælpe dem, naturligvis skal vi det, de skal bare hjælpes i nærområderne, alle de resourcer vi bruger i Europa og i Danmark kunne have hjulpet langt flere i nærområderne, de, sammen med verdens andre konfliktramte må nu lide.

    Kommentar by Robert R — 11. september 2015 @ 07:34

  3. Venstrefløjen og mediernes misbrug af børn fortsætter.

    Kommentar by traveler — 11. september 2015 @ 07:49

  4. Politiet deltager i sødsuppen. I går en betjent og en lille, enormt sød pige, noget med “Her er betjenten, alle ville krydse grænsen for”. Og noget med betjente, der får ægteskabstilbud fra skønne kvinder fra hele verden. Og i dag i Jyll.posten samme betjent og samme pige “Betjent sætter læsernes hjerter i brand”.

    Kommentar by AN — 11. september 2015 @ 08:09

  5. Hvis flygtningestrømmen fortsætter bør der erklæres undtagelsestilstand i hele Europa.

    I ryster nok på hovedet, men er der andre alternativer?

    For det stopper jo ikke!

    Kommentar by Sigwar — 11. september 2015 @ 08:12

  6. ER der noget venstrefløjen er god til er det misbrug af børn. Ligesådan når tiggerne fra diverse “nødhjælpsorganisationer” står og ringer på døren, så har de børn med fordi de ikke selv kan stå på mål for det de laver.

    Kommentar by Danskeren — 11. september 2015 @ 08:18

  7. O nej Sigwar, jeg ryster ikke på hovedet, det har jeg efterlyst i flere år.

    Kommentar by Danskeren — 11. september 2015 @ 08:19

  8. Der skulle stå : Og nej Sigwar,

    Kommentar by Danskeren — 11. september 2015 @ 08:20

  9. Hvorfor bringer du sådan en gang ubegavet vrøvl fra Tom Jensen, Kim?

    Danmark er IKKE på nogen måde “med til” at få noget som helst til at bryde sammen! Det er KUN Tyskland! Og Sverige! Og det ved du godt. Så hvorfor denne selvmorderiske kampagne? Du gør jo fortræd med den.

    Danmarks respons på “togkorridoren” er ganske rigtigt ligeledes at oprette en “togkorridor”. Og det er mildt sagt en klog beslutning, for ellers suspenderer Tyskland og Sverige vores nationale indvandringspolitik! Og det vil jeg ABSOLUT ikke acceptere! Og som nogen måske har bemærket, er jeg ret militant på det punkt.

    Jeg har meget lidt forståelse for de, der mener, at vi i løbet af de kommende måneder skal registrere 50.000 mennesker, der egentlig fulgte kaldet fra Sverige, og deres nationale udlændingepolitik, som ikke er vores.

    Hvis svenskerne vil vide, hvad en “togkorridor” er – så kan de spørge i “EU”. Det træffer sig så heldigt, at “EU”s kommissær for indre anliggender er en svensk kvinde ved navn Cecilia Malmström. Så de kan altså tilmed få forklaringen på svensk!

    Jeg vil gerne opfordre til, at kampagnen for at få Danmark til at modtage de migranter, der er på vej til Sverige og Sveriges asylsystem, som har hidkaldt dem, stopper nu!

    Den er meget provokerende og hjerteknusende for alle vi, der så bittert og desperat kæmper for opretholdelsen af vores nation, så vi kan overlevere den til vores børn. Og tilmed: Til deres børn igen.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 11. september 2015 @ 08:38

  10. Der burde startes en underskriftindsamling med det formål at pålægge Politiet og anklagemyndigheden bør og skal skride ind mod den åbenlyse overtrædelse af Straffeloven, som udføres ganske åben af f. eks. den “Gloriepudsende” Zornig der atter har snablen dybt nede i Godhedsindustriens pengekasse, også de to “Studerendes Færgefart” med en “Flygtning” samt selvfølgelig de øvrige lovbrydere og landsforædere der selv har leveret bevismaterialet, praler endda med deres “godhed” på fotos og tilståelse for åben TV-skærme.
    Det kan ikke være det store efterforskningsarbejde der kræves kun viljen til at gribe ind.

    Kommentar by Cantor — 11. september 2015 @ 08:40

  11. Enig Sigwar — 11. september 2015 @ 08:12.
    “Hvis flygtningestrømmen fortsætter bør der erklæres undtagelsestilstand i hele Europa.” Den burde allerede for længst have været erklæret.
    «Suveræn er den, der bestemmer over undtagelsestilstanden». Carl Schmitt

    Kommentar by A-mad — 11. september 2015 @ 08:49

  12. Hold så op med de der “nærområder”.De lande de skal ligge i er en sump af korruption og islam.De vil aldrig tillade at civiliserede
    lande får noget at skulle have sagt.
    Der er kun en vej.Døren skal smækkes i.Nu.

    Kommentar by ivan johansen — 11. september 2015 @ 08:54

  13. Nu maa vi vel snart har set billeder nok, af de 32% kvinder og boern der udgoer invasionen,hvornaar begynder EU og national regeringerne assisteret af deres “lugenpresse” at henlede opmaerksomheden paa de andre 68% med falske syriske pas,eller ingen legitimation, udstyret med iphones med alle noedvendige oplysninger om ruter og forhold, det her alt for organiseret,og dygtigt gjort indtil nu.Vore regeringer har med al tydelighed vist deres duelighed ved deres inaktivitet ,snakken udenom og laden staa til.Hvad var der,der blev sagt “det gik hurtigere end vi havde ventet” .Hvis det er tilfaeldet,er det saa ikke en ide at goere det man ville have gjort nu, hvis altsaa nogen havde taenkt sig denne situation.

    Kommentar by Dunk — 11. september 2015 @ 08:57

  14. @ Cantor #10

    Vort loyale politi har ganske rigtigt ikke den store “vilje” til at gribe ind! Heldigvis for det. De får utak nu, men tak senere. Med mindre De Multikulturelle vinder krigen.

    Flyt til Sverige, Cantor! Følg med strømmen over broen! I stedet for at pådutte os danskere i titusindvis af “nye medborgere”.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 11. september 2015 @ 09:16

  15. De så kaldte flygtninge skal stoppes ved grænsen til Danmark.
    Ikke registreres!.
    Men have Udleveret en rejsevejledning, som klart beskriver vejen til færgeruterne.
    Fra Tyskland til Sverige på engelsk og arabisk.
    Gerne med en togbillet. Til nærmeste færge. Pengene tages fra Ulandsbistanden.

    Jeg erkender det er en nødløsning.
    Den rigtige løsning ville naturligvis være.
    Et los i røven og et fly hjem til Mellemøsten.

    Så ville strømmen hurtigt stoppe og problemet være løst.
    Den nemmeste og billigeste løsning.
    Men det kan de rådne politikkere ikke finde ud af.
    De kan kun rage til sig.

    Dem der gerne vil hjælpe flygtninge. Kan rejse til Mellemøsten.
    Og hjælpe for deres egne penge.

    Kommentar by XXXXX — 11. september 2015 @ 09:32

  16. Det er ganske rigtigt uhyggeligt, at Venstrefløjen så ublufærdigt anvender iscenesatte børn i deres kampagner. Jeg håber virkelig det vækker i det mindste nogle tænksomme mennesker.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 11. september 2015 @ 09:33

  17. Nej, de skal ikke registreres XXXXX. Det er netop hovedsagen, mens vi venter på “politisk handling” og Godot.

    Jeg er bare så taknemmelig for politiet. Jeg håber de ved, at det med tiden vil gå op for de opskræmte mennesker, der i forvirring peger fingre ad dem, hvad de har gjort for vores land.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 11. september 2015 @ 09:35

  18. HVorfor er der ikke rigtig nogen journalister, som interesserer sig for det fuldstændig absurde i det faktum at i Saudi Arabien findes der en teltby med 100.000 (ethundredetusind) air-conditionerede telte
    https://en.wikipedia.org/wiki/Mina,_Saudi_Arabia

    somn står tomme, da Saudi Arabien ikke modtager nogen flygtninge/immigranter, men Saudi Arabien yder gerne økonomisk støtte på adskille millioner kroner til opførelse af moske’er i Europa ???

    Det stinker !!!

    Kommentar by For mangfoldighed — 11. september 2015 @ 09:50

  19. Du burde pixelere drengens ansigt, Kim. Han er en sagesløs brik, der kynisk og hensynsløst udnyttes af venstrefløjen.

    Kommentar by Nemo — 11. september 2015 @ 10:11

  20. Hvad er chancen for at dette bliver vist på DR eller TV2 NEWS?

    http://www.dailytelegraph.com.au/news/aylan-kurdi-drowned-boys-father-accused-of-being-people-smuggler-in-charge-of-boat-that-crashed/story-fni0cx4q-1227523270638

    Kommentar by Lightmann — 11. september 2015 @ 10:34

  21. >18 For mangfoldighed
    100.000 er en dråbe i havet i forhold til det antal muslimer der allerede har invaderet de europæiske lande. De der er på vej i denne tid, kan sagtens udløse de borgerkrige, som bagmændene bag bl.a. I.M.F C.F.R. og F.N. med stor sandsynlighed ønsker startet, med henblik på vedligeholdelsen af profitterne. Krig er god forretning, som bl.a. medfører, at store landområder kan opkøbes for små penge. Så langt min oldemor kan huske, har de samme mennesker stået bag krigene.

    Kommentar by Nielsen — 11. september 2015 @ 10:48

  22. Der skulle stå: Skam dig Allah(for at du tillader muslimer at bekrige andre muslimer, og skabe disse massive flygtningestrømme). Er det ikke Allah der bestemmer alt i deres verden? Har Allah ikke skat deres hvad er det snart 4 årige gamle borgerkrig? Det er vist den ENESTE der bør skamme sig.

    @For Mangfoldighed. Jamen du tror vel ikke for alvor at MSM og medierne for alvor interesserer sig for den slags? Det kan jo ikke bruges i propagandaøjemed, så det bliver da bare kasseret.
    Som om Danmark nogensinde og Europa for den sags skyld NOGENSINDE har et ansvar for de muslimske landes både overskud og krigsofre. Hold da fest hvordan kom man frem til den konklusion?
    Nej Europa har ikke et ansvar for dem, hvorfor pokker skulle vi det? Det er da ikke en gavebod man bare deler ud til tilfældige blaffere uanset hvad.

    Det har ligesom ikke virket i 1200 fuxxing år at invitere muslimer ind i Europa, men gudhjælpemig om det ikke er den mest brilliante idet pt. Specielt for tyskerne og svenskerne(vi skal nødig snakke om kompleks og totalitære træk). Jeg er ved at brække mig i LÅRTYKKE stråler

    Kommentar by Endnu en vantro — 11. september 2015 @ 11:26

  23. “Danskerne er probably det mest onde folkefærd på planeten Jorden.” Haha! Sjov sætning, og jeg er ikke hverken flov over eller ked af den label. Men dem, der mener disse ting, de har vist aldrig været i nærheden af ISIS…

    Er det ikke sært, at folk nu strømmer i tusindvis til ISIS? Og er det ikke sært og impotent, at Frau Merde og hendes lakajer ikke sætter alt ind på at udradere ÅRSAGEN til flugten, nemlig ISIS?? Kvinder skal IKKE være ledere af lande, og de kan ikke agerer ordentligt, for de tænker som husmødre, når det kommer til at stykket. Der er ingen strategi, og vi mangler åndsnærværende ledere, som kan slå i bordet og sige Stop! – nu sender vi enhver muhammedaner, der betræder europæisk jord TILBAGE, for det er ikke vores skyld, at de flygter! Dernæst kunne man sende fx den Franske Legion ind for at rydde op, for de allierede, der skal forestille at luftbombe i Irak, de kan jo ikke finde ud af at bombe andet end sandbanker…

    Kommentar by Andersine — 11. september 2015 @ 11:36

  24. Har I tænkt på, hvem der mon betaler de dyre rejser for de mange muslimer? I 1980’erne og 1990’erne var det en kendt sag, at Iran nogle gange betalte muslimske kvinder i Europa at månedligt beløb for at gå med sløret – for at vænne Europa til islam og det kommende kalifat. Jeg har netop haft en samtale med en journalist, og denne var enig i, at der sikkert i mange tilfælde står både islamiske samfund i Mellemøsten, og måske endda ISIS i nogle tilfælde, bag sponsoreringen af de dyre rejser. Det kan jo undre, når man som i går så en ung 15-årig fra Afghanistan, der havde brugt 27.000 kr. på at rejse herop, og en 18-årig fra Eritrea, der havde brugt lignende beløb. Jeg tror, at der i adskillige tilfælde foregår betaling for at islamisere Europa hurtigst muligt.

    Kommentar by Andersine — 11. september 2015 @ 11:42

  25. @Andersine Merkel er også bare det STØRSTE bløddyr. Minder om en blæksprutte når hun står og ævler løs om absolut intet. Hun er da Europas største demagog pt.

    Problemet er ikke bare Isis, og dets mange støtter i regionen. Det er også Assad. Det er jo enten eller, enten har man pest eller kolera dernede.
    Skiller du dig af med Isis, så har du Assad. Så er vi alligevel tilbage til mange gamle problemstillinger. Og hvad med hævn? Hvordan skal man kunne leve sammen rigtig godt, når man lige har haft en gigantisk borgerkrig? Jeg tror som i alle andre muslimske lande, at opdeling af landene i etniske områder er eneste vej frem.

    De folk der for alvor kan leve sammen, de muslimer der ikke kriges indbyrdes skal skilles ad fra de andre. Ellers fortsætter det jo bare, med de konflikter og krige de har haft siden Muhammed opfandt Islam for 1200 år siden.

    Kommentar by Endnu en vantro — 11. september 2015 @ 11:45

  26. @ 25 Det er jeg nu ikke enig i, for Assad kan du slet ikke sammenligne med ISIS. ISIS er rendyrkede morderiske djævle, der går efter at tilføje sine ofre så megen lidelse og ydmygelse som muligt. De går efter kalifatet, og i nedenstående artikel kan du se, hvor store dele af verden, de regner med at have indtaget om 5 år (se tidslinjen i artiklen). Man skal ikke kimse ad dem, for du kan jo se, at ingen kan bekrige dem, derfor kan ingen besejre dem. Det er jo muligt, at de allerede tæller langt mere end 1 million terrorister nu. Ved du ikke, at ISIS går specifikt efter at udrydde kristne, og at Assad beskyttede de kristne og lod dem have kirker? Se denne. Europa magter slet ikke opgaven. De jagter én bestemt, meget slem muhammedaner. Hvad med de tusindvis andre…?? http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/french-police-searching-isis-terrorist-6418215

    Kommentar by Andersine — 11. september 2015 @ 12:08

  27. Alle der har stemt andet end Z eller DF er medskyldige i de problemer vi har i dag med udlændinge, og der er ingen undskyldninger.

    Kommentar by Fritz — 11. september 2015 @ 12:11

  28. Andersine — 11. september 2015 @ 11:42

    Det lyder sandsynligt.
    Arafat udtalte engang. Islams stærkeste våben er kvindens livmoder.

    Ghadaffi udtalte, at det var unødvendigt med kampvogne for at indtage Europa. Barnevogne var tilstrækkelige.

    Men sådanne udtalelser ryster vestlige mennesker på hovedet af. Nej, det er blot muslimernes bombastiske retorik

    Hvis en dansker udtrykker sig med noget i den retning, så er det kendetegnende for den ækle tone i debatten

    Mere nærliggende nærområder kan ses på kortet
    https://www.google.dk/maps/place/Syrien/@41.9305817,38.3231187,3.8z/data=!4m2!3m1!1s0x1518e6dc413cc6a7:0x877546f4882af620

    Tyrkiet er lige ved siden af med 783.562 km²

    Iran over dobbelt så stort 1.648.195 km²
    Afstand mellem Damaskus og Iran KUN 1.626 km

    Pakistan 803.940 km²
    Afstand mellem Damaskus og Pakistan KUN 3.128 km

    Egypten 1.010.000 km²
    Afstand mellem Damaskus og Egypten KUN sølle 914 km

    Saudi Arabien 2.150.000 km²
    Afstand mellem Damaskus og Saudiarabien KUN 1.371 km

    Oman 212.460 km²
    Afstand mellem Damaskus og Oman KUN 2.346 km

    United Arab Emirates 83.600d km2
    Afstand mellem Damaskus og Forenede Arabiske Emirater KUN 2.047 km

    Afstand mellem Damaskus og Bahrain KUN 1.185

    Afstand mellem Damaskus og Qatar KUN 1.702 km

    Afstand mellem Damaskus og Kuwait City KUN1.200 km

    Danmark er 4-5.000 km væk, men udråbt af medierne som flygtninges nærområde.

    Det pres der er i dag, er resultatet af RAF-regeringens mange lempelser. Synd at den regering ikke bevarede magten

    Men de nye ændringer gjorde så, at de fleste ville i transit til Sverige. Hvis de havde det som mål, havde de forlængst fundet færgerne til Sverige

    Kommentar by tavsen — 11. september 2015 @ 12:21

  29. 23. Andersine,
    Jamen tyskerne har jo selv stemt på ‘mutti’. Og i danmark har danskeren i årtier stemt på landsskadelige danskhadende tosser, som i et normalt samfund have siddet i en mørk celle i en fugtig kælder på et ukendt sted i lortedanmark, uden mulighed for at blive lukket ud.

    Kommentar by Fritz — 11. september 2015 @ 12:21

  30. PS.
    Det normale er at flygtningene låner penge til turen og visum herop, hvilket også er årsagen til at det er livsvigtigt for dem at få den skide opholdstilladelse når de siger ‘asyl’ for ellers kan de ikke betale pengene tilbage til familien eller banken eller hvem fanden de nu har lånt penge af.

    Dermed ikke sagt at Andersine ikke har ret i at IS financier nogle af djævlekultens medlemmers så de kan rejse til EU og tilslutte sig til de muslimske terrorceller som allerede er her, eller starte helt nye.

    Kommentar by Fritz — 11. september 2015 @ 12:31

  31. Åh ja gode gamle “Mutti” der var medlem af kommunistpartiet i sin ungdom, så ved man at hun er syg i skalden…

    Kommentar by Johnson — 11. september 2015 @ 12:33

  32. Hvor ulækkert at børn bruges politisk.

    Kommentar by Liva — 11. september 2015 @ 13:14

  33. “Flygtningeproblemet” kunne sagtens løses i nærområderne. Se de mange billeder

    http://nesaranews.blogspot.dk/2015/09/saudi-arabia-has-100000-air-conditioned.html
    Saudi Arabia Has 100,000 Air Conditioned Tents That Can House 3 Million People Sitting Empty Yet Has Taken Zero Refugees

    Kommentar by tavsen — 11. september 2015 @ 13:18

  34. 9. Morten
    “Danmark er IKKE på nogen måde “med til” at få noget som helst til at bryde sammen!” Skriver du.

    Jo Danmark er med til at det hele bryder sammen. Fordi Politiet og justitsministeren legaliserer menneskesmuling til Sverige. Pind og Løkke roser jo politiet for deres store indsats. De har styr på det må man sige. Den focuseren på er kært barneøje kalder på følelserne, men ikke realiteterne.
    Lige netop derfor er det IKKE ubegavet vrøvl fra Tom Jensen.
    Så Kim gør er fint arbejde. !

    Kommentar by Sindsro — 11. september 2015 @ 13:28

  35. 29. Fritz
    31. Johnson
    Det ser ud til at min Konspirationteori holder.

    I Tyskland i vore dage vokser Nazismens sig stor, i Islams skygge.
    ISLAMS OG NAZISTERNES/Komunisternes FORBRØDRING nu til dags.
    ———————————————————————–
    Historien Gentager sig med det tætte samarbejde mellem de arabiske lande og Det tredje rige og trækker paralleller op til vore dage.

    Kun en betingelse stillede muslimernes ubestridte leder, Jerusalems stormufti, Haij Amin al-Husseini – inden han garanterede Adolf Hitler støtte, hjælp, opbakning og militært broderskab: Den nazistiske fører måtte love, at såfremt tyskerne vandt krigen, skulle han sørge for, at hele den jødiske befolkning i Palæstina blev likvideret.

    Det lette løfte afgav Hitler med et nik, et håndtryk og et smil.

    Og dermed var den islamisk-nazistiske forbrødring en realitet, og i tusindvis af muslimer kunne iføre sig SS-uniformen – bl.a. i Waffen-SS-divisionerne Skanderberg og Handschar.

    Den muslimsk-nazistiske alliance var dog ikke begrænset til Anden Verdenskrig. Den tog sin begyndelse ved udgivelsen af Mein Kampf og når sin foreløbige afslutning, når den sidste nazistiske krigsforbryder med asyl i de arabiske lande afgår ved døden.

    Og dog: Den er der stadig med modsat fortegn. Muslimernes forbrødring med Der Führerein Angela Merkel.
    Østrig er selvfølgelig med på galejen, da det er der Hitler blev født. Hitler blev født i grænsebyen Braunau d 20 april 1889. Grænserne er piv åbne.

    Kommentar by Sindsro — 11. september 2015 @ 13:37

  36. Indfør den australske model. Menap-migranterne samles op af eu-grænsekontrol og sendes tilbage til nordafrika/tyrkiet til eu-nødhjælps”centre. Slipper nogen igennem grænsekontrollen, skal menap-migranterne indkvarteres i lejre med kost og logi men uden penge. Og bekvemmelighedsflygtningene skal ikke integreres/i kontakt med befolkningen. De skal, så hurtigt det er muligt, sendes hjem.

    Kommentar by F. Jensen — 11. september 2015 @ 18:27

  37. @ Sindsro

    Det, du siger er, at når alle andre europæiske lande laver “togkorridorer” og afstår fra at registrere, så er det Danmarks pligt og ansvar at råde bod på det ved at registrere alle de, der kommer hertil! Ellers har vi skyld!

    Hvordan ?? Afskyelig tanke!

    Den holdning gør, at vi ikke kan gøre fælles sag. Jeg vil altid bekæmpe den holdning, at et “EU-direktiv” er vigtigere end Danmark.

    Det er muligt, at du ikke er “multikulti” af navn, men du er det af gavn. Og din stræben er desværre lidt værre end de andre multikulti’ers i denne sag.

    Til I andre: Det er på tide at vende kanonerne den rigtige vej, og stoppe denne uretmæssige “friendly fire” mod politiet. Den rigtige indsats er at lave kampagne for probate politiske tiltag, der minimerer antallet af flygtninge. Ikke maksimerer det, som denne “Sindsro” så ivrigt agiterer for.

    Vi skal kræve at hvert eneste parti formulerer et princip, i følge hvilket, den danske nations eksistens eller velfærd aldrig kompromitteres!

    Lad “Sindsro” være alene, eller søge til de, der mener som han. I mellemtiden skal vi faktisk bruge rigtigt meget energi på at få kravet om et princip igennem!

    Det haster som aldrig før, for politikerne fedtspiller. Selv Dansk Folkeparti griber ikke chancen for at skabe et manifest, som de øvrige politikere ville blive nødt til at forholde os sig til. hvilket ellers ville være oplagt.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 11. september 2015 @ 20:54

  38. I regnbuerepublikken Multikultistan mener man ligesom ‘Sindsro’, at Danmark straks bør sætte i gang med registreringsarbejdet. Dér er det åbenbart erfaringen, at det er noget så yndigt med “venner, du ikke har mødt endnu”. Så dem bør Danmark ikke snyde sig selv for.

    Det tager kun to timer at komme til Malmø – men vi vil så gerne have du bliver lidt længere …

    http://www.dr.dk/nyheder/udland/sveriges-statsminister-overraskende-danmark-ikke-registrerer-flygtninge

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 11. september 2015 @ 21:05

  39. @ #19 Nemo

    Det er Venstrefløjen, der udstiller ham. Kim udstiller bare, at Ventefløjen bærer sig sådan ad. Dette er ikke et billede. Det er et billede af et billede.

    Det er nødvendigt at vise det, som Kim gør det her.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 11. september 2015 @ 21:11

  40. vdr. 34. Hvor morten prøver at fordreje, det jeg skrev. i 37.

    Morten skrev “Danmark er IKKE på nogen måde “med til” at få noget som helst til at bryde sammen!”
    Heri forstår jeg at Morten synes at menneskesmuling er det rigtigste at gøre.

    Det rene vrøvl i nr 37. Morten. Brug det indvendige.

    Kommentar by Sindsro — 11. september 2015 @ 22:56

  41. Så undskylder jeg, hvis jeg har gjort dig uret, Sindsro. Jeg synes heller ikke, du plejer at give udtryk for den slags synspunkter.

    Men alternativet til at få dem ud af landet i en Helvedes fart er altså, at de bliver lidt længere. Genner vi dem sammen og tvangsregistrerer dem – så *VUPTI* er de “danskere” før vi får set os om! Intet land tager imod asylansøgere, som et andet land har registreret. Dét er helt sikkert!

    Man kan diskutere, om vi har ret til at sende dem tilbage til Tyskland. Det har vi muligvis. Men vi har øjensynligt ikke magt til at gøre det for indeværende (læs: Politisk mod og vilje til at trodse “EU” og Merkel). Vi ser også, at “EU” er helt tavs – eller værre endnu: Bifalder – “togkorridoren”, som er den direkte årsag til sammenbruddet i retsordenen. Et sammenbrud, ingen andre end anstifterne kan gøres ansvarlige for. Vi kan bare forholde os til realiteterne – også selvom nogen kunne komme i tanker om kalde vores forholdsregler for ‘illegale’. Den slags ‘illegalitet’ er ikke ansvarspådragende.

    Det er også lidt svært at bebrejde os, at vi fortsætter “togkorridoren”. For efter hvilket princip vil man gøre det? Gøre gældende at “togkorridorer” ikke eksisterer i juridisk forstand, men i virkeligheden blot er simpelt konventionsbrud og en forudsætningsbrist?

    Næ. Det er der ikke en kæft med slips, der tør sige højt. Og heller ikke en kæft, der ikke er helt klar over!

    Danmark kan slet ikke blive skyld i noget som helst, selvom vi gjorde os de mest ihærdige anstrengelser. Andre er for længst kommet os i forkøbet. Vi skal bare tage ansvar for at redde vores nation ud af det inferno, andre har skabt.

    Ingen skal pådutte os at være “togkorridorens” endestation. Det er vi ikke nødt til. Hvad er en “togkorridor”? Svenskerne kan henvende sig til deres egen kommissær, Cecilia Malmström, som netop kommissær for “EU”s indre anliggender, hvis de vil have et uddybende svar … – Ikke til danskerne – for vi har intet ansvar for dette til lejligheden opfundne misfoster, men derimod et ansvar for at friholde os selv, vort land, og vore efterkommere fra virkningerne af den. Jeg havde nær sagt: På enhver måde.

    Det burde være os, der kørte disse mennesker ud af landet. Men nu er det altså multikulti. Så vi passive slubberter og tastaturkrigere må nøjes med at glæde os over, at vort trofaste politi vender det blinde øje til multikulti’s nyttige idioter – som for en gangs skyld virkelig gør nytte!

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 11. september 2015 @ 23:55

  42. 41. Morten

    Tak, Så er vi på lige fod igen

    Kommentar by Sindsro — 12. september 2015 @ 02:59

  43. Efter at tvangsregistreringen ophørte, er 12 (tolv) personer blevet registreret.

    Diskussionen, vi har, handler om, hvorvidt det er udtryk for politiets slendrian, at ikke flere er blevet “nye danskere” i de seneste døgn.

    Jeg står helt fast på, at NEJ! det er ikke et udtryk for slendrian. Det er et udtryk for politiets loyalitet mod land og folk. Og jeg vil utrætteligt tale imod kampagner, der som målsætning har, at tusinder af mennesker skal “blive lidt længere” – også selvom det bare er fordi, man mener, at vi skal “leve op til vores forpligtelser” (over for “EU”, Tyskland, etc.).

    At mene, at vi har selvdestruktive forpligtelser over for det Tyskland, der udøver magt og ikke ret med sine “togkorridorer” er i mine øjne stærkt betænkeligt. Og noget, jeg vil opfordre enhver, der har Danmark i sit hjerte, til at holde sig langt væk fra.

    Tvangsregistrerer vi, tillader vi ikke vores egen udlændingepolitik at virke. Og er det ikke især vores naturlige, nationale ret til egen lovgivning, vi især har pligt til at fastholde? Ikke så meget Junckers og Merkels provisoriske tyranni. – Nedsættelsen af ydelser og Inger Støjbergs annoncer gør, at ikke mange vil søge asyl her. Men det var vel også meningen?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 12. september 2015 @ 08:33

  44. Og er det ikke især vores naturlige, nationale ret til egen lovgivning, vi især har pligt til at fastholde? = Og er det ikke vores naturlige, nationale ret til egen lovgivning, vi især har pligt til at fastholde?

    (Det går lidt stærkt (også) i disse dage … )

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 12. september 2015 @ 08:44

  45. De økonomiske flygtninge/velfærdsshopperne, som især er fra menap-lande, skal ikke sendes videre til andre nordiske lande. De skal returneres til det sikre land, de kom fra, og det er Tyskland.

    Kommentar by F. Jensen — 12. september 2015 @ 08:47

  46. Indfør en effektiv grænsekontrol, der kan opspore og afvise velfærdsshoppere/bekvemmelighedsflygtninge(de er fortrinsvis fra menap-lande), som kommer fra sikre lande, f.eks. Tyskland. De i Danmark boende velfærdsshoppere, sendes ud af landet, så hurtigt det er muligt.

    Kommentar by F. Jensen — 12. september 2015 @ 09:21

  47. F. Jensen

    – Beskriv hellere, hvordan du ser os komme til en sådan handlekraft. “Løsninger” kan vi alle sammen forestille os.

    Hvordan mener du, at vi når dertil, at vi kan træffe effektive beslutninger og handle på dem? Og sig nu ikke noget med at “tage sig sammen”, for så er vi lige vidt. Så stiller jeg nemlig bare spørgsmålet: Hvordan kommer vi dertil, at vi kan tage os sammen. Og enes om, hvad vi skal tage os sammen til. – Hvordan bliver vi overhovedet et tilstrækkeligt stort “vi”?

    Dét kunne jeg tænke mig at læse forslag til! For det er indtil videre komplet fraværende i debatten.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 12. september 2015 @ 12:17

  48. Ud af EU, ud af Schengen, opsig de forældede flygtningekonventioner, indfør en effektiv grænseovervågning og iværksæt repatrieringsprogrammer. Dette kan være nogle af løsningerne på masseindvandringen af bekvemmelighedsflygtninge/velfærdsshoppere fra især menap-lande.

    Kommentar by F. Jensen — 12. september 2015 @ 15:03

  49. Det er unægteligt løsninger. Men det er bare som om, vi er meget langt fra at kunne iværksætte dem. Tværtimod er der lagt op til, at vi skal stemme os endnu dybere ind i “EU-samarbejdet” den 3. december. Og der er reel fare for, at vi gør det!

    Hvordan kommer vi dertil, at det overhovedet giver mening at komme med løsningsforslag? Hvordan bliver vi i stand til at handle? Gennem hvilken proces?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 12. september 2015 @ 22:00

RSS feed for comments on this post.